Uudised

GRAAFIK | Krista Fischer vaktsineerimisest: läbipõdemisele ei tasuks lootma jääda

Ohtuleht.ee, 22. august 2021 12:00

167 KOMMENTAARI

a
Andke olla/ 2. september 2021 18:01
Seniajani pole mitte üks farmaatsiafirma suutnud luua niivõrd täiuslikku viirusevastast meedet kui inimkeha. Fischer on end segi kamminud.
v
1. september 2021 20:13
Vaktsineerimise kasulikkusest räägib kasvõi seegi, et seoses vaktsineerimiseaja broneerimisega sai tutvuda ka digiloo sisuga! Selgus, et mõni perearst ei tea, millal on analüüsi negatiivne tulemus hea ja positiivne tulemus halb. Võib–olla ei teata ka matemaatilisi sümboleid näitude ees. Aasta tagasi toimus eri - sõeluuring jämesoolekasvaja avastamiseks. Näitajaks oli peitvere hulk väljaheites. PERH-i labori analüüsi tulemus oli negatiivne, mis tähendab, et probleemi ei ole. (Näit < 10 μg /g, referentsväärtus < 20).
j
jätk/ 1. september 2021 20:13
Aga digiloo epikriisis ja aegkriitilistes andmetes on kirjas koguni korduvhaigestumine, kuigi pole isegi esmast haigestumist olnud! Selline analüüside vale tõlgendamine võib selle perearsti puhul olla ka laiemalt levinud, ja küsimus on siin ka valeandmetest riiklikus tervise infosüsteemis TEHIK ja Tervise Arengu Instituudi andmebaasis, mis lähtuvad perearsti poolt koostatud vale epikriisi andmetest. See perearst praktiseerib Mustamäe tervisekeskuse 4 - ndal korrusel. Hiljuti juhendas seal ka mentor D01397 . Vale epikriisi koostaja ( 01.07.2020 00:00) perearst D01765 kood:11556551.
p
13. oktoober 2021 20:54
Perearst peab sõeluuringul osalenud isikut uuringu tulemusest teavitama, mida aga ei tehta! Eesti Haigekassa jämesoolevähi sõeluuringu korraldusjuhend. Lisa 2. Negatiivse peitveretesti tulemuse teavituse vorm. Jämesoolevähi sõeluuringu peitveretesti tulemus. Osalesite jämesoolevähi sõeluuringus ja saatsite laborisse proovimaterjali peitveretesti tegemiseks. Analüüsi tulemusena ei leitud Teie väljaheitest peitverd. Seega ei ole põhjust Teil jämesoolevähki kahtlustada ning edasisi uuringuid ei ole vaja teha. Jne. Lugupidamisega Teie perearst. Lisa 3. Positiivne tulemus. Täiendav uuring.
n
Noor/ 27. august 2021 19:59
Alla 60aastastel küll mingit kasu see vaktsiin ei too. Riske on rohkem. Vaktsineeriti vanad ära ja sellega võikski piirduda. Lisaks muidugi need, kes ise tahavad vaktsiini. Aga miks noori inimesi vallandamisega ähvardada?
j
Juku/ 26. august 2021 19:38
Kristakene võiks arvestada, et ükskord saab karma teda ka kätte. Tõde võidab alati, Krista.
j
juga/ 23. august 2021 10:26
Osad haigused, nagu näiteks nohu, ei olegi välditavad ei läbipõdemise ega ka mingi profülaktilise ravimi abil. Ilmselt on siis see Covid viirus sama tüüpi, et ei muuda immuunseks ei põdemine ega ka nn. vaktsiin. Seda enam, et see vaktsiini nime all pähe määritav poolfabrikaat ei ole valmis tehtud. Aga raha ei haise ja äri mõte ongi midagi müüa. Isegi kui ei toimi või veelgi enam, kahjulik on.
e
Ei/ 23. august 2021 09:39
koroonavaktsiinimürkidele👆👍
h
23. august 2021 08:12
https://tokentube.net/v/2772470637/Tapio-Puolimatka--Lasten-koronarokotusten-eettisi%C3%A4-ongelmia--haastattelijana-Toni-Torppa

k
Kristiina / 23. august 2021 03:39
Maskita liikuma siiski. Kes tahab pangu aga ma ei tee
h
Hea küll, sellised tabelid./ 22. august 2021 23:13
Aga miks pole kaalukausile pandud vaktsineerimisel ülitähtsat teavet vaktsiinikahjustuste ja -surmade kohta?
t
Tore/ 22. august 2021 22:18
lamemaalased jälle möllavad!
l
Lamemaalastel poleks vaja "möllata", kui puuduksid/ 22. august 2021 23:14
siledaajulised (silmaklapi-usklikud).
k
kas/ 23. august 2021 01:05
lamemaalased on ka sileajud ja pimedad??
l
Lugeja/ 22. august 2021 21:40
Vaksineerimine vaksineerimiseks kes vastutab kui vaksiini tagajärjel tekkivad muud tühistused või surm.Miks kõik vaksiiniga seoses 5a salastati.Kas sama jama pärast nagu 1955a lastehalvatus vaksiiniga kui palju lapsi jäi sandiks ja ka suri Selkest räägirakse 65a hiljem.Kui kõik ikka päris õige selle vaksiiniga pole vaja mõelda kingitusi,et inimesi vaksineerima meelitada.Selline tegevus peaks olema karistatav. Kuna vaksiini eest ei vastuta tootja,ei meie riik ega ka perearstid siis iga inimene otsustab ise teeb selle vaksiini või mitte.
t
Täiesti vastutustundetu on/ 22. august 2021 20:51
ühe arsti poolt kinnitada katsetusjärgus geeniteraapia toodete ohutust,kui tootja pole avaldanud katsete tulemuste raportit.Tänaseks on CDC peadirektor 06.08.21.a. CNN uudistesaates tunnistanud,et vaktsiinid ei takista viiruse levikut.
o
"Covidist paranenud patsientidel/ 22. august 2021 20:43
on vaktsiini saamise oht äärmiselt suur" ütles hagejate ekspert dr.Richard Urso avalduses."' Neil on kõik immuunmälu vajalikud komponendid. Vaktsineerimine võib aktiveerida hüperimmuunvastuse,mis võib põhjustada olulisi koekahjustusi ja võib-olla surma.
i
Ikka uskuge ja ärge TEADKE:/ 22. august 2021 20:01
brighteon.com/886e1f1c-d5dc-48bb-a217-778a79bc21ac

V
..../ 22. august 2021 17:41
Vaktsiinitootjad ei vastuta, perearstid ei vastuta, riik ei vastuta,kindlustusfirmad ei sõlmi koroonaga seotud lepinguid, ei vastuta.Aga kui inimene ennast ei vaktsineeri, siis on tema vastutustundetu...
k
Kogu see kammajaa on pettus pettuse otsa,/ 22. august 2021 20:06
aga 3 sigma ei saa millestki aru, sest uudishimu asemel on usk. Ettevõtmise rämedus ja mastaap ongi uskumatu - https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/08/22/microbiologist-explains-covid-jab-effects.aspx
a
Anna/ 22. august 2021 16:55
See tähendab et ka nn. vaktsiinile ei tasu loota.
m
Ma ei nimetaks seda vaktsiiniks./ 22. august 2021 20:06
Kes soovib, saab teada - https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2021/08/22/microbiologist-explains-covid-jab-effects.aspx
s
Seda, millele loota, ei pea terviseteadlik inimene ju kaugelt otsima minema -/ 22. august 2021 23:17
inimese ajalugu on vähemalt 0,5 miljoni aasta pikkune... Ei mäleta vaktsiine sellest ajast?
t
22. august 2021 16:34
Tuleb testida vähemalt 6000 vaktsineeritut.
d
Dr. Sucharit Bhakdi -/ 22. august 2021 20:08
brighteon.com/886e1f1c-d5dc-48bb-a217-778a79bc21ac
k
krista fischerile/ 22. august 2021 16:32
j
Joshka Fischer/ 22. august 2021 20:10
n
Niivõrd / 22. august 2021 16:28
rumal jutt, et süda läheb pahaks!
k
Küllap siis on hästi hirmutet/ 22. august 2021 20:10
f
22. august 2021 16:13
Fischer - palun seleta miks on vaktsineeritute testijate hulgas 40% POSTITIIVSEID JA mittevaktsineeritute hulgas ainult 4%. --- KAS SEE FAKT ei räägis teile selget keelt vaktsineemise ohtlikusest?
i
Inglise keeli, must-valgel:/ 22. august 2021 20:17
brighteon.com/886e1f1c-d5dc-48bb-a217-778a79bc21ac Oma kuulekas ignorantsuses on inimesed "arenenud maailmas" lasknud - taas! - tekkida riigisotsialismil. Loodetavasti on sel korral ka midagi head plaanis...

k
kergemeelne/ 22. august 2021 15:57
lootma ei tohiks jääda ka kolmandale sutsakale, aitab kahest küll...
e
Eino kui juba tegema hakkasid,/ 22. august 2021 20:18
milleks siis peatuda? Võiduka haua... lõpuni, seltsimees!
o
Ok/ 22. august 2021 15:52
Kui Lutsari, Fischeri jt andmed vaktsineeritute kergema haigestumise kohta paika peavad, siis paluks haiglate andmeid selle kinnituseks. Väideti ju mäletatavasti, et vaktsineeeritud haigestunul möödub covid kergemini. Tahaks näha konkreetselt seda väidet kinnitavat või ümber lükkavat statistikat. Et vaktsineeritud covid hage saab kiiremini haiglast koju. Näidake seda!
j
Jälle kadus kommentaar./ 22. august 2021 15:42
Ma tõin seal esile, et koroonat põdenute arv ei pruugi olla õige. Inimesed varjavad siiamaani oma koroona põdemist, seda eriti epideemia alguses. Põdenuid kardeti, vahel kutsuti koguni politsei või kiirabi, kui nad ringi liikusid. Keegi ei uskunud, et nad ikka terved on aja ohutud.
m
meeletu ahistamine mis käib nende suhtes, kes on terved ja ei pea süstet vajalikuks/ 22. august 2021 15:48
valdav enamus ei teagi, et nad põdenud on, sest põevad sümptomiteta. see on ju ka teada. ja kui sa oled asümptomaatiline, siis sa ei ole ju kusagil kirjas, et oled põdenud. pead süstet saama. olukord on väga haige.
l
Läbipõdenu/ 22. august 2021 16:05
Paljud ei käinud ka PCR proovi tegemas ja paljud on asümptomaatiliselt põdenud.... aga antikehade olemasolu ei lähe läbipõdemisena arvesse, mis on täiesti absurdne
h
Hüüdja Hääl Kõrbes/ 22. august 2021 15:42
Palun piirid kinni - või vähemalt kõik üle piiri tulijad testimisele ja kuni testi tulemuseni istuvad kontrollitult isolatsioonis.
