Uudised

Ööpäevaga suri 14 koroonaviirusega nakatunut, haiglaravi vajab 578 patsienti (392)

LISA KOMMENTAAR

Mis kuradi ajast see uudis on? Tänasest ? Viiendast? Eelmisest aastast?8. aprill 2021, 10:48
8. aprill 2021, 10:42
UUDIS on 5.MÄRTS !!!!!!
Vanakesed6. märts 2021, 10:29
Varsti lastel enam vanaemasi ja vanaisasi ei ole. Tänu riigi ahnusele. Raha on tähtsam kui inimelud.
-ᄒᴥᄒ-6. märts 2021, 18:53
Millised on "mitteusaldusväärsed allikad"?5. märts 2021, 22:32
Ja miks ma ei võiks mille tahes kohta kust tahes infot otsida? "Infot koroonaviiruse, Covid-19 haiguse ja vaktsiinide kohta otsi ainult usaldusväärsetest allikatest".
Allikas6. märts 2021, 18:59
Mitte usaldusväärne allikas on kodukootud vandenõuteoreetikute looming. Kontekstis a la, keegi ütles, ma kuulsin, ja sellel lehel oli... jne - ühesõnaga kõik, kus pole tegu eriala spetsialistidega... Ja teiseks - mida hakata peale mitteusaldusväärse allika infoga? Kui seda ei saa usaldada...
ZET5. märts 2021, 19:55
Tunnen kaasa hr.Kerdi kaotuse puhul. Mul pole kuskilt silma hakanud,mis oli tema lahkumise pohjus ega ometi koroonaviirus.
elav5. märts 2021, 19:36
Keegi võiks terve päeva jälgida mõnda testimis kohta.Need numbrid on liiga kahtlased.
GOOD MOOD5. märts 2021, 18:48
parem juba kõigilt sitaproovi võtta saab täpsemad/värskemad andmed...
Ll5. märts 2021, 18:17
Kas on tõsi, et kui inimene on andnud positiivse koroonatesti ning paar/mõni nädal hiljem teeb jälle testi (ikka positiivne), siis läheb ka see teine test sinna "esmane positiivne test" lahtrisse? Sellisel juhul on päevaste positiivsete testide nr-id suuremad kui peaks, mis omakorda on nr-itega manipuleerimine. Teiseks, kui test on positiivne, kuid inimene oli haige nädalad/kuud tagasi, kuid tervenes ja pole enam nakkav, siis ka see on jura kui ta läheb sinna "esmaste testide" lahtrisse ning karantiini pole inimest enam mõtet panna, sest ta ei nakata enam teisi. AJAKIRJANDUS, UURIGE ASJA
ᕦ༼✩ل͜✩༽ᕤ5. märts 2021, 18:29
Kas sa tulid ise sellise jura peale või aitas ka keegi ?
Kas sa seda tead, et see "test" pole selle looja poolt üldse testiks mõeldud?5. märts 2021, 22:44
https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2020/11/19/covid-testing-fraud-fuels-casedemic.aspx?
Ajakirjandust toidab ju samuti big-farma reklaam ja5. märts 2021, 22:52
kes siis end toitvat kätt hammustab? Kes oma tervisest hoolib, ei saa jätta uurimist kellegi teise hooleks. Mitmekülgse teabe saamiseks tuleb osata inglite keelt - https://www.naturalhealth365.com/pcr-test-portugal-ruling-3648.html
Murakas5. märts 2021, 23:45
Midagi selles edastatavas statistilises info ei klapi. Esimene ebatäpsus juba sellse, et testidega ei suudeta eraldada surnud viiruseosakesi (covid'i läbi põdenud inimesed), passivseid osakesi ( viiruseoskaeste kogus on üliväike) ja aktiivseid ehk nakkust edasikandvaid viiruseosakesi. No sorry, kui testiga ei tee vahet, kes oli haiga ja tervanes ja on nakatunud ning jääb peagi haigeks, siis taolised tulemused loetakse ebatäpseteks igas teises olukorras. Lisaks teatas WHO jaanuaris 2021, et koroonaviiruse diagnoosimisel peaksid lisaks positiivsele testitulemusele olema ka SÜMPTOMID.
qwerty5. märts 2021, 18:14
Miks käiakse igapäev ennast testimas? Mis see annab, kui saad teada, et positiivne oled ? Istud kodus . Kui oled haige, oled ju ka kodus aga ilma testimata.
E5. märts 2021, 17:57
Kaja ja Kersti koos RE parteiga on Eesti Rahvale kõige suuremat kahju põhjustanud,suur enesekiitus,karistamatu tegevus igal alal,ja palun öelge kasvõi üks reffitegelane,keda on meie kohus karistanud,aga RE kuritegude register on lõpmatu.
ლ(´ ❥ `ლ)5. märts 2021, 18:19
Teie kohus saab Navalnõi üle kohut mõista mitte reformitegelaste üle :)
Mooses5. märts 2021, 16:49
Miks astus päeva pealt tagasi Jüri Ratas?
villu5. märts 2021, 16:26
arvan ,et maakera ise reguleerib vaktsiinidele vaatamata asju...
SUMO5. märts 2021, 17:08
Rainike5. märts 2021, 15:14
Tubli, Tartu! Alandame veel nakatunute numbreid!
Jaanuaris suri Norras5. märts 2021, 15:10
pärast Pfizer/BioTech Covid-19 vaktsiini saamist vähemalt 23 inimest ning hiljuti teatas Hispaania meedia,et riigi hooldekodudes on peale sama vaktsiiniga vaktsineerimist surnud 46 inimest. Olge tugevad ja terved!!!
Hülgemöla5. märts 2021, 15:38
Kas peale vaktsineerimist ei tohigi ära surra või ?
heh5. märts 2021, 16:49
no kui seal sureb mingi 50 vanurit päevas, siis ei ole just ebanormaalne kui ka 23 vanurit suri peale vaktsiini saamist....
JL5. märts 2021, 15:06
Ma vabandan kõigi surnute ees ja sügav kaastunne lahkunute omastele , et meil puudub kord valitsuses ja meie suhtumine üksteisesse. Hooligem üksteisest ja täitkem korraldusi , mida see pandeemia nõuab .
Hoolimine tähendab teadmist, mitte papagoina korrutamist.5. märts 2021, 22:55
https://www.naturalhealth365.com/covid-19-deaths-genevieve-briand-3645.html
5. märts 2021, 15:02
Pealkiri ütleb ju ka, et surnud olid viirusega nakatunud, mitte koroonahaiged.
5. märts 2021, 14:59
Surnute hulka loetakse kindlasti ka need, kes surid koroonaga, mitte koroonasse.Arvud aetakse teadlikult kõrgeks, et inimesi hirmutada ja kontrollida.
Vaadake absoluutsurmasid. Ja siis räägitakse pandeemiast..5. märts 2021, 23:04
Panete tähele, et suurimaist tapjaist - südame- ja suhkruhaigusest - enam ei räägita? On need haigused end praeguse Kõikvõimsa Ühe ees olematuks ehmatanud? https://www.naturalhealth365.com/covid-19-deaths-genevieve-briand-3645.html
Marta5. märts 2021, 14:50
Niisiis - otse valitsuse tegevuse kritiseerimine ja faktide välja toomine on tabu. Seda jah - nimetatakse küll tsensuuriks. Pole lubatud öelda, mis see kõik siin tegelikult meie rahvale ja majandusele kaasa toob - seda ei tohi... Aga labane sõim, millest midagi mõistlikku järeldada pole, see peab kommentaariumis ilutsema. Niisiis kulla ajakirjandus ja moderaatorid - oleme teile tänulikud kommentaariumi vaimse allakäigu eest!! Ja nüüd kustutama!
Sofi5. märts 2021, 13:54
Kui sama moodi edasi pannakse matame aastakesega maha keskmise valla elanikud. Aga valitsus näpib endiselt seelikuserva ja ei ole kuulnudki, et sellises situatsioonis kuulutatakse välja eriolukord ja võetakse kasutusele kõige karmimad piirangud kontaktide vältimiseks. Nemad mängivad edasi seda mängu "Üks pood kinni ja teine ja lahti, üks klass kooli ja teine koju" See on nende meelest nii tore mäng!
5. märts 2021, 13:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mina olen kursis.5. märts 2021, 15:50
Aga mõtle, kui palju on neid, kes ei ole kursis, ega kavatsegi ennast kurssi viia. Sellepärast ongi meie poliitikutel lihtne rahvast valitseda, et usuvad ka seda, mida tegelikult isegi looduses pole olemas. Hea küll, ärgu uskugu! Aga jama on see, et suruvad oma joru ka teistele peale. Üks näide kasvõi turvameestest, kes süütuid inimesi vägivaldselt maha murravad. Muid kädistajaid ei suuda keegi kokku lugeda. Proovi siis sellises riigis ellu jääda?
Murelik5. märts 2021, 13:04
Kallid eestimaallaste! Jätame hetkeks maha selle viha ja vaenu. Saan sellest aru, et oleme sellest jamast kõik väsinud ja mures. Mõtleme koos nende numbritele mida me igapäev kuuleme, mõtleme oma lastele, kellel elu veel elamata, mõtleme oma vanematele, kes tahaks veel oma lapselapsi kasvamas näha ja oma Vana vanematele kellele sünnipäevaks tugevat tervist soovida. Üritame kõik koos seda mida meilt oodatakse, ainult siis tuleme sellest võitjatena välja.
realist5. märts 2021, 13:16
Kas kõik, mida meilt oodatakse, on mõistlik ja teadlikult põhjustatud (siin räägivad spetsialistid mitte inimesed tänavalt: https://www.bitchute.com/video/Zfok1FxshG9E/), on juba teine küsimus. Meil tahetakse selgeks teha, et vaktsiin on ohutu, aga näidake mulle isiku, kes on vaktsiini juba 2-3 aastat tagasi saanud (st on testitud pikaajaline mõju). Kas sinu perearst võib kätt südamele panna ja öelda- ma olen kindel, sinuga tulevikus ei juhtu mitte midagi. Kas tal on sellised andmed olemas. Kui on, küsimus - KELLE KÄEST on saanud?
Lelet5. märts 2021, 13:37
Huvitav kas nende 14 surma hulka loetakse ka need kes on vaktsiini tagajärjel oma elu jätnud?
to realist!5. märts 2021, 14:23
Vaatasin videot! Meilt oodatakse, aga ise on segi nagu kört-pärtli särk. Üks ei tea, mida teine ütleb või teeb. Nüüd veel laksutatakse maskide mittekandmiste eest trahvid kaela. Kas pole diktaatorlik riik. Seda videot soovitan kõigile! Ehk avab silmad na neil, kes populismist täna veel täitsa pimedad on.
Millistele numbritele? Siin on mõnigaid numbreid:5. märts 2021, 23:07
https://www.naturalhealth365.com/covid-19-deaths-genevieve-briand-3645.html
lugeja5. märts 2021, 13:03
Arvan et ei saa riiki-valitsust otseselt süüdistada. Keegi poleks arvanud et asi nii hulluks läheb,et palju on maskideta inimesi,et nii kiiresti levib,et......................! Ka mujal maailmas samad probleemid aga võimalusel tegutsetakse võimete kohaselt!
