Meeled

MÕNITAMINE JA TÕRJUMINE: mida teha, et vältida teistsuguste noorte seksuaalset kiusamist? (105)

LISA KOMMENTAAR

kõik oleneb inimesest5. veebruar 2020, 19:23
minuga ei tahtnud isegi prokurör eriti sõna võtta, sest olen väga domineeriv ja kõiki õpetanud end kaitsma, teisi kaitsma ja alati lähen vahele, kui ülekohut näen. Ma ei kiitle, aga vahest piisab ka minu pilgust, mis on saatanlik ja seda on mulle mitte vähe üteldud. Kohtusaalis ei suutnud kohtunik minuga kauem suhelda, kui vaid luges otsuse ette, kuigi oleks pidanud otsust selgitama ja küsimustele vastama, aga pani minema. Hõikasin järgi, et kuhu sa mees lähed, aga ei miskit. Kohtunikuks oil kunagine kägu, kellel omal ajal žiguli-04 ära varastati ja paras. Senini pole kätte saanud. Ha-ha.
eu3. veebruar 2020, 16:02
Juba antiik Kreekas/Roomas oli tavaks, kui noor poiss ei olnud võimekas omandama korralikku haridust või ei olnud kehaliselt võimekas, siis lihtsamaks võimaluseks silma paista oli vanade meestega paaritumismänge mängida!
Mati3. veebruar 2020, 15:59
Seksuaalsuse mõiste alla ei käi ainult see, kas, kui vanalt ja mis soost partneriga juba seda vanainimeste asju tehakse. Ka need juhtumid, kui 11-aastast tüdrukut kiusatakse suurte tisside pärast või, vastupidi, 16-aastast, et ta on veel jumalast pesulaud, on seksuaalne kiusamine. Aetagu siis käsi külge või "ainult" narritagu.
Vaike3. veebruar 2020, 12:33
Olla normaalne ja mitte enda erilisust igal pool upitada.Keda see kotib?
Saaks kommenteerijad3. veebruar 2020, 08:29
vabalt, ilma piiranguteta, kasutada oma sõnavara, saaksime teada, kes me tegelikult oleme.
hoidku3. veebruar 2020, 06:51
hoidku oma seksuaalsus ilusti vaikselt kodus ja ärgu kippugu oma eripärast armastust teistele pähe määrima. Elagu oma uhke eripäraga, kui ei oska normaalselt käituda,siis ärgu virisegu. Või käib see näitamine ja virin eripärase armastuse juurde , peab nagu kõigile näha olema?
Enese upitamine3. veebruar 2020, 10:32
ongi viha provotseerimine!
Looduse vastu ei saa!3. veebruar 2020, 06:07
Loomariigiski leidub imelikke. Aga need tõrjutakse karjast välja. Inimene aga arvab, et teeb ise loodusseadusi. Sellepärast ka leiutatud "koolikiusamine".
miks..2. veebruar 2020, 22:16
Mis küsimus on seksuaalne kius koolis laste seas? Minu jaoks täiesti arusaamatu. Kas lapsed on hakanud siis seksima? Nad koolipingis veel ei teagi ju, kas nad on homod või mitte. Pigem propaganda masin avaldab mõju, et, äkki olen mina ka ja kui ei ole, siis hakkan homoks. Pigem see kalduvus tekib ikka ja arusaam tekib siis, kui elus on üht-teist kogetud. Võib-olla arvan valesti, ma ei tea. Endal selline kogemus puudub. See peaks ikka olema täiskasvanute teema.
sa3. veebruar 2020, 07:00
sa oled põlvkonnast, kui puberteedikud jäid ikka lasteks, elasid rahulikult selle perioodi üle, ei laamendanud kodus ega koolis. Nüüd pn puberteet tõsine haigus, mis paneb laamendama ja seksima juba kümneaastaselt. Inimesekesed on täisseksijad ja ei saa veel aru keda partneriks võtta, keda jätta, kas poiss või tüdruk.
sos2. veebruar 2020, 20:05
Piiblis,3 Moosese 20.13.kui mees magab mehega ,nagu magatakse naise juures,siis on nad mõlemad teinud jäledust,neid karistatagu surmaga ,nende peal on veresüü.
Surmaga?3. veebruar 2020, 18:09
Mille poolest siis moslemitest erinete? Jumal pidi ju kõiki armastama ja olema kõikvõimas, muutku siis nad heteroks.
Moosese raamat4. veebruar 2020, 22:40
kirjutatakse kahe oo-ga, moslem ühe o-ga see ongi erinevus.
vooster2. veebruar 2020, 18:47
No mis teha loodus on mulle pannud selle et mulle meeldib imelikke vihata. no kaif on lihtsalt nii. loodus on imelikud loonud sellex et normaalsed saaksid nendega lõbutseda. Ei mitte voodis. Ikka kraana kõrval neid rippumas vahtides hahahahaha.
re'ts3. veebruar 2020, 18:11
riputa nad siis, me juba ootame sind, et lõbutseda :).
Eesti kodanik2. veebruar 2020, 17:17
Keeleõpe: Sõna "Gay" tähendab rõõmus, rõõmsameelne, lõbus. Seda sõna ei saa keegi ingliskeelsest leksikonist endale kaaperdada. "Sexual deviate", "pervert", "homo", "queer" on sõnad mis tähendavad just nimelt seda millest tahetakse igati loobuda. Rahvas aga on keeleviisakas ja ei nõustu sellise kõrvalekaldumisega. Ärge teiegi sellega nõustuge. Kui mõned eestlased ilmtingimata soovivad US-ingliskeelseid termineid omaks võtta, siis tehke seda asjalikult ja inimlikult. Kasutage siis kaaperdatud "gei" ta õiges mõistes kuid palun mitte omaalgatlike seksuaal pervertide soovide kohaselt. Terv.
eu3. veebruar 2020, 16:09
Tõsiselt kahju, kui inimene ei suuda end oma emakeeles väljendada ning otsib selleks võõrkeelseid sõnu/väljendeid! Õigem on ikkagi omasooihar! Tihtipeale on nende võõrkeeles kirjaoskajate võõrkeele oskus pehmelt öeldes puudulik!
ok2. veebruar 2020, 17:00
kõlab nagu rasvaliidu õõnespuitude sekt
Sa nende3. veebruar 2020, 18:03
Omadooihalejate sektist? Tundub nii.
Eesti kodanik2. veebruar 2020, 16:56
Lausa okse tuleb peale. Ma inimlikult siiralt loodan, et eluteelt kõrvale kalduvad isikud suudavad kunagi tulevikus peeglisse vaadata ja iseendalt andeks paluda.
Moderaator!2. veebruar 2020, 16:54
Ka sina kui liik Maal, oled ükskord ajalugu!
oldskuul2. veebruar 2020, 16:45
mõned faktid loodusest: 1) normaalne kooslus, s.t. omavahel sigivad ja loodus on loonud just niimoodi asjad toimima - meessoost organism ja naissoost organism. 2) hoidke oma seksielu ja isiklikud eelistused koduses magamistoas, mitte ärge nõudke mingeid ebanormaalseid õigusi. normaalne inimene esiteks ei röögi ega kirjuta oma seksieelistustest. ma ei tea ühtegi gayd, kes oleks eestis töötu ja elukohata ning sõpradeta just sellepärast, et ta on gay, seega pole teil mingeid probleeme. 3) elus on palju olulisemaid probleeme kui mingite omasooiharate pseudoprobleemidega tegelemine.
Looduses on nii, 2. veebruar 2020, 16:55
et üks liik, kes liialt paljuneb, kaob lõpuks kui ülearune.
Jah3. veebruar 2020, 18:14
Abielu on tänapäeval ebanormaalne õigus :).
ei midagi keerulist2. veebruar 2020, 16:38
hoidke oma nabaalused asjad oma teada ja tegelege seksiga magamistoas kellega aga soovite, aga kui tulete nendega avalikkuse ette põrkama, siis saate, mis olete ära teeninud. vaat nii lihtne see tegelikult ka ongi.
Kummalised teemad2. veebruar 2020, 16:24
Esmalt pannakse kokku teemad nagu keha ja seksuaalsus, üsna tihti ka seksuaalsus ja puue. Tegelikult peaks aga litsalt küsima, et kas geisid sallitakse ja kui ei, siis miks, sest lihtsalt gei olemise pärast kiusamine on küsitav ja lõppeb küsimusega, kas vägisi pealesurutud võltssallivus ikka on see, mille poole peaks püüdlema.
Roy2. veebruar 2020, 16:19
Püsigu kapis ilusti ja kellegil pole asja aga ärge promogu oma nihhilismi, pole vaja suruda arvamust ühiskonnale, et see on normaalne
miks...2. veebruar 2020, 16:14
...läheb komm mustaks, kui arvan et peedupoisid ah. ist. avad tava lapsi, kuna on vastuvõetamatu et peedupoisid kasutavad sama wc-d mida teisedki.Poisid ei käi ju tüdrukute vetsus.
Ann2. veebruar 2020, 15:50
Kiusamisvaba kooli pole olemas.
lisan2. veebruar 2020, 16:40
et pole kunagi olnud ega saa ka kunagi olema.
imelik küll,2. veebruar 2020, 15:46
mis on koolil ja seksuaalsusel üldse ühist!? koolis õpitakse, mitte ei demonstreerita oma seksuaalsust.
kiusamine2. veebruar 2020, 15:42
Kiusamine koolis on üldse omaette teema.Minu laps ei ole selles mõtes, mis pealkiri ütleb "teistsugune". Kuisatakse sellepärast, et ta on tagasihoidlik, arg ja kartlik. Kui isegi õpetaja ei arvesta tema iseloomu eripäraga, siis kaasõpilastest ei maksa rääkidagi. Koolikiusamise teema on üldse ajakirjandusest kadunud. Asemele on tulnud"teistsuguste" teema ja pere vägivald. Need on poliitikas kasulikud teemad.
Kasuema2. veebruar 2020, 15:48
Ja mis takistab lapsevanemal kiusajatele üle turja tõmbamast?
2. veebruar 2020, 16:40
seadus takistab.kinni lähed selle eest,kergemal juhul pääsed trahviga.
2. veebruar 2020, 21:45
Ei lähe kinni midagi- omakohtu otsused tuleb ellu viia tunnistajateta
eu3. veebruar 2020, 16:16
Lp. Kiusamine Kui kiusatakse sellepärast, et laps on tagasihoidlik, arg ja kartlik, siis oleks omakohus kiusajate korrale kutsumiseks igati õigustatud!
no 2. veebruar 2020, 15:41
jälle pd raskeelulugu. kui keksida ja hõisata ,et oled pd ,siis pole mõtet ohkida ,kui üle kurgi saad.
nonono2. veebruar 2020, 15:51
Homoseksuaalidel on õigus sama palju olla homo, nagu heterol olla hetero. Seejuures "üle kurgi" saamata.
krradi nono2. veebruar 2020, 16:49
hetero ei tee kogunemisi ega joodelda teemal a la ,,ma olen hetero,,
lilli2. veebruar 2020, 15:25
pole küll kiusamist tähele pannud, muidugi, kui nad ise väljakutsuvalt käituvad, see võib tõesti kedagi häirida, üldiselt nad ise tahavad omale tähelepanu tõmmata ja end demonstreerida.
2. veebruar 2020, 15:20
Välja, välja vabariigi seest kel kirsasaapad jalas ja lipsu pole ees!
rein2. veebruar 2020, 15:16
mida teha mida teha. tehke siis omi asju edasi. vangi ei panda ju. aga ei tasu ka pealetükkivalt oma suundumust teistele kaela määrida ehk siis promoda. vastu hakkab
Hetero2. veebruar 2020, 15:27
Oh kui õudne kael sul siis on, see pidi nakkav olema, istu siis toas.
Promob2. veebruar 2020, 15:28
Ainult ekre homovastaste kampaaniate jne. Siis tundubki, et jus homod ise teeksid seda.
ühiskonna mõtteviis2. veebruar 2020, 15:16
kui ei ole probleemi, siis leiame.
ja on kaks head võimalust,2. veebruar 2020, 16:43
millest saaba absoluutselt alati sae käima tõmmata, üks on häIbseksuaalid ja teine on mosIemitest tumedad.
2. veebruar 2020, 15:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
näete,2. veebruar 2020, 15:28
kui heatahtlikud ekrelased on, teised kõik kurjad :).
2. veebruar 2020, 15:07
noorpe d ed mingu ravile ja mida varem seda parem.kui taas normaalseks saavad,ei kiusa neid enam keegi.
Venelastel on2. veebruar 2020, 15:01
tabav ütlus: "Kas käsi pole, et te siin vaidlete"?
Ikka kordan:2. veebruar 2020, 15:00
See IT ja digi keeravad normaalse elu tuksi! Miks varem nii massilist kiusamist ei olnud? Ei olnud sellist lävimist nagu praegu. Igaüks riputab endast pinnalaotuse üles. Kõigile ei pruugi meeldida ja saab vastuseks solvanguid. Peale selle, noortel pole muud teha kui nina telefonis. Söögi alla, söögi ajal ja peale sööki. Inimene ise leiutab enda hävitamiseks vidinaid.
2. veebruar 2020, 14:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mine siis2. veebruar 2020, 15:30
moslemite riiki, seal pole kombelõtvust ja sinu semud siis.
sa mine ise2. veebruar 2020, 15:43
Tuleb2. veebruar 2020, 14:40
Kaavatada noori ja õpetada tolerantsust, kõik on ühesugused ja võrdsed. Lubamatu on, et praeguses valitsuses on riigi esindajad, kes osutavad sallimatust vähemuste suhtes, külvavad rahvas viha ja vaenu. Kuidas saab see olla võimalik ja lubatud, härra Ratas ?
Mida küsid seda saad2. veebruar 2020, 14:51
Ei tasu siis ennast igalpool esiplaanile tuua igasugu praidide ja lippude näol.
Ratas2. veebruar 2020, 15:32
Kui mina olen peaminister, siis on kõik kõige paremas korras. Ma ei saa aru, millega te rahul pole. Meil pole mingit kiusamist.
jusss2. veebruar 2020, 14:36
Need teistsugused elagu oma elu, ilma paraadideta ja keegi ei viitsi neid vihata.
laiskvorst2. veebruar 2020, 15:33
mina ei viitsi praegu ka, minus pole viha.
laiskvorstile2. veebruar 2020, 16:46
küll su laiskus üle läheb, kui avastad mõne vanaldase pii.dri oma eelteismelise poja kubeme kallal. virkus tuleb, mis mühiseb, kohe hakkad olema seda meelt, et nii ikka ei tohi. aga kuniks pole sinu lapseke, seniks oled laisk. kurb jah.
Tuleb2. veebruar 2020, 14:31
Tuleb elada rohkem oma elu ja vähem teiste elu. Ehk mitte püüda pidevalt kedagi kiusates n.ö. maailma parandada. Kiusamine tuleb alkoholist (juuakse ülbeks või liiga julgeks), dementsusest, närvid läbi (ülepingutamine, kadedus) või lihtsameelsusest, kui teisi lihtsalt järgi ahvitakse, et kellelegi kolmandale meeldida või midagi saada. Kui kiusajaid rohkem avalikult keelata julgetaks, oleks kiusamist vähem.
Pole päris nii.2. veebruar 2020, 14:41
Tegelikult tuleb kiusamine suuresti ikka ka igasugustest nark00tikumidest. Noored eriti alkoholi ei tarbi, vaat apoes, väga vähesed noored ostaavd alkoholi, enamus alkost läheb vanade ja päris vanade nahavahele. Noored panevad kokat ja kommi.
hea teada2. veebruar 2020, 16:48
ma ise ei tarbi ei alkoholi ega narkootikume, seega nüüd tean, et ma pole kiusaja. aga ennast peale suruvaid häIbseksuaale ei seedi küll.
Mina2. veebruar 2020, 14:26
Kes on need taiskasvanud, kes ise kiusavad, pigistavad silma kinni?Ja oma eeskuju ga on nad õpetanud ka jargnevad põlvkonnad samasuguseks. Käest läks asi ara juba ammu, siis kui propageeriti nii öelda vabakasvatust.Kui siis juhiti sellele tahelepanu, siis öeldi, et see on uus trend ja nii peabki olema.Aga eks enne ole ikka ilusad õied, hiljem aga kibedad marjad.