s
Sa oled soe./ 22. august 2021 20:28
brighteon.com/886e1f1c-d5dc-48bb-a217-778a79bc21ac
f
Fisheri numbrid ei ole täpsed mitmel põhjusel./ 22. august 2021 15:39
Üheks peamiseks põhjuseks on see, et inimesed varjavad siiamaani oma koroona põdemist. Eriti hoolega varjati seda epideemia alguses, sest neid inimesi kardeti ja esines juhtumeid, kui neile kutsuti politsei või kiirabi. Neist käidi suure kaarega mööda. Ka praegu minnakse arsti juurde koroona kahtlusega enamasti vaid äärmisel juhul. Seepärast ei saa seda tabelit tõsiselt võtta.
p
Põdenute arv on kindlasti oluliselt suurem./ 22. august 2021 15:57
Sellest saab mingi ettekujutuse kindlasti prof. Rutt Kalda juhitud uuringust. Fisher ei saa siin kaasa aidata.
s
...ja nüüd hakkame iga nohu korral/ 22. august 2021 20:30
suurte hirmunud silmadega ja karjudes ringi jooksma?
l
Läbipõdenu/ 22. august 2021 15:15
Joller-Lutsar-Fischer-Joller-Lutsar-Fischer... aitab ehk juba? EI vaktsineeri ja nii jääb :)
s
22. august 2021 15:55
Sama siin. Minu antikehad on power.
k
Kuidas "ei vaktsineeri"?!/ 22. august 2021 20:31
Kogu inimkonna ajaloo jooksul oleme vaktsineerinud ja nüüd "ei vaktsineeri"?
t
Tõesti, Joller ja Lutsar.../ 22. august 2021 23:28
Miks ei saa sõna Arstid Joseph Mercola, Sucharit Bhakdi, Geert Vanden Bossche, John Ioannidis, Peter McCullough, Rainer Füllmich, Stephanie Seneff, Sam Bailey, õde Erin Marie Olszewski, erialateadlane Judy Mikovich ja üks mRNA-tehnoloogia loonud teadlasi Robert Malone?
a
Ahh soo/ 22. august 2021 15:12
pean siis lootma sellele sulanud jäätisele teie külmikust. Ehk tuuakse ukrainast uued, seelikud seal kõik koos
j
Jüri/ 22. august 2021 15:08
Maru huvitav. Matemaatikud on omast arust väga õiged meditsiinilist nõu andma. Kui globalistide suuvoodritest arstid välja arvata, siis tõeliste arstide soovituseks on, et koroona läbipõdemine annab parima immuunsuse!!! PS! Koroona viirus on olnud tuhandeid aastaid, 2020 tuli lihtsalt uus mutatsioon. Kas looduslik või tehislik see pole veel selge.
a
Absoluutselt õige jutt./ 22. august 2021 15:48
Mäletan, kui 1965.a. ülikooli loengul teadustati, et on avastatud uus suur viiruste rühm - Koronaviirused. Kuid esialgu ei osatud neist midagi arvata. Vahepealsed aastakümned olid vaiksed, kuni nüüd siis lahvatas üks koroona mutant Hiinas. Viirus nagu iga teine.
9
99,999% muide tõenäosus, et laborist./ 22. august 2021 20:33
Aga see ei murra loodetud moel - ilmselt tõesti tööõnnetus, sest relvana ja valmis viirus oleks niitnud ilmselt päris pandeemia kombel... kui nüüd muidugi hoopis vaktsiinid relvaks osutuvad...

e
Ei/ 22. august 2021 15:07
Koroonavaktsiinimürkidele😍😍😍
t
... ning SUUR JAH inimese TERVISELE(=immuunsusele) läbi/ 22. august 2021 20:35
tervislike eluviiside ja mürgitamata (pestitsiidid, antibiootikumid, plastifikaatorid jne jne) õhule, veele ja toidule!
j
Jaan/ 22. august 2021 14:41
Ka vaktsineerimisele ei tasuks lootma jääda,seda näitab Iisraeli kogemus
k
Kiisu/ 22. august 2021 15:37
Iisrael ebaõnnestus sest umbes 1 miljon otsustas mitte vaktsineerida ja tekitas uue laine. 10 % rumalaid rikkus ära kogu riigi pingutused. Sama mis Eestis.
k
Kiisule/ 22. august 2021 16:23
sa ei ole ikka aru saanud, et vaktsineeritud kannavad täpselt samamoodi edasi ja haigestuvad ka. Viirus ei kao kuhugi, see on meedia ja äraostetud nõuandjate propaganda ja vale, mida usud
b
"Tarkpea" Kiisule - teabelinekingitus ühelt paljudelt julgetelt Arstidelt:/ 22. august 2021 20:38
brighteon.com/886e1f1c-d5dc-48bb-a217-778a79bc21ac Inglikeelt peab muidugi ise mõistma...
h
harjuge mõttega/ 22. august 2021 14:37
Et koroona jõuab lõpuks kõigini. Kuna peagi on kõik vaktsineeritud ja üha enam levitajatel sümptomeid ei ole siis jääb haigus aastakümneteks. Testimise võiks kohe lõpetada sest see on vaid liigne priiskamine. Testimine meelelahutuslikul eesmärgil aga kuritegu. Testimine haiguse levikut ei piira ja ühtegi haiget tervemaks ei tee. Iisraeli näitest võiks õppida.
h
Harjutan mõttega, kuid/ 22. august 2021 16:34
gripp näiteks pole minuni jõudnud. Pole gripi vastu kunagi vaktsineerinud. Koroona vastu vaktsineerisin, kuigi .. jah, sügavat mõtet sellel vist pole.
M
"Harjutan mõttega.."-le:/ 22. august 2021 20:44
Miks peaks loomulike/looduslike eluviisidega, mõistlikus hügieenis elaval TERVEL inimesel vaja olema mingit kunstlikku keemilist kaitset, nagu on vaktsiin?
j
ja sellest viiruset nii sama välja ei pääse./ 22. august 2021 14:33
Selge kooronaistid on jõudud koronaismi.
s
Sotsialism on selle asja nimi,/ 22. august 2021 20:45
mis praegu toimub... mäletad ju küll - leenin, staalin, itler ja kes nad kõik olid... aga ka KÕIK RIIGIJUHID HETKEL, sest asja dikteerib SUUR raha.
m
mina ise/ 22. august 2021 14:32
Olen haiguse läbi põdenud suht kergelt, arst soomes(töötan soomes) soovitas mitte vaktsineerida kuna see laastab immuunsüsteemi.
t
Tubli arst! / 22. august 2021 16:58
Tervitan kolleegi ja soovin, et ka Eestis oleks rohkem selliseid arste. Lugupidamine Soome arstile.
j
Justament, on "arstid" ja Arstid./ 22. august 2021 20:47
Samas, kui vaadata Emakese Maa looduse säilimise aspektist...
m
M/ 22. august 2021 14:31
Aga vaktsineerimise kõrvaltoimed? Tuttav istus pärast teist vaktsiini kaks kuud haiglas.
i
iüffu9/ 22. august 2021 15:38
Jah, aga mul oli vaid süstekoht valus. Sams tütrel jt. Sugulastel. Ka palavikku polnud.
m
Meelis Ka/ 22. august 2021 19:28
iüffu9'le: Loodan Sind olevat nii vana inimene, et Sinu lapsel on juba endal lapsed. Kui mitte, soovitan südamest palvetada, et kunagi vanavanemaks saaksid. Oleks suur rõõm Sinuga umbes 5 aasta pärast mõtteid vahetada, kui tõde sissesüstitud aeglase mürgi tegeliku toime kohta on selgunud.
m
Mis kõrvaltoimed?!/ 22. august 2021 20:47
Nendest rääkimine on ju keelatud!
k
Kas sõna "s.. ahunnik ei sobi? / 22. august 2021 22:31
Kust küll sellised pepsid "kadakasaksad" välja on tulnud? Asja sisu oli ju hoopiski tähtsam, kui see üks rahva seas laialt levinud sõna.
s
Süstekoht on valus, sest nüüd on uued süstimise reeglid. / 22. august 2021 22:36
Süstekohta ei tohi enne süsti piiritusega puhtaks nühkida. Lubatud on vaid deslahuse "piserdamine" süstekohale. Jälgige seda, kui süsti saate.
n
Noa/ 22. august 2021 14:28
Olen arvestanud isegi surmaga aga vaktsineerima EI HAKKA
o
oh/ 22. august 2021 14:01
läbipõdemine on ainus tervislik viis. midagi pole teha. jah, annan aru, et on tõenäosus haiglasse sattuda, on ka tõenäosus surra. sama tõenäosus on ka auto alla jääda ja surma saada. kes seda teab, mis tulla võib.
t
Tule,/ 22. august 2021 14:07
ma nakkan sind auto alla sattumise viirusega :).
n
Nõus/ 22. august 2021 15:17
Vaktsineerimise kätte on sama suur tõenäosus surra ja igasugused kõrvaltoimed on samuti vägagi tõenäolised, nii et... :)
f
fpuofy/ 22. august 2021 15:40
Ei ole sama suur tõenäosus vaktsineerimisse surra. Eestis pole kindlaid vaktsiinist põhjustatud surmasidm küll aga on surnud inimesed koroonasse.
t
Too fpuofy/ 22. august 2021 15:57
Miks ei ole? Kindlasti on neid kes on selle mürgi süsti pärast siit ilmast lahkunud ja isegi kui keegi räägib , et nende tuttav suri peale seda süsti siis te nagunii ei usuks seda, te olete nii suures nn vaktsiini'' usus.
k
Korras tervisega(=immuunsusega) inimesele igasugu/ 22. august 2021 20:51
nohud külge ei hakkagi. Aga põdemine on loomulikult ÕIGE viis. Inimorganismi keerulisus on dimensioonide võrra suurem, kui ükskõik kui kõva kaasaegne vaktsiiniteadlane rakendada oskaks.
t
Tüübile "fpuofy":/ 22. august 2021 20:52
Kas seda "koroonat" mõõtsid sa PCR-"testiga"?
k
Kallis fpuoy! Kust sa oma andmed saad?/ 22. august 2021 20:56
Tegelikud andmed, vaba diskussioon ja arutelu on ju ühe-tõe-esindajate poolt blokitud! Kogu nn big pharma toiduahelas olev nn big media tegeleb selle + tegeliku teaduse tsenseerimisega.
t
to fpuofy/ 22. august 2021 22:52
vaktsiinist on siin surnud küll ja küll,kuid kõik mätsitakse kinni.Kes siis enam vaxima läheks,kui tõtt kirjutatakse.

m
Meelis Ka/ 22. august 2021 13:59
Sundvaktsineerimisest. Meie "valitsejad" ja nende sabarakud peaksid silmas pidama järgmist: - Kogu tegevus Natsi-Saksamaal 30-40ndatel aastatel oli (formaalselt) seaduslik. - Nürnbergi protsessil ei arvestatud õigustusi "olin ainult käsutäitja", "teised tegid ka" ja "ma ei saanud aru, mida teen". - See, et (harimatu) inimene pole kursis mittemaise maailmaga, ei tee seda olematuks. - Kuriteole järgneb karistus. See ei tarvitse tulla praeguses süsteemis ega isegi mitte füüsilisel tasandil. - Oma rahva (praegusel juhul "vaktsiinidega") hävitamine on raskeim kuritegu, mida võimur üldse teha saab.
k
Karistus ootab sindki/ 22. august 2021 14:08
g
Gyi/ 22. august 2021 15:43
Ära võrdle võrdlematut, su jutt on rumal ja demagoogiline. Valitseja on kuningas, hädapärast president. Eksisteetib seadusandlik jä täidesaatev võim, st Riigikogu ja valitsus. Valitseja ja valitsus pole sama asi.
m
Meelis Ka/ 22. august 2021 18:43
Karistus'ele: Olen igati nõus, loIIusel võivad olla kurvad tagajärjed. Ootan huviga aega, millal "vaktsiini"kahjustusi enam maha vaikida ei saa ja kommentaaridesse ilmuvad nördinud karjatused "no kes küll seda oleks osanud arvata, et meid mürgisüsti saama survestatakse".
m
Meelis Ka/ 22. august 2021 18:48
Gyi'le: Enne näppude käivitamist käivita aju. Käesoleval juhul tähistasin jutumärkidega irooniat (võib tähistada ka tsitaati jne). Meie "iseseisva riigi" juhtfiguurid käituvadki nii, nagu rahvas eksisteeriks nende armust. Aitäh, et nad lubavad meil nende riigis elada. Püüavad meid küll süstidega ära mürgitada, aga eks katsume sellele vastu seista ja ikkagi ellu jääda.
m
Meelis Ka/ 22. august 2021 18:56
Palve oponentidele: enne mulageneraatori käivitamist püüdke toimuvat mõista. Hea abivahendi viide on siin all. Ohverdage oma elust 105 minutit aega ja kuulake-vaadake üht maailma tippspetsialisti, eestikeelse tõlkega. Pärast seda võiks mõtleval inimesel arusaam toimuvast tekkida, ma usun. https://www.bitchute.com/video/KHOATwQpWCEW/?fbclid=IwAR2DoX2fH37JCmgupoYPrsCGDux5v7F8uIBov9T693XMhoxPZ-bkunHnsrg
s
Satraabid "Gyi" ja "fpuoy" püüavad meeleheitlikult juttu/ 22. august 2021 20:59
oluliselt mujale saada... oh teid vaeseid.
s
Siberi Rahaboss/ 22. august 2021 13:52
Täitkem ravimifirmade ja vahendajate taskuid rahavooludega, neil ei ole vaal isu otsa saanud.
s
...ja ärge JUMALA PÄRAST andke raha ausatele puhta maailma eest/ 22. august 2021 21:07
seisjaile, kemikaalivaba toidu ja -lisandite tootjatele! Sest moodne inimene ei vaja hea tervise/immuunsuse jaoks mitte TOITAINEID ja head äravoolu vaid tarkade onude poolt valmistatud "vaktsiine", mis pole läbinud isegi inimkatseid (elik on hetkel KÕIK eksperimentaalsed).
b
Balti Kett tuleb/ 22. august 2021 13:39
Kuna meie peavoolumeedia vaikib sellest siis tuleb seda ise jagada - 23 august toimub Balti kett infot saab: balticway2021.com/est/ https://www.telegram.ee/eesti/lati-balti-keti-populaarsus-plahvatas-osalemas-on-ule-saja-tuhande-inimese
l
22. august 2021 14:00
Lätis praeguseks teada üle 100 000 osaleja
b
BALTI KETT 23. augustil 1989 Eestis, Lätis ja Leedus korraldatud ühine poliitiline massimeeleavaldus/ 22. august 2021 14:01
Mis jama sa jagad siin?
k
Kas/ 22. august 2021 14:09
see kett ulatub Moskvani :)?
n
No.../ 22. august 2021 15:38
Kas pead tõesti oma soperdist iga artikli alla panema? Millele loodad!
j
jama ajajale/ 22. august 2021 22:58
Balti kett tulebki homme 23 august.Passide,maskide,testide jne. vastane.
m
Milleks leiutada jalgratast?/ 22. august 2021 13:37
Rootsi näide ju tõestas juba seda ja rootslased tunnistasid veaks. Aga ega ajudeta tegelased sellest aru saa.
k
Kristiina./ 23. august 2021 06:52
ah nad vanadekodude pärast. Meil on need talveks uuesti süstitud sest 80+ inimese mõte muutub. Pole neil mingeid maske
v
Võiks kuulata/ 22. august 2021 13:30
https://www.facebook.com/meeme.mottus/videos/425620052112930
m
Mida selle hambaarsti intervjuu siia puutub?/ 22. august 2021 14:03
Praegu on statistilised andmed kenast tabelist vaadatavad.
a
Andmed on tabelis küll, aga pooltõde on hullem kui täisvale.../ 22. august 2021 22:32
Neid andmeid (teisalt andmepuudust) tuleb mõista ja tausta teada. Niisama esitades üritavad nad vaid tõde väänata.
e
Einoh/ 22. august 2021 13:28
Tasuks mõelda, et ei haigestugi äkki. Tasuks mõelda..... tasuks midagi targemat hakata rääkima
f
fissersusser/ 22. august 2021 13:51
Taas propaganda vaktsineerimisele järgmine tark matemaatik.
m
Mittehaigestumise taga on peale mõtlemise ka/ 22. august 2021 22:32
õige tervisekäitumine.
a
ak/ 22. august 2021 13:12
ei tasuks? akadeemik? ehk siiski tasub? samuti sooviks ikkagi andmeid selle kohta, kui palju on teistkordselt covidisse haigestunuid? ja kas üldse on. Teada on ka üksikud juhtumid, kui inimene haigestub tuulerõugetesse teistkordselt - erand kinnitab reeglit!
m
Maamiees/ 22. august 2021 13:17
Vaata Israeli kus pooled kes on vaktsineerimise läbinud on uuesti haiged ja haiglas masinate all.
a
Ammu teatatud/ 22. august 2021 14:11
inimestest, kes korduvalt haigestunud.
p
Point on ju selles, MIKS keegi üleüldse haigestub millessegi!/ 22. august 2021 22:35
Olete mõelnud, miks (ka (")arstid(")!) ei räägi ega papagoina korruta, kuidas TERVIST(=immuunsust) tagada?
s
Sama/ 22. august 2021 13:12
Hästi võib tervisenõu küsida tuvidelt bussipeatuses, täiesti suvalisest tervise alal nullteadmisega inimesest on oksemeedia teinud arvamusliidri.. kes k9 rat sa oled, et iga nädal oma mula ajad?
s
Sinusugused,/ 22. august 2021 13:40
nagu näiteks Rimi koristajad või kassiirid ju iga päev kirjutavad sadade, kui mitte tuhandete viisi oma, kui spetsialisti "tõde". Statistika tugineb matemaatilistele arvutustele ja tema ongi selle ala spetsialist. Teie pime usk, ei ole midagi.
t
To sinusugused/ 22. august 2021 16:16
p
Praegu on sellised ajad, et suurem osa tervishoiutöötajad on/ 22. august 2021 22:37
oma aju "taskusse pannud" ja teevad vaid imelikku häält, kui viisakalt öelda... Kes uurib ja kelle pea lõikab, see mõistab...
.
"Sinusugused,"-le:/ 22. august 2021 22:37
... ja sinul on usu asemel teadmised?

s
Sekreet/ 22. august 2021 12:58
Ilmselt on valitsusel tekkinud kahtlus, et läbipõdenud ei tahagi lasta ennas vaktsineerida. Sestap siis hirmukülvaja Fisher oma artikli avaldaski. Cosmos
l
Läbipõdenud/ 22. august 2021 13:42
teavad, et need antikehad ei püsi organismis igavesti, nagu ka vaktsiini saanutel, aga teiesugused koroonaba-ndii-did seda ei tea.
l
Läbipõdenule/ 22. august 2021 14:13
Näed siis, juba 4, kellest kirjutasid, küll neid lisandub veel, panid täppi.
K
...aga vaktsiinid on ju lubatud maha müüa!/ 22. august 2021 22:39
Kuidas me muidu onu Billilt oma provisjoni saame?
K
"Läbipõdenud"-le:/ 22. august 2021 22:41
Kui sa tead, mis on tervis, siis püsidki igavesti terve. Vaktsiiniusklikud saavad oma toitained kemikaalidest. Ju nad on mingi täiesti uued ja senitundmatud organismid...
s
Seen Astraga/ 22. august 2021 12:55
Vaktsineerimisele ei tasu ka lootma jääda, mida ma nüüd siis teen, paluks terviseametilt näpunäiteid! Miks on vaja avaldada artilkeid "ei tasuks" "võivb-olla" "ehk siis" jne. Kui nad ise ka ei tea, mis saama hakkab, miks nad pidevalt õpetavad?!!
j
jah, ega õpetamisest/ 22. august 2021 13:43
pole mingit kasu sinusugustele, kui aju puudub :). Sellepärast aru ei saagi.
t
To: jah, ega õpetamisest / täna 13:43/ 22. august 2021 14:50
Kes nüüd siis ikkagi aru ei saa ? See valitsus on rahvast petnud riknenud vaktsiinidega. Kus mina tean. missugust solki võidakse mulle organismi surada. Ei usalda oma riigi valitsust. Nii palju valet ja rääkimata jätmisi.
ü
Ülimalt loogiline küsimus -/ 22. august 2021 22:42
ise ju midagi kindlalt ei tea, aga keelata-käskida oskavad kindlalt?
l
"jah, ega õpetamisest"-le:/ 22. august 2021 22:43
lihtdemagoogia - selle asemel, et SISULISELT vastata, rünnatakse ISIKLIKULT, mis ei puutu absoluutselt asjasse!
k
Kodanik/ 22. august 2021 12:54
Ja Delfis selline info "Halvad uudised Iisraelist: maailma enimvaktsineeritud rahvas kannatab nüüd suurima nakatumislaine all"
a
Ajupuudulikule/ 22. august 2021 13:45
Sulle sai juba öeldud, et selles artiklis hoopis muu kirjas, kui sina püüad näidata. Otsi, kes lugeda oskab, kui ise ei oska :).
a
Ajupuudulikule/ 22. august 2021 13:45
Sulle sai juba öeldud, et selles artiklis hoopis muu kirjas, kui sina püüad näidata. Otsi, kes lugeda oskab, kui ise ei oska :).
r
Rosalie/ 22. august 2021 13:52
Artiklis jah kirjas, et kehv lugu, vaktsineerimisest kasu pole, “aga vaktsineerige ikka.”
a
Artiklis EI OLE ÖELDUD, et vaktsineerimisest kasu pole/ 22. august 2021 14:08
Lugege uuesti: https://forte.delfi.ee/artikkel/94364981/halvad-uudised-iisraelist-kunagine-maailma-enimvaktsineeritud-rahvas-kannatab-nuud-suurima-nakatumislaine-all .
j
Jüri/ 22. august 2021 16:09
Artiklis EI OLE ÖELDUD, et vaktsineerimisest kasu pole - Täna on see riik maailma ühe suurema igapäevase nakatumisnäitajaga ning paraku on ka haiglavoodis olijaist pooled vaktsineeritud. Ja kui arvestada, et haiglavoodites tegelikult haiglates töötavate arstide info põhiselt 85-90% vaktsineeritud, siis peaks vähegi mõtlemisvõimelisele inimesele asi selge olema.
k
22. august 2021 12:52
Käige oma nn vaktsiinidega sinna pimedasse kohta kuhu päike ei paista!!! Ei kavatsegi endasse lasta seda mürki süstida!
k
Kuidas nii? V.-neerimine on inimkonda halvimast päästnud juba/ 22. august 2021 22:46
p
Pole mõtet!!!!!! / 22. august 2021 12:51
Suurtel tähtsatel ninadel EI TASUKS ka lootma jääda, et absoluutselt KÕIK INIMESED SELLE NÄNNI saamishimus end vaktsineerima jooksevad!!!!!!! KÕIK INIMESED ei ole saaamahimulised, ei igatse koju mõttetut kraami ostma ega lase end ka ÄRA OSTA!!!!!!!!!!!!
m
Ma käisin,/ 22. august 2021 14:15
ja keegi ei meelitanud nänniga ega jagatud seda. Nüüd üks sinusugune nutab, kuna ei lasta enam mõne päeva pärast jõusaali, kuigi hoiatasin teda juba varem :).
n
No aga need "suured ja tähtsad" ninad ise ju ongi saamahimus/ 22. august 2021 22:48
omad ajud "taskusse pannud"... Või äkki surmahirmus?
e
22. august 2021 12:51
Eks 5 aasta jooksul on näha, kas oli õige vaktsineerimine või mitte vaktsineerimine.
t
To E/ 22. august 2021 13:24
Ma arvan et 2 aasta jooksul juba selgub tõde !!
e
Ei näe sa midagi,/ 22. august 2021 14:16
kui pole vaktsineeritud, sured varem ära.
j
Jüri/ 22. august 2021 16:11
Mina olen lugenud, et vaktsiinides sisalduva grafeenoksiidi mõju ilmneb 8-10 aasta jooksul.
j
Jüri/ 22. august 2021 16:25
Ja üldiselt arvan, et tendents on juba praegu suht selgelt näha - üldine suremus on tänavu (koroonale lisandus vaktsineerimine) ~20% suurem kui eelmisel 2020 aastal (ainult koroona) - esimesel poolaastal on tänavu surnud ~1600 inimest rohkem kui 2020.
a
Arvan, et juba varem.../ 22. august 2021 22:48
v
v mõju on näha juba siingi,/ 22. august 2021 22:50
sellest, kas inime' on üldse võimeline mõtlema...
p
peab mainima/ 22. august 2021 12:38
et see pealkiri kõlab pehmelt öeldes õõvastavalt . olen kevadel vaktsineeritud ja läbi-põdemist "ei looda" .
ä
Ära uhkusta/ 22. august 2021 16:05
Sain covidi 2019 lõpus Soomest, kui seal massiliselt elavad pilud oma uusaastat tähistavad. Eestis ei teatud sellest siis midagi. Küüslauk/ viin sisse ja -20 kraadiga paarkümmend km jalutama. Ninasõõrmed lausa põletasid.
p
Pealkiri on tõene. / 22. august 2021 17:08
Aga miks see sind õõvastab? Oleks pidanud varem mõtlema.
t
Trooja hobune/ 22. august 2021 12:36
Olen lihtne hooldusmees, aga isegi minu ajukurrud mõtlevad suurema vaevata välja, et kõige ohutum ühiskonnagrupp mittevaktsineeritutele (ja ka vaktsineeritutele) on siiski "läbipõdenud". Kui ma lähen kellegi juurde koju, olen äärmiselt ettevaatlik inimeste suhtes, kes ütlevad, et "pole vaja muretseda, ma olen vaktsineeritud".. Tuleb mask ette panna. Teadaolevalt levitavad just vaktsineeritud kõige enam viirust, kuna nad on hooletumad - mina ju ei haigestu.. Kui aga inimene ütleb, et ma olen koroona läbipõdenud, olen ma täiesti muretu ja maski ei kanna.
t
Tegele siis hooldusega/ 22. august 2021 12:40
ja ära kirjuta lo-llusi. Hoolimatud on hoopis koroonapiirangute vastased, kas ei näinud, kuidas nad Toompea miitingul kallistasid jne. Vaktsineeritute seas on viirusekandjaid 5 korda vähem ja viirus on neil ka lühemat aega, kuidas nad siis ohtlikumad on?
t
to Tegele siis hooldusega/ 22. august 2021 12:51
Esiteks, vaktsineeritute seas ei ole viiruskandjaid 5 korda vähem, vaid 3 korda rohkem (TÜ uuring: Seekordse uuringuetapi käigus testiti 2513 inimest, kellest 11 andsid positiivse koroonaproovi. Neist kaheksa olid viirusekandjad ning kolm haiguse läbi põdenud. Viirusekandjatest omakorda kuus olid vaktsineeritud(!) ja kaks vaktsineerimata. Teiseks, nad levitavad oma koroonapassiga viirust igal pool, sest nad ei teagi, et nad viirusekandjad on. Mittevaktsineeritud on ettevaatlikumad ja liiguvad vähem ringi.
E
🐞🐞🐞/ 22. august 2021 12:57
Eelmisele----on aru saada, et käid ikka veel ringi silmaklappidega ega jaga nakatumisest ja nakatamisest mitte halligi!!!!!!! Sadu kordi on siin kirjutatud ja seletatud, aga sa ikka veel ei tea!!!!!! Ei hakka mina ka siis sulle seletama, kui senised hoiatused on läind nagu hane selga vesi!!!!!! Ole siis edasi selline!!!!!
t
to-le/ 22. august 2021 14:20
Sa vaata igapäevaseid andmeid, kui vaktsineerituid viirusega on 5 korda vähem, siis sellest võib ka järelduse teha, aga mida mingist uuringust, kus ju selgelt kirjas, et pole võimalik lõplikke järeldusi teha, ma ka osalesin selles uuringus.

ö
öäüö/ 22. august 2021 12:32
Fidseri horoskoobile ka erilisi panuseid ei pane.
m
Metamorfoos/ 22. august 2021 12:29
Nii juhtub, kui teise eriala inimesed võtavad võõral erialal sõna. Mis ajast rakendusmatemaatikud viroloogia väljaõpet saavad?
a
aga/ 22. august 2021 12:43
mis ajast viroloogid on statistikud ja matemaatikud?
t
Tartu ülikooli matemaatilise statistika professor oskab andmete põhjal statistikat teha paremini/ 22. august 2021 14:37
Ei pea viroloog olema, kui rääkida arvude keeles.
j
Järeldused ei saa olla tõesed, kui algandmed on vigased. / 22. august 2021 17:16
Läbipõdenute täpne arv ei ole teada. Mingil määral näitab läbipõdemist kaitsekehade olemasolu veres. Need kk. ei saa ju tekkida eimillestki. Nende omanik peab olema koroonat põdenud. Kas sümptomitega või ilma - see ei ole tähtis.
n
Niru lugu/ 22. august 2021 12:27
Seeder haiglas, aga Ott terve.
j
Järelikult / 22. august 2021 14:22
Ott valetas, tuues ettekäändeks oma haiguse, muidu oleks ka haiglas :).
e
Ei saanud aru, mida Ott valetas. / 22. august 2021 17:18
Palun veel kord selgitada. Tänan ette.
e
Ei tasu loota,/ 22. august 2021 12:24
et ilma vaktsiini abita kõik haigestuvad ja haigust läbi pädeda saavad. Tõepoolest. Äkki ei haigestugi.
t
Teist korda tsensori kiuste, ei saa aru, milline sõna oli ropp?/ 22. august 2021 12:46
Kõ-ik ki-ndlasti ei ha-igestu, nagu va-nasti pi-da-li tõ-ve pu-hul.
m
Mis mõttes kaitsta enda koroonaviiruse vastu vaktsineerides?/ 22. august 2021 12:22
Vaktsineerimine ei kaitse mitte kuidagi koroonaviiruse eest,milleks sellist ila suust välja pritsitakse.
m
Milleks ise seda kirjutad,/ 22. august 2021 12:48
kas kõik vaktsineeritud siis haigestuvad?
k
K õ I k inimesed ei haigestu mitte kunagi. / 22. august 2021 17:20
Ka Katku korral jäävad osa inimesi puutumata.
.
../ 22. august 2021 12:19
r
Rosalie/ 22. august 2021 13:51
Ilmselgelt mitte kõik. Nagu mitte ka kõik mittevaktsineeritud.
u
Uudis Delfist/ 22. august 2021 12:17
Need on nüüd siis Eesti andmed (või andmete käsitlus). Iisraeli andmed näitavad midagi muud. https://forte.delfi.ee/artikkel/94364981/halvad-uudised-iisraelist-kunagine-maailma-enimvaktsineeritud-rahvas-kannatab-nuud-suurima-nakatumislaine-all
d
Demagoogiline jama/ 22. august 2021 12:52
lugesin artiklist, kopeerin: paraku on ka haiglavoodis olijaist pooled vaktsineeritud. Ainult pooled, aga sinusuguste mulje on ju, et kõik seal vaktsineeritud?
k
22. august 2021 13:06
Kas pudel on pooltühi või pooltäis?
i
iisraelis/ 22. august 2021 20:53
95 protsenti raskelt haigeist on vaktsitud.