Marta5. märts 2021, 13:07
Keegi poleks arvanud...!!! See pole jutt ega asi! Selle viiruse agressiivsus on juba aasta otsa teada. Lisaks on nüüd veel argessiivsem briti vorm ka kohal, mille pärast on britid juba aasta otsa lukus.. Nii et arvata pole siin ammu enam midagi - faktid räägivad enda eest...
sa lugeja, 13:03,5. märts 2021, 14:28
vaata ka video ära, mida pakub sulle kommenteerija "realist", 13:16! Saad ehk nägijamaks! Vaata ja siis alles järeldused!
lilli5. märts 2021, 13:00
päästeametnikust pole kuulda enam kippu ega kõppu,tahaks ikka kuulda.
k13,00-le5. märts 2021, 13:16
Sirvi ajalehte ,siis näed oma kipu-kõpu ja mis õnne sa loodad sealt leida , jube vaadata ,et inimesel pole midagi teha , aina urgitseb ja otsib ...mine õue otsi poe juures sirelipõõsa tagant nendelt .
ma5. märts 2021, 12:59
Mul ükskõik neist surnutest kui nad ilma maskita ringi liikusid!
kudas sa seletad5. märts 2021, 13:18
huvitaval kombel haigestuvad ka paadunud maskikandjad
Pirjo5. märts 2021, 13:40
Tundub, et maskid teevad asja just hullemaks. On riike kus maskikandmine juba pea aasta kohustuslik aga igga nakatunute numbrid laes ja pealegi uuringutulemuste pöhjal nakatub viirus ka SILMADE kaudu. Järelikult pole suu, nina katmisest mingit abi.
Parastada pole muidugi ilus. Aga palju sa maskide kohta tead?5. märts 2021, 23:09
https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2020/12/03/efficacy-of-surgical-masks.aspx
Taani maskiuuringust oled kuulnud?5. märts 2021, 23:10
https://greenmedinfo.com/anti-therapeutic-action/face-masks-lack-safety-and-ineffectiveness-research
Kalev5. märts 2021, 12:40
Mäletan, et lugesin pool aastat tagasi selle Johnsi ülikooli lehelt, et selleks, et umbkaudu teada saada kui palju tegelikult on riigis nakatunuid, tuleb see ametlikult avaldatud nakatanute arv korrutada vähemalt kolmega (jutt käis siis USA kohta). Praegu on USA-s testitud juba 365 MIL inimest (USA rahvaarv on 332 MIL) - ja ikka leitakse päevas oma 70 000 COVID19 nakatunut ja sureb rohkem kui 2000 inimest ...
Inimesed surevadki. Paraku. Iga päev.5. märts 2021, 23:19
Ja põhjus EI OLE mingi 1 asi, olgu see maandunud viirus, bakter, seen või kõhu-uss. PÕHJUS on nende JUBA ENNE NÕRK TERVIS, millega kaasneb kehv KAITSE- ja vastupanuvõime. Ehk lühidalt - haigestumise vastu tuleb teha asju, mis tervist tugevdavad (liikumine-puhkus, toitained sisse - jäägid välja, pingevabam elu jms). Maski kandmine ja töötuks jäämine (nt turisminduses) teeb asja ainult hullemaks: esimene vähendab hapniku, teine raha hulka.
Helina5. märts 2021, 12:37
Ja palju suri eile enesetapu vähi või mingi õnnetuse järel. Nagu tegelt ka miks koroona nr surmadest aint kirjutatakse miks miks miks.
Umbes5. märts 2021, 12:43
10-12 vähisurma ja 1 enesetapp oli eile+igasugu südamehädadega 20+muud surmad veel. Kokku suri eile ametlikult 46 inimest.
Marta5. märts 2021, 12:55
Mida te jahute? Vähid, enesetapud ja muud õnnetused ei ole infektsioon- ehk nakkushaigused!! Need ei nakku lihtsalt ühelt inimeselt teisele...
Martale5. märts 2021, 13:22
Kas ma saan õigesti aru, et nende elu on vähem väärtuslik? Reeglina palju neist onn maksumaksjad. Ja muidu, enesetapud on nakkavad küll, tihti toimuvad järellainetusena, sellepärast nendest enam ei tohi lehtedes palju kirjutada.
Marta5. märts 2021, 14:38
Mitte keegi pole öelnud, et kellegi teise elu on vähem väärtuslik... Aga nende ärahoidmuse meetodid pole nii mehaanilised nagu infektsioonhaigustel, mida saab ilma mõtlemata mehaaniliselt ära hoida.. Psühholoogilised haigused nakkuvad??? Vaadates kui palju on sellele kommile plusse pandud, jääb vaid üle pead kinni hoida... Sellistega tahab Kaja vastustundlikult covidi levikule piiri panna??? Vot see ongi Kaja rumalus...
Miks? Ilmselt tuleb vaktsiinitöösturitel oma nuts kenasti kätte saada.5. märts 2021, 23:34
Rahvusvaheline "big farma" on täna nii rikas küll, et mistahes riigi valitsused "tasku panna". Meediast ei hakka rääkimagi - nad on ju reklaami-leivaisad.
5. märts 2021, 12:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
5. märts 2021, 13:05
Vihane ja pettunud, oh te vaesekesed küll...
5. märts 2021, 12:26
Jälgime mängu: https://www.youtube.com/watch?v=EjwrQY0ze2g
Vaat see on lahe uudis! Tundub lausa uskumatu sõnavõtt...5. märts 2021, 23:40
kas ta siis tõesti jäi bigfarmal kudagi kahesilmavahele?
statistik5. märts 2021, 12:19
Kas on kuskil statistika, kui palju inimesi on just hooldekodudes surnud, kas need arvud pärast vaktsiini saamist on langenud või tõusnud või samal tasemel jäänud
Esialgu5. märts 2021, 12:44
Umbes sama. Hoolekandeasutustes.
Öeldi näiteks5. märts 2021, 13:43
meedikute kohta, et pärast nende vaktsineerimist, oli ka keeldunuid, on nende seas haigestumine kõvasti vähenenud.
to öeldi5. märts 2021, 14:25
Kahtlane statistika - kui paljud neist juba on olnud haiged ja teist korda lihtsalt ei haigestu
Meil5. märts 2021, 12:14
logisebki kõikniikaua kui meil on kaks peaministrit Siim ja Kaja Kallas.Loodame et õige pea kaovad nad pildilt ja lasevad üldse Eestist jalga.
Worldometris on teised andmed5. märts 2021, 12:11
Estonia 72,144 +1,420 637 +14
Ja millise mõõtmismeetodiga on need andmed saadud?5. märts 2021, 23:41
PCR-test? https://www.naturalhealth365.com/pcr-test-portugal-ruling-3648.html
5. märts 2021, 12:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
palgalisele5. märts 2021, 12:16
Kas sa ei karda, et sel juhul sa tööd kaotad?
to:palgalisele / täna 12:165. märts 2021, 12:55
ma ei ole restoraniomanik,isegi isiklikku spaad pole.Seega polegi midagi karta,aga kartma peaksid need,kes seda punti toidavad.
12.555. märts 2021, 13:25
loomulikult ei ole restoraniomanik ja sul isiklikku spaad pole, sa oled siin palgatud
Enne5. märts 2021, 12:10
vaktsineerimist ei olnud meil surmasid nii palju kui praegu.
... ja enne maskikandmist.5. märts 2021, 23:44
Mask raskendab hingamist = hapniku saamine väheneb = väiksem vastupanuvõime haigustele ja mh ka kasvajaile. KANDKE KÕIK MASKE! No palju õnne...
Kass5. märts 2021, 12:10
Hooldekodu.. noorim 64a. naine
Vari5. märts 2021, 17:17
Hooldekodu elanikud surevad sest nende hooldajad kannavad sisse viiruse
To Vari - Just, oled asjast õigesti aru saanud :)5. märts 2021, 23:55
Inimesed ei sure mitte mingil juhul suhkru- ja teraviljarikka, valerasvadega, paljutöödeldud (")toidu(") tõttu, mis tekitab põletikku, kõhurasva ja lekkiva soole, loob põhja autoimmuun-, südame- ja suhkruhaigustele, kasvajatele ja mis õudusele tahes. Samuti ei sure nad vähese liikumise (rääkimata mis tahes trennist) ja istuva eluviisi tõttu, mürgise sise- ja välisõhu, olmekeemia- ja plastide mürkide kogunemise tõttu kehas, rääkimata raskemetallidest jne jne. NAD SUREVAD NÜÜD AINULT SELLESSE ÜHTE ASJA! Väga haritud ja teaduslik lähenemine...
Kati5. märts 2021, 11:51
Ilmselt nüüd surevadki järjest hooldekodudes need, kes vaktsiini said. Miks muidu selline surmade arvu suurenemine? Kes seda seal kontrollib, millesse nad surid?
hooldekodud5. märts 2021, 11:45
on vaktsineeritud, sealt need eakate surmad tulevad
Mida te mulisete ? Vanakesi on kuskil 30%vaktsineeritud ja vist esimese doosiga ja nüüd siis hakkas5. märts 2021, 12:22
mulisen5. märts 2021, 12:50
Järelikult üks doos juba vastavalt mõjunud. Kui juba õpetajatel (kes peaks ju hooldekodudes viibijatest tugevama tervisega olema) ilmnes väga tõsised tervisehäired, mis pani mitmeks päevaks siruli, mida veel teistest rääkida
Kaua veel ootame5. märts 2021, 11:45
Kaja,vaata palun ringi mis toimub riigis,selge see ,et sa ei tule sellega toime.Miks sa küll ei võta vastutust ja ei astu juba tagas?
Marta5. märts 2021, 12:17
Tagasi astumisest pole kasu - mis see aitab? Ega see viirust ära ei kaota! Lihtsalt on vaja kõik kohe lukku panna ja kogu lugu. Mis tagasi astumist koguaeg nõutakse? Nagu oleks mingi viiruse ravim...
to:Marta / täna 12:175. märts 2021, 12:58
ohh naised,naised,teie laev on kreenis.
To....Kaua veel....5. märts 2021, 13:02
Palun näita eeskuju ja astu arvutist eemale. Pole vaja kogu aeg kommida!
ARSTID --Ikka on haigete juures ,,Või jälgib tehnika --kuna haige sureb5. märts 2021, 11:28
KUIDAS arstid ei suuda päästa ? Või kardetakse ""rasket haiget ? siis ravimite kirjutamiseks --pole ka perearste enam vaja... Kõik on Suletud --ka Järjekorraga haigetele ? Midagi enam siin riigikeses ei klapi ,,kõik logiseb
Kas arstidel on ravimiseks hädavajalik toitumise- ja mürkide-alane koolitus?5. märts 2021, 23:59
Kas nad on pädevad ka haiguseid ENNETAMA? Kas nad arvestavad ka patsiendi eluviisi; toitumise-liikumise-keskkonnamürkide jms-ga?
lu mp enprol edele5. märts 2021, 11:22
Viiruse levik ja maskid omavahel seoses pole... Kuid keda see peaks eestis kottima. "Olemasolevate teaduslike tõendite põhjal ei saa anda soovitusi meditsiiniliste või mittemeditsiiniliste näomaskide eelistatava kasutamise kohta kogukonnas." allikas: Euroopa Haiguste Ennetamise ja Kontrolli Keskus (ECDC)
5. märts 2021, 12:26
Texase osariigis tühistati KÕIKI piiranguid: https://www.youtube.com/watch?v=EjwrQY0ze2g
5. märts 2021, 11:15
mina ka riskis , esimene faktsiin elu jooksul, aga nyyd ootan, kohe joosen kui kutsutakse
🪓5. märts 2021, 11:13
Üks inimene teisele, ongi nii vastikuks muutunud, et kannan maski just sellepärast!
Tundmatu5. märts 2021, 11:09
Olen ka riskirühmas, aga ei julge vaktsineerida end.Kodus hooldan haiget last ja vähihaiget abikaasat.Mis siis saab kui need kõrvalmõjud ka mulle hirmsalt mõjuvad.Endal tervis ka kõige parem ei ole.No lihtsalt ei julge.
5. märts 2021, 11:16
jh väga raske olukord, ei oska kohe nöu andagi
KÕRGE vererõhk 5. märts 2021, 11:29
KAS ikka peaks selline VAKTSIINI üldse saama ,,või jumal aitab
Marta5. märts 2021, 12:13
Tuttav tunne, aga siin peab natuke mõistust kasutama.. Vaktsiin on nõrgendatud kujul haiguse läbipõdemine, et keha toodaks vajalikud antikehad. Kui nüüd kellelegi vaktsiin kehvalt mõjub, siis peab arvestama - vähemalt võiks arvestada... Et selline inimene elaks seda haigust ennast veel raskemini läbi, kui päris viirusega nakatuks.. Nüüd tuleb mõelda, et kas inimene on võimeline hoiduma terve elu selle viiruse eest, et mitte haigestuda?? Kui mitte, siis on vaktsiin kasulikum - ükskõik mis juhtub... Ja tegelikult - mitte kunagi päriselt ei tea, ennem kui olukord käes...
mõtlik5. märts 2021, 12:56
Ühe naabririigi peaviroloog sügisel ütles, et kõrvalnähud ei tohiks haiguse sümptomitest tõsisemad olema, aga praktika näitab, et vaktsiin põhjustab palju häda. Ja kes teab, kui kaua see vaktsiin üldse mõjub, võib-olla sügisel trall algab otsast peale
Marta5. märts 2021, 13:03
Vaktsiin ei põhjusta suuremat häda, kui see haigus! See on fakt - vaadake statistikat ja numbreid.. Hoopis teine asi on immuunsuse kestus. Vot see jah on probleem. Kui me vaktsineerime sellises tempos nagu täna ja immuunsus kestab 6 - 8 kuud ( nagu oli oletus 1-s artiklis ), siis jah ... Me ei sa ealeski kõiki vaktsineeritud. Vot see on jama...
sotsiaalselt aktiivne5. märts 2021, 13:30
Miks mul statistika, Marta, kui paljud tuttavad ehtsal kujul koroona positiivsed on olnud ja palju õpetajaid, kes on vaktsiini kõrvalnähudest kurtnud. Saan võrrelda küll.
Vaadake ka videot!5. märts 2021, 11:05
bitchute.com/video/Zfok1FxshG9E/. Selles peaks piisama, et aru saada, miks viirus levib. Ka Eesti asjapulgad ajavad erinevat joru. Head vaatamist! Pärast aga kommenteerimist!
5. märts 2021, 13:06
5. märts 2021, 11:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tige kala5. märts 2021, 11:44
Kaja on süüdi selles, et on kari süüdimatuid ja vastutustundetuid inimesi, kes ei hooli kellestki ega millestki?
Juba5. märts 2021, 10:53
Kogume5. märts 2021, 11:00
viiruse hoolega näolappidesse! Siis saab ka teine ring täis!
5. märts 2021, 10:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Oi, oi...5. märts 2021, 13:06
Kas jäid ka oma mehest ilma?
Kaugvaatleja5. märts 2021, 10:52
Saarlaste seas ûha laienev viiruse laine on parim näide eestlaste jäärapäisusest, üksköiksusest ja egoistlikust suhtumisest nii enda kui teiste tervisesse. Kui väikese saare elanikud ei saa, voi ei pinguta epideemiast lahti saamise nimel, mis siis veel loota vabakäigu mandri asukate kohta?
5. märts 2021, 10:44
ohooo, no meil on ju köik niii hästi, pole millegagi kurta, jubeeeee
mees5. märts 2021, 10:43
Huvitav palju nendest lahkunud vanainimestest vaksineeritud oli?
Paljud5. märts 2021, 10:41
nendest surmadest olid vaktsiini saanud? Keegi võiks ükskord ausalt ka rääkima hakata
mamma5. märts 2021, 10:57
Riskirühma eakateni jõuab vaktsiin eriti aeglaselt,aga need just haiglaid täidavad.
Vari5. märts 2021, 11:06
vanadekodu elanikele jöuab viirus hooldajate kaudu. Need hooldajad kes keelduvad end vaktsineerimast peaks ohutuse eesmärgil tööpostilt vallandama, sest ei hooli mitte ainult enda tervisest vaid kogu hooldekodu elanike ja teiste töötajate omast
ausalt?5. märts 2021, 11:10
nalja teed, peturiigid ausalt?
no räägi5. märts 2021, 11:26
siis ausalt kust pärinevad andmed, et ei räägita ausalt, siis peaks sul ju olema andmed ka selle kohta kuidas siis ausalt lood on kui tead et praegune jutt pole ausad andmed olemas olema, muidu ei saa ju väita millegi alusel, et pole ausad
Jube5. märts 2021, 09:15
Hiina tahab hakata anaalselt välismaalasi kontrollima koroona vastu. Teade tuli avalikuks eilsest iltalehest ja iltasanomast.
väga hea5. märts 2021, 11:07
Siis võib ju ka lihtsalt kakaproovi saata neile testijatele postiga. Võimuesindajatel paluks uurida seda võimalust eestis
Ahnenerbe.5. märts 2021, 07:21
Adolf ehitas üles Riigi, kus oli kord ja kõikidele, tema teenete kohaselt. Jälle ei meeldinud. Nüüd need samad nõiuavad jälle kõva korda! Saa siis aru?
gini4. märts 2021, 19:58
Rahvakohtu asutamine?https://www.bitchute.com/video/hpSGBBaBbqYa/ Vabatahtlik ülestunnistus ...
AGA4. märts 2021, 19:52
Kellele meid üldse väga vaja on?
◖⚆ᴥ⚆◗5. märts 2021, 12:01
Kes siis makse maksab?
Ja4. märts 2021, 18:04
jälle see Joller ajab oma jura .Peaasi et millegi eest ei pea vastutama.
Lubage inimesel seal Targutada .. EESTIS on ka paremaid ja südamega arste5. märts 2021, 11:32
SEE JOLLER --oleks esimene perearst,,KEDA peab haigla tööle suunama
Vaba lend4. märts 2021, 18:00
Tere tulemast kogu maailm meie väiksesse Eestisse!! Ärge ainult unustage koroonat kaasa toomast.
4. märts 2021, 17:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
moderaator4. märts 2021, 18:00
Väga4. märts 2021, 17:51
kahju sellest noorest mehest ja samut 30a.naisest saaremaal.kaastunne!
elame näeme4. märts 2021, 17:44
"Uuritav surmajuhtum pole vaktsineerimishuvi märgatavalt vähendanud" Huvitav, mitu juhtumid peataks. Noor mees ja noor kehalise kasvatuse õpetaja on surnud.
Eestlane4. märts 2021, 16:55
Eelkõige sõltub meie saatus meist endist. Väljastpoolt tulevat viirust on suhtelisrlt vähe seoses juba kehtestatud piirangute ja testimisega. Maski kandmine on oluline enam kui oled potensiaalselt nakatunud- et teisi ei nakataks! Kirurgid ei kanna maski selleks , et ennast kaitsta vaid et kaitsta patsienti oma mikroobide ja viiruste eest! Kui maskivastased jne. vastutaks ainult oma tervise eest siis olek ju OK. Kahjuks nakatavad just nemad potensiaalselt teisi!!!
Jah5. märts 2021, 09:47
Mask ei kaitse viiruste eest. Lugege enne informatsiooni maskide kohta, mis pakendil kirjas.
Muidumees to Eestlane5. märts 2021, 10:01
Hea inimene, äkki oled kuulnud, et juba 3 osariiki USA-s on seadusandlikult loobunud maskidest? Teine asi: sotsmeedias on videod, milles avatakse RedBulli purk, ning kastetakse sinna koroonatesti pulk. Sama korratakse purgis õunamahlaga. Tulemuseks on positiivne koroonanäit. Pärast seda ikka veel uskuda kõike seda jama?
Vaktsiinide4. märts 2021, 16:53
uuring lõpeb alles 2022a. lõpuks.Sellepärast keegi ei võtagi mingit vastutust,mõelge enne kui lasete end vaktsineerida.
Nalja kah4. märts 2021, 16:53
Arvud ei klapi miskipärast 😁, kas siis kui ajakirjandust õpiti ununes matemaatika. Mulle tundub, et need arvud on arvutikkaviatuuril suvalisi klahve vajutades tulnud 😁
Ei tea4. märts 2021, 16:45
mitu inimest nendest vaktsiini sai ja selle järel suri?
Raskemaks läheb4. märts 2021, 16:22
Loomulikult piirangud ei aita kui piirid on lahti . Leedu ja lätiga oleks ammu pidanud piirid sulgema. Mul väga kahju eestlastest ...
mul jälle4. märts 2021, 19:46
Kaua veel4. märts 2021, 16:06
Kas ometi kehtestatakse lõpuks üliranged piirangud? Pange ometi kõik kinni, peale toidupoodide ja apteekide....Kõiki ja kõike saab koju tellida ja istuge ometi kodudes nagu kevadel oli. Sellise jupitamisega siit ja sealt ei muutu miskit!
Noo5. märts 2021, 10:52
Eestlane4. märts 2021, 15:29
Alustuseks Ma ei ole ühegi erakonna, ega koalitsiooni tuline toetaja. Kõikidel valitsustel on vaated mis meeldivad ja ka need mis üldse ei sobi. Õnneks on Eestis demokraatia, mis ei lase pikalt kellelgi domineerida. Praeguse valitsuse Covid 19 vastase tegevuse kritiseeriad peaks teadma , et algus pandeemiale sai alguse eelmise valitsuse ajal. Mida nemad paremini tegid? - ei saanudgi teha! See on pandeemia, mis ei sõltu poliitikute tahtest. Sõltumatta erakondlikes eelistustes on meil kõigil Eestis vajalik viirusest ellu jääda ja samal mitte nälga surra. Saame ise palju ära teha selleks!
Muidumees5. märts 2021, 10:08
Ära teha milleks? Nälga suremiseks? Huvitav haigus küll, mingeid kaebuseid ega tunnuseid pole, aga lihtsalt õeldakse, et haige? Kas keegi pole hakanud mõtlema, et testid ei kõlba kuhugi.
villu4. märts 2021, 13:33
tegelikult surid hoopis kaasnevatesse haigustesse mitte coronasse. coroona lihtsalt võimendas neid...
Oi kuidas väsitab see pidev koroonast hirmutamine 4. märts 2021, 15:28
Milleks küll seda IGA PÄEV peab jagama ? Et inimesi rohkem stressi viia ja et elu veel lootusemana paistaks ? Kas tõesti ükski psühhiaater / psühholoog ei võta sõna ja ütle, et nüüd on piir käes. Piisab kui kord nädalas mainitakse olukorrast, aga tundub, et millestki muust enam ei räägita. Elu ju käib ja inimesed peavad elama, ärge matke neid elavalt. Ühes saates rääkis kultuuritegelane Peterburist ja ütles, seal ei räägita covidist üldse, inimesed käivad maskidega ja elavad normaalset elu. Miks meil külvatakse hirmu inimestesse päevast päeva ?
Jah5. märts 2021, 09:49
Üle 80 aastased surevad ainult koroonasse. Naljanumber
eitaha4. märts 2021, 13:28
Sa ei taha teada, mis tegelikult toimub. www.bitchute.com/alternatiivmeedia
4. märts 2021, 11:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
4. märts 2021, 12:02
vaheta plaati ja näita, et sa oled piisavalt tark enda kaitsmiseks ilma teiste abita
kaua veel4. märts 2021, 11:34
Kaja miks sa ometi oma valitsusega ei tee rangemaid piiranguid? Miks ei astu tagasi sest sa ei tule oma tööga üldse toime? Palju veel peaks inimesi iga päev suurema ja haigestuma sinu saamatuse tõttu?
sott4. märts 2021, 11:37
Kaja on nõnda kaua valitsuses kui kaua sa elad.
... 4. märts 2021, 11:38
Ole hea vaata mis vanuses inimesed surevad. Vanus juba selline kus inimesed surmale võlgu
ole teistest targem4. märts 2021, 11:38
Kes sul keelab endale rangemaid piiranguid kehtestada - istu kodus.
veel kaua , kaua4. märts 2021, 11:47
Jah, tõesti väga valel ajal trügis valitsema ja seetõttu ingi kõik nii kaugele läinud. See tõttu ei saanud ka eelmine valitsus enam piiri pidada, kuna kogu aeg ainult käis üks töö segamine ja nüüd in siis viljad käes. Tundub tõesti , et asi on tõsine ja väga kõhedust tekitav. Ülemused ka valitsuses kõik nagu maa alla kadunud, mõni ainult külastab isiklikult mõnda naaberriiki.
11:37!4. märts 2021, 13:08
Saad näha! Enne Jaani on ta kadunud!
Pole Kaja süü4. märts 2021, 15:32
Koroona oli ka eelmise valitsuse ajal ja kahjuks jätkub veelgi, keegi pole ennustaja
5. märts 2021, 10:22
Huvitav küll, kas valitsus on süüdi, et inimesed ei võta hoiatusi tõsiselt.igaüks peaks ikka ise ka oma peaga mõtlema ja sellest ka järeldusi tegema. Kuulate siin maskivastaseid ja mõtlete, et küll nad on ikka targad inimesed. Oleks aeg ise vastutama hakata ja mitte virtuaal kanalitest oma teadmisi ammutada.
Kahjuks5. märts 2021, 11:00
Nagu näha, kõik liigub jõudsalt sinnapoole, kuhu Marilyn Kerro kaartidega ennustas.
OK4. märts 2021, 11:23
rahvuslane,4. märts 2021, 17:23
kas häbened rahvuskeelt?
-4. märts 2021, 11:13
nu prageu ei saa enam see tõene olal,kui suurem arv järjest kvaktsineerituid, ju ikka see gripisüsteemi suurenemine ja nagu terviseameti ametnik vastaski et kõik ei saagi testides 100 % olla tõeneet siis pole vaid coroona,, mis siis on tõene, eks maailmasõja tasemel on tõde.
teadja4. märts 2021, 11:12
Jätke meelde, homme siis rekord 1600 nakatunut.
4. märts 2021, 11:28
Lätis karmid piirangud juba tükk aega, aga ei aita midagi: Latvia Total cases 88,022 new cases +919 total deaths 1,654 new deaths +16
Llätist4. märts 2021, 12:05
Mõni siin eitab fakti. Kas teil on teised andmed? Kus?
4. märts 2021, 11:04
See pole enam naljakas. Kaja peab vastutuse võtma, tõsiselt!
Ei pea4. märts 2021, 11:07
Inimesed on ise hoolimatud ja ükskõiksed
Ise pead tark olema mitte suu ammuli abi kõrvalt oodata4. märts 2021, 11:22
Kaja sul maski ette ei pane ja inimesi täis trammiga sõita ei keela, unusta ära
Miinustele "Ise pead tark ..." all4. märts 2021, 11:43
Kas tõesti jääge ootama, kuna Kaja tuleb isiklikult maski ette panna, ilma temata ei-ei, isegi ei kavatse. Siis pole ka ime, et viirus nagu kulutuli levib. Aga mida rumalate käest nõudma, rumal nagunii mitte milleski aru ei saa.
Murelik4. märts 2021, 10:56
Mida Kaja Kallas veel ootab? Riik lukku nagu oli eelmisel kevadel! Eile öeldi uudistes, et haiglates on juba kriisiolukord ja varsti ei suuda haiglad enam uusi haigeid aidata. Ennustati eelmise aasta Itaaliaga sarnast olukorda.
no ja siis4. märts 2021, 16:11
Minu meenutamist mööda on meie haiglates kriisiolukord teise laine algusest saadik iga päev. Meie kangelased ootavad seal saiakesi ja koogikesi, et püsti seista. Kes on sundinud neid meditsiinitöötajateks hakkama. Kui ei ole kutsumust, siis teisele tööle. Neid hindele 3 meedikuid on juba liiga palju tekkinud.
keegi4. märts 2021, 10:55
kas kaja kallas tunneb end süüdi surnud inimeste pärast ja kavatseb oma suutmatuse pärast vabandada vähemalt. on ta ju mõrtsukas ikkagi
Jah5. märts 2021, 09:50
Üle 80 aastased ei sure koroonasse, neil on palju teisi haiguseid.
Aia4. märts 2021, 10:54
Kui riiki lukku ei panda siis viskab aidamees ka lusika nurka. Pole ühtegi otsustusvõimelist valitsuses.
ab4. märts 2021, 10:47
Saksas polismenid ja meedikud keelduvad astrast, LAV-s on astra peatatud, mis toimub?
LAV-s4. märts 2021, 16:16
leiti juba Eesti tyvega viirus.
Tõesti ei saa aru4. märts 2021, 10:40
Päevas umbes 1500 positiivset testi teeb nädalas umbes 10 tuhat, lisame asümptomaatilised ja no iga kuu võiks 50 tuhat kokku tulla küll. Siis need, kes on juba läbi põdenud ja need, kes on vaktsiini saanud. Palju meil siis sellest 600-700 tuhandest veel puudus on, et karjaimmuunsust ikka ei teki?
4. märts 2021, 11:39
Tegelikult su matemaatika on väga tagasihoidlik, sest asümptomaatilisi on laias laastus 2-3 korda rohkem kui sümptomitega inimesi, lisaks ei lähe erinevatel põhjustel ka paljud süptomitega inimesed testima (à la milleks nina torkida ja äkki on lihtsalt nohu). Nii et: päevas umbes 4000 nakatunut, nädalas 28 000 ja kuus ca 100 000. Kuue kuuga 600 000 inimest. Paneme juurde eelmistel kuudel nakatunud ja vaktsiini saanud (ja neid vaktsiinisaajaid tuleb ju järjest juurde), on suveks karjaimmuunsus saavutatud ja haigestumuse kõver hakkab allapoole minema.
Bleer.4. märts 2021, 10:39
Arvan, et võiks hakata küüditama ja exekuteerima. Kui ikka nöörimööda ei käi. Uus reaalsus ja uus Demokraatia ju!
Guido4. märts 2021, 10:36
Otsa veel ei saa või ? - arve pidamine juba sassis - palju veel inimesi on - praks nagu pool eesti populstsioonist juba surnud olema - ikka veel muud kui surevad ?
juga4. märts 2021, 02:35
Ma tõesti täiega ei tea, mida öelda. Paar kommi allpool juttu, et suri keh.kasv õp. Ja kusjuures surigi. Minu laps käib selles koolis. Kõik väidavad, et pere ei soovi surma üksikasju jagada, aga mingis infokillus jooksis sõna koroonavaktsiin läbi küll. Ilmselt keelatud liiga palju rääkida. Tegemist napilt 30+ õpetajaga. Aga asi juhtus täis ootamatult, kui hakati lennult otsima asendusõpetajaid. Võib-olla kopsutromb või midagi sellist. Oli väga lahe õpetaja, kaastunne kõigile, keda see puudutab.
Ei3. märts 2021, 23:11
imesta enam millegi üle ,nii kaua kui turistid tulevad ja lähevad ei juhtu midagi positiivset.Keegi ei kontrolli neid kes on juba põdenud või vaktsineeritud.Sellised nüüd tassivad seda viirust laiali kontrollimatult ise seda teadmata.
Karl3. märts 2021, 20:26
Väga vähe ikka 1.3 miljoni elaniku kohta. Isegi 0.1% ei anna välja. Poleks küll mingeid piiranguid vaja.
Vähe???4. märts 2021, 10:41
Kas üldse ei kuula, mida arstid räägivad? Et kriitiline piir on haiglates juba käes ja varsti ei suuda haiglad enam rohkem haigeid aidata. eilsetes uudistes ennustati meile juba eelmise aasta Itaaliaga sarnast olukorda.
4. märts 2021, 10:53
Haiglaravi vajab tänase päeva seisuga 564 patsienti. Niipalju meil terve riigi peale siis voodikohti ongi?
3. märts 2021, 18:26
Miks meedikud ise informeeri viiruse ohust, või poliitikud on selles osa koolitatud
3. märts 2021, 22:35
Meil on kaks u. 30 aastast inimest SURNUD peale cov vaktsiini saamist. Nüüd rehkendage suremiseprotsent ainult vanuseklassi arvestades. Matemaatikageeniused!!?
Mina4. märts 2021, 00:01
kuulsin tuttavalt eile, et Tartus olevat peale cov vaktstsiini noor keh, kasvatuse õpetaja ära surnud. Kuskil uudistes pole kajastunud .
Kuule Mina5. märts 2021, 16:54
no kui tuttavalt kuulsid, siis kuulsid ehk nime ja kooli ka, eks ju? vöi siiski nagu naised saunas rääkisid.... :P Mis kooliga siis tegu, kui nime ei saa öelda?
To Kuule Mina5. märts 2021, 21:42
Ei hakka mina midagi avaldama, teeb seda pere või Terviseamet kui julgust on. Ma pole ainus siin kes sellest surmast teab. Paneb vaid imestama, et kool vait on selle koha pealt.
Karl3. märts 2021, 17:19
Haiglad lukku panna nende korontsikute ees.
Eih4. märts 2021, 00:06
Pigem nagu Saaremaal tehti, isoleerida, välihaiglasse koroonapositiivsed haiged, et teistega kokku üldse ei puutuks.
3. märts 2021, 16:12
Aga kust ma võin seda teada, et see tõele vastab? Kas võite täpsustada millised inimesed (noor/vana, kas teisi haigusi, kui ruttu surm saabus, kus haiglas jne.) Ma pole enam isegi nohuseid inimesi näinud.
Enne3. märts 2021, 23:17
inimesed köhatasid,et peeru varjata nüüd peeretavad,et köha varjata.
Merike Tamm3. märts 2021, 16:09
Lääne Virumaa, Rakvere eakad õpetajad, üle 70, ootavad juba pikemat aega telefonikõnet, mis kutsuks neid vaktsineerima, telefonikõnet pole seni veel tulnud. Tahaks teada, kaua veel ootama peab ?Miks asi ei toimi?
on3. märts 2021, 18:44
võimalik, et peale astra-zeneca pole vaktsiini aga astrat nt. saksamaa ei anna üle 60 aastastele...uus pm ei tegutsenud üle kuu ja ootavad millal pole vaja pensione maksta- uus kord aga vanad plaanid terviseameti lehel veel kehtivad kuni kollaps tekib, mõnes haiglas juba on.
juga4. märts 2021, 02:16
Tahavad ka kiiresti kabelisse jõuda, nagu see Tartu kekaõps. Eks siis võib ju näiteks tsüaniidi süstida?
Ell3. märts 2021, 15:25
Kas keegi valitsusest on selgitanud või oskab keegi selgitada,miks nüüd peale vaktsiinide kasutusele võttu nii äkiline nakatunute tõus ??
3. märts 2021, 15:41
Põhjus selles,et riigipööre tehti ja rahvas protestib selle hirmsa teo vastu.
Oi oi3. märts 2021, 15:04
Denmark Cases: 212 224 Deaths: 2 367 Norway Cases: 72 234 Deaths: 623 Sweden Cases: 669 113 Deaths: 12 882 Finland Cases: 59 442 Deaths: 759 Estonia Cases: 69 193 Deaths: 615 Latvia Cases: 88 022 Deaths: 1 654 Lithuania Cases: 200 351 Deaths: 3 281
1233. märts 2021, 16:34
Enam3. märts 2021, 13:26
Ei ole vaja harjuda On tarvis lihtsalt karjuda.
Ka3. märts 2021, 12:53
Valitsuse saamatuse tulemused. Aga no vaatame....
on3. märts 2021, 18:47
naistekarjas laadapidamine moes, ei meeste tahe teha seal ei loe...
Mooses3. märts 2021, 12:44
Väga huvitav oleks teada - kumb tõde enne päevavalgele tuleb, kas tõde Estoniast või Covidist
juga3. märts 2021, 12:44
Nüüd siis ei panda nakatunute arvu isegi pealkirja mitte. Et vast keegi ei viitsi artiklit lahti teha, siis nägijaid vähem.
Maskide eesmärk3. märts 2021, 12:32
ei ole mitte kaitse viiruse eest,vaid inimeste psühholoogiline alistamine ja sotsiaalne kontroll.Esimene etapp on kohustuslikud maskid,hiljem juba kohustuslikud vaktsiinid ja vaktsineerimispassid ning jälgimisäpid.Covid-19 agenda eesmärgiks on inimkonna geenmuundamine-GMO inimese loomine.
tomat3. märts 2021, 13:10
võõras RNA organismis on GMO muudetud produkt. oma unikaalne DNA on ohus
taimedest 13. märts 2021, 13:12
Mida kujutavad endast geneetiliselt muundatud (GM) taimed? Nii nimetatakse taimi, kuhu on lisatud võõrast geneetilist informatsiooni, kasutades geenitehnoloogia meetodeid. Lühidalt võib protsessi kirjeldada järgmiselt. Mõne organismi genoomist on eraldatud mõni geen või geeniosa, mida uurinud teadlased on jõudnud järeldusele, et see DNA-lõik kannab bioloogilist tunnust, mis võiks näiteks teatud põllumajandussordile anda mingi lisaväärtuse.
taimedest23. märts 2021, 13:13
Nüüd viiakse (kloneeritakse) see DNA- lõik niinimetatud vektorisse. Vektorid on enamasti iseseisvad bakteriaalsed DNA-molekulid, mille väikeste mõõtmetega rõngakujuline hästi paljunev molekul muudab nad suurepärasteks geenitehnoloogia tööriistadeks.
taimedest 33. märts 2021, 13:14
Olles meid huvitava geenijupi teatud ensüümide abil “kleepinud” sellise vektori koosseisu ning pärast selle saadud uudse molekuli paljundamist bakterirakkudes, on meil kõik vajalik olemas GM-taime tegemiseks. Selles kõige olulisemas etapis võidakse kasutada eri meetodeid. Võõr-DNA võib viia taimeraku kromosoomidesse agrobakteri abil, mis on üsna looduslik viis sisestada geneetilist infot püsivalt taimerakku.
taimedest43. märts 2021, 13:14
Võib kasutada aga ka näiteks nn. biolistilist meetodit, kus võõr-DNA metallipartiklite külge seotuna “pommitatakse” taimerakkudesse. Kui hästi läheb, siis DNA sisenebki rakku ja lausa rakutuuma. Veelgi enam, DNA siseneb ka kromosoomi ning jääb seal püsima, seda ka järgmistes põlvkondades.
Kaugelt 3. märts 2021, 14:37
Just just nii ongi.., vàega oige jutt,ja ja ,
Aita meid jumal3. märts 2021, 11:59
Kaja ,miks ometi ei tehta rangemaid piiranguid? Näha ,et sa ei tule tööga üldse toime,oleks aeg vabatahtlikult tagasi astuda
Stroh3. märts 2021, 12:52
Sa oled kindlasti mingi niigi nelja seina vahel kopitav pensionär või siis riigiteenistuja kellel pole vahet, peaasi et saaks kiunuda piirangutest ja riigi poolt raha vastu võtta.
3. märts 2021, 16:41
Äkki palud omale parem mõistust.
Lugija3. märts 2021, 11:59
Soomes elav eestlane Merike viidi vägisi koroonatesti tegema. Ta viidi eile 1. märtsil 2021 oma kodust Iisalmist politsei poolt käeraudades vägisi kaasa ja viidi haiglasse, kus tema ninaneelust võeti vägisi PCR-proov, kuigi ta üritas väita, et tal on haigus, mis põhjustab kergesti verejooksu. Soome poliitik Ossi Tiihonen on pannud asja kohta üles video oma veebi. Videos kurdab ettevõtjana tegutsev naine teda kinni hoidvatele politseinikele, et teda üritatakse tappa. Merike on jätkuvalt Iisalmi haiglas suletud osakonnas ja teda ei lasta tulema. Ta veetis haiglas voodi külge aheldatuna terve ö
Info3. märts 2021, 13:31
Millisest allikast see info pärineb?
õpitud abitus, info3. märts 2021, 13:51
Googelda Ossi Tiihonen, saad allika kah
to Info3. märts 2021, 22:48
loe lehti,see mitmes kohas.https://eestinen.fi/2021/03/johker-soomes-elav-eestlane-viidi-vagisi-koroonatesti-tegema-lisatud-video/ .https://eestinen.fi/2021/03/kuum-soome-politsei-on-algatanud-sunniviisiliselt-koroonatestile-viidud-eestlanna-suhtes-krimasja/
Mann4. märts 2021, 11:22
No see jama hakkab nüüd juba lahti hargnema, politsei poolne versioon ka ilmunud. Seda kuulsusejanulist egoistlikku tädi ootavad nüüd vanglakaristus ja sadadesse tuhandetesse ulatuvad kahjunõuded. Enne kui ühekülgset haige inimese versiooni jagada, tuleks ikka enne tõde välja selgitada.
Suveks3. märts 2021, 11:57
igaks4. märts 2021, 19:50
3. märts 2021, 11:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ootan pikisilmi3. märts 2021, 12:14
Tuleb Helme, ja kaob viirus suurest hirmust nagu tuhk ja tolm
skoor "ootan..." all3. märts 2021, 12:53
Mis assja, olete Helme vastu!? Keda siis veel pakute?
mis järgmiseks3. märts 2021, 11:27
nüüd, kui kõigil maskid ees, peab igaüks esitama oma desinfitseerimispudeli või?
ab3. märts 2021, 11:17
Euroopas lendab astra pomoikale, kuna rahvas ei taha seda vaktsiini, meil ei jätku, on ikka liit meil küll!
juga3. märts 2021, 12:52
Raadiosaates küsis saatejuht Kallaselt, et kas me oleme küsinud vaktsiiniabi näiteks Saksamaalt, kus see seisab ladudes. Rahvas lihtsalt seda vaktsiini ei taha. Tšehhi näiteks küsis, sai 15000 doosi ja täiesti tasuta. Kaja vastas muidugi tavalise vastuse, et asjaga tegeletakse!
Mõtlik3. märts 2021, 16:37
Ju selle vaktsiiniga ei ole kõik korras, kui ei taheta ja Kajal on õige hoiak, lp.juga.
3. märts 2021, 11:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
3. märts 2021, 11:51
statistika3. märts 2021, 11:52
Jaanuari andmed 1 671, kes on nendes surmades süüdi, ah?
3. märts 2021, 11:53
Aasta 2020, veebruar - 1 265 surma, kes on nende surmades süüdi?
numbritest3. märts 2021, 13:25
eitamine fakti olematuks ei tee
kikk3. märts 2021, 10:57
Minu 74-aastane ema ei jõudnud vaktsiini ära oodata, nüüd koroonas. Õnneks praegu väga hull pole. Nägemine pidi olema topelt, ei tea kas kellelgi veel sellist asja olnud ?
V3. märts 2021, 11:07
70+ vaktsineerimine pidi olema prioriteediks, hetkel praktiliselt olematu. Minu perearst on saanud 36 annust, aga nimistus 402. Nüüd vaktsineeritakse keda iganes, aga mitte riskigruppi. Sellest ka meie suremus inimese kohta Euroopa esikolmikus.
Mure3. märts 2021, 10:47
Aitäb sellest vaktsineerimise jutust juba! Praegu on katastroofne olukord Eestis! NR1. Millal ülikarmid piirangud ette võetakse! Kas rahvas peab tänavatele nõudma tulema?
Mai3. märts 2021, 10:44
Appi, ligi 1500 ühe ööga ja vaadatakse IKKA VEEL PEALT kui rahvas muudkui voorib? Mitu päeva veel oodatakse, et riik lukku ja kaubanduskeskused ja lõbuasutused suletakse?
piu3. märts 2021, 10:44
kuidas saab tänast artiklit eile kommenteerida? kas teil on seal toimetuses ajamasin või olete lihtsalt ljaksu all?
3. märts 2021, 10:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Teedo3. märts 2021, 10:55
Ära jama, see pole peaministri süü, et haigus nii levib. On aeg ise peeglisse vaadata ,kas ise ja lähikondsed õigesti käituvad kriisi olukorras. Pole tähtsust, kes seal pukis istuvad, ega asi ei parane.
Mina3. märts 2021, 11:04
Ära põe suurushullustust! Teid on siin ainult käputäis, kes enda arvates on esindavad tervet Eestit!
Tõsielu!3. märts 2021, 11:32
Ei nõua! Tänasest karmid piirangud! Pidage neist kinni! Poodi sisenetakse mask ees, kui turvamehest möödas, siis rebitakse mask jälle maha... Ja füüsilised vastuhakud.... Vaatasite telekat? Nõuame hoopis hoolimatute eestlaste ranget karistamist!
Mida.3. märts 2021, 08:31
Raul2. märts 2021, 16:52
Kui 200e koronasurma eest antakse siis pole ime kui meil korona surmasi on ööpäevas, terviseamet nimelt pakub 200e surma puhul kui lubatakse panna koronasurma alla.
Oh, 2. märts 2021, 21:39
kle Raul3. märts 2021, 11:37
Jumala eest ära levita oma lollusi siia, kui sul luulud peal käivad!
Hm2. märts 2021, 16:17
Lugege mis Aab ütles err-le. Kas nüüd tuleb valmistuda, et kaubanduskeskused lähevad kinni? Eks seda saab olema näha.
Justkui 2. märts 2021, 15:23
Volli2. märts 2021, 14:58
Pigem ei taheta toetada.Las igaüks vaatab ise kuidas hakkama saab.
Kati2. märts 2021, 14:58
Kuulasin raadiost seda jama. Tema ei ole midagi valesti teinud. Ei ole eelmise valitsuse tööd seganud. Ja kõik on kõige õigemini organiseeritud. Täna räägib ikka veel eesliinitöötajate vaktsineerimisest.?????
on2. märts 2021, 21:11
jah kiiret tööd teinud kui kuu tagasi lubas kava teha ja selle vahetada aga Jüri tehtu seisab ikka terviseameti lehel ja KaKa kava pole tehtud- kuu+ 2 nädalat- millega pm tegeleb?...
V2. märts 2021, 14:56
Riik ei julge suuremaid piiranguid panna, sest ilmselt kardetakse rahva pahameelt ja mässu.
Miks2. märts 2021, 14:08
ei avaldata peaministrile nüüd umbusaldust.Ekre võtke ette.KaKa ise jõudis iga asja peale umbusaldust avaldada ja riigikogu tööd segada.
Eestlane2. märts 2021, 14:28
Ta just raadios räägib kui õigesti ja targalt on oma otsuseid teinud on.
Need2. märts 2021, 13:55
seitse surid koroona viirusesse.Juhuste kokku langevus!
Lia2. märts 2021, 13:41
Nüüd vaadaku rahvas ise kuidas hakkama saab.
Mina küsiks2. märts 2021, 13:35
hoopis, et mis haigusse need nakatunud surid? Ja mis haigustega need nakatunud patsiendid haiglaravi vajavad? See et patsient nakatunud on ei tähenda veel ,et surm saabus koroonaviiruse pärast või et viirus oli surmapõhjuseks.
Võistlus2. märts 2021, 15:24
Justkui mingisuguseid rekordeid peaks püstitama või?
Võistlusele3. märts 2021, 23:29
Rekordeid püstita spordis. Justkui tervenenuid ja haiglast koju saanud paranenud patsiente polegi, vahelduseks võiks neid hoopis kajastada. Positiivne on seegi teadmine, et otsest ravi saamata on nn koroonapositiivseid inimesi kodusel ravil väga palju ja ka tervenevad ilma otsese arsti ravi ja järelevalveta.
Asi on nüüd nii kugel et peaministril 2. märts 2021, 13:15
Tuleks poliitiline vastutus võtta ja tagasi astuda 👍
2. märts 2021, 13:07
Keegi pahatahtlik lasi laborist välja bioloopgilise relva batsillid,mida meie valitsus tunnistada rei soovi,keegi selle eest sai miljärdilisi nutsakaid.
Paneks siia nimelisel ülesse teiselpool lauda istuja mode2. märts 2021, 13:03
saaks kõik teada kes see segane vastas istub.
◖⚆ᴥ⚆◗2. märts 2021, 12:54
Soomes oli ööpäevas 392 ( !!! ) nakatumist ( Soome versus Eesti elanike arv!!) Ja riigis kuulutati hädaolukord!!! Kas Eesti on nüüd juba maailmas nakatumistelt esikohal?
peaminister2. märts 2021, 13:16
sunniviisiliselt tagandada
Aari3. märts 2021, 11:00
Kui meil oleks analoogne olukord, kui Soomes ja kõik kinni pannakse, röögivad inimesed ,et liiga tehakse ühele ja teisele...
saam3. märts 2021, 12:56
Ära võrdle võrdlematu- paljud Soome elanikud pärapõrgus elavad
3. märts 2021, 12:57
... ja teine osa nagu kilud karbis, siit ka hädaolukord
Mask2. märts 2021, 12:46
Levima on hakkanud kaubanduskeskuste tööpakkumised - turvamehele, kes jagab maske, sest ilma maskita enam sisse ei saa. Lubatakse 12 euri tund. Niisiis - kuhu me oleme jõudnud. Muidu makstakse turvamehele miinimumpalka, aga kui maske jagad, saad Soome koka palga. Silmakirjalik, kahepalgeline, haige ja perversne ühiskond! Rahaga meelitatakse krt ...
Selver2. märts 2021, 12:53
Kujutan ette milline armee neid maskijagajaid kokku jookseb. mitte selle pärast, et maske jagada vaid et oma 12 euri tunnis kätte saada. Kassapidaja põrnitseb enda 3,5 eurose tunnipalgaga üle saali ... Masendav.
Tööpakkumisi maskide jagajatele on,2. märts 2021, 15:26
aga see maskipakkujate arv on ka piiratud...
Ei olnud 12,2. märts 2021, 15:27
palju väiksem tunni-töötasu oli
2. märts 2021, 12:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
küll kallaskaja teab2. märts 2021, 13:02
Kõige pealt tuleb edasi astuda ja poolel teel ei vahetada hobuseid.
2. märts 2021, 12:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
teod ja tagajärjed2. märts 2021, 13:03
kas on mõtet,kust need paremad tulevad kui kõik on me enda valitud
2. märts 2021, 12:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
uued valimised jaanideks2. märts 2021, 13:05
2. märts 2021, 12:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vähemus siis2. märts 2021, 13:07
Mina toetan teist lahendust
Hirmul2. märts 2021, 12:23
Tõesti, soovitustega pole ju kuhugi jõutud! Palju inimesi peab veel hinge heitma, ja mitu tuhat haigestuma, et üliranged piirangud koroonapesades Tallinnas ja Harjumaal lõpuks kehtestatakse?
12,23le2. märts 2021, 12:36
Tallinnas ja Harjumaal on neist vähe kasu,sest sealsed inimesed põgenevad siis haigust levitama üle Eesti.Hea näide oli Jõulud ja aastavahetus.Nad ei püsi ju kodus,ainult ringi töllerdada vaja.
◖⚆ᴥ⚆◗2. märts 2021, 12:57
Jah - kui rajoon lukku panna, et sealt välja ka ei saa - siis töötaks... Aga siis oleks kõik otsapidi Euroopa inimõiguste Kohtus - vähemalt suuga..
tee eluga2. märts 2021, 12:21
Sa mängid eluga,su laul on lauldud
Kui maski ei taha kanda,siis pole teil kuhugi siseruumidesse asja,püsige kodus2. märts 2021, 12:21
Kuulge inimesed,mis teil viga on.Kas maski kandmine on tõesti nii raske,või tunnete ennast natuke alaväärsena siis,kui mask on ees.Turvatöötajatel on õigus inimesi ilma maskita kaubanduskesusse lasta ja nende väljumist nõuda.Ja kui mõni l o lll ei saa aru,siis tuleb ka jõudu kasutada.Te võite korraldusi eirata ainult oma kodus ,kui on kohustuslik,siis ikka on kohustuslik mask siseruumides.
KH3. märts 2021, 16:16
Mask ei takista viirust, pigem kahjustab organismi. Oleks aeg lõpetada kogu koroona hüsteeria.
Siis 3. märts 2021, 23:43
korruta oma vajadust ka kõigile siseruumides olijatele.Telestuudios siis võivad korraldusi eirates vahutada oma mulle välja ilma maskideta. Kohustuslik on ka neile või kui kanda ei taha, pole ka asja siseruumidesse. Nii et marss turvamehikesed stuudiotesse jõudu kasutama, gaasi piserdama ja käsa väänama.
Palun2. märts 2021, 12:17
Kaua võib veel oodata, pange ometi see riik lukku! Maskikohustus ja kõik kaubakeskused ja baarid, kohvikud, pubid kõik kinni! Senine tilgutamine ei aita!
kõik algab inimesest2. märts 2021, 12:09
Olgen ausad,et olukord on korralisest kaugemale arenenud
võtke vastutus2. märts 2021, 12:06
saab kiruda ainult valitsust
kõik algab inimesest2. märts 2021, 12:14
Kiruda saab ainult ennast oma hädas.
kõik on mööduv2. märts 2021, 12:01
Kui suunatakse modereerimisele on kõik hästi veel.
Lõpetage2. märts 2021, 11:47
ükskord see jama ära!Pange Eesti lukku või tehke kõik lahti, sellest mis praegu on ei ole mingit kasu.Ühed peavad rahata kodus olema ja teised täidavad taskuid.Kus on nüüd see võrdsus?
to Lõpetage2. märts 2021, 12:14
Kes need taskuid täidavad?
Olgem2. märts 2021, 11:37
Ausad see riidest mask pole mingi mask peaks olema ikka need ühekordsed mõni ei pese ka seda maski
Kui päris aus olla,2. märts 2021, 12:07
ka need sinised, mis enamuses, ei pea viirust summagi kinni. Ja, kas kõigil on ikka nii palju nutsu, et maske osta? Siin on päris mitu "aga". Distantsi hiodmine on viiruste puhul kõige parem valik! Maskiga minnakse õnge! Arvatakse, et on kaitstud, minnakse üksteisele lähedale, ja naksti, viirus küljes. Ah, et tühiasi? Ega ei ole ikka küll. Viirusest tuleb ikka võrdlemisi kaugel püsida!
to Kui päris aus olla2. märts 2021, 12:14
Korduvkasutatavast maskist oled kuulnud?
12:14!2. märts 2021, 12:57
Mis ta ühekordsest targem on? Pestav? Aga see eest tükk kallim. Ühe teeb välja, mõlemad ei pea viirust!
◖⚆ᴥ⚆◗2. märts 2021, 13:01
Ka korduvkasutatav mask vajab hooldust ja õiget kasutamisoskust! Niisama omamisest ja sihitust kasutamisest ei piisa - siis on rohkem kahju...
maskidest2. märts 2021, 14:18
paar-kolm nädalat tagasi tv näidati Pariisi tänavapilti, inimestel oli ees 2 sinist med . maski, on suurem kaitse.
2. märts 2021, 11:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
õnn tunnetuslik2. märts 2021, 11:56
Kaugelt maalt maalt tulles ja minnes on kehtiv reeglistik ka koos saatjaga
Kommija!2. märts 2021, 12:05
Kaugelt2. märts 2021, 11:20
Inimkatsed jätkuvad... äkki ühel päeval tulevikus COVID 19 ei nakata? Tuleb eestlaste peal välja selgitada
Viiruseid2. märts 2021, 11:42
on olnud ajast aega. Ka mitut tüüpi gripiviiruseid. Üsna laastavaid. "Linnugripp", "seagripp", "kõhugripp" ja vist veel muidki. Seekordne nimetati "koroonaks". Ka üks muteerunud gripi liike. Ah, et millal kaob? Kevaditi ongi tavaliselt gripiviiruste kõrgaeg. Aga päriselt ta ära ei kao. Võivad tagasi tulla ka varasemad viirused. Oleneb, kuidas nende levikuks parajad tingimused tekivad. Praegune tundub sellepärast agressiivsem, et inimeste immuunsus on lisaainete pärast langenud, eriti kevadeti. Nii, et sööge normaalset toitu ja hoiduge "toidutarkadest", lisaainete reklaamidest!
eestlane kui inimene2. märts 2021, 12:04
Teada on CO ja CO2 mõju inimesele,aga COVID 19 on veel pooltõde
Juhan2. märts 2021, 11:16
Kõige rohkem nakatutakse pereringis, seega tohib seksida ainult naabrimehe või naabrinaisega. Pereringis peab kogu aeg mask ees olema ja tuleb hoida 2 meetrist vahet.
Ja2. märts 2021, 11:39
jah, palju seksivad need 80-90 aastased,nii et hing läheb:)
lennuvõimekus2. märts 2021, 12:06
Unistada võib alati,fantaasia vabastab inimeses kõik ilusa
to ja!2. märts 2021, 12:11
mina ka juba tükk vana. Viga ongi, et oma naise peale enam ei mõika. Aga kui vahest võõrast saan, ikka toksab küll.
2. märts 2021, 11:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kurb küll!2. märts 2021, 12:10
Piirangud on piisavad, pidage neist kinni! Kui inimesed - eriti noored- on distsiplineerimatud, siis ei aita Kallase edasine "liigutamine " ka ju midagi.
ka päikesetõusuga tuleb harjuda2. märts 2021, 11:15
Ärgem virisegem ja tuleb lõpuks elama hakata
Moritzele2. märts 2021, 11:12
Kus maailmas elad see siin ongi liberaalne tsensuur.
govid 192. märts 2021, 11:07
kes praegu naerab nutab parast koroonas
pettunud valitsuses2. märts 2021, 10:59
See päikestõusuvalitsus astugu kiiresti tagasi!Kaja ,varem sõimasid kogu aeg eelmist valitsust ,et nad ei tee midagi,ja sul pidi olema plaan koroonaviiruse ohjamiseks,,aga kus ta siis su on,miks ei tee mitte kui midagi?
esimene peeter2. märts 2021, 11:05
Kas Te olete ise kõik teinud või algab pettumise allika läte teist endast
kes mineviku ei mäleta...2. märts 2021, 11:11
Loodetavasti saadakse koroonaajastul lõpuks aru, et see on hea, et Eestis pole järgi jäänud ainult paar suurt mammuthaiglat, vaid abivajajaid on võimalus saata üle Eestis, erinevatesse haiglatesse. Väidetavalt olevat juba 2012-2014 aastal võetud vastu otsuseid, kaotada väiksematest haiglatest osakondi. Nt 2019 aasta sulgeti väikelinnades jõuliselt sünnitusosakondi. K. Kallas ja reformierakond väljendas mõni aeg tagasi soovi, üle minna tervishoiusüsteemis erakindlustusele. Kui idee oleks läbi läinud, siis kas keegi kujutab praegu ette, et abi saavad ainult need, kes maksavad erakindlustust?
tuleb minna2. märts 2021, 11:12
kõige parem on oodata,et kiire üle läheb,mõni kord tuleb mitu kuud oodata ja ei juhtu mitte midagi
vale jutt!2. märts 2021, 12:16
Paljudele inimestele - eriti noortele - mõistust puuga pähe ei tao, kui oma mõistusest ja olukorra ohtlikkusest arusaamine puudub! Valitsus teeb küll midagi!
tal ongi plaan!2. märts 2021, 12:19
Ligi on aastaid kurtnud, et inimesed ei oska õigel ajal ära surra, praegu käibki koolitus. Pika ealised ei ole siin riigis teretulnud, egas me mingi Okinava saar ole! ikkagi Eesti oma kommete ja arusaamadega.
On see päriselt,2. märts 2021, 10:54
või fabritseeritud, üks on kindel, Eesti Valitsus peab vastutama! Ümberringi kõigil madalamad näitajad, meil aga tõusevad. Just! Kas see on tõsi, või on meelega valitsus lasknud nii toimetada? Et saaks rohkem vaktsiinide ja maskide eest koti põhja vähemalt pisutki raha. Seda me ju teame, et Eesti riigil ei ole piisavalt raha. Mida rahvale räägitakse on üks, mis tegelik....? Noh, öelge üks poliitik, kes tõtt räägib? Ja milline kurjus rahva hulgas! Mujal seda ei näe.
kes küll tappis Ferdinandi2. märts 2021, 11:06
Kõik tuleb meist endist-nii valitsus kui ka selle liikmed
ongi päriselt2. märts 2021, 11:14
Kui sind kustutatakse siis ei ole ju mingit vastutust ja järelikult on arenguruumi küll
mina ei valeta, 2. märts 2021, 12:28
aga ma pole ka poliitik. Ema kasvatas mind nii, et ütles, ainult hädavale on lubatud. Ju siis on seda hädavalet massiliselt vaja. Kurjaks teeb rahva pikaajaline kasin eluviis ja aina suuremaks vaesuses elamine läheb.
2. märts 2021, 10:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jaajust2. märts 2021, 11:00
Ja haigused kaovad nagu võluväel. Ja kuuldavasti see külm tuul pidavat ka reformierakonna tekitatud olema.
astuma hakkama2. märts 2021, 11:07
kui välja siis välja
Mina2. märts 2021, 11:19
No mida sa röögid, õpi eesti keel selgeks! Õues ilus ilm, mine välja jalutama.
Lumike lluke1. märts 2021, 20:00
Mis teil viga on---suurt kergendust peaks tundma, sest vahepeal oli ju <üle 1500 ja praegu tunduvalt vähem! Mina k ü ll tunnen kergendust, sest nüüd on ju palju vähem neid nakatunuid! Ilus kevadine ilm ka, palju soojem ja kui n a tulegi päikest on, siis on ka juba parem tunne. Ilusat märtsikuud, rahvas!
Moritz1. märts 2021, 19:45
Meedial on vaja keelustada meelevaldne süüdimatu valede pritsimine. Tsensuur peale! Aga seda pole võimalik teha kuna peavoolumeedia täidab riigi tellimust.
1. märts 2021, 18:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
JL2. märts 2021, 10:48
Oravatele pähklitega täis seljakotid selga ja metsa saata. Las seal siis krõbistavad, sest riiki nad juhtida ei oska.---------Ausalt ,neil peaks häbi olema oma saamatuse pärast , peaasi ,et valged tennised jalas ja peas puhub tuul.
alustame algusest2. märts 2021, 11:09
kõige paremini aitab elu maakeral likvideerimine
Huvitav1. märts 2021, 18:43
Jälle kõik mu kommentaarid kadunud, ju siis IP-aadressi alusel kustutati. Polnud midagi hullu, palju hullemad jäetud, Kajat võib mõnitada ja sõimata, ju siis ekre tsensor jälle tööle tulnud.
xcz1. märts 2021, 18:00
Tuleb välja,et Kallasel polnudki salarelva coviti vastu
küll pasundavad 1. märts 2021, 17:48
las re h v id teevad uuesti väikehaiglad lahti,pandagu Põlva ,Valga -jne väikehaiglad ja sünnitusosakonnad taas tööle,siis ei pea lapsi suurtes kombinaatides sünnitama, nakkusoht oleks palju väiksem
Vooli1. märts 2021, 13:26
noh kas kõvad vennad ameeriklased ei aitagi teid, täitsa karaul ,andke kohtuse e.l,aga kus on e,l miljonid.
Zurückpfeifen 1. märts 2021, 13:11
Praeguse Saksamaa valitsusega jääb R . Füllmichi hüüe küll üsna üksikuks kõrbes . Ta „ vilistati“ oma argumentidega tagasi . Kahjuks .
Esimesena1. märts 2021, 13:28
ikka punnitakse vastu. See aga läheb üle nutuks kui maailma tippadvokaadid seljad kokku löövad.
'1. märts 2021, 13:01
Kaua see tippkorruptantidest valitsus veel ülbab ja minema ei lähe ? Häbi on naabrite ja terve maailma ees,et meil nii sant viletsus.
Üks, kelle pead üritatakse pesta.1. märts 2021, 13:00
Vaatasin hoolega seda Saksa tippadvokaat Reiner Fuellmich-i videot. Nüüd mõtlen ja kahju kohe rahvast. Eriti meist, eestlastest. Mida kõike raha nimel välja ei mõelda? Ja meie, omaarust korralikud kodanikud, lähevad õnge rahaahnetele teadlastele? Mis hullem, ka suruvad oma "teadmisi" peale neile, kel vähegi loogilist mõistust alles on. Vaadake ka, kes te veel näinud ei ole! Sealt saab tõesti palju teada maailma valitsejatest. Head vaatamist!
14:20!1. märts 2021, 15:23
Ja kui palju sina paari sõna eest palka küsid?
Mina näen,1. märts 2021, 12:57
et inimesed kõnnivad ilma maskideta ja on kõik terved!!! Negatiivsed mõtted tõmbavad ligi negatiivsust.Ma ei käi poes vaatamas,kellel on mask ja kellel mitte.
Said juba terveks?1. märts 2021, 15:24
Nägin sind Lõuna-Keskuse juures pikali maas. Olid just kolaka saanud. Nüüd juba jälle ärpled?
Mein Kamf ja omakohus1. märts 2021, 18:40
Ei ole siin midagi uut päikese all, omal ajal va'imuhaigeid, mu'stlasi, j'uute vaeseomaseks p'eksti, nüüd ilma maskita inimesi
1. märts 2021, 12:56
Meil on Päikesetõusuvalitsus, president ise andis teada!
VIKATIMEES1. märts 2021, 12:55
Tubli Kaja ja terve meeskond. Hästi tehtud.Kui vajate veel abi, olen ikka olemas!
Varsti viirus kaob!1. märts 2021, 12:26
Ootame ära, kuni maailma tippadvokaadid saavad valmis süüdistuse Saksa kolmele teadlasele, kuidas ja miks selline paanika tekitati.
Mooses1. märts 2021, 12:33
Neid osanikke selle kaose tekitamises on palju rohkam. Ka USA-s, Israelis. Bilderbergi grupp jne ... Me veel kuuleme sellest Covidist.
LUTSU KALA1. märts 2021, 12:23
riik toimib kõik on korras sest ise olen vaktsineeritud
maskides peitub elu1. märts 2021, 13:54
tõtt on parasjagu-vaktsineerima võimalusel
Juma eest1. märts 2021, 12:21
Millal see süüdimatupeaminister vastutuse võtab ja tagasi astub Mitte ükski reformierakonna peaminister pole kunagi ise tagasi astunud kuna nad on kõiksüüdimatud Ainult jalahoobiteelprsse on nad lahkunud
Sofi1. märts 2021, 12:19
Ega ometi siis valitsus ja peaminister millegi eest ei vastuta. Ikka on süüdi ju neli aastaaega, kaabud, rahvusvaheline imperialism ja rumal rahvas, kes ei oska ise nakatumist vältida.
Mõelge ikka ise oma peaga,kuidas saab viirusest hoiduda1. märts 2021, 12:25
Eeskujuks olevad kaabud ja oma maskide eiramisega,ja samuti rahvas ise,kes omaenda peaga ei oska midagi ette võtta.Kantke maske hoidke pikivahet,eirake rahvarikkaid kohti.Aga muudkui kiruvad,et valitsus midagi ette ei võta ega midagi tee.Ma ikka olen arvanud et eestlased on haritud rahvas,aga näib,et ikka mõnelon millestki puudu jäänud.
12:25!1. märts 2021, 12:36
Sinusuguseid on liiga palju! Miks? Sest oma nina eest, kellegi soovitustest, kaugemale ei näe!
T1. märts 2021, 12:17
Kas inimene, kes on haiguse läbipõdenud, aga on järeltesti andes veel mitu kuud positiivne, enam ei nakata? Ehk on see teema selguseta/uurimata ja seetõttu lisandub uusi nakatunuid?
Jah, muudkui inimene ise süüdi,1. märts 2021, 12:16
mis sest, et kannab maski, hoiab distantsi, ikka inimene süüdi. KUIDAS tavainimene saab distsiplineerida neid, kes käituvad nagu loomakari, eirates kõiki reegleid? Ütlema :"ai-ai, ärge nii tehke!" ja näppu viibutama? Ainult valitsuse kehtestatud ranged piirangud võiks distsiplineerida neid, kes teiste peale sülitavad. Karmid trahvid paneks nad reegleid järgima ja mitte viirusi levitama. Soovitused paljudele ei aita! Ühed järgivad reegleid, teised rikuvad, kogu rahvas kannatab, sest nakatumine suureneb pidevalt ja olukord ei parane. Ranged trahvid kehtestada rikkujatele!
Vaata!1. märts 2021, 12:22
Saksa tippadvokaat dr. Reiner Fuellmich annab sulle nõu, kuidas ja miks inimesed nii käituvad. Otsi see video üles! Allpool on vihjeid. Ja siis mõtle veel kord!
ab1. märts 2021, 12:10
Millal kroonu ka vastutuse võtab?
Absurd1. märts 2021, 12:04
Mis on riigil viga, et ta ei vaktsineeri!!! Vaid 300 inimest pühapäeval!
Miks1. märts 2021, 11:57
Tehakse veel neid tele saateid saatejuhid ei kanna keegi maske mis kuningad nad küll on
kuningas on alasti1. märts 2021, 12:07
Tuleb üle minna maskisaadetele
õige 1. märts 2021, 12:23
erris kanna keegi maski
No...1. märts 2021, 12:37
Kas läbi teleekraani ka levib, pane siis kodus mask ette.
IIzi1. märts 2021, 11:52
Varem ei lubatud ju piiranguid teha. Inimõigused, riive jne. Sellest võtsid inimesed tuld ja täna käitutaksegi nii. See on kaka aastase "töö" tulemus. Täna on raske inimeste harjumusi muuta.
1. märts 2021, 11:51
Asi läheb ju paremuse suunas. Üleeile oli 1500 positiivset, eile 1200 ja täna 1000 positiivset. Väheneb ju.
to 11:511. märts 2021, 11:59
ei vähene midagi, ikka vastupidi just, vaadake ikka protsenti tehtud testide arvust, mitte ainult numbrit.
KEs siis need teised on? 1. märts 2021, 11:49
Tänaseks on haiglates lõpetatud 3528 COVID-19 haigusjuhtumit 3463 inimesega.
Võistlus või?2. märts 2021, 15:39
Justkui mingi võistluse edetabeli punkte teatatakse kogu aeg...!!!
Medal1. märts 2021, 11:37
P1. märts 2021, 11:32
Praegune valitsus on ajudeta tegelased,olete seda mitu kuud juba tõestanud.Ainuke lahendus tagasi astuda.
2P1. märts 2021, 12:05
Tundub siiski on see rahvast tulenev küsimus kus on rahva poolt enda hulgast parimad valitud
Praegune valitsus ...2. märts 2021, 12:24
...tsipake üle kuu!
puukmaailm1. märts 2021, 11:22
niisiis, olles vestelnud terviseametist ametnikuga, sain oma küsimusele-kas need testid saavad ikka 100% tõesed olla ,juhul kui inimene on gripis või muus viiruses- vastati et ja ei ole need 100% täpselt nii.Miks siis valede näitajatega meid hulluks aetakse, meile kvaktsiine ajada jne...tehku täpsed testid ,kas meditsiin veel aastaga pole suutnud miskit teha , lollideajastul siis elame või.Kuidas saab olal suurenemine kui päris paljud on kvaktsiini saanud, oleks pidanud juba vähenema hakkama, järelikult ongi nii, et osadel näitab suure muu viiruse tõttu või koos viiruse ja kroonilise haiguse
Just, just!1. märts 2021, 11:32
Siin allpool on juba juttu, et Saksa tippadvokaat, Reiner Fuellmich tõestab teile, kui hea või halb on uskuda testide tulemusi. On ka palju muudki tähtsat selles videos. Nii, et tasub vaadata! Vihjed leiad altpoolt.
Ann1. märts 2021, 11:37
Kas sa püüad endale midagi tõestada meeleheitlikult.Tead,kaabi jalad kõhu alt välja ja mine haiglasse.Ehk võetakse sind sinna koristajaks,rohkemaks sa vaevalt sünnid ja siis saad pma silmaga näha,kuidas peavad töötama meditsiini töötajad,nüüd juba üle aadta.Saad näha,noh iseasi kui palju sinusugune üldse midagi adub,millises seisus need patsiendid on.Saaks sellest lahmivadt möögimisest siin meedias lahti.Loll ja ülbe takkaotsa.
Hm!2. märts 2021, 12:26
Üsna segane jutt! Mis sa ütelda tahad?
eeskujuks riigikogu liikmed,kanke maske1. märts 2021, 11:11
Ühed suured maskieirajad on riigikogus ekre mõned mehed.Näis,nüüd on siseruumides maski kandmine kohustuslik.Kas ka kannavad.
alati valmis1. märts 2021, 11:29
Mask peab alati valmis olema
Mooses1. märts 2021, 11:34
Sa ei tee viirusel ja bakteril vahet. Ükski mask ei kaitse viiruse eest! Meditsiinilised maskid on bakterite leviku tõkestmaiseks. Või mille jaoks sinu arust kirurgid, hambaarstid, günekoloogid kannavad maske? Et ta sulle mingit viirust ei edastaks? Või et mingi opereeritav kirurgile näkku ei köhiks?
1. märts 2021, 13:05
Miks nad peaks kandma,kui kana-3 saates oli 8 inimest ümber laua koos,üks neist oli arst Joller ja ainult ühel maamehel oli mask.Kõik naersid ja rebisid kildu.Sellised arstid siis käivad meil tv- esinemas.Kohutav eeskuju.
Kalle1. märts 2021, 11:09
Inimesed pidage ise reeglitest kinni, kus te näete et keegi hoiab 2m vahet? Maske ikka osa kannab.Õiguskantsler oli ju novembris maski kandmise vastu kuna see on ebaseaduslik.Nüüd on tagajärg käes, ei ole valitsus süüdi vaid inimesed ikka ise. Miks inimesed sellest aru ei saa? Kas tõesti on vaja jõusaali minna ei ole meil ju proffe palju, tavalised inimesed ja isegi vanureid meelitakse kingitustega tule ainult trenni.
Vaata, Kalle sinagi1. märts 2021, 11:21
Saksa tippadvokaadi, dr Reiner Fuellmich-i videot! Saad teada väga palju. Ka sellest, miks ja kas peabki niiväga sinu poolt soovitatavaid reegleid taga ajama? Olen elus igasugust grippi näinud. Läheb seegi soojade ilmadega mööda nagu varasemadki. Aga vaata, siis tee alles järeldused! Vihje saad kommentaarist kl. 10:51.
1. märts 2021, 11:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
.1. märts 2021, 11:09
Eile sõitsin trammis, ühelgi teisel peale minu maski ees ei olnud, paar seltskonda olid poolpurjus, rippusid üksteisel kaelas ja lärmasid üle trammi? Valitsus on süüdi?
SK1. märts 2021, 10:54
Loen kommentaare ja kõiges süüdi Kaja.Ta ei pea pidusi nagu oli näha sots.meedias.Mingil määral küll,kuid ei saa teha ka neid suuri piiranguid,praegu muusiumid löövad suurt äirekella,miks kauplused lahti.Ei juhtu midagi,kui ei näe neid utoopilisi näituseid Või kuidas? Igapäev vaja süüa ja kevadel vaja aiatöödeks vajalikku seemned,mullad jne.,mida saab kauplusest.
korrapärane puhas kristall1. märts 2021, 10:58
kõiges on süüdi inimene ise koos oma moosivarastega
u1. märts 2021, 11:07
Kes siis veel n süüdi, tugevaid piiranguid õigel ajal eiras panna ja nüüd on ta vastutav.
tõesti, ainult kauplustest?1. märts 2021, 11:28
Saab tellida internetist. Mõnel kauplusel on kaup netis odavam kui reaalses poes. Ka postikulud tasub nii mõnigi kord müüja.
Nõus!2. märts 2021, 12:29
Eks seda muidugi! aga õpi õigesti kirjutama! kirjutama!
Küll on ikka1. märts 2021, 10:51
inimesed paanikasse aetud! Eriti eestlased. Võtke vaevaks ja vaadake Saksa tippadvokaadi, dr. Reiner Fuellmich-i videot! telegram.ee/nwo/video-lati-medeo-nagemus-haiglates toimuvast-eestikeelsete-subtiitritega. See on pikk 49 min. ja täis asjalikku tõestust, kuidas seadused kehtivad. Kas just kõigile? Vaadake ja otsustage ise!
Mooses1. märts 2021, 10:58
Saabub aeg, mil kogu see haige jura avalikuks tuleb ja kõik vastutavad isikud vastutusele võetakse. Kaasa arvatud riikide valitsused ja seoses nendega kõik asjaosalised ametkonnad.
Ainult1. märts 2021, 11:06
Meie meedia räägib"tõtt", kõik muud kanalid ju valetavad k.a. telegramm!
to küll on ikka1. märts 2021, 18:12
kaua sa oma jura siin ajad? Mitukümmend kommentaari valmis vorpinud.
jah1. märts 2021, 10:51
No ei lasta kommentaare lisada, sõnavabadusega on ikka meie riigis väga halvasti.
puntratants1. märts 2021, 10:59
no mida Te siis lootsite,et kirjutate oma arusaamu elust
Stroh1. märts 2021, 10:49
Kuna vaktsineerimise vastu huvi puudub, siis tuleb numbreid tõsta. Ja nii me liigume politseiriigi suunas ja eks mõnes mõttes oleme juba kohal. Nii kaua neid numbreid kergitatakse kuni tehakse teatavaks, et vaktsineerimine on möödapääsmatu ja kohustuslik. Vahendeid ja mehhanisme inimeste alistamiseks ja orjastamiseks on palju.
1984 tundub juba kohal olevat.6. märts 2021, 00:05
Ära on ostet' ka teadlased ja muidu mõtlevad/teadlikud inimesed. Või siis hirmutatud. Tulemus on sama...
Velirand1. märts 2021, 10:49
pull ei lõpe ennem, kui mõne otsustaja enda lähedane hinge vaagub või...
Stroh1. märts 2021, 10:55
Kle neid numbreid vaadates ei tohiks enam ühtegi eestlast olla kellel keegi hinge ei vaaguks.
To 11.07:1. märts 2021, 11:25
99% elanikonnast on terved ja riigi elu on totaalselt häiritud???
Ja mis "pull" see siis peaks lõppema?6. märts 2021, 00:03
Mängu ei juhita ju Eestist.
1. märts 2021, 10:46
väga kurb ikka, vaktsiine pole jne. oleme ummikus
Mul on ka jama - tõmmasin eila omal maski ninna6. märts 2021, 00:02
1. märts 2021, 10:45
jube ikka , elu isu kaob , sest pole vaktsiinegi
Vaktsiinid peaksid sind siis tervislike eluviiside asemel päästma?6. märts 2021, 00:02
Huvitav lähenemine...
mürki pritsides1. märts 2021, 10:40
Tunnusjoon nagu ründava kobra asend
V1. märts 2021, 10:39
9 surma on Kajale normaalne ja haiglas võiks tema arvates olla 1000. Hetkel on aega arutamiseks veel küll ja rohkem. Nukker ja kurb seis Eesti rahva jaoks.
kaja ei arva siin midagi-olukorra kokkuvõte1. märts 2021, 10:44
Olukord on selliseks kujunenud koostöös: rahvas,viirus,meditsiin,valitsus,juhused,surm
maamiis1. märts 2021, 10:45
Millal meie peaminister võtab vastutuse ja astub tagasi, aitab nende kõrtside ja baaride nunnutamisest. Riik lukku, turismireisid lõpetada, kes on väljamaal las jäävad sinna.
Maamehele1. märts 2021, 10:49
Kuidas on Kaja süüdi selles, et eelmine valitsus kinni ei pannud baare ja kõrtse. Kaja peab sööma eelmise valitsuse jama. Aga no maamehed ei tunnista ju kunagi, et nende kullakallis ekreke midagi valesti tegi
Nips1. märts 2021, 10:50
Sa, maamiis, ära kola ringi - siis viirus ei levi. Parem ära kola ka internetis, siis külvad vähem paanikat! Küll valitsus võtab oma mõistlikud.otsused vastu.
Viiruse jälgija1. märts 2021, 10:53
lõpetage juba see eelmise valitsuse süüdistamine! Uus valitsus ei alustanud oma päikesetõusuga eile ja esimene liigutus oli,et piirangud lõdvendada! Helpige nüüd seda suppi!
Joonas.1. märts 2021, 10:58
Kuule jobu Maamehele,kui praegune valitsus opositsioonis oli ,siis räuskasid koguaeg ,et valitsus kõiges süüdi.Mis siis praegu muutunud on? Kõik on kõigega nõus mis praegu sünnib.Kus on AK,Delfi,Ringvaade jne.Kes kommenteerisid iga eelmise valitsuse sammu.Eelmise valitsuse kõrval on praegune valitsus hambutu!
Küsin?2. märts 2021, 12:32
Kas oled Kaja mõtete lugeja?