Uudised

Terviseameti hädaolukorra staabi juht: meil on pandeemia, mis tapab, see pole mingi eksperiment (474)

LISA KOMMENTAAR

22. oktoober 2021, 00:22
Ja on ka vaktsiin mis samuti saadav osad inimesed teise ilma.
arvajamees21. oktoober 2021, 12:51
Pandeemia pole eksperiment,aga selle vaktsiini katsetamine inimeste peal on.Teada ju ammu,et see koroona vaktsiin ei aita.Küllaga on inimesi juba,kes vaktsineeritud aga ikka satuvad haiglasse ja nakatuvad niisamagi.
Puust ja punaseks21. oktoober 2021, 10:17
Eestikeelsed subtiitrid! https://www.bitchute.com/video/9T5G9ixIZ9Ju/
Kato21. oktoober 2021, 10:14
Inimesed, tulge mõistusele, tehke see suts ära, mida te jahute ja protestite.Minu tutvusringkonnas tegid kõik ammu ära, kõik terved ja ei mingeid probleeme. Kiik on tubli poiss, uskuge, see pole mingi ihaldatav ametikoht. Noor mees talub pinget ja on väga tubli.
jama21. oktoober 2021, 11:38
ogavalk ladestub organismis maksas ja neerudes iga kord, kui külmetushaigusest läbi põed, kõik surnud lahatud olid ogavalku täis..edu teile
Teadlane21. oktoober 2021, 12:00
Mitte ogavalku vaid viiruse jääke. Seda teebki viirus kui antikehad ei piira teda. Edu viiruse ladestamisel, antivaxer!
Seda ei tohiks teile öelda aga teeme Pharmale ka natuke ninanipsu 21. oktoober 2021, 08:10
Ellu jäävad need kes musta pässikut,teed söövad,joovad.
Terve nagu purikas!21. oktoober 2021, 10:35
Vastab tõele. Eriti väärt kombo on must pässik koos musta küüslauguga. Lisaks muidugi enesestmõistetavad c ja d vitamiin + tsink.
noh21. oktoober 2021, 07:42
0.02% maailma rahvaarvust on ametlikult surnud aasta jooksul kovidisse. 0,05% kahe aasta jooksul. Kas seda saab nimetada pandeemiaks?
Karvad21. oktoober 2021, 11:42
...see on sotsiaalmeedia fenomen ja peavoolumeedia üleskeerutatud tolm. On selle taga mingid rahahuvid, või kellegi surve..., seda me ei tea. Kuid tuletage meelde tualettpaberi kriisi :). Skeem on täpselt sama. Jah me oleme paanikas mingi 0,0... komakoha pärast. Samas on eelnevalt jõuliselt "peenhäälestatud" meditsiinisüsteemi. Nüüd on hala, oiii meil pole personali jne. Kohe oleme kummuli. See viirus pole ju täna tekkinud. On olnud piisavalt aega ette valmistuda ja ressursse tekitada... Kui tõesti nii kole, siis miks on suu ammuli hiire suhu jooksmist oodatud ?? Kohvi kõrvalt polnud aega !?
Irwer21. oktoober 2021, 07:29
Anti Vaks21. oktoober 2021, 10:40
Aibolit21. oktoober 2021, 12:21
Ketis oled sina! Kaks sutsu käes ja ootad õhinal kolmandat, neljandat, viiendat jne...
Anna21. oktoober 2021, 07:20
Wuhanis oli see eksperiment.
Moderaator!21. oktoober 2021, 07:09
Ükskord koidab sinulgi päev!
Moderaator ei lasknud läbi21. oktoober 2021, 07:09
Kui püüdsin kommenteerida, et vanasti raviti haigeid. Nüüd kepslevad haiged rõõmsalt ringi, ravi ja garantiini pistetakse hoopis terved. No ei hakka mina, terve inimene, ometi ennast haigeks "ravima"!
Moderaator!21. oktoober 2021, 07:03
Tead, mis oli Leningradi blokaad? Loe ja tutvu! Aga ometi ei nimetatud seda pandeemiaks. Miks sa kommentaari kustutasid? Oled ilgelt võimas tegija või?
Irw21. oktoober 2021, 07:30
Lenskas polnud blokaadi - uuri täpsemalt
Viha teeb ka ÕL!21. oktoober 2021, 07:01
Kust võtab tema õiguse, minul reklaamida massikogunemist, meeleavaldust? Sabarakud kaua ei ela!
Muide,21. oktoober 2021, 06:59
minu ema on läbi elanud Leningradi blokaadi. Tema nägi, kuidas inimeses surult maha langesid. Näljas langesid. Aga seda aega ometi ei kutsutud pandeemiaks. Lillelapsed, kes te siin leiutate sõnu, vaadake ringi! Eestlasel pole enam mille eest süüa, sooja, isegi vett osta! Vanasti raviti haigeid. Nüüd töllavad haiged vabalt ringi, hoopis terved peavad sundgarantiinis olema. Laupäeval kindlasti meelt avaldama!
Huiax21. oktoober 2021, 06:11
Ei ole tänaval laipu vedelemas näinud ja uudised kui sellised räägivad väga kõrge eaga inimeste surmadest kus ei saa kindlasti tuua esile mingit kindlat haigust. Suremus ka üldpildis ei erine varasemate aastarega... Ühesõnaga toome iga päev uue näo ja loo hirmu külvama...
to Huiax21. oktoober 2021, 07:05
ära karda, delfi-doktor, võta rahustit
Laipu oli 21. oktoober 2021, 07:05
Leningradi blokaadi ajal, lausa tänaval. Ometi ei kutsutud seda pandeemiaks. Mode kustutas ära! Muidu räägiksin sellest pikemalt!
Nonii21. oktoober 2021, 04:35
Jaa meil kohutav pandeemia ehk meedia pandeemia ja levitavad seda viirust kõige rohkem poliitikud. Lets Go Brandon!
Siig Hail Aadu ärka üles 21. oktoober 2021, 04:20
Parem töötu ja kodutu kui 5min pärast surnud pärast mürgisüsti.
A5Anonymous21. oktoober 2021, 04:19
Nüüd siis räägitakse lõpuks sellest, et ehk peaks hoopis üksikisikuliselt tegelema inimestega, et mis on nende põhjus ja murekoht? Ma siis ütlen... Mind võiks motiveerida võimalus oma vaktsineeritud naist sundravile saata otse kodust või tema, aga ka minu võimalus näiteks ID kaardi alusel vaid 4 korda kuus alkoholi osta, sest mul pole suurt probleemi olnud enesele ei ütlemisega, kui midagi tahan. Küll aga on tõsine probleem, kui naine lausa nõuab iga päev poes käimist, kui mul niigi tahtmist ja isegi siis, kui temal rahad otsas ja minu juurest lahkuda ka ei taha.
Ärge valetage uhhuud 21. oktoober 2021, 04:17
Mis fakking pandeemia kui isegi nohu pole olnud viimased 40 aastat.
to Ärge valetage uhhuud21. oktoober 2021, 07:16
palu kõigevägevamat, et see uhhuu sind ennast ei tabaks. Elatud aastaid sul paistab, et jagub aga mõistus on kasinaks jäänud, et siin rumalusi räägid.
Kaja kloun21. oktoober 2021, 11:22
Riik saab raha, et oma rahvast hävitada.
shiba inu coin 21. oktoober 2021, 03:15
https://www.youtube.com/watch?v=4HHQSQNQvb0
Pandeemia21. oktoober 2021, 02:56
Mina seda pandeemiaks ei nimetaks. Aga ju ma siis mäletan liiga palju ajaloost. Küll aga võib öelda, et olukord on niru, sest vaktsineerimist alustati valedest ühiskonna gruppidest. Praegu oleks juba aeg tõsisemate haigustega ja muidu ohustatud tegelastele kolmas suts ära teha, aga sellest oleme veel kaugel. Selle asemel läheb aur nende peale, kes seda ei vaja. Vaktsiini saanute "premeerimine" sellega, et nad jalutavad ilma testimiskohustuseta ringi viib meid aga varsti Läti tasemele. Ilmad lähevad külmemaks ja seega suureneb ka vaktsineeritud haigete protsent. Asju tuleks teha teisiti.
inimesi on 21. oktoober 2021, 02:43
on 21. oktoober 2021, 01:39
vaktsineeritud,ei vaktsineeritud,kergelt haigestunud,raskelt haigestunud ja saanud arstiab,raskelt haigestunud ja jäänud ilma abita koju, muid haigeid kes jäänud ilma abi koroona patsientide pärast jne nimekiri on pikk on lahkunuid jne
Jaa, jaa!21. oktoober 2021, 07:15
Aga tunduvalt vähem on neid, kes tavainimese pealt pandeemiaks kutsutava haiguse pealt teenivad. Kõva raha teenivad!
Kaspar Lepik21. oktoober 2021, 01:04
Kui paarsada inimest haiglas paneb meie tervisesüsteemi kokku kukkuma siis võibolla on asi süsteemis. Rohkem rahastust arstidele ja tugevdada haiglate infrastruktuuri...
nagu näha punased jooned töötavad võrtselt.21. oktoober 2021, 00:46
tundub et koroona jõuab parteidele järgi, kui neid parteisid on nagu seeni, siis koroonaga tekkib gruppe sama palju, on läbi põdenud, vaktsineeritud, mitte vaktsineeritud, vaktsineeritud ja siis läbi põdenud, siis põdemise ootel olevad vaktsineerimatud, siis lihtsalt terved, pommi kindlad ehk padu vaktsineeritud jne.
Miks mind pidevalt sunnitakse vatsineerima21. oktoober 2021, 00:26
võta rahulikult21. oktoober 2021, 00:49
Ei sunni keegi tegelikult. See on poliitika ainult kus kõik on kõvad nagu ise arvavad.
heil hiina!21. oktoober 2021, 00:22
õnnetud multivaxxerid pole vist siiani aru saanud, et selles hullumajas pole süüdi nn antivakserid, vaid need, kes on tellinud mitmeks aastaks doose ette, ehk siis selgeltnägijaist valitsevad isakesed ;) nad ei tea midagi, mis toimub texases või floridas. mis toimub austraalias, kanadas. neid ei huvita.
Rauno20. oktoober 2021, 23:48
Suunake meditsiinisüsteemi rohkem rahalisi vahendeid ja probleem kaob. Praegune haiglakohtade kriis ongi tekkinud meeletu koonerdamise tulemusel.
to Rauno21. oktoober 2021, 07:19
Rauno on rääkinud. Aamen!
K20. oktoober 2021, 23:43
Kuidas te aru ei saa, et tuleb lihtsalt leppida selle viirusega ja eluga edasi minna!? Aitab sellest hirmukampaaniast ja massipsühhoosist. See on juba ebanormaalne türannia ja tuleb lõpetada.
muu tuleb ise21. oktoober 2021, 00:50
Jah, vastavalt vajadusele
Pigem ikka eksperiment, et näha kui palju peksmist rahvas kannatab enne kui ta kõik maja põletab. 20. oktoober 2021, 23:41
Jah, meil on viirus mis tapab. Aga palju rohkem on meil üle käte läinud haigeid valitsusi üle maailma kes juba kaks aastat meie vabaduste peal tallavad. Eesti meedia ei kajastab ainult 0.1% sellest mis maailmas toimub. Asi on väga tõsine.
Pigem ikka eksperiment, et näha kui palju peksmist rahvas kannatab enne kui ta kõik maha põletab. 20. oktoober 2021, 23:42
Kats20. oktoober 2021, 23:53
Äkki sa võitled siis kogu maailmaga. Edu selles!
autoriga21. oktoober 2021, 00:02
nõus.Need kes maailmapäästmist naeruvääristavad seilaku paraku oma paadis edasi.
Sünge Olevik 20. oktoober 2021, 23:34
Kaja ja reformierakond ei suutnud oma manipuleeritud statistikaga usaldust tekitada, valedega kaotataksegi valijaid. Ja surnute statistika lööb rekordeid seni, kuni ei tunnistata endale ja rahvale, et iga köha ja kehvema enesetunde puhul tuleb teha test (juba kodus, olgu vaktsitud või vaktsimata ei oma mingit tähtsust, covidpass võrdsustada valepassiga ja nende levitajad vastutusele võtta, kui tahtlikult nakkuse levitajad) ja haigestumise korral koju jääda. Tervete inimeste aastaringne ruineerimine ja tööst ilmajätmine tõstab vaid enesetappude ja infarktide arvu ning kahandab maksumaksjate ridasi
Kats20. oktoober 2021, 23:44
Kes sul keelab tööl käia? Lihtsalt on ameteid kus vaktsineerimata inimene ei saa töötada. Aga see seis on ju muudetav. Sinu enda valik ju…
vallandatakse süstist keelduvaid arste ja õdesid21. oktoober 2021, 00:00
huvitav, et keegi, kes tegi 1,5 aastat pandeemia eesliinil tööd on nüüd järsku eestis (lätis jm fašismimaades)tööks sobimatu.
omal jalal ta sinna ei jõua.21. oktoober 2021, 00:04
mis sa mulised siin inimene on vaktsineeritud ja on pikali , ehk tuled ja tõstad püsti ja talutad tööle.
Mõtiskleja21. oktoober 2021, 07:08
See ongi ju globalistide eesmärk, mida rohkem nad suudavad inimkonda vähendada, seda parem neile. See nn vaksiin on loodud teise eesmärgi ga, sest mis vaksiin see on, kui vaatamata vaktsineerimisele, inimesed ikkagi nakatuvad, ja paljud neist surevad. Tähendab, et see vaksiin kampaania on loodud inimkonna hävitamiseks.
tigedatele vaxisõpradele20. oktoober 2021, 23:11
käharpea tellis 6,9 või oli see 6,5 miljonit lisadoosi, kohe jõuavad siia, saate kõik oma kaks õlga alla panna ja endasse lasta selle päästva kuulikindlaks tegeva annuse. rahunege maha, kas te siis ei usu teadusesse või mida?
vahepeal tuleb veel viirust ka tõrjuda, süstalde vahel20. oktoober 2021, 23:38
noh nad ei usu et selle välja kannatavad ja kutsuvad appi värskeid õlgu.
Konn20. oktoober 2021, 23:46
Võib juhtuda et sa seisad veel järjekorras et seda vaktsiini saada. Sest muidu oled töötu ja kodutu.
21. oktoober 2021, 01:15
Võiks juhtuda, et konnad krooksuvad vaid soomätaste otsas.
surm20. oktoober 2021, 22:47
Miks ei lasta inimestel surra?Kes sureb see sureb?Järelikult on saatus selline.Tugevamad jäävad ellu nii ongi.
Konn20. oktoober 2021, 23:48
Õige. Kõik kes pole vaktsineerinud, las surevad. Kui ikka ise ei taha end kaitsta siis ei pea ka teised neid päästma oma elude hinnaga. Ära kutsu kiirabi, lämbu oma voodis. Edu sulle!
Ulev21. oktoober 2021, 00:28
Kusjuures mul on idee... Kui mingid sümptomid tulevad, siis ei lähe ma arstile. Rooman hoopis metsa, kuskile, kus inimesi ei käi. Kui suudan, võtan kaasa telgi ja toiduvaru. Kui olen väga nõrk, rooman kuidagi metsa ja teen eneka.
to Ulev21. oktoober 2021, 01:16
Aga pm20. oktoober 2021, 22:05
ütles infotunnis, et põhjus on hoopis selles, et haiglates pole piisavalt töötajaid. Et ei tahtvat enam neis töötada...Kas ikka oli vaja oma töötajaid lahti lasta? Need aga on sellised põhjused, mis ei puuduta v*ksineerimata inimesi üldse.
Kiisu20. oktoober 2021, 23:22
Aga sa ei karda haiglasse sattuda kui õed on ületöötanud, sest nad peavad tegelema rumalate inimeste raviga kes ise ennast ei soovi kaitsta? Ma sinu asemel oleks veits mures…
Kiisule21. oktoober 2021, 12:09
No siis tuleks töötingimused üle vaadata, mitte poolt rahvastikku mürgisüsti otsa ajada. Selmet med töötajaid lahti lasta tuleks neid juurde palgata. See on ju otseselt ministeeriumi tegemata töö, mitte vaksimata inimeste süü. Propaganda asemel pangu raha palkadesse.
tüdind jamast20. oktoober 2021, 21:49
terviseamet laiali saata ja tegnell rootsist kohale importida ning kõik saab korda
20. oktoober 2021, 21:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kuule kiku20. oktoober 2021, 22:15
Ära karju. Räägi sõnadega :)))))
to KIKU21. oktoober 2021, 07:21
mitmes klass pooleli jäi?
olen20. oktoober 2021, 21:39
Kaastunne ja mõistmine sest olukord on pingeline nii ühele ja ka teisele poolele. Kui vaid korraks vahetaksime pooled ja mõistaksime üksteise hirme ja küsimusi siis oleks seda sildistamist ja süüdistamist siin vähem. Praegu on olukord kus peaksime olema toetavad üksteise suhtes ja mõistma ka neid kellel on selle süsti vastu selge ei! See pole tingitud ükskõiksusest et küll ma haiglasse jms pääsen vaid reaalselt on põhjust küsida ja olla teadlikum! Mis rohkem mõtlema paneb - KUIDAS tänapäeva tehnoloogia juures POLE suudetud ikka veel leida vaktsiini mis täielikult ka KAITSE annab! Mõttekoht.
Kiisu20. oktoober 2021, 23:24
Kui sa lämbuma juba hakkad, kas siis ka heietad sedasi? Vaktsiin on olamas , kasuta seda ja kaitse ennast juba täna. Paari nädala pärast on juba hilja.
Kiisule20. oktoober 2021, 23:41
Peab mõne foo biku eeskujul siin rämetsema et siis ei siuna? Olete vaktsiiniusku -palun! Hetke olukord jätab küll väga suured alused ja põhjused olla ka skeptiline!
Kiisule20. oktoober 2021, 23:42
Peab mõne foo biku eeskujul siin rämetsema et siis ei heieta? Olete vaktsiiniusku -palun! Hetke olukord jätab küll väga suured alused ja põhjused olla ka skeptiline!
jp20. oktoober 2021, 23:52
vaktsiin täieliku kaitse,ilma kõrvaltoimeteta ja muidugi hea kui keegi ka seletab täpselt lahti mis on Covid? Kus alguse sai,kes tekitas ,piirkond. Sest kuidas saab teha vaktsiini haigusele mille põhjuseid ei teata (ega ilmselt ka ei uurita?!) Rõuged - vaktsiin olemas,sest polnud teatavasti probleemi selgitamisega millega tegu,puugihammustusega samamoodi - puuk...Covid...- ....???....
Cxf21. oktoober 2021, 11:30
Tehke tõhustav doos otsa, siis olete kaitstud ja saate koroonapassiga, millega võite katku edasi kanda ja tuua sisse. Ärge unustage plast visiiri kandmas, see parim kaitse.
vastik20. oktoober 2021, 21:13
vaadeates praegu AK-D ja Ragnar Kond on ka kohtunikuks hakanud! Kirjeldades Läti olukorda - vabandatud nende vaktsineeritute eest sest vaktineerimata inimeste pärast on sellline olukord! Kuskohast see alguse sai? Kes on selle taga? Id...did!!!!
Kiisu20. oktoober 2021, 23:26
Ega sa ei suuda ju aru saada et vaktsineerimata inimesed ongi need kes selle kriisi põhjustavad. Valus, aga nii on. Eitamine ei muuda seda.
Kiisule20. oktoober 2021, 23:44
:DDD põhjustavad? Selge järgmiseks on kohtumõistja Ragnar Kond tiimiga ja ilmselt võtab Teid ka kaasa Wohanis? Jääb vastuseid suure huviga ootama:))))
21. oktoober 2021, 01:15
Kiisuke..sa vist ei saa üldse aru, et kui ka 100% inimestest oleksid vaktsineeritud, oleks ikka haiglates sadu koroonahaigeid ja tuleks kogu aeg juurdegi.. Saad sa sellest kuidagi aru?
21. oktoober 2021, 01:20
Kiisuke, KUI kõrgelt see pea peale kukkumine oligi?
Lugeja20. oktoober 2021, 20:57
Kiik tuleb sellelt kohalt maha võtta.Saamatu olnud ja haridust ka pole. Olgu olukord kui raske.Pange hr Popov asemele tark mees.
Mõlemad20. oktoober 2021, 21:09
ja arvad ,lugeja ,21. oktoober 2021, 08:07
et Popov aitab ? Ta on haiglajuht ja kas TEMA haiglas koroonaga võideldakse kuidagi teistmoodi ,kui mujal haiglates ? Surevad vähem ? Paranevad rutem ?
asd20. oktoober 2021, 20:54
muidu töödeldakse vaktsiine välja ala kümnekonna aasta vältel. need p2sad valmisid aastaga. jeuuu
Noa20. oktoober 2021, 20:53
Valitsus võtku vastutus vaktsineerimissurmade eest ja ma lähen vaktsineerima. Lihtsalt vaja riigi sõna, et minu vaktsiinisurma korral ei jää lapsed hätta.
Kui sa vaid mõistaks tõede:20. oktoober 2021, 21:10
te ei vaktsineeri end vaid moonutate oma DNA-d
Kiisu20. oktoober 2021, 23:30
Sureb igast miljonist vaktsineeritust üks. See kurb juhus on Eestis juba ära olnud. Seega ära muretse vaktsineerimise pärast vaid muretse kui sa pol3 vaktsineeritud. Neist sureb iga 100-s .
Leo21. oktoober 2021, 13:32
Valitsus peaks rahvale andma täpse statistilise aruande, selle kohta kuidas on toiminud surmajuhtumid vaksineerimata ja vaksineeritud inimeste, ning nende kaasnevate haiguste ja paranemiste, ning sellest tulenevate tagajärgede korral
Kokutaja20. oktoober 2021, 20:39
Kus see pandeemia ometi on? Olete näinud neid koroonahaigeid täis palateid või su revaid inimesi ja laipu tänavatel? Pandeemia on v alitsejate ja te rvisenõunike ajudes. Pandeemia on äraostetud meedias ja telesaadetes hirmu külvavates hu llumeelsetes. Vot nemad on tõesti h aiged inimesed ja teevad ka meid PEAST haigeks. Vahe on selles, et nemad saavad r äuskamise eest heldelt tasu, aga meie peame oma kodudes värisema, sest h ullud võivad tulla ukse taha ja vägisi oma tahtmise teostada. On täiesti tavaline Eestimaa sügis külmetushaiguste ja viirustega.
to Kokutaja!20. oktoober 2021, 20:45
Kas tead, mis on maailma kõige raskem sõltuvushaigus? Aga seda keegi ei tunnista? Nimelt suurusehullustus! Sõltuvushaigused on ravimatud! Nii, et kuidas siis haigusest lahti saab? Kas meeleavaldused aitavad?
Konn20. oktoober 2021, 23:42
Kui ei näe, siis pole olemas? Blond või?
20. oktoober 2021, 20:18
Kõige suurem ja ebaõnnestum eksperiment on koroonapass ehk "eliitpass" ehk dokument, mis annab vaktsineeritutele ametlikult võimaluse viirust igal pool levitada. Kui võtta praegu juhuvaliku alusel 10 000 vaktsineeritut ja neid testida, siis ilmneks teile kurb tõsiasi (mida te ilmselt ei taha tunnistada), et iga nende 10 000 vaktsineeritu kohta tuleb 50-10 koroonahaiget, kes käivad tööl, kohvikutes, teatrites, lapsel lasteaias järel jne jne ning levitavad seda nakkust igapäevaselt sadadele inimestele
Kiisu20. oktoober 2021, 23:41
Mitte mingit probleemi poleks kui kõik oleks vaktsineeritud või läbi põdenud. Siis on väga keeruline kedagi nakatada, sest nemad levitavad kordades vähem viirust kui vaktsineerimata haige.
Kiisule21. oktoober 2021, 12:15
Ei ole loogiline, juba praegu andmed näitavad, et haigestumiste arv vaksitute seas kasvab. Teaduslikud uuringud on tõestanud, et vaktsineeritud kannavad rohkem viirusi, kuna nende immunsüsteem nõrgeneb iga järgmise s¨stiga.
20. oktoober 2021, 20:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
RAHVALE20. oktoober 2021, 20:45
kahju kui midagi ajudele juba hakkab. Kohutav.
Saa20. oktoober 2021, 21:12
Antireklaami tulemus20. oktoober 2021, 19:56
EKRE liikmed koroonaosakonda tööle
näha20. oktoober 2021, 20:46
on et olete adekvaatne. Ja nii see viiruse levitaja süü vaksiskeptikute kraesse veeretatakse. Milles meid veel süüdistate - TEKKES? Ajud.
Mida rohkem süste seda rohkem nakatumist.20. oktoober 2021, 19:35
Waterford Iirimaal, kus 99,7 protsendil kõigist täiskasvanutest on nn "täielikult vaktsineeritud" koroonaviiruse vastu, nähes haiguse tohutut levikut, mis särab nakkusstatistikas Iirimaa tipus. COVID -statistikas on teisel kohal kõrgeima vaktsineerimismäära asukoht.
Kiisu20. oktoober 2021, 20:16
No meil on koroonapealinn EKRE kants Pärnu. Nakatumiskordaja üle 2000
Waterford20. oktoober 2021, 21:55
Hei Kremli troll = Tänu vaktsineerimisele on haigusjuhud Waterfordis kerged
s8020. oktoober 2021, 19:30
Sotsiaalsed transformatsioonid, mis totalitaarse korraga riigis aset leiavad, rajanevad ning jäävad püsima pettekujutelmadele, sest üksnes nende küüsi sattunud mehed ja naised regresseeruvad lastega sarnaselt sõnakuulelikeks ja alandlikeks ning annavad täieliku kontrolli oma elude üle poliitikute ja bürokraatide kätte.
Kiisu20. oktoober 2021, 20:17
Peaminister kkallas ära mängi süüdimatukest võtta VASTUTUSTunnista avalikult juba teiskordselt coroo20. oktoober 2021, 19:26
Peaminister kkallas ära mängi süüdimatukest võtta VASTUTUSTunnista avalikult juba teiskordselt coroonapandeemia Eestisse toomist Nii kevadel kui sügiisel Ja ASTU TAGASI👆👆👆
Haige-kaader20. oktoober 2021, 19:46
Ega süüdimatu aru ei saa milline i.d.i.o.o.o.o.t. ta on
Mina20. oktoober 2021, 19:24
Kui nakatun,suren kodus,mulle pole vaja selle riigi hädist meditsiini.Mürgisüstid jätan vahele.
Konn20. oktoober 2021, 20:18
Sobib. Kõik antivakserid- jääge koju lämbuma. Sest nad muidu vaktsineerivad tei€ haiglas ära.
Konn20. oktoober 2021, 20:47
Jah20. oktoober 2021, 22:43
Arvata on , et paljud teevad nii, ei anna oma haigusest teada
Sina20. oktoober 2021, 23:10
konn võid haiglasse lämbuma minna või las ventileerivad seal su kopsud lõhki.
Astuge tagasi20. oktoober 2021, 19:04
Süüdimatute VALITSUS😷
20. oktoober 2021, 18:53
miis vahed sellel on kas tapab viirus või tapab vaksiin pole mingid vahed
Kui välja arvata fact, et20. oktoober 2021, 21:14
viirust nimega covid tegelikult ei eksisteeri.
rahu20. oktoober 2021, 21:53
kui oled alla 70a hea tervisega, siis ei tapa see viirus sind 99 protsendi tõenäosusega
Nii ongi20. oktoober 2021, 18:39
Mida rohkem inimesi vaktsineeritakse, seda rohkem saadakse haigete numbreid ning siis ongi pandeemia. Vaktsiin teeb inimesed haigeks.
Kiisu20. oktoober 2021, 20:19
Seda on hästi näha Hiiumaal. Kõige rohkem vaktsineerituid ja 0 surma.
20. oktoober 2021, 18:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
😷20. oktoober 2021, 19:18
...20. oktoober 2021, 19:59
Et sinu sugune vähese mõistusega inimene ei haigestukd
20. oktoober 2021, 18:32
piorel miis tapab kõiki ja vaktsiinid ei aita sest tulevad veel uued viirused ja veel hullem sellevastu meie ei päse
Ivermektiin käiku ja paraneb kohe olukord20. oktoober 2021, 18:31
Hmm20. oktoober 2021, 19:29
Mis kõigil selle rohuga on? See ju veel kahjulikumate kõrvaltoimetega kui vaktsiin 🤦🏼‍♀️
@Hmm20. oktoober 2021, 20:03
Sa oled ikka väga valesti informeeritud, Ivermektiini näol on tegemist äärmiselt ohutu ravimiga. Kohe ni ohutuga, et surmajuhtumeid selle tarvitamisest on raporteeritud WHO'le tervelt 16 tükki alates aastast 1992. Samal ajal loe kokku vaktsiinisurmade raportid, neid tuli loetud kuudega tuhandeid ja tuhandeid. Soovitan kõigil see link läbi lugeda, avab ehk silmad.
see20. oktoober 2021, 21:11
on nii ohutu, et ei mõju üldse!!!
ammu oleks pidanud20. oktoober 2021, 18:28
tõsisemalt midagi ette võtma ,nüüd on hilja .aga eestile meeldib tägajärgedega tegeleda .mitte ennetusega .
Grete20. oktoober 2021, 18:27
Sel nädalal tapab.Kõik haiglad üle koormatud,aga enne valimisi õitsesid lilled.Miks ravitakse vaktsineerimata haigeid enne,kui järjekorras olevaid plaanilisi haiged? KUS ON ÕIGUS?
Meil20. oktoober 2021, 18:20
on ka inimkatsete vaktsiin mis ka tapab
Kiisu20. oktoober 2021, 20:21
Sinu muinasjuttudes. Tegelikult on Eestis surnud 1 inimene vaktsiikahjustusse ja see ka AZ vaktsiiniga, mida enam ei süstita.
Mis 20. oktoober 2021, 23:16
muinakat ise kiisu ajad. Teistele pole lihtsalt lahkamisi tehtud. Tegelikult on neid kordades rohkem kui üks.
Meelis Ka21. oktoober 2021, 09:28
Kuule, Kiisu, kas Sa saad nende loIIuste kirjutamise eest palka? Mul on endal 2 tuttavat meest, õieti oli - mõlemad alla 40 aasta, pereisad, peres lapsed jne. Mõlemad surid 4 päeva pärast teist väktsiinisüsti. See ei ole fantaasia. Need on päris inimesed. Oskad ehk nõu anda, mida need naised koos oma lastega nüüd peaksid peale hakkama? Ühte ma tean küll: kui neile lähed seda juttu rääkima, mida siin kirjutad, siis nad annavad Sulle millegi kõvaga vastu pead - ja sel juhul oled kergelt pääsenud.
Uus maailmakord!20. oktoober 2021, 18:19
Mis kradi pandeemia? Enne seda pandeemiat ei võimaldatud väikesele lapsele operatsiooni, kuna haigekassal olevat rahapuudus. Nüüd kiitlete siin millised miljonid lähevad koroonaraviks. Lihtne loogika laseb sel pettusel läbi paista!
20. oktoober 2021, 18:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kiisu20. oktoober 2021, 20:22
Nõus. See paneks asjad paika.
vaksineerimata20. oktoober 2021, 20:49
kes haigestuvad tänu vaktsineeritutele. Haha sajandi nali. Tõsine tragöödia,Näitamaks meie analüüsivõimet.
100% rahvas rahatu20. oktoober 2021, 21:17
mida me maksame??? Millega???
https://ekspress.delfi.ee/artikkel/94890911/vaktsineerimata-mehe-voitlus-haiglas-pumpasin-allesjaanu20. oktoober 2021, 18:11
40-45 päeva mina olin kodus
20. oktoober 2021, 18:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
vaibumisfaas20. oktoober 2021, 18:22
vaksitute ja samas levitajate tõttu? Vali aga endale lühike kett ja kui midagi ei meeldi ,istuge kodus.Otsenumbriga viharavile.
Kiisu20. oktoober 2021, 20:24
No tegelikult ei tohiks vaktsineerimata inimesed käia ka kaubanduskeskustes. Telligu oma toit ja ravimid koju. Siis saaks selle asja korda alles.
siin20. oktoober 2021, 20:51
Kiisu näha et meeldib juba pikemat aega siin elu korraldada. Siis võiks jääda koju tellima ka levitajad - vaktsineeritud sh Teiega eesotsas. Jõudu
Nõus20. oktoober 2021, 22:51
Jah , pange vax vastastele jalavõru ja liikumiskeeld ja siis vaadake kas saate oma pandeemiast jagu, ja lapsed võtke ka koolist ära ei ole vaja digiõppega hulluks ajada neid
Ahah20. oktoober 2021, 18:07
Mõelge vaid, see tappev pandeemia on tõesti kahe aastaga murdnud juba 0,1% Eesti elanikkonnast. Mõni tuhat aastat veel ja oleme kõik surnud!!
igal aastal20. oktoober 2021, 18:49
sureb eestis 15...16tuhat inimest 0..105...,ehk 40-50 inimest haigustesse ja karoovaga 2 aastaga 1500.. kuid vaxumise algusest on mitutuhatenamsurma....
Vanur20. oktoober 2021, 17:55
FB-S jagas keegi proua Saarma üleskutset. Kuulasin siis huviga. Tädi kiitis end, kus teinud ikka uurimistööd, tundis arstidele kaasa ja siis, miks Aktuaalne Kaamera räägib vaktsiinist, aga kordagi pole rääkinud kui kasulik on ennetuses D vitamiin. AK peaks siis olema arstisaade? Loomulikult veel parem ravim on ivermektiin ja miks seda ei või kasutada ennetuseks. Proua lahendus kriisile - Dvitamiin, ivermektiin ja Vabaduse väljaku meeleavaldus.
ak20. oktoober 2021, 18:00
kui pole arstisaade miks siis levitab Covid - ja vaktsineerimisinfot üldse? Või polegi see medvaldkond?:DD
to vanur20. oktoober 2021, 18:58
Kui pr Saarmat võetaks kuulda, oleks probleem juba lahendatud,aga siin mängus hoopis teised jõud... kitsas silmaring Teil.
Arvaja20. oktoober 2021, 19:13
mul on kohe küsimus - kes on pr Saarma? Ta EI OLE arst! Ärge seda unustage. Usaldage arsti, mitte pr Saarma't. Nemad on meditsiini õppinud, nemad ravivad. See, et sul on mingis valdkonnas magistrikraad, ei ole veel kuidagigi võrreldav arstide teadmistega. Ivermectin ei ole koroonaravim!
to Arvaja20. oktoober 2021, 19:57
jah ,mitte et arste alahindaks aga nüüd tahaks öelda - jah usalda arsti kes igat surma on niipalju kui võimalik koroonasurmana registreerima??? Usun edasi.Tõepoolest,mida need teisitimõtlejatest teadlased ka teavad....rikuvad ainult ahelat,kas pole...pffff
to arvaja20. oktoober 2021, 20:13
Kaari Saarma on molekulaarbioloogia magister, kes on südamega teinud seda covidi uurimustööd ja kaasanud sinna teised teadlased, nt Sirje Rüütel Boudinot, molekulaarbioloogia dotsent.Kõik teadlased lihtsalt ei mõtle peavooluga kaasa...
Vanur20. oktoober 2021, 20:28
Millised teised jõud siin mängus? Ma pimedusega löödud, ootan valgustust.
to vanur20. oktoober 2021, 20:56
vt youtubist /suur lähtestamine/, eestikeelsete subtiitritega, need ongi need jõud.
Arvaja20. oktoober 2021, 22:45
Tead, mul on ka magistrikraad, aga ma ei lähe õpetama doktorikraadiga inimesi. Ammugu mitte valdkonnas, milles mul endal haridus puudub. Molekulaarbioloog POLE arst!
Ja jah20. oktoober 2021, 23:25
usaldame aga selliseid nagu joller, lutsar või popov,kes tuulelipuna lehvivad kord siia või sinna poole,kust rohkem pappi pakutakse võid muid hüvesid...inimeste tervisest ei hooli nad enam essugi...survestamisjutt jookseb nagu lahtist saanul.
Arvajale21. oktoober 2021, 12:23
Iga magistrikraadiga inimene teab, kes on molekulaarbioloog ja millega molekulaarbioloogia tänapäeval tegeleb. Üldarst vs molbioloog on laias laastus nagu võrdleks labidameest kopajuhiga.
Naine20. oktoober 2021, 17:54
Paljukiidetud ekre tuleks nüüd vastutama panna, et tegid nii aktiivselt vaktsini vastast kihutustööd,selge on, et vaktsineeritud põevad kergelt, pole mõtet kommentaare kirjutada, et kõik on haiged raskelt.
to Naine20. oktoober 2021, 18:02
võite vahepeal rahulikult hingata ja mõelda et EKRE pole mitte inimeste ajud mis ise mõtlevad vaid pigem toetusplatvorm mis aitab kuulda võtta neid kes tunnevad et teatud (ja olulisi) küsimusi on eiratud ega soovi igasuguse surve tõttu oma nahka turule viia!
Pole loogiline20. oktoober 2021, 18:02
Ei ole veel näinud statistikat vaktsin_ritute kergemini põdemisest. Ainus, mida sealt välja võib lugeda, on vaksin_rimise protsendi kasv käsikäes haiglaravi vajavate patsientide arvu kasvuga. Aga rahvale lubati, et va-ktsiin kaitseb, eriti raskete haigusjuhtude vastu.
kasuta20. oktoober 2021, 18:55
võimalust, ja ole vait - naabrivaxik mädapaisetes, teine ratstoolis peale 2 sutcakat, kolmandal suus ha.avandid, neljas ei lii.guta kätt, viiendal põlvedes suured valud....aga see on puhas ju.hus, sest eest.lased eisaa kõrva.ltoimeid
Mees20. oktoober 2021, 19:01
Kui vaktsineeritud koroonaga haiglasse jõuavad on selge, et nad EI põe kergelt. Üks UK ast väitis ka surnud patsiendi kohta, et vaat kui hea, et vaktsineeritud oli muidu oleks veel hullemini läinud.
Söösi,tta20. oktoober 2021, 19:20
20. oktoober 2021, 17:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
setule20. oktoober 2021, 17:52
arst seitsme maa ja mere tagant on rääkinud :DD
no siss20. oktoober 2021, 18:58
olet jo lõpmise iist ka.itcetu
Miks surma 20. oktoober 2021, 21:21
lotu20. oktoober 2021, 23:31
ja ära siis setukas tüsistuste tekkimisel haiglasse roni vaid võta hoopis rotimürki, kuna ise olid süstiga nõus. Ei mingit haigla koormamist.
Jajah20. oktoober 2021, 17:40
Kõik läheb ju plaanipäraselt - täpselt nii, nagu Israelis, Inglismaal, Iirimaal, Singapuris - plaandeemia kasvab koos vaksitute arvu kasvuga. Ja gripihooaeg on alles ees. Vaksimata inimesed on nüüd ühiskonnast välja lülitatud, seega praegu leviv pdeemia on puhtalt vaksitute oma pidu ja pillerkaar.
nad20. oktoober 2021, 18:56
mitte ei töllerda vaid käivad,hingavad ja räägivad samamoodi kui Teiegi, väljavalitud :D
Kristiina 20. oktoober 2021, 17:29
Riik tunnistas, et probleem on meditsiinis süvenenud ja ei suudeta isegi kevadist võimekust tagada ja see on küll Kiige süü.
Sa nagu20. oktoober 2021, 17:39
õhutaksid kedagi, et rikkuda inimõigusi! Aga kohe näha, kellele hüpnoos mõjunud on! Ja minu arust tappis see juba enne, ja minu arust tapab see isegi vaktsineerituid. Siin pole süüdi caktsineerimata inimesed.
MAHA20. oktoober 2021, 17:42
rahad20. oktoober 2021, 19:02
jo kuluvad nende mittemidagiytlevate testide peale...pole ime, et medi.ciin on käpuli ja raha ei jätku..muudkui testime positiivsex, aga hai.glate või.mekuse tõs.tmise peale ei mõe.ldud ja medpersonali yleliigne osa val.landati
eve20. oktoober 2021, 17:28
jätkuks - et meediast saab millegipärast ja järjepidevalt infot haigestumiste ja nakatumiste kohta,samuti saame lugeda ka pidevat vaktsiinipromo,siis kodanikuna kes hoiab samuti kinni piirangutest,kannab maski ja on idee reisil käimisest (vastupidiselt ringirallijatele) juba pikemaks ajaks maha matnud siis oleks hea teada - Eesti koostööst Covid tekke uurimisel 2 - miks ei võeta kuulda teisi ravialternatiive 3 - kui kaua ja jätkuvalt eiratakse vaktsiiniskeptikute küsimusi ning kas tõesti arvatakse et laimukampaaniad nende aadressil viivad soovitud tulemuseni ning ??? saavadki oma tahtmise?!
sulle nii on20. oktoober 2021, 17:50
torgi ennast palju tahad ja usu vastaspool saab vastupidiselt Sinule jääda viisakaks.Sina aga ei dikteeri kellegi üle kellel on vastupidiselt teile rohkem küsimusi ja ettevaatust toimuva suhtes,
to lamemaalasele20. oktoober 2021, 18:24
Kui isiklikult inimest ei tunne,ole oma s pritsimisega ettevaatlik.Haiglane lamemaalisus näitab teie erakordset võimet kõike ühtlustada ja pimedalt kõike ühte patta panna. Sellised inimesed ongi taoliste olukordade suurimateks levitajateks,sildistajateks ja ohuks!
On nii20. oktoober 2021, 20:31
Lamemaalane või hügieenipuudeline ehk vaktsiinisõltlane. Nimetagem õige nimega seda ajudeta massi
On nii-le20. oktoober 2021, 21:05
soovitan - mõneks ajaks netist eemalduda,näha on et see mõjub teile hullemini kui mistahes foobia.
eve20. oktoober 2021, 17:19
kas keegi on nii tuliselt väitnud et see on eksperiment? Miks räägitakse jälle nn teemast mööda? Sobiks ehk pigem biorelv? Küll aga võib ekperiment kinnisideena paistva ja teisi ravimeetoid eitava hoiaku kohta käia just vaktsiini kohta!
Vaktsiin20. oktoober 2021, 17:41
on tõepoolest eksperiment, kuna seda pole piisavalt testitud, sh pole lepingut jm probleemid
20. oktoober 2021, 17:18
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Loeks,20. oktoober 2021, 17:32
aga kui juba oskad üles panna, siis oska ka eesti keeles kirjutada!
Jüri20. oktoober 2021, 17:18
Tekib küll tunne, et Terviseamet on oma töötajatel mõtlemise ära keelanud. 1. 2018. a. oli Eestis ~50 000 gripiHAIGET ja ~200 000 koroona(külmetus)HAIGET. 2. Eestis 2020 kuni 2021 esimese poolaasta lõpp oli ~140 000 PCR-positiivset ja neist HAIGESTUS ~10 000. Kõik need andmed on peavoolu ajakirjandusest. KUS ON SEE PRAEGUNE PANDEEMIA???
ize20. oktoober 2021, 17:12
vahe meis ja põhjamaades on väga lihtne, asja nimi on kultuur, elan nii rootsis kui ka eestis ja näen suurt vahet, rootsis antakse soovitusi, mitte käske, rootslased on valitsuses ja tervise suhtes väga kuulekad, meil ei saa anda soovitusi, kuna meil on kõik kõige targemad oma arvates ja esimene asi on vastu paukuda, siis ei saa meil ka soovitusi jagada, vaid ainult käske, kõik oli kinni ka siin pikalt ja veel pikemalt kui meil, rahvas kestis ära ja kui anti soovitus nüüd suure hurraaga vaktsineerida, siis ei köhinud keegi, vaid talitati soovituste järgi, jälle suur vahe meiega, % on laes
ize20. oktoober 2021, 17:27
rootsis on sama põhim 2 laksu on saanud 80%, 1 laksu on saanud 85% inimestest, kogu riik on avatud ja numbrid on olemas, kuid ei ole midagi enam drastilist ja elu käib täie hooga!
Sina Idakeskuse Jjj, ära valeta!20. oktoober 2021, 17:37
Helsingi pole Soome! Mida sina Soomest tead?
Kas Rootsi on tark ja Iisrael rumal? 20. oktoober 2021, 17:41
Iisraelis on vaksituid 70 %. Ja seal inimestele survet ei avaldata.
ise elan kesk-suomes 20. oktoober 2021, 17:54
maakondades kantakse hästi maski se onka põhjus miks soomes ei lähe seis nii käest
ela20. oktoober 2021, 18:31
edasi oma Soomes,vägi vallatse mujal kommentaariumis ,meie jääme ootama 23 oktoobrit!
Jjile20. oktoober 2021, 18:33
kurb ja samas on ..... on lugeda loogikavaba inimese juttu. Vaktsiiniskeptilisus ei too ilmtingimata kaasa maski mitte kandmist. On oluline vahe kas panna et maks või lasta midagi nõelaga ja oma ve rele ligi! Orienteeru oma vihas ja seda ennem siin lahmimist.
lihtne20. oktoober 2021, 19:06
kui oled somaal, siis soomeajupesu ei toimi-ei saa keelest aru....ja no minge Malmö slummi vaxutama
20. oktoober 2021, 17:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
kodune doktor20. oktoober 2021, 17:12
20. oktoober 2021, 17:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Igaühele oma20. oktoober 2021, 17:15
Rumalate lamemaalaste koosolek, need kes samastuvad uhhuuse,gabtšenko ja poistetrukkar onu joeliga. Loodame,et on halb ilm ja politsei veab ninamehed plate peale
Jahume ikka20. oktoober 2021, 17:00
Põhjamaades inimesed lasevad ennast vaktsineerida, aga meil on suure suuga vastalised ja nüüd kõik süüdi. Ega vastalised enne aru pähe ei võta kui hingamisaparaadi all. Siis vist juba hilja.
gw20. oktoober 2021, 17:08
Hingamisaparaadi alla panemiseks inimene uinutatakse. Hapnikumaski all mitte, aga ka see pole lõbus.
Tõsi, et Põhjamaades20. oktoober 2021, 17:09
see nii on, aga selleks on oma põhjused. Vaktsineerimise korraldamine ja kogu muu, mis sellega kaasas käib, erineb meie omast kardinaalselt.
Tead mees v naine..20. oktoober 2021, 17:42
ka vaktsineeritud kannavad edasi ja põevad, sh mini on jõudnud infot, mile järgi vaktsineeritule mõjub vat et isegi hullemini- ei tea, kas see on mingi juhus!?
jahu edasi ja ole kurt20. oktoober 2021, 19:10
meeleavaldused toi.muvad yleilma, sundvaximise ja inimõiguste vastu: 30.10 on Helsingis suur neeleavaldus.
20. oktoober 2021, 16:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
20. oktoober 2021, 17:04
lonkav hobune20. oktoober 2021, 17:12
Kõvad jutumehed ning jutunaised
Oravavargaid20. oktoober 2021, 17:45
ainult20. oktoober 2021, 19:12
siis kui viletcuse punt tuleb koos minuga suvalisse punkti ja saab samast potckust, sama partii nr.-ga sousti
Ltn.Dub20. oktoober 2021, 16:49
Terviseameti suurim nn."pandeemia" aegne saavutus on riigile ja rahvale tekitatud 8 miljonit kahju.Töllmokkluse ja kriminaalse lolluse tõttu on hävinud laotäis vaktsiine.Teadmata on,kui palju neist põrandaküttel valtsiinidest on süstitud ka meie lastele.
Rudolfile21. oktoober 2021, 12:29
On küll katsetamisjärgus. Mine loe ametlikku lehekülge.Ja mis puutub loomkatsetesse, siis avaldatud andmete kohaselt lõppesid need kõikide katseloomade suremisega. Suvel oli senatis seetõttu ka ülekuulamine, youtubis täitsa olemas.
Rudi20. oktoober 2021, 16:41
Tõesti, see pole eksperiment.... Ainult et eksperiment on see katsejärgus oleva vedelikuga inimeste süstimine. Kas jäävad ellu või ei.....
simon20. oktoober 2021, 17:02
Hammaste ventileerimine küll viirust ei tapa. Terviseameti tegemata töö viiruse tõrjel. Tegeletakse viiruse tõrje asemel müügitööga. Kaja Kallas pime, ei näe, et terviseamet tegeleb kõrvaliste asjadega. Kaja krimionaalvastutusele.
Rudolf20. oktoober 2021, 17:10
Need ei ole katsetamisjärgus. Sa tee endale selgeks esmalt, mida tähendab vaktsiinide katsetamine. Nende katseklaasi ja loomkatsed on läbitud, vabatahtlike etapp läbitud. Mitusada miljonit süstitud aga ikka hariduspuudeline räägib katsetamisest.
gw20. oktoober 2021, 17:12
SEe nn loomulik immuu sus saavutati omal ajal, miljonite surmaga, et nõrgemad surid ära, massiliselt. Aeti auku, visati jõkke kui enam matta ei jõutud. See on loomulik immuunsus. Surevad ka need, keda tunned ja need, kellel jääb jõukohane ravi saamata, kuna haiglas pole kohti .
to Rudolf20. oktoober 2021, 19:16
neil vaxudel pole isegi ametlikku myygiluba, ja katsetused lõppevad 2024. Hari ennast
Sama20. oktoober 2021, 23:42
küsimus arvajale ,pakud oma süste söögi alla ja söögipeale, mis te süstitud siis haiglasse ronite ,pidite ju kergemalt põdema ,mida te huiarid haiglaid koormate?
Mida te jahute?20. oktoober 2021, 16:34
Teate, miks Põhjamaad meist tunduvalt paremini hakkama saavad? Aga sellepärast, et valitsus on näoga rahva poole! Kui on midagi vaja, seletavad avalikult. Kui midagi läheb valesti, tunnistavad, ka avalikult. Ja teate, varivalitsejad? Rahvas usaldab oma valitsust. Sellepärast pole Põhjamaades ka mingit vaktsineerimise ega maski sundi. Aga ometi saavad paremini hakkama! Õppige rahvaga inimese moodi rääkima! Vaevalt, et te seda oskate! Sellepärast tulingi Soomest Eestisse, et meelt avaldama minna! Nii kui nii te aru ei saa!
kas20. oktoober 2021, 17:41
lähed meelt avaldama Hiina saatkonna ette? Sealt kõik algas!
Soomest20. oktoober 2021, 17:47
Siin ei testita vaktsineerituid ja läbipõdenuid, isegi mitte haigusnähtude puhul, sest olgem ausad - tegemist on ju vana tuntud viirusega, enamusel antikehad olemas.
Vargx21. oktoober 2021, 11:51
Reform on e häälte varas, kas te tõesti usute, et teie hääletamine loeb?
Mitte midagi ei tehta tegelikult 20. oktoober 2021, 16:18
Probleem on see, et terviseamet ei saa oma tööga hakkama. Kui lõpetatakse ükskord see vaktsineeritud testimata inimeste ringi käimine/lendamine ära , siis saaks ka kontrolli alla olukorra. Vak-mata nagunii ei käi kuskil ja testib ennast - nemad on pigem üksikjuhtumid, kes haigust levitavad.
tark ei torma20. oktoober 2021, 16:24
Õige, ära kola ringi tyhjalt! (ilma asjata)
Arvaja20. oktoober 2021, 16:49
Kas sa käid kõiki 500000 antivaxxerit kontrollimas, et kohe kindlalt tead, et nad kodus istuvad? Ära aja naerma. Küsimus pole ammu selles, kui palju haigeks jääb, vaid kui palju haiglasse satub. Mis vahet, kui vaxxitu haigestub? Las põeb. Kes vaxxitud, ei põe nii hullult, kes mitte, jääb loodusliku valiku hoolde...
TA20. oktoober 2021, 19:19
kirjutab proto.kolle ja tr.ahve, ja käib mee.leavaldustel koos koer.tega. - ter.veksolemise eest ta po.le kunagi muret tund.nud, ega soo.vitusi ja.ganud.
tere20. oktoober 2021, 16:12
palju see pandeemia tapab? suht vähe. kui eesmärgiks oleks pandeemia peatada, siis ei peaks peaeesmärgiks olema vaktsineerimine? kas eesti poliitikud ja juhtivad tervisetöötajad on taunid, et ei suuda maailmast õppida? vaktsineerimine natukene aitab, aga siiski mitte väga palju. mida teha? selle asemel, et ühiskond lõhestada ja vaktsineeritud ja vaktsineerimata inimesed erinevatesse tulpadesse panna ja väga vähe kasu saada võiks midagi mõistlikku teha. annan ühe idee - avalikud üritused kõigile vaid testiga. kas oli raske? aga mida mõistlikku me ikka loota saame kui pfizer juhib teadusnõukoda.
Õige 20. oktoober 2021, 16:19
Tundubki, et ei taheta midagi teha ja tehakse kõik vastupidi, et haigus leviks.
meiega võidad alati20. oktoober 2021, 16:25
Nagu sõjaväes, prits tagumikku ja Berliini peale
kodune doktor 20. oktoober 2021, 16:35
ei testiga vaid nii et mõõdetakse kehatemperatuuri kui on alajahtumine või liiga kõrge nii ei sisse pääsu
õkp20. oktoober 2021, 17:14
Õpi kirjutama, Downi sündroom kirjutatakse nõrga d-ga. Ja loodetavasti Sul ei tule selle sõna loopimist kibedalt kahetseda.
Tere20. oktoober 2021, 19:05
Kirjutamist saab alati õppida, aga kriitilist mõtlemist ei saa. "Loodetavasti ei tule seda kahetseda." Kahetseda mida? Oi, kui hirmus. Kriitika kirjutamist tuleb kahetseda.
Rx20. oktoober 2021, 16:07
Pole siin mingit pandeemiat kui ivermektiiniga ravimisele ei mõelda isegi. Mujal on sellest abi aga meil nui neljaks vat ei anna. Siis ärge halage ka nagu eided.
Arvaja20. oktoober 2021, 16:51
Sa mõtled seda ussirohtu, mille "teaduslikud uurimustööd" on võltsitud? See, mida peotäite viisi sisse süüakse, mis on samasugune mürk, nagu vaktsiin? Imelik, et sa oled nõus mingit keemiat peotäite viisi sisse sööma aga vaktsiini kardad! Ühesugune keemia ju mõlemad.
õk20. oktoober 2021, 17:16
See ei aita, teadustööd, mis selle edukust kinnitasid, olid kallutatud andmetega. See on hobuse parasiidirohi ja ei aita koroona vastu. SEal, kus inimeste kõhud usse täis, soojas kliimas, see suurendab inimese vastupanuvõimet, aga meil ei ole massiliselt paelusse, solkmeid jms. mis võiks inimest nõrgestada. Peale selle on see mürgine.
õkile20. oktoober 2021, 17:54
Seda sinu põlatud hobuserohtu on nüüd p_fizer ise hakanud kasutama osana äsjaloodavas k_oroo_naravimis. Aga jäta haiguse korral see muidugi võtmata, sest tegemist on ju hobuserohuga. Küll võib üks inimene l*ll olla. Loomade ravimiseks on kasutatud mitmetel juhtudel samu medikamente, lihtsalt erinevate doosidega.
staabiülem20. oktoober 2021, 16:01
Arulage21. oktoober 2021, 11:53
Eestit juhivad vä rd jad tagatubadest.
20. oktoober 2021, 15:59
Meil on igasuguseid kriisimeetmeid välja töötatud, ka võimaliku sõja puhkemisel. Kas meditsiin on kõrvale jäetud? Praegu käib ju sõda.
targutajaid on rohkem kui õhku puhast20. oktoober 2021, 16:27
Ei ole ju seadustega kooskõlas kriisi juhtimine
Vari20. oktoober 2021, 15:57
Lugedes enamusi kommentaare pole üldse ime et eestis olukord nii hull on. INIMESED ise peavad ise kassa aitama olukorra parandamisele, mitte iriseda ja oma lollust maailmale näidata reeglite eiramisega ja köigile meetmetele risti vastupidi tegutsemisele
jep20. oktoober 2021, 16:20
jep, "riik" võiks ka kaasa aidata, tehes efektiivseid meetmeid viiruse peatamiseks. praegu teevad meetmeid lihtsalt vaktsineerimiseks, seega ime pole, et inimesed ei taha "koerad" olla.
kodune doktor20. oktoober 2021, 16:59
maski ei kanta andakse viirusel võimalus ainult levida siis imestatakse kui oldakse maailmas esiviisikus kui viirus pääseb kopsuteni on väiksest nohust asi kaugel
kui polex sa.laja.st20. oktoober 2021, 19:26
lepngut piizeri ja viletcuse vahel, kus ei tohi ka.sutada yht.ki ra.vivõi.malust peale sousti- siis ei ole see kyll te.rvise hu,vides
lili20. oktoober 2021, 15:54
mis jama see terviseamet ajab. pole mingit pandeemiat ja covidit.See syst on experiment.Mis asi see covid on.On seda yldse uuritud.Miks ei vota sona oiged viroloogid. Minu 30a sobrannal peale systi menst...ni häired ja tugevad valud.peale teist systi.Ja kardab lastetuks jääda. On vägä palju materjali internetis,kes vähegi on asjast huvitatud,vaadake ja kuulake.Vägä hea on Ivans Brobovsi videod,muidugi vene keeles.
ainult mehkeldan ringi20. oktoober 2021, 16:31
aga mul vastupidi, 60 ja nüüd kurvid sirged
üüj20. oktoober 2021, 17:27
Sa ei tea, mis on pandeemia, mis on koroona ja kas seda on uuritud? Kui sa pole mitme aasta jooksul suutnud neile vastuseid leida, arvad end terviseametist targemaks, siis mida sa õnnetu siin sõna võtad üldse? Ja jagad soovitusi mida vaadata? Mis haridus peab olema, et nii halastamatult rumal olla?
20. oktoober 2021, 15:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
indrek20. oktoober 2021, 17:28
statistika on igal aastal sama? Kas võhiklikkus on see, mille poole püüelda?
indrekule20. oktoober 2021, 19:30
jep õige tähelepanek - pärast sutsamise algust on aastalõpux 4tuhat enamsurma,võrreldes iga-aastaste keskmistega (EV-s sureb15-16 tuhat inimest igal aastal, karoovasse 1500 kahe aasta jooxul)
20. oktoober 2021, 15:48
Terviseamet hirmutab siin jälle inimesi...
triipu tõmmata tuleb sukal sirgu20. oktoober 2021, 16:32
Kus Te siin kolli näete inimene
Rix20. oktoober 2021, 15:45
Mis need aastased suremuse numbrid siis ütlevad? Ükskõik kus maailmas...tooge näide.
Sõltumatu NR teavitas, et20. oktoober 2021, 15:49
...südamehaigusesse sureb Eestis 8x rohkem eestlasi, kui Covidisse!?
koroonaga peab arvestama igas asendis20. oktoober 2021, 16:35
Näide on selline, et number on statistika ja naine alla 50 on juba vanaema Eestis
Kaja20. oktoober 2021, 17:36
Kallase juhitava valitsue eesmärk on eestis meelelahutus-, kultuuri-, turismi- ja restoranisektori ning väikeettevõtluse väljakärsatamine Covid turunduse taustal (maskid, testid, tõendid, vaktsiinid jms): Vaktsineerimine on business as usually. Truude käpiknukkudena täidetakse globaalset geopoliitikat kureerivate administraatorriikide ärihuve (m.h inimkeha loomuliku immuunsüsteemi ravimiäri kontrolli alla viimine) epl.delfi.ee/artikkel/92806625/sven-sester-miks-on-peaminister-kaja-kallas-salastanud-olulise-koroonaviiruse-levikut-puudutava-statistika
20. oktoober 2021, 15:43
Terviseamet varjab kiivalt vaxitute negatiivsete testide arvu. Ainuke põhjus selleks on saab olla et neid on alla 50%. Vaxituid on Eestis kaugelt kohe 70%, viroloogid kinnitavad, et selles piisab karjaimuunuse tagamiseks, mis takistab haiguse levikut. Paraku ei vähene nakkuse arvud, seega keegi valetab: 1) vaktsineeritakse mötetu vaktsiiniga vöi siis valede tüvede vastu 2) viroloogid ei tea mida nad räägivad. On selge, et kui 70% on vaxitud ja viirust pole kontrolli alla saadud, siis ilmslet ainult rohekmale vaximisele loota pole mötet - see kart on juba välja käidud ja vaja on UUT MEEDET
Tre20. oktoober 2021, 16:08
Loe parem miki hiirt ja tähekest, mitte telegrammi ja muud
2 päeva avaldati neid arve, siis koristati ruttu ära - vax-tute testitute arv siin 5,1% !!! 20. oktoober 2021, 16:32
06.08.2021 COVID-19 blogi, 6. august: ööpäevaga lisandus 241 positiivset testi Viimase ööpäeva jooksul analüüsiti Eestis 3851 koroonaviiruse testi, neist esmaseid positiivseid teste oli 241 ehk 6,3% testide koguarvust. Uutest nakatunutest 178 inimest ehk 73,9% olid vaktsineerimata. 12 nakatunu vaktsineerimiskuur on pooleli ning 51 (21,2%) nakatunu vaktsineerimiskuur on lõpetatud. Vaktsineerimata inimesed moodustavad kokku 94,9% kõikidest testitutest. Nende arvude järgi 196 -st oli sel päeval 51 vax-tud ehk 26,02 % testitutest.
point on 20. oktoober 2021, 19:35
selles, et .axumine ei kaitce millegi eest, samuti läbipõ.demine - nagu grripiga- võid hai.gestuda mitu korda hoo.aja jooxul nii kergelt kui ka vähemkergelt.... see ka.rjaim.jutt on ka mui.nasjutt...
Karin20. oktoober 2021, 15:42
Ärge muretsege. Puhtus, maskid praegu, vitamiinid. Mina olen rahulik, vaktsineerimine ja kõik ok:)
Karin20. oktoober 2021, 15:44
Ups! Vaktsineerisin ja kõik on ok:) tahtsin öelda.
Anna Minna20. oktoober 2021, 19:39
kas oled kolmanda juba saanud, siis hästi. pa.ne jrk nelj.anda, viienda, kuuenda jne jaox. Fiiseril olla valmis ka pillerid 2xpäevas vaxikute vaevade leevendamisex.
Nii lihtne see ongi!20. oktoober 2021, 15:42
Kui antivaxereid vaktsineerima ei saa, siis Eesti lockdown! Kaua neid palutakse!
Lamedamaalane20. oktoober 2021, 15:50
Ei see ei käi nii. Lockdownid ei lõppe kui enamus inimesi vaktsineeritud on. Vaata mis toimub riikides kus on olnud kõige rohkem vaktsineerimist.
Lendame,reisime,sööme,käime kinos20. oktoober 2021, 16:30
Kaua võib rääkida, et vaktsineeritud levitavad viirust. Kõik lukku ja viirus kaob!
pange20. oktoober 2021, 19:42
kõik lukku, kasiinod, ja kinod, teatrid ja ajalehed nonii 10 aastax.. ex siis loeme ka kahjud kokku
mina20. oktoober 2021, 15:40
keegi võiks Kiisu tagasi refi keldrisse ajada ...eriline hullukene
Eestirahvas20. oktoober 2021, 15:39
Me tahame koronast lahtisaada ja et inimesed vaxkixid tuleb esmajärjekorras kkallasel TAGASI ASTUDA Mitte kehtestada mingeid lollepiiranguid Samuti oLeks Eestimaal koona a mmu unstatud kui kkallas poleks eelmist valitsust igapäev seganud ja takistanud ja kaikaidkodarasseloopind😳👆
Simeoni nipid ei tööta.20. oktoober 2021, 16:33
Ka ll as pidi ju väga hästi teadma, kuidas riiki juhtida,et vii rus kaoks. Pät akas ei saa hakkama ja mittevaktsineeritud süüdi, et lubadega caktsitud viirust levitavad! Juu t võiks inimestega käituma õppida!
Kk20. oktoober 2021, 15:34
Miks te ei kasuta ivermektiini?
NPC_no0987238572320. oktoober 2021, 15:52
To Lilc: Hall olla on okei. Sa ju tead et see hoburavimi teema oli fake news? Mõtle oma elu üle korraks järele
pi20. oktoober 2021, 17:30
sest nad ei ole hobused ja neil pole paelusse näiteks?
sest20. oktoober 2021, 17:49
me pole hobused,nii rumal ei saa olla
q20. oktoober 2021, 15:29
Oh häda ja hala. Küll hirmutame, küll pakume raha. Mida iganes, peaasi, et plaan täidetud saaks!
to:q20. oktoober 2021, 15:31
Mingit plaani pole. Haiglad (varsti ka surnukuurid) ajavad üle ääre.
Aga20. oktoober 2021, 15:34
Sa selle peale ei ole tulnud, et järsku ikka polegi mingit plaani ega vandenõud, vaid ongi haigus, mille kulgu saab vaktsineerimisega kergendada?
TA20. oktoober 2021, 19:44
koheselt peame saama lao tyhjaks, õues kylm ja põrandakyte sees.
GIGAVAXXED20. oktoober 2021, 15:26
Tanel kordas seal jälle seda ussirhohu valet. HAIGE!!!!!
e.20. oktoober 2021, 15:23
Pandeemia on lõpetatav ühe kuuga, kui riik sisemiselt sulgeda ja uusi viiruselevitajaid mitte sisse lasta. Eksperiment on hoopis see, mida katsetatakse elanikkonna peal pooleldi uuritud ja poolikult toimivate vaktsiinidega. St. kas mõjub, kui kauaks ja millised on tagajärjed järgmisele põlvkonnale.
e.-le20. oktoober 2021, 15:25
Eks Taanis ja Norras ole samad vaktsiinid. Seal on suur osa vaktsineeritud ja kriisi ei ole, enam-vähem vaba elu.
AVatud/suletud 20. oktoober 2021, 15:32
Taanis ja Norras alles avati elu ja neil näitajad juba tõusevad. Meil on kõik avatud olnud. Kui testida ainult mingit osa inimestest, on see täiesti mõtetu, kui teised edasi haigust laiali tassivad.
Nipik20. oktoober 2021, 15:34
Viirus on siin sees! Midagi ei tooda sisse. Eesti pole vangimaja, ära luuleta siin! Ja mine vaktsineeri ennast!
nii20. oktoober 2021, 15:18
Kes võtab vastutuse selle eest, et bussides (konkreetselt Harjumaa liinidel Go Bus) laitavad maskideta inimesed, kes köhivad ja tatistavad üle bussi ja siis kiidavad, et nemad on vaktsineeritud. Kes neid karistab, sest Covid ei ole ainuke haigus ja viirushaiguste periood on alanud. Loomulikult ajab meie Terviseamet selle Covidi patta, aga nali naljaks, kes vastutab? Kui veel mõni vaktsineeritud ülbik mulle näkku köhib, siis läheb tal kehvasti. Bussijuht ainult haigutab selle jutu peale, et kui buss on rahvast puupüsti täis võiks ju maskide kandmist nõuda.
ppo20. oktoober 2021, 15:06
Pole meil mingit pandeemiat ega isegi epideemiat. On vaid puudulik meditsiin ja valitsuse üles keerutatav paanika. Põhjuseks vähene vaktsineeritus ja lääne varvivalitsuse rahulolematus See kommentaar on kirjutatud mõtlemisvõimelisele inimesele...
To ppo20. oktoober 2021, 15:19
Selge, et ppo küll ise üldse mõtlemisvõimeline pole. Vähene vaktsineeritus ja rumalate nn.lamemaalaste tegevus on kõik selle praeguse jama tekitanud.
jah20. oktoober 2021, 15:20
Õigust räägid! Meil on meditsiinis harjutud laisklema ja kui nüüd, ups, tuleb ka tööd teha, on kisa taevani. Nii väsinud nad veel ei ole, et ei jaksaks suure kisaga endale palka juurde nõuda.
pettunud20. oktoober 2021, 15:21
Kui te süüdistate puudulikku meditsiini, siis ehk läheksite ise meedikuks? Oi...mis ma kuulen? Liiga raske...? Küll aga kaagutaks teiste kallal, et miks paremini ei tehta...
See ei ole vaktsiin 20. oktoober 2021, 15:35
Selle "vaktsiiniga" vaktsineerimine ei hoia mitte midagi ära - ei haigust, ei levitamist ega ei tekki karjaimuunsust. Saage juba aru.
Pole vaktsiini 20. oktoober 2021, 15:36
Kui vaktsiin toimiks, küll siis inimesed ka vaktsineeriks, hetkel ei see ei aita.
to pettunud20. oktoober 2021, 15:53
Ei ole öelnud, et liiga raske, pole lihtsalt minu elukutse ja ei ole seda valinud. Aga teie, kes olete meditsiini oma elukutseks valinud, kes teid sinna kaikaga ajas. Kui ei tunne kutsumust, lasknud siis õppima need inimesed, kes tahtsid seda tööd teha. Mis otsid seal. Küll on olemas ka inimesi, kes ka seda tööd südamega teha tahavad.
sada 20. oktoober 2021, 15:03
laske käia, miskit täpselt ei teata,siis kui algas,olnud siis targemad ja uurinud järele,miks ja kust ja kuidas nakkus üheaegselt maailma sai katta, sellest ei piiksugiii, jobudemaailm, minupärast tulgu surm, selline hirmukampaaniaga elu on hullem kui 2 maailmasõda oli.
Sellele20. oktoober 2021, 15:21
Sinusuguste vingujate ja vastutöötajate tõttu ongi seis selkine nagu on. Vaktsineerimata seltsimeestele peaks kõik võimalikud keelud peale panema.
to sada20. oktoober 2021, 15:25
Sa ikka saad aru, mida tähendavad sõnad nakkushaigus ja pandeemia?
21. oktoober 2021, 00:12
Saanaru küll. Pandeemia on see, kui üheaegselt (puupäisele: see tähendab samal ajal) on haige VÄHEMALT 3% elanikkonnast, Eesti puhul seega 40 000 või rohkem.
to Ravim?20. oktoober 2021, 14:57
Sinu viidatud artikkel on kirjutatud professionaalselt ja huvipakkuvalt. Just sellist avatud dialoogi oleks juba ammu oodanud erinevate seisukohtadega teadlaste vahel. Minu poolt viide: https://journals.lww.com/americantherapeutics/Fulltext/2021/08000/Ivermectin_for_Prevention_and_Treatment_of.7.aspx
Kkk20. oktoober 2021, 15:06
Rumal lamemaalase heietamine. Jagage sellist sõnnikut oma telegrammis ja uhhuu kanalitel.
Kes käskis20. oktoober 2021, 14:57
suvel trilalaa-trulalaatada ja nakkuspidusi üritusi korraldada Ja coroonaturismireise väljamaale korraldada Nüüd karistus käes Kkaljulsid kkalkas ilutsar jooksid esimeste seas p.er.sega välismaale coroonattooma Hoitku omasitasedlõuadkinni mitte ärgu süüdisragu mitte va keda väljamaale ei lastagi
Kiisu20. oktoober 2021, 15:05
Ole tasa ja mine vaktsineerima. Kui veel kua mõtled ongi hilja. Kaitse saavutamiseks läheb vähemalt poolteist kuud aega.
To kes...20. oktoober 2021, 15:27
Oleks inimesed vastutustundlikud ja ei ajaks oma lolle õigusi taga , poleks ka sellist haigestumise tõusu. Valitsus ega terviseamet ei pea kedagi viima käekõrval vaktsineerima ega kellelegi maski ette panema, ega keelama inimestel rändamist. Normaalsel inimesel peab endal ikka mõistust olema, täitma ise reegleid ja ei peaks mitte ajama oma õigusi taga, nagu tüüpiline ekrelane, ainult mina, mina, mina...
Aga20. oktoober 2021, 15:32
kes käskissuvel trilalaa-trulalaatada ja nakkuspidusi üritusi korraldada Ja coroonaturismireise väljamaale korraldada Nüüd karistus käes Kkaljulsid kkalkas ilutsar jooksid esimeste seas p.er.sega välismaale coroonattooma Hoitku omasitasedlõuadkinni mitte ärgu süüdisragu mitte va keda väljamaale ei lastagi
Nipik20. oktoober 2021, 15:40
Täitsa naljakas düsgraafik! ;-)
kõutz20. oktoober 2021, 19:49
kui polex .axumist, polex ka pro.bleeme.
to kõuts21. oktoober 2021, 00:14
Valitsus võiks teada20. oktoober 2021, 14:57
et ülimalt paljud inimesed kardavad meeletult süsti. Ükskõik millist süsti. Telekas aga näidatakse kümneid kordi päevas, kuidas nõel terves pikkuses õlavarde lüüakse. Need inimesed ei tea, et tegelikkuses pole seda üldse tunda. Nad näevad, et see on kohutav ja varjavad oma hirmu ühinendes n-ö antivaxeritega. Nad ei julge oma süstihirmu avalikult tunnistada.
Mitte hirm ei hoia meid tagasi20. oktoober 2021, 16:02
vaid teadmine , miks seda "süsti" tegelikult pakutakse.
:)20. oktoober 2021, 17:34
kroonik20. oktoober 2021, 14:48
hirm on see, mis tapab. jah, meil on tegemist viirusnakkusega, kõik õige ja haigustesse ka teinekord surrakse. taolist pidevat hirmutamist ei pea ma aga õigeks ja ka nn antivakserid saavad sellisest käitumisest vaid tuld juurde. teistel on lihtsalt ebameeldiv ja varsti ei võtagi seda enam keegi eriti tõsiselt.
ei suhtu20. oktoober 2021, 19:51
ini.mkatcetesse kui.gi õ.siselt - kõik kat.cerotid sur.id.
Kas pole juba hiljaks jäädud. 20. oktoober 2021, 14:42
Kõigepealt hakkas valitsus vaenlasi ja vastaseid otsima, kes ei ole nende ideoloogiaga päri solvati ja keerati nende endi vastu, kõik need plaanide jutud on puhas demagoogia, lihtsalt ei saada hakkama ja tõde ei tunnistata, siis on aeg anda valitsemine üle nendele kellel on loogilised tegevuskavad ja see häma lõpetada.
Noo20. oktoober 2021, 15:26
Kui keegi teine valitsusse saab, siis vaktsiinivastased kohe muudavad oma seisukohti ja tormavad vaktsineerima???
Kasile20. oktoober 2021, 15:29
Mis oleks sinu ettepanek, mida valitsus siis nende lamemaalaste ja eitajatega peaks tegema?
Jura20. oktoober 2021, 15:40
Mida aitab vaktsineerimine? Inimene, kes on vaktsineeritud peaks tundma ennast kindlalt, et ta ei HAIGESTU. Vahet pole kas su kõrval on terve või haige inimene. See vaktsiin ei ole vaktsiin.
Kuule, habemik! 20. oktoober 2021, 14:40
Ära hirmuta! Isegi Iisraelis on vaksimine vaid 70 %. Ja ei mingit paanikat! Võta inimestel Maskid eest - nagu Rootsis jm. Nakatumine langeb kohe.
no20. oktoober 2021, 14:37
ootame huviga, milliseid põhjendusi ja survemeetodeid hakatakse kasutama siis, kui on vaktsineeritud 80 või isegi rohkem protsenti ühiskonnast ja näiteks järgmise laine ajal on seis sama, et suur haigestumine ja haiglad täis! Kas siis hakatakse sundima 3,4,5.....süstideks?! Tuleks nüüd lõpuks mõistusele ja lõpetaks inimeste põhiseaduslike õiguste piiramise, tervete inimeste survestamise ja väljatõukamise ühiskonnast, nende halvustamise ja sildistamise!
Lamedikele20. oktoober 2021, 15:08
Lamemaalast tuleb survestada ja tõugata välja kuna on rumal ja uhhuu. Selliseid tuleb sildistada, elu nii keeruliseks teha, et siis mingi osa hakkab normaalseteks. Mingi protsent on aga parandamatult rumal.
No no20. oktoober 2021, 15:31
Sinusuguste mõistuseta isendite tõttu olemegi praegu katastroofi äärel.
to:no20. oktoober 2021, 15:44
Terve olete esimese tänavanurgani. Järgmisel tänaval võite olla nii viirusekandja kui ka (surmavalt) haige
kol-manda systi20. oktoober 2021, 19:55
tugevdava an.nuse kohustus juba pal.judes maades mh siin. Enn.em passi eisaa kui igajärgnev onilusti sisse istutud....ikka jupi kaupa võ.tame in.imõi.gused, va.badu.se, maxud jää.vad
20. oktoober 2021, 14:37
Kui see vastab tõele, siis miks riigikogus maske ei kanta?
20. oktoober 2021, 14:41
Miks saeraamis maske ei kanta?
Kas Riigikogu20. oktoober 2021, 14:44
on siis haigla, Paldiski mnt. filiaal?
20. oktoober 2021, 14:48
14:41 ja 14:44 mõlemad vältisid küsimusele vastamist. MOT
20. oktoober 2021, 14:53
See on töökoht ja seal kehtivad tööandja reeglid.
to 14:5320. oktoober 2021, 15:01
Kuidas see takistab neil maske kandmast?
20. oktoober 2021, 15:13
Tööandja tahab näha kes talle keelt näitab, aga läbi maski seda ei näe.
sinna 20. oktoober 2021, 19:56
teie pandeemia20. oktoober 2021, 14:36
Assar20. oktoober 2021, 14:33
Tuleb hakata neid vaktsiini vastaseid varsti k.....a,kui paljud inimesed jäävad nende pärast ravita
kas20. oktoober 2021, 14:37
said vaxiga koos ka lõvisuppi?
Tossar20. oktoober 2021, 14:47
sinu puhul ravi ei aita,lollusele pole vaktsiini ega rohtu.
See aitaks20. oktoober 2021, 15:11
Õige. Riik ja politsei peavad kaitsma normaalseid inimesi, lamemaalastele nuia ja plate peale. Ning ilma vaktsineerimata peab enda koroonaravi kinni maksma.
PEKKIS Riik20. oktoober 2021, 14:32
Miks ravimeid ei ole välja toodud ? Need on ju olemas ! Vaktsiin ei ole lahendus, see on ju näha. Olgu ta kasvõi nn. ussirohi, kui see aitab, siis on kõik hästi. Praegu ei ole mitte midagi ravimiseks ! Kurat, kas enam juhiomadusi ei ole kellegil ja kas analüüsivõime on kadunud ?
Miks, miks. 20. oktoober 2021, 14:42
Sest Ravimeid lihtsalt ei ole. Nugiliseravim ei sobi.
Pekitajale20. oktoober 2021, 15:35
Võta siis oma ussirohtu. Ega sa rumalamaks enam minna ei saa. Kommentaari alguses väidad, et ravimid on olemas ja lõpetad "praegu ei ole midagi ravimiseks". Näeme ju, et vastastel pole mingeid argumente, ainult mingi tühi mula.
Hobused on kallid20. oktoober 2021, 15:53
Hobuste ravimid on palju turvalisemad kui inimeste omad. Väga suur inimesi kasutab näiteks hobusesalvi põlvede raviks. Rohtusid pole vaja lihtsalt seetõttu, et muidu ei oleks ÄRI.
surevad need, kelle aeg on.. nii raske on aru saada?20. oktoober 2021, 14:31
Midagi 20. oktoober 2021, 14:31
toimub. Eksperimenteerisin rahvarohkes kohas telefoni Bt proget ning imelikke bt adresid tekib hulgi. Metsas sellist anomaaliat pole.
iibid20. oktoober 2021, 19:59
Eestlased20. oktoober 2021, 14:31
Selg sirgu ja igaljuhul tuleb minna meelt avaldama- olete eestlased või keldunöörid!!
sinusugused20. oktoober 2021, 14:38
koos martin helmega tuleb vastutusele võtta-allumatuse,ässitamise,vaktsiinide mahategemise eest,aitab juba!
Sa pole mingi eestlane20. oktoober 2021, 15:38
Kelgunöörid on need, kes meeleavaldusele lähevad. Tõsimeelne eestlane jääb koju.
T20. oktoober 2021, 16:22
Mille vastu protesteerida? Pandeemia vastu?
ha ha20. oktoober 2021, 16:35
,,tõsimeelsed eestlased,, jäävad koju ja m ää giv ad tasakesi.
Triin20. oktoober 2021, 14:30
Nii rumalat ja vastutustundetud juttu kuulen küll elus esimest korda see inimene on hariduseta tyyp.
James20. oktoober 2021, 14:27
Tehke,palun ,Rock Summer kohe ära,suveks ei jätku inimesi.
ma mõtlen plaaniliste haigete ravi ja operatsioone20. oktoober 2021, 14:24
KA teised haigused tapavad ,,,aga arstiabi üldse haiglates on väga vilets .....Avame vanad haiglad --ja oleks kiirem ravi olemas-- MIKS on vanad Maarjamõisa haiglad inimeste raviks kinni ????
20. oktoober 2021, 14:39
Sest riik ei ole suutnud isegi pooleteise aastaga väljakoolitada inimesi, kes oskaksid ainut ühte spetsiifilist viirust ravida.
ja kes20. oktoober 2021, 15:19
seal ravima hakkavad, kui med. personal praegugi viimasel piiril?
Haugi mälu inimestel 20. oktoober 2021, 15:55
Pole enam kes raviks, töötajad lasti ju lahti , kes mäletab. Keegi pole midagi teinudki, et arsti abi oleks.
kui 20. oktoober 2021, 20:43
tervishoid on käpuli 500 intensiivi kohaga, siis ei sa rää.kida in.imestest hoo.limisest. 2 aastat pole mitte midagi tehtud perssonali koolitamisex, aparatuuri muretcemisex, voodikohtade arvu suurendamisex-plandemia veel tuleb -kui ha.igestub perso.nal, vaxitud isikud. Te.stimisele kul.utatav hiigelsumma ei aita kuidagi hai.geid ja nende ra.vimist.
20. oktoober 2021, 14:23
Testitud Anneli võib kultuuritöötajatega tööalaselt kohtuda, ta ei või vaadata ainult seda kuidas nad tantsivad või laulavad ja "Kilplasi" mängivad.
20. oktoober 2021, 14:24
Neid kilplasi näeb Toompeal ja seal ei pea vaktsineerima.
Kui20. oktoober 2021, 14:20
Me tahame koronast lahtisaada ja et inimesed vaxkixid tuleb esmajärjekorras kkallasel TAGASI ASTUSA Mitte kehtestada mingeid lollepiiranguid Samuti oLeks Eestimaal koona a mmu unstatud kui kkalkas poleks eelmist valitsust igapäev seganud ja takistanud ja kaikaidkodarasseloopind😳👆
To Kui20. oktoober 2021, 14:29
Kuule ekre poetagune tiblant,õpi kirjutama...
To Kui20. oktoober 2021, 14:36
Sina ekre töllam pole küll mingi ütleja kes peaks tagasi astuma,sina astu venemaa poole minema
No...20. oktoober 2021, 14:43
Huvitav, kas Kaja Kallas segab ka naaberriike, et seal samuti koroona jätkuvalt levimas? Hari ennast väheke!
.20. oktoober 2021, 15:40
Kallasel pole seda koroonakotti. Seda jagavad ju ekrelased.
to: To Kui21. oktoober 2021, 00:26
Sulle endalegi ei teeks õigekirja õppimine halba, nagu näha.
hale20. oktoober 2021, 14:19
see on kodusõda, mis siin riigis toimub
Siil20. oktoober 2021, 14:19
Kuigi olen nö viiruse eest kaitstud, siiski ma ei kiida heaks sellist klapperjahti - see on vastik ja diskrimineeriv! Ega siin pole tegemist varjatud instintkide ilmnemisega?
Smv20. oktoober 2021, 14:28
Vastik inimene teebki nii
saaks nimetada siis kui 5% elanikest oleksid viiruses20. oktoober 2021, 14:16
Sipsik20. oktoober 2021, 14:15
Ei saa aru, kas vaktsineerimata inimesi lükatakse suitsiidi poole, et ühiskond vabaneks neist kui nakkuse levitatajatest? See surve on lausa uskumatu, varsti püütakse tänavatel inimesi nagu loomi! Kuhu on ühiskond jõudnud?
21. oktoober 2021, 00:28
Kunagi surevad kindlasti. Vaktsineeritutest surevad ju kahjuks paljud mitte nii kunagi.
Ok20. oktoober 2021, 14:11
Ma töötan kohas kus iga päev on tuhandeid inimesi. Pole kordagi näinud, et keegi koroonast surnuks kukub. Kõige veidram pandeemia maailmas, me teame, et pandeemia on sest meedia nii ütleb.
Kiisu20. oktoober 2021, 14:16
Kas tasub oma lollust siin demonstreerida. Parem hoia pöialt et kui sinu kord haiglasse sattuda on siis veel hapnikumaske vaktsineerimata inimestele jätkub.
ka üks tuhandest20. oktoober 2021, 14:17
Koroonahaige, kes sureb ei suuda enam ringi liikuda
Ok20. oktoober 2021, 14:24
@Kiisu ma sain teada, et mul oli Synlabis testi tehes. Minul ei ole ühtegi päeva sellel aastal kus olen ennast haigena tundnud. Tean isiklikult veel kahte isikut kes said ainult testi tehes aru, et olid haiged olnud.
Maamiis20. oktoober 2021, 14:26
Elan suht väikeses maakohas ja siin kaks surnut .polnud mingid vanurid .65 ja 71 vanad.
Y20. oktoober 2021, 14:53
Ma olen elanud 40 + aastat - pole ühtegi avariid pealt näinud. Järelikult, pole olemas. Väljamõeldis ja autotootjate kartellleping.
to Kiisu21. oktoober 2021, 00:31
Nojah, vaktsineerimata on ju järjekorras tahapoole lükatud. Maskid kõik vaktsineeritute peas.
meelega tekitatud segased vasturääkivused20. oktoober 2021, 14:09
Võtame asja kokku nii lühikeselt kui võimalik, poliitikute poliitilise segadusega likvideeritakse eestlasi
Konn20. oktoober 2021, 14:16
No need isemõtlejad ikka ise ennast sellesse seisu pannud.
meelega tekitatud segased vasturääkivused20. oktoober 2021, 14:21
Jah Konn, nii tema kipubki olema, aga poliitikute suure abiga ning toetusega
Haiglate lobitöö20. oktoober 2021, 14:05
tulemusena ei ehitatud/tekitatud eraldi hoonet just koroona patsientidele, sest arulageda hinna eest saab kohti täita ka mitte haiglaravi vajavate covid-patsientidega. Vot nii, kas ajab nutma?
Kiisu20. oktoober 2021, 14:17
See raviraha ei kuulu ainult vaktsineerimata lamemaalastele. See kuulub kõigile inimestele kes on panustanud.
Tegelikult pole Teil TÖÖTAJAID20. oktoober 2021, 16:02
Enne Sulgesid vanad HAIGLAD,,, nüüd räägime et Kohti pole ?
Tegelikult pole Teil TÖÖTAJAID20. oktoober 2021, 16:02
Enne Sulgesid vanad HAIGLAD,,, nüüd räägime et Kohti pole ?
Tegelikult pole Teil TÖÖTAJAID20. oktoober 2021, 16:03
Enne Sulgesid vanad HAIGLAD,,, nüüd räägime et Kohti pole ?
Tegelikult pole Teil TÖÖTAJAID20. oktoober 2021, 16:03
Enne Sulgesid vanad HAIGLAD,,, nüüd räägime et Kohti pole ?
Ohjah21. oktoober 2021, 00:34
Kuulub inimestele, kes on panustanud.... Sellist kommunistlikku möga on paljud meist pidanud aastakümneid kuulama.
Uskumatu20. oktoober 2021, 14:02
just kirjutasin pika kommentaari ja.õhtuleht ütles,et ei vasta reeglistikule.Niipalju sõnavabadusest.Imesta ainult
Kk20. oktoober 2021, 14:03
Ju kirjutasid lamemaalase jora
to Uskumatu20. oktoober 2021, 14:05
Mis sa ikka imestad, vaata parem, kas vormistasid oma kommentaari õigesti. Sõnavabadusega pole siin midagi tegemist.
Juudas20. oktoober 2021, 14:07
Sõnavabadus pole veel sõnavabadus. Õpi siis omi mõtteid õigesti väljendama ja kirjaeetikast kinni pidama. Nutulaul ju läks läbi, ju siis oli tekst õigesti koostatud. Nii lihtne see ongi.
Juudas20. oktoober 2021, 14:07
Sõnavabadus pole veel sõnavabadus. Õpi siis omi mõtteid õigesti väljendama ja kirjaeetikast kinni pidama. Nutulaul ju läks läbi, ju siis oli tekst õigesti koostatud. Nii lihtne see ongi.
Sileajumaalane20. oktoober 2021, 14:40
"Vaktsiinid saadana sigitis. "Näe, läks ülesse!
21. oktoober 2021, 00:37
Noh, sõnad Iammas ja IoIl on siin täiesti lubamatud. Oleks küll nagu eesti keel, aga näed, ei tohi.
Korralagedus20. oktoober 2021, 14:00
Vaktsineerimata haiged pannakse vaktsineerimata haigetega samasse palatisse. Vaktsineeritud surnu viiakse samasse surnukuuri kus on vaktsineerimata surnud. Vaktsineerituid diskrimineeritakse.
Trükiviga tuli20. oktoober 2021, 14:02
Vaktsineeritud haiged pannakse vaktsineerimata haigetega samasse palatisse.
20. oktoober 2021, 14:19
Suht rumalad naljad sul...
20. oktoober 2021, 14:20
Isegi koroonapalatis pannakse nad kokku
hästi paned rahva nimel20. oktoober 2021, 14:24
50/50 on vastumõjud surnukuuris eriti
suht20. oktoober 2021, 14:42
nõme jutt-vist kõrgelt kukkunud,ja vakitud äldiselt ei sure
Terve 20. oktoober 2021, 16:00
Vaktsineeritud ei pidavat ju haigestuma ega surema või kuidas see loosung on ?
to Terve21. oktoober 2021, 00:41
Peale kuuendat süsti tekib inimesele täielik surematus. Kooleda on võimalik ainult vägivaldselt.
20. oktoober 2021, 14:00
Eesti Vabariigi reservväelased palun kolige niikauaks Venemaale, kui Eestis keelatakse vaktsiinerimata inimestel toidupoodides käimine ja vaktsiinerimata inimestel keelatakse ära ühistrantspordis viibimine. Kui Eestis nakatunute arv liiga suureks läheb, siis Eesti kõrvaldatakse kindlasti NATO Liidust, sest see Eestis nakkuse levik mõjutab ju kõigi Euroopa Liidu ja NATO riigid majandust.
to robot20. oktoober 2021, 14:10
Keegi ei keela teil toidupoes käia ega ühistranspordis olla alates esmaspäevast - kui ka siis maski kanda ei kavatse saategi kasutada endiselt ju näiteks (toru)salli vms - olekski huvitav näha mis sellistega tegema hakatakse irw
20. oktoober 2021, 13:59
Terviseameti si tahädaolukorra staap see nn pandeemia ongi just eksperiment, mis tapab. Kas vaktsineeritute tagala kompanii ülem ka juba on, juhuks kui on vaja vaktsineerimatute "lamemaalaste" eest põgeneda.
Kiisu20. oktoober 2021, 14:24
No vaktsineerituid on juba ligi 800000 , lisaks ligi 200 000 läbi põdenut. Kes kellele ära teeb? Järgi jääb 250 000 last ja 50 000 lamemaalast.
to Kiisu : Mis need numbrid sulle annavad?20. oktoober 2021, 16:05
Kui paljud vaktineeritud on vaktsineerinud end sellepärast, et see "kaitseb". Enamus nendest on SUNDVAKTSINEERITUD, et saaks käia tööl, koolis või ei diskrimineeritaks neid. Mõni on ka arvanud, et võibki olla katsejänes, kuna vanust juba üksjagu ja väikseid lapsi pole. Neid, kes arvavad, et kaitseb millegi eest on väga vähe. Mõni loodab veel.
surrakse ainult pandeemiasse viimasel ajal?20. oktoober 2021, 13:59
üldsuremus on olnud normaalsuse piires. ei mingit hullu pandeemiat. eestis on olnud lähiminevikus hullema suremusega aastaid ja keegi ei jauranud midagi pandeemiast.
ize20. oktoober 2021, 14:21
...mis see suremus siia puutub, selle asja ravi ja inimeste hinges hoidmine maksab meeletult raha, meie kõigi raha, seep see asi ongi, ravi päevad mis kuluvad ühele inimesele on meeletult pikad, sealt ka haiglate ülekoormatus, geez võtke pead peest välja ükskord!
T20. oktoober 2021, 16:27
Et maailmas on kõik ikka endises korras ja pole mingit Covidit olemaski? On ainult Eestis möllav haigus ja süüdi selles valitsus, kes seda levitab? Huvitav mõtteviis...
vellu20. oktoober 2021, 13:52
no milline on ravi siis,sellest ei sönagi,aga muudkui süstige aga,huvitav mis need haiged seal haiglas teevad ,mis on ravi,milline ravi,millega ravitakse--no ootan vastuseidteadlased,proffessorid,valitsuse aju kääbikud
Kiisu20. oktoober 2021, 13:59
Sa ju tead kõike. Avalda siis suur saladus mida mitte keegi arstidest ei tea.
Nii on20. oktoober 2021, 14:13
Ravida ei tohi.proovi perearstilt saada covidi koduseks raviks mäne tõhusa ravimi retsepiti-ei saa.pole lubatud.söö vitamiine ja kui halb hakkab kutsu kiirabi.
kiisu jollerdab20. oktoober 2021, 20:50
21. oktoober 2021, 00:45
teavad, kiisuke, teavad. Lihtsalt nad ei tohi.
Ma ei saa enam mitte midagi aru20. oktoober 2021, 13:51
Väga palju elanikest on vaktsineeritud, kuid koroonasse nakatumise ja haiglaravi osas paugutame rekordeid?
Seda ma ka20. oktoober 2021, 14:06
Imestan. Mingi üle 70% pidi ju olema "kaitsva" piigi sanaud aga selliseid rekordeid ei olnud isegi kevadel kui nukuvalitsus pukki hüppas. Järgmisel kevadel paneme juba seal kuskil 2000 piirimail? Ammu peaks ring olema peal. See kõik räägib muidugi seda keelt, et "vaktsiin" teeb olukorda isegi hullemaks, nakatumine ja suremus on kõrgem kui ilma "vaktsiinita". Muud seletust sellele ei ole kui neid numbreid uskuda.
Seda ma ka20. oktoober 2021, 14:06
Imestan. Mingi üle 70% pidi ju olema "kaitsva" piigi sanaud aga selliseid rekordeid ei olnud isegi kevadel kui nukuvalitsus pukki hüppas. Järgmisel kevadel paneme juba seal kuskil 2000 piirimail? Ammu peaks ring olema peal. See kõik räägib muidugi seda keelt, et "vaktsiin" teeb olukorda isegi hullemaks, nakatumine ja suremus on kõrgem kui ilma "vaktsiinita". Muud seletust sellele ei ole kui neid numbreid uskuda.
Seda ma ka20. oktoober 2021, 14:06
Imestan. Mingi üle 70% pidi ju olema "kaitsva" piigi saanud aga selliseid rekordeid ei olnud isegi kevadel kui nukuvalitsus pukki hüppas. Järgmisel kevadel paneme juba seal kuskil 2000 piirimail?
nipitiri20. oktoober 2021, 14:07
Imestan. Mingi üle 70% pidi ju olema "kaitsva" vee saanud aga selliseid rekordeid ei olnud isegi kevadel kui nukuvalitsus pukki hüppas. Järgmisel kevadel paneme juba seal kuskil 2000 piirimail? Ammu peaks ring olema peal. See kõik räägib muidugi seda keelt, et "vaktsiin" teeb olukorda isegi hullemaks, nakatumine ja suremus on kõrgem kui ilma "vaktsiinita". Muud seletust sellele ei ole kui neid numbreid uskuda.
Nii on20. oktoober 2021, 14:14
Loogiline.nagu kaja ütles on normaalne et ühel hetkel ületab vaktsineeritud haigete arv vaktsineerimata haigeod sest vaktsineerituid on lihtsalt rohkem
kõik on enese kätes20. oktoober 2021, 14:15
Tuleb endasse vaatamisest alustada, kas teised hoolivad minust, vaevalt otseselt ja kuidas elada üle halb olukord koroonaga. Minu tervise üldine olukord ja vanus. Kas ma suudan kokkupuudet vältida nakatanud inimesega?
kõik on enese kätes20. oktoober 2021, 14:15
Tuleb endasse vaatamisest alustada, kas teised hoolivad minust, vaevalt otseselt ja kuidas elada üle halb olukord koroonaga. Minu tervise üldine olukord ja vanus. Kas ma suudan kokkupuudet vältida nakatanud inimesega?
kõik on enese kätes20. oktoober 2021, 14:15
Tuleb endasse vaatamisest alustada, kas teised hoolivad minust, vaevalt otseselt ja kuidas elada üle halb olukord koroonaga. Minu tervise üldine olukord ja vanus. Kas ma suudan kokkupuudet vältida nakatanud inimesega?
Siil20. oktoober 2021, 14:43
Veel kevadise laine ajal kostis valitsuse poolt arvamus, et vakstineerimata inimesed on äärmiselt nakkusohtlikud teistele. Kuni testiti, siis tuli välja, et ei olegi positiivsed. Nüüd on valitsusjuhi jutt vastupidine - piirangud on vaktsineerimata inimeste kaitseks - no mis soga see on! Inimese põhiline kaitse on immuunsüsteem, kel see tugev, ei ole nakkusele vastuvõtlik. Olen pidanud tõdema, et eelnevalt aastaid terve noor inimene peale Pf--zeri doose muutus vastuvõtlikuks viirustel, pidevalt tõbine ja nohus. Nagu immuunsüsteem oleks pihta saanud vaktiinidega-.
vaenlane pole mitte viirus, vaid mitte süstijad.20. oktoober 2021, 13:49
mis teil enam ülejääb, läksite seda teed et vaktsiin on ikka päris vaktsiin, aga ikka pole küll osutus nagu rohkem pooltooreks keda aitab keda ei aita, seda teab vaid pappi pilvepeal ja taganemis teed ei jäätud, nüüd tuleb pead taguda vastu betooni, küll põete haiglas kergelt selle ära, selleks koristame mitte vaktsineeritud sealt eest ära, nii et korjake see, aga julgelt ülesse.
vot20. oktoober 2021, 15:56
Või kohe võidujooks, kiisu lippab esireas? Nendel, kes ise ennast kaitsesid pole ju haiglakohti vaja, neid kaitseb vaktsiin. Selge, tumba!
to Kiisu 20. oktoober 2021, 16:40
Milleks on vaja vaktsineeritule haiglakohta? Ta on kaitstud ja ei vaja seda :)
kiisul20. oktoober 2021, 20:52
on sar.ved kõr.vade taga pei.dus
21. oktoober 2021, 00:50
Kiisukeste koht on tavaliselt magamistoas. Kui nad sealt välja satuvad, tekib neil tihti mölapidamatus ja nad hakkavad väljutama uskumatut iba.
See20. oktoober 2021, 13:46
ogavalk tapab.Mul suur hulk tuttavaid,kes süsti saanutena aina haiged.Kõigepealt covid ja igasugused muud liigese ja lihase krambid.Keegi krt.ei kontrolli,mis inimestele sisse süstitakse.Mind huvitab kas 12 aastane ja 50 aastane saavad sama mõõdupuuga.Oma küsimustele me vastuseid ei saa,sest käib alles katsetus.Korrutatakse,et arstid teavad.Olgem ausad,mida nad teavad kui teadlasedki ei tea veel.Käib ikka tõsine.rahva hävitamine.Kahju...
best before ammu möödas sel süstil20. oktoober 2021, 14:01
tean ka 2 inimest, kel algasid peale vaktsi hädad liigestega, eelnevalt liigesed korras. üks ei suutnud kuu aega trepist käia.
best before ammu möödas sel süstil20. oktoober 2021, 14:02
tean ka 2 inimest, kel algasid peale vaktsi hädad liigestega, eelnevalt liigesed korras. üks ei suutnud kuu aega trepist käia.
nii20. oktoober 2021, 14:47
rumala jutu peale ei saa sind ka vastutusele võtta-diagnoos-idioot,otsitake saastainfot sots.meedias,mitte meediast...
to nii 20. oktoober 2021, 16:09
Kas see siin on meedia?
Mart20. oktoober 2021, 13:46
Lp. Terviseamet, hädaolukord oli siis kui Tallinna pommitati sõja ajal. Praegu EI OLE hädaolukord, vaid meditsiinisektori töö mitte liiga hea korraldus.
Kiisule.20. oktoober 2021, 14:18
Su mõte on õige aga lõpp veits metsa.õige oleks-mida saab ära hoida vaktsineeritud inimeste kui ohtlike viirisekandjate vabaduste piiramise ja pideva testimisega
to:Mart20. oktoober 2021, 15:59
Minge seiske veidi aega PERH-i selle ukse juures ,kust kiirabiga haigeid tuuakse ja siis avaldage uuesti arvamust.
21. oktoober 2021, 00:55
Ilm on üsna külm ja märg. Huvitav, kui kaua peab Mart seal ukse juures külmetama, et üks koroonahaige ära oodata? Umbes 300 haiget Eesti kohta, mitu tükki siis PERHI päevas juurde tilgub?
jott20. oktoober 2021, 13:44
Tuleb need mittevaktsineerimise eestvedajad ja käilakujud kokku koguda ning nemad siis hakkavad katastroofi meditsiini rakendumisel isiklikult nendele omastele kätte viima teadet, et teie ema/isa, abikaasa jaoks ei jätku ressursi ja tema seisundit leevendatakse kuni ta seisund paraneb või ta sureb
Nii on20. oktoober 2021, 13:48
Laupäeval koguneb uhhuude ja lmemaalaste koorekiht vabaka paelusside kogunemisele, sealt saaks selle i nimrämpsu ilusti üles korjata!
Jah20. oktoober 2021, 13:44
Hakake ravima siis. Ah õigus te ei tohi
Meil võib20. oktoober 2021, 13:47
Tõin rootsist ravimeid, läksin nagu soojad saiad.
Meil võib20. oktoober 2021, 13:48
Tõin rootsist ravimeid, läksin nagu soojad saiad.
Kiisu20. oktoober 2021, 14:30
Miks on vaja ravida haigust mida saab ennetada vaktsiiniga? Mine vaktsineerima , suur poiss juba. Ja kui kardad süsti siis võta ema kaasa.
Kiisule 20. oktoober 2021, 16:13
Kuidas sa ennetad selle vaktiiniga? 98 inimest on lõpetatud vaktsineerimiskuuriga haiglas täna? Positiivse testi saanutest 482 lõpetatud vaktsineerimiskuuriga ja neid ju testima EI saadeta üldjuhul, ei anta saatekirjagi.
21. oktoober 2021, 00:58
Kiisu, palju sulle makstakse selle pideva totruse väljutamise eest?
Mitte pandeemia vaid PLANDEEMIA 20. oktoober 2021, 13:43
21. oktoober 2021, 00:58
Keda kotib20. oktoober 2021, 13:40
No nah te siis lasete töötajad lahti kui vähe on
Smv20. oktoober 2021, 13:39
Tänu piirangutele ongi nii vähe koroona surmasid ja koroona haigeid.
21. oktoober 2021, 00:59
tark eestlane elab veel enesetarkusest ilma poliitikuta20. oktoober 2021, 13:35
Tänu poliitikute poliitudule rahva tervisest hoolimisest
vähe raha...20. oktoober 2021, 13:33
...vähe inimesi aga PALJU-PALJU BETOONI! Ja 100 miljonit testimiseks.
LIV20. oktoober 2021, 13:32
Koolid kohe kinni panna. Nakkused tulevad laste kaudu, kes ise raskelt ei põe.
Rex20. oktoober 2021, 13:29
Ah.et pole raha...on küll aga selle kasutamine tuleb üle vaadata.. Ühest küljest laristatakse ja rahvale vajalike teenuste pealt hoitakse kokku
to Rex20. oktoober 2021, 13:33
Sa ikka tead, kust ja kuidas raha meditsiini jõuab? Sotsiaalmaksust oled midagi kuulnud?
Indrek220. oktoober 2021, 13:46
Gei pent noosiaanusest oled midagi kuulnud? See raha varastatakse lihtsalt ära. Täpselt nagu auturollo, 10 milli või kohvimasin. Lõpuks võtab nagi ka seinast.
Indrek220. oktoober 2021, 13:47
Gei pent noosiaanusest oled midagi kuulnud? See raha varastatakse lihtsalt ära. Täpselt nagu auturollo, 10 milli või kohvimasin. Lõpuks võtab nagi ka seinast.
Indrek220. oktoober 2021, 13:47
Gei pent noosiaanusest oled midagi kuulnud? See raha varastatakse lihtsalt ära. Täpselt nagu auturollo, 10 milli või kohvimasin. Lõpuks võtab nagi ka seinast.
to Indrek220. oktoober 2021, 14:08
No seda poleks arvanud, et lausa nii l.ll võib ka olla.
Meil on veel arenguruumi20. oktoober 2021, 13:28
Läti õpetajad otsivad inimesi kelle käest 100 või enama euro eest haigus osta, et pärast läbipõdemist saada koroonapass ja õigus edasi töötada.
soome ,eesti, läti segasaun20. oktoober 2021, 13:37
Tuleb koos sauna minna
Imelikud20. oktoober 2021, 13:51
Loodetavasti nõutakse nendelt ravikulud ka sisse - nii rumalad inimesed ei saa olla õpetajad. Eestis on ka mingisugune lamemaalastest õpetajate klubi mis fännab algharidusega gabtšenkot j vaimse hälbega uhhuuset
21. oktoober 2021, 01:02
Ilusaid noori naisõpetajaid saaksin tasuta aidata :)
Ka20. oktoober 2021, 13:28
Vaktsineeritud lähikontaktne ei tohiks ringi tuuseldada
geniaalne, aga kas kõigile20. oktoober 2021, 13:40
geniaalne, aga kas kõigile20. oktoober 2021, 13:41
Salvo20. oktoober 2021, 13:26
Jah, tapab. Ainult valimiste ajal oli viirus puhkusel.
muidu poleks20. oktoober 2021, 13:32
rumalad inimesed valida saanud, mina valisin e-teel.
aga poliitikud ei tea20. oktoober 2021, 13:41
Viirus ei puhka kunagi
aga poliitikud ei tea20. oktoober 2021, 13:41
Viirus ei puhka kunagi
Lamedikud on naljakad20. oktoober 2021, 13:53
Lamemaalane vedas isegi oma pastaka kaasa valimistele ja lepsoni nimeline mmsimüüjavanamoor vahtis mitu tundi jaoskonnas pealt kuidas tema kahte häält kokku loeti 😂😂😂😂
Kk20. oktoober 2021, 13:24
Rumalaid lamemaalasi tuleb rohkem diskrimineerida ja l olluse levitajad plate peale viia lamemaalaste koosolekult
Sa ise!!!!!! 20. oktoober 2021, 13:35
O'e oma sõnadega ettevaatlik!!!!!!Sa võid sinna ise rutem jõuda, kui kartagi oskad!!!!!!!!!. 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Sa ise!!!!!! 20. oktoober 2021, 13:35
O'e oma sõnadega ettevaatlik!!!!!!Sa võid sinna ise rutem jõuda, kui kartagi oskad!!!!!!!!!. 😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
Aga20. oktoober 2021, 13:52
Mis sa tarkade lamemaalastega soovitad teha
21. oktoober 2021, 01:06
Mõnel IambaI on süst viimasedki ajukurrud siledaks triikinud :(
Palun20. oktoober 2021, 13:24
Jah 20. oktoober 2021, 13:54
Õige e õpe toimib täitsa ja koolid saab killustikuks jahvatada ja kasutada ära neljarealiste teede ehituses
max 20. oktoober 2021, 13:18
Tehke see kehtestamine endi keskel! Eesti elanikkond jätke rahule! Elanikel on terve mõistus veel olemas ja absurdimaal elada ei soovi!
#PiirangudMaha20. oktoober 2021, 13:27
Väga õige... Taanis kõik piirangud maas, ja olukord palju paremaks muutunud, kui meil :D
Kkk20. oktoober 2021, 13:29
Taanis on 90 %vaktsineeritud ka, eesti oma lamemaalastega ei saa sinna lähedalegi. Tänage lamemaalasi piirangute eest!
Rikkis plaat!!!!! 20. oktoober 2021, 13:37
Ja sina, Lamedikule, mine parem ise kuhugi arenema!!!!!!!!! Vaheta plaati ka, muidu pole huvitav!!!! 😊😊😊😊😀😊😊😊😊
To Kkk21. oktoober 2021, 12:43
V_ktsineerimine peab olema kaitse haiguse vastu, mitte eesmärk iseenesest. Arvud näitavad vastuvaidlematult, et v-aktsineerimisest ei ole kasu. Googleta ja loe sept EMA-le saadetud kiri :OPEN LETTER AND NOTICE OF LIABILITY FROM DOCTORS AND SCIENTISTS TO THE EMA AND THE MEMBERS OF THE EUROPEAN PARLIAMENT REGARDING COVID-19 VACCINATION.
RAVIMID20. oktoober 2021, 13:13
Miks ravimeid ei ole välja toodud ? Need on ju olemas ! Vaktsiin ei ole lahendus, see on ju näha.
Ahhahhhahh20. oktoober 2021, 13:27
Pead silmas loomade ussirohtu? Ondias aitab ka surnupõletustuha sees püherdamine ja gangese s itavee joomine. Proovi neid, kas telegramm siis ei soovita seda kombinatsiooni?
Ravim?20. oktoober 2021, 13:36
Võrdlemisi lihtsas (inglise) keeles ja ohtrate asjakohaste linkidega ülevaade sellest ravimist, mida kommentaator ilmselt silmas peab: https://www.entrepreneur.com/article/391215
Jobidikule20. oktoober 2021, 13:56
Lamemaalased loevad selliseid rumalusi 😂😂😂
uku20. oktoober 2021, 17:38
Lahe ju, seda kiiremini k@rvavad.
juba kurjaks teeb20. oktoober 2021, 13:11
AGA arstiabi olete teinud põrguks ? me sulgesime vanad HAIGLAD ::: JA nüüd polegi kusagil voodikohta ,,ega ka ravimist ?
Tt20. oktoober 2021, 13:28
Mis see vana haigla on? Elad kusagil perifeerias järelikult.
voodikoht20. oktoober 2021, 13:34
on sul kodus ka, ainult kes ravib, Mart või?
jott20. oktoober 2021, 13:36
Mis kasu on haiglast kus ei ole personali?
Mis sa ka tead!!!!!???? !???? 20. oktoober 2021, 13:41
Tt!!!!!!!!! Ilmselt oled sa veel nii noor või teadmata, et pole kuuknudki, et ka LINNADES ON OLNUD vanu haiglaid!!!!!!!! ! Mõni maaimene on ka targem , kui linnavurle!!!!!!!! 😊😊😊😊