Huvitav...2. veebruar 2020, 14:21
Huvitav siin oli juttu kiusamisest riietuse alusel,kas see kui inimesi halvustatakse kui nad kaabusid kannavad ja kutsutakse ,,kaabudeks,, ei kuulu kiusamise alla ?
Näed siis, tsenseerimisele.2. veebruar 2020, 15:37
Kaa'budeks kutsutakse sellepärast, et neil on ÕL-i arvates nii jä'lgid nimed, mida ei tohi kirjutada. Just saadeti tsensuuri.
to huvitav...2. veebruar 2020, 16:49
ei, vasakpoolsete kiusamine on üllas, nemad võivad alati rahvuslasi kiusata.
Homo Sapiens2. veebruar 2020, 14:20
Kõige lihtsam on lõpetada homoseksuaalne käitumine. Siis ei kiusa keegi.
To homo sapiens2. veebruar 2020, 14:43
Homoseksuaalne käitumine ? Kuidas see välja näeb ? Sa vennike oled ikka väga vähese haridusega ja mõttemaailm on eelmises sajandis nagu helmelgi.
Homo Sapiens2. veebruar 2020, 14:50
See näeb välja nii, et ei aja samasoolistele ligi.
sinu nimi2. veebruar 2020, 15:39
juba näitab, milline on õige elulaad :).
to 14.432. veebruar 2020, 16:59
äkki saad oma sellest sajandist pärit tarkusega selgitada, miks riikides, kus homosuhted on keelatud v põlu all, on nende %ka väga väike ja seal, kus propageeritakse (rootsi), on neid ülipalju? sama küss sarnase häIbe kohta, kus partneriks valitakse väike laps. miks meil, kus keelatud, on seda üliväike % ja miks näiteks isIamiriikides, kus 9aastasega on normaalne ühtida, on sellise ühte soovijate arv meeste seas ligi 100 %? mis sa arvad, kas ikkagi mõjutab valikuid soodustav ja ülistav keskkond või mitte?
2. veebruar 2020, 14:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Allakahemeetrimees2. veebruar 2020, 14:47
No ja siis ka näiteks meestevastane kiusamine mehe pikkusest lähtuvalt - naiste arvates pidid olema alla mingid 1.90 mehed täiesti mõttetud, no saana ru, et 1.85 naisejaoks on 1.90 mees mõttetu aga 1.65 naise jaoks 1.80 mees? Hiljuti oli siinsamas lehes artikkel kus juba arutleti kuidas geneetilsielt n.ö. liiki selekteerida, et see, et mehi pole vaja kes ei vasta mingitele imelikele näitajatele, et kunstlikult - n.ö. kõigil üks isa kes on 2,5meetrit jne - no selle tuleviku nimel ei ole igasugu kliimavõitlus jne küll küünlaid väärt - üks geen kogu maailmas? Peppu läinud see maailm!
Maiu2. veebruar 2020, 14:47
Homoseksuaale oli sadu aastaid enne, on nüüd ja on ka tulevikus. Keda see segab, elu ju säilib, perekonnad tekivad. Aga olgem tolerantsed ja andke kõigil olla õnnelikud just nii nagu nad ise tahavad. Nemad ei tule sulle ette heitma, et miks sa teisiti elad või oled.. See on norm, aga elatakse mitut moodi.
Maaja2. veebruar 2020, 15:13
Mehed ei seksi omavahel. Lihtsalt üks keerab teisele taha.
Mariinale2. veebruar 2020, 15:41
Maakera on juba ülerahvastatud, rahvast pidi olema 7,8 miljardit ja aina kasvab, mis väljasuremisest sa kirjutad?
to mariinale2. veebruar 2020, 17:02
jah, rahvast on tõesti 7.8 miljardit, aga välja on suremas inimesed, selles on küsimus. valgeid on alla 10 % enam maailmas. vaata natuke maailmas ringi, kas sulle tundub, et aafrika kandis elavad on võimekad end toitma ja katma? ja kui sulle tundub, et on, siis miks nad siiani seda ise teinud pole, vaid on inimeste abile lootnud?
to alla kahemeetrimees2. veebruar 2020, 17:05
oi sind, silmakirjalikku. aga naisi vaadates vaatad ise ikka ilusaid, kõverate jalgadega ja suurte kõrvadega naised jätad ju kõrvale, eks? samuti näiteks 1,90 pikad või 150 rasked naised? ehk siis sina tohid teha lähetuvalt maitsest valikuid, aga mina mitte, minule ei tohi meeldida pikad mehed ja kui olen selline naine, kellel on võimalust valida, siis validagi 2meetrise?
Kriitik nr 172. veebruar 2020, 14:10
Seksuaalne kiusamine ja seksuaalsuse tõttu kiusamine on täiesti erinevad asjad, mida aga see artikkel siin kuritahtlikult üritab segi ajada. Nii pole üldse kena. Huvitaval kombel näiteks pedofiili küll tohib tema seksuaalsuse tõttu kiusata. Millest küll see erinevus? Miks just teatud kindlad "seksuaalsused" peaksid olema teistest võrdsemad?
Peeter Rast2. veebruar 2020, 14:23
Aga näiteks zoo- ja nekrofiile ei dikrimineeri meil keegi. Ja õigusega, nad ei sega kedagi, samamoodi ei nõua nad kooseluseaduse kehtestamist, ei taha õigust kristlikule laulatusele jne. Toredad ja puhtad inimesed, neid oleks patt kiusata.
Sa 17 hoia hobeseid2. veebruar 2020, 15:43
Nii lihtsa järelduseni võiks ju ise jõuda? Nimelt näiteks pedofiiil teeb oma tegevusega teistele kurja - antud näitel alaealistele, kel puudub võimekus otsustada, mida ja kas nad soovivad. Väga lihtne. Ükski homoseksuaalne ei tule kedagi, kes on temast veel nõrgem lihtsalt lambist nurka ajama.
Kiusata ei tohi neid,2. veebruar 2020, 15:43
kes teevad midagi vabatahtlikult ehk ei kasuta vägivalda. Vägivald on üldiselt keelatud.
No2. veebruar 2020, 14:10
Homod jäävad homodeks!
Arvan,2. veebruar 2020, 14:09
et erinevusi on olnud aegadest aega. Vahe on selles, et varem ei reklaamitud ega näidatud neid kogu aeg nagu erisuguseid. JA SEDA,ET KEEGI ERINES , EI PANDUD NII TÄHELE NAGU PRAEGU.Nüüd on paaniliselt kogu aeg üks eristamine. Las inimene olla ,nagu on. Miks peab sellest kogu aeg rääkima. Inimesi ei ärrita mitte see, missugune keegi on , vaid just see, et kogu aeg püütakse neid nnn erinevaid näidata, igasuguste vahenditega esile tõsta ja reklaamida.Kellele on seda vaja?
vaatleja2. veebruar 2020, 14:30
Vaja on globalistidele ja NWO (Uus Maailma Kord) kehtestajatele, et segada rahvad ja rahvused.
vaatlejale2. veebruar 2020, 15:46
kas homod on siis eri rahvus, kuidas sind tahetakse nendega segada, keegi ju ei sunni nendega abielluma jne?
just2. veebruar 2020, 17:08
ma kuulun näiteks vähemusse, kellel on konnasilmad, keegi ei kaitse mind ega anna lisarahasid, et saaksid teha filme konnasilmadega inimestest, ainult kiusatakse mind.
pderastid2. veebruar 2020, 14:08
väääääääääääääääälja EEEEEEEEESTIST
Häirib,2. veebruar 2020, 13:45
et ükski pädev valdkonna spetsialist ei julge välja öelda, et homoseksuaal on hälbega inimene ehk tema kannatusi põhjustab seksuaalne disorientatsioon. Sellise psüühika häire tekkimist on tõenäoliselt võimalik vältida kui õigel ajal jaole saada. Kui aga hiljaks jäädakse siis tuleb neid toetada ja võimaldada neile igati täisväärtusliku elu nagu igale teisele puudega inimesele. Väär on see kui seda hakatakse promoma kui mingit normaalsust. Siin ei ole mitte midagi normaalset kui sinu suguorganid reageerivad objektidele millistele nad ei ole mõeldud reageerima.
Häirib,/ täna, 13:45-le2. veebruar 2020, 14:08
"Sellise psüühika häire tekkimist on tõenäoliselt võimalik vältida kui õigel ajal jaole saada. "---See lause on jumalast vale.Ajakiri "Inimkeha müüdid" teeb asja selgeks---homoseksuaalsus peitub geenides.
Häirib,2. veebruar 2020, 14:31
Olen pigem arvamusel, et rüütliks ei sünnita rüütliks kasvatatakse seega ei usu pigem, et geneetika sellise vimpka võib visata. Usun, et psüühikat mõjutavad välised tegurid oluliselt rohkem kui geneetika.
Harigem endid, inimesed2. veebruar 2020, 15:13
Me ei saa sinna midagi parata, see on geneetiline ja ka seletamatu , miks tekivad teatud inimesel tunded ainult samasoolise inimese vastu. See pole haigus, ega tahtlik valik , vaid täpselt sama tunne nagu meil heterodel , kui armume ühte teatud tüüpi vastassugupoole esindajasse, miks just temasse, ka seda me ei oska kellelegi täpselt seletada.
kunagi2. veebruar 2020, 17:11
jüri ennet ütles, ei tea, kas nüüd ka enam julgeb. õhtuleht võiks küsida ju.
eu3. veebruar 2020, 16:39
Lp. häirib,/täna13:45 -le eile 14:08 Ajakiri - inimkeha müüdid ja muud peavoolu kirjandus on kas tahtlikult või kogemata ajast maha jäänud! Juba mitme aasta eest avaldati uuringud, kus tuldi järeldusele,et geenimutatsioon/hälve omasooiharuse tekkel on ülimalt üle tähtsustatud! Nende uurimiste kokkuvõtteid on isegi peavoolu ajakirjanduses ilmunud.
TõnuT2. veebruar 2020, 13:42
Kiusamine koolis on täiesti normaalne nähtus. Isegi vajalik. Seksuaalsuse või mõnel muul teemal, vahet pole.
oioi2. veebruar 2020, 14:08
Mida on normaalset teistele kurja tegemises? Äkki tuleb keegi ja kiusab sind, visates näiteks su autoakna sisse. Mis siis - täiesti normaalne nähtus. Isegi vajalik. Taevas halasta!!!
jääb nii, kahjuks2. veebruar 2020, 14:09
Normaalne ta pole, aga on kiusatud ja kiusatakse---see on tõde.
2. veebruar 2020, 13:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To hoopis2. veebruar 2020, 14:58
Elavadki vaikselt, kedagi nad ei sega. Aga vaikselt ei ela need, kes vaenu ja viha nende vastu õhutavad ja isegi homovastaseid kampaaniaid kooraldavad . Kui nad seda ei teeks poleks ju midagi märgata.
minule ka ei meeldi teistmoodi noored2. veebruar 2020, 13:13
mind ei tohi sundida nendega suhtlema. Las nad olla ja elagu oma elu, kuid ärgu hakaku ennast promoma. Keegi ei saa arugi kes nad on.
Ei nad promogi2. veebruar 2020, 15:05
Promovad need, kes tahavd, et kõik inimesed oleks just sellised nagu neile meeldib, aga elu ju ei saa nii olla. Me oleme kõik erinevad ja teised veel rohkem kui teised. Üks eesmärk on meil kõigil : olla õnnelik. Ja kui see teine inimene on õnnelik armastades samasoolist mis minul selle vastu peaks olema, minu õnne ta ära ei võta. Elagem ja laskem teistel elada.
ongi nii2. veebruar 2020, 16:48
las need teistmoodi armastavad samasoolist, pole kellegi mure, kuid ei tasu iga päev ajakirjanduses kisada. Ja ei ole vaja kellelegi peale suruda, et keegi peab kellegagi suhtlema. Ei taha, ei suhtle ja kõik, sest meil pole sarnaseid huvisid ja kuidagi ei sobi heterole see värk. Meie elame oma elu ja las teistsugused elavad oma elu, mis kisada!
Tiit2. veebruar 2020, 13:11
Heteroseksuaalseid toesti kiusatakse taga. Koik oigused ja riigi eelistused on homoseksullaide poolel.
vaeseke,2. veebruar 2020, 14:07
kuidas sind taga kiusatakse? Ma pika elu elanud mees, aga taga kiusavad vaid naised, kes sexi ei anna, kaebavad ahistamise üle jne. Aga homod küll ei kiusa.
Tiit2. veebruar 2020, 15:16
Ära liialda, kõik saavad võrdselt toetusi ja sinult ei võeta ka midagi ära. Rahunege rahvas ja ärge neid õhutusi ja viha endasse laske.
pd rastid2. veebruar 2020, 15:48
on presidndi lemmikud ja alitsuse soosikud.
Tiidule2. veebruar 2020, 15:50
Kõik õigused neil? Nemad tohivad abielluda, aga sina ei tohi?
2. veebruar 2020, 12:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ekrelased-LE2. veebruar 2020, 13:20
TAHAD IKKA KORRALIKKU SOODOMAGOMORRAT?
Tiit2. veebruar 2020, 13:55
EKRE on ainuke erakond, kellele eestlus ja Eesti rahva püsimine tähtis on. Teised erakonnad laseksid eestlastel muutuda pruunikashalliks juurteta euromassiks, kes ei tea kes nemad üldse on.
Väga õige2. veebruar 2020, 15:18
Kõige suuremad homovastased, vaenu ja viha õhutajad ongi ekrelased. Aga nad ka rumalad, ei saa veel millestki aru, kardavad kõike hirmsasti
sa2. veebruar 2020, 15:48
pd söö sittaseebiga.
2. veebruar 2020, 12:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
No2. veebruar 2020, 13:43
Miks siis sallimatu? On nad sinu suhtes sallimatud? Vaevalt.
TõnuT2. veebruar 2020, 13:44
Kui sa tahad elada minevikus, siis ära võta olevikus sõna. Rumalusi ütle vaikselt, siis saad ka olevikus hakkama.
to no ja to ei ole ajuvaba2. veebruar 2020, 18:02
kuulge, mõelge nüüd korraks, kui häIbseksuaal ei esitle ennast ega ole pealetükkiv, on lihtsalt tavaline inimene, kes ei räägi avalikult oma seksuaalsest võimekusest ega kelgi partenritega, siis mille põhjal ma teda kiusaksin vms? ma ju ei teaks, et ta h0m0 on? sellest võib järeldada, et ju teeb midagi, mis räiqelt häirib ja sõidab sisse minu veendumustesse ja tekitab mulle ebamugavusi, öelge nüüd, miks ma sel juhul ei tohi ebamugavusi talle vastu tekitada? no ma ei pea vaikides leppima, et mingisugused oma kan.nikaid lastele paraadil esitlevad ja paaritumisliigutusi teevad. või kiimlevad.
Ajuvaba teema2. veebruar 2020, 12:50
Kui mulle ei meeldi homod ja ma ei taha nendega suhelda, siis on see tõrjumine kiusamine?
Noh2. veebruar 2020, 13:21
No2. veebruar 2020, 13:39
Vb ei meeldi sina ka paljudele, aga viisakas inimene käitub teistega kenasti. Jutt on ju mõnitamisest ja kiusamisest.
murelik2. veebruar 2020, 14:08
Võib-olla sunnitakse varsti ka pedofiile sallima.
Ei ole ajuvaba2. veebruar 2020, 15:22
Inimene peab olema delikaatne, austama ja kohtlema kõiki inimesi võrdselt. Sa ei pea temaga olema sõber, aga pole tarvis ka solvata ega teha tahtlikult haiget.
eu3. veebruar 2020, 16:49
Lp. ei ole ajuvaba 15:22 Sõna on vaba! Kui ma julgen/tahan välja öelda, et omasooiharuse viljelejad on vaimselt haiged, kas ma siis kiusan kedagi!? Seda vaimset haigust on võimalik ravida. Ravisõltub loomulikult sellest, kuivõrd ravitav soovib terveneda. Veelkord, miks ma peaksin omaks võtma tõekspidamisi, et mõningad haigused ei olegi üldse haigused - omasooiharus!?