Meeled

EI SUUDA SÖÖGIISU KUIDAGI VAIGISTADA? Kas selle taga võib olla sõltuvus?

Ohtuleht.ee, 5. jaanuar 2020, 15:00

9 KOMMENTAARI

i
imestaja/ 6. jaanuar 2020, 19:33
Küll Sinul, Maiu , on ikka lihtne elu! Nagu robotil. Nagu oleks kõigil töö 8-17. Aga mis siis kui töölt koondati, oled saanud parandamatu haiguse diagnoosi, valu ei lase kuigivõrd liikuda, peres on lapsed ja abikaasa suri hiljuti? See muidugi ei puuduta magusasõltuvust, vaid seda, et ülekaalulisusel on ka muid põhjusi peale magusa ja õgimise.
m
Maiu/ 6. jaanuar 2020, 15:23
Väga lihtne: HOMMIK - kõht täis ehk kausike putru või paar võileiba+ kohvi. Tööle jalgsi! Alati vähemalt treppidest üles-alla jalgsi! (mitte liftiga!) Lõunale jalgsi! LÕUNA: kas supp ja magustoit või praad ja magustoit. Lõunalt töö juurde jalgsi! ÕHTU: Koju jalgsi! Kella 18-19 vahel tassike teed ja mingit salatit+ võileib. Nüüd tunnike liikumist õues nii kiiresti, et süda hakkab taguma. Siis koju pesema! Alkoholi ei joo ja enam ei näksi kohe mitte midagi. Pea meeles: kõik kalorid, mis Sa sisse sööd, pead ka kohe ära kulutama. Keegi ei küsi selle eest Sinult sentigi!
t
5. jaanuar 2020, 19:32
Tuleb lõpetada õgimine ja ei maksa kahesuupoolega võid sisse ajada!
u
Uudu/ 5. jaanuar 2020, 16:42
Maitsetugevdaja E-601 või miski 600-nda seeria oma ehk naatriumglütamaat tekitab tavalisest suuremat söögiisu.
Vähemalt meestele meeldib see ,et naine pole kondine / 30. jaanuar 2019, 05:52
S--öö söö lapsuke ,,siis oled kena Patsuke,,
Head isu , alkost hoia kaugemale/ 29. jaanuar 2019, 16:24
Kõige tähtsam on see ,et oledki juba lapse ootel ; See on paljudel naistel esimene tundemärk, et said õige mehega kokku ja jäid rasedaks :
h
Hakkab pihta!/ 28. jaanuar 2019, 17:47
Liiguta end! Tee sporti 4-5 h päevas ja ei mingit kohutavat söögiisu. Uju , sõida jalrattaga, suusata, uistuta, jaluta ja võta korralik saun!
v
viu/ 5. jaanuar 2020, 15:50
äkki oleks hea ka midagi kasulikku teha, näiteks füüsilist tööd?
i
igale ühele oma/ 5. jaanuar 2020, 17:41
4-5 tundi spordi tegemist päevas saavad lubada endale tippsportlased. Kuid igapäevane aktiivne liigutamine, olgu selleks siis kõndimine, ujumine või mõne füüsilise töö tegemine aitab keha rohkem toonuses hoida, mille tulemusena on ka vähem stressi ja inimesed tervemad.