Juba 30 minutit liikumist päevas annab südamele vajaliku koormuse, normaliseerib vererõhku, vähendab n-ö halva ja suurendab hea kolesterooli taset.Foto: Vida Press
Toimetas Sirje Maasikamäe 1. aprill 2019 15:38
Aprill on südametervise kuu. Süda on meie oluline muskel ja liikumapanev mootor. Kuidas enda ning lähedaste südame tervise eest paremini hoolt kanda, selgitab Tapa Südameapteegi farmatseut Renate Juhanson.

„Eesti on südame-veresoonkonna haigustesse suremuse poolest Euroopas esirinnas,“ kurvastab farmatseut ja selgitab, et südame-veresoonkonna haiguste põhilised põhjustajad on kõrge vererõhk ja vere kõrge üldkolesteroolitase. Riskigruppi kuuluvad inimesed, kelle vererõhk on pidevalt üle 140/90 mm Hg ja üldkolesterool üle 5,0 mmol/l.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad