Uudised

Härma: novembri lõpunädalatel keelatakse haiglates tõenäoliselt plaaniline ravi, uus piirangute pakett on karm (243)

LISA KOMMENTAAR

terve9. november 2021, 18:58
see aeg on inimesi petetud.Vaktsiinid pidid ju aitama, nüüd istuvad haiglas, rasked haiged on osa kodus,teised käivad ja levitavad viirust.Milles siis nüüd mitte vaktsineeritud süüdi on.Viirus hakkas rohkem levima kui uuesti alustati vaktsineerimist.Peres üks vaktsineeritu sai positiivse testi on kodus, aga teisel lubati lahkelt tööl käia.Sedasi see levibki,
Jüri7. november 2021, 14:38
Et piirame ~7000 inimese plaanilist ravi, et ravida alla tuhandet koroonahaiget??? Vähe sellest, et meie meditsiinisüsteem enam ei toimi, ka Terviseamet on mõtlemisvõime täielikult kotanud.
Oehh6. november 2021, 01:46
Meil pidavat juba sõjaseisukord olema ja tuleb hakata valima, keda lahinguväljalt ära lohistada ja keda mitte. Aga sellele vaatamata leidub meie seas üksjagu kummalisi inimesi, kes nui neljaks, nõuavad, et lapsed peavad, saatust trotsides, selle kuuli- ja pommirahe all koolis saama käia.
Heil5. november 2021, 23:19
MOTT! Maailm käib ees ja meie käime järgi. meil oli võimalus teiste vigadest õppida aga ei, kõik panused ühel kaardil lõpuni välja. Pole see fakkiin kuskil midagi paremaks teinud. Kaja ja Kiik tuleks selle moosi eest sunnitöole saata.
nii5. november 2021, 21:55
Kuna siis sotsmaksu koorimine lõpetatakse? Kui ravi ei saa, mitte ühte senti ma enam ei maksa.
Mhh5. november 2021, 21:24
Millegipärast tootval tööl ei haigestuta koronsi
Peter5. november 2021, 21:21
Lõpuks ometi! Võttis 10 kuud aega, et jõuda arusaamisele ja tunnistada tehtud viga, et vaktsiin ei tohiks anda mitte mingeid muid eeliseid, kui ainult südamerahu inimesele endale. Vaktsiinist tehti aga äriline objekt - sa vaktsineeri, me anname sulle privileegid, tõstame ju pooljumala staatusesse - ei võta sind püssi- ega ussirohi, koroonast rääkimata. Ja enamik vaktsineerituid uskuski seda. Visati maskid eest ja käidi peolt peole. Tulemus on nüüd käes ja ja ka selgelt näha - päevas avastatakse 700-800 vaktsineeritut koroonahaiget ja Eesti on lõpuks ometi ka milleski maailma esimene.
Jl5. november 2021, 19:37
Meil on märt ringmaasid vaja ja kohe ja palju!!
5. november 2021, 19:09
kuskil keegi vassib, sest vaktsineeritute arv tõuseb pidevalt, samuti nakatunute arv, mittevaktsineeritutel ei lubata kusagil käia. Kes siis keda nakatab ja miks nakatunute arv ei lange, kui vaktsiin pidi aitama, miks on kõik andmed salastatud 5 aastaks?
5. november 2021, 18:53
ootame-vaatame, äkki ikka see koroona läheb ise minema ... K R D I pidurid, riik lukku ja KOHE !!
oh 5. november 2021, 18:32
jumal kui rumal on ikka mõni mees....no mis sa väänad oma keelt...ütle lihtsalt"ekrelane"
Andsin oma hääle Reformierakonnale5. november 2021, 15:43
Ja EI KAHETSE! Ekreikkega oleksime praegu näoli poris ja nälgas.
Ei see ega teine!!!! 7. november 2021, 21:34
Aga oleme sellegipoolest!!!! Ka ilma Ekreta!!!! Ei ole kerge kellelgi!!! Kumbki pole hea variant!!!!
Anna5. november 2021, 14:59
Niikaua kuniks ei ole usaldusväärseid vaktsiine ja ravimeid tuleb taastada piirikontroll ja piirata rahva kogunemisi. Praktikas aitab see viiruse levikut pidurdada kiiremini kui rahva silmis ebapopulaarsed vaktsiinid. Härma taob ikka katkist trummi edasi ja tegeleb ähvardamisega.
Trummar5. november 2021, 15:03
Trummi taotakse kuniks rebeneb kile või purunevad pulgad..
Rumalus kuubis5. november 2021, 14:46
Taas ei lasta kommi läbi
Rumalus kuubis5. november 2021, 14:44
Lõpetage palun juba ära. Rahvas maksab palkasid on maksudest. Paljud ettevõtted sulgevad uksed. Vaktsiin ei aita siin vaid pigem võimendab seda viirust. Meil on targad arstid ja teadlased. Selle asemal, et riik lolli mängib las meie teadlased valmistavad ravimi mis tõesti on tõhus. Aga vot ei saa ju, kuna riik saab suuri rahasid vaktsiini kasutamise eest. Rahvas on teisejärguline. Aga kes hakkab teile palkasid maksma, kui vaktsiini tagajärjel inimesed surevad ja jäävad invaliidiks? Kes hakkavad?
Eelistage BioBlocki!!!!!!!!!!!!7. november 2021, 21:43
Aga TEADLASED ONGI juba hea vahendi välja töö t a nud!!!!!! Kas te siis ei tea gi???? Juba aasta alguses, aga siis oli valitsuse poolt see vaktsiini vaimustus nii suur, et ei p a nnud keegi tähelegi!!!!! Suures rahahimus on se aha vaikitud!!!!! Mina kasutan seda juba ilmumisest saati!!!! Ja mind on väga hä ti aidanud!!!!! See on BIOBLOCK!!!!!!! BENU APTEEGIS on praegu soodushinnaga!!!!! Jah, see m aksab veidi, aga paeem siiski kodumaine , oma Eesti teadlaste toode, kui mingi võõras ja tundmatu vaktsiin ohtlike kõrvaltoimetega!!!!!!! Eelista ge Eestimaist!!!!!!
Tt5. november 2021, 14:36
Mingid piirangud ega piiride avamine ega sulgemine ei aita viirus ei kao kuhugi.tuleb panustada ravimitesse .
BioBlock oota b!!!!!!! 7. november 2021, 21:45
Jaa, p a lun!!!! BioBlock on Eesti teadlaste toode!!!!! Uuri lähema lt apteekidest!!!! Edu ja tervis t!!!!
Naine 445. november 2021, 14:23
Pange piirid kinni,väga palju tuuakse seda reisides sisse.Ja veel kõik perekesksed pidustused ja sünnipäevad ära jätta,kus on näiteks al la mingi 20 ja rohkem inimesi sest see on juba kogunemine.Suured kaubanduskeskused nädalavahetustel sulgeda.Praeguse seisuga meil ju piirangud puuduvad ,ainuke piirang kanna maski-seda olema juba aasta kandnud ja ei midagi.HAKAKE JUBA NEID PIIRANGUID KARMISTAMA.
kahju5. november 2021, 17:47
Eks me näe mis piirangud need lõpuks tulevad, ei usu enam millessegi. Valitsus hämab ja ei tee midagi. Iga liktinimene saab ka aru, et jama on lahti.
MAHA5. november 2021, 14:17
Kui5. november 2021, 14:05
Kui karmimad piirangud oleksid olnud palju varasemad, näiteks septembrist, poleks vaja plaanilist ravi katkestada.
härra Oleks5. november 2021, 14:11
Kui Keskerakond ise ei tahtnud valitseda siis peaks laskma tänasel valitsusel tööd teha. Eelmise valitsusetööd takistas ja tänase valitsuse tegemisi ka.
Oh5. november 2021, 17:49
Oleks on paha poiss. Kõik on juba nii hulluks lastud, et siin pole suurt midagi teha. Oh ajad, oh kombed.
???5. november 2021, 13:39
Kas vaktsineeritud inimesi tuleb kaitsta vaktsineerimata inimeste eest, sundides vaktsineerimata inimesi kasutama vaktsiini, mis ei kaitse vaktsineeritud inimesi?
Tt5. november 2021, 13:36
Laske nüüd Molnupaviir käikku ja lõpetame selle jura ära
5. november 2021, 13:43
Nii need asjad ei käi. Kõigepealt saavad eliiti kuuluvad poliit-tolgused oma noosi kätte, siis kusagil kauges tulevikus tavakodanikud.
Eelistage Eestimaist!!!!!!!!!! 7. november 2021, 22:00
Minge apteeki ja ostke Eesti teadlaste koroonavastast vahendit BIOBLOCK, mis on parem , kui ükski vakts iin!!!!!!!!!!Mina kasutan juba kevadest saati seda ja pole MITTE ÜHTEGI KÕRVALTOIMET!!!!!! BENU apteegis on praegu SOODUSHINNAGA!!!!!! EESTI TEADLASTE KOROONAVASTANE VAHEND!!!!!!!
Ütleks keegi. 5. november 2021, 12:16
Mis neil liberaalidel ajude asemel veel on peale saepuru.
Kurb, et on nii rumalaid egoiste5. november 2021, 11:46
Kõige suuremad haiguse levitajad on ju vaktsiinivastased. Enda jutu järgi protesteerisid pelgalt sundvaktsineerimise vastu, aga siis oleks pidanud ka maskid ees olema. Polnud seal kellelgi maski, ei platsil ega bussides. Seepärast on nende meeleavalduse õigustus tühipaljas kattevari. Rõhk oligi ju pandud pukis oleva valitsuse mahakarjumisel. Kui neile läheks korda ka kaasinimeste tervis ja heaolu, oleksid maskid ees. Nemad aga sülitavad kõigile ja kõigele, täiesti süüdimatud ja paistab ka, et rumalad ja harimatud.
Ega5. november 2021, 11:58
Sa juhuslikult ei jälginud ?Kuidad vaktsineeritud valimistel kallistasid ja ninad vastamisi õnnest joovastusid.Milline silmakirjalikkus.Mis siin imestada,et nii palju inimesi sureb.Mitte kellegi tervist ei kontrollita eelnevalt ,Paljudele kaasnevatele haigistele see katsetus üldse ei sobi.Kuidas saavad siin tarkpead väita seda ja teist kui mitte keegi ei tea täpselt kuikaua ja kuidas kellelgi see "vaktsiin"mõjub.
Egale5. november 2021, 12:18
Ära valeta, ma pole kedagi kallistanud, isegi oma kaasat mitte, juba ammu. Aga poliitikud, lasku käia, rahva raha õgijad.
kodanik5. november 2021, 12:25
Kuhu sa need süstid oled saanud ajusse või?Samal ajal kui vaktsiinisõltlased levitavad viirust süüdistad sina neid kes ei saa enam mitte kusagil käia,kuidas saab siis viirust levitada?
Kaua võib?5. november 2021, 11:30
Äkki prooviks nüüd näiteks selle Ivermektiiniga ikkagi? Nagu näha, kõik mida senini tehtud ei tööta. Lootes, et teeme seda uuesti ja rohkem ja siis äkki kõik muutub? Tehke kasvõi kuskil haiglas väike proov sellega, kaotada pole ju enam midagi. Näiteid maailmast, kus asi töötab on küll ja rohkem.
võid ju mürki võtta,5. november 2021, 12:19
eks see nii aitabki, et sured mürgi tagajärjel ja oledki koroonast pääsenud :).
Eelistage Eestimais t!!!! 7. november 2021, 22:07
Töötab kü ll!!!!!! BioBlock töötab väga hästi!!!!!! EESTI TEADLASTE koroonavastast ne vahend!!!!!! Mina kasutan kevadest saati ka mind on aidanud väga!!!!! Mitte ühtegi OHTLIKKU KÕRVALTOIMET nagu vaktsiinil!!!!! Praegu on Ben u apteegis soodushinnaga!!!!!
Arusaamatu5. november 2021, 11:22
Miks peaks Covidi haigel olema suuremad õigused ravile kui kellelgi teisel? Makse maksame kõik ühtmoodi. Paljudel toru otsas rippujatel see veel vaba valik. Kui ei jätku kohti, siis peab kehtima üldjärjekord ja kogu moos.
Ma5. november 2021, 11:09
ütlesin juba enne vaktsiini, et loota vaid sellele kui imerohule on väär. Nüüd siis tõdetakse seda! Siin aitaks minu arvates vaid lootusetute eutaneerimine!
Maare5. november 2021, 10:51
Kes valis valimistel need inimesed meie riiki juhtima? Käsi püsti!
vuldis5. november 2021, 10:38
meie haiglad suudavad olla töös siis ka kui terve eesti vajab hapniku. nii et ärge siin mullitage midagist
Tervisetõendite ajaloost5. november 2021, 10:34
1918 gripi pandeemia aeg survestati inimesi tsinksulfaati sisse hingama. Muidu ei lastud mõnel pool näiteks rongiga sõita. Tegelikuses aga tsinksulfaat sissehingates kahjustab kopse ja teeb nakkuste suhtes haavatavamaks. https://en.wikipedia.org/wiki/Zinc_sulfate_(medical_use)#Misuse
h5. november 2021, 10:31
Härma ilmselgelt vassib. Vaxid ei taga wuhani viiruse kergemat läbipõdemist.
To h5. november 2021, 11:49
Vii ennast asjadega kurssi. See, et sulle tõde ei sobi, ei tähenda seda, et ainult sinul on õigus. Aru ju saada, et enamus on sinust targemad.
oh ja5. november 2021, 10:27
eksperdid ja arstid peaksid olema ettevaatlikud, sest ilmselt näib, et poliitikud mingit vastutust koroona ja sellega seonduvas ei võta ja teevad süüdlaseks kõiges neile halba nõu andnud arstid ja nõndanimetatud koroona eksperdid
Piret5. november 2021, 10:25
jõuluks ärkavad üles, hea ajastus
Irw5. november 2021, 10:59
Jõulud võid juba maha kriipsutada
Viimaste valimiste e-hääletamise vaidlus jäigi avalikkuses lõpuni vaidlemata. Üllatusega kuulsin, et5. november 2021, 10:24
Viimaste valimiste e-hääletamise vaidlus jäigi avalikkuses lõpuni vaidlemata. Üllatusega kuulsin, et hävitatud on isegi arvutites sisaldunud elektroonilise hääletuse andmestik. Milleks kiirustati? Keda või mida kardetakse? Kas ei meenuta see parvlaeva Estonia lugu? Ka see tuli kiiresti betooniga üle valada, et mitte häirida hukkunute hauarahu... Kas pole mitte naiivne põhjendus? Õigemini - naiivne ja närune vale.
xmx5. november 2021, 10:23
Naljanumber---Perearsti keskustes lõpetati plaaniline ravi juba ammu ja mina olen sunnitud oma valutavatele lihastele otsima abi just n.n. hobusesalvist. Seadus ei luba protseduure läbi viia,kuigi perearstikeskuses pole ühtegi voodikohta--samas pakutakse vabalt vaktsiine.
Kaaskannataja7. november 2021, 22:13
Aitab veel ka Soome toode ICE POWER GEL, sinises tuubis. On 2 suurust, suur 150ml tuub ja väike tuub. Mul ka vaja määrida. Apteekides on 6 ja 8.90 €, kuidas kusagil. Edu.!!!!
oh ja5. november 2021, 10:17
huvitav miks meil on asunud riiki juhtima ametnikud kes pole saanud selleks rahvalt valimistel volitusi ja miks need kes on saanud rahvalt volitused riigi juhtimiseks ei taha riiki juhtida ja lasevad seda teha ametnikel
Ohitajale5. november 2021, 11:52
Riiki juhivad ju rahva valitud esindajad. Praeguse valitsuse toetus rahva hulgas on suurem, kui opositsiooni toetus. Eelmise valitsuse puhul oli see vastupidi. Järelikult pukis ikka suurema rahva toetusega valitsus.
Ole normaalne!!!!! 5.11. 21, 11.527. november 2021, 22:17
Ohhitajale----ära aja naerma!!!! Rahva valitud....kes see nii otu oli,kes Refi valis.... .. 😊😊😊😊😊😊😊😊☹️
kõik5. november 2021, 10:06
enne vaktsineerimist täie tervise juures olnud haiglaravil olnud inimesed tuleb haiglast välja kirjutada ja saata vaktsiiniässitajatest jollerite, lutsarite, kiikede, kallaste, meeritsate, poliitikute, haiglajuhtide, ajakirjanike, juurde edasisisele taastusravile. Vaktsiinidega lubati kaitset, kerget põdemist, haiglasse mitte sattumist, mitte suremist.
praegu5. november 2021, 10:00
on kõige tähtsam Kiige kokkukaabitud vaktsiinidest lahti saamine, ükskõik mis hinnaga.Kellegi tervis ei puutu temasse,ometi on teada et vaktsiinid ei toimi.
