Keha

ÄRA TEE VEGANLUSEGA KEHALE KAHJU! Jälgi, et saaksid kindlasti neid olulisi aineid (9)

Toimetas Sirje Maasikamäe, 21. oktoober 2021 17:48
Vegan peab oma menüüd väga teadlikult koostama ning jälgima, et toit oleks mitmekesine. Foto: Vida Press
Huvi vegantoitumise ehk täistaimetoitluse vastu on suurenenud kogu maailmas, ka Eestis leidub veganeid aina enam. Milliseid apteegipreparaate võiks lisaks võtta, et lihast loobumise tõttu keha ei kannataks? Nõu annab Apotheka proviisor Silja Nellis.

Vegani toidulaual on peamiselt köögiviljad, sh kaunviljad ja seened, puuviljad, teraviljad, seemned ja pähklid. Sealt puuduvad kõik loomse päritoluga tooted. Vegetariaan on aga taimetoitlane, kes peale taimetoidu tarbib ka muna ja piimatooteid, mis on olulised kaltsiumi, aminohapete ja oomega-3-rasvhapete allikad.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

01.10.2021
PANE SOOLESTIK PAREMINI TÖÖLE! Need viis reeglit hoiavad seedimise korras
30.09.2021
HOIA SEEDIMINE KORRAS! Need igapäevased tegevused vähendavad kõrvetisi, gaase ja teisi kõhumuresid
06.08.2021
JAKSU POLE KA PÄEVAL? 9 põhjust, mis võib olla lõputu väsimuse taga
03.08.2021
KASULIK TOIT VÕI TÄIELIK MÜRK? Ära usu pimesi neid viit väga levinud toitumisnõuannet!