Hea nõu

KAAL AINA KERKIB? 8 tuttavat toitu, mis annavad kaalulangetusele hoogu juurde (3)

Ohtuleht.ee, 29. oktoober 2019, 08:00
Foto: Vida Press
Pole mingit maagilist valemit, mis aitaks võluväel kaalust alla võtta. Aga siin on mõned toidud, mis teevad kaalust allavõtmise kergemaks. 

Greip

Ilmselt oled kuulnud, et greip põletab rasva. Vale! Ükski toit ei tee seda. Aga kui sööd greipi kartulikrõpsude või kommide asemel, aitab see muidugi alla võtta. Pealegi on see hea A-vitamiini ja C-vitamiini allikas.

Foto: Pexels

Pähklid

Pähklid sisaldavad tervislikke rasvu, mis aitavad nälga vaigistada, mistõttu on vähem tõenäoline, et sööd üle.

Foto: Pexels

Rammus jogurt

Jah, lugesid õigesti – rammus, mitte rasvavaene jogurt võib aidata sul alla võtta, kui sa sellega just ei liialda. Jogurt sisaldab seedimisele kasulikke baktereid, mis aitab alla võtta ja nii ei kogune ka kõhupekki, mis on eriti ohtlik.

Foto: Pexels

Kartulid

Kartulid täidavad hästi kõhtu ja võtavad näljatunde. Aga kui sa tunned küllastustunnet, on vähem tõenäoline, et sööd liiga palju.  Vali keedukartulid ja ära lisa neile võid, juustu või hapukoort.

Foto: Pexels

Marjad

Kui tahad millegagi maiustada, on marjad hea valik. Neis on vähe kaloreid, aga  palju kiudaineid. Marjad aitavad vere kolesteroolitaset korras hoida ja neis on antioksüdante, mis aitavad võidelda ülekaaluga.

Foto: Pexels

Avokaado

Oled harjunud avokaadot ehk Mehhiko restoranis guacamole koostises sööma, aga see sobib hästi ka võileivakatteks. Avokaado sisaldab küll palju rasva, aga see on hea rasv. Avokaado aitab näljatundega võidelda ja alandada vere kolesteroolisisaldust.

Foto: Pexels

Munad

Munades on rikkalikult toitaineid ja need tekitavad kergelt täiskõhutunde.

Foto: Pexels

Kimchi

Fermenteeritud toitudes, nagu näiteks kimchis, on hea kokteil kõhule kasulikest bakteritest, mis tähendab paremat seedimist ja kaalukontrolli.

Foto: Vida Press