Treenimine

TIIU TREENIB | Tõhus jõuharjutus triitsepsile 

Kai Ilp, ajakiri Tiiu | Video: Tatjana Iljina, 16. aprill 2020 16:45
Foto: Tatjana Iljina
Peatselt saame jälle lühikeste käistega särgis õue minna. Viimane aeg on pöörata tähelepanu oma käsivarre tagalihasele ehk triitsepsile. Kui see on trimmis, võime end käsivarsi paljastavas kleidis tunda kaunilt ja enesekindlalt.

Üks tõhusamaid harjutusi triitsepsi vormimiseks on jõuharjutus oma keharaskusega. Selle sooritamisel võtke abimeheks turvaline tool. Võite seda harjutust teha nii teleri ees kui ka muusikat kuulates. See ei nõua suurt ruumi.

Toonitan, et jõuharjutused ei ole ainult lihaste kasvatamiseks, vaid need muudavad tugevamaks ka meie luud. Loomulikult oleme toonuse suurenedes ka varasemast kaunimad ja enesekindlamad!

Foto: Tiina Kõrtsini

* Võtke sisse lähteasend: istuge tooli serval, jalad täisnurkselt. Käed toetuvad tooli servale. 

* Langetage välja hingates tuharad põranda poole, toetudes kätele. Käed kõverduvad, küünarnukid on keha lähedal. Tundke, kuidas käte tagaosa teeb tööd. 

* Sisse hingates suruge käed sirgeks. 

* Tehke harjutust kolm seeriat, igas kaksteist kordust.

Rõõmsat harjutamist!