Uudised

VIDEO | Karmen Jolleri palve valitsusele: vaktsineerimata inimesed peavad teadma, mida nad 1. oktoobrist teha ei saa (394)

LISA KOMMENTAAR

Kasvatusteadlane ja jätkusuutliku arengu asjatundja Rea Raus, PhD:27. juuli 2021, 03:26
"Kas jätkame vihakõnedega seni, kuni mõni vaimse tasakaalu kaotanud vaktsineeritud inimene tapab esimese mittevaktsineeritud inimese? Põhjusel mida propageerib Karmen Joller? Mis siis, et väide on ebateadusel põhinev ning viha ja konfliktsust ühiskonnas õhutav? Sellised sõnavõtud kuuluvad õigusega ajaloo prügikasti... "
kas selda pilti vaadates25. juuli 2021, 18:32
alates 2 oktoobrist masturbeerida tohib?
nagu eestiski24. juuli 2021, 11:02
https://eestinen.fi/2021/07/kuum-soome-terviseametkonnad-rikkusid-seadust-kui-soovitasid-inimestele-astrazeneca-koroonavaktsiini/ Muudele vanusegruppidele tol ajal enam AstraZeneca koroonavaktsiini ei soovitatud. Parlamendi ombudsmani asetäitja hinnangul rikkus terviseamet põhiseadust, patsiendiseadust ja diskrimineerimise keeldu. Võrdõiguslikkuse ja diskrimineerimise keelu seisukohalt koheldi 65-69-aastaseid teiste vanusegruppidega võrreldes kehvemini.
24. juuli 2021, 11:34
https://www.delfi.ee/artikkel/92811433/professor-merits-esimene-kusimus-peaks-eestis-olema-et-kas-me-saaksime-taani-seismajaanud-vaktsiini-endale
Vaktsineeritutele24. juuli 2021, 09:52
on juba 2 septembrist delta tüvi kohustuslik.
juga24. juuli 2021, 09:05
Juba mitmes kord on igaks juhuks plussid-miinused ära kustutatud. Et ei oleks nähtav inimeste tegelik arvamus ja vastuseis tunduks üsna leige olevat.
Ei huvita !24. juuli 2021, 00:36
Teen kõike nagu ennegi.
reklaam23. juuli 2021, 23:26
topeltpfizer tagab tagab sissepääsu igeveseks ööklubisse
23. juuli 2021, 22:44
Eile oli Synlabi verevõtupunktis Lasnamäel Linnamäe tee 3 rahvast nagu murdu. Hea koht nakatumiseks. Lisaks täielik pardak, inimesed seisid koridoris aga tablood olid kõik ruumis sees. Oli ka kuulda, mis terviseprobleemidest inimene registratuuris rääkis...
23. juuli 2021, 22:43
https://majandus.postimees.ee/7299635/restoraniarimees-kui-trammis-ja-bussis-vaktsineerimist-ei-nouta-ei-hakka-ka-meie-seda-tegema#_ga=2.64525415.997801177.1626627225-628055636.1613839435 https://www.delfi.ee/artikkel/94093159/graafik-mis-toimub-tanase-seisuga-on-kuues-maakonnas-suve-lopuni-vaid-alla-saja-vaba-vaktsineerimisaja/kommentaarid Vaktsineerimine Eestis kui täielik pardak.
mugav vaktsineerimine23. juuli 2021, 22:43
https://tartu.postimees.ee/7299929/eelregistreerumine-ei-taga-kiiremini-vaktsiinisustile-paasemist#_ga=2.104936267.997801177.1626627225-628055636.1613839435 Kui teed eelregistreerimises broneeringu ja tuled täpselt kohale, siis kohapeal selgub, et broneering ajaliselt ei kehti ja tuleb seista tunde üldjärjekorras koos eelregistreerimata inimestega.
Zuts23. juuli 2021, 21:28
Vaktsineerimist propageeritakse küll innukalt, aga miks ei propageerita EESTI TEADLASTE TOODET BIOBLOCKI?, MUIDU HÕISATAKSE KÜLL, ET "" EELISTAGE EESTIMAIST"!!!!! MIKS EI VÕIKS siis ka meditsiini---alast toodet reklaamida ja propageerida?!, SAMA VÕIKS JU SIIS KA MEDITSIINITOOTEID REKLAAMIDA? SEE JU KA EESTI TOODE!!!!!!!!!!!!!!!KAS UTAGE V A KTSINEERIMISE ASEMEL EESTI TEADLASTE TOODET BIOBLOCKI!!!!!!!!!! KAITSEB samuti kui vaktsiin, kuid ei tekita h a lbu kõrva l t oimeid!!!!!!!!
Valimised23. juuli 2021, 21:20
Mind ei huvita see kinkekaartide värk, mind sellega ära ei osta!! Ei kipu restorani, kinno ega kontserdile--teatrisse! Arvestan teadliku inimesena viiruste levimisega ja seega tean ka, kuhu ja milleks, kui kauaks on mõtet minna! See vaktsineerimine on mugav propagan'da selleks, et valitsusel endal on nii mugavam! Siis ei pea ju enne valimis i EBAPOPULAARSEID OTSUS I VASTU VÕT MA! KARDAVAD, ET MUIDU NEID EI VALITAGI ENAM!!!!!!!!
Meelis.23. juuli 2021, 13:52
Teie, lp. Joller, palun ärge enam meedias oma arvamustega esine. Häbi Teie õpetajatele.
minna23. juuli 2021, 13:39
Lõpetaks õige selle j ol l er da mise, no ei ole usaldusväärne.
22. juuli 2021, 22:41
Vaktsiin aitab?22. juuli 2021, 19:13
Kui korra valetatud, ei jää ka teine, ega kolmas vale tulemata!
Veljo Jalakas.22. juuli 2021, 19:09
22. juuli 2021, 13:52
Vaktsineerimise mõte peaks olema haiguse ära hoidmine, mitte aga see, et see annab sulle loa minna teatrisse, kinno ja loomaaeda!
Mooses 6. raamat.22. juuli 2021, 14:51
Haigust ära hoida ei suuda ükski inimeste tehtud seadus. Seda see valitsev klikk ei taha kuidagi omaks võtta. Nad arvavad,et on Jumalad. Ei!!! Nad on tavalised inimesed,kes kujutavad endist Jumalat. Häbi neile. Ja tuleb neile ka vastav karistus .
22. juuli 2021, 13:27
Eriti jabur tundub veel see, et isegi nii raske viirushaiguse puhul nagu meningiit, piisab haiguse läbipõdemisest, et edaspidi end muretuna tunda, aga nüüd räägitakse, et isegi covidi läbipõdenu peab juba kuus kuud hiljem süstima minema. Ja sama käib ka nende kohta, kes juba vaktsineeritud. Ehk siis püsivat kaitset ei anna ei viiruse läbipõdemine ega ka vaktsineerimine. Kas poleks siis kõige õigem keskenduda inimese immuunsuse tugevdamisele? Praeguse suhtumise põhjal näib küll, et nende tegelaste peaeesmärk on inimestest süstlasõltlased teha, et nad ise saaksid selle teenida.
mari22. juuli 2021, 12:31
kallis joller , kas sa teed valimispropagandat või kas oled mõelnud et peaksid psühhiaatri poole pöörduma??????
Murakas22. juuli 2021, 10:52
Valitsuse tasandil käib antud viiruse paljundamine. Haiguste tekitamiseks ja inimeste sundimiseks neid haigusi ravima või ennast vaktsineerima kasutab meditsiinimaffia suurt hirmul põhinevat psühholoogiliste relvade arsenali.
inimene tallatakse ära teise inimese poolt22. juuli 2021, 10:48
Kõik oleneb inimesest endast ning poliitikutest
22. juuli 2021, 10:34
Piibliennustused lõpuaegadest22. juuli 2021, 10:03
Ja ta tegi, et kõik - pisikesed ja suured, rikkad ja vaesed, vabad ja orjad - võtaksid endale märgi oma paremale käele või oma otsaette, ning et keegi muu ei tohiks osta ega müüa kui vaid see, kellel on märk, kas metsalise nimi või tema nime arv. Siin olgu tarkust! Kellel on mõistust, see arvutagu välja metsalise arv, sest see on inimese arv, ja tema arv on kuussada kuuskümmend kuus. Johanesse Ilmutus
kollaboratsionist22. juuli 2021, 10:01
"Poleks iialgi arvanud, et see olete just Teie sm. Joller!"
Lõpetage oma üüratu rumala jutu ajamine. Istuge siis kodus luku taga ja jätke normaalsed inimesed el22. juuli 2021, 09:41
To: / täna 09:4122. juuli 2021, 10:14
Ärge hüsteeritsege, ega uhkustage siin midagi oma vaktsiinidega. Ja parem minge tootvale tööle, jääb vähem aega lapsusteks.
millegipärast22. juuli 2021, 09:29
on meil juba igapäev hakanud ootamatult inimesi surema,täna liigub ringi aga homme enam pole.See kõik on alles algus.Lamemaalaste jutt on õige et pooled vaktsineeritud paari aastapärast surnud.Jolleri sugustel tuleb oma aeg!"ükski heategu ei jää karistuseta"
Vaktsiin ja lõhestumine Eestis22. juuli 2021, 09:25
Praegune valitsus ja Terviseamet koos Jolleriga ajavad inimesed omavahel tülli ja lõhestavad pisikese Eesti elanikke. Kui ikka inimene on kogu aeg terve olnud ei peaks ta selle tundmatu süstiga hävitama oma antikehasid. Nüüd 2 süsti siis juba 4 jne. Samas anti teada, et vaktsineeritud kannavad ikkagi edasi viirust ja haigestuvad. Tähendab, et see jutt mida meie valitsus ja arstid suust välja ajavad on nii kahepalgeline.Vassimine ja valetamine on neil juba igapäevane töö. Pigem ma kardan enne juba vaktsineerituid, kuna ma ei tea mida ta süstis.Mis viirused , kroonilised haigused sellega kaasneb
Miina22. juuli 2021, 09:07
Oktoober on ikka liiga kaugel, septembrist peaks korraldus pihta hakkama, esimesed süstisaajatel võib aga pikendada.
Ja see on neile hea.22. juuli 2021, 08:59
Totalitarism vajab hirmu. Totalitarism vajab hirmunud kodanikke, kes on valmis igasugust iseseisvat initsiatiivi maha suruma, sest ebamäärased süüdistused, seadused ja „arusaamad" annavad võimaluse rakendada repressiivaparaati ükskõik kelle vastu. Sellises olukorras ei või keegi olla kindel, millal või mille pärast võib temast saada totalitarismi sihtmärk. Totaalne globalism vajab samuti inimesi, kes ei kaldu kõrvale ainuõigest ideoloogiast. Elu on lihtne: kõik, mis erineb ametlikest arusaamadest, on vale ja tal on vaid üks õigus – saada hävitatud.
Vaktsiinid ja geneetiliselt muundatud inimene on selle tulevikumaailma lahutamatu osa!22. juuli 2021, 08:44
Ilmselt peaks väga lo.llid.ele ka selge olema, et Õhtumaade demokraatliku elukorralduse lõpp on mõne järgneva aasta küsimus... Ees ootab düstoopiline ühiskond, kus inimesi kujundatakse juba varajasest lapsepõlvest "hea uue ilma" kodanikeks. Muidugi alati on olemas ka võimalus mitte alluda ja kodanikujulgust ilmutada!
juhan liiv22. juuli 2021, 08:34
..toimub totaalne hirmutamine ja rahva peedistamine...
ei toimu22. juuli 2021, 08:51
antakse vaid teada, et oleme järgnevate lainete vastuvõtuks valmis !
Anna22. juuli 2021, 08:21
See tegelane soovitas enne vaktsineerimist teha tervisekontroll. Aga milles see seisneks? Ei tea.
Appi,appi22. juuli 2021, 10:44
Tervisekontroll?Joller ilma otsa vaatamata, olete terve ja kui ei usu,siis ruttu psühhiaatri juurde.
Tiina22. juuli 2021, 08:02
Kuidas küll saab selline inimene olla perearst sest ta ei hoolitse inimeste eest vaid ajab taga lollusi. Tema patsiendid peaks kiirelt boikoteerima sellist tüüpi ja igaveseks.
Juku22. juuli 2021, 07:40
Regionaalhaigla veebilehelt saab teada et 2020. aastal leiti Eestis 108 uut tuberkuloosihaiget ning varasematel aastatel on leitud Eestis isegi üle 800 uue tuberkuloosihaige aastas. Sellega on meie olukord tunduvalt hullem kui Põhjamaades, meil 8,5 uut tuberkuloosihaiget 100000 elaniku kohta, aga Põhjamaades isegi alla 5. Miks Eestis aastakümneid toimunud tuberkuloosi vastu vaktsineerimine haigestumist ära ei hoia?
Juhan22. juuli 2021, 10:17
Sest inimesed ei vaevu isegi olemasolevate vaktsiinide infolehti lugema. Tuberkuloosi vaktsiini infolehel on ju mustvalgel kirjas, et see sisaldab veise ajutuberkuloosi tüve, ehk see ei aita kuidagi inimese kopsutuberkuloosi vastu.
22. juuli 2021, 13:11
to Juhan: tuberkuloosi põhjustav nn Kochi kepike on siiski üks ja sama - erinevus on vaid selles, kus ta organismis pidama jääb - luudes, kopsuded vm.
22. juuli 2021, 07:31
Palve vibraatorivalitsusele: Joller peab teadma, mida ta teha ei saa.
Vaktsiinivastane22. juuli 2021, 05:16
Käisin salaja vaktsineerimas ;)
Järelmõju22. juuli 2021, 07:43
Juhlamokka22. juuli 2021, 09:00
Järelikult sa oled ise kriisis ja osa probleemist.
Juuli22. juuli 2021, 01:00
Vaktsiin on siiski vabatahtlik ... kui raske on sellest aru saada... ?
uku22. juuli 2021, 07:39
juulikene sa ei ole kohustatud ka Tallinna kesklinnas jäätist ja kohvi manustama. valikute küsimus.
22. juuli 2021, 07:48
Mis mõte sellel vaktsiinil on, kui mingi jollerisuguste punt kardab surma nüüd rohkem kui enne vaktsineerimist? Vaktsiin ei ole enam vabatahtlik, nüüd on jollertahtlik
ajastu märk22. juuli 2021, 00:55
Meedia sünnitab igasuguseid arvamusliidreid, selgeltnägijaid ja staar-arste. Küll ilmuvad nende näod ajakirjade esikaantel ja jutusaadetes. Pikapeale hakkavad nad lakkamatu kiitmise tulemusena ennast aina enam tarkadeks pidama ja asuvad rumalat rahvast aina mõõdutundetumalt õpetama. Igale maitsele leidub keda uskuda.
Natuke siis vabadusest,22. juuli 2021, 00:33
see võib kujuneda probleemiks, kui rohkem kui 6 kuud tagasi covidit põdenud inimene on vaktsineeritud ühe doosiga. Sest läbipõdemise tõendit ta enam genereerida ei saa. Passis on küll kirjas, et vaktiseeritud Pfizeriga 1 süst ühest, kuid võta näpust. Isegi Soome nõuab, et Pfizeriga peab olema tehtud 2 süsti või esitama läbipõdemise tõendi. Nii et jama palju, kui oled põdenud rohkem kui 6 kuud tagasi, kuid teist doosi ei tohigi sulle praegu teha. Pealegi võib pärast põdemist PCR test anda veel teadmata aeg kord positiivse, kord negatiivse testitulemuse.
Valdek Kukeke22. juuli 2021, 00:19
Huvitaks teada, milline oli PCR testi tsükli arv juunis ja milline on see täna? Huvitaks veel teada kas PCR testi tsükli arv sõltub vaktsineerimise staatusest? Veel huvitaks teada millal ometi inimese olemasoleva immuunsüsteemi tugevdamisest rääkima hakatakse - seda siis hirmutamise asemel? Kes tuletaks nendele ise hakanud vaktsinoloogidele meelde, et tegu on eksperimentaal süstiga millel on tingimuslik müügiluba ning et need tingimused on miskipärast salastatud. Miks osad arstid/õed sellest süstist keelduvad? Siis tuleb küsida, et miks kõik ikkagi seda va ametlikku mesijuttu ei taha uskuda!
huvitav22. juuli 2021, 00:12
suu räägib üht aga silmad teist
lootusrikas21. juuli 2021, 23:59
Loodan siiralt, et kõik jollerid ei saa tulevikus teha muud kui ruudulist taevast vaadata.
mis puutub21. juuli 2021, 23:08
meedias kommentaaride plusside-miinuste nullimisse ja ka mittesobiva suunitlusega kommentaaride kustutamisse, siis selle nimi on MANIPULEERIMINE.
delfist võetud:21. juuli 2021, 23:07
"Juulis on Indoneesias COVID-19 tõttu surnud 114 arsti, keda oli kaitsepoogitud Hiina vaktsiiniga." Joller, ise ka aru saad, millega tegeled?
Siil22. juuli 2021, 00:35
Kas tegemist on poliitperearstiga? Kutsub üles kodanike diskrimineerimisele, kes ei soovi enda kehasse süstida ekperimentaalset ollust. Kes andis nõusoleku kasutada Eesti inimeste peal eksperimentaalset katsetamisjärgus geeniravimit? Kas see oli Kallas, Ratas või veelgi varasem valitsusjuht Rõivas?
Joller saab väga hästi, sina vist ei saa. 22. juuli 2021, 02:15
Hiinas on tehtud 1 miljard vaktsiinidoosi ehk esimese doosi saanuid on vähemalt 500 miljonit. 500 miljonit on 100%, 114 on x. Surnud arstide protsent: 0.00003. Kui KOGU Eesti ära vaktsineerida sureks vaktsiini kõrvalmõjudesse selle rehkenduse alusel 4 inimest. Kasutegur on suurem kui riskifaktor.
Vabandust22. juuli 2021, 02:16
Mitte 4 inimest, vaid 0.4 inimest.
2:15-le22. juuli 2021, 07:41
Hoopis teistsuguseid tulemusi: https://www.telegram.ee/teadus-ja-tulevik/uus-holokaust-uuringu-jargi-on-iisraeli-eakate-hulgas-vaktsiinisurmasid-kordades-rohkem-kui-covid-19-surmajuhtumeid
.21. juuli 2021, 23:06
Asi on juba täiesti jabur. Enam ei ole mõtet kirjutada inimesed - tänavale on vaja tulla ja kõva häälega selgeks teha, mida te jolleritest arvate. Hullari puhvetis on ka arukamat juttu kui v alitsuse hääletorust
peatselt saabki.21. juuli 2021, 23:50
Juba 24. juulil saab välja tulla.
Häbi, häbi...21. juuli 2021, 22:58
Ma ei uskunud, et saabub aeg, kui pean häbenema, et olen terve ja suutnud kaitsta end viiruse eest. Kas mina v.maailm mu ümber on hullunud?
Meel21. juuli 2021, 22:54
Kahjuks on meditsiinitööstus suur-suur äri. Ei sõnagi sellest, et on olemas head ravimid covidi vastu. Ainult vaktsineerimine. Kui see nii hea on, miks siis vaktsineeritud ikka nakatumist peavad kartma? Kui vaktsiinitootja ja Eesti riigi vaheline leping on nii salastatud, et isegi riigikogulased ei saa sellega tutvuda. Kui vaktsiini ohutusuuringud on alles pooleli. Võtke ometi aru pähe!
21. juuli 2021, 22:58
Selle pärast tulegi 24.07
Ravim on olemas21. juuli 2021, 23:14
Sellega raviti näiteks nii Trumpi kui KaKallast, kes paranesid paari päevaga!
Heiki22. juuli 2021, 07:14
Jaa .aga see on täpselt teada et vaktsiini mõju kestab aasta
vaktsiin annab igavese nooruse 21. juuli 2021, 22:51
no pange ometi üks hea näitleja seda propakandat tegema ,kes tõesti oskab rääkida usutavalt ,mitte nii hirmunud näoga ,kujutan ette et vaese jokkeri põlved värisevad
ta on and.nud21. juuli 2021, 23:03
sõrme saa.tanale, ja nyyd on ta yleni satana oma..see kes teeb rah.vale kahju, ei saa loota Jumala armule
5 idiootsema riigi sekka21. juuli 2021, 22:24
Joller võta minu vaktsiin endale ja see 50 eurot ka mis nüüd makstakse kes vaksineerib ennast. Tegelikult ma maksan sulle peale teise 50, isegi 100 kui sa manustaks seda jama ise endale ja OMA lastele. Tule taevas appi kui seniilne mõni inimene võib olla...
Naljanina21. juuli 2021, 22:44
kas arvad, et 50 euri makstakse sellele, kes vaktsineerida tahab :)? Sõimad teisi, aga ei tea, et see 50 on tööraha vaktsineerijatele ehk siis nende firmale, kes tööd organiseerib..
....21. juuli 2021, 23:30
Seniilsusest räägid, vaata peeglisse!
21. juuli 2021, 23:45
Minu poole ka Jollerile 50 eurot et ta enam massimeedias ei räägiks
Surve21. juuli 2021, 22:21
1.juulist hakkas HK maksma vaktsineerijatele iga 20 näo pealt lisatasu. Nüüd pannakse gaas põhja. Hirmutamine ja survestamine kasvab iga päevaga.
no viroloog21. juuli 2021, 23:05
ju ytles, et kõik tuleb mängu panna
Siil22. juuli 2021, 00:45
Oletan, et kasvav survestmine ja hirmutamine toob vastupidise tulemuse, ka jutt vabatahtlikkusest ei pea enam paika. Kas valitsusjuhil on kohustus vaktsineerida teatav osa (70%) etteantud tähtajaks (22.09.2021), kohustuse täitmine toob täitjatele kena boonuse?
Kummaline21. juuli 2021, 22:19
Ei saa ise aru ka mida räägivad. Järgmine uudis on see ,et kolmandat süsti vaja ,et sellest vaktsineerimisest ei piisa kolmanda laine jaoks. Aga kõik tegeleased on siin valmis karistama neid kes ei vaktsineeri. Selge mõistus praegu ei jookseks vaktsineerima ja ei paneks tähele selliste tegelaste postitusi kes siin kõike kinni panevad neile kes natuke teisiti mõtlevad ja käituvad.
Anonymous21. juuli 2021, 22:12
Head eestlased üle Eestimaa! Ilus aeg on praegu. PALUN tulge ja aidake teha see aeg veel ilusamaks näidates enda solidaarsust mõtlemisvõimelistele, heatahtlikele ja ausatele inimestele 24. juulil Tallinnas Vabaduse väljakul. Sõitke kohale üle Eesti. Leidke see aeg, mida võib ühendada väga paljude erinevate lõbusate ettevõtmistega. Aga tulge ja seiske normaalsuse ja õigluse eest! Sest see, mida meie isamaal praegu ellu viia püütakse varjutab juba meie eelneva ajaloo õudused.
Ja jah21. juuli 2021, 22:47
Tahate jälle garantiini ja piiranguid? Ei sobi teile vaba liikumine ja tegevus.
To Anonymous22. juuli 2021, 00:06
Enne ikka tahaks teada, mida meie isamaal ellu viia püütakse. Millise normaalsuse ja õigluse eest tuleks seista. Kas jälle samasugust jama korraldate, nagu kord kevadel juba oli? Kutsute rahvst kokku, aga lille eest või vastu, ise vist ka ei tea. Põhiline, et saaks jälle kisada?
21. juuli 2021, 21:54
Potugalis ollakse targemad ja kahtlasi vaktsiine laste peal ei testita, sest vaktsiinidest tulev kahju võib olla suurem kui kasu https://eestinen.fi/2021/07/portugalis-soovitatakse-vaktsineerida-koroona-vastu-ainult-12-15-aastased-tervisehairetega-lapsed/
ikka ikka21. juuli 2021, 23:07
kaitceme yle 65 isikuid, kaitceme riskigruppi kuulujaid, kaitceme sante ja vigaseid...kelle või mille eest...tervete inimeste eest
...21. juuli 2021, 23:44
Sa poleks tõesti tasemel kui ei leiaks maailma avarusest midagi endale meelepärast.
Che21. juuli 2021, 21:53
Ettepanek on Heinz Valk pildile tuua ja näiteks Vabaduse platsil korraks lasta ruuporisse karjuda "ükskord me võidame niiikuiniii!" No nt 500 euro eest. Kohe hakkavad massid õiges suunas liikuma. Mälu töötab.
Che21. juuli 2021, 21:50
Probleem seisneb selles, et tänapäeva inimene ei tee vahet heaolul ja vabadusel. Heaolu ongi tänase inimese mõistes vabadus. Süstige mind, tehke minuga mida iganes, aga jätke mulle mu elamine, auto, töökoht ja pangaarve.
mis21. juuli 2021, 23:25
to,19 : 42 21. juuli 2021, 21:44
21. juuli 2021, 21:34
oh heldene aeg21. juuli 2021, 21:33
Kui palju pimedat kurjust, orja- ja nürimeelsust võib ühte pilku mahtuda!?
21. juuli 2021, 21:36
Muuseas, kui vaatama hakkad - kogu see seltskond on ühte nägu.
kas nad21. juuli 2021, 23:10
yldse ongi inimesed või juba kyborgid...räägi.vad muutlikku ju.ttu, pilk on tume...on ebalevad, pole vee.nvad
heldesele ajale22. juuli 2021, 00:13
Heldese aja kommentaar ise on täis kurjust, orja-ja nürimeelsust. Selline kommenteerija vaimupimedus ajab ikka vihaseks küll ja teeb ka kurvaks, et meie seas on nii kurje ja silmaklappidega, harimatuid ja teiste poolt kergelt mõjutatavaid ullikesi. Miks peaks mingi usulahk oma arvamusi teistele peale suruma.
See, mis toimub21. juuli 2021, 21:31
on nagu halb ulmefilm koos staarjolleritega. Võiks ikka lähtuda sellest, kas inimene on terve või haige ja terve inimene ei ohusta ega nakata kedagi. Praegu loetakse vaktsineeritud isikud automaatselt immuunseteks, kuigi on teada, et haigestuvad ja levitavad ikka. Samas terved vaktsineerimata inimesed, kes on siiani kõik lained ilma haigestumata üle elanud, on kellelegi suureks pinnuks silmas. Normaalsed inimesed on juba ammu aru saanud, et tegelikult ei hoita viirust kontrolli all ega hoolita inimeste tervisest või heaolust, vaid käib räpane meditsiiniäri.
RS21. juuli 2021, 21:30
Vaktsineerimise vastased on terroristid
Che21. juuli 2021, 21:35
Minu õppejõud Tartu Ülikoolis oli ka täielik terrorist. Aga ta andis mulle mõtlemisvõime. Boonuseks sain analüüsivõime. Ja ellu kaasa andis julguse näha asju nii nagu nad tegelikult on.
Juura21. juuli 2021, 21:35
Vaktsineerimisele sundijad on türannid. Ja teada mis türannidega lõpuks juhtub.
paar21. juuli 2021, 23:12
sinusugust on peale 2x fiiserit läinud parematele jahimaadele
Tõnis Männik Raplast.21. juuli 2021, 21:09
Pista p...i omale joller oma jutt!
Doc21. juuli 2021, 21:08
Inimesed peavad aru saama et see jama jääbki kestma,isegi siis kui oleks kõik Eesti või maailma inimesed vaktsineeritud.Kui inimesed ei lõpeta ära uudiste vaatamist/lugemist ja uudiste järgi elamist siis ei muutu midagi.Lõppudelõpuks peavad inimesed aru saama et võim on meie käes,mitte mingisuguse kamba käes kuskil riigikogus kus otsustatakse mis meile on parim või mida me tohime teha ja mida ei tohi! Kui nüüd ka inimesed ei hakka aru saama mis toimub siis noortel või uuel põlvkonnal pole mitte mingisugust vabadust tulevikus.Ega seda pole praegugi just palju aga tulevikus pole enam sedagi.
Che21. juuli 2021, 21:17
Reaalset pretsedenti on vaja. Siis hakkavad midagi aru saama.
Che21. juuli 2021, 21:43
Enne, kui mõjuisikud, avalikkusele tuntud inimesed selles osas sõna ei võta, on veel väga raske lam...b...akarjal millestki aru saaada. Karjust on vaja! Täpselt nagu 30 aastat tagasi.
Taavet.21. juuli 2021, 21:06
Kõik mis toimus 1940. Oli karma võla tasumine. Jollerite ja Lannode sugustele. Kahjuks kannatas ka häid ja tavalisi inimesi.
Jorma21. juuli 2021, 21:45
EKRE toetaja tohigi Jolleri juurde minna. Kes teab, mis ainega sutsaka teeb.
Sinimustvalgest21. juuli 2021, 21:02
ongi juba orjalipp saanud.Oleme Brüsseli käpaall!
Che21. juuli 2021, 20:58
Ärge unustage, mis toimus 20. augustil 30 aastat tagasi! Millised rahvamassid olid kaasatud! Milline eufooria! Vabadus! Intelligents võttis sõna ja karjus ruuporisse! Sinimustvalged lipud lehvisid! AGA MIS TOIMUB NÜÜD, 30 AASTAT HILJEM 30 PÄEVA ENNE AUGUSTISÜNDMUSI???!!! Olete unustanud? Mälu lühike? VAJA JÄLLE PIITSA ANDA? Tulge mõistusele kallid eestlased ja seiske enda õiguste eest!!! Või sinimustvalgest saab orjalipp!
kollektiivsus21. juuli 2021, 23:16
ja yhtekuuluvus, samuti laulupeod (mis sel suvel keelati ära) on meeletu jõud im. systeemi parandamisel ja energiataseme tõs.tmisel
21. juuli 2021, 20:56
https://uueduudised.ee/arvamus/vaktsineerimistung-paneb-lollusi-raakima-perearst-joller-vaidab-et-jumal-kiidab-sutsud-heaks/
see21. juuli 2021, 23:17
inimene, ärgu teotagu Jumala nime...Jumal annab Armu, aga tema hirmu
to Mengele 21. juuli 2021, 20:40
Teatasin ebasobivast kommentaarist .
21. juuli 2021, 20:42
Che21. juuli 2021, 20:24
Kogu selle pandeemia ainus nakkav tüvi on HIRM. Ja seda külvatakse meile lainetena veel täpselt nii kaua kuni nad on saavutanud selle, mille pärast see Covid ellu kutsuti. Seega pole muud retsepti kui et - ÄRGEM KARTKEM ja SEISKEM ENDA EEST! Laupäeval, 24. 07 on kõigil selleks võimalus kell 14.00 Tallinnas Vabaduse väljakul!
olen21. juuli 2021, 23:20
sinuga sama meelt -vastand on ARM -hirm põh.justab kopsuhaigusi ja ala.ndab keha energeetikat ning im.syst. nõrgeneb.....yhtsuses ja yhisettevõtmises peitub tohutu ter.vendav jõud. :)
дермоед обычный21. juuli 2021, 20:20
дермоед обычный
Fedja21. juuli 2021, 20:16
Karmen Joller on välimuselt armas inimene . Arstina muretseb koledasti inimeste tervise pärast. . Aga meie poliitukuid huvitab midagi muud _ Piir Venemaaga peab lahti olema ja Putinit ei tohi solvata . Ida-Virumaal ja Tallinnas Lasnamäel on Korona Viirus vist kõigil Venelastel küljes. Ka Setumaal on seda palju. Sundvaktsineerimine peakski olema seal, kus see kontrollimatult levib. Mitu % Narvas ja Sillamäel on Eestlasi? Minu teada paar protsenti.
silmini tüdinu teie jamast21. juuli 2021, 20:11
Krt võtku, ÄRGE hakake jälle pihta!!!
to Mengele 21. juuli 2021, 20:08
Normaaaaalne inimene ei esine sellise nime all .
21. juuli 2021, 20:10
Normaalne inimene ei tee Mengelet nagu seda teeb B. Gates & Co.
normaalne21. juuli 2021, 20:28
Kas Joller on normaalne?
Kohe märgatav 21. juuli 2021, 20:00
Pilt on ebaõnnestunud , nagu oleks Joller kahe patsiga . Õhtuleht võiks ikka enne vaadata kui pildi lehte panevad , et see koomiline välja ei näeks .
Che21. juuli 2021, 19:50
Mina aru ei saa ... Kus on intelligents? Muusikud? Kirjanikud? Näitlejad? Arstid? Professorid? Juristid? Advokaadid? Prokurörid? Õpetajad? Vallavanemad? Linnajuhid? Politseiametnikud? Ohvitserid? KUS TE OLETE??? Te kõik ju näete, loete, kuulete millist karjuvat ebaõiglust ja fashismi-kommunismi sümbioosimürki avalikult välja pritsitakse! Te olete teadlikud, aga istute nagu kuldid rukkis! Kellele see inimene peab siis veel lootma? Keda uskuma? Aktuaalset kaamerat? Jollerit? Poliitikuid on juba vastik nimetada.
Nürnberg21. juuli 2021, 20:00
Päriselt. Muusikud, näitlejad on kuude viisi töötud. Aga jummala rahul! Käivad haiglates vabatahtlikuks! Riisuvad suvekodus aeda. Kammivad koera. Keegi ei tee piiksugi, et kogu see pandeemia on lavastatud, kurnab ühiskonda ja inimesi! Ma ei usu mitte midagi ega mitte kedafi enam never enne, kui ilmub välja keegi füürer, toob tõe päevavalgele, võtab vastutajad vastutusele ja lõpetab selle jama!
21. juuli 2021, 23:17
Siiani on vaid Silvia Ilves avalikult välja astunud. Ja ka Terminaator tegi laulu "Loomade farm", kus läbi lillede öeldakse mõndagi, aga muidu on kultuuriinimeste osalus olnud tõesti kasin. Eks see ole tingitud ka sellest, et vastsaseks on sedapuhku üks suur ja segane häma, mitte punavõim.
ei olegi21. juuli 2021, 23:23
kellegi peale loota - aga massides peitub jõud
Pettunud22. juuli 2021, 07:19
Muusikud? Nad on peavoolu sylekoerad , et olla pildil ! Kui palju kuule te nt. Brad Jyrjensit , Kes musitseerib EKREga ?
Sellest saan aru,21. juuli 2021, 19:47
et valitsus, Joller ja mingid isehakanud teadlased agiteerivad raha eest vaktsiine! Seda aga ei taipa, miks need, kes on ise sellele liimile läinud, nii kindlalt ja lausa vihaga, agiteerivad terveid inimesi? Kas saate selle eest raha, või koguni orgasmi? No ei taipa, miks nii paljud kaotavad reaalsustaju, loogilise mõtlemise ja näitavad välja nagu poleks kunagi koolis käinud
Vist on nii21. juuli 2021, 20:00
Vaktsineeritud tahavad, et ka mittevaktsineeritud läheksid selle konksu otsa, mille otsa nad juba läksid. Et kui midagi peaks esimestega midagi juhtuma, siis on hiljem ka teistel samad hädad kui esimestel. Vastasel juhul teeb ju tigedaks, et mittevaktsineeritutel ei olegi midagi viga.
20:00!21. juuli 2021, 20:36
Kes seda teab? Äkki on vaktsiinis ka psüühikat mõjutavat ainet? Tundub jah, et nad propageerivad vaktsiine lausa vihaselt, ennast peale surudes.
Stroh21. juuli 2021, 19:44
Jolleri palve valitsusele ... Seda peaks grilli ääres mainima
Tõsi on,et21. juuli 2021, 19:36
haiglasüsteemile ja perearstidele on antud juhised mitte kasutada ja kirjutada välja odavaid ja tõhusaid koroonaviiruse vastaseid ravimeid. Riiklikuks poliitiliseks huviks on, et ainult eksperimentaalne GMO vaktsiin tohib olla COVID-i ravim.
Med.õde.21. juuli 2021, 19:52
Vaatame, kas see kommentaar üldse ilmub? Aga olen sellel tööl tõesti kuulnud vihjeid (ka minule), kuidas peab käituma ravimite manustamisel. Püüan olla vait nagu hiir. Muidu võib minul kehvemini minna kui mõnel terveneval haigel. Aga, to 19:36, sinu kommentaaris on iva!
Peoloom21. juuli 2021, 19:34
Kas härrased mulle resto, teatri ja kino jaoks raha ka annavad? Ma pole seal Eesti V. ajal käinud. Nende keeld vaktsineerima ei pane.
...21. juuli 2021, 19:27
See on kõik üks suur vale mis praegu toimub.
mis teema?21. juuli 2021, 19:21
Eesti oli nii esimese kui ka teise koroonalaine saabumiseks valmis . Sellest kandsid mitmed kõrgametnikud ajakirjanduse kaasabil varmalt ette Nii arvatavasti on ka kolmanda laine vastuvõtuks ettevalmistused tehtud.
esimene21. juuli 2021, 23:29
laine oli sissejuhatus, et vaadata rahva reaktciooni -põhjen.damatult suleti ja piirati..see on suur õppus, mis planeeriti 2022...2025, jaa plaan valmis 2017. aastal, mille töötasid välja mitmed teadlased suurtest riikidest...õppuse käigus testitaxe käitumist, ravimeid, kõik meedia on selle laine peal, vassiinide kiirkorras vä.ljatöötamine,manustamine jne jne yleilmselt kõikides maades....niisiis mõni aasta veel
Aivar21. juuli 2021, 19:13
Olen 60+ ja ei ole peale kooli kordagi ennast lasknud süstida ja pole ka kordagi haiguslehel olnud. Milleks endale mürki süstida.
ei tea21. juuli 2021, 19:25
kas Karmen, Kaja, Jüri, Mailis ja Kadri on ikka oma süstid korralikult kätte saanud? Kuda sa muidu ikka teisi nii agaralt agiteerid.
Covid-1921. juuli 2021, 19:08
Joller hakkab Eestile uut konstirursiooni tegema
Aivar21. juuli 2021, 19:05
Braavo Joller. Uus presidsnt on leitud!
Mammu21. juuli 2021, 19:03
Oi, kuidas mul on sellest jamast kõrini! Kuidas saab arst väita, et vaktsineerimata inimene kujutab suurt ohtu vaktsineeritud inimesele? Arvestades fakte, siis täpselt sama suurt ohtu kujutab ka vaktsineerutu teisele vaktsineeritule. See pole mingi arst vaid kinnimakstud propagandist. Need pole ka miskid vaktsiinid, kui millegi eest ei kaitse. Pole iialgi kuulnud, et näiteks rõugevaktsiini saanud inimene peaks vaktsineerimata inimest kartma. Iga päevaga järjest tobedamaid avaldusi tehakse.
Aitäh, Mammu21. juuli 2021, 19:18
harva leian aruka inimese kommentaare ohtulehest
Karmid need vaktsiini toetajad!21. juuli 2021, 19:33
Miks tahetakse raha nimel terveid inimesi vaktsineerida? Vaktsiinil pole veel täit selgust, kuidas mõjub. Kui inimene on terve, tunneb ennast hästi, miks peab tundmatus kohas "vette hüppama"? Olen 70. ja olen igasuguseid aegu ja haigusi näinud. Aga sellist inimeste ahistamist ei olnud isegi Stalini, Brežnevi aegu. Jube, milliseks maailm on muutunud! Suren, millesse suren, vaktsiini ei lase süstida ka relva ähvardusel! Uskuge, tagajärjed võivad liiga hilja välja tulla! Jaksu, Mammu!
konx21. juuli 2021, 23:32
on selles, et sa ei allu mõjutustele, mida saab teha grafeenoksiidi kaudu -mida on triljonites nanoyhikutes 1 doosi kohta
Mammule22. juuli 2021, 01:51
Täpselt sama suurt ohtu siiski ei kujuta, mõne lõpetatud vaktsiinikuuriga isegi 75% väiksemat.
Karin21. juuli 2021, 19:03
Ärge unustage, et küüditaamine ja vangilaagrid olid ka tollase valitsuse tahe ja täiesti seaduslik.
küüditamine ja vangilaagrid21. juuli 2021, 19:21
tulevad peatselt kliimakatastroofi ärahoidmiseks. Usume teadust.
dr. Mengele21. juuli 2021, 18:48
Hiljuti nõudis see aktivist 100 000 eestlase vanglasse panemist, nüüd nõuab repressioone poole rahva vastu.... süües kasvab isu ja nii need diktatuurid ja Hitlerid sünnivad.
Selle oma "kõva korraga"21. juuli 2021, 18:46
Saad ainult sõja, ei muud.
elu ise näitas, mis jo pakatega juhtus 21. juuli 2021, 19:07
Kus see sõda sul on? Sõda on ainult haige inimese peas. Tulemus Prantsusmaal - igal pool lasevad nüüd enne augustit kümnedtuhanded prantslased ennast vaktsineerida. Mitte keegi ei soovi AINULT KODUS nelja seina vahel ISTUDA.
17:4621. juuli 2021, 19:09
Kus see sõda sul on? Sõda on ainult haige inimese peas. Tulemus Prantsusmaal - igal pool lasevad nüüd enne augustit kümnedtuhanded prantslased ennast vaktsineerida. Mitte keegi ei soovi AINULT KODUS nelja seina vahel ISTUDA.
kodanik21. juuli 2021, 18:45
Jälle läks käiku valetamine, nagu ikka siis kui vaja inimesi hulluks ajada. Meil EI OLE tegemist HAIGESTUMISTEGA, meil on PCR testidega positiivseks tunnistatud inimesi, kes ei pruugi üldse koroonaviirusega nakatunud ollagi.
synlabi test21. juuli 2021, 23:36
ei tõesta midagi, näitab su enda raku jääke....ainult i veretestiga saab määrata, kas oled haige või läbi põ.denud....
Hoiatuseks21. juuli 2021, 18:43
Joller on hea näide vaktsiinikahjustusest.
Einstein21. juuli 2021, 18:41
Kas keegi võib mulle ka öelda ,kes see Jolleri on?
Yuoo21. juuli 2021, 18:56
Tegemist on õuelaulikuga.
Kilplased21. juuli 2021, 18:40
Kummaline on see nämmutamine mittevaktsineerijatega - suitsetajad peletati kiiresti ja õigustest hädaldamata minema ja piiratakse suitsetajate õigusi siiamaani. Miks vaktsineerimisvastast peab meelitama ja igasugu soodustusi pakkuma, suitsetajatele ei pakutud midagi... kumb siis ohtlikum on suitsetaja või koroonakandja.
Teadmiseks21. juuli 2021, 18:52
Suitsetaja riskib oma tervisega,mittevaktsineeritu aga kõigi meie tervisega.Huvitav,et mõned nii 10% sellest aru ei saa.
Gj21. juuli 2021, 18:58
Kes ei vaktsineeri ei ole automaatselt viirusekandja,st ta ei ole üldse ohtlik.
teadjale21. juuli 2021, 19:04
Kuidas see mittevaktsineeritu vaktsineeritu tervist ohustab? kas vaktsiin ei toimigi vä?
suitsetaja21. juuli 2021, 23:39
saastab õhku, ja rikub kõikide tervist
puu. peadega, mõistmatuid inimesi aitab ainult k a i g a s st kõva kord!21. juuli 2021, 18:39
Tuleb teha nüüd nii nagu teeb Prantsusmaa president Macron. Macron teatas, et aitab vaktsiinistkeeldujate inimeste veenmisest, palumisest või präänikute jagamisest. Kõik Prantsusmaa arstid, hooldus- ning haiglapersonalidel on KOHUSTUS ennast vaktsineerida lasta. Teistele vaktsiinieirajatele on alates augustist kehtestatud täielik keeld liikuda´kauplustes, kasutada ühistransportvahendeid jne, ühesõnaga mittevaktsineeritud inimestel on avalikkuses täielik liikumiskeeld. Ja tulemus- igal pool lasevad nüüd enne augustit kümnedtuhanded prantslased ennast vaktsineerida. Keegi ei taha ainulkodus oll
puupea21. juuli 2021, 18:46
Inimeste arvukus planeedil on vaja saada kontrolli alla. Vaktsiin on selleks eliidile imeline vahend, aga see ei jõua kivipeadele vist kunagi kohale.
ka Macron21. juuli 2021, 18:56
on hea näide vaktsiinikahjustusest
Yjo21. juuli 2021, 19:01
Eksid, Prantsusmaa on suured meeleavaldused vaktsineerimise vastu, mitte ei tormata vaktsineerima. Eesti peavaalumeedia sellest muidugi ei räägi.
Eurositavastane Ave21. juuli 2021, 18:38
Tundub, et delfi on ka vaktsineeritud :D Proovin siis siin: Kui te olete vaktsineeritud, siis miks te muretsete meie pärast, kes ei ole nõus katsejänesteks olema? Kas siis teie ülistatud vaktsiin ei toimi??? Teie ei tule mulle ütlema, mida mina pean tegema või mida mina ei tohi teha, on selge ja arusaadav!!!??? Mina näiteks ei sunni teid relvaluba tegema vms. Ja kui teile meeldivad nii väga need ukrainlased või muud sellised, siis ma isegi ei keela teil sinna kolida :D
appi21. juuli 2021, 18:24
Vaktsiiniusku inimesed on asunud ühiskonda täielikult terroriseerima, neid kes nende vaktsiinijumalat ei kummarda ootab varsti sundvaktsineerimine, näljasurm või surmanuhtlus...
Ants Tutt21. juuli 2021, 18:40
Kle, eikeegi -appi ! Erinevalt sinusuguset tolast julgen esineda oma nime all. Aga miks mitte .. surmanuhtlus ? Päris hea idee ! Miks süstlaid raisata, näljutada ( Nigeeria lapsed näljuvad ju kogu aeg), pole mõtet Hakata veel sunniviisiliselt süstima, näljutama - Why ! Seega siis - hädatapmine ! Tola.
21. juuli 2021, 18:44
küsimus on miks, keegi nii paaniliselt muretseb, kas perearst muretseb meie tervise pärast või käivad siin muud mängud
tuti antsule21. juuli 2021, 19:00
21. juuli 2021, 18:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
irw21. juuli 2021, 19:01
Miks sa siis ohustad teiste tervist ja vaktsineerituna ringi töllerdades teistele pisikuid tood?
Yyj21. juuli 2021, 19:06
Kuule tola, miks ma peaksin eksperimetaalset vaktsiini lasta süstida, kui minu vanusegrupis põetakse seda väga kergelt? Ja neid ma ka ei ohusta kes on vaktsineeritud. Miks sa minu vabadusi tahad piirata?
To At21. juuli 2021, 19:16
Aga mina jälle ei mõista, kuidas mittevakrsineeritu sind, kes sa vaktsineeritud oled, ohustab? Need, kes vaktsiini ei soovi on arvestanud haigestumise võimalusega ja see on nende otsus. Ma ei ole nõus 100% vastutust võimalike vaktsiinikahjustuste eest enda kanda võtma. Kui see nii kahjutu oleks, julgeks ka ravimifirmad vastutuse võtta, aga nad ju sellest täiesti vabastatud. Mitte keegi ei saa nõuda, et inimene oma tervisega vene ruletti mängib, sest keegi ei oska ennustada, millisel inimesel tekivad terviseprobleemid ja millisel mitte.
piirangud21. juuli 2021, 23:43
ei takista elu elamast - kui Looja poolt antud aeg saab ymber, siis lähen, aga loomkatcetes ei osale
See on absurd21. juuli 2021, 18:19
Veel mingi aeg räägiti, et vaktsiini ei soovitata teha inimestel, kellel on esinenud ükskõik millise teise vaktsiini korral allergilisi reaktsioone. Endal väga raske kogemus ühe teise vaktsiiniga, tekkis anafülaktiline šokk ja mitte mingil juhul ei lase enam kunagi endale mürki süstida. Mismõttes sunnitakse kõiki ühe malli järgi süstima? Ebareaalne mis toimub...
Anu21. juuli 2021, 18:50
Enamus inimesi ei ole tundnud vaktsiini järel mingeid tüsistusi. Miks me räägime üksikjuhtudest ja hirmutame? Kes ei taha, ärgu tehku, aga vaktsiinist on igal juhul rohkem kasu kui kahju.
To Anu21. juuli 2021, 19:21
Kust sina tead, kellel mis häda on? Igatahes meie väikeses alevis olid kaks naisterahvast pärast moderna vaktsiini teist süsti kaks kuud trombide pärast haiglas. Mulle igatahes piisab sellestki teadmisest. Suurtes linnades lihtsalt ei kuule selliseid asju, aga see ei tähenda, et neid poleks.
to:anu 21. juuli 2021, 19:25
enamus inimesi ei ole tundnud koviid haiguse sümptomeid, lihtsalt test on positiivne
Absurdile22. juuli 2021, 01:54
Jah - siis sinul ongi see ja ilmselt ka teised vaktsiinid pigem vastunäidustatud. St - teeb liiga rohkem kui aitab. Enamus inimeste puhul aitab rohkem kui teeb liiga. Mina vaktsineerin end, et sina - kes sa ei saa - ei peaks.
.....21. juuli 2021, 18:17
Paistab, et õhtulehtki sülitab delfi kombel Eesti põhiseaduslikule korrale tsenseerides kommentaare, piirates sõnavabadust ja diskrimineerides kommenteerijaid poliitiliste ja sotsiaalsete vaadete ning tausta põhjal!!!!!
21. juuli 2021, 18:16
Vaktsineeritud nakatunud on veel ohtlikumad kui vaktsineerimata, kuna neil pole sümptoome! Saaga ometi aru! Ainuke mida soovitada oskan et viia sisse kohustuslik koroonaravi kindlustus neile kes et vaktsineeri. Kuid vaktsineeritud on väga ohtlikud vampiirid kes kannavad haigust vabalt üle piiride ja klubidesse. https://leht.postimees.ee/7242139/karjakulas-nakatus-koroonaga-22-topeltvaktsineeritud-hooldatavat
Rudi21. juuli 2021, 18:11
Kõigile vaktsineerimata inimestele märk rinda! (Nagu oli aastaid tagasi taaveti kollane märk). Ja kui siis ei vaktsineeri, siis koonduslaagrisse! Ja kui siis ei vaktsineeri, siis gaasikamber! Edasi juba ahi..... On´s midagi muutunud?
Pöördvõrdeline21. juuli 2021, 18:39
Vanasti said karistada röövlid/sulid/petised. Praegu tundub, et ausatel ning korralikel tehakse olemasolu kibedaks. Mõtlevad inimesed segavad ju petiseid, mis on ju be
e.21. juuli 2021, 18:09
See on reisihullude türannia rahulikult kodumaal elavate pärismaalaste üle. Valitsus on valinud oma poole - lõbu pärast maailmas ringisõelumine on nende jaoks suurem inimõigus kui õigus elada stabiilselt kodumaal ilma trombiloteriis osalemata.
Skeptik21. juuli 2021, 18:03
Kevadel olid sajad inimesed päevast päeva Toompeal, ja mujal meelt avaldamas ninapidi koos, kellegil maske polnud, ühiskallid jms ühisüritused. Seal peaks kõrguma laibamäed, aga mitte kellegil ei ilmnenud poliitgrippi. Sm. joller & co "teaduspõhise" meditsiini propageerijad, seletage.
Böö. 21. juuli 2021, 17:58
Hakkab jälle pihta see Jolleri jama.!!! Muud ei kuule kui see vaktsineerimise pealesund
X21. juuli 2021, 18:23
Keegi ei sunni sind. Sulle lihtsalt ei meeldi piirangud.
kes tegi siis ise tegi21. juuli 2021, 17:49
Tuleb vanasõnaga arvestada, et oma särk on ihule kõige ligemal.
Siiber21. juuli 2021, 17:47
Kas ta on mingiks suunamudijaks hakanud.juba liiale läheb see tädi
ettenägija21. juuli 2021, 17:43
Võtta tuleb mis võtta annab, arvab vist valitsus. Pärast meid tulgu või veeuputus. Sellepärast mõnuletakse äri ja ürituste rahus.
Mis saab 21. juuli 2021, 17:41
Kõik kes on vaktsineeritud on juba ammu surnud selleks ajaks.Vaktsineerimata inimesed naeratavad ja elavad edasi.
oktoobrilaps21. juuli 2021, 17:46
Eks me näe siis oktoobris?
mrna tehnoloogia leiutaja väitis et kolme kuni viie aasta jooksul 21. juuli 2021, 18:02
Palju õnne22. juuli 2021, 02:06
Ehk et siis 100% rahvastikust elad ja naeratad edasi siis mingi 10% omasugusete harimata olendite ja 20% laste seas? Ma pigem suren siis sellesse vaktsiini juba, aitäh.
juga21. juuli 2021, 17:39
Ei ole vaja lasta seda siia piiramatult sisse vedada ja siis kaagutada, et miks Te küll ei vaktsineeri. Tehke algul see vaktsiin valmis, mille kohta on kindlalt teada, et kaua ja mille vastu see mõjub. Seni ju sellist vaktsiini ei ole. Nüüdseks ka suht kindel, et viirus laborist pärit. Siis peaks sellele olemas olema ka vastumürk? Las Hiina käib selle välja. Mitte ärge määrige ärilistel kaalutlustel pähe poolfabrikaate. Ja loomkatseid tehtagu ikka hiirte, mitte inimestega.
kõik21. juuli 2021, 23:47
hiired, kes katsetes osalesid, surid
21. juuli 2021, 17:36
Kui tervislikel põhjustel ei saa inimest vaktsineerida, siis peab perearst ta viivitamatult teise ilma saatma. Kõigile perearstidele püstolid ja suures koguses padruneid!
ära21. juuli 2021, 17:43
V**uhigi21. juuli 2021, 17:31
ongi21. juuli 2021, 17:28
katsetusjärgus.Ükski vaktsiin ei ole ametlikku müügiluba saanud.Katsedtused lõpevad 2023-dal aastal.Sellepärast keegi millegi eest ei vastuta,ei arstid ega ravimifirmad.
Pealekauba21. juuli 2021, 17:35
on vaktsineerimine vabatahtlik, loomulikult ei vastuta.
Orjad ei vaksineerima 😂😂😂😂😂21. juuli 2021, 17:25
Tuletame meelde21. juuli 2021, 17:17
Et see oli umbes 5-6 aastat tagasi kui võeti vastu töövõimereform. Selle vastu protestisid nii puuetega inimesed ise kui ka puuetega inimeste organisatsioonid ning nendega tegelevad (ravi)asutused. Meenub kui hakkas siin-seal sõna võtma keegi jolleri-tohter, kes toda töövõimereformi igati kaitses ja leidis selle õige olevat. Ja temast sai staar-perearst. Juba see peaks ütlema tolle tohtri kohta kõik.
See21. juuli 2021, 17:32
Sul ler tuleb kuskile kasti sisse panna.
tohiks21. juuli 2021, 17:44
teada, mis see siia puutub?
to tohiks21. juuli 2021, 18:22
Proua tundub ajavat ühe konkreetse erakonna agendat ja tänu sellele ka pidevalt pildil püsib. Absoluutselt ei imesta kui ka töötatakse aktiivselt selle nimel, et ka KOV valimistele saab ainult QR-koodiga (st vaktsineeritult) ja kui inimõiguste kohta pärida, siis öeldakse, et meil on maailma kõige turvalisem e-hääletus ja kõik, kes ei soovi end vaktsineerida, saavad turvaliselt anda oma hääle e-keskkonnas e-reformierakonnale. Tundub ulme? Tead, ei ole. Apartheid on.
SS - NKDV- Uus maailmakord21. juuli 2021, 17:15
Selge: vaktsineerimata inimesed peavad teadma, et 1.oktoobrist märgistatakse nad ja viiakse vanglasse.
Järgmisel21. juuli 2021, 17:33
korral lähete kõik kiibistama, muidu süüa ei saa.
Väike vahepala21. juuli 2021, 17:14
https://www.telegram.ee/nwo/bill-gates-tagasi-normaalsusesse-ei-saa-enne-aastat-2022
Troller21. juuli 2021, 17:13
Mu palve Jollerile.Palun kao oktoobriks siit orbiidilt.Saad ka oma teenitud palga ükspäev
Spa21. juuli 2021, 17:30
Lamemaalane, mine kooli ja ära aja jama! Ise oled siia liiga kauaks jäänud.
Marko21. juuli 2021, 17:07
Joller mis sa tädi kaagutad, tee oma põhitööd
Lugeja21. juuli 2021, 17:00
mis öigustest Joller pajatab.Kas inimöigustest vöi tema enda arusaamisest öigusest ja öiglusest.
Ootan21. juuli 2021, 18:27
Mis täpset EV inimõigust vabatahtlik vaktsineerimine ja piirangud rikuvad? Jään huviga ootama.
Au21. juuli 2021, 16:47
Ahah, et käis au pihta?! Ega teie kohta ei tohi ju midagi öelda, onju? Tõde te ei. kannata, kaitsete valitsuse au? "Ükskord przhvatab vimm........"!
Koller21. juuli 2021, 17:50
Ôigem oleks öelda ilma seebita pugemine
21. juuli 2021, 16:42
Eestis levivad sügelised ja nende vastu vaktsiini ei ole. Kui näete kedagi ennast sügamas, siis hoiduge temast vähemalt 10 meetri kaugusse, kui keegi sügab ennast ühistranspordis, siis minge kohe maha.
Pööraseks kõik muutunud21. juuli 2021, 18:36
Tegelikkus on niisugune, et ausate, korralike olemasolu sügeleb sulide-röövlite peas. Sügatakse, kratsitakse korralikke inimesi nii et...
anekdoot21. juuli 2021, 23:51
kes on laisad need pesevad, kes on virgad, need sygavad
Kui 21. juuli 2021, 16:39
vaktsiinid on katsetusjärgus siis läheb inimene vabatahtlikult ja laseb end vaktsineerida ja makstakse selle eest, mitte ei saa arst kes teeb vaktsiini.Ja kui üks asi on nii hea siis ei pea seda hommikust õhtuni pähe tampima,Indoneesias sureb praegu inimesi murdu ja nende seas ka arstid kes topelt vaktsineeritud
Huvitav21. juuli 2021, 16:58
Terves maailmas on juba kümneid või sadu miljoneid vaktsineeritud ja sinu jaoks on ikka katsetusjärgus :)?
to:huvitav21. juuli 2021, 17:00
Katsetused lõppevad AMETLIKULT aastal 2023. Ja veel siis ei ole teada midagi pikaaegsetest kõrvaltoimetest.
tige21. juuli 2021, 16:38
Ja mitte sõnagi turvalistest ja toimivatest profülaktika- ja raviplaanidest a`la ivermektiiin või hüdroksüklorokviin? Mille kohta on uuringuid ja statistika olemas. Mõrvarid, tuleb selle bande kohta öelda!
Ma tean 21. juuli 2021, 17:00
paljusid inimesi, nii raske puudega invaliide, kel piltlikult öeldes hing paelaga kaelas, kui ka kõvasti üle 80 inimesi, keegi pole peale vaktsiini surnud, vaid elavad endist elu, mis mõrvast siin jahud?
Kui ei vaktsineeri siis oktoobris ei pääse kinno21. juuli 2021, 16:36
Ämeerika propagandafilme vaatama ega smailersi ja terminaatori tuurile ehk ;(
Kui push up tuleb uuesti kokku siis vaktsineerin21. juuli 2021, 16:38
Teeme teeme süsti ja tuju läheb heaks ehhe jee jippi jippi jee
ats21. juuli 2021, 16:24
ats annab oma vaktsiini suurema heameelega jollerile endale kingituseks.topelt ei kärise.
tubli poiss21. juuli 2021, 17:47
ehk kiirabi laseb sind ka veoauto kastis surnuaiale vedada
Ants Tutt21. juuli 2021, 16:24
Esimest korda olen nõus ja kiidan näitleja Jollerit.
Vajaduse korral kasutage otsingumootoreid lisamaterjali leidmiseks.21. juuli 2021, 16:23
1938 – Kristalliöö. Ulatuslik vägivallatsemine juutide vastu kogu Saksamaal. Tuhanded juudid viidi koonduslaagritesse. Juutidel keelati kinodes, teatrites ja teistes avalikes kohtades käimine Saksamaal ja Austrias. Neid sunniti sulgema ja müüma oma ärisid. Juudi lastel keelati käia riigikoolides...
Ants Tutt21. juuli 2021, 16:28
A mis see Kristalliöö hetkel asjasse puutub ?! Mine maga ennast kaineks.
To: Ants Tutt/ täna 16:2821. juuli 2021, 16:58
Vale puu all ha.u.gute sm. A.Tutt!
Jah,21. juuli 2021, 17:02
ekrelased nuhivad kogu aeg teiste järele, nõuavad täielikku nime, üks niisugune just FB-s, et teha niisuguseid tegusid, millest kirjutasid.
to kurb 21. juuli 2021, 16:21
Ära aja sellist juttu !
jaja21. juuli 2021, 16:21
Öelge seda neile kes välismaalt selle haiguse siia vinnavad. Ise enesest see siin levima pole hakanud. Karmimad nõuded tuleks teha neile riigist välja-riiki sisse pendeldajatele. Inimesed kes terve elu jooksul siit riigist välja ei lähe pole vaja seda vaktsiini peale suruda.
Kaia21. juuli 2021, 16:20
Kas see inimene on perearst või ostetud liberite poolt inimesi hirmutama. Kutsun inimesi selle valet ajast tyybi teenustest loobuma mingu rsffide juurde neid ravima kuid kadugu inimeste keskelt.
No21. juuli 2021, 16:23
kohe nii verest välja lõi või ? Ära karda lilleke :)
sõnn21. juuli 2021, 16:41
Miks sa õhutad inimeste tervist ohtu seadma??? Häbi, häbi!!! Kui haigeks jääd, kas riik peab siis sinusuguse peale raha kulutama!!??
to: sõnn 21. juuli 2021, 17:06
Riigil ei ole mingisugust raha mida kulutada, kõik raha on makstud riigile inimeste poolt ja nende hulgas on nii vaktsineeritud inimesi kui ka mittevaktsineeritud inimesi.
1121. juuli 2021, 16:20
joller on nagu kogu meditsiin, kõik on suureeeed kasuuuumiiiidddd, pange aga tagatasku, kuid ausad elavad kauem,muideks.
tule taevas appi21. juuli 2021, 17:48
kui lihtne saab peast olla?
puuksmaailm21. juuli 2021, 16:18
ja mis probleem, ega massidesse ei tahagi igale poole minna, toitu teeme kodus ja tööd saadakse ka juba suures osas kodus teha, sööme ka palju immuunsusele vidinaid ja ongi ok, me ei lähe kõik kaasa maailmavähendamise sõjaga, küll see varsti teada saadakse, kes kus ja mida algatanud on ja kaasa jooksma pannud ja milliste rahade liikumise eest.
Jollerile niipalju21. juuli 2021, 16:17
Praegu on tegu ravimikatsetusega, mitte vaktsineerimisega, seal on väga suur vahe!!! Sundida otsesel või kaudsel moel kedagi ravimikatsetuses osalema, see on kuritegu mis ei aegu. Seda võiks Joller praegu arvestada. Ja küll see päev ka tuleb kui oma sõnade eest tuleb ka vastutada.
Madu21. juuli 2021, 16:42
Kui Ullike haigestub, mis siis saab!!! Kas Joller peab teda ravima???
Pidu21. juuli 2021, 16:55
Joller peaks erakonnajuhtidele sõnad peale lugea, mitte manitsema lihtrahvast! Kui valitsus korraldab suure hurraaga ja südamerahus suvepäevi, siis teevad nad seda ju. SIHILIKULT! NEMAD PEAKS SEDA JU TEADMA, KUI ON VAKTSINEERITUD, ET SEE EI HOIA ÄRA TEISTE NAKATAMIST EGA PÄ%2STA ISE NAKATUMIST!!!!!!!!!! KUIDAS SAAVAD SUURED SAKSAD HILJEM teistele sõnu peale lugeda, mida tohib ja mida mitte, kui NEMAD ISE KAVATSEVAD SUVEPEOL PIDUTSEDA?! SEE POLEKS JU INIMESTE VASTU ÕIGLANE!!!!!!!!
kullake21. juuli 2021, 17:50
kedagi ei sunnita. Ära vaktsineeri. Küll haiglas saad teada, kuidas koroona kulgeb.( või su lähedased)
Kodanik21. juuli 2021, 16:14
Kuulge teie nn teadlased ja ära ostetud covidi propagandistlik. Olete jätnud lugemata konstitutsiooni, kus on selgelt välja öeldud, et ükski inimene ei ole kohustatud osalema meditsiinilistes katsetustes, aga nagu me teame, siis need koroona vaktsiinid on ju katsetus järgus, mis lõpevad alles 2023 aastal, seega ärge diskrimineeriv inimesi, kes ei taha olle katsetuste ohver.
21. juuli 2021, 16:08
Joller - ära selle pärast muretse, ma teen kõike täpselt sama palju kui esimese, teise, kolmana või 10 koroona laine aegu - ainult sinusugused käivad ja valetavad. Sa peaks olema arts ja peaks teadma, et terveid pole vaja vaktsineeri ja haigeid vaktsineeri on suisa surmavalt ohtlik - ära ole vaktsiinimõrtsukas Joller. Jäta inimesed oma äriprojektist eemale !!!
Poli truk on rääkinud21. juuli 2021, 16:02
Liberaalne diktatuur ei varja enam oma nägu, mask on eest võetud.
Kait21. juuli 2021, 16:00
Tundub, et üks inimene on siin pooled kommid kirjutanud, lauseehitus viitab sellele, lisaks kõikvõimalikes lausetes sõna "lamemaalane" kasutamine. Kullake, ma saan aru, et uus ja põnev sõna sinu jaoks, aga ära nüüd nii hüsteeriliseks ja/või eufooriliseks ka muutu, see on nõme!
X21. juuli 2021, 16:00
21. juuli 2021, 15:56
Üks raudne piirang mittevaktsineeritutele on - nemad tohivad pubis juua kella 19.00-ni. Pärast seda asendab mittevaktsineeritud kodaniku viirus. Ja siis läheb baarikakluseks vaktsineeritud baarikülastaja ja viiruse vahel.
Teise maailmasõja ajal praktiseeritud -ja hästi toimiv süsteem uuestu au sisse!21. juuli 2021, 15:45
Grupp murelikke kaaskodanikke, teeb ettepaneku, et füüsiliselt -ja vaimselt terved, kuid samas vaktsineerimata kodanikud, kui suur oht ühiskonnale, peavad 1. oktoobrist 2021 avalikes kohtades, kandma üheselt äratuntavat erimärgistust! Selleks tuleb täiskasvanutel, üleriietel, nähtaval kohal, kanda kollast kuusnurka (2tk.)! Alaealistel omakorda punast kolmnurka (1tk.)! Antud vajaminevaid ühiskondlikke ja sotsiaalseid sunnimeetmeid võib täiendada vajadusel numbrikombinatsiooniga sümbolite alaosas.
No21. juuli 2021, 15:54
kuusnurk üksi ei aita, kiilakaks pead sa ka ennast veel ajama .
Joller21. juuli 2021, 15:41
Xzx21. juuli 2021, 15:36
Miks hetkel paljudel kommentaatoritel on plussid ja miinused kadunud, tegin igakjuhuks screenshoot ehk kuvatõmmist ennem!? Või hetkel leht jamab siin? Või kellegi käsi mängus?
Q1121. juuli 2021, 16:02
Millegipärast on õhtulehel juba ammu selline komme teatud ajapärast kõik plussid ja miinused nullida. Eiteagi miks.
Kurvale 21. juuli 2021, 15:35
Päris nii ikka ei ole , tavaliselt ollakse allergik ( õitolm ,eriti kask ,lemmikloomad , tolmulestad jne ) , siin ei mängi mingit rolli vaktsiin . Vaktsiini allergikud on need kellel on KANAMUNA allergia . Moderna ja Pfizer on aga sünteetilised vaktsiinid , tehtud viiruse DNA baasil ja needei tekita mingit allergiat . Esiteks tuleb selgeks teha , et äkki on teie mees kanamuna suhtes allergik .
Abordijäänuste dna veeni ja elu on lill21. juuli 2021, 15:46
Lihtsalt küsin21. juuli 2021, 15:32
Kas Joller presidendiks kandideerimisele pole mõelnud?
Lihtne vastus:......21. juuli 2021, 15:57
naine121. juuli 2021, 18:13
A äkki seepärast võtabki sõna, et tahab presidendiks saada? Muidugi jutt on tal r-u-mal, aga samas ega praegunegi president ju oma arukusega hiilga. :)
Mis mõte nendel "+" ja "-" on kommentaaride all, kui te need ära nullite kui tulemus ei meeldi?21. juuli 2021, 15:31
21. juuli 2021, 15:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Madu21. juuli 2021, 16:45
Tark inimene kuulab spetsialistide arvamust, aga mitte ei aja oma jaburat jama!
Natsi saksamaal kuulati ka spetsialiste, et juudid peab elimineerima21. juuli 2021, 16:50
see oli lausa teaduslikult tõestatud, et puhas rass on kõige alus
omal ajal21. juuli 2021, 17:53
sai poetagustest minna ringi ja keegi ei tahtnud kuulata. Praegu on sõna vaba , aga tegelikult ega keegi käse ka lugeda. Uskumatu prügi. Ja veel meie oma inimeste suust.
Kuusik Kaasik21. juuli 2021, 15:18
millal Joller paluma on hakanud? tavaliselt sõimas ta esimese asjana valitsusel kere täis ja lubas kõik vangi panna..
ega21. juuli 2021, 17:54
juhuslikult kuulmis ja nägemeishäireid pole suure kuumaga saanud?
Kurb21. juuli 2021, 15:17
Kurb lugeda seda vaidlust siin, aga tekib küsimus, et minu mees, kes on allergiline vaktsiinide suhtes, suhtles ka oma perearstiga ja öeldi, et ei julgeta antud riski võtta, mis me siis teeme? Panen ta tuppa kinni ja ütlen sorry kallis sa oled ohuks ühiskonnale. Äkki peaks kuuti saatma üldse? Ei julge sellist ju toas hoida äkki nakatab.
Vandenõu21. juuli 2021, 15:31
Tegelikult on nii, et surevad ära ja jäävad vigaseks nii vaktsineeritud kui vaktsineerimata ekre toetajad ja liikmed.
Kurb jah22. juuli 2021, 01:57
Kõik maailma ravimeetodid töötavad selle põhjal, et kas ravimi kasutegur on suurem kui kahjutegur. Keemiaravi ei ole ka kasulik, aga vähem kahjulik kui vähk. Sinu mehele on vaktsiinid kahjulikud ja tema ongi see, kes sellest lamemaalusest kõige rohkem kannatab. Mina, kellele kahjutegur on ilmselt väiksem kui üldse mitte olematu, vaktsineerin end, et sinu mees ei peaks.
Jälle vinguvad21. juuli 2021, 15:14
Piiril kontrolli pole aga vinguvad rahva kallal. Küsige, rahvas annab piirivalvuritele telefonid ja laeb kontrollimiseks vajaliku äpi ka alla. Ametnikud ajavad paberil järge ja keegi ei julge midagi teha, sõja koha kaotus ajab hirmu nahka.
21. juuli 2021, 15:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
🖕21. juuli 2021, 15:38
haive21. juuli 2021, 23:59
on sootux maamunalt kadunud, mõni aastaa tagasi lauldi 24/7 seda laulu
Kommentaar modereerimisele....21. juuli 2021, 15:13
Mul tuttaval lapsed käisid kuulsaks saanud lastelaagris ja Astraga vaktsineeritud pereemal on kopsupõletik ning Pizeriga vaktsineeritud pereisa ei tunne enam maitset...
Telegramm21. juuli 2021, 15:28
Kuu on juustust ja idioot-lamemaalasest gabtšenkost saab peaminister!
Telegramm21. juuli 2021, 15:28
Kuu on juustust ja idioot-lamemaalasest gabtšenkost saab peaminister!
Siis21. juuli 2021, 15:55
Minu tuttava vanaisa jäi jalutuks.
Kuu on täpselt sellest materialist, mida partei ütleb21. juuli 2021, 16:07
kaks jalga on paha, neli jalga on hea
Kristiina21. juuli 2021, 20:27
AZ ei tööta Deltaga. Janssen ka mitte eriti. Pfizer 60%. Mehel lõhnakadu on tühiasi. Ilma oleks siruli või voolikute all.
v21. juuli 2021, 15:12
Joller jälle pildis.villand juba ja väga ebameeldiv inimene.Nagu oleks ainuke tark perearst.Tõstamaa perearst sada korda targem aga alla tehti eesotsas Jolleriga.
Che21. juuli 2021, 15:09
Kui kogu see koroonajura ja vaktsineerimine oleks läbipaistev ja valitsus koos Terviseametiga siiralt sooviks, et inimesed ennast vaktsineeriksid, siis korraldaksid nad läbi peavoolumeedia silmast-silma diskussiiooni rahvaga ja nende esindajatega, et maandada hirme, tõsta teadlikkust ja tõestada seda üht ja ainust - vaktsiinid on ohutud, aitavad meil tervemad olla ja normaalselt elada. See peaks olema praegusel hetkel mil ühiskond on lõhestunud, esmane prioriteet! MIKS SEDA EI TEHTA???
No21. juuli 2021, 16:00
sa tõestad siin iga Jumala päev, et ei suuda ilma vaktsiinita normaalselt elada. Mida siin veel teha vaja on ?
katced22. juuli 2021, 00:02
käi.vad ja tu.lemused on oo.tuspärased - mõ.jub su.rmavalt
Ainukene punkt 21. juuli 2021, 15:09
võiks olla, et 1. oktoobrist alates seda Jollerdist ei pea enam kuulama ja nägema.
Che21. juuli 2021, 15:08
Kui kogu see koroonajura ja vaktsineerimine oleks läbipaistev ja valitsus koos Terviseametiga siiralt sooviks, et inimesed ennast vaktsineeriksid, siis korraldaksid nad läbi peavoolumeedia silmast-silma diskussiiooni rahvaga ja nende esindajatega, et maandada hirme, tõsta teadlikkust ja tõestada seda üht ja ainust - vaktsiinid on ohutud, aitavad meil tervemad olla ja normaalselt elada. See peaks olema praegusel hetkel mil ühiskond on lõhestunud, esmane prioriteet! MIKS SEDA EI TEHTA???
Kurb21. juuli 2021, 16:45
Just. Internetis on niiiiiiiiiipalju infot. Tahan kommentaare, vastuseid. Mis on vale, mis õige.
Jollerijooo21. juuli 2021, 15:04
Kas on plaanis selle "keegi perearst" juttu kuulata, kui vaktsiin on vabatahtlik? Kas terve olla on keelatud???
Kui soovite oma kaasmaalaste surma21. juuli 2021, 15:03
valige Eesti Reformierakond - Eesti Reformierakond aitab alati
Che21. juuli 2021, 15:01
Halenaljakas on see kõik. Mingid koroonapropagandistid ühel pool ja siis läbi sotsiaalmeedia ja peavoolumeedia kodanikud teisel pool. Korraldage diskussioon, debatt kahe poole vahel - vaktsiinipropageerijad ja vastased. Las mõlemad löövad enda argumendid ja faktid lauale ja vaidlevad asja üldsuse ees selgeks! Miks seda ei tehta? Ainult lammutatakse ühiskonda läbi meedia, tekitatakse hirmu ja viha.
....21. juuli 2021, 15:05
Kuradi mökud,pange piirid juba kinni.
Jura21. juuli 2021, 15:06
Mis siin arutada. Kõigil on õigus valida, vaktsineerida või mitte. Kui ei vaktsineeri, kannad haigust edasi, see on sinu õigus. Aga siis pole sul õigust käia lõbutsemas restoranis ööklubis. Selline keeld ei ole inimõiguste vastane, sest pandeemia ajal ei pea pidutsema. Kui teeme ühe poole õigused suureks, ehk vaktsineerimisvastastele anda kõik võimalused, siis piirame vaktsineerimispooldajate õigusi elada terves keskkonnas.
Xzx21. juuli 2021, 15:00
Pole lamemaalane, pole vaaktsiinide vastu midagi, kui vastutust võetakse! Tekkis idee, keegi kes erapooletu jne võiks dokumentaali teha või koguda informatsiooni nende inimestelt , kuidas peale vaktsiini on olnud ka neilt kel on midagi tõsist olnud, muidugi kes neid ära ei ostaks, või paluda enda tuttavatel kes teavad negatiivseid juhtumeid peale vaktsiini saamist oma tel filmida ja mudugi eks tõendusmaterjalid peaks ka olema jne et kokkumängu poleks. Minu jaoks pole vaktsiin väga arenenud ja vastustusest rääkimata. Samamoodi miks kardate vastutust võtta?
No21. juuli 2021, 16:04
mis see vastutuse võtmine tähendab? Et tahad paari mijonit kui pea ühel päeval valutab või mida ?
kas21. juuli 2021, 14:59
meil ei olegi kedagi Jolleri asemele esinema panna?
Eesti on vaba riik21. juuli 2021, 14:58
Eestis on vaktsineerimine VABATAHTLIK. Igasugused piirangud selle pinnalt kehtestatuna on ebaseaduslikud - meeldib see represseerijatele või mitte.
.....21. juuli 2021, 15:21
Las aga Moskva rongid vuravad siia sinna ja toovad meile uusi "kingitusi".Söda ei ole AGA tasapisi hävitatakse tahtlikult meie väikest riiki.
.....21. juuli 2021, 15:21
Las aga Moskva rongid vuravad siia sinna ja toovad meile uusi "kingitusi".Söda ei ole AGA tasapisi hävitatakse tahtlikult meie väikest riiki.
.....21. juuli 2021, 15:22
Las aga Moskva rongid vuravad siia sinna ja toovad meile uusi "kingitusi".Söda ei ole AGA tasapisi hävitatakse tahtlikult meie väikest riiki.
.....21. juuli 2021, 15:22
Las aga Moskva rongid vuravad siia sinna ja toovad meile uusi "kingitusi".Söda ei ole AGA tasapisi hävitatakse tahtlikult meie väikest riiki.
.....21. juuli 2021, 15:22
Las aga Moskva rongid vuravad siia sinna ja toovad meile uusi "kingitusi".Söda ei ole AGA tasapisi hävitatakse tahtlikult meie väikest riiki.
.....21. juuli 2021, 15:23
Las aga Moskva rongid vuravad siia sinna ja toovad meile uusi "kingitusi".Söda ei ole AGA tasapisi hävitatakse tahtlikult meie väikest riiki.
.....21. juuli 2021, 15:23
Las aga Moskva rongid vuravad siia sinna ja toovad meile uusi "kingitusi".Söda ei ole AGA tasapisi hävitatakse tahtlikult meie väikest riiki.
.....21. juuli 2021, 15:23
Las aga Moskva rongid vuravad siia sinna ja toovad meile uusi "kingitusi".Söda ei ole AGA tasapisi hävitatakse tahtlikult meie väikest riiki.
Väljas käimine on ka vabatahtlik22. juuli 2021, 02:04
Restoranis käimine ei ole samas ei vaba ruum ega inimõigus ;)
21. juuli 2021, 14:54
Ega enne midagi märkimisväärset rahvas ei korralda kui esimene pretsedent on avalikult juhtunud ja inimeste ette jõudnud. No näiteks võtab avalikult sõna inimene, kelle lähedane suri või jäi vigaseks tänu vaktsiinile. Või siis täielikult vaktsineeritud inimene haigestus koroonasse ja julges sellest avalikult rääkida jne
Valija21. juuli 2021, 14:54
Vaktsiinid ei peagi koroonaviiruse eest kaitsma, staarperearsti arvates on vaktsineerida vaja selleks et saaks poest kaupa osta (nõukaajal olid selleks vaktsiini asemel talongid).
To Lamemaalasele.21. juuli 2021, 14:52
Kui sa nüüd vähekene tähelepanelikumalt loed näiteks Terviseameti lehte, siis saad teada, et vaktsiini nime all on defineeritud midagi muud. Teiseks pole kordagi uhuu kanaleid isegi mitte avanud. Kolmandaks olen kindel et maakera on ümmargune. Jääb arusaamatuks minu laimamine?! Kui oled nii kõva mees äkki siis seletad mulle miks keegi vastutust ei võta? Kui oled vaktsineeritud, mida klähvid siin siis? Üks kõik palju küsida viisakalt, ikka on vastuseks üks ja sama lamin!
oleks minu olemine, teiseks minu tegemine21. juuli 2021, 14:50
aga ma siis keelaks, käsiks, pooks ja laseks. See aeg tuleb.
Kommentaar uuesti:21. juuli 2021, 14:54
ei tule, loodetavasti keegi ekrega koostööd teha ei taha.
Refi agent21. juuli 2021, 14:48
Kas rahvast sõimav Joller on juba TA palgale võetud? Enne 17. oktoobrit ei julge Kaka midagi otsustada! Praegugi on urgu pugenud. Ratas pidi ajakirjanduse ees iga päev aru andma. KeKa laseb taskulambiga valgust kõrva, et silmad vilguksid.
kiki21. juuli 2021, 14:47
Kahjuks ei tunne osa perearste huvi, palju nende patsiente on end vaktsineerinud. Olen helistanud mõne eaka palvel nende perearstile,sealt öeldakse ise vaadake kuidas saate.
penskar maalt21. juuli 2021, 14:56
ma ka ootan perearsti kutset ja nähtavasti enne suren, kui see tuleb.
huvitav21. juuli 2021, 14:44
kas need Jollerid,Kiiged, Lutsarid, Lannod jne. ise ka seda jura usuvad mida suust välja ajavad?Paistab et tähtis on ainult raha mitte inimeste tervis!
Punkt21. juuli 2021, 14:44
Ärge laske Jolleril mikrofoni m6liseda.
nii21. juuli 2021, 14:43
Nüüd saab küll mõõt täis. Pr. Joller, kas te arvate, et minu lapsed jätavad kivi kivi peale kui ma selle vaktsineerimise tagajärjel ära suren. Teile jah, mull-mull no 1 tuhandest, aga neile olengi mina üks ja ainus. Need vaktsineeritud nakatavad sama moodi teisi inimesi, sama moodi võivad sattuda haiglasse ja seal ka surra. Kus on andmed nende inimeste kergema põdemise kohta, kas on uuritud või hõigatakse seda jälle mingite rahade saamiseks välja. Piirangud!!?? Ainult piirake ja ma olen kohe hagiga kohtus ja seal arutame asja.
Sinu lapsed peavad nähtavasti enne vanglast välja saama :).21. juuli 2021, 15:00
Ma tean raske puudega inimest, kes tihti kukub kokku ja lamab tunde, kui toibud, nii juba mitukümmend aastat, sai juba tükk aega tagasi vaktsiinid ja ikka elab, samuti tean üle 80 aastaseid, kes samuti saanud ja elu kulgeb endiselt.
Kukimuki21. juuli 2021, 15:27
Kukimuki21. juuli 2021, 15:27
Kukimuki21. juuli 2021, 15:29
Xzx21. juuli 2021, 14:39
Miks ei räägita kuidas kellegil peale vaktsiinide saamist on olnud? Ehk mõned kardavad vaktsiini saamist sama palju kui koroonat ? Olen ka igast jutte kuulnud, ei tea vastavad tõele või mitte , kuna ajakirjandusse need ei hakka kunagi jõudma , kõik asjad ju äraostetavad,kes paanikat ikka tahab, inimese organism kõigil erinev ega mul ka arstid ei tea millest ja miks mul ühed valud on mitmeid aastaid , kuidas ma tean kuidas vaktsiin minu organismi mõjutab, keegi vaktsiini eest ei vastuta . Kust ma tean et ma hinge ei heida peale vaktsiini saamist, mitte küll kohe aga hiljem.. eks äri igalpool
väga häirib see survestamine 21. juuli 2021, 14:56
nõuka ajal kui värvati ravimite katsetamises, siis maksti nn katsejänestele küllaltki arvestatavalt lisa, pakkusin ennast ka, raha alati vaja. Terve kadalipp oli vaja enne läbida, viimane oli onkoloogia, seal öeldi kohe otse, kas tahate vähki saada? Sellega kõik lõppeski, ei mingit survestamist. Nüüd ei tunne keegi huvi sinu tervise vastu, sodi sobib kõigile suremiseks! Kui tõesti rahvast hoolitaks, siis ei oleks meil näljapajukil palkasid ega pensione, toit on parim vaktsiin kõigi haiguste vastu, aga see on kallis .
Mis toimub???21. juuli 2021, 14:39
Üllatus! AstraZeneka vaktsiini saanud inimene enam doonoriks ei kõlba. Mis toimub? Mida varjatakse? Mida tehakse inimestega? Kuidas on võimalik, et käputäis inimesi otsustavad teiste elude üle??? Pr. Joller, TEIL oleks ka aeg maha rahuneda.
21. juuli 2021, 14:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Baarmen molotov21. juuli 2021, 15:24
Te külmutajad ja ametite jagajad ärge unustage, et igast suvalisest poest on võimalik osta nuge, klaaspudeleid ja bensiinijaamast bensiini. Kuidas nendega raha saab teha, selleks kasutage oma kujutlusvõimet. Isegi nii infantiilse mõtlemisega tegelastele nagu siin, peaks see võimetekohane olema.
Baarmen molotov21. juuli 2021, 15:24
Te külmutajad ja ametite jagajad ärge unustage, et igast suvalisest poest on võimalik osta nuge, klaaspudeleid ja bensiinijaamast bensiini. Kuidas nendega raha saab teha, selleks kasutage oma kujutlusvõimet. Isegi nii infantiilse mõtlemisega tegelastele nagu siin, peaks see võimetekohane olema.
Baarmen molotov21. juuli 2021, 15:25
Te külmutajad ja ametite jagajad ärge unustage, et igast suvalisest poest on võimalik osta nuge, klaaspudeleid ja bensiinijaamast bensiini. Kuidas nendega raha saab teha, selleks kasutage oma kujutlusvõimet. Isegi nii infantiilse mõtlemisega tegelastele nagu siin, peaks see võimetekohane olema.
Ints21. juuli 2021, 14:35
Lp. K. Joller. Inimesed peavad kõigepealt teadma mida neile süstitakse?!
süstitakse ogavalku,21. juuli 2021, 15:05
hea südame-veresoonkonna hävitaja.
Joller, palun va21. juuli 2021, 15:07
Kas Joller isiklikult vastutab kõrvaltoimete eest?
head22. juuli 2021, 00:12
Aga21. juuli 2021, 14:34
kuidas eelmisel suvel nakatumine nulli läks ilma igasuguse vaktsineerimiseta ning sel aastal pole lootustki sellist numbrit , nagu 0, näha. Vaktsineeritutel on õigus viirust levitada vabalt, et aga numbrid püsiksid kõrged inimeste hirmutamiseks.
Anonymous21. juuli 2021, 14:33
Alates 1. okt Näeme tänavatel, kohvikute ja meelelahutusasutuste, kaupluste, kinode ja teatrite uste juures, fuajeedes jne massiliselt politseinike. Kujutan ette, et need pollarid hakkavad häirima ka vaktsineerituid. Saate näha.
Loodame!21. juuli 2021, 14:44
Loodetavasti näeme poltseid ja sooviks, et igasugu lamemaalaseid ning avaliku korra rikkujaid trahvitaks rohkem ja antaks vajadusel paar sirakat kumminuia - ime, et toompeal gabtšenko sugustele töllerdistele nii vähe nahapeale anti…
Usaldada või ei21. juuli 2021, 14:31
Phizer - saanud juba 4,7 miljardit dollarit trahve altkäemaksude, korruptsiooni, ravimite ja tootmisvahendite ohutusest valetamise jne. eest. Moderna- pole suutnud siiani ühtegi toimivat vaktsiini turule tuua. Üheksa eelnevat vaktsiini ei läbinud ükski kolmanda faasi kliinilisi teste. Johnson ja Johnson - sadu tuhandeid kohtukeisse mürgiste ja ohtlike toodete tõttu. Sealhulgas asbest beebipuudris jne. Astra Zeneca- paljudes riikides keelatud, kuna vaktsiin tekitab eluohtlike reaktsioone nagu verehüüve.
Dr21. juuli 2021, 14:51
Kõrvalnähud on marginaalsed arvestades vaktsineeritute üldarvu ja nakatumiste vähenemist
Teie terviseks "dr"21. juuli 2021, 14:55
Usalda ikka22. juuli 2021, 02:09
Soovitan sul lugeda beebipillide kõrvalmõjusid, sh ka verehüüve. Enamus naisi on igapäevaselt oluliselt suuremas riskis kui AZ vaktsiiniga
Vaktsineerimata21. juuli 2021, 14:25
Miks küll vaktsineeritud nii väga kardavad vaktsineerimata inimesi? Nad on ju vaktsineeritud, seega kaitstud? Või ikka ei ole? Aga sellisel juhul, mis mõte sellel vaktsineerimisel üldse on?
Ei saa aru21. juuli 2021, 14:33
Kõlab samamoodi, kui inimene teeb enne lõunamaale sõitu malaariavaktsiini, aga kohale jõudes toast ei välju, sest sääsed on õues. Ühtlasi nõuab, et sääskedelt võetaks ära õigus lennata ja sumiseda.
Refi agent21. juuli 2021, 14:39
Miks? Sest nad haigestuvad, põevad kergelt, kuid võivad nakatada pereliikmeid, ja töökaaslasi
Ei saa arule teadmiseks21. juuli 2021, 19:39
Malaaria vaktsiini ei ole olemas, vaid on tabletid profülaktikaks.
pets21. juuli 2021, 14:24
"inimesed ei tule vaktsineerima, kui nad ei tea seda, et alates 1.10 nad ei saa teha seda ja teist"21. juuli 2021, 14:22
Küsimus ei ole selles, kas ma "seda ja teist" teha saan, vaid hoopis selles, kas ma "seda ja teist" teha tahan. Kõigepealt viige "see ja teine" apetiitsele tasemele ja siis vaatame edasi.
Anonymous21. juuli 2021, 14:20
Alates 1. oktoobrist hakkavad tekkima kõikvõimalikud alternatiivsed koosviibimis- ja meelelahutuskohad neile, kes ei vaktsineeri. Vohama hakkab kuritegevus, globaalne äritsemine Covid-passidega ja vaktsineeritust või läbipõdemist tõestavate dokumentidega, korruptsioon jne jne jne ... See kõik on juba kordi maailma ajaloos teoks saanud seoses piirangute ja keeldude kehtestamisega. Ajalugu kordub ja aina segasemaks meie aeg muutub. Kuni järjekordne sõda on läbi.
Joller „Toredad üritused nagu kinod, teatrid, laagrid peaksid olema avatud ..."21. juuli 2021, 14:17
Nii et kinod ja teatrid on Jolleri meelest siis üritused. Ehk on nad sama palju üritused kui perearstikeskused on haigused ???
JA21. juuli 2021, 14:28
Valitsuse pressikonverentsid on ka ju üritused.
... 21. juuli 2021, 14:15
Otsitakse võimalusi tervete inimeste represseerimiseks, võibolla tätoveeriks neile kollase taavetitähe?
21. juuli 2021, 14:13
Hullule21. juuli 2021, 14:32
Kes oled sina seda küsima? Kõtt, lamemaalane, kasi tagasi oma kempsu!
to: Hullule21. juuli 2021, 19:34
Sinagi oled lamemaalane, kuid sa ei tea seda veel :(
edgar21. juuli 2021, 14:07
Perearstid ei saanud tööga hakkama.
... 21. juuli 2021, 14:07
Mitte mida teha ei saa, vaid mida natsidest hullem valitsus teha ei lase.Terve vaktsineerimata isik saaks muidu kõike teha.
kust sa tead,21. juuli 2021, 14:30
et oled terve, kui seda põetakse ja levitatakse endale teadmatagi?
14:30!21. juuli 2021, 14:45
Aga sina tead kindlasti, et oled terve? Ära ela teiste elu! Vaata, kuidas enda eluga toime tuled!
Kuule "kust sa tead"21. juuli 2021, 19:44
Terve sümptoomideta inimene ei ole haige ega levita viirust. Jäta see endale ükskord meelde!
M21. juuli 2021, 14:06
tuuakse viirust venemaalt ja soomest miks siis lastakse selliseid üle piiri olge normaalsed miks peab eesti kannatama kui lastakse üle piiri
Viplala 21. juuli 2021, 14:06
Mina kuulan ainult ema sõna keegi teine ei tule mulle ütlema mida mina tohin ja mida mitte …
sõnn21. juuli 2021, 14:39
Neid Viplalaid oleme näinud küllaga, pärast vaaguvad hinde.
mõte21. juuli 2021, 14:04
Kui lähete vaktsineerima kirjutage paber et kui minuga midagi peale vaktsiini juhtub vastutab vaktsineeria minu perekonna eest.Vaadake paljud teile alla kirjutavad.
Jääd21. juuli 2021, 14:32
koju minnes auto alla, mida juhib joobnu ja vaktsineerija vastutab, või röövel röövib su raha. Jne.
terve21. juuli 2021, 18:05
see on ka minu mõte!
Kati21. juuli 2021, 13:55
Kindlasti oleks tõhusam praegu kindlalt paika panna, et mis sellest ja sellest kuupäevast alates konkreetselt juhtuma hakkab. Sinna juurde konkreetne ja selge õiguslik külg. Selline igapäevane hoiatus-ähvardamine ainult kütab üles vaktsineerimisvastaseid. Veel rohkem saab aga igasuguseid totraid linke jagada.
vikerkaarevärviline kõikesallivus21. juuli 2021, 13:58
mis see jutt sind aitab? Eelmine aasta oli ka jutt, et maskikandmine kohustuslikuks ei saa, tulemus oli vastupidine. Siis räägiti, et vaktsineerimist kohustuslikuks kindlasti ei tee ega piirama ei hakata, nüüd räägivad juba teist juttu. Sa ise ka usud mida valitsus sulle lubab?
need vingujad21. juuli 2021, 14:34
vinguvad nii kui nii, tehtagu niipidi või vastupidi.
21. juuli 2021, 13:54
Ei usalda neid lääne keemiatööstureid ja ei lase nende saasttoodet omale sisse toppida . Sputniku üle võiks isegi mõelda , see peaaegu kodumaine .
Noh21. juuli 2021, 14:16
võibolla on sputnik isegi natuke parem kui novitšok, aga kui venemaa seda siiapoole peaks saatma, siis on ampullides pigem paljas vesi.
vikerkaarevärviline kõikesallivus brüsselimeelsetele21. juuli 2021, 13:53
Teen siinkohal ettepaneku ka piirata äsja vangist vabanenuid, sest nad on ka teoreetiliselt ühiskonnale ohtlikud. Lisaks keelata ära käsimüügis olevad kööginoad, šašlõkivardad, välgumihklid ja tikud, sest nad võivad olla ohtlikud. Kindlasti kehtestada üleriigiline kontroll ja valvata tankide ja kaitseväega selle täitmist.
Aga need vaktsineeritud on ju juba surnud selleks ajaks 21. juuli 2021, 13:51
Kui sechsida võib ja õhk tasuta on siis muu ei huvita.Restoranid ja Diskotekad võite igaveseks sulgeda.Neid ei vaja keegi. Putru keeta saab kodus ka ja mussi kuulata.
Tänan21. juuli 2021, 13:49
Igasuguseid vaktsiinivastaseid lamemaalasi on marginaalne hulk. Loodetavasti piiratakse tunduvalt selliste liikumist, normaalne inimene ei pea asotsiaalide pärast haigeks jäämist kartma. Kogunegu oma üritustel, salaja avalikes kempsudes, nagu homoseksualistid nõukogude ajal
Lamemaalane21. juuli 2021, 14:07
Miks Te haigeks jäämist nii väga kardate, kui ise vaktsineeritud olete? Pange kohe mitu sutsakat, siis ei pea ju meid, lamemaalasi kartma, sest vaktsiin on püha ;)
Ints21. juuli 2021, 14:40
Jääb üle küsida, et milleks sa vaktsineerid, kui sa kardad haigeks jääda?
21. juuli 2021, 13:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sa, lamemaalane,21. juuli 2021, 13:51
tegid ise just otsa lahti!
Kutse Vabaduse väljakule 24 juulil 2021 aastal21. juuli 2021, 13:45
https://www.youtube.com/watch?v=MJmBMU75ozs
....21. juuli 2021, 13:43
Sõitke seenele oma nn vaktsiinidega ja testimisega! Mina ei kavatse lasta mitte mingil juhul seda jama endasse süstida ega ka testida ja oma hingamisteid ei kavatse ka kinni katta.
õigusriik valiku ja sõnavabadus on ainult sõnakõlks21. juuli 2021, 14:02
Valitsus on ju kevadest saadik oma sõnu söönud, kord räägiti et maskikandmist kohustuslikuks ei tee, tulemus oli vastupidine. Siis räägiti, et vaktsiinid kohustuslikuks ei lähe ning inimõigusi piirama ei hakka, nüüd siis räägitakse juba teist keelt. Ehk siis kõik liigub ikka sinnasuunas, et ühel hetkel ei saa vaktsineerimata inimene enam poodi, last lasteaeda ega kooli viia. Vägisi meenub 1923 Saksamaa, kus üks kitsasvuntsiline teatud inimgrupi sildistas ning ühiskonnast välja lõikas.
Siis21. juuli 2021, 14:15
Istu oma keldris edasi!
sa putka21. juuli 2021, 14:33
oled ikka eriline a m ö ö b
jollerii-jolleraa21. juuli 2021, 14:35
selline truualamlik ja pugejalik ametnikuke.
Andree21. juuli 2021, 13:43
Kas perearst Jolleril on Haigekassast varastatud lastetoidu raha juba tagasi makstud,et ta jälle lehe veergudele trügib??
See21. juuli 2021, 13:45
haige inimene tuleb likvideerida.
Vakk21. juuli 2021, 13:42
Pange piirid kinni mitte ärge suguühitage Eesti rahvast oma piirangutega. Vaktsineeritud toovad välismaalt samamoodi uut nakkust sisse.
Idioot-lamemaalane gabtšenko21. juuli 2021, 13:55
Vaktsineeritud ei võta nii kergelt sissetoodud viirust vastu. Veel üks argument normaalseks hakata ja vaktsineerima minna!
Ei 21. juuli 2021, 14:26
Kui need vaktsineeritud seda viirust vastu ei võtaks, kuidas nad siis seda viirust järjepanu riiki impordivad?
Paluks selgemalt21. juuli 2021, 13:35
Kas keegi võiks küsida Jolleri käest selgitust tema väitele "vaktsineeritud inimene VÕIB HAIGESTUDA, aga vaktsineerimine aitab ära hoida rasket haigestumist", samas kui perearstide poolt laialisaadetud ühispöördumises on öeldud "Vaktsineeritud inimestel peab olema ka rohkem võimalusi ja vabadust, sest nad EI OHUSTA TEISI." Kas inimene, kes võib haigestuda, tõesti ei kanna viirus edasi ega ohusta teisi? Just selliste mitmeti mõistetavate väidete pärast ei lähegi mõned inimesed vaktsineerima, sest see näitab, et rääkijad ei saa ka ise päris täpselt aru, mida nad räägivad.
Joller aktiveerus21. juuli 2021, 13:40
selle peale, et perearstidele lubati 50 euri maksta. Seega müüb rahvast 50. euri eest.
Joller aktiveerus21. juuli 2021, 13:40
selle peale, et perearstidele lubati 50 euri maksta. Seega müüb rahvast 50. euri eest.
Joller aktiveerus21. juuli 2021, 13:53
selle peale, et perearstidele lubatakse 50 euri. Nii, et Joller müüb meid 50. euriku eest!
50 eurot21. juuli 2021, 14:28
0021. juuli 2021, 13:35
kas maailma kodanike arv veel paigas polegi, selle ajaga peaks piisama sest vähendamisest ju, miks ka üldse kutsuda sünnitama,pange piirid peale neis riikides,kus sündivus liiga tihe, milleks siis kogu maailma kuritegelikul kombel vähendada, kes vastutama millalgi küll hakkab,kuid eks tõde millalgi ikka lekkima suure kisaga hakkab.
Nii põnev21. juuli 2021, 13:28
Seer ütleb vaevalt pool aastat turul olnud vaktsiini kohta kindla veendumusega "kaitse kestab aasta aega." Imelised võimed asju ette näha.
Peab ikka21. juuli 2021, 13:27
kõva häda ja suur raha olema, et iga päev ühte ja sama jama kordavad! Estieks, vaktsineeritu võib vabalt kanda viirust edasi. Teiseks, vaktsineerimine on vabatahtlik, mitte nagu oravate vabadus. Ja veel üks tähelepanek. Soomes on nakatunute % väiksem, aga ikka toome Soomest Eestisse. Lõpuks, kõik agiteerivad, keegi ei vastuta! Venelaste ütlus: "Kõik on ülemused, pole kedagi pikalt
On ikka21. juuli 2021, 21:29
sissetooja leiab Soomest selle ühe nakatunu üles, irw
-21. juuli 2021, 13:27
on ju kahtlane sel siis,kui meil on vaktsineeritute arv suurenenud, samas hakkab uuesti nakatunute tõus, miskit ei klapi, vähemalt suurenev ei saaks olla, teiseks kus on kirjas nakatunute arv vaktsineeritutel. Sööme aga kõvasti kanget c, zn, baktereid,j ne... hooti ka topelt kogustes, on immuunsus tugev ja igasugused jamad kallale ei saa tulla.Kõik oleneb immuuntugevusest.
Kas mask ei aitagi enam?21. juuli 2021, 13:48
Ei, mask on bakterite vastu. Aga kandke ikka.