Treenimine

Viis head soovitust, kuidas treeninguteks aega leida 

Liigume.ee, 18. mai 2021 15:30
Foto: PantherMedia/Scanpix
Kiirete tegemiste kõrvalt ei pruugi enda liigutamiseks kuigi sageli aega leida. Daily Mail annab viis head soovitust, kuidas seda teha.

1. Vali selline trenn, mida naudid. Võti on selles, et trenn ei tohiks olla kui töötegemine, vaid pigem rõõm. Mõtle laiemalt – füüsiline pingutus ei pea olema ainult jõusaalis pumpamine või jooksmine. Kui ilm soosib, on väljas liikumiseks palju võimalusi igale trennisõbrale – rulluisutamine, rattasõit, kepikõnd, ujumine, pallimängud. Ühtlasi saab looduses liikumisega end värske õhuga kosutada.  

3. Võta trenni kui seltskondlikku ajaviidet. Proovi treenimist sõprade või pere seltsis. On leitud, et kui treenida koos sõpradega, tunneme end õnnelikumalt ja turvalisemalt.  

4. Võta aega iseendale. Trenn on hea viis iseendale ja oma mõtetele keskenduda. Trenniga või kasvõi jalutuskäiguga värskes õhus saab pea mõtetest selgeks ja loovust juurde.

5. Säästa raha ja treeni õues. Rattaga või jala tööle minek on hea viis ühendada trenn ja töö, ühtlasi säästab see raha ja võimalik, et ka aega.