Pole hullu5. november 2021, 09:55
- peaasi, et Reformierakond võimu ei kaotaks! isegi, kui pool rahvast surema peaks.
Polele5. november 2021, 12:01
Rahva surmaga mängivad need, kes kogunesid Vabaduse platsile. Tundub, et enamus sealseid isegi ei saanud täpselt aru, mille eest või vastu nad seal olid, kuidas neid kasutati ära ühe erakonna võimumängudes. Ja kasutatakse veelgi. Seni, kuni inimesel endal silmad avanevad. Muidugi seda on rumal loota, kui usutakse, et vaktsiiniga süstitakse meile kiipe, hüdrasid ja mida kõike veel.
juts5. november 2021, 09:40
ei ole soovi elada sellises riigis, kus inimelud on täielik 0 ja pidevalt hüütakse välja mõttetuid loosungeid, midagi ei ennetata vaid tegeletakse hävitamisega
jutsile5. november 2021, 12:03
Aga ära siis toeta lamemaaladi ja konservatiive, kes seda just teevadki. Ära usu nende ajuvabu, vihast nõretavaid loosungeid. Ole ise vastutustundlik ja hooli endast ja ka teistest.
n5. november 2021, 09:39
Normaalne inimene ei saa aru, miks on avatud baarid, lokaalid, ööklubid, spordikeskused, näitusesaalid, kinod, teatrid? Kas ilma nendeta oleks keegi haigeks jäänud? Kuu aega ei saa ööklubisse, baari, välja sööma? Ja ma jään raskesse depressiooni?
.....5. november 2021, 09:45
Mis kuu aega? See pull kestab juba kolmas aasta. Kus Sa vahepeal elanud oled? Kui arvad, et on tavaline, et käid korra aastas kas spordikeskuses või kinoos, teatris, kontserdil ja saaksid oma korra aastas tehtud väljasõidu ajatada suvele ja kõik ok, siis teadmiseks, et on inimesi, kes tahavad sellist tegevust korra kuus või korra nädalas või siis ka teevad sporti iga päevaselt.
vuldis5. november 2021, 10:36
no vahel tahaks ju end ägedas kohas ägedas seltskonnas ägeda musa saatel segi juua. see on veel ainus mis elule veidigi mõtet annab. siis saan jälle koju minna ja üle elada selle et naine tahab raha ja lapsed tahavad uut moblat ja nad ei lase mul olla teistest meestest ägedam sest papp kulub nendele.
Miia5. november 2021, 10:50
normaalne inimene käibki sageli teatris ja kontserdil ja hoiab oma tervist ka spordiga tegeldes..selleks me olemegi inimesed, et meil on emotsionaalselt intelligentsed vajadused..
n-le5. november 2021, 12:05
Need on ikka süptud kohad, pealegi seal inimesed maskidega. Mitte nii, nagu vabaduse platsil. Maskideta ja platsil kui bussides ninapidi koos, karjumas.
oh ja5. november 2021, 09:36
huvitav mille pärast Terviseamet kavatseb anda eelise kooroona haigetele ja sisuliselt surema saadab paljud plaanilist ravi vajavad haiged. Kes personaalselt võtab eeltoodud valiku tegemise eest avalikult rahva ees vastutuse? Sooviks teada statistilisi andmeid selle kohta palju on surnud plaanilist ravi vajanud haigetest koroona ajal võrrelduna koroonasse surnud haigete arvuga jne.
Marss koju!!!! 7. november 2021, 22:21
Vat sellest mina ka aru ei saa, mida need vaktsitud positiivsed seal teevad???? Keedavad personalile kohvi v????
deev5. november 2021, 09:33
kõik töötavad inimesed maksavad maksu, siin ei saa küll kedagi sortida ja inimesed ei pea maksma teie vigaste otsuste eest
5. november 2021, 09:30
P kukkunud meedikutest sõjaolukorra ihalejad tuleb ära koondada. Vähe teine ajastu on täna.
Anna5. november 2021, 09:27
Haiglajuhtide ainsam mure on riigilt raha välja pumpamine. Saamatus kestab juba mitmendat aega aga te pole siiamaani poolt sõnagi sellest rääkinud. Perearstid saavad mõned miljonid et pühenduda vaktsiinidele. Muud tegevused ju jäävad ära. Eks siis selle arvelt vaktsineerige. Tegeliku töö teevad ikkagi erafirmad?
?5. november 2021, 09:37
lootust on5. november 2021, 09:26
Kallase reiting on kuu ajaga langenud 6%, ehk siis pole tema tööga peaministrina rahul 56% küsitluses osalenutest. Kui üle poolte inimestest pole rahul peaministri ja valitsuse tööga, kui kaua peab Eesti inimene veel kannatama, et see valitsus ja peaminister lahkuks. Vaja on uut tarka ja võimekamat peaministrit ja valitsust.
Vigadest õpitakse!5. november 2021, 11:46
Oleks vaja küll, aga kes see peaks olema? Vanasse kaevu ei tohi enne sülitada, kui uus valmis!
Teaduspõhine viiruse levitamine5. november 2021, 09:25
Kirbu tsirkus aga vaktsineeritud viirusekandjad võivad vabalt viirust levitada ja väilstiikidest uusi tüvesid tuua. Teiseks vaadake inimesi kuidas maski kasutatakse, üks ja sama mask käib poodi minnes ette ja jälle tasku, mõni mask on kohe päris võidunud . Masgid on üks suurem viiruse säilitamise ja levitamise vahent.
Maha Kaja Kallase valitsus!5. november 2021, 09:13
Eesti on täiuslikus kriisis ja vajab uut konservatiivset valitsust, kes taastaks usu riiki ja põhiseaduse austamise.
lihtsalt5. november 2021, 09:05
Mul on juba mõte teha enesetapp, kui enesetunne kehvaks läheb. Pole mõtet haigkasse minna ju.
.....5. november 2021, 09:51
Kurb, et nii tunnete. Kuigi tuleb tõdeda, et tänase valitsuse otsuste pärast on ühel hektel väga palju kriisis inimesi meil, kes ilmselt valivad lihtsalt suitsiidi läbi lahkumise tee. See on tänase valitsuse otsuste tagajärg ja vastutus jääb Kallasele, Kiigele, Kersnale. "Aitäh" Teile saamatu valitsus.
Nõuanne5. november 2021, 11:48
Surra on kerge, aga katsu ikka elada! Elu on inimesele antud ainult üks kord!
5. november 2021, 13:47
Ei usu. Mul endal neljas elu käib. Surm oli just sellise ametniku näoga vrdja moodi.
Kahju sinust☹️7. november 2021, 22:24
Ära sa seda küll tee!!!!! Kas asi nii hull juba?????
!!!???5. november 2021, 08:59
Jah kui arstile vastuvõtule enam ei saa,ammugi veel haiglasse milleks siis veel sots.makse võetakse???No jah need valimiste läbida tuleb ju kusagilt tagasi saada ja rahvaga üks sigataemine käib!!!???
vaktsiinid5. november 2021, 08:49
on just need mis on praeguse olukorra selliseks teinud.Hoiatati ju kevadel et massvaktsineerimine lõpeb katastroofiga ja nii ongi läinud.Hoida tuleks vaktsineerituid lukutaga mitte lasta oma passiga haigust levitada.
Maali5. november 2021, 09:22
see on ammuteada teaduslikult tõestatud põhitõde, mida on õpetatud kõikidele arstidele, et epideemiate ja pandeemiate ajal ei tohi vaksida. pärast sutsaka saamist on organism nõrgem, sest võitleb vaksi tekitatud nähtudega, et tekitada antikehad. samuti tekib rohkem uusi raskemaid tüvesid.
Marko5. november 2021, 08:49
Miks taas karistatakse Valitsuse, Terviseameti, haiglate juhtide saamatuse eest inimesi karmi piirangute paketiga. Koroonas pole enam ammu midagi uut. Kohe saab kolm aastat täis ja mitte midagi ei ole muutunud. Ikka räägime sama juttu haigalsüsteemi kokkukukkumisest! Mida te ise teinud olete läbi nende kahe aasta, et seda ei juhtuks?? Miks ei kaasata erakliinikuid ajutiselt haigekassa süsteemi ja ei lubata neil plaanilist ravi osutada? Miks ei võeta vastu Ukraina pakkumist meditsiinitöötajate saatmiseks? Äkki oleks aeg anda võimalus võimekamatele juhtidele?
Riho5. november 2021, 09:47
Miks ei võeta vastu Ukraina pakkumist meditsiinitöötajate saatmiseks? Kas sina suudad oma probleemi ukraina keeles sellele arstile selgeks teha ? Mõtle Marko nats laiemalt enne kui "pasundad" mingit pahna !
to riho5. november 2021, 10:40
ukraina meedikud oskavad hästi vene keelt ja pooled eestimaalased ka. Nii et ära aja mula.
.....5. november 2021, 08:48
Miks oodata koolide sulgemisega novembri lõppu? Kas ootame enne tegutsemist katastroofi ära? Pange siis juba kohe täna nüüd ja praegu kõik asjad 2 nädalaks kinni, et ennetada katastroofi stsenaariumit. Selliste numbrite kasvuga on ju see vältimatu tulemus. Täna peab saama olukorra kontrolli alla, mitte siis kui katastroof käes. Ja muide, mina ei poolda koduõpet ja kolmas aasta seda teed minna on kurnav, kuid hetkel on see vältimatu. Mida kiiremini otsus tehakse, seda kiiremini on võimalik nakatumiste tõusu pidurdada.
No5. november 2021, 09:06
Ei saa ju- Kersna lubas, et koole enam ei suleta ja olgu või laibahunnikud, see teda ei huvita.
Ella5. november 2021, 09:07
sellepärast oodatakse novembri lõpuni, siis valitsus saab rahulikult juba varakult detsembri alguses eesootavale jõulupuhkusele minna.
Valitsuse uus deviis😏7. november 2021, 22:27
Üle laipade tähtede poole!!!!
setu5. november 2021, 08:46
Eestlane jääb eestlaseks...alati on keegi teine süüdi, sest ega mina olen ju maailma naba. Mis seda muud Euroopat ikka vahtida ja sedasamust et seal on nakatumiste arv väikene ja kuidas see on saavutatud- mina tean asjast ikka rohkem. Hulgun ringi vaba mehena ja vaktsineerimine-pähh. Haiglakoiku peab aga minu jaoks olemas olema- Ma ju maksan makse ja inimõigused ja olen ka muidu mõnus mees.Vot.
Mall5. november 2021, 08:57
Mingit koikut sa ei saa, õhku ka mitte
setu on ikka setu5. november 2021, 09:23
Lätis on juba ametnike planeerimisvea tõttu hapniku puudus, siin lihtsalt jäetakse otsast surema, sest valitsus ei ole otsinud lisarahasid ja võimalusi rohkem koroonahaigeid ravida. Haigete Soome viimise jutt oli katteta mula. Valitsus praegu lihtsalt venitab otsustega! Maskid ja riigi lukku panek ei aita praegu ravivõimalusi parandada! Arusaamatuks jääb, miks Karis laseb sellel jamal edasi toimuda ega sekku Kallase tegevusetusesse?
.....5. november 2021, 09:55
Karis on sellega tegelsmiseks veel liiga vähe ametis olnud. Mul on tekkinud hoopis küsimus, miks opositsioon praegust olukorda ära ei kasuta ning ei tegele valitsuse tagandamisega, et moodustada parem valitsus.
😏😏😏7. november 2021, 22:32
Kas sul kodus peeglit on??? Mine nüüd ja vaata peeglisse. Kes sralt vastu vaatab???? Tubli, said aru----l. ll!!!! Vot nii!!!!
5. november 2021, 08:45
INIMKOND ON HIIRE LÕKSUS
Totaalne jama5. november 2021, 08:44
Mida mõeldakse lõiguga, mis algab ...teatud tyypi insuldi, ataki jne. Palun defineerige see segane jutt. Ja kui Terviseamet tõesti väidab, et südamelihase infarkti või mingi mürgistusega abi ei saa, siis on see inimsusevastane ja kuritegelik. Järelikult on meie tervishoiusysteemi juhtimine olnud ebapädev. Ministriks ei tohi olla inimene kes on meditsiinikauge. Ja terviseameti prioriteet peaks olema päris töö, mitte selle markeerimine koos politseiga rahvast kiusates ja sanktsioneerides. Kas need ametnikud kes eile Lasnamäel vägivallatsesid, saavad ka mingi noomituse vähemalt?
.....5. november 2021, 08:43
Laske pigem rahval teha sporti, käia ujumas ja trennis. Propageerige tervislikke eluviise meedias. Siis on meie kõigi vastupanuvõime igasugustele haigustele tugevam. Seadke parem karmid piirangud laiskusele, pahadele sõltuvustele: alkohol, tubakas, narkootikumidele ja liigse suhkru ja rasva tarbimisele. Keelustage suitsu ja alkomüük ja trahvige, karistage neid, kes seda eiravad. Seda aga ei tehta, sest see halb eluviis on ju eestlase põhiõigus ja ta võib oma tervist rikkuda. Aga õigus teha ise midagi selleks, et olla tervem, teha sporti, ei ole enam põhiõigus.
planeeritudmaailmasõda5. november 2021, 08:37
hoiatused, kui selline hirmukampaania ei lõpe ja meditsiin ei tee oma meeletuid suuri maju ringi vastavalt hetkeolukorrale, tuleb selline aeg suitsiidide suurenemiseks, siis anname massides kohtuteele, sest kui lonkab täpsus ka vaktsiinide kohta siis rahva hirmutamine on kuritöö.
....5. november 2021, 08:37
Kevadel kindlasti valtsineerimine aitas. Mis rumal jutt see on? Kevadel läks ilm soojaks ja selliste sümptomitega haigused taandusid hoopiski kliima muutuse pärast. Ma võin täiesti ette ennustada, et järgmise aasta maiks hakkavad nakatumiste numbrid taaskord vähenema ja valitsus räägib seepeale kui tublid nad on olnud, et lasknud sunniviisiliselt kõiki vaktsineerida ning seadnud piirangud ja nakatumiste vähenemine ainult selle töö tulemus. Rumalus pigem.
Nimi5. november 2021, 09:38
Või olla on ebapopulaarne väita, et Ratase valitsuse totaalne lockdown, kus kõik kauplused ja söögikohad olid kinni, toimus de facto efektiivsemalt. Kallase valitsuse meelest peab piiriületus ja meelelahutus vaktsineeritutele olema vaba. See ei ole kuidagi kooskõlas viirusennetusega. Mitte ükski l 0ll poliitik ei suuda muuta viirusennetuse põhitõdesid.
...5. november 2021, 08:32
Ma ei saa aru mõnest asjast. Miks on covidi haige olulisem, kui tavahaige? Tehke siis 4-5 covid haiglat üle Eesti ja sinna seadke ka karmid piirangud, kus maalt hakatakse covid patsiente valima ja selekteerima. Ülejäänud tavahaiglad võiks ikka keskenduda tavapäraselt muudele haigustele.
Mall5. november 2021, 09:02
Üks on nakkus, hakkab külge, saad aru. Kui rumal saab olla.........
to ...5. november 2021, 09:33
Ole siis kena ja loobu hapnikust, kui sul hingamisraskused tekivad.
...5. november 2021, 10:03
Millest Teie kaks küll aru ei saanud? Peale covidi on veel hulk haigusi, mille tõttu reaalselt inimesed surevad. Nad ei saa reaalselt abi, kui neil on kasvaja, kui neil mingi tõsine haigus ja neile õeldakse, et täna me Teid ravida ei saa, oodake kevadeni, kui siis veel elus olete, võtame Teid ette. Ka neil haigetel onm õigus ravile. Kui ühel hetkel niikuinii hakkame covidi haigeid hapnikust ilma jätma, siis miks peab täna tundma sellepärast kannatusi vähihaige.
00ajud5. november 2021, 08:32
jessukene seda meditsiiniarmeed, kui juba eelmisel aastal oli piirangute ajal erialarstide vastuvõtu koridorides paari patysiemdiga tühjus, siis sama on olnud sel aastal juba mitu kuud, korrsute lõike koridorides vaid tohtrite ja õdede plääätamised, istu ja joo kohvi, sest hea ja vaikne oli nii ravi tn kui magdaleena omas, mustamäel oli sel aastal vaid vereproovides ja kirurgide koridoris olijaid, ei saa arru, miks ei tehtud kohe alul juba ringi, erialakoridorid palatiteks osaliselt, mida kära, ei pea kõik koomaletõmmatud arstid ja õed niisama olema, tõestused olemas ja keegi tegi ka fotod.
No5. november 2021, 08:31
peaasi, et oleks "vabadus" - taudi vabalt maale tuua ja ringi räusates mööda kõrtse laiali levitada. Egas "elu" tohi stopi peale panna!
Tõde tõuseb vale vajub. 5. november 2021, 08:18
Tegelikkuse välja toomine modereeritakse, mis sõnavabadusest saab rääkida, selline suvaline tegevus väärib kohtuteed ette võtta, ei ole need ajakirjaniku hakatised ka kõikvõimsad.
Riik5. november 2021, 08:09
hakaku nüüd kiirest mõtlema ja tegutsema kuidas ellu viia uut ja korralikku meditsiini reformi.Kui valitsus seda ei suuda,astugu ime siva eest ära.Asemele uued,kes tahavad oma kodanikele meele järele olla.Meditsiin lonkab kahte jalga korraga.Ainult üks hädaldamine.Nüüd veel selline jutt,et nii hakkabki igal aastal olema.Lõpetage!Hakake tegutsema või iga roju oma koju.Meelekindlust meile.Minu meelest kaasuvate haigustega inimesi peab eriti kontrollima kas üldse võib seda vedelikku süstida.Ma ei saa selle kohta vaktsiin öelda,sest vaktsiinid ka toimivad.
Riik lukku5. november 2021, 08:06
Riik ei saa niiviisi enam edasi toimida normaalselt.
mõtlik5. november 2021, 08:17
kes tõi reformierakonna ja Kallase võimule? Kes reetis eelmise valitsuse?
Ei ametnike vägivallale5. november 2021, 07:55
See mida politsei ja terviseamet eile Lasnamäel korraldasid ületab igasuguse mõistlikkuse ja talutavuse piiri. Loodetavasti annab inimene keda jõhkralt koheldi ja kelle laps vägivaldselt eraldati, asja kohtusse. Kuid lp. A.M.Härma, teie ameti poolne vabandus ja kompensatsioon oleks küll asjakohane. Või juhtisid miilitsad seda aktsiooni? Häbi ametnikele!
Kristiina5. november 2021, 08:06
Jah ja veel kõige vähem nakatunud piirkonnas. Tegelikult möllab Pirital
jah ,hoopis !5. november 2021, 08:14
Ükskord peab see olukord lõppema ,kus politsei PALUB teil maski ette panna ja kui teil seda pole ,siis veel vabandab ja annab teile selle maski tasuta ! Seepärast ongi olukord selline ,nagu on ! Palumiste aeg on läbi !
See sinine pabeririba, nö.mask5. november 2021, 08:29
Ei kaitse viiruse eest, sellest on ju algusest peale räägitud😷
Mh5. november 2021, 07:50
See on haige....Ma ei alahinda koroonat,kuid meil on koroonaga ellujäämisi olnud kuhjaga,see-eest oleme pidanud matma nii mõnegi õnnetu,kelle kauaoodatud ravi edasi lükati.Ka need inimesed tahtsid elada,lastelastega tegelda,kuude kauppa voodihaigena hingitsemise asemel ise endaga hakkama saada. Selmet tekitada ainult "süsti ja ela täie rauaga" efekti,võiks pigem räige kontroll olla karantiinide asjus:välismaalt saabujad,lähikontaktsus(kui nt.keeldub testi tegemast).Passiga vabadus on hää aga ennast ei tõmba endiselt rahva sekka,reisima jne.Aga paljud teevad seda,sageli.
Mimoos5. november 2021, 08:38
Miks ei tehta seda statistikat, mitu inimest on surnud ja mitmel tervis täielikult tuksis, sest plaanilist ravi ei saanud õigeaegselt!!!
5. november 2021, 07:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Kristiina Allekõrs5. november 2021, 07:48
Suren siis suren. Toon kõik välja enne juhitavale hingamisele kukkumist. Härma ja Fischeri ja Lannode käed jäävad veriseks.
Kristiina5. november 2021, 07:40
Mässu aeg on käes.Veel parem kui mõni noore intensiivis oleva inimese lähikontaktne nakataks mu viirusega. Rahu 8-69 Tartu linnas elan. Üksi. Ma tahan haiglas ka oponeerida kuni saab.
Kurb5. november 2021, 07:46
Kas teil häbi ei ole sellist lollust ajada.Uskumatu,mis inimesed Eestis elavad,mul on siiralt kahju.
Kristiina Allekõrs5. november 2021, 08:02
Olin ka Meeleavaldusel. Liberaalir.ped ei peaks saama labast võitu.
Kas see oligi valitsuse idee ja taotlus5. november 2021, 07:40
Et jätta osa rahvast kodus"surema", kuidas on saanud selline asi teoks 21. Sajandil, küsimustele keegi ei vasta, kogu riik on pööratud ainult hämamise ja valede tootmise teele.
Cat5. november 2021, 07:56
Miks vaid tänast valitsust süüdistad???Eelmise ajal jäeti samuti ju surema.Sugulase aastaid oodatud opp jõudis kätte ja lükati edasi.Edasi järgnes voodihaigeks jäämine ja ei lubatud ka lähedasi hooldekoju külastama.Valitsuse vahetuse ajaks oli inimene kuid kestnud kurbusest ja komplikatsioonide pärast surnud.
7. november 2021, 22:41
Ratase valitsuse ajal po'nudki veel vaktsiine, toodi alles s isse ja ei vaktsitudki enne kui Kallas pukki sai!!!!
5. november 2021, 07:40
see miis toimub präigu süüdlased on ainuld poliitikud, selle asemel võitlema pandeemiaga naad mängivad väga ohtliku mängud ja see on nende töö miis viis katastrofini, maailm hakkab hulluks minema inimesed degradeerivad sõdivad hävitakse ajalugu, mitte loodus tapap inimesi, inimene ise hävitab loodus ja iseenast
Kiirustage juba oma otsustega.5. november 2021, 07:33
Kaua te veel ootate.Juba esmaspäevast kõik lukku.Mida siiiiin veel oodata on.Meil on juba katastrof käes.Kaua veel kannatama peab.Kas meie riigipeale ikka on oma rahvas kallis.
Anna5. november 2021, 07:30
Ja mida te siis siiamaani teinud olete? Tänu teie valedele otsustele ongi olukord selline.
Kui tahtsin kirjutada,5. november 2021, 07:29
mida väljamaalased meist arvavad, leidis moderaator, et nagu nõukaajal, ei saa kõike avaldada, mida lääne poolt tuleb. Nii, et tsensuur on mitme kontrollitava luku taga. Ja siis imestame, miks meid Põhjamaaks ei taheta!
Meie viga5. november 2021, 07:32
on see, et laseme valitsusel meiega teha, mida tahab. Vastu me ei julge hakata! Oma nahk on kallim, seni kuni räbalaks muutub. Nii, et midagi pole parata, "tark eestlane"!
seepärast see haigus möllabki, et5. november 2021, 07:33
vaktsineeritud ja uuesti haigestunud võivad ringi jalutada aga mina, kes testisin, et olen negatiivne aga olen vaktsineerimata, vot mina ei tohi kusagile minna. See on ebaõiglane.
palun 5. november 2021, 07:51
vahetage peaminister välja!!!!
Cat5. november 2021, 08:03
Kiitsin oma kommiga sulle just takka ja voila-modereerimisele.Sõnavabadus missugune meil
To Meie viga5. november 2021, 08:07
Ja mida vastuhakk endast kujutaks?Ühele nõudjale korviga vastu pead?Teisele jalaga?Kolmandal nägu täis sõimata?Et siis om hää küll.Ma olen pigem "tark",kes kuulab ametlikku valitsust,usub ametlikku meditsiini ja teadust,kui see "tark",kes usub vene keelest tõlgitud kilomeetri pikkuseid tavarahva vahel levitatavaid tõdesid ja poes agressiivselt jõuravaid maskivastaseid.
Tundub5. november 2021, 07:16
Et tahetaksegi võimalikult suurt nakatumust/ haigestumust- ühtegi loogilist seletust miks koheselt tõhusaid piiranguid ei rakendata pole.
ensvs5. november 2021, 07:34
noh passi majanduses on praegult küige üigem aeg passis uus leht keerata kerge läbipõdemisega, elame aasta korraga, eks järgmine sügis näeb mis see endaga kaasa toob.Süstide graafik kipub tihedamaks minema, kui passi vormistamine.
Kobarkäkkide valitsus5. november 2021, 07:14
Näha ju, et need vaktsiinid ei toimi. Haiglate kriisivõimekust tuleb tõsta, mitte tegelda mingite asendustegevuste ja vaktsiiniäriga. Lisaks ennetavad ravimid. Britid võtsid juba kasutusele Merci ravimi, mis vähendab haiglasse sattujate arvu.
Heh5. november 2021, 07:50
Kas sa tead ka palju neid Mercki doose on saadaval? Kasitusel jah, aga hetkel nagu tilk meres. Paari aasta pärast ehk piisavalt. Hetkel veel siiski nii palju vaktsineerida kui võimalik - ja lisadoos kui vaja - sest need piirangud on ikka väga masendavad ning majamdust laastavad.
nukker5. november 2021, 09:07
on naiivne loota, et see ravim on süütu ja kõrvalmõjudeta. samamoodi lühikese katseajaga ning alles läheb inimkatseteks. tootja ju sama , kelle vaxiini praegu laialdaselt eksperimendiks kasutatakse. sain nädala tagasi oma esimese süsti, sunniviisiline vaba valik nö , hea et ma saan olla kodus- tööpäev oleks üsna vaevane vastu pidada. loodan siiralt, et need nähud mööduvad...ei ole kindel, et teise lasen teha. tundub et valik on juba suva: võimalikud covidi tüsistused või vaktsiinide tagajärjel kuidagimoodi kulgedes oma aastad lõpuni veeretada.
Vaktsineerimine ei aita5. november 2021, 07:06
https://eestinen.fi/2021/11/ulikorge-vaktsineeritusega-kaimani-saartel-suur-koroonaplahvatus-laks-eestist-mooda/
Valitsuse kõige suurem5. november 2021, 07:04
prohmakas oli vaktsiinipasside omanikele vabaduste andmine, nii et nad ei pidanud endid isegi testima. Valitsus võttis neid kui testitud nakkusohutuid ja andis loa vabalt ringi käia, kiites neid kui vastutustundlikke ja eeskujulikke kodanikke. Mis sellest, et nad võisid olla nakatunud ja teisi nakatada. Nüüd on seda lubatud teha rohkem kui 2 kuud, kuid keegi ei julge oma eksimust tunnistada ning kõik jätkub. See tegevus peaks juba küll Nürnbergi järgi lõhnama.
jah,5. november 2021, 07:38
Sul on õigus! Ja ei tunnistata mingit testi, et oled terve / need kaotati üldse ära/ TERVE OLED SA SIIS KUI OLED 2 VAKTSIINI S.T. MÜRKI SISSE SAANUD. Minu vend ja vennanaine on vaktsineeritud aga on nüüd haiged aga ei keelata neil kusagile minna- ei kinno ei kohvikusse köhima.
Vaksitu5. november 2021, 08:17
Luba vabalt liikuda võib ju olla aga inimesel peab mõtlemisvõime ka olema.Ma olen vaksitud aga ei lituta elu eest ringi.Ja täitsa nõus sellega,et vaksist hoolimata võin ka ise haigeks jääda.Levitamist enda poolt väga ei pelga,sest kannan siseruumides korralikult maski ja haigustunnustega olen kodus.
seen5. november 2021, 07:02
ärihuvid kaaluvad jälle üles inimelud
jete5. november 2021, 06:59
kas meie rahvaarv on nii suur , et ikka veel matkime kedagi ja kuskilt, mitte ei käitu oma riigile vastavalt, hoolimatus oma elanikonna suhtes, lastakse käest kõik ära ja veel irvitavad TV-s
?!5. november 2021, 08:22
Ju eestlaste endi rahvaarv kellelegi korda ei lähegi😥.Kui ikka vaatad,kui leebelt suhtutakse siin eelmise riigikorra ajast pärit provotseerijatesse pluss räigete krimkade vabastamise plaanid,samal ajal kui integratsiooni rahvas uhkustab ingliskeelsete muulaste Eesti armastusega....siis on tõesti mulje,et meist on kõigil poogen.Peaasi,et vähemalt valgekraed saaks reisida,pidutseda ja möllata ning muu polegi oluline.
pipi5. november 2021, 06:56
asi on nii käest ära ja ikka veel heietavad, kas enam peaga üldse ei mõelda, inimestest üldse ei hoolita, selline kaos, häbi lihtsalt
kolla5. november 2021, 06:50
Kas lõhkeb pimesool või sure mis iganes haigusesse ilma ravita,peaasi,et mitte korontsi,see rikub riigi statistika.
Kõik see aeg pärast"riigipööret" on ainult5. november 2021, 06:48
Jamasid ja ebakompetentseid otsuseid taga aetud ja ikka veel ei tunnistata et on täielik katastroof tekitatud, kiiremas korras on vaja sellest liberaalide pundist lahti saada ja asendada kompetentsete ja mõtlemis võimelistega siis ehk annab veel midagi päästa.
Lii5. november 2021, 06:42
Võiks haiglates jätta juhatuse esimeeste preemiad välja maksmata, siis tuleks õdesid küll suurema palga peale, pole vaja iga päev soiguda, juhatus elab liiga head elu. Regionaalhaiglas istub Kõlvart, mis on seal tema eesmärk, peale raha teenimise.
"Imen, puhun, poon ja lasen"!5. november 2021, 06:39
Meil on punased jooned ja kõiki valvav (loe salvav) politsei. Ilma meieta ei õpi maailm elama! Kuidas me niimoodi põhjamaaks saame! Kas teate, rahvas, kui hale on teid vaadata teiselt poolt piiri? Ärge nüüd ärbelge midagi! Mina üksi ei vaata. Vaatavad ülejäänud, kes meid vähegi teavad. Leebeim ütlus on: "Kuidas nii väikeses peres (riigis) saab elu nii kihva keerata"? Teised aga: "Mis oleks viga nii väikeses riigis majandust hoida"? Käredamad arvavad, et: Eestlane ei julge enda eest seista, pigem poeb"!
võimutsemiseks.5. november 2021, 06:17
See on tõsine teadus saavutus, kui ühest süstist oleneb ravi kõlblikus.Onu aadul olid isegi lahjamad teadlased käepärast.
plaanilise ravi...5. november 2021, 06:31
...otsene keelamine ei ole normaalne. Kõiki osakondi ei saa nii kui nii koroonaosakondqdeks muuta, sest erakorraline ravi peab jääma, seega peab ka osakondadesse personal jäæma - kõik meedikud ei saa koroonapatsientidega tegelema minna.
5. november 2021, 06:14
Eile anti Inglismaal USA firma Merck covid ravimi müügiluba. Ravim võetakse kasutusele koheselt. Äkki oleks aeg sellest vaksiini pähe määrimises, igapäevasest tobedast draamast nüüd loobuda ja asjaga tegelema hakata. Ah jaaa...Meil on Kiige Tann Ja Kallase Kaja. Nad arvavad, et probleemid lahendab keegi muu. Kui muidu ei saa siis politsei lööb ukse maha ja kontrollib maske
Minu mõte sinu peas!!!!! 7. november 2021, 23:20
Väga HEA MÕTE!!!!!! AINULT seljuhul, kui see nn. Ravim on VABATAHTLIK!!!!!!! MUIDU hakkab jälle seesama k a mmaijaa peale nagu vaktsigagi!!!!!!!!
algul oli mõnus ja soe, nüüd edasi tuleb alles õige tunne. 5. november 2021, 06:04
Peale passimajanduse sisseviimist, ei sa enam tegusid teisite nimetada kui märgistamine, karistamine, maha surumine.Passi kandjad sööks või jämendaks ja supleks kalaks suurest vabadusest ainult ühe passilehe ulatuses.Kokku on see vaid püksi laskmine
5. november 2021, 05:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Sadochok5. november 2021, 05:59
reformierakond on petiste erakond, kes manipuleerib häältega ja petab Eesti rahvast ! ärgake üles inimesed!
2f5. november 2021, 09:35
Sellepärast ei nõuta, et meediat ei huvita covid. Kuulake,vaadake kuidas meedia igasugu üritusi reklaamib.
PiiriValvur5. november 2021, 04:58
PALUN RANGE KONTROLLI välismaalt tulijatele. Minu tuttava pojapere, kes elab Saksamaal, ei ole vaktsineeritud, aga ta tohtis tulla Eestisse 72-ks tunniks nii, et polnud vaja ei koroonatõendit ega testimisi. Teine tuttav tuli välismaalt, ei testitud, ja tõi nakkuse oma perele ja sealt edasi läks nakksus kooli ja lasteaeda.
Cat5. november 2021, 06:25
Täpselt,välismaalt tuuaxe p.... sisse ja elu eest aidatakse ka neid,kes hiljuti suurustasid,et nemad haigeks ei jää....Aga kontrollix pigem tüve sissepääsu,teste ja määratagu karantiine ning ehk saab siis ka plaanilist ravi edasi arendada
5. november 2021, 07:12
Jah, see vaksiin on ikka tõeline jumala selja taga seismine. Kasutu solk.
sry5. november 2021, 04:44
plaaniline ravi keeratakse kinni, kui minu operatsioon lükatakse edasi, annan kaja kallase kohtusse, kaua see genotsiid kestab ja ma ei plaani valusid kannatada veel järgnev ja järgnev aasta, inimesed, tehke silmad lahti ja surmainglile tuleb vastu astuda!
Too kes kunagi maski ei kanna 5. november 2021, 02:34
Miks te terved olla ei oska? Kas olete peast lihtsad või muidu to takad.
Huvitav kui kaua kallas kavatseb veel oma eelarvet hoida5. november 2021, 04:36
Enne kui lõpuls riik lukku läheb?see on lihtsalt naeruväärne juba täiesti õudne kui riigil puudub adelvaatne liider.
!!!5. november 2021, 06:29
Selle pärast sina oledki terve,et me kõik maski kanname.Sina meie väljahingatud õhuga kokku ei puutu ja viiruse saamise oht märksa vähem.Sina marsid maskita igalpool ringi ja võid enda teadmata igat üht nakatada.Sest väljast sissepoole tuleb õhk ja viirused märksa libedamalt läbi.Ja terve olemine pole asi,mida saab lihtsalt olla kui tahad:)Tean tervet ja sportlikku inimest,kel ütlesid lambist neerud üles.Tervist seega enam netu.
otsi süüdlast näiliselt süütute seast: haridusmin5. november 2021, 02:05
Lapsi ei oleks tohtinud septembris mitte mingil juhul kooli saata. Aga kes mind kuulab? Sööge nüüd käkki!
2f5. november 2021, 09:32
Võib olla peaks enne kooliskäimist piirama reise, veekeskusi, ekskursioone ja igasugu üritusi.
tom5. november 2021, 01:50
härma peab ametist joonelt vallandatama...saadud palga lauale tagasi panema...tema tõõ praak ju...
Konn5. november 2021, 01:45
Vaktsineerimata inimesed peaks istuma kodus ja mitte käima tööl või koolis. Nemad ongi ju need kes on täiesti kaitseta. Ja kui haigestuvad, siis ärgu kutsugu kiirabi. Lämbugu kodus. Need autod võiks olla inimestele kes ise hoolivad oma tervisest ja kaitsevad ennast vaktsineerides.
Cat5. november 2021, 06:33
Ma ei üldistaks.Ise tean vaksimata inimesi,kes peale kodu ja töö kuskil ei käigi.Iga haigusvimmaga jäävad ilusti koju.Maskivastased ka ei ole.Eks meie,vaksitud peame ka enesekaitsest hoolimata valima,et kus ja palju käime.Viirusele maitsevad ka vaksitud inimesed. Ise veedan külma ja pimeda perioodi taas suht ettevaatlikult ja suuremaid masse vältides.
5. november 2021, 07:14
Pea pooled on ju vaksineeritud. Mis muretsed. See ju kaitseb sind
Eve5. november 2021, 07:52
Eelkõige on vaktsineerimata inimesed koormaks haiglatele ja seeläbi kannatavad kõik teised.Kuidas sellest aru ei saada.Ei saa olla nii isekas tuleb olla vastutustundlik.
Mina5. november 2021, 08:58
Ja kui oled eeskujulikult kaks vaksi ara saanud ning haigestud? Siis ara kutsu kiirabi, konge ka kodus.
Sa5. november 2021, 13:23
said selle katsetusjärgus vedelikust kaitse või?
Krooks--krooks! 7. november 2021, 23:27
Oooo, konnake siin!!!! Kannan ette---istun kodus!!!! Praegu õues nii kü lmad ja vihmased sügisilm ad, täitsa hea on kodus olla!!!!!! Heameelega olen!!!!! 😊😊😊😊😊😊🐸🐸🐸🐸
Õnnetu eestlane5. november 2021, 01:15
Miks nii kaua venitate? Kohe on vaja tegutseda. See uimerdamine on juba üle mõistuse. Haiglad ütlevad, et on sõda, aga valitsus ikka kaalub ja mõtleb ja kavatseb ja arutab ja....Kas tõesti ei leidu Eestimaal õiget kriisi juhti?
Teeline5. november 2021, 01:41
Kajal oli ju vaja näidata, et on hea peaminister ja lubab rahval kontrollimatult läbustada ja mööda ilma ringi litutada. Kui asi rappa läks oli ka süüdlased teada - vaktsineerimata isikud. Et vaktsineeritud põevad ja viirust laiali kannavad ei saanud ju kuidagi tunnistada. Ehkki nii Lutsar, kui Härma juba tunnistavad, et vaktsineeritud nii levitavad viirust, kui ka haigestuvad raskelt.
KanaKajaKallas kaa-kaa-kaa5. november 2021, 05:08
Eelmine valitsus süüdi ekkkkre tekkkkki
Kogu moos!!!! 7. november 2021, 23:36
Eelmises valitsuses polnud EKRE ÜKSI, ärge ajage jam a!!!!! Jääb mulje nagu olnuks see AINULT EKRE valitsus!!!!! Peaminister oli Ratas h a Helmed olid AINULT SISEMINISTER JA RAHA NDUSMINISTER, kusjuures kumbki ei osanud olla NORMAALSED MINISTRID!!!!! ÜKS oli kohatu suuvärgiga ja t e ine ei osanud arvutada!!!!! Nii olid lood!!!!!! Huvitav, et nii peen proua nagu Moni ka Helme ülfse sellist matliku suuvärgiga meest enda kõrval talub!!!!!??
mantra5. november 2021, 01:09
Parim viis end ja teisi koroonaviiruse eest kaitsmiseks on vaktsineerimine. Parim viis end ja teisi koroonaviiruse eest kaitsmiseks on vaktsineerimine. Parim viis end ja teisi koroonaviiruse eest kaitsmiseks on vaktsineerimine. Korrake kuni ise uskuma hakkate... Mõni keeleteadlane võiks kah arvamust avaldada...
Hetkel on selge, et see on täielikult vale5. november 2021, 01:14
Karmen Joller jt peaks oma arsti litsentsidest ilma jääma, selliste jamade korraldamiste eest.
Kiisu5. november 2021, 01:47
Rootsis on 80% vaktsineeritud ja 11% läbi põdenud. Riik on avatud ja probleeme pole. Lamemaalasi neil ka pole. Tehtud!
5. november 2021, 07:14
🐬🐬🐬7. november 2021, 23:38
Kas sul on kodus rikkis plaat või????? Mine osta poest uus siis!!!!!!!
Kõtt, kas sa saad!!!!! 7. november 2021, 23:42
Kiisule!!!!! Kas sa tunned igat rootslast isiklikult või, et nii 100%tead?????Sinu jutu kohta käib selline ütlus et PABER KANNATAB KÕIKE!!!!!!! SEE käib ka arvuti--ja nutika ekraani kohta!!!!
Õudus5. november 2021, 01:04
No pange ameti üks õige kriisijuht, kes näeb veel laiemat pilti kui praegune peaminister.
Seda asja ei saa nii jätta5. november 2021, 00:49
https://eestinen.fi/2021/11/ulikorge-vaktsineeritusega-kaimani-saartel-suur-koroonaplahvatus-laks-eestist-mooda/ Meist mööduti nagu seisvast postist.
L.L5. november 2021, 00:44
No jah ainuke tõeline haigus on koroona ja kõik muud haigused ei ole väärt nendega tegelemiseks, halloo kus on mõistus ? Nagu päriselt kas ainuke haigus on koroona? Miks krdima pärast pole mitte kunagi grippi pärast tehtud sellist jama nagu praegu? Ometigi gripp on täpselt samasugune haigus ja tapab ka inimesi ... Ja on ka VIIRUS HAIGUS !
Haiglajuht5. november 2021, 06:07
Koroonahaige on haiglale kasulik. Ravida pole vaja aga raha tuleb. Teisi haigusi on vaja ravida aga makstakse palju vähem. Nii lihtne see ongi.
Süüdimatud viiruse levitajad5. november 2021, 00:20
Kelle idee see koroonapass ikkagi oli? Need tuleb vastutusele võtta! Vaksineerimata testiti kõikjal aga passdega tegelejad lasi vabalt igal pool ringi.
Karl5. november 2021, 00:41
Just. Need koroonapassile allkirjade andjad tuleks pokri pista.
Piuks5. november 2021, 00:49
Koroonapass, kui ma õigesti mäletan, tehti selleks, et suletud Šengenis riigist riiki pääsemist lihtsustada. Meie lapsjuhid aga sattusid vaimustusse mõttest päästa maailm digividinaga, ja mitte rakendada “eelmiste sajandite meetodit ~ karantiini”. Kahjuks, Kiiga-Kaaga, viirus pole õppinud nutte näppima!
Kiisu5. november 2021, 01:54
Kogu Euroopa kasutab. Maali maalt ilmselt mitte..l
Cat5. november 2021, 06:43
Ära üldista palun.Ma olen vaksitud ja ei lase süüdimatult ringi.Ei tunne ka ühtki vaksitut,kes seda teeks. Muidugi võiks aktiivset sotsiaalset elu elavad vaksitud ka nina otsast kaugemale vaadata ja natuke end tagasi tõmmata...
Juts5. november 2021, 07:56
Jätke see passi teema.Praegusel ajal ei liigu ükski normaalne inimene vabalt ringi,käib kus väga vajalik.Ei tasu vaenu õhutada,see on kõige nõmedam.
Mingi noorsa nd oli. 7. november 2021, 23:46
See noorsand võeti ametist maha juba. Umbes kuu aega tagasi!
Siim5. november 2021, 00:08
Lõpuks üks selge jutt, aga kauaks tal seda rääkida lubatakse!
Karl5. november 2021, 00:42
Kohe tuleb Kaja ja räägib, et vaktsiinid on ülitõhusad.
Rosalie5. november 2021, 00:06
Ok, asjalik jutt, aga ma olen aru saanud, et Kaka ja Kiik ei tavatse tingimata sugugi tervisenõukogu hinnangutest ja arvamustest välja teha - või eksin?
JL5. november 2021, 00:35
Lisaks sinna Kersna ka , oma kamara juraga.
T.e.5. november 2021, 00:04
Aga vaktsiinid aitavad ju ?! :-O
T.e.5. november 2021, 00:06
Aga vaktsiinipass?! Mul on vaktsiinipass!!
🌝🌛🌜🌙7. november 2021, 23:51
Käi puu taha oma passiga!!!! Mine Kuu peale kurke müüma sellega!!!!
nii kõik ongi5. november 2021, 00:00
Martin Helme või H,V, Seeder uueks peaministriks uues valitsuses. Kallas vabastagu kiiresti peaministri tool. Kuidas ta Ratast hurjutas pidevalt, nüüd saab ise seda sama oma nahal tunda. No ei ole ta rahva poolt soositud ega armastatud peaminister. Valega ja ebaausalt sellele toolile saanud inimene seal kaua ei istu.
valime keskerakonna meid juhtima5. november 2021, 00:07
Nemad teavad lahendusi ja nendel on ka varuks Õige käik.
Kiisu5. november 2021, 01:49
No ei saa neid ju panna. Nemad hakkaks esimese asjana abielureferendumi kuupäeva paika sättima. Mis neil sellest etbkeegi haiglas või sureb…
Rainer5. november 2021, 03:57
Huvitav kellega nad koostööd teeks?Nad siiski selges vähemuses kahekesi.Isegi kui tehtaks erakorralised valimised. Kui rääkida,et Reform sai ebaausat valitsusse,siis nemad võitsid viimased valimised.Pigem tegi ratas reetmise mille parandas 20 kuud hiljem e.siis liitudes ekrega valitsuses.Pani aluse suuremale lõhestamisele ja see läheb aina hullemaks.Eestil läheb asi aina hullemaks ja kui pandeemia peaks mingi hetk teisejärguliseks muutuma(pikemal ajaperioodil) on riik lõhki kistud.
Küsin5. november 2021, 07:58
Oodake jah messiast,kes Eestikoroonast vabastaks.Naeruväärne,miks Ekre siis midagi ära ei twinud,kui nad valitsuses olid?
Mida????????????????? 7. november 2021, 23:52
Helmed müüvad Eesti Putjale maha!!!!! Seda ootad või????
Koroonapasside poliitika.4. november 2021, 23:58
Kõige pealt peab KaKA valitsus astuma tagasi oma koroonapasdie jamaga mis lasi sellel kõige juhtuda. Kus need süüdimatult levitasid viirust igal pool.
ehk lõpetad5. november 2021, 00:09
need otsused tegi kahest erakonnast koosnev valitsus konsensuslikkuse alusel. Reformierakond oli vaid üks osapool.
to ehk lõpetad5. november 2021, 00:20
Ehk lõpetad ise? Kui kesikud olid EKRE ja Isamaaga valitsuses, oli meie riik parimate kriisi haldavate riikide seas. Piirangud ja kriisihaldamine oli läbi mõeldud ja töötas. Praegu jooksevad ringi nagu peata kanad, ühtegi loogilist otsust teha ei suudeta, inimesed haigestuvad, surevad. Aga koroonapassi omanikust lähikontaktne tohib koolis/tööl edasi käia nagu õige mees kunagi. Jabur! Ja koguaeg on süüdi vaktsineerimata inimesed. Pole jabur või?! Mina jäängi kõigi koroona ohvreid meenutama kui tühjade südamete klubi saavutust. Seda valitsust te tahtsite, saite, süüdistada saate vaid iseend.
to ehk lõpetad5. november 2021, 00:23
Ehk lõpetad ise? Kui kes1kud olid Isamaa ja Ekrega valitsuses, oli meie riik parimate kriisiga hakkama saajate hulgas. Minu jaoks jäävad praeguse seeIiku-valitsuse koroona ohvrid kõik tühjade südamete klubi saavutuseks. Seda valitsust te tahtsite, maksta tuleb eludega, aga keda süüdistada? Neid, kes töötasid ööd japäevad, et eelmine valitsus maha saada. Palju õnne, tühjad südamed!
Maali4. november 2021, 23:57
kuna Härma just tunnistas, et vaksid ei tööta, siis paluge riigi nimel vabandust vallandatud meedikute ees ja kutsuge nad tagasi tööle ning makske kohe ette kompensatsioon moraalse kahju eest! on aeg oma vigu tunnistada. või meil ei olegi kriisi... kevadeks võib Euroopas olla asi koroonaga nii hull, et inimsusvastaste kuritegude eest lähevad kohtu alla kõik praegused otsustajad.
Rainer5. november 2021, 04:05
Surevad kaasuvate haigustega inimesed.Intensiivis on vaktsineerimata inimesi palju enam nagu ka haiglas.Jah vaktsineeritud nakatuvad aga 57% on vaktsineerituid ja 43 vaktsineerimata aga haiglas siiski 70% vaktsineerimata.Kui sa kuulasid saadet,siis seda rõhutas ka Härma.Antud suhe näitab ka seda,et vaktsineeritud põevad tiba kergemalt ja see ka põhjus miks vaktsiine soovitatakse. Meeldib see v.mitte aga nooh paljud ajavad ja ka usuvad,et numbritega petetakse.
Bibi5. november 2021, 08:00
Vaktsiinid töötavad,aga oodatust vähem aega kaitse.Ärge võtