Uudised

KELLEL SIIS ON SUUREM TROMBIOHT: teeme puust ja punaseks selgeks (71)

LISA KOMMENTAAR

Mammu15. märts 2021, 20:51
Täna Ringvaates ütles Marko Reikop, et ka sellel 31 aastasel päästjast noormehel, kes pärast vaktsiini saamist suri, oli tromb olnud. Vot siis.
mnjaa14. märts 2021, 13:13
Huvitav, nüüd siis öeldakse, et veenitromboosi risk on väike? Infoleht ütleb, et ainuüksi lennutromboosi tõttu sureb igal aastal EL-is rohkem kui 500 tuhat inimest aastas. Muidugi tekitab küsimuse, et kui inimesed lennata ei karda, miks siis nüüd äkki vaktsineerida karta. Ja muide, sama tehnoloogiaga on ka Sputnik V ja Johnson&Johnson
mnjaa14. märts 2021, 13:18
Sorry, see 500tuh oli EU kõik veenitromboosiga surnud kokku. Lennutromboosi saab 200tuh ja sureb 20 tuhat infolehe andmetel
Tigedik13. märts 2021, 15:53
Miks inimene peab üldse selle AZ vaktsiiniga vene ruletti mängima?! Kui on ikka väga raskeid kõrvaltoimeid, siis peab sellest riik loobuma oma inimeste kaitseks! On juba ju võimalus valikuid teha!
nii on13. märts 2021, 11:39
Meil hoolita inimestest peasi ,et saaks selle AstraSeneca ruttu ära kasutada,eks pärast ole näha mis saab
Anna13. märts 2021, 11:24
Kõikse täpsem diagnoos tuleb ikka peale lahkamist. Mis minul sellest abi?
Maski ja koroonavastane13. märts 2021, 09:37
Ei lase omale nuudleid kõrvadele riputada ega lase end ka vaktsineerida. Kui pole seni haigestunud siis vaevalt ka edaspidi.
DR. COEBELS.13. märts 2021, 09:15
ÜKSIKISIKU ELU ON ÜMMARGUNE NULL.
Vaikiv protest.12. märts 2021, 22:13
Mina ei ole! Ja ei tahagi trombiga riskida.
AO.12. märts 2021, 20:56
Aga laske end süstida, mis mõlisete traimejad
12. märts 2021, 21:27
küll sind ka ärasüstitakse isatöörahakott
U.12. märts 2021, 20:48
Rõve on see käibefraas! Nagu Kaja suust tulnud.
Mõigu KEK12. märts 2021, 20:51
rõve muidugi kui kohale ei jõua
Propaganda12. märts 2021, 20:42
Hästi mõjunud ajupesu.
Mägimatkaja12. märts 2021, 20:35
Ma olen oma elus kaks korda trombi saanud (kopsemboolia) ja kumbki ei olnud vaktsiiniga seotud. See lihtsalt tuli. Ja ma pole mingi vanainimene, üsna noor veel. Kui teha miljon süsti ja üks või kaks nendest saavad trombi, siis reaalne elu ütleb, et need üks-kaks oleks trombi saanud ka niisama, klaasi piima juues. Nagu mina, näiteks. Minu puhul on küll eriline fakt, et ma vallutasin kaheksa trombiga kopsus, ühe Põhjamaade kõrgeima mäetipu ja alles seejärel viidi mind haiglasse. Elasin mina üle, elate teie ka. Kaheksat trombi te ikka ei saa.
12. märts 2021, 20:50
Kuidas sul see mäetipu vallutamine õnnestus ja mida sa selleks oma trombidega tegid?
12. märts 2021, 20:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ära inise12. märts 2021, 20:47
Nüüd on nii12. märts 2021, 21:37
Mida sa täpselt kirjutasid ja kes sa oled?
alles 12. märts 2021, 19:28
peale vaktsineerimist saavad omaksed teada,et surid trombi tõttu
12. märts 2021, 19:46
vastab tõele kui sul mõni omake üldse on
.12. märts 2021, 19:02
siin on perearstinduses suures osas tegemata tööd, sest suurel osal pole kindlasti kõike uuritud, iga-aastaseid vereproovide pakette pole ju iial kõikidel,kui ise tead küsida, siis veel kuidagi tehakse, sest tegelikult on haigekassa poolt ette nähtud .Sellest saaks ju ka miskeid riske välja lugeda ja lisaks uuringuid teha, ikka kõike ei tehta, vastuseks olete kindlasti paljud kuulnud, teil pole näidustusi et oleks vajadust jne... oodatakse seni kui juba liiga kaugel.Kõik siiski ei tea ka seda mis krooniliste haigustega samuti on risk koos alumiiniumi saada, sest see on igas vaktsiinis sees.
Mees12. märts 2021, 18:40
Palju Astra pappi maksis selle artikli eest? A üldiselt on mul poogen, mina ennast süstida niikuinii ei lase.
12. märts 2021, 18:35
👀12. märts 2021, 18:42
Täiest kõva keskmine. Peaasi, et rumalamaks ei jäänud.
ei tohi jääda kuivale12. märts 2021, 17:50
Punane ja puust ning selleks tuleb süstida,et saada teada kas on või ei ole,muud võimalust ei ole
minu oma12. märts 2021, 17:30
On vaja liberaalid asendada korralike konservatiividega, saame asjad joone peale.Sallivad-ükskõiksed hävitavad meid kiiresti.
👁️👁️12. märts 2021, 17:54
Ma tean ühte konservatiivi. Seda kes RK kõnepuldist oma pruudile abieluettepaneku tegi. Temast on üksi on vähe sest teised on kõik joodikud ja liiderdajad.
12. märts 2021, 18:22
Tead ka mõnda korraliku konservatiivi? Isegi punasest raamatust ei leia enam ühtegi :)
No12. märts 2021, 21:40
Minu12. märts 2021, 17:18
tädil neerud haiged ja perearst ei lubanud mingit vaktsiini teha.
12. märts 2021, 18:24
Väga õige. Ole purulaisk aga täida käsku.
12. märts 2021, 16:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Tegelased12. märts 2021, 17:45
kes selle koroona religiooni lõid, tunnevad väga hästi inimeste psüühikat ja kuidas sellega manipuleerida. Hirm on kõige parem vahend panna inimesi kuuletuma. Inimestel on viimane aeg üles ärgata ja asjale lõpp teha. Selleks tuleb aga huvi tunda ja raamist välja astuda. Jõudu kõigile kes seda teha üritavad.
12. märts 2021, 18:53
Pane endale silt rinda kui koroonasse jääd, siis haiglaravi ei soovi ja üldse mingit ravi pole vaja.
Siil12. märts 2021, 19:14
Pildid kiirabiautode järjekorrast Tallinnas ITKH vastuvõtust pärinevad natuke teisest päevast., kui EMOs käis 4 x rohkem haigeid - 23.02. Jäävihma tagajärjel olid linnatänavad lausjääs.
to siil12. märts 2021, 20:36
kuid hirmutamiseks sobivad ka need pildid. EMO pidi olema koht, kus arstid ja õed ei tahtvat eriti töötada, sest tööd olevat palju.
Te12. märts 2021, 16:18
Olete luige orjad, kes pesevad rahva ajusid ja valetavad raha eest, kas on piisavalt puust ja punane?
12. märts 2021, 16:23
Sa valetad tasuta ja imad mustust nii kui pesukäsn .
Eedi12. märts 2021, 16:00
Tegelikult eestlastele kõlbab kõik,et saaks numbreid ette vurinal lugeda.
12. märts 2021, 18:17
Väga õige tähelepanek, ainult numbreid meil vuristatakse ja %%%%%%!
Häbi12. märts 2021, 15:59
See on ääretult lubamatu ja kuritegelik propaganda sellise meditsiinispetsialisti poolr nagu on Peeter Saadla. Mina olen läbi põdenud süvaveeni tromboosi ja ei akavtse osaleda käiumasolevatel inimkatsetel. Seda teavad kõik asjaosalised et tänased kovidi vaktsiinid ei ole sedavõrd läbinud uuringuid mis tõeataks nende tõielikku ohutust, mis tõestaks nende sobivust kõigile vanusegruppidele, mis tõestaks et täna kasutusloa saanud vaktsiinid oleks efektiivsed kõikide mutatsioonide puhul. Ja sellisel puhul propageerida laus vaktsineerimist väites et ohtu pole on kuritegelik. Inimestele tuleb ausalt
Covid12. märts 2021, 16:03
Ära muretse aga parem valmistu. Ma tulen su juurde. Ausalt :)
rmp12. märts 2021, 15:35
Täpselt õigesti kirjutasid eelnevad, et nii keeruline selgitus, olgugi et pealkiri on- puust ja punaseks. Kakju1
12. märts 2021, 15:19
Kus nüüd aga üritatakse musta valgeks pesta... Fakt on see, et osa inimesi on vaktsiini tõttu juba oma elu või tervise kaotanud ning mitte miski ei muuda seda. Iga inimese elu on ühte moodi kallis. Siin ei ole vahet, kas vaktsiini tõttu kaotas elu 1, 2, 3 või 100 inimest. Kui tegemist on millegi kasuliku ja ohutuga, ei tohiks see ohustada mitte kellegi elu.
👀12. märts 2021, 15:34
Jutt või asi. 1,2,3 või isegi mitte tuhande inimese tõttu ei saa jätta miljoneid inimesi vaktsineerimata. Ära vaktsineeri kui ei taha.
Marta12. märts 2021, 15:55
Mõnes mõttes ikkagi on jutt ja asi kah... Küsimus ei ole selles, et kas see või teine - vaktsineeri ja riski või ära vaktsineeri ja riski! Ei pea olema ainult 2 äärmust - must ja valge... Küsimus on selles, et kui meditsiin ja teadus teeb midagi inimese heaks ja pakub välja, siis ongi inimestel õigus sellele hinnang anda. Kas oleme kõigega KOHE nõus ja ei esita küsimusi ega pretensioone... Või Oleme nõudlikumad ja oleme nõus kannatama 5 min kauem ning laskma teadusel natuke lihvida oma saavutusi..? Jah - see on risk ajalises mõttes, aga igaühel on 1 elu - mitte statistika...
12. märts 2021, 16:14
Sunnib sind Martakene keegi süstile või ei jagata informatsiooni kõrvalmõjudest. Kas käivad kuskil kitlites ja maskides tondid ringi inimesi püüdmas ja sundvaktsineerimas ? Keegi ei keela sul kannatada, pane aga edasi täiega :)
Just12. märts 2021, 17:36
Kusjuures aasta tagasi hõisati et kui maailma lukku panemine päästab kasvõi mõne inimese elu siis on see õgustatud. Nüüd vaktsiiniga on ükstapuha...kümme või sada vaktsiinisurma siia sinna pole oluline. Arvan veel et enamus vaktsiini ja koroonaterrorismi pooldajaid ei tea üldse millest nad räägivad.
👁️👁️12. märts 2021, 18:03
Just, täiesti õigesti aru saanud : kümme või sada vaktsiinisurma siia sinna on köömes kui plaaniline ravi taastub ja covidi haiged haiglates hinge ei vaagu. Ainuke asi, et kes sind terroriseerib ???
12. märts 2021, 18:26
Kui haiguse vastast õiget ravimit ei ole, siis niikaua seda ehku peale minekut ka ei tohiks olla. Vanasti tehti ju valgete hiirte peal igasugu katseid Kas nüüd enam see ei sobi, inimeste peal ju kindlam?
👀12. märts 2021, 18:40
Pole olemas sellist ravimit mis kõigile ja ilma kõrvalmõjudeta sobiks. Ei tule sellist ka covidi vastu. Võid surmani oodata.
Elustiil japärilikus12. märts 2021, 15:10
Teadmiseks insult ja ka infarkt tekib veresoone ummistusest mis vahet kummaga otsad annad kui on soodumus.
Anu12. märts 2021, 15:06
Tehke puust ja punaseks ka pikemaajalised toimed.Kas kindlustus katab kulud kui paari aasta pärast tervis üles ütleb?
12. märts 2021, 15:39
Tervis ütleb sul üles nii või naa kui covidi saad.
Ära valeta12. märts 2021, 16:20
Ma olen põdenud ja enamus tuttavaid ka, täiesti tavaline gripp, vaktsineerimine on kümme korda hullem risk.
Ikka valetan, kukel näo täis12. märts 2021, 16:36
selge see täiesti tavaline gripp, haiglad umbes ja krematooriumid tossavad. Mõnel õnneseenel kellel hing peale covidi sissejäänud on närvid läbi. Täiesti tavaline :)
12. märts 2021, 16:42
Näha jah, et täitsa tavaline gripp täitsa tavalise peetusega :)
Kindlustused on teatanud, et nad vaktsiini kõrvaltoimeid ei hüvita. Isegi mitte neid, mis olid vahet12. märts 2021, 20:11
Marika12. märts 2021, 15:00
Huvitav, öeldakse, et perearst peaks ütlema, kui troboosi oht, aga massvaktsineerimine toimub ju portaali kaudu, juhuslik õde, mistahes haiglast lööb süsti sisse nimekirja alusel. Perearstiga pole siin kokkupuutumust. Teiseks, alles ei tehtud Astra Zenecat üle 70. a. vanuse, nüüd ametnik Jesse otsustas, et võib küll. Vaja vaktsiinist ruttu lahti saada ja et haiglad vastu peaks, aga kas peab vastu ka inimese tervis, see ei huvita kedagi.
12. märts 2021, 15:42
Kas sa siis tõesti ei suuda enne massvaktsineerimist perearstiga nõupidada?
Olgu kasvõi12. märts 2021, 14:51
üks trombioht maailmas! Mina ei taha see üks maailmas olla!
12. märts 2021, 15:44
Kui suur see üks Jackpot on, et covid sind kätte ei saa :)?
12. märts 2021, 14:20
kuidas on kardioarütmiaga, mille puhul trombiennetuseks manustatakse antikoagulante?
12. märts 2021, 15:58
Kui trombi juba ravimitega ennetatakse siis on kardioarütmiaga väga hästi. Loogish :)
Verevedeldaja12. märts 2021, 18:12
Kui neelad näiteks Pradaxat, siis oled valel teel....
12. märts 2021, 18:30
Mis teha kõigile vanuritele Spermaxat ei jagu
Raimu12. märts 2021, 14:10
Tegelikult ei saa arstide keelest midagi aru
nii keeruline...12. märts 2021, 13:56
Mõmmigi ei saanud aru. Aga ma pole nende keeruliste sõnadega enne kokku ka puutunud - siis vist mind ei ähvarda?
-12. märts 2021, 13:55
meditsiinis ei teatagi pooli diagnoose õigel ajal, siis veel seda kas sul on vähk 3-4 staadium, või kopsuastma puhul ka sama oht, iga kvaktsiin on mürk, sest sisaldavad alumiiniumi, iga pereasrst ei ole teinud kõikidele üldse kõiki verenäitajaidki, paar üldist vaid, mis jutud siin küll jahutakse.
---12. märts 2021, 15:34
Jah, kulla pooletoobine.Muidugi "sisaldab" alumiiniumi.Aga sa unustasid oma ülejäänud repertuaari.Et veel elavhõbedat ja muid raskemetalle suuremas koguses! IRW
-12. märts 2021, 13:50
aga kui vähid meil samuti on paljudel 4 staadiumis avastatud ja teeb vaktsiini neist keegi, siis ju sama et sureb, või ongi siis parem,kui ei ole leidnud arstid õigel ajal vähialget ja lasid juba kaugele, nüüd saades vaktsiini saabki vaevast lahti läbi surma heal juhul.
ei saa vaevast lahti12. märts 2021, 14:01
Tromb ei tähenda surma, vabalt võid jääda osaliselt või täielikult halvatuks.