Uudised

Ööpäevaga lisandus 525 koroonapositiivset, haiglaravil on 165 nakatunut, suri kaks inimest

Toimetas Elis Kusma, 15. september 2021 10:42

458 KOMMENTAARI

a
Anti Keha./ 15. september 2021 19:24
Surm ei kao maailmast kuhugi.
k
kaalukausil/ 15. september 2021 23:26
Milleks surra ennem surma
k
Karla/ 15. september 2021 15:45
Euroopas selle nädala/7 päeva arengud: Uusi Covid19 nakatumisi 1 miljoni elaniku kohta - 1. Montenegro 2. Serbia 3. UK 4. Sloveenia 5. Leedu 6. Eesti 7. Albaania 8. Shveits 9. Iirimaa 10. Põhja-Makedoonia ... 14. Läti. ... 33. Rootsi ... 36. Soome
n
Nii on/ 15. september 2021 12:54
Paistab, et vaktsineerimine pole teragi aidanud, praegu hullem olukord, kui eelmine aasta seeaeg, kui ühtegi vaktsineeritut polnud? Aitab ainult koolude ja kaubakeskuste, baaride, ürituste sulgemine ja seda on vaja teha nüüd ja kohe tõesti, mitte taas venitada, et pääseda maailma esiritta!
k
kui/ 15. september 2021 14:04
kaua sa jaksad suletud elu elada, ma küll ei taha mingit sulgemist, lihtsalt ei käi igal pool kogu aeg.
t
to Nii on/ 15. september 2021 14:31
Ei saa võrrelda võrdlematut - eelmise aastal samal ajal kehtisid piirangud, inimesed kandsid ka rohkem maskisid ja ei saginud nii palju ringi. Piirangute leevendamisega hakkas novembris tõusma nii nakatumiste kui ka surmade arv. Vaadates koroonastatistikat ja meie poliitikute sebimist, siis... novembris astus tagasi vist ainus minister, kes riigipiiril silma peal hoidis ja peale võimuvahetust läks asi täitsa "hapuks", valitsuse tegevus(tegevusetus) lisaks suutmatusele koroonat ohjata, ajas ka rahva kahte vaenutsevasse leeri. Masendav.
e
Emand/ 15. september 2021 12:51
Vaktsiin ei ole ravi! Aga ravi ja seejuures ENNETAV ravi koroona vastu on algusest peale olnud olemas. Küsimus on tänasel päeval ainult selles - MIKS inimesi ei ravita, MIKS arstidel keelatakse ja takistatakse inimesi ravimast?! Surutakse läbi ainult mingit kahtlase väärtusega vaktsiini. KAKS AASTAT on meid selle teemaga ruineeritud!
t
to Emand/ 15. september 2021 13:23
Milles see ravimise takistamine seisneb? Kas ei tööta EMO, haiglad, kiirabi või perearstid?
k
kas/ 15. september 2021 14:06
keegi on öelnud, et vaktsiin on ravi? Mis ennetavast ravist sa räägid?
k
Kas-ile teadmiseks/ 16. september 2021 07:42
Ennetav ravi on vitamiinid, mis immuunsust tõstavad ja haiguse ravipreparaat on ka aga olemas aga seda ei tohi mainida ja big farma on selle keelustanud, sest see segab vaktsiiniäri.
c
Covidile/ 16. september 2021 10:14
puudub ravi ja seda, kuidas kellegi immuunsysteem reageerib, ei tea mitte keegi enne, kui haigestub. Raskelt haigestuda vöivad ka noored ja terved.
l
Lugeja/ 15. september 2021 12:51
Õuduste õudus taas lugeda! Mis ometi toimub, et üle 500 koroonapositiivse ööga ja RANGEID PIIRANGUID IKKA VEEL ei kehtestata?.Mida taas oodatakse, kas et 1000 koroonat oleks päevas? Piinlik!
a
15. september 2021 12:58
v
võimalused on olemas/ 15. september 2021 23:30
Neid võib ka olla, aga ise tuleb mõistusega elada
4
420feel/ 16. september 2021 07:28
Keegi ei taha seda sammu astuda, valimisteks peavad ju kõik heas nimekirjas olema. Kes ikka tahab halb juht olla
p
15. september 2021 12:47
PCR testi looja ütles ise välja, et PCR ei näita haigust ega nakkust. See pandeemia on üks suur pettus.
e
elust tulnud arusaamad ehk kogemused/ 15. september 2021 23:33
Viinapudelis on ka lood nii, et see kangem osa on põhjas, mis pähe lööb.

e
Eesti elu/ 15. september 2021 12:27
s
Suur käegalõõmine!/ 15. september 2021 11:46
Inimesed käivad poolhaigetena tõõl! Viirus levib ka vaktsineerimisest hoolimata jõudsalt. Loodus valib!
h
hmm/ 15. september 2021 11:38
Ikka kasvutrendis. Loodetatavsti on haiglates vaktsiinivastased ja lahkujad ...
k
katsejänes/ 16. september 2021 02:07
ja mida sa täpsemalt loodad? Sa vist ei tea kuidas selle vaktsiiniks nimetatud preparaadi loomkatsetused lõppesid.
m
Marika Meier/ 15. september 2021 11:22
e
E/ 15. september 2021 11:10
Ei usu ühtegi avaldatud arvu,kõike tehakse inimeste hirmutamiseks.Võite need arvud pista teate ise kuhu kohta.
s
surnuid tagasi ei too/ 15. september 2021 11:24
Liida kuidas tahad, aga summa jääb samaks
i
inimene/ 15. september 2021 11:39
Mind küll tõde ei hirmuta. Kui sind hirmutab, ära loe.
t
to E/ 15. september 2021 12:24
Miks sa, vaeseke, nii hirmul oled, küsi arsti käest rahustit
b
b/ 15. september 2021 14:07
hirm ainult sinu enese peas.
a
Anna/ 15. september 2021 11:09
Miks neid andmeid ei saa usaldada? ühel päeval 300 ,järgmisel juba üle 500. Võiks neid numbreid korralikumalt tuunida.
e
Erinevatel päevadel/ 15. september 2021 12:24
erinev arv testituid, selge, et nädalavahetusel paljud haiged ei pääse oma perearstiga ühendusse, nädalavahetustel palju üritusi, tulemused tulevad nädala keskel välja jne.
s
15. september 2021 12:26
sõltub tehtud testidest,nädalavahetustel vähem testituid
a
Anonymous/ 15. september 2021 11:06
Survestame survestame ... Inimesed on juba nii läbi loputatud, et nad ei märkagi enam, et see jama on kestnud pea KAKS AASTAT ja mitte mingeid tulemusi EI OLE! Kogu selle koroonajama ainukene mõte on VAKTSINEERIDA! Mitte ravida! Ja küllap see ka varsti välja ujub, milliseid kokkuleppeid ja musti tegusid koroona varjus tegelikult korda saadetakse.
k
kuidas pole tulemusi,/ 15. september 2021 12:27
kui varasemate lainete aegu suri iga päev hulga koroonahaigeid, ometi siis rahvas suhtus tõsiselt ettevaatusabinõudesse. Nüüd on näha, kuidas ei täideta midagi, kui just käsku pole, iga päev tohutult üritusi, kus midagi ei kontrollita, FB täis turismifirmade pakkumisi ja suur hulk küll pöidlad püsti või südame märgid jne.
t
To: 12.27/ 15. september 2021 12:47
Tee endale lõpuks selle koroona olemus ja mõju selgeks kuulates ja vaadates neid inimesi, kes väljapool meie konnatiiki sõna võtavad. Mitte ära usu suu ammuli mida mingi Lutsar ja Popov sulle ette söödavad.
t
to-le/ 15. september 2021 13:16
aga sa loe ka, alles FB-s üks tegelane avaldas FI artikli, kus on kirjas, et pärast vaktsineerimist, pole Soomes surmade arv kasvanud, hoopis kahanenud, aga sinusugused räägivad, et vaktsineeritud surevad hulkadena.
k
Kummaline suhtumine!!!! / 15. september 2021 11:04
Mis toimub??? Kas ma ei tohi siis teist inimest kaitsta, keda rünnati???? See oli kohatu, kui Kethi seda hooldajat niimoodi süüdistas!!!!!! Oli siis õigus tal või????? Imelik küll!!!!
k
Kummaline!/ 15. september 2021 11:14
Eile oli TV-3. küsimus, "kas peaks vaktsiinust loobujaid kohtulikult karistama"? Täna see kommentaar haihtunud. 22% vastanutest olid nõus karistama. Küsisin, kes küll sellise küsimuse peale üldse tuli? Näib, et meil ollakse verejanulisem kui oskame arvata. Vaktsineerimine on vabatahtlik, ometi 22% oleksid nõus vabatahtlikust sanktsioneerima. Imelik rahvus see eestlane!
1
11:14!/ 15. september 2021 11:55
Jah, viiendik rahvast verejanulisi, on juba ohtlik, aga mitte valitsustele. Rahvas küll kannatab selliste pärast.
o
on/ 15. september 2021 21:24
inimene verejanuline ja ka väikese põhjuse andmisel mõni tahab su ta ppa, rohkem elatud eestis oli sõprus enamasti aga nüüd vähem elatud eestis on kauboid muutunud kiskjateks..ja kohtus võidavad advokaadid, mitte kaebaja ega kannataja, tavaliselt kaebab esimesena see kes lõi, kannataja kannatab...üks vana laul ütleb- hüüdsin jõudu külamees, pilt pimenes mu silme ees...

t
Tark Eesti ja seosed meie enese tarkusega/ 15. september 2021 11:04
Tõusvas joones ka koroonas nagu elektri hinnaga
k
Kasvatamatud ründajad!!!!! / 15. september 2021 11:00
Mul ajas eile see Kethi Uibomägi hinge täis!!!!!!!!!!!!, Mis õigusega tema tuleb kellegi võõra üle kohut mõistma?????? Kohe nii, et peaks kedagi kohtulikult karistama!!!!!! !! Kes ta selline on oma arust???? See pole kohustuslik, vaid vabatahtlik, kas keegi vaktsin ennast või mitte!!!!! Ja mis vahet sel on, kui ka v a ktsitud inimesed võivad nakatada!!! Ja ise nakatuda!! Polegi vahet ju siis????!!! Miks üldse sedasi rünnatakse võõraid inimesi???? Üldse kombeid pole või???? ! !
vaksik/ 15. september 2021 10:52
kas need kasvavad arvud on nüüd nende õigete otsuste ja heade lahenduste tulem, mida Kajake teadma pidi ja rakendada lubas ?
t
to vaksik/ 15. september 2021 11:00
Jah, Kaja peks igaühte valvama, et see ennast ikka vaktsineeritks ja haigena tööle ei läheks teisi nakatama. Inimesed ise ei pea ju üldse mõtlema ja vastutama. Huvitav, miks Kaja küll igal l.llil käest kinni ei hoia ja normaalselt käituma ei õpeta.
t
to vaksik/ 15. september 2021 11:02
t
Tõesti/ 15. september 2021 11:16
Kui sina otsustad haigena tööle minna ja pärast tööl 50 inimest haigeks jäävad, kuidas KK selle ära hoida saab? Palun pange siia kirja, kuidas on KK kallas süüdi, et üks inimene tahtlikult nakkust levitas. Pange aga kirja, ma huviga loeksin.
k
k/ 12. september 2021 22:07
2 inimest suri koroonasse aga kui paljud sel pàeval surid teistesse haigustesse , miks me sellest ei kirjuta ja siis vaatame kus on see óigem pandeemia
s
süsteem kuidas olla mõistlik/ 15. september 2021 10:58
Üldiselt inimesed lahkuvad haiguste tagajärgede tõttu enamus, aga koroonaga kokku puutest on võimalik ennast mõistuse järgi juhtida. Surmad enne surmaega.
n
Nakkushaigusi,/ 16. september 2021 10:27
palju hullemaid kui covid, on ka varem olnud, aga siis neist ei räägitud. Maailm ja selle avatus ning meedia on pandeemia nö suureks ja tähtsaks teinud. Infoyhiskonna probleem.
t
Tervise Samet/ 12. september 2021 21:29
Suri kaks inimest.. Kui nad olid vaktsineeritud, siis selgitatakse hiljem, et nad surid hoopis teise haigusesse. Kui olid vaktsineerimata, siis surid raudselt koroonasse..
e
elekter on vajalik ka südametegevuses/ 15. september 2021 11:01
Südameseiskumine on surma tunnus ka koos koroonaga.
t
12. september 2021 21:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
Joke/ 13. september 2021 07:02
k
kõik valimistele vaba valikuga/ 12. september 2021 20:21
Asjad edenevad ja piirangud kaovad
o
Oled rahul? / 12. september 2021 18:27
No - - le!! Mis piirangud kehtivad vaktsima ta inimestele!!! Kus sa elanud oled, et VEEL EI TEA??? Nagu teiselt planeedilt!!!! Nad ei saa----minna suvalisele meeldivale üritusele, kinno, kontserdile, teatrietendusele, kohvikusse,restorani jne.!!!!Kas seda on vähe? MIngi tobeda süsti ja passi pärast!!! Kõigile e i sobi ka testimine. Kahjuks.
ä
Ädu/ 15. september 2021 10:49
Aga kui ühel hetkel peaksid näiteks kõik testima - nii vaktsineeritud kui vaktsineerimata - kas siis ikka vaktsineerimata inimestele testimine ei sobi kahjuks?
o
Oled rahul? / 15. september 2021 11:14
Ädule----no ilmselt see vajadus mingil ajal vbl tekib, aga neile mitte, kes EI PEA EN'AM tööl käima!!!!!! Kes töötama peab, neil kahjuks vist saab kohustuslikuks. Võib--olla! KAHJUKS! AGA vbl ka ei tule seda aega.

m
Marika Meier/ 12. september 2021 17:10
Ei tea mis toimub igatahes segadus on
j
Jep/ 12. september 2021 15:08
Aastatel 1990 - 2010 oli suremus suurem kui praegu koroona ajal
j
Jep/ 12. september 2021 15:03
Päris huviga ootan selle aasta tulemusi. andmebaas.stat.ee/Index.aspx?DataSetCode=RV56&lang=et
j
12. september 2021 14:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
No/ 12. september 2021 16:50
ära palun paanitse, mine tee süsti !
h
Деревня 59👍👍👍/ 12. september 2021 14:43
https://www.youtube.com/watch?v=nNTVgEdoGb4😊😊😊
l
12. september 2021 13:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
12. september 2021 14:34
Midagi muud ei suuda välja mõelda kui Kremli poolt rahastatud? Ise oled eurokommunistide poolt rahastatud.
j
Jep/ 12. september 2021 15:00
Põhjenda oma meeletut paanikat. Vaktsiinipaanikaks ei ole mitte mingit põhjust.
p
Põhjenda?/ 12. september 2021 18:21
Iga mõtlev inimene saab sellest aru. Putin ei saa EL-i vastu sõjaväega tulla, sellepärast kasutatakse kübersõda, mille eesmärk on tekitada ebastabiilsust teistes riikides. Putin rahastab äärmusrühmitusi, kes seda ebastabiilsust teostavad. FSB-l on paljudes riikides varifirmad, mille kaudu rahad liiguvad jne. Kes kutsus meie riigis üles eirama valitsuse koroonavastast tegevust, ekre esimees. Kes neid vastaseid toetab, samuti ekrelased jne. Ütle, kes on su sõber ja ma ütlen, kes oled sina (Eesti vanasõna), ekre sõbrad on ka Putini sõbrad, näiteks Orban, Le Pen jne.
j
Jepile/ 12. september 2021 18:22
Kirjutasin pika põhjenduse faktidele tuginedes ja saadeti tsensuuri.
j
Joke/ 13. september 2021 07:26
Ei saa jälle mainimata, et jäta oma seisukoht meelde ja ütle sama näiteks 3 aasta pärast, kui selleks siis veel võimeline oled. Tekstist võib aru saada, et oled oma 2 vaktsiini ilusasti kätte saanud.
t
TA, Tanel Kiik!/ 12. september 2021 13:08
lõpetage ära mulli ajamine, miks vaktsitud inimesele piirangud ei kehti?, on ju vaktsitud inimene nakkuse kandja - nakataja, hullemgi veel vaktsimata inimesest, mitmed teadlase nime kandvad inimesed on selle välja öelnud, vaktsimata inimene enamasti hoiab reeglitest kinni, vaktsitud on nagu vasikad koplis, aina kepsutavad-nakatavad-jagavad viiruse osakesi laiali.
b
b/ 12. september 2021 14:24
ei kepsuta need vaktsineeritud midagi ringi, näen oma tuttavate pealt.
n
No/ 12. september 2021 16:56
räägi mis piirangud vaktsineerimata inimesele Eesti Vabariigis kehtivad ? Ma ei tea mitte ühtegi .
v
Vaktsineeritud penskar/ 12. september 2021 18:24
Istun vaid kodus nelja seina vahel, väga harva, kui kuhugi minema pean, aga vaktsineerimata elukaaslase poeg, käib kõikjal ringi.
m
Minu/ 16. september 2021 10:35
tuttavate hulgas on vaktsineeritud palju ettevaatlikumad ja kodusemad kui need, kes pole vaktsineeritud.
t
12. september 2021 12:40
Terviseamet, lõpeta ühe doosi saanute "vaktsineerimata" statistikasse lisamine! Me tahame näha ka, kui palju on ühe doosi saanuid nakatumas ja haiglas. Lubati ju, et 1 doos annab ka vähemalt 60% kaitset, nii et miks peaks neid "vaktsineerimata" kategooriasse lisama?
m
12. september 2021 12:52
Ma ravan, et enamus seist 253 ''vaktsineerimata'' olid tegelt juba ühe ''päästva vakstsiini'' saanud ja seda ei saa (tohi) juu terviseamet mitte mingil juhul välja öelda , sest ei läheks enam keegi seda mürgi süsti saama.
n
12. september 2021 12:53
v
Väärinfo/ 12. september 2021 16:22
Miks lisatakse muul põhjusel olevad inimesed coroonaga olevate inimeste statistikasse? Covid haigla statistika peaks ikka näitama kui paljud vajavad covidi pärast haiglaravi.
n
no/ 12. september 2021 16:31
koroonahaiged on ju teistest eraldi palatites ja nende juures käiakse spetsriietuses, ikka rohkem jama nendega.
e
Enamik/ 16. september 2021 10:41
koroonahaigeid pöeb ka teisi haigusi ja haiglasse satutakse sageli just viimaste pärast. Siis selgub, et inimesel on ka koroona.

e
Esta/ 12. september 2021 12:15
Sooviks väga teada kas surnud inimesed on vaktsineeritud või vaktsineerimata? Milles põhjus ja kus need eakad nakkuse saavad nad ju käi restoranides, kas spordiklubides, kõikides ei konttullita vaktsineerimis passi!
k
Kas see on üllatus,/ 12. september 2021 12:57
et surid 81 ja 82 aastased? Kust saavad, eks pereliikmed toovad.
m
Mida sust tahta/ 12. september 2021 14:55
Tee endale ükskord selgeks,vaktsineerimine ei taga surematust,kui juba eelnevalt oled väga halva tervisega.Põduratele tassivad kohale viiruse nende vaktsineerimata lähedased või hooldajad
e
Ei saa avaldada / 12. september 2021 16:25
eeslmise nädala ülevaates on kirjas, et haigus on 8-s vanadekodus. Nemad ju enamus vaktsineeritud. https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/Nakkushaigused/COVID-19/ulevaade_06.09.2021.pdf
v
väänamine käib/ 12. september 2021 16:27
Eelmnine aasta surid eakad covidisse, nüüd süstitult kaasuvatesse haigustesse. Öelge, siis välja kui palju üldse kokku surnud on ilma kaasuvate haigusteta? Liiga väike number ilmselt.
t
To mida sust tahta/ 12. september 2021 16:34
Kas ma saan õigesti aru et täiesti terve inimese vaktsineerimine tagab tema surematuse?
t
Toovad vaktsitud sugulased!!! / 12. september 2021 17:51
Toovad ilmelt VAKRTSINEERITUD sugulased peale seda suurt vakts. maaniat.!!! Nii nagu Audru kooli õpetajad!!!!!
m
Mammu/ 12. september 2021 12:09
Kas tänapäeval kirjutatakse haiglast välja ka laupäeval ja pühapäeval? Vanasti seda ei tehtud, sest reeglina polnud raviarsti nädalavahetusel tööl ja kellelgi teisel polnud õigust tema patsiente koju saata. Küsimus tekkis, kuna eile oli haiglas 49 vaktsineeritut, aga täna 46. Kolme inimest pole surnud ka. Õnneks.
a
Arvan,/ 12. september 2021 12:59
kui kohtade nappus, küll siis kirjutatakse ka. Vanasti ei saadud ka vaktsiine pühapäeval, aga ma täna sain.
e
ehk/ 12. september 2021 13:01
ei saanud omaksed tööpäeval haigele järgi tulla, sest ei usu, et haiged on nii terved mööda linna kolistamiseks.
m
Maailm on muutunud/ 12. september 2021 14:56
Jah tänapäeval kirjutatakse haiglast koju ka laupäeval ja pühapäeval
j
jälgija/ 12. september 2021 16:29
Statstika läheb käest ära - numbrid vaja alla saada.
n
Numbreid on, ei ole?/ 12. september 2021 11:53
Mis kasu on meile neist numbritest? Igal juhul jääb palju villakerasid, kes iga käsu peale jooksevad. Teised, keda ka palju, on need, kes käsu peale "istu", "lama", "sitsi", "auh" teevad. Nii, et hästi elavad need, kes "Kauge aja" laulust "....ja ei tunnistanud võõraid tõdesid", õppust on võtnud.
m
Mis.../ 15. september 2021 10:53
...kasu vaktsineerimisest,kui inimene levitab ikka viirust?Lõpetage see hüsteeritsemine inimeste kallal,kes ei lase mürki omale panna.Käib lihtsalt vihavaenu õhutamine ja nagu eile TV-3's,kuidas karistada.Issand tule taevas appi,kui julmaks oleme läinud.
j
Jah, meil tsensuuri ei ole, ei ole... / 12. september 2021 11:50
Kõik plussid-miinused on järjekordselt kustutatud eelmiste päevade kommentaaride juurest. No otse loomulikult. Inimeste "valed" hinnangud ja arvamused ei tohi kusagilt välja paista!
s
Selline toimetamine!!! / 12. september 2021 18:05
Ongi nii! Täna hommikulgi---peale Anu saadet o'i siin artikkel Birk Rohelennust ja siis sai vabalt sinna kommenteerida!! +ja miinuseid märkida ja varsti enam polnud nii, oli juba tasuliseks mä rgitud nin-g KÕI K varasemad plussid - - - miinused kustutatud!!!! Vaat nii toimetatakse siin!!
t
Tahaks/ 12. september 2021 11:46
Teada, miks ei avaldata infot enam linnade põhiselt?Tundub, et varjatakse midagi ja manipuleeritakse numbritega. Üks segane number ja nii ongi.
n
No/ 12. september 2021 12:50
Aga alles see oli, kui vinguti, et miks seda maakondade kaupa numbreid vaja on. No mitte midagi ei sobi ju.
l
Linnade kaupa?/ 12. september 2021 13:00
Võib ju näha lausa valdade kaupa, samuti Tallinnas linnaosade kaupa.
u
uimasele lamemaalasele/ 12. september 2021 13:30
Detailsemat infot leiab terviseameti kodulehelt
t
t/ 12. september 2021 16:33
mis see sulle annab, et Paidesse lisandus 1 positiivne?
e
Eriline saavutus! / 12. september 2021 11:41
Päris kenake hulk ikka neid vaktsituid iga päevaga juurde tekkimas!!! Kus nüüd need propageerijad on, kes suure vaimustuse ja õhinaga vaktsimist kuulutasid?! Nüüd on juba pikemat aega näha, palju sellest kasu on!!!!Audru kool on eriti hea näide sellest vaktsimise "tulemuslikkusest"!!!!! VAKTSITUD NAKATAVAD TEISI NII, ET VÄHE POLE!!!! Mitte pole vaja mitevaktsituid süüdistada!!!!!
j
Ja jah,/ 12. september 2021 13:01
mittevaktsitud ju ei saa viirust ega nakata teisi :).
a
aaa/ 12. september 2021 13:48
Audru kool pole kahjuks ainus,Keeni põhikool pidi juba 8.septembril uksed sulgema.
j
12. september 2021 13:57
Ja jah, täna 12:01 väga hea iroonia!!
e
Eriline saavutus/ 12. september 2021 18:11
Sest MITTEVAKTSITUD on ettevaatlikumad ega saa mingi mõttetu passiga suvalisse kohta!!!! On muidugi neid ka, kes vilistavad ettevaatusele, on pohhuistid!!!! Aga siiski KÕIK pole sellised!!!
e
Erilisele/ 12. september 2021 18:33
Mis koroonapass, neid kohti on suhteliselt vähe. Näen iga päev, kuidas inimesed tegelikult käituvad, nagu viirust polegi, valdades toimub tohutult üritusi, kuhu iga päev kutsutakse ja ei mingeid piiranguid jne.
o
Oleg/ 12. september 2021 11:29
Vägagi titadele mõeldud nõrk statistika. Kes seda küll teeb, mis mingit tegelikku ülevaadet ei anna. Mõttetu mõga...
a
Aga/ 12. september 2021 12:53
Ära loe siis, kui ise nii tark oled ja kõike juba tead. Pole vaja.
o
Oleg, ära aja ise mõttetut möla/ 12. september 2021 13:32
kas terviseameti kodulehele ei oska vaadata?
n
No..../ 12. september 2021 13:39
Mine siis Statistikaametisse tööle! Andmed kohe käepärast.
e
12. september 2021 11:15
Ega sellest lahangust kasui pole,meditsiin nii vassib-vussib enda kasuks,jumalapärast ,et rahvas tõde teada ei saaks.
J
..../ 12. september 2021 12:07
Ja mis on tõde, ning mida sa sellega peale hakkad?
n
No/ 12. september 2021 12:57
Kui sa tead, et see on vale, siis sa tead ju, mis on õige. Palun avalikusta see teistele ka. Siin on päris palju kommenteerijaid,kes nutavad,et kõik on vale.

M
URVE/ 12. september 2021 08:56
MIKS KIRJUTATAKSE EILE SURI 83A. NAINE KROONASSE, KUI TA TEGELIKULT EI SURNUD? SEE ONGI RAHVA EEMALE PELETAMINE VAKSINEERIMAST.KUI TA SURI ,SIIS TEHKE LAHANG JA KIRJUTAGE TÄPNE PÕHJUS.
r
r/ 12. september 2021 09:40
millesse ta siis suri, et sa nii täpselt tead?
k
Kas / 12. september 2021 13:03
ärkas ellu, äkki Jeesuke :)?
p
11. september 2021 20:45
palju oli vaksituid testijaid?
k
Klassika/ 12. september 2021 10:46
Hea küsimus mis ei vii edasi.
j
jeekim, millal küll lõpeb nende lamemaalaste / 12. september 2021 13:53
mõttetud ja rumalad küsimused?
o
oioi/ 11. september 2021 19:53
Üks asi et neil on coroona aga mis on need haigused miks nad haigla sattuvad ?
o
o/ 11. september 2021 21:52
koroonaga satuvadki kui enam hingata ei saa.
o
Oooo le/ 12. september 2021 12:19
Kui sa ei saa hingata, pole see koroona vaid viiruse tüsistus. Aga mis haiguse siis viirus välja lõi, et sa hingata ei saa? Mõtled sa nagu tõsiselt, et saad viiruse ja hing hopsti kinni?
o
o/ 12. september 2021 14:28
ei ole hopsti midagi, hingamisraskused tekkisid viiendal päeval ja kiirabi viis haiglasse.
K
tark rahvas on PARIM on rahvas tark/ 11. september 2021 19:32
Kõik on korras ja õhtu ka käes
k
Kiik on süüdi vigaste plaanide tõttu/ 11. september 2021 19:17
Bakadele käivad sellised asjad üle jõu.
e
elab oma tarkusest/ 11. september 2021 19:34
rahvas on väljas plaanidest
s
Semester ülikoolis ei anna kraadi/ 12. september 2021 11:48
j
Jälle üks Mõisnik täna 10:42 , kes ei jaga ööd ega mütsi / 11. september 2021 18:28
kui ta kirjutab, et vaktsineeritud ei pidavat üldse haigestumagi, rääkimata haiglasse sattumisest? --- Sellest on küll juba sadasid kordi kirjutataud, aga ahjualusele mõisnikule siis veelkordne selgitus 1. Vaktsineerimine EI HOIA ÄRA viirushaigusesse NAKATUMIST, kuna vaktsiinide efektiivsus ehk kaitsevõime on erinevatel vaktsiinidel 70-95%. Vaktsineerimine AITAB organismil viirushaigust KERGEMINI läbi põdeda. 2. kahe doosiga vaktsineeritute hulgas on küllalki palju kaashaigustega nagu diabeet, vähk, astma, neerukahjustused, südame-ja kõrge vererõhuga vanemaid,aga ka üksikuid nooremaid /järgneb
j
järg Mõisnikule/ 11. september 2021 18:31
2. kahe doosiga vaktsineeritute hulgas on küllalki palju kaashaigustega nagu diabeet, vähk, astma, neerukahjustused, südame- ja kõrge vererõhuga vanemaid, aga ka üksikuid nooremaid inimesi, nendele mõjub koroonanakkus rängemini ja sellised kahe või ka ühe doosiga vaktsineeritud vajavad sellepärast ka haiglaravi. Kui said midagi äru, selgita palun seda ka teistele konservatiivide mõistmatutele kommenteerijatele- OK?!
ö
Öö ja müts/ 11. september 2021 22:10
Sa ei taipa vist irooniast mitte midagi? See oli ju irooniaga öeldud Mõisniku poolt. Tead, mis asi on iroonia?
a
Andmed ei vasta tegelikkusele / 13. september 2021 16:38
Kaitsevõime ei ole ammu enam 70-95%. Kui haiglas on 25% nakatunuid, siis ühiskonnas 50% on vaktsineerituid. Ehk madalam kui 50% on kaitsevõime. Vaktsineerimata hulgas on väga palju neid, kellel on raske haigus ja nad seetõttu ei vaktsineeri, kuna nende organism ei pruugi vastu pidada sellele.
g
Geena/ 11. september 2021 18:11
Miks igapäev samad küsimused?
t
to Geena/ 11. september 2021 21:13
Sellepärast iga päev samad küsimused, et sellist vastust ei saa, mis oleks ka selgemalt selgeks tehtud. Ikka vastuseks üks ja sama, et kes on vaktsineeritud ja jäävad haigeks, siis põevad seda kergemini. Mis siis sellest kasu on, nende pärast võibolla ka teised haiglas, kuna nendel ju passid taskus, mis aga ei kaitse kedagi.
a
Aga/ 12. september 2021 13:08
Sellepärast, et paljudel on igav ja siis peab vinguma ja kedagi süüdistama. Ise arvavad endid kõige targemateks. Aga tegelikult.......?
r
Rix/ 11. september 2021 17:58
Miks ei räägita enam nakatunutest maakonniti,palun vastust.
t
tahaks teada/ 11. september 2021 18:09
jah ,see oleks ohutuse seisukohast vaadatuna väga vajalik.Need andmed on ju Terviseametil olemas,kas on raske see taas kirja panna?
k
kui huvitab/ 11. september 2021 19:58
t
to Rix/ 11. september 2021 21:20
Sellepärast, et siis ei saa näiteks Haapsalu nostalgia päevi, Tartu rattarallit ja igasugu muid üritusi pidada. Nüüd ei teata midagi, kus neid nakatunuid kõige rohkem on ja inimesed tormavad igale poole, kus midagi toimub. See minu isiklik arvamus.
n
No/ 12. september 2021 13:09

v
Väike helin/ 11. september 2021 17:04
Pigem on kurb, et väike rahva hulgas on nii palju lõhestatust, mida tekitatakse....on infot ju küllaga, mida lugeda, kui osatakse natuke inglise keelt. Mõtetu vastandamine igapäevaselt ning patuoina leidmine antud olukorras ei tee seda maailma paremaks kohaks. Tolerantsi kaaskodanikud :) vax või mitte vax see pole küsimus - pigem on küsimus, kas tahetakse sellises riigis ja ühiskonnas ennast marineerida, kus kodanike õigused on pulbriks tallatud ning poliitikute despotism on läbi influensserite tiksuma pandud.
k
Kui/ 11. september 2021 17:02
nii jätkub, siis mõne aasta pärast on keskmine eluiga 50a. ja polegi vaja muretseda pensionisammaste pärast.
o
olid / 12. september 2021 11:23
ka Eestis ajad, kus ühes Tallinna lähedases kihelkonnas oli surijate keskmine vanus 40 aastat, kui siis arvestusest võeti maha 1-15 aastased lapsed, siis tõusis keskmine surijate vanus 60. NB! siis polnud veel laste massilist vaktsineerimist ja eks suurlinn soodustas haiguste levikut. NB! mehed mumps põhjustab tihti lastetust ja Punetised kuuluvad respiratoorsete viirusnakkuste rühma. Rahvusvaheline Haiguste Klassifikatsioon jagab punetised kahte rühma: elupuhuselt omandatud punetised ja kaasasündinud punetiste sündroom. Kaasasündinud punetistest põhjustatud kahjustused ei ilmne mõnik
j
Jaanalinnu pea ei ole liiva all/ 11. september 2021 15:28
Eks igaüks teeb oma järeldused, aga kui numbrid räägivad, et surmade arv on kordades suurem täielikult vaksineeritud 60 plus inimeste hulgas Inglismaal, siis... https://www.coronaheadsup.com/coronavirus/public-health-england-releases-detailed-vaccine-breakthrough-information/
i
11. september 2021 21:24
Isegi meil on viimastel päevadel suremus jälle päevakorda tulnud. Ei tea, miks nii?
h
https://www.coronaheadsup.com/coronavirus/public-health-england-releases-detailed-vaccine-breakthrou/ 11. september 2021 15:25
natuke statistikat Inglismaalt
t
tore/ 11. september 2021 15:14
et Õhtuleht on vaktsiinivastaste poolele asunud!
h
homme/ 11. september 2021 14:59
on vanavanemate päev,vaadake siis,te vaksimata rumalad,et te oma vanavanemaid ei läheks nakatama!
n
natuke statistikat, kuidas asjad toimuvad/ 11. september 2021 15:29
https://www.coronaheadsup.com/coronavirus/public-health-england-releases-detailed-vaccine-breakthrough-information/
t
Tutvuringkonnas nelja vanemat inimest, kes said VÄGA/ 12. september 2021 07:59
Tõsiseid tervisehädasid süstist
k
Kaur/ 11. september 2021 14:11
Miks piirkonniti kaotati numbrid ära? Kui palju Tallinnas nakatus?

o
Oh.../ 11. september 2021 13:58
...ja siis "Õhtuleht " ärge kirjutage midagi, kui info poolik. Kellele seda poolikut jama siin tarvis, kui ise veel kuskilt midagi juurde pean otsima. Kummaline!!!!
a
ah/ 11. september 2021 21:58
aga igasugu muud jama koroona kohta otsid küll, see pole sulle probleem
k
kõik/ 12. september 2021 11:31
see info hakkab juba ära tüütama, sest inimesed ei võta aru pähe. Ikka musutatakse teatud kirikutes neid pühakujusid ja tehakse kalli-kalli. Minu meelest oli kunagi meedias pilt, kuidas ühe õigeusu kalmistul oli värskeid haudu navalom.
k
Karla/ 11. september 2021 13:46
Euroopas selle nädala arengud: Uusi Covid19 nakatumisi 1 miljoni elaniku kohta - 1. Montenegro 2. UK 3. Serbia 4. Sloveenia 5. Shveits 6. Albaania 7. Eesti 8. Leedu 9. Iirimaa 8. Põhja-Makedoonia 9. Liechtenstein ... 15. Läti. ... 35. Rootsi 36. Soome
k
Karla, parandatud/ 11. september 2021 13:48
Euroopas selle nädala arengud: Uusi Covid19 nakatumisi 1 miljoni elaniku kohta - 1. Montenegro 2. UK 3. Serbia 4. Sloveenia 5. Shveits 6. Albaania 7. Eesti 8. Leedu 9. Iirimaa 10. Liechtenstein ... 15. Läti. ... 35. Rootsi 36. Soome
t
tõuseme edasi/ 11. september 2021 13:27
Eestlased on teadlikud enese tarkusest kuidas asju ajada
p
puuksmaailm/ 11. september 2021 12:08
kuratvõtaks,juba palju kordi on paljud toonud välja selle, et juhuslikult testima end kaubelnud said vastuseks POSITIIVSE ILMA IGASUGUSTE TUNNUSTETA ENNE JA PäRAST,kui nüüd võtta paljud võivad siis edasikandjatena olla ,sest keegi ei tee ju üldtestimisi kõikidele, alles siis saaks numbri mis tegelikkuses on. Kui vaid üldse uskuda miskit mis võiks olla reaalne,siis jh on palju küsimärke kogu maailmas siiski,sest teiseks on miskile tarvilik olnud ja ka edaspidi ,hullem et tagajärjed on laste ja noorte pealt võibolla varsti näha.
k
kumb number on õige/ 11. september 2021 11:55
m
Merike/ 11. september 2021 12:33
Terviseameti kodulehel - koroonakaart on antud - 493 nakatunut. Õhtuleht kirjutab suvalisi arve.
k
kumb on lähemal tõele/ 11. september 2021 13:24
MÕLEMAD, kuidas kannatab kirjutada eksimisvõimalusega
s
.../ 12. september 2021 11:33
see väiksem number on osadele rahustuseks ... 500-ni ikka mitu inimest puudu ..
t
10. september 2021 23:56
Teenage boys more at risk from vaccines than Covid https://www.telegraph.co.uk/news/2021/09/09/teenage-boys-risk-vaccines-covid/
k
Kiku/ 10. september 2021 18:55
https://rapsodia.fi/sairaalat-tappavat-potilaita-rahaa-vastaan-2/

s
10. september 2021 18:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Meil on tark rahvas/ 10. september 2021 20:35
<
10. september 2021 18:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
Pätu võiks siis/ 11. september 2021 02:15
tegeleda asjadega. millest ta midagi jagab.
m
Mõisnik/ 11. september 2021 11:42
Aga vaktsineerituid on ju praegu ainult 50% elanikkonnast? Miks siis haiglates nende osakaal nii suur juba on (20+%), kui vaktsineeritud ei pidavat üldse haigestumagi, rääkimata haiglasse sattumisest?
k
Küsin/ 11. september 2021 16:47
Mis asja vaksitutel üldse haiglasse peaks olema, kui vaks kangesti kaitseb?
t
tark rahvas saab hakkama/ 10. september 2021 17:25
a
Arvamus, kogemus. / 10. september 2021 17:07
Kindlasti on rohkem kui 500. Kuna vaktsineeritud ei pea testima. Vaksineeritud inimesed võivad piiranguteta haigena käia poes, turul, koolis ja üritustel. Nii levib see edasi. Terve vaksineerimata, peab ennast igalpool testima. Vaksineeritud on isegi ohtlikumad ja suuremad viiruse levitajad.
o
oh/ 10. september 2021 20:40
seda ma küll ei teadnud, et vaktsineerimata inimene poodi ei tohi minna testimata.
t
to oh/ 11. september 2021 11:46
Iroobia on asjatu. Prantsusmaal on see juba kehtestatud, küll tuleb see Eestis ka, kuna Eesti võtab kõik mudelid teistest riikidest üle (või siis peab võtma).. Lõpuks peavad mittevaktsineeritud hakkama ka tähekest rinnal kandma.
t
Tore elu😊/ 11. september 2021 14:27
Ma ei tea kuidas linnas selle poeskäimisega on, aga maal kü ll mingit kontrolli pole, kui vaja poodi minna! Mask muidugi, see on juba välisukse peal kirjas. Ja hea rahulik on siin maal ka. Ei mingeid pätikampe!!!
n
10. september 2021 16:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kiir/ 10. september 2021 20:56
vaata mind, lase minna
n
Nagu teiselt planeedit/ 11. september 2021 14:39
Milliselt planeedilt sa pärit oled??? Kuidas sa ikka veel ei tea, et vaktsineeritud nakatuvad ja nakatavad ise samuti !!!!!! Audru koli näide räägib enda eest!!!!! Mõtle vahelduseks OMA PEAGA ka!!!!!
k
Kaastunne/ 10. september 2021 15:03
Kuigi nii pole ilus ja viisakas öelda, aga kui inimene on. 90--ndates, siis on mõistetav ju see, kui ta mingil ajal kaduvikuteele läheb, aga nooremad....., nemad võiks ju veel elada! Omastel on muidugi see valus.
e
10. september 2021 16:22
Ei soovi ühelegi vanainimesele sellist surma, mida tegelikult ju saaks ära hoida, kui kõik end vaktsineeriks
k
Kristiina/ 10. september 2021 18:18
Surm on surm ses eas. Haigused alati ringeldes intensiivselt hittib just üle 80 isikuid. Meie haiglas on ta heades kätes. Saab hapnikku mis lämust alla surub.
k
Kristiina./ 10. september 2021 18:19
Nii vanal ei hoia ka vaktsiin surma ära kauem kui 2-3 kuud. Noortel poole kauem.
p
Pikad juhtmed/ 11. september 2021 14:43
Juba jälle!!!! Kas ikka veel pole kohale jõudnud, et VAKTSINEERITUD nakatuvad ise samuti ja nakatavad ka teisi enda ümber!!!!!!!!! Kuidas saab inimestel nii pi'ad juhtmed olla?????!!! Vaktsiin ei jõua ära nakatumist!!!!! Kas vaktsin eerimisel tõesti seda ei öeldud!!!???
k
Kristiina/ 10. september 2021 14:32
Koolid nagu mujal euroopas. Haigla ei kasva,intensiiv kergemad ja surnud üle 90sed hooldekodudest enamasti. Tõvesti. Karmimad tüved on leedus kus noorimad surmad 20dates ja 40dates. Uus mõõdik on ka veits vale sest enamus nakatunuid on alaealised ja moonutab pilti kuna haigla ei kasva üldjuhul.
m
miks/ 10. september 2021 13:58
pole andmeid, palju on intensiivis ja juhitaval hingamisel?
k
Kristiina/ 10. september 2021 14:30
Intensiiv 17 ja juhitav 8

m
10. september 2021 13:40
Ma leian, et ka see on survestamine, kui mu telefonile saadetakse sõnum vaktsineerima kutsumise kohta!!!! Kui teade oleks kuskil teadetetahvlil, siis oleks see minu vaba tahe, kas lähen või mitte, aga see läheb juba isiklikuks, kui lausa telefonile (koju) selline info tuleb!!!! Millal see juba lõppeb, see propaganda ja reklaam ning mõjuta mine?????!!!!!!!!!!
k
Kuidas saab nii egoist olla!/ 10. september 2021 16:24
Segi läinud oma vaba tahte ja inimõigustega!
k
Kuidas sa saad niimoodi öelda???? / 11. september 2021 14:47
Ise oled egoist!!!!!!! Sa ei tunnegi mind ja juba sõimad egoistiks!!!? Ülekohtune oled!!!!
l
Liina Mäesalu/ 10. september 2021 13:33
Oh jumal, pookimine lausa aitab, absurd see pass millega paljud haigust levitavad.
k
Kalaus/ 10. september 2021 13:13
https://www.telegram.ee/eesti/terviseamet-peidab-tode-positiivsete-testide-on-sarnane-nii-vaktsineeritute-kui-mittevaktsineeritute-seas
t
Telegram/ 10. september 2021 19:06
Vat "telegram" on see kõige õigem koht kust infot ammutada. Sellist sopalehte ei loe tasuta ka mitte. Kummaline, et inimesed on selle solgi lõksu läinud.
e
11. september 2021 02:25
Erinevalt peavoolumeedia solgist üritavad Telegramisugused veidigi tõde rahva ette tuua. Solk paistab ka mitmete Iammaste ajudes loksuvat.
m
M.O.T.T/ 10. september 2021 12:59
https://player.fm/series/uudis-1849559/uudis-lauri-varik-s0XqPGc1mH5O4NV7
l
Lõunaeestlane/ 10. september 2021 12:48
Kôik maakonna lehed avaldavad need arvud iga päev. Kes otsib see leiab need arvud
ö
öelge palun keda veel usaldada ?/ 10. september 2021 12:36
Kiik kinnitas just eile , et nakatumine on juba langustrendis , aga numbrid räägivad hoopis teist keelt . Täna juba 540. Valelikkus on tänases ühiskonnas lausa trend omaette.
r
Rakvere/ 10. september 2021 13:30
Usalda ennast! Kiik ütles,Kiik tegi...endal peaks ka mõistust olema...
K
"Ennustaja" Tiik/ 11. september 2021 14:52
Kiik peaks minema selgeltnägijate tuleproovilt kandideerima!!! Eks näe siis, palju tema "ennustused" täide lähevad?! Äkki võidab suure summa, saaks oma laenu tasutud ja ei peagi enam ministriametis jätkama!! 😃😃😃😃😃
S
"ENNUSTAJA" TIIK..... / 11. september 2021 14:54
Sry, tuleproovile, mitte tuleproovilt.
m
Miks.../ 10. september 2021 12:02
...avaldata maakonniti,kui palju nakatunuid?
p
10. september 2021 11:59
palju oli testitute seals vaksituid?
o
oh, mis sa uurid/ 10. september 2021 12:37
Midagi tegelikkusele isegi lähedast ei tule minister Kiige suust.
l
lamemaalasest papagoi igap'evane kriiskamine/ 11. september 2021 18:01
palju oli testitute seals vaksituid? palju oli testitute seals vaksituid? palju oli testitute seals vaksituid? palju oli testitute seals vaksituid?

m
Maali.../ 10. september 2021 11:41
...miks pole maakonna kaupa kirjas, mitu inimest haigestus? Mind ei huvita, kui 92 aastane sureb. Ma tahan teada kui palju on haigeid igas maakonnas. Siis pole seda infot ka tarvis üldse ülesse panna.Mis see mulle annab? Näitab saamatust, et pole haigusest jagu saadud.
n
No/ 10. september 2021 11:56
Kui inimesed ise ei hooli, haigena tööe lähevad teisi nakatama, ei vaktsineeri, mis siis keegi teine teha saab??? Koroonaandmestikust leiab kõik andmed, ajakirjandus ei peagi kõiki statistilisi peensus esitama.
a
artikli jälgija/ 10. september 2021 13:59
Selge, miks maakondade kaupa infot ei panda. kirjutati, et tartus palju vaktsineerituid. Aga haigestunuid ka palju. Enne valimisi ei tohi kirjutada, et reformarite linnas palju nakatunuid.
j
j/ 10. september 2021 20:43
maakondade andmeid saad ju ise vaadata, keegi keela.
p
Pätu/ 10. september 2021 11:39
Vaksitute haigestumine suureneb järjest Kes soovib haigestuda, mis seal ikka kutse süstile
v
Vaktsineeritu.../ 10. september 2021 12:04
...sama potensiaalne viiruse levitaja ja ka koroona läbipõdenud.
k
Kirjapilt!!! ÕIGEKIRI!!! / 10. september 2021 13:20
Vaktsineeritule---potentsiaalne, mitte potensiaalne!!!
p
10. september 2021 18:18
Pätul suureneb järjest ajupaistetus?
t
to eile 18.18/ 11. september 2021 02:29
Mitte Pätul. Peeglist oled midagi kuulnud?
j
Jah, meil tsensuuri ei ole... / 10. september 2021 11:17
Kõik plussid-miinused on järjekordselt kustutatud eelmiste päevade kommentaaride juurest. No muidugi. Inimeste "valed" hinnangud ja arvamused ei tohi kusagilt välja paista!
p
Pätu/ 10. september 2021 12:41
Minu postitus ka kustutati
n
Nonii/ 10. september 2021 11:11
Eilses Ringvaates vastas Lutsar küsimusele, mis saab kuu või kahe pärast, et see on liiga pikk aeg, et midagi öelda. No vabandage, kui nn teadlane ei suuda isegi nii lühikeseks ajaks oma teadmiste põhjal prognoose teha, siis muutub selliste teadmiste hulk lihtsalt küsitavaks.
p
Peter/ 10. september 2021 11:21
Teadusnõukojast on kõik "prognoosid" tulnud tagantjärgi. Kontstateeritakse fajte, et NÜÜD on asi hull, NÜÜD on vaja midagi ette võtta, NÜÜD võib vabamalt võtta. Vaevalt, et minu kommentaare keegi mäletab, aga juba eelmise aasta suvest olen ma teinud lihtsaid ja loogilisi mudeleid ja siiani on see kõik ka nende mudelite järgi kulgenud. Näiteks olen ma endiselt veendunud (kevadest), et vaktsiinipass tuleb kiiremas korras ära kaotada, sest selle idee on läbikukkunud ja sellest on rohkem kahju kui kasu ning et maskikandmine on siiski hetkel kõige tõhusam meede viiruse kontrolli all hoidmiseks.
p
Peterile/ 10. september 2021 12:22
Nõus sinuga. Kõige tõhusam meede viiruse kontrolli all hoidmiseks on siiski distants - mitte keegi muu kui kahejalgne seda viirust ei levita. Aga kohe järgnev viis leviku pirduramiseks on tõepoolest maskikandmine. Huvitav, et aastasadu on inimene distantsi hoidmisest lugu pidanud, aga praegune inimLOOM seda mõista ei suuda.
k
Kristiina / 10. september 2021 21:25
Ei ole mask midagi tõhusam.Mine vaata mis Austraalias, Singapore ja jaapanis toimub. Lappes. Sihukesed panevad kaebama trammis
s
sperminator/ 10. september 2021 11:05
https://www.facebook.com/HKsindeikarda/photos/a.125649898848617/564058675007735/
m
mix/ 10. september 2021 11:01
https://www.facebook.com/126908447378828/photos/a.134014666668206/4242766045793027/
t
10. september 2021 10:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Teedo/ 10. september 2021 11:06
Kaja pole süüdi, et inimesed vaktsineerima ei lähe. Mul mitu tuttavat ,kes lihtsalt ei lähe vaksineerima ja nüüd süüdistavad tervet ilma ,et neid kuskile üritustele sisse ei lubata! Mainin, nad on ekre valijad.
a
a/ 10. september 2021 10:43
Lahe! Läheb täpselt nii nagu kevadine graafik ette nägi. Teater!
n
No/ 10. september 2021 11:32
Kord on halb, et teadlased oskavad midagi ette näha, siis jälle halb, et teadlased ei oska ette näha???
t
To:No/ 10. september 2021 11:36
Teadlased maailmas on juba ammu ette näinud, et kogu see koroonajura on farss ja nn pandeemiaga seotud hirmu külvamine on vaja koheselt lõpetada. Aga noh meie konnatiigi tarkade klubi on ikka ju kaalukam enda sõnavõttudes.
t
Teedole/ 10. september 2021 12:32
Need sinu tuttavad on ennast ilmselt asjaga kurssi viinud ja teavad et see eksperimentaalne süst hävitab inimeste tervist. Ja miks peab ennast vaxxima et kuhugi minna? Nüüd räägitakse et see “kaitse” mõjub ainult mõned kuud.... et siis inimkond tehakse sujuvalt vaxisõltlasteks. Kolmas süst juba tulekul, siis neljas ja varsti neljakümnes.
t
to Teedole/ 10. september 2021 12:54
Räägitakse veel, et maa on lame, ja Elvis pidi jätkuvalt elus olema.

A
.../ 10. september 2021 07:04
Aga palju sureb tänu oma mädanenud hammastele? Sellega kaasnevatele südame, maksa, mao, vereringehaigustele? Orjariik, kus iga teine ei või oma suud avada!
k
Kust/ 10. september 2021 11:09
sellised "hämmastavad teadmised?"
a
Aeg/ 9. september 2021 22:11
Eks lähiaastad näitavad, mis vaktsineeritutest saab...
a
Aga sina vaktsineerimata Aeg / 10. september 2021 18:23
lähiaastaid enam ju ei näegi
n
nagu päris elus/ 9. september 2021 16:56
Peame piiri ja muu tuleb tagant järele
m
Meelis Ka/ 9. september 2021 14:43
Neile, kes tahaksid rohkem infot kui "Ära kahtle! Vaktsineeri!" ja "Siin pole midagi mõelda! Vaktsineerimine on ainus võimalus!" ning pole siiani nõus oma mõtlemisaparaati käsu peale välja lülitama, mõned viited: https://www.koroonateave.ee/ https://www.eestivabaks.ee/ https://www.bitchute.com/video/KHOATwQpWCEW/?fbclid=IwAR2DoX2fH37JCmgupoYPrsCGDux5v7F8uIBov9T693XMhoxPZ-bkunHnsrg https://medium.com/estonian-anonymous/kovidist-ausalt-8845f1c2599b https://isalugu.blogspot.com/2021/09/skandaal-kas-minister-tanel-kiik-on.html Kes tahab päris süvitsi asja uurida: https://ivmmeta.com/
m
Meelis Ka/ 9. september 2021 18:47
16:51 -le Alati on meeliülendav lugeda intelligentse inimese asjalikke kommentaare, see viib diskussiooni edasi. Egas muud, eks praktika ole tõe kriteerium. Vaatame, mida praktika näitab. Eeldatavasti on kommenteerija oma süstid ilusasti kätte saanud. Jääb üle vaid loota, et ka 5 aasta pärast on ta piisavalt heas vormis, et meid oma mõtteavaldustega rõõmustada.
p
Prostamol/ 9. september 2021 14:20
Viiruse pärast ei vaktsineeri ennast keegi. Seda tehakse ainult selleks, et tööl käia, restoranis süüa ja muid meelelahutusi nautida. Mitte keegi tegelikult ei karda seda mõttetut viirust. Kardetakse ainult sanktsioone!
m
Mina ei saa teist vaktsiini,/ 9. september 2021 14:33
sest ei lase esimest süstida. Elan paremini ära kui mööda ilma läbutajad.
p
p/ 10. september 2021 10:44
Sa,prastamol , oled seda tabletti vist väga palju manustanud. Oled nii hirmul, et külvad oma ajuturse tagajärgi ajakirjandusse.
m
Meelis Ka/ 9. september 2021 13:53
Meie arutlustel siin on fataalne viga: räägime ainult koroonast. Aga peaks rääkima üldisest haigestumisest ja üldisest suremusest. Praeguses süsteemis pannakse "vaktsiinide" tagajärjel surnud inimesed kirja kui erinevatel "tavapõhjustel" surnud inimesed. Sest "seos vaktsiiniga ei ole tõestatud". Eestis on 2021.a. I pooles umbes 1000 "lisasurnut". Prognoosin, et aasta lõpuks tuleb veel nii 2000. Seega 3000 aasta peale. Kui keegi oskab, põhjendagu, miks. Kliimasoojenemisest? Tuletan meelde, et (ülesblufitud) koroonasurmade arv Eestis "pandeemia" algusest on 1307. Ja varane ravi oli/on keelatud.
a
Anonymous/ 9. september 2021 14:09
Just nimelt! USA kõrgelthinnatud ja väärikas doktor Peter McCullough andis sellel teemal pika intervjuu. Müts maha selle ausa ja selgrooga mehe ees! Intervjuud ennast võib näha siit: https://www.bitchute.com/video/wSfPGWirhO2C/
l
Lamemaalased/ 11. september 2021 14:28
p
9. september 2021 13:35
Palju oli testitute seas vaxituid?
8
80 vaxitud jämedalt siis/ 9. september 2021 14:07
p
9. september 2021 16:13
Positiivse testi saanutest oli 339 vaktsineerimata ja 128 lõpetatud vaktsineerimiskuuriga. Seega sai 80 vaxitud 128 positiivset testituelemust, samas väidetaske et tegemist on ESMASTE TESTIDEGA: 160% vaxitutest oli nakatunud
v
Võtke Soomest eeskuju! / 9. september 2021 13:23
Soomest täna 09:55 Kanname maske ja hoiame turvavahet ja nakatunute arv väheneb. Piirangute leevendamist enne järgmist kuud ei tule. Siin vaktsineeritakse muideks rõõmsalt. Igaüks ise on oma elukvaliteedi sepp. See, et ka vaktsineeritud nakatuvad, on kogu aeg teada. Aga vähem ja mitte eluohtlikult ei haigestu. Oma valik.
n
Nürnberg/ 9. september 2021 13:59
Ole palun tasa ja vii ennast kurssi mis Soomes seoses piirangutega tegelikult toimub. Oi..nas.
k
Kanname me jee maske!/ 9. september 2021 14:13
Käisin täna tervisekontrollis. Töötervishoiu kontroll. Ilma maskita! Keegi ei vaadanud viltu, veelvähem märkust teinud. Miks mõnele meeldib luulutada?
s
su jutt/ 9. september 2021 17:01
erineb tegelikkusest - polex tarvis udud ajada

v
Väga hea selgitus lamemaalastele! Aitäh!/ 9. september 2021 13:13
heh täna 10:39 Meelis: 223 miljoni haigestunud. 4.6 miljonit surnud. seega 2% suremust. Eestis 140'000 haigusjuhtu, suremus 0.9%. Samas, palju vanemaid inimesi suri alguses, hetkel suremus väiksem - nooremad inimsed, osatakse ravida, rohkem vaktsineerituid... Aga kui ei oleks piiranguid olnud, ja kogu eesti enam vähem korraga oleks saanud, nii et haiglas abi enam ei oleks saanud... oleks vabalt mingi vöinud mingi 60 tuhat surnud... 1...2% suremuse asemel 5%. Ja see on nii nakkuv haigus küll, et pm saaks suurema osa eestist kuu-kolmega ära nakatada kui mingedi piiranguid poleks. Väga hea selgi
m
Meelis Ka/ 9. september 2021 13:29
Maakera rahvastik: umbes 8000000000, koroonasurmade arv maailmas: 4596554, suremuse keskmine protsent rahvaarvust: 0,057%. Eesti rahvaarv: 1330000, koroonasurmade arv Eestis kokku: 1307, suremuse protsent rahvaarvust: 0,098%. Lisaks: koroonasurmade arv vähemalt Eestis on üles blufitud. Kui palju täpselt, andmed puuduvad. Küsi haiglate peaarstidelt. Veel: see "oleksitamine" on üsnagi tänamatu tegevus. :) Kui poleks keelatud haiguse ravi algstaadiumis, oleks "pandeemiast" ainult põgus mälestus.
m
Meelis Ka/ 9. september 2021 13:36
Et pilt oleks selgem, siis Eesti üldsuremus on: 15400 surma aastas, rahvaarv 1330000, seega protsent 1,16%. Võrdle seda nüüd (blufitud arvu alusel) koroonasse suremuse protsendiga 0,098%. Sealjuures, NB!, üldsurmade arv on aasta peale, koroonasurmade arv on "pandeemia" algusest summeerituna.
m
M/ 10. september 2021 11:03
Maakera rahvastik ei ole õige.See on kõik jama jutt.Eestis on ka heal juhul 700000 tuhande juures.Iseasi palju meid Riigis täpselt kohal on.
w
w/ 10. september 2021 12:32
Maailmas on tänaseks umbes 7 892 137 000 inimest. Surnud väidetavalt 4 605 889 inimest, see on 0.058 % maakera elanikkonnast. Positiivse testi on väidetavalt saanud 223 190 383 inimest, see on 2.82 % maailma elanikkonnast. 90% positivsete testide omanikest ei satu mitte kunagi haiglasse.
k
Kahju sellest väikerahvast, / 9. september 2021 12:36
eestlasest! Varsti elavad suurem osa vaid ravimite, lisandite ja vaktsiinide abil. Enam ei leiagi loodusliku immuunsusega eestlast. Ka moderaator on kallutatud, mis veel sileajudest rääkida.
j
Ja siiagi sobib/ 9. september 2021 12:27
see vana, põrgukatla anekdoot, kus eestlastele pole valvureid vaja. Eestlane hoolitseb selle eest ise, et pugeda ja teisi maha suruda. Kutsub teisi lamemaalaseks, ise mitte essugi taipamata, milline sileaju tal endal on. Aga pange takka! Hea vähemalt naerda seda eestlase loogikat. Vahepeal ärge unustage apteeke ja süstlaid!
t
täpselt/ 11. september 2021 14:32
Õigel lamemaalasel on ka sileaju, see siin tõestatud!!
k
kõik koos tarkusele/ 9. september 2021 12:19
l
9. september 2021 11:55
Lugupeetud Õhtuleht! Teie poolt organiseeritud kommentaaridele plusside ja miinuste jagamise süsteem on teada! Te olete kallutatud meediakanal. Ja pealegi nahhaalne. Üks pisiasi - ärge unustage, et kõik me oleme võrgus ja väljapool teie servereid istuvad väga andekad ja targad "patsiga poisid".
t
to 11:26/ 9. september 2021 11:29
l
Lapselaps/ 9. september 2021 11:10
Kaua see ahistamine ja diskrimineerimine veel jätkub??? Minu vanapapi oli sunnitud enda 80aastase juubeli ümber organiseerima kuna restoran, kus kavatses seda pidu pidada nõudis koroonapassi. Ei olnud seda ei sünnipäevalapsel ega ka suuremal osal külalistest. Inimesed, lõpetage see valitsuse poolt korraldatud kuritegevusele kaasaaitamine ja võtke mõistus pähe!
j
J/ 9. september 2021 11:16
Aga kes keelab vaktsineerida ja passi saamast? See on küll oma laiskus või rumalus. Pigem viimane, lamemaalane.
t
To: J/ 9. september 2021 11:21
See pole enam ei sinu ega kellegi asi kas keegi ennast vaktsineerib või mitte! Sundvaktsineerimine ja läbi selle inimeste ahistamine, diskrimineerimine on KURITEGU mis on vastuolus põhiseadusega ja rahvusvahelise inimõiguste konventsiooniga! Sina süsti ennast kümme korda päevas kui tahad, aga teised inimesed jäta rahule!
k
K/ 9. september 2021 11:22
Kõik ei taha oma tervisega mängida mingist geenitehnoloogiakatsest osa võtmisega.
t
To to j/ 9. september 2021 11:26
Selle arvamusega istu rahulikult edasi kodus ja ukse taga. Rumala lamemaalase suhtumine. Õnneks niikuinii kuhugi sisse ei saa ilma passita ja kontrolli igasugu urgaste üle tõhustatakse.
t
To J/ 9. september 2021 13:35
80-aastane vöib end muidugi vaktsineerida ja ilmslet on seda ammu teinud, Probleem on selle QR-koodiga passis, mida ilma elektroolisise ID-kaartita poole peaaegu vöimalik saada, kui just ei ela Tallinnas. Alternatiiv on volitada keegi notariaalselt minema hea tervise asutusse, tallinnas Uues tänavas, ja seal trükitakse inimsele välja QR koodiga pass, kelle puudub elektrooniline enesesetuvastuse vöimalus. LIhte ? 80+ aastasele? :-(
t
to To J / eile 13:35/ 10. september 2021 11:35
Miks te inimesele ID kaarti ei tee? Jälle mingid põhimõtted ei luba, või milles asi?
t
to to J/ 10. september 2021 15:19
Tegelikult on ikka minu asi küll. Kui sinusugune teistega mittearvestav pohuist ringi litutab ja ma sinu pärast haigeks jään?
h
Huvitav,/ 11. september 2021 02:40
kas selle mürgi tõttu äraminejatest mõnel tuleb mõistus koju ka või jäävad lõpuni laulma, et ilma oleks hullem olnud?
n
Nagu iga sõltuvus!/ 9. september 2021 11:05
Mida rohkem ja tihedamini tarbid, seda rutem sõltuvusse langed. Miks on inimkond nõrgenenud? Eks ikka teadlaste usina saavutusega, "uus on parem kui eelmine". Teadlased otsivad uusi variante vanade mürkide elimineerimiseks. Ehk, kogu aeg on inimene ennast loodusest kaugemale tüürinud. Ka võimuahnus on sõltuvushaigus, mida aga ükski suurkuju ei tunnista. Head nõelatamist!

m
Marika Meier/ 9. september 2021 10:49
Kui te ei taha sõda siis lõpetage jama eriti Irja Lutsar
m
Marika!/ 9. september 2021 11:07
Mis parata, pean leppima sõjaga! Sest muidu sellised Lutsarid ju vakka ei jää.
v
võta targalt/ 9. september 2021 12:21
Lõpeta ära Meier, kesse siis nii oma rahvaga sõdib.
l
Le/ 9. september 2021 10:48
Millal piirid ja baarid ometi kinni pannakse? Kui suuri numbreid ja ohvreid veel oodatakse?
t
to Le!/ 9. september 2021 11:13
Piire ja baare on raskem kinni panna kui valitsus mäest alla kupatada! Aga tee sa eestlasele selgeks! Valib ikka raskema tee.
t
9. september 2021 10:48
Taani kaotab piirangud, Rootsi kaotab 29sept ka piirangud ja kuulda on, et Soomegi liigub sinnapoole. Loodan, et Eesti ka selle orjuse ära lõpetab!!
m
Mell/ 9. september 2021 11:08
Ega enne ei lõpeta kui süstla otsa saadud lepingute norme täitev %
t
to J/ 9. september 2021 11:47
Alistumine ja hirm ei ole voorused.
t
To J/ 9. september 2021 11:56
Taanis pole isegi mõeldud 12aastaste vaximise peale
n
No..../ 9. september 2021 15:05
Soome kaotab piirangud, kui on vaktsineeritud 80% elanikkonnast alates 12 aastastest.
n
no-le/ 9. september 2021 17:06
soome viletcus ytleb, et 80% ei ole reaalne, isegi 70 on raske saavutada .
a
Ausalt Kovidist/ 9. september 2021 10:46
https://www.bitchute.com/video/BghLsrtqK3Aw/?fbclid=IwAR0rEomBo93AF6VhaHhym2Cp4zpzS_RO-A7LjZ0PvRzQ2ZQP63RlwfOVx5Y
m
Mhm/ 9. september 2021 10:42
Arvestades inimeste käitumist ja üksteisega arvestamist (st mitte-arvestamist) on arvud veel väga väikesed. Kas Tardo linnas ringi lõhverdajatel juba ring peale ei hakka saama?
k
9. september 2021 10:47
Kanna maski! Püsi kodus! Hoia distantsi! Lama! Istu! Küsi! Auh!
e
Eestis on tark rahvas/ 9. september 2021 10:39
x
X failid./ 9. september 2021 06:47
k
küsija:/ 8. september 2021 21:21
25% viirusekandajatest on kahe süstiga ehk lõpetatud kuuriga, 75 % siis ilmselt vaid ühe süstiga? Aga viirust levitavad mõlemad ja haiglas ka täisvaktsineeritud isikud. Miks?
i
igas vormis/ 8. september 2021 21:33
Oleks viirus siis vastaks, aga ta on olemas nagu näete ning tunnete

s
Signe/ 8. september 2021 18:20
Arvan ka,et kui vaktsiin nii kiire ajaga välja töötati, siis kindlasti suudetakse sama ka ravimiga teha.
m
Marina/ 8. september 2021 18:18
Ravimit ei tahetagi leida, kuna kõik ei jäägi haigeks ja siis ei pea ka ravimit ostma ja raha jääb saamata. Aga vaktsineerida tahetakse kõiki, selle pealt saavad arstid, õed lisatasusid.
t
to Marina/ 10. september 2021 11:49
No õed ja arstid saavad ikka haiglas mitu nädalat hingamisaparaadi all vaevlevast patsiendist rohkem 'kasu' kui väiksest vaktsiinisüstisutsu tegemisest. Aga mis inimesele kasulikum, eks seda mõtleb igaüks juba vastavalt oma mõistusele.
i
Ikka Veel/ 8. september 2021 16:35
a
AH/ 8. september 2021 16:26
Tallinnas saab küll süüa kui ütled,et ostad kaasa, keegi tõendit ei kontrolli ja siis lähed oma toiduga vaba laua äärde.
n
no/ 8. september 2021 14:31
Nüüd on saamatu valitsuse naisministrite töövõidud,iga päev ikka kinni ja lahti. Paneme maskid ette,ei pane,kuid pos.koroona hulk suureneb.
5
50% ja 50%/ 8. september 2021 14:13
Milleks see pass, ole sa poogitud või mitte. Mõlemad haigestuvad.
o
on/ 8. september 2021 23:00
nelja pookimata kõrval ka üks poogitu haigestunud- arvud ise näitavad mida teha- poogitud inimesi haigestub neli korda vähem kui pookimata, nii on.
o
8. september 2021 14:02
Oleks aeg aru saada, et see gripp tuleb lihtsalt läbi põdeda , piirangud ega ka vaktsiin ei aita ja kui aus olla siis enamus põeb seda nagu grippi - väike nohu , kõha , palavik mis mõõdub kiiresti ja paljud ei saagi aru , et midagi oleks viga. Selle asemel , et majandust ja ühiskonda lõhkuda oma nn piirangutega võiks keskenduda neile kellel tõesti ei lähese gripi põdemine lihtsalt ja rääkida ravist mis on tegelt olemas aga mida varjatakse millegi pärast.
v
veidi mett ja hanerasva rinnale/ 8. september 2021 14:12
Nagu tuuletõmbus oleks liiga teinud siis
h
heh/ 8. september 2021 15:20
See on öige, et tuleb läbi pödeda - me köik saame selle mingi aeg. Aga lihtsalt gripiga vörrelda on tobe, see siiski natuke hullem värk - algne suremus oli ikka väga suur. Piirangud olid vajalikud et saaks vaktsiini välja töötada ja mitte haiglaid üle koormata. Nüüd on köigil kes soovivad vaktsiiin olemas, ja piirangud vöib lahti lasta. Kes pole vaktsineeritud, surevad suuremas hulgas (enda viga), vaktsineeritud pöevad kergemalt ja ongi köik. Las raputab läbi... Samas, mida rohkem levida lasta, seda suurem oht mutatsioonidele... aga midagi pole teha. Elu ongi selline. Surm kah.
e
e./ 8. september 2021 16:51
To 15:20: Objektiivis on põhjalikult ja veenvalt kirjeldatud covidi ravikogemust ivermektiiniga. Ka see kergendavat haiguse kulgu nagu vaktsiingi. Mu tuttav (pigem vaktsiiniusku) apteeker küll ütles, et tema meeleldi parasiiditõrje rohtu ei võtaks, aga otsustades ivermektiini 30 aastase tarbimise paljumiljonilise kogemuse põhjal tal halbu kõrvalmõjusid polevat. Ikka natuke lollikindlam ja testitum toode kui tänased DNA-d mõjutavad eksperimentaalvaktsiinid. Kusjuures erinevalt neist vaktsiinidest on paljud nõus ivermektiinikuuri läbima (nt. esimeste haigustunnuste ilmnedes).
h
heh/ 9. september 2021 10:03
To e. Ivermektiini kohta puudub hetkel teaduslikult töestatud möju. Enamus uuringuid ei ole korrektset teostatud, ja see egiptuse uuring mis näitas massiivset effekti oli völtsitud informatsiooni pöhjal tehtud (nii palju siis egiptlasi usaldada... :P )
n
8. september 2021 13:51
Need numbrid ei tähenda midagi kuna PCR ''test'' ei näita haigust ega nakkust + eestis kasutatakse seda nn testi valesti (42 tsüklit).
a
aetaxe segi/ 9. september 2021 17:11
kaks asja viirusega nakatumine ja haigexjäämine - haigeksjääjate% on ikka väga väike kui vaadata haiglaate olematuid numbreid. Kui nendega ei suudeta toime tulla, mis siis veel eesootavasystiplandeemiaga juhtuma hakkab.

o
Omega/ 8. september 2021 13:51
Poja töökohas korraldati täienduskursused. AINULT VAKTSINEERITUTELE! KAS ME ELAME TEIE ARVATES NORMAALSES, ELUTERVES ÜHISKONNAS???
ä
Äi/ 8. september 2021 13:54
Minia tahtis peale lapsepuhkust tööle naasta. Jutt oli lühike - vaktsineeri ja me ennistame su tööle! Kui see ei ole kuritegu, siis mis see on?
v
Vedas su pojal/ 8. september 2021 14:38
Üldiselt, su pojal tegelikult vedas, sest vaktsineeritute hulgas levib see haigus massiliselt ja nakkus on kerge tulema. Mina väldin juba pikemat aega vaktsineeritute seltskonda, samas hiljuti läbipõdenutega suhtlen täiesti vabalt.
p
Poolt! / 9. september 2021 11:41
See on diskrimineerimine!!!!!!!
a
Anu/ 8. september 2021 13:46
Teadusnõukoda laiali saatmine hoiab kena kopika kokku.Nagunii spikerdavad teiste pealt!
t
Tõepoolest veider, et piiranguid pole/ 8. september 2021 12:58
Ise näiteks massiüritusele praeguse seisuga ei lähe, aga kui siiski massiliselt neile minnakse, siis nakkus levib ju niikuinii kõikjal. Seega, enda kaitsmine ei sõltu endast, nakkuse võib saada ka toidupoest või kust iganes. Kõik võimalused viiruse levitamiseks on lahkelt avatud.
c
Che/ 8. september 2021 13:25
On ju piirangud. Vaktsineerimata kohvikusse ega kinno ega teatrisse ega kontserdile jne ei pääse.
k
8. september 2021 13:54
Keegi ei keela sul kodus istuda kui seda grippi nii väga kardad aga lasku neil rahus elada kes ei karda seda grippi ei karda.
S
@täna 13:54/ 8. september 2021 16:30
Sellised, kes kes ei karda seda "grippi" ja kes kogu aeg raevukalt nõuavad, et neil "lastaks rahus elada", st maailma mööda ringi jaurata, viirust maale tuua ja kõrtsist-kõrtsi edasi kanda, ohustavad kogu ühiskonda. Ilma nendeta ei oleks meil praegu mingit koroonat. Inimesed oleks tõepoolest rahus elada saanud.
k
9. september 2021 11:24
Kogu selle "pandeemia" ajla pole ma ühetgi maski kandnud. Käinud poodides, hotellides, reisimas, nimeta ainult. Ma pole siiani nakatunud. Mõttetu oora kõik see värk. Nüüd võite mind korona eitajaks, maski vastaseks j avaksiini vihkajaks sõimat. I don't give a shit.
h
homme oleme samas olukorras/ 8. september 2021 12:56
Nagu eilegi, mis meil teha on võimalik teeme endale heas ning halvas
k
Kummaline suhtumine/ 8. september 2021 12:54
terviseameti poolt - nii suur hulk nakatunuid iga päev juurde ja samas üks massiüritus teise otsa?! Igasugused laadad, selveri-jooksud, festivalid jne.jne. Ei mingeid piiranguid - haigestuge aga!
t
Trooja hobune/ 8. september 2021 13:10
Vaktsiinipass ju kaitseb!
h
Head pidutsemist, vaktsineeritud!!! ! / 9. september 2021 15:06
Eks need olegi mõeldud peamiselt vaktsineeritutel!!! Kõigi maade vaktsineeritud , ühinege!!! 😊Ja. muudkui nakatage teisi!!!!! MITTEVAKTSITUD hoiavad pigem omaette ja eraldi, sest neil ju pole seda "nakatajate" passi!!!! 😊Siis ongi targem öelda, et KÕIGI. MAADE NAKATAJAD, ÜHINEGE!!!!
h
Head pidutsemist, vaktsineeritud!!! ! / 9. september 2021 15:07
Eks need olegi mõeldud peamiselt vaktsineeritutel!!! Kõigi maade vaktsineeritud , ühinege!!! 😊Ja. muudkui nakatage teisi!!!!! MITTEVAKTSITUD hoiavad pigem omaette ja eraldi, sest neil ju pole seda "nakatajate" passi!!!! 😊Siis ongi targem öelda, et KÕIGI. MAADE NAKATAJAD, ÜHINEGE!!!!
h
Head pidutsemist, vaktsineeritud!!! ! / 9. september 2021 15:07
Eks need olegi mõeldud peamiselt vaktsineeritutel!!! Kõigi maade vaktsineeritud , ühinege!!! 😊Ja. muudkui nakatage teisi!!!!! MITTEVAKTSITUD hoiavad pigem omaette ja eraldi, sest neil ju pole seda "nakatajate" passi!!!! 😊Siis ongi targem öelda, et KÕIGI. MAADE NAKATAJAD, ÜHINEGE!!!!
h
Head pidutsemist, vaktsineeritud!!! ! / 9. september 2021 15:08
Eks need olegi mõeldud peamiselt vaktsineeritutel!!! Kõigi maade vaktsineeritud , ühinege!!! 😊Ja. muudkui nakatage teisi!!!!! MITTEVAKTSITUD hoiavad pigem omaette ja eraldi, sest neil ju pole seda "nakatajate" passi!!!! 😊Siis ongi targem öelda, et KÕIGI. MAADE NAKATAJAD, ÜHINEGE!!!!
m
Meelis Ka/ 8. september 2021 12:53
"Vaktsiini"süstide tagajärjed: Umbes 4 päeva - äkksurma oht. Umbes 3 kuud - trombidega seonduv: infarktid, insuldid. Umbes 2 aastat - müokardiit (südamelihase põletik), immuunsüsteemi (üle)talitluse häired, mis sageli põhjustavad surma. Mõned visamad elavad eelneva üle, neile: umbes 3 aastast edasi - rasked autoimmuunhaigused, erinevad vähkkasvajad, viljatus. See pole minu arvamus ega alusetu hirmutamine, vaid praktiseeriva arsti jutu lühikokkuvõte. https://medium.com/estonian-anonymous/kovidist-ausalt-8845f1c2599b Eestikeelne tõlge on võimatult kehv (vist masintõlge), aga sisust saab aru.
"
???/ 8. september 2021 13:14
"... Mõned visamad elavad eelneva üle, neile: umbes 3 aastast edasi - rasked autoimmuunhaigused, erinevad vähkkasvajad, viljatus..." Aga kust see "praktiseeriv arst" need andmed võtnud on, pandeemia ei ole ju veel kolme aastat kestnudki?
t
to:Meelis Ka/ 8. september 2021 14:48
Kõik mida eelnevalt kirjeldasite ,võib juhtuda ka peale covidi põdemist,seda on mitmete riikide viroloogid kirjutanud.
m
Meelis Ka/ 8. september 2021 15:38
???-le: Toda arsti ma isiklikult ei tunne, pole temaga suhelnud, sellepärast ei oska öelda, millise info alusel täpselt ta tulevasi sündmusi prognoosib. Kui lubate mul oma arvamust avaldada, siis: nii pikaajalise praktikaga ja ülisuurte kogemustega arst oskab ette näha, kuidas organism erinevatele (mürgistele) ainetele reageerib. Samuti, missugused tulevikuväljavaated on mingi konkreetse diagnoosiga patsientidel. Kättesaadavad on ka paljud uuringutulemused, näiteks viljatuse seosest "vaktsiinidega".
m
Meelis Ka/ 8. september 2021 15:58
To-le: Jah, küllap on Sul õigus. VÕIB juhtuda igasuguseid asju. Küsimus on a) tõenäosuses. On teada Covidisse suremise tõenäosus, umbes 0,05% täiskasvanutel 18-60 a (lastel väiksem, vanadel suurem). Praeguste teadmiste kohaselt on vaktsiinisuremus 10a perspektiivis umbes 30-50%. b) eeltoodud Covidi-suremuse protsent kehtib, kui arstidel on endiselt keelatud Covidihaigete ravimine algstaadiumis. Keelu eemaldamise korral langeb suremus oluliselt. Ja, ennetades järgmist väidet: päris nulli ei lange see kunagi. Ka jänesehammustusest ja jalgrattakella allaneelamisest suremise tõenäosus pole null.
E
@Meelis Ka/ täna 12:53/ 8. september 2021 16:09
Esimesed koroona vaktsiinid töötati välja üsna hiljuti. Nii pikaajalised prognoosid kõrvaltoimete kohta saavad olla pigem kohvipaksu pealt välja loetud. Elame - näeme.
k
Ka Meelis.../ 8. september 2021 16:14
Poe taga räägiti, et see viirus pidi võtma ainult tigedaid ja õelaid!!!!
m
Meelis Ka/ 8. september 2021 18:16
@ - täna 16:09-le: Ei saa Su väitega nõustuda. Ega arst, teinud patsiendi uuringud ja pannud diagnoosi, ei prognoosi edasist haiguse kulgu "kohvipaksu pealt". Jah, vaktsiinid toodi avalikkuse ette umbes poolteist aastat tagasi (tegelikult arvan, et olid palju varem välja töötatud, aga see pole praegu teemaks). Siiski on see piisavalt pikk aeg, et a) praktikas veenduda 4 päeva, 3 kuu ja 2 aasta tüsistustes, b) teha "vaktsiini" saanute uuringuid piisavalt usaldusväärsete tulemustega, et prognoosida 3 aasta ja pikemat haiguskulgu.
m
Meelis Ka/ 8. september 2021 18:24
Ka Meelis -ele: Su naljal on suur tõetera sees: tigedad ja õelad haigestuvad rohkem, sest nad on pidevas stressis. Ka hirm (sealhulgas koroonahirm) on selles mõttes väga kahjulik asi. Tervita oma poetaguseid sõpru, nad on arukamad inimesed kui paljud teised.
h
heh/ 8. september 2021 18:43
Kuule Meelis Ka - miks sa valetad siin? COVID suremus ei ole 0.05%. See on 2% ringis (köigi vanusegruppide keskmine - vanematle muidugi suurem, noorematel kövasti väiksem; samuti suurem diabeetikutel ja ülekaalulistel). Samas tüsistused tekivad ka noorematel ja kopsukahjutused kogu eluks. Teiseks, need vakstiini tagajärjed mis sa loetlesid on sul enam vähem tagumikust välja tömmatud. See ei ole nii. Ja kolmandaks - üheslhi arstil ei ole keelatud Covidi ravi algstaadiumis; ja ükski arstieetikast lugupidav arst ei vötaks seda keeldu tösiselt. Jälle jama jutt sul. Mis sul viga et nii valetad?
h
heh/ 8. september 2021 18:44
Ja veel Meelis Ka - "Praeguste teadmiste kohaselt on vaktsiinisuremus 10a perspektiivis umbes 30-50%." - see sinu väide on allapoole igasugust arvestust. Konkreetne vale sinu poolt. Kas häbi ei ole sul?
S
@Meelis Ka/ täna 12:53/ 8. september 2021 22:25
Siis pole ju ülikalleid ravimiuuringuid koos kõigi etappidega üldse vajagi! Tuleb lihtsalt tolle "praktiseeriva arsti" käest küsida, tema teab ..:)
o
on/ 8. september 2021 23:17
sul aga uudujutt, kes su tuttav arst selline on kes hirmutab otseselt inimesi- loomaarst on ka targem, nii on...surma võid saada valge kärbseseene söömisel kui kogus on suur, muidu on eesti ja euru ravimiamet manustatavad mürgid keelanud aga loodusemürke keelata ei saa, seda teeb jummal-kes väärib elu,kes mitte...loe möödunud aasta VHO artikleid,saad targemaks kui su tuttav arst.
m
Meelis Ka/ 9. september 2021 11:12
Heh-le: Maakera rahvastik: umbes 8000000000, koroonasurmade arv maailmas: 4596554, suremuse keskmine protsent: 0,057%. Ära usu propagandistlikku mula. Eesti rahvaarv: 1330000, koroonasurmade arv Eestis kokku: 1307, suremuse protsent: 0,098%. Jälle - ära usu propagandistlikku mula. Lisaks: koroonasurmade arv vähemalt Eestis on üles blufitud. Kui palju täpselt, andmed puuduvad. Küsi haiglate peaarstidelt.
m
Meelis Ka/ 9. september 2021 11:28
Heh-le: "Teiseks, need vakstiini tagajärjed mis sa loetlesid on sul enam vähem tagumikust välja tömmatud. See ei ole nii." Kui Sa oma suurte meditsiiniliste kogemuste baasil oskad anda parema prognoosi, millise tagajärje annavad vaktsiini tõttu verre tekkivad trombid, oleks huvitav kuulata.
h
heh/ 9. september 2021 11:39
Meelis: 223 miljoni haigestunud. 4.6 miljonit surnud. seega 2% suremust. Eestis 140'000 haigusjuhtu, suremus 0.9%. Samas, palju vanemaid inimesi suri alguses, hetkel suremus väiksem - nooremad inimsed, osatakse ravida, rohkem vaktsineerituid... Aga kui ei oleks piiranguid olnud, ja kogu eesti enam vähem korraga oleks saanud, nii et haiglas abi enam ei oleks saanud... oleks vabalt mingi vöinud mingi 60 tuhat surnud... 1...2% suremuse asemel 5%. Ja see on nii nakkuv haigus küll, et pm saaks suurema osa eestist kuu-kolmega ära nakatada kui mingedi piiranguid poleks.
m
Meelis Ka/ 9. september 2021 11:53
Heh-le: "Üheslhi arstil ei ole keelatud Covidi ravi algstaadiumis; ja ükski arstieetikast lugupidav arst ei vötaks seda keeldu tösiselt." Ivermektiin, 30 aastat vana tõestatult ohutu ravim, on EL-s praktiliselt keelustatud. Selle toime Covidi profülaktikaks ja haiguse kõigis staadiumides on uuringutega tõestatud. https://www.koroonateave.ee/ Sealt on muuhulgas leitavad ka kättesaadavad vahendid haigestumise vältimiseks ja koroonahaiguse (koduseks) ravimiseks erinevates staadiumides.
t
to heh/ 9. september 2021 12:03
Oli maailmas üks haruldane haigus, nimi ei tule meelde. Seda põdes umbes 10 inimest, kõik surid. Suremus 100 %. Paneme maailma kähku täiesti lukku? Mis mõte on selle 2 % reklaamimisel?
m
Meelis Ka/ 9. september 2021 12:41
"ükski arstieetikast lugupidav arst ei vötaks algstaadiumis Covidi ravimise keeldu tösiselt." Tead, selles osas olen ma Sinuga täiesti nõus. Olen juba tükk aega mõelnud, mis küll arstide peas toimub. Nad ju ometi ei saa aktsepteerida, et koroonasse haigestunud saadetakse ilma igasuguse ravita koju, kuni kas ise paranevad või siis satuvad haiglasse, kus suur % sureb. Seega ei oska muud arvata, kui et suurem osa arste eelistab eetikale isiklikku heaolu, karjääri jms. Annan endale aru, et see on karm mõtteavaldus.
m
Meelis Ka/ 9. september 2021 12:48
heh-le: Sul on täiesti õigus. Me kumbki ei täpsustanud, millest-kellest on suremuse protsent. Sinul on ta suremise % haigestunutest, minul suremuse % elanikkonnast. Mõlemad on õiged. "Osatakse ravida" - kahtlemata. Ainult et minuteada tegelikkuses ravitakse EL riikidest ainult Tšehhis ja Slovakkias (võibolla on mõni veel), kes teevad seda risti vastupidiselt WHO juhenditele. Vaata nende haigestumiste ja surmade numbreid, see on praktiliselt null. Saad pildi adekvaatseks. Ja kõvad "vaktsiini"manustajad riigid püüavad paaniliselt oma haigestumiste ja surmade numbreid ilustada.
m
Meelis Ka/ 9. september 2021 13:01
Meie arutlustel siin on üks fataalne viga: räägime ainult koroonast. Aga peaks rääkima hoopis üldisest haigestumisest ja üldisest suremusest. Praeguse süsteemi raames pannakse "vaktsiinide" tagajärjel surnud inimesed kirja kui erinevatel "tavapõhjusel" surnud inimesed. Sest "seos vaktsiiniga ei ole tõestatud". Eestis on 2021.a. esimeses pooles umbes 1000 "lisasurnut". Prognoosin, et aasta lõpuks tuleb veel nii 2000. Seega 3000 aasta peale. Kui keegi oskab, põhjendagu, miks. Kliimasoojenemisest?
h
heh/ 9. september 2021 14:19
sellelle kes kirjutas "Oli maailmas üks haruldane haigus, nimi ei tule meelde. Seda põdes umbes 10 inimest, kõik surid. Suremus 100 %. Paneme maailma kähku täiesti lukku? " - vahe sinu näite ja koroona vahel on see, et koroona on äärmiselt nakkuv ja ilma piranguteta saaks 100% elanikkonnast selle kiirelt kätte. Piirangutega saame ka selle köik kunagi, aga üle pikema aja. Ja siis on see 2% suremus (nagu alguses) päris hull. Vöi katastroofina 5% kui poleks üle maailma piirnagudi olnud. Ja et aru saada mida tähendab 2% suremus - kujuta ette tuba kus 50 inimest - 1 nendest sureb peale nakatumist
m
Meelis Ka/ 9. september 2021 15:10
heh-le: Su arutlus on mõistetav. Ainult üks viga: need 50 toas olevat inimest on JUBA HAIGED. Sa eeldad, et 100% inimestest jääb haigeks. Ega me selle mõttearendusega eriti kuhugi ei jõua, liiga palju "olekseid". Asja muudaks Covidi preventiivse ja varase staadiumi ravi lubamine/väljatöötamine. Mina jälle oletan, et juba 2021.a. lõpuks on teise toa 50 "vaktsineeritud" inimesest surnud 6. Ja sellega asi ei piirdu - kui ei leita nende mürkide organismist eemaldamise meetodit. Surmadele lisaks muud kahjustused, näiteks viljatus, mis võib olla igale inimesele ju elu kõige suurem probleem.
m
Mia/ 8. september 2021 12:48
Riigis on 500 koroonat päevas, aga tõesti kõik kohad avatud ning peod ja möllud käivad nagu koroona oleks nullis!
e
Eestis on tark rahvas/ 8. september 2021 12:52
Tahtama me veel kõik piirangud kaotada
k
Kristiina / 8. september 2021 20:05
Süstita hüsteerikud jäägu vakka
m
Mirjam Kutser/ 8. september 2021 12:45
Parandage mind, palun, kui ma eksin. Statistiliselt on hetkel umbes 50% elanikkonda vaktsineeritud kahe kaitseüstiga ehk täielikult vaktsineeritud ja 50% on seega vaktsineerimata. Kui vaktsineeritud haigestuvad väidetavalt kümme korda harvem kui vaktsineerimata inimesed.. siis kuidas neid vaktsineerituid tehtud testide hulgas leitakse lausa 30%? Kas põhjus on selles, et vaktsineeritud on saanud vale signaali - et nad ei haigestu, ei põe haigust raskelt ja nad ei pea isegi kodus karantiini jääma, kui keegi perekliikmetest on koroonasse haigestunud? Vaktsiinipass tunnistab nad terveteks?
k
KAJA KALLASE VALITSUS PEAB ASTUMA TAGASI/ 8. september 2021 13:05
KAJA KALLASE VALITSUS PEAB ASTUMA TAGASI
m
minu arvamus/ 8. september 2021 13:11
Kui gripi vastu vaktsineerid ei aita see ju ka mitu aastat,sama on ka koroona vaktsiiniga.Tegelikult peaksid piirangud kehtima kõigile,asi ei ole ju selles,kas ma saan rohkem sõita ja pidutseda,vaid asi on ju selles,et püsiks terve.
k
Kristiina / 8. september 2021 20:07
Andres Tegnell vaja tuua. Rootsi 29.sept täiesti vaba. Maskid pole popid kunagi ja vaktsiini määr 57%
m
Minu arvamus./ 8. september 2021 21:47
Asi on selles,et vaktsiinide toime väheneb ajas ja see on ju ka tegelikult loogiline.Aga see,et kui sa oled covidi haigega olnud kontaktis ja sa ei pea vaktsineerimise korral jääma koju,see on laus lollus.Nakatumine ju võib toimuda,mida on ju ka näha.Peab ikka olema ettevaatlik.

õ
Õudus/ 8. september 2021 12:44
Ongi peaaegu 500 koroonat ööga täis, aga IKKA VEEL suvatseta rangeid piiranguid kehtestada! Piirid kinni, suured kaubakeskused ja kõrtsid, baarid samuti!
k
Kuubis/ 8. september 2021 12:50
Eile oli võrkpallivõistlus ja saatejuhid rääkisid, et "kogu saal on rahvast puupüsti täis!". Ja millegipärast meenus mulle esimese asjana Saaremaa koroonapuhang eelmisel aastal..
k
Kristiina / 8. september 2021 20:08
Seda ei tehta enam sest haiglas alla 150
k
Kuubis-le/ 9. september 2021 12:46
"kogu saal on rahvast puupüsti täis!".---kuskil on alati võrdsemast võrdsemad olukorrad ja inimesed.
a
Aivar/ 8. september 2021 12:18
Koolid pidid ju kontaktõppel olema, aga hakatakse neid tasapisi kinni panema. Kas mitte minister seda välja ei öelnud
a
Anni/ 8. september 2021 12:51
Minister ütles ka ,et covidisse nakatunutega kontaktis olnud lapsed võivad koolis edasi käia ja siis me imestame,et kuidas neid nakatunuid aina juurde tuleb.
a
Aivar/ 8. september 2021 12:12
Lôuna-Eesti Postimehes on vähemalt Valga, Vôru, Pôlva arvud kirjas iga päev.Paraku on need suured.
d
Droonishow/ 8. september 2021 12:10
Linnahalli katuselt 27.augustil saadud nakkused.
m
Mitte ainult/ 8. september 2021 12:16
Igal pool toimub tohutult üritusi, nagu koroonat polekski.
s
Stroh/ 8. september 2021 11:48
Ühel päeval tõusevad esile liidrid, kes kogu sellele koroonahüsteeriale lõpu teevad. Ja siis need tänased maskikandjad ja vaktsiinipropagandistid juubeldavad ja röögivad kaasa kui tore kõik jälle on, kui hea on vabalt hingata ja milline kuritegelik kamp rahvast lollitas! Inimene on silmakirjalik ja manipuleeritav deb...iilik.
s
Stroh= eesti keeles PÕHK, põhu kommentaar= PÕHUHUNNIKL/ 8. september 2021 12:30
Stroh= eesti keeles PÕHK, põhu kommentaar= PÕHUHUNNIK!
s
Stroh= eesti keeles põhk, põhu kommentaar põhuhunnik./ 8. september 2021 12:44
Stroh= eesti keeles põhk, põhu kommentaar põhuhunnik.
m
maili/ 9. september 2021 02:08
TO.stroh ...tuhat prossa Sinuga nous.
a
Anonymous/ 8. september 2021 11:25
On täiesti uskumatu, et rahvas on teadlik valitsuse ebaseaduslikus tegutsemises, diskrimineerimises, inimeste põhiõiguste räiges rikkumises JA INIMESED LIHTSALT TUIMALT JÄRGIVAD SEDA, lihtsalt lasevad endaga teha absoluutselt kõike! Ärgake üles ükskord, lam..bad ja võtke vastutus! Kõik, kes alluvad valitsuse ebaseaduslikele korraldustele, on otseselt kogu sellele kuriteole kaasaaitajad! Need inimesed on sõna otseses mõttes REETURID, kes sõjaolukorras ennast lihtsalt täis laseks ja enda ema ka maha müüks peaasi, et enda nahka päästa ja mugavustsoonis vegeteerida. Masendav.
k
Kas tead, Anonymus,/ 8. september 2021 11:35
et vähemalt 90 % inimestest on manipuleeritavad? Sellest ka see lambainstinkt.
n
No.../ 8. september 2021 15:39
Mis õigusega solvad teisi inimesi? Tegelikult käib ju see kõik sinu enda kohta! On ju nii, vegeteeriv lam..mas?
b
b/ 8. september 2021 15:57
ärkasin juba kell 7, aga mis vastutuse ma võtma pean?
a
Anonymous/ 8. september 2021 11:23
On täiesti uskumatu, et rahvas on teadlik valitsuse ebaseaduslikus tegutsemises, diskrimineerimises, inimeste põhiõiguste räiges rikkumises JA INIMESED LIHTSALT TUIMALT JÄRGIVAD SEDA, lihtsalt lasevad endaga teha absoluutselt kõike! Ärgake üles ükskord, lam..bad ja võtke vastutus! Kõik, kes alluvad valitsuse ebaseaduslikele korraldustele, on otseselt kogu sellele genotsiidile kaasaaitajad! Need inimesed on sõna otseses mõttes REETURID, kes sõjaolukorras ennast lihtsalt täis laseks ja enda ema ka maha müüks peaasi, et enda nahka päästa ja mugavustsoonis vegeteerida. Masendav.
E
./ 8. september 2021 16:50
Eestlane on pikajuhtmeline. Käisin kutsuga loomaarsti juures. Ilma maskita. Arst oli maskis, aga umbes 10 minuti pärast võttis maski eest ja ütles ilusas eesti keeles - kurat, ei saa hingata, ega te ei pahanda, kui eest võtan. Järgnes veel maskineedmise rituaal ja siis toimetasime edasi, nagu muiste, vabadel aegadel. Sama kogemus mujalgi - mask võetakse eest ja inimene suhtleb inimesega, mitte näota olendiga. Edu meile maskinõude kuupeale saatmises!
p
8. september 2021 11:16
palju testitutest oli vaksitud? paljudel olid sümptoomid?
i
Iga päev sama küsimus/ 8. september 2021 12:18
See ei näita absoluutselt midagi. Loevad haiglasse sattunud inimeste protsendid.

k
8. september 2021 11:11
Kas vanadusse surnuid polnud kelledele covid diagnoos juurde kirjutada?
k
Kai/ 8. september 2021 11:04
Mõttetud andmed, ei loe enam seda artiklit. Maakondade kohta info puudub, kas on nii raske avaldada. Miks peab kuskilt lehelt ise otsima, milleks siis üldse artiklit kirjutada.
e
Enn/ 8. september 2021 11:33
Täiesti nõus.Lõpetagu üldse ära see igapäevane kajastamine.Kes tahab otsib ise neid graafikuid ja tabeleid.
t
to Kai/ 8. september 2021 12:08
Selle peale ei tule, et paljusid inimesi huvitavadki ainult üldandmed? Kes täpsemalt tahab, otsib andmeid juurde, mitte ei hakka 'varjamisest' jahvatama.
h
Hiromant/ 8. september 2021 12:53
Küll te loete neid artikleid edasi ja lisate jätkuvalt ka mõne kommentaari..
c
Che/ 8. september 2021 10:54
Eesli järjekindlusega jätktakse mingite numbrite ettesöötmist juba pea kaks aastat. MIS ON MUUTUNUD??? Peale selle, et inimeste elud on ära rikutud ja kõik saavad väga hästi aru, et selle viirusega on võimalik igapäevast normaalset elu elada ja mis kõige tähtsam - seda haigust on võimalik ennetada, kui valitsus, teadusnõukoda ja igasugused Jollerid ja Popovid ei takistaks normaalsete, vastutustundlike arstide tööd! Ravimid on olemas! Kohtu alla kõik see kamp jõuab ühel päeval niikuinii!
n
Näe,/ 8. september 2021 11:03
Põhjamaad on hakanud läbi nägema seda vaktsiiniäri! Miks kellelegi maksta kui endalegi kulub ära?
j
Ja meid on palju/ 8. september 2021 10:47
Iga loll teab et pass kaitseb
n
nojahh/ 8. september 2021 09:47
https://eestinen.fi/2021/09/paanika-ara-vaktsineeritud-singapuris-nakatumiste-ja-koroonasurmade-arv-kasvab-vaga-kiiresti-piirangud-tulevad-tagasi/
k
7. september 2021 22:59
Kas maakondade lõikes positiivsete arvu kajastamine mõne reaga käib alates 3 septembrist üle jõu või?!
m
Mida../ 8. september 2021 11:02
...annab üldinfo,miks ei avalikustata maakonnit?Ikka üks salatsemine.
t
to Mida.../ 8. september 2021 11:35
Sa oskad arvutis ainult ÕL üles leida, teistest allikatest infot ei oska lugeda???
s
saamatutele/ 8. september 2021 12:09
https://www.terviseamet.ee/et/koroonaviirus/koroonaviiruse-andmestik
m
Mida-le, kes ootab, et talle iga päev PUDER suhu pistetakse/ 8. september 2021 12:36
Aga sul käib ilmselt üle jõu vaadata ja täpsemat infot saada terviseameti kodulehelt?
j
Ju see on kuskil mingi salajase valitsuse määrusega kuulutatud ebasoovitavaks infoks./ 8. september 2021 12:53
k
kõik jätkub homme/ 7. september 2021 22:36
Kõik mis meil teha on võimalik teeme endale heas ning halvas
m
Moderaator!/ 7. september 2021 18:37
Mida arvad? "Riik võib varjata miljoneid avalikkusele mõeldud dokumente". Kas arvad, et mõtlesin välja? Ei, ERR-i uudistest just lugesin. Kas nüüd taipad, miks ma sind ei usalda?

m
Moderaator!/ 7. september 2021 17:39
Mina ei usu ka seda, et oled sõltumatu ajakirjanik! Kui väidad vastupidist, siis pane mu kommentaar tagasi?
1
1/2 klaasi hommikul ja õhtul/ 7. september 2021 16:59
Kõige paremini aitab heeringa soolvesi
v
võta veel üks naps/ 8. september 2021 12:50
Veel paremini aitab kui sa peale heeringa soolvee joomist vannitad ennast veel heeringa soolvees, peale seda määri ennast pealaest kuni jalataldadeni hanerasvaga kokku ja lõpuks pane veel viinasokid ka jalga.
K
?../ 7. september 2021 14:02
Kuna süsteemi ei saa usaldada. Ei usu neid jutte. Samuti ei usu vaktsiinide kasumlikusesse. Tänu riknenud vaktsiinisüstile on saanud paljud inimesed mingi liigitunnistuse, mille alusel saab söömas käia, kinos, deatris jne. See on absurd!
k
keegi töötab vaktsineerimise vastu kahe käega ning keelekasutusega/ 7. september 2021 14:11
Süsteemis on kallutatud jõud ja on kollase passiga märgistatud antikehade omanikud
n
Nalja nabani!! / 9. september 2021 15:25
Uus tõug!!!! 😊😊😊
n
Nalja nabani!! / 9. september 2021 15:45
Uus tõug!!!! 😊😊😊
õ
Õde/ 7. september 2021 13:55
KAKS AASTAT on selle koroonajuraga inimesi ruineeritud. Ja ikka leidub veel deb..iilikuid, kes lihtsalt mitte millestki aru ei saa. Masendav.
e
eestlased on tark rahvas/ 7. september 2021 13:25
ä
Ära valeta! Ja ära räägi kõige targemate inimeste eest!/ 7. september 2021 13:05
Vaktsitud nakatavad samuti!!!!! täna 11:40 Aga Eestis pole seda kellegile teadvustatud!!! ------------- Kohe algusest peale on teatatud, et vaktsiinide kaitsevõime on ei ole 100%line, vaid vaktsiinidel on kaitsevõime ainult 75-80%.
h
Hea mälu/ 7. september 2021 13:34
Pfizer luba alguses, et 1 doos annab 64% kaitse ja 2 doosi 95%. Teised olid suht sarnased peale Jansseni.
p
protsent langeb igapäevaga / 7. september 2021 15:48
Hetkel on tänaste arvude järgi kaitse 43,74 % Seda ka eeldusel, et teglikult ei ole testituid prontsentuaalselt võrdselt ehk neid on veelgi. Kui haigeid on 50%50% siis on juba kaitse 0 %, kuna süstituid/mitte süstituid on võrdselt. Lisaks on tervise kahjustused + kahtlased surmad.
e
ert/ 8. september 2021 12:52
See mida keegi alguses lubas oli selle tüve kohta mis siis levis!Inimene sul endal mõtlemis võime täielikult puudub?Seda et vaktsineeritu võib samuti haigestuda ja teisi nakatada on samuti olnud algusest peale teada.Ka gripi vastu sai vaktsineerida teatud tüvede vastu.Pole olnud kunagi sellist vaktsiini mis aitaks kõikide gripi tüvede vastu.Harige ennast lamemaalased.
v
7. september 2021 12:54
Vaktsiinivastaseid on Eestis 200, seega 1 iga 7000 elaniku kohta. Võimalus nendega kokku puutuda sama tõenäoline kui see see, et rannas lind su avatud suhu laseb.
v
vv/ 7. september 2021 13:34
minu tutvusringkonnas on 2 fanaatilist vaktsiinivastast, nendest küll hoidun. Samas vaktsineerimata inimesi on rohkem, aga nad ei kuuluta oma tõde iga nurga peal, saab normaalselt suhelda.
w
w/ 7. september 2021 23:14
MIks just 200? Miks mitte 200 000?
h
Hirnu herneks! / 9. september 2021 15:29
Mis sa sööd, et nii "tark" oled? Pisikesi poisse ja p a pinaelu või?!
j
Junnõi naturalist/ 7. september 2021 12:46
Tegin suure avastuse: läbi plastikmaski hingad sisse plastimolekule ning need enam kopsust välja ei tule, mida rohkem maske kasutad, seda rohkem neid molekule kopsu koguneb ning lõpuks saab kops neid täis ning hapniku jaoks ei ole enam ruumi ja sa sured.
s
spetsialist/ 7. september 2021 13:24
a
Aga mina / 7. september 2021 16:59
käin pangas raha nuusutamas, juba kops täis, aga kuidas välja sealt välja saaks?
t
Tark mees taskus/ 9. september 2021 15:30
Kas seda õppisid keemiatunnis või?!

t
To Aga proovi sa / täna 11:02/ 7. september 2021 12:45
Olmekeemiale lisaks on hullemad tervise kahjustajad ravimid eriti antibiootikumid) mida isegi tühisema haigusnähu korral arstid välja kirjutavad, ja toidu kvaliteet, mis juba kasvatamisel (nii taimne kui loomne) üle kemiseeritud ja kkasvustimulaatorite ning igasugu haiguste vastaste preparaatidega töödeldud ning veel töötlemisel juurde lisatud. See kõik ju mõjub organismile laastavalt, rikkudes organismi bakteriaalset keskkonda.
v
Võtke Soomest eeskuju!/ 7. september 2021 12:38
Soomest täna 09:55 Kanname maske ja hoiame turvavahet ja nakatunute arv väheneb. Piirangute leevendamist enne järgmist kuud ei tule. Siin vaktsineeritakse muideks rõõmsalt. Igaüks ise on oma elukvaliteedi sepp. See, et ka vaktsineeritud nakatuvad, on kogu aeg teada. Aga vähem ja mitte eluohtlikult ei haigestu. Oma valik. Eeskuju!
t
7. september 2021 12:40
Tegelt vaktsiinivastastega vaidlemine on nagu usuhul.ludega vaidlemine, see ei vii mitte kuhugi. Räägi ja selgita neile mida tahes, usuhul,lud, siin siis poolearulised vaktsiinivastased ajavad ikka edasi oma rumalat jura suust välja. Sellisid parandab ainult koroonanakkus st neid parandab ainult haud.
v
7. september 2021 13:06
Vau, aplaus sulle! Ela jah edasi soomes
v
Väike Mu/ 7. september 2021 16:09
Ameerikas ja 41 riiki levinud uus tüvi, mille puhul vaktsiinist on 0 kasu. https://www.dailymail.co.uk/news/article-9964415/Mu-variant-detected-U-S-state-except-Nebraska.html
e
endast räägid või / 7. september 2021 16:45
Usklikud on ju need kes vaktiini usuvad..
e
endast-le/ 7. september 2021 17:02
Vaktsineeri pooldajad teavad, et on kasu, mõistusega inimesed näevad seda, aga teised usuvad, et ei ole kasu, sest neil puudub mõistus.
õ
õhk on vaba/ 7. september 2021 22:11
kanna terviseks. kui aga tead miks prantsusmaa korjas tagasi 17 miljonit maski mis sisaldasid grafeeni. anna teada
v
Võtke Soomest eeskuju!-le/ 9. september 2021 12:53
Ei vaktsineerita seal ühti! Ntx Amanda Sirkiä ja paljud teised FB-s manitsevad! Et "haiglasd on C-st tühjad, nakatumine suurenenud, järelikult on asi muutunud tavaliseks gripilaadsuseks".
m
Meelis Ka/ 7. september 2021 11:49
Palju koroonasse puutuvat teavet, kõik soliidses vormistuses välja toodud: https://www.koroonateave.ee/ Siin on ka uuringud erinevate ravimite/vitamiinide toimest, igaüks võib kättesaadavaid vahendeid kasutada haigestumise vältimiseks ja koroonahaiguse (koduseks) ravimiseks erinevates staadiumides. Väga asjakohane ja iga mittearstist inimese poolt reaalelus rakendatav info! Püsige terved! Kui ikkagi juhtute koroonanakkuse saama ja isegi mõningad haigusnähud tekivad, soovin kiiret paranemist. Aga ärge laske endale (või, taevas hoidku, lastele) mürgist ollust süstida.
v
Vanaema/ 7. september 2021 15:06
Sööge enda koduaia õunu.
t
to Vanaema/ 8. september 2021 11:37
Kõik elavad ju oma majas, õunapuud ümberringi. Naeruväärne.
j
Jaa jaa/ 8. september 2021 12:19
Kõik teised ravimid on ju looduslikud ja täielikult ilma kõrvaltoimeteta? Ärge siis üldse ravimeid tarvitage ega arstide poole pöörduge, kõik ravimid ravimfirmade poolt toodetud.
k
Kõik elavad ju oma majas, õunapuud ümberringi. Naeruväärne. -le/ 9. september 2021 13:07
Kehras Mardi talu (vaata google mapsist, ütleb peremees) annab õunu tasuta, mine koja!
t
Trooja hobune/ 7. september 2021 11:38
Ainult pool elanikkonnast on topeltvaktsineeritud, aga haiglaravil on nendest juba 25%.. Ja asjapulkadel jätkub häbematust avalikult välja öelda, et vaktsineerimata inimesed haigestuvad ja satuvad haiglasse 10 korda sagedamini, kui vaktsineeritud. Arvestades, kui palju vaktsineerituid on juba haiglas (protsentuaalselt), ja arvestades, et vaktsineeritud peaksid teoreetiliselt põdema haigust haiglaravi vajaduseta, siis puhas loogika ütleb, et vaktsineeritute seas on haigestunute hulk tegelikult meeletu! Promoge oma vaktsiinipassi aga edasi ja andke roheline tuli teiste nakatamiseks!
k
Kohe näha, et tekstist arusaamine puudub. / 7. september 2021 11:46
Seal ju 2 mõistet: sümptomaatiliste tunnustega ja mitte ehk siis need mitte, sattusid haiglasse muude vigastuste või haigustega, aga see protsent, mis kirjas, on kõigi haiglas viibinute kohta, ka nende, kel pole koroona haigust, vaid juhuslikult ka viirus. Ka vaktsineeritud võivad viirust kanda, aga nad ei pruugi koroonahaiged olla.
h
Heh/ 7. september 2021 11:49
No kui pool elanikest on topeltvaktsineeritud ja 25% haiglas on topeltvaktsiiniga, siis 3x suurem shans haiglasse sattuda kui vaktsiini pole tehtud. Juurde veel ka see et enamus topeltvaktsineeritud on vanemad inimesed kellel niigi suurem shans haiglasse sattuda, siis see 10x suurem kaitse vaktsiiniga tundub täiesti mõeldav, kui vanusegruppe ka arvestada.
t
to: Kohe näha, et tekstist arusaamine puudub./ 7. september 2021 15:54
Need sümtomaatiste tunnsutega on liidetud igapäev mitte vaktsineeritute alla, et see protsent ikka suurem püsiks ehk on kallutatud andmed.
t
To: Heh/ 7. september 2021 16:00
50 on elanikkonast vaktineeritud ja kõigist 25% on haiglas. Ehk 50/50 on tõenäosus. Vaktsineerimata inimeste sisse on loetud ka 1 vaktsiiniga ja need kelle vaktsineerimise 2 süstist pol möödas 2 nädalat. Lisaks on lisatud ka need, kellel lihtsalt kipjalg ja viibib haiglaravil. Kui veel lugeda ülesse, et raskelt haiged vooliku küljes pidid kõik süstitud olema ja ka surmadest ei räägita, siis kaldun juba arvama nii nagu teiste riikide statistika, et vaktsineeritud on rohkem riski rahvas.
a
Anonymous/ 7. september 2021 11:28
Ellu jäävad ja edaspidi edukad on vaid need, kel jätkub julgust kogu see koroonaga seotud hüsteeria ja hirmutamine pikalt saata ning kõigi kiusamiste kiuste enda ipäevatoimingutega tegeleda.
s
Seda on nähtud jah,/ 7. september 2021 11:47
Maailmas kuskil 5 miljonit niisugust surnut, aga eks tegelevad teises ilmas edasi sinu meelest.
w
w/ 7. september 2021 23:20
Maailmas on who andmetel surnud väidetavalt umbes 4 miljonit 500 000 inimest, see teeb maailma rahvastikust mis on umbes 7 miljardit 800 000 inimest umbes 0,05%. Jube pandeemia küll.
h
heh/ 9. september 2021 10:12
to w: 223 miljoni haigestunud. 4.6 miljonit surnud. seega 2% suremust. Ei ole köige löbusam eks ju....? Muidugi, algul oli suremus suurem, vanemad inimesed surevad lihtsamalt, praegu osatakse paremini ravida, suur hulk inimesi vaktsineeritud, jne. Seega enam ei ole nii hull. Aga kui köige alguses ei oleks piiranguid tehtud, oleks möne kuuga kogu maailm nakkuse kätte saanud ja siis ei oleks keegi haiglaravi enam saanud... ja 5% surma oleks suht töenäoline... Eestis 60000 surnut kui köik selle enam vähem korraga kätte saanud.
k
7. september 2021 11:25
k
kotipoisile/ 9. september 2021 13:08
Õunakotti kotib, võta kaasa ja mine turule.
j
Ja sündiski ime/ 7. september 2021 11:20
Enam ei näidata maakondasid ning nüüd võite julgelt sõita kuhu tahate, sest igal pool on ohutu.
v
Vastus/ 7. september 2021 11:25
Kui vaatad seda linki artikli lõpus, siis seal on see info olemas. (Seal all on mingi horisontaalne scrollbar, millega saad ajaperioodi valida.) Aga muidu jah, nad ei taha vist uudistes eraldi välja tuua, et vähe vaktsineeritud Ida-Virumaal on vähe nakkust nüüd.
o
On isegi/ 7. september 2021 11:49
valdade andmed olemas, aga neist ei tohi kirjutada siin kommentaaris, korduvalt tsensuuri saadetud ja sinna ka jäänud.
m
mis ime/ 7. september 2021 13:00
Järvamaale täna 15, nendest 6 Paide linna. Päris palju.
e
Edu teile!!!!! / 9. september 2021 15:44
Ohutu???????. ?? Ka siis teiste maakondade vaktsineeritud ei nakata gi???? Mis imeinimesed nemad siis on?? Enamasti nakatavad KÕ IK EESTI VAKTSINEERITUD!!!! ! NAKATuVAD ise ja nakatavad teisi!!!! Ei aita see passgi siin!!!
e
Edu teile!!!!! / 9. september 2021 15:44
Ohutu???????. ?? Ka siis teiste maakondade vaktsineeritud ei nakata gi???? Mis imeinimesed nemad siis on?? Enamasti nakatavad KÕ IK EESTI VAKTSINEERITUD!!!! ! NAKATuVAD ise ja nakatavad teisi!!!! Ei aita see passgi siin!!!
e
Eile/ 7. september 2021 11:19
öeldi, et suri 34 a mees, kus piirkonnas, mis kaasuvad haigused tal olid?
e
e/ 7. september 2021 13:13
miks tal pidid kaasuvad haigused olema?
v
Vait kui kult rukkis/ 7. september 2021 16:02
Ei sõnagi sellest kas oli vaktsineeritud. Kui oleks olnud, siis arvan, et oleks esilehe uudis.

l
Laine/ 7. september 2021 11:15
https://www.youtube.com/watch?v=dNt4NIQ7FTA
p
7. september 2021 11:14
Palju oli testitute hulgas vaksituid? Kuna omet saab TA ja avalikus kvaliteetseid andmeid testimise kohta: 1) TESTITUTE ARV ja mitte TESTIDE ARV 2) Palju oli sümptoomigega, palju lähikonlasi ja palju turiste-uudishimulike-töötajad-uuringud 3) Palju oli vaktsineerituid igas grupis. EI saa teha mingeid järeldusi, kui ei tea millest numbrid räägivad, seega muudab laborite arunadlus TA ja Teadusnöukoja töö lootuseltul kohmakaks oma rapoteerimise saamatusega.
p
Palju oli testitute hulgas vaksituid?/ 7. september 2021 12:20
Iga päev ja seda juba mitmeid kuid ikka üks ja sama tobe küsimus. Ise see jumm ilmselt guugeldada ei oska? Või ootavad, et teised neile ette-taha kõik öra teevad st pudru neile suhu panevad?
c
Che/ 7. september 2021 11:09
Mul tutvusringkonnas päris palju vaktsineerituid, aga mitte ükski neist ei ole lasknud ennast süstida koroona pärast! Ega nad ise ka rõõmsad selle üle ei ole, aga ... hirmul on suured silmad ja kui selgroogu ega elamise julgust ja analüüsivat mõistust pole, siis ongi nii nagu on. Ja just selliseid lam..baid vaikselt välja selekteeritaksegi.
e
ei meeldi enam Olerex/ 7. september 2021 11:35
Neist on küll kahju, keda survestatakse vaktsineerima. Kui vaktsiinidel pärast mingi halb pikaajaline kõrvaltoime on, siis need survestajad tuleks vastutusele võtta minu meelest.
i
Iisraelis/ 7. september 2021 11:03
planeeritakse juba NELJANDAT vaktsiinidoosi, et piirata koroona levikut...
h
Huvitav/ 7. september 2021 11:43
Kas Iisraelis ei lähenenud vaktsineeritute arv juba 100%le? Ja hõisata, et riik varsti koroonavaba?
t
to Huvitav/ 7. september 2021 11:56
Kui 2 doosi saanud loetakse mittevaktsinnerituks, siis vaktsineeritute arv pigem langeb. :D
t
Tulevad uued tüved,/ 7. september 2021 12:01
täiustatakse vaktsiine nende vastu, loogiline.
l
Läbi kukkunud vaktsiin / 7. september 2021 16:06
Nad räägivad ka viiendast ja kuuendast doosist, aga ise on esikohal surmade ja haigestumistega. Lisaks veel kõik need vaktsiini surmad + haigused. Genotsii d oma rahvale.
k
7. september 2021 11:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Märgata on/ 7. september 2021 11:48
meedia globaalselt on asunud agressiivsemale positsioonile vaktsineerimata kodanike vastu? Tõeliselt hirmutav, mis toimub demokraatlikes riikides.
m
Miks/ 7. september 2021 10:57
Miks ei avaldata enam kollete asukohta, inimesed saaksid olla ettevaatlikumad ohtlikes rajoonides.
m
Mhm/ 7. september 2021 11:08
Tõenäoliselt selleks, et inimesed ei saaks kõrvutada kõige kõrgema vaktsineerituse tasemega maakondi (näiteks Tartu) kõige kõrgema nakatumise tasemega maakondadega ja sellest oma järeldusi teha.
p
Paistab, / 7. september 2021 11:09
et eraldi koldeid ei ole. Kõik vaktsineeritud saavad piiranguteta igale poole. Seega ka viirus levib ühtlaselt igale poole.
s
Soomest/ 7. september 2021 10:55
Kanname maske ja hoiame turvavahet ja nakatunute arv väheneb. Piirangute leevendamist enne järgmist kuud ei tule. Siin vaktsineeritakse muideks rõõmsalt. Igaüks ise on oma elukvaliteedi sepp. See, et ka vaktsineeritud nakatuvad, on kogu aeg teada. Aga vähem ja mitte eluohtlikult ei haigestu. Oma valik.
a
Anonymous/ 7. september 2021 11:04
Kannad maske, hoiad turvavahet, vaktsineerid ja seejuures nimetad seda kvaliteeteluks?! ORI oled, lamm..as!
1
10:55!/ 7. september 2021 11:07
Ma pole 18.a. jooksul Soomes kordagi maski kandnud! Loomulikult kannavad maske ja vaktsineerivad, sest vähemalt 90% inimestest on manipuleeritavad. Väike osa aga manipuleerijad, kelle taskus on 90%. manipuleeritavate raha.
p
7. september 2021 11:29
Pole 12 aasta jooksul Soomes maski kandnud. Üks poes mölises mõned kuud tagasi. Eks ma mölisesin vastu. Pole ei "vaksiini" ega maski. Pole vajagi
k
kes teisele nime annab, see ise seda nime kannab/ 7. september 2021 12:25
Anonymous on parim mõisalammori!
v
Vaktsineeritud 24,3% vs vaktsineerimata 75,7%/ 7. september 2021 12:35
Mhm, aga miks sa sellest ei kirjuta kui palju on positiivseid vaktsineerimata inimesi ja palju on neid vaktsineerimata inimesi ka haiglas? <<<< Positiivse testi saanutest oli 281 vaktsineerimata Kokku on haiglas 144 koroonaviirusega nakatunud patsienti, kellest on vaktsineerimata 111 ehk 75,7% ja lõpetatud vaktsineerimiskuuriga 35 ehk 24,3%.
v
Vaktsitud nakatavad samuti!!!!! / 7. september 2021 12:40
Aga Eestis pole seda kellegile teadvustatud!!! On p a lju selliseid vaktsineerituid, kes arvavad, et nemad on justkui vanajumala selja taga ja nemad EI NAKATU KUNAG!!!! MIDA rohkem v a ktsineeritu id selle passiga ringi ko'ab, seda rohkem nad seda viirust levitavad!!!!! Seda o'eks tulnud juba kohe vakts ineerimisel neile öelda!!!!
k
ka soomest/ 7. september 2021 13:50
Elan ka soomes ja mask ei ole kohustuslik ja 2m turvaväli kaotatud ja ei systi need soomlased ka nii roomsasti. Nii,et Sina Soomest vii ennast asjadega kurssi.18.09 toimub Helsingis just nende passide ja piir. vastu Meeleavaldus. On juba olnud LONDONIS, PARIISIS, BERLIINIS JA KA HOLLANDIS.
m
Mhm/ 7. september 2021 10:48
28% uutest nakatunutest on täisvaktsineeritud. Haiglasolijatest on 24% täisvaktsineeritud. No ei hoia see vaktsiin ära ei kerget ega rasket haigestumist. Või vaidlete vastu? Kuidas seda kommenteerivad meie nn tippteadlased?
t
Tippkommenteerija/ 7. september 2021 11:01
Iisraeli kogemus näitab, et vaktsiini mõju väheneb u 6 kuu pärast. Siin on huvitav seletus ka: https://twitter.com/KernowMaiden/status/1408403156988579843
a
Aga proovi sa/ 7. september 2021 11:02
tippteadlastelt küsida, miks sellised viirused meie planeedil just meid, inimesi kimbutavad? Mina väidan, et teadus ongi oma arenguga ja leiutistega meid sinnamaale viinud, et mugavusest jääme aina nõrgemaks. Mis arvad, kas "Vanish" on ikka meie tervisele hea? Või "Fairi"? Või ükskõik, milline loodusvastane mürk? Aga ometi on need mürgid "tavalistest pesuainetest paremad". Inimene lihtsalt hukkub oma paljunemisse ja mürkide tootmisse. Ma ei halvusta kedagi. Ise ka inimene. Kui loodus on meid selliseks teinud, peame leppima. Aeg ajalt liigid hävivad ja vahetuvad. Jama on see, et inimene on ahne