Sisuturundus

Personaaltreeneri abil saavutad suurepäraseid trennitulemusi – ja see ei olegi liiga kallis! 

BodyLab, 1. aprill 2019, 11:46
Jõutreening on kõige efektiivsem viis korrigeerida figuuri ning saavutada ja hoida head füüsilist vormi. Tervislik toitumine ja trenn ei tee imet mitte ainult sinu kehaga, vaid eluga. Olles hea vormis, on sinu enesehinnang märksa parem ja loomulikult pööravad vastassoo esindajad enam tähelepanu.

Paljud naised arvavad, et jõutreening muudab nende keha mehiseks, aga liigne lihaselisus naiseiluga kokku ei käi. See on vaid eelarvamus. Õigete harjutustega, eriti veel, kui need on sooritatud personaaltreeneri valvsa pilgu all, vaid rõhutatakse naiselikke kurve. Asi on selles, et alates suguküpseks saamisest hakkavad kõikide naiste lihased tasapisi atrofeeruma, ja see ei mõju figuuri atraktiivsusele sugugi hästi. Kusjuures liiga sagedased jooksulindi treeningud hoopis soodustavad lihaskoe atrofeerumist.

Tõeliselt häid tulemusi on jõusaalis iseseisvalt keeruline saavutada. Statistika järgi saadab jõusaalides treenijatest vaid 5% pidevalt edu. Et tulla siinkohal appi, lõi BodyLab ainulaadse süsteemi, mille analooge Eestis veel pole. BodyLab pakub teenust, mis sisaldab endas komplekslähenemist. Täites kõiki treeneri soovitusi nii treeningusaalis kui kodus, on tulemuse saavutamine lihtsalt möödapääsmatu!

Õige programmi järgi tehtud jõutreeningu abil saab lihased vormi viia ning nende võimsust ja tihedust suurendada, muutmata siiski ümbermõõtu. Plussiks kõigele eelnevale on veel see, et lihaskude stimuleerib rasvaladestusi põletama, ehk siis – mida rohkem on meil lihaseid, seda enam kaloreid me kulutame.

Korraga trennis kuni kolm inimest

Alustades fitnessitreeninguid, on raske endale ise oma funktsionaalse seisundiga sobivaid harjutusi valida. Kindlasti on vaja kogenud spetsialisti kontrolli ja julgestust. Valesti sooritatud harjutused pole mitte lihtsalt kasutud, vaid võivad organismile suisa kahju tekitada. BodyLabi personaaltreener jälgib klienti igakülgselt alates hetkest, kui klient klubisse tuleb, ning hetkeni, mil ta klubist lahkub. Isikliku instruktori abiga liigub inimene kiiremini edasi ning saavutab soovitud tulemuse.

Oluliseks nüansiks on ka see, et BodyLabis treenib ühes saalis maksimaalselt kolm inimest. Kui tavaliselt kipub jõusaalides olema nii, et erinevate trenažööride järgi tuleb oodata, siis siin pole nii. Kõigil on oma kava ja vahendid õigel ajal olemas. Loomulikult saab iga treenija kogu vajaliku tähelepanu ning hubaselt tunneb end ka vähetreenitud inimene.

Personaaltreener koostab igale kliendile individuaalprogrammi. Ta mitte ainult ei vali optimaalse füüsilise koormuse, vaid määrab ka õige režiimi ja toitumise. Just tasakaalustatud ja tervislik toitumine, mitte dieet, on veel üks olulisi tegureid edu saavutamisel. Kui istuda musta leiva ja vee peal, on tulemuseks elementaarne kurnatus, mis toob organismile tohutut kahju. Treeningud muutuvad ebaefektiivseks, inimesel on raske harjutusi teha, tekivad pearinglus ja nõrkus. Instruktor koostab kliendile üksikasjaliku graafiku, sõltuvalt kliendi vabast ajast: mis aja eest peab enne trenni minekut sööma ja millal tuleb süüa pärast treeningut, soovitab spetsiaalset menüüd. Inimene peab vaid mõistma, et individuaaltreeningud tagavad edu kiiremini ja kindlamalt.

Personaaltreeneri olemasolu on motiveeriv

Tihti eeldatakse, et piisab paari kuu jooksul personaaltreeneriga harjutamisest, et töötada välja individuaalprogramm ning pärast saab juba iseseisvalt selle programmi järgi treenida. Instruktorit vajab inimene pidevalt, sest mistahes programm on tõhus vaid kaks-kolm kuud, pärast seda peab programmi vahetama, arvestades seejuures kliendi funktsionaalset seisundit. Lihastel on omadus kohaneda füüsilise koormusega, ning mõne aja pärast muutub treening ebaefektiivseks. Ilma instruktori abita on väga keeruline toimivat individuaalset koormust ja vajalikke harjutusi üha uuesti ja uuesti valida, seepärast ei too treeningud kasu ei tervisele ega figuurile.

Personaaltreeneri olemasolu on ka motiveeriv. Väga sageli juhtub nii, et inimene ei taha trenni minna, olgu siis põhjuseks probleemid tööl, väsimus või lihtsalt laiskus. Kui inimene teab, et klubis ootab teda treener, kellega on meeldiv suhelda, suudab ta kindlasti omaenda laiskusest üle olla ega jäta trenni vahele.

Kord kuus on võimalik käia konsultatsioonis, et mõõta keha ja korrigeerida treeninguprogrammi. Nii saab jälgida oma edusamme ja programmi vastavalt oma treenitusele keerulisemaks muuta.

Laupäeviti toimuvad kõikidele huvilistele ka ringtreeningud (inglise keeles), mille maksumus on 5 eurot tund. Registreerimiseks palume kirjutada info@bodylab.ee.

Praegu on parim aeg alustada treenimisega, et saada suveks vormi! Vaata head hinnapakkumist kodulehelt ja tutvu BodyLabi tegemistega ka Facebookis!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee