Toitumine

PIIRA NENDE TOITUDE SÖÖMIST! Vaata, kuidas saad kerge vaevaga loobuda 200–300 kalorist

Toimetas Sirje Maasikamäe, 14. aprill 2019, 12:15

19 KOMMENTAARI

j
Juhan./ 15. aprill 2019, 07:51
Korja autode ja majade peale siis järeltulijad kaklevad vara pärast kui sööd on kõik sinu ja ei mingit kaklemist.
p
prükkar vasja/ 15. aprill 2019, 03:23
leian prügikastist käärind kohukesi!!!!!!
k
kilokalor/ 14. aprill 2019, 21:47
kilokalor, kilokalor, kilokalor - toidust kirjutajad võiksid lõpuks selle endale selgeks teha.
t
to irw/ 14. aprill 2019, 20:20
Külmik või külmkapp? Piim või pakipiim (pakis)? Auto või sõiduauto? Kohv või oakohv? Telefon või mobiiltelefon? Kas on tõesti inimesi, kes ei saa ühest nendest mõistetest aru? Treeningsaalides ei räägi keegi kilokaloritest vaid kaloritest ja see on peaaegu, et kokkulepitud standard. Kõik saavad aru, millest jutt käib. Aga niisama irwitamiseks käib muidugi küll..
i
irw/ 14. aprill 2019, 19:51
a
alari/ 14. aprill 2019, 19:50
alari kivisaar sai selle müstilise 80% majoneesi lõhna praegu ninna nagu hai vere lõhna mitmete kilomeetrite kauguselt.
K
,,,/ 14. aprill 2019, 19:49
Kaks asja, mis seistes put^i lähevad - m^nn ja auto, seda viimast võib ka traktorile laiendada
a
ats/ 14. aprill 2019, 18:01
ja kui palju on pudel õlut kalorites - haa-haa

r
Riisikas/ 14. aprill 2019, 17:12
Kes ütles, et see kerge vaev on?
l
Lugeja/ 14. aprill 2019, 15:38
Tundub siis et kõige otstarbekam on siis pool pakki kartulikrõpse. Seda saab näksida päris tükk aega, enne kui need 300 kalurit kohale jõuavad.
k
Kust sellist saab!?/ 14. aprill 2019, 15:05
m
mis mõttes?/ 14. aprill 2019, 14:57
kesse see maasikmäe on? miskit teadlane?
v
vihkan neid - äar söö, sööö ööö/ 14. aprill 2019, 14:56
äääära sööö, ära seda üldse sööö, seda ei tohi üldse süüa, piira selle söömist, ära söö ----- homme räägin vastupidist juttu! Ilmselt ei ole inimesed tundnud nälga.
k
Kilukalor/ 14. aprill 2019, 13:59
4 pitsi viina ja 3 pokaali veini annavad sama kaloritulemuse? Ärge ajage naerma.
c
cvb/ 14. aprill 2019, 13:53
Kaloril ja kaloril on vahe - selles mõttes, et millises biokeemilises reaktsioonis osalevad. Suhkrus ja puuviljades sisalduv fruktoos töödeldakse rasvaks, mis ladestub maksa ja sellega kahjustab maksarakke nagu alkoholgi. Süsivesikutes sisalduv glükoosi ületarbimine tõstab insuliini baastaset, mis omakorda soodustab rasva ladestumist kehatüve piirkonnas. Suhkrud taastoodavad näljatunnet. Seevastu rasv tekitab kiiresti täiskõhutunde ja kaotab näljatunde. NB! osa taimeõlisid (raps jt.) sisaldab suures koguses 6-omega rasvhapped, mis samuti soodustavad rasvumist. Vt. low carb high fat diet
ö
ööks/ 14. aprill 2019, 13:44
Ilgelt mustad küünealused sel fotol :)

m
mitte midagi/ 14. aprill 2019, 13:32
m
Muna/ 14. aprill 2019, 13:18
Peekon, või, majonees.... täiesti ok kalorid.
p
parim varjant/ 14. aprill 2019, 12:46
palgapäeval teed arve tühjaks ja annad esimese vastutuleva kodutu kätte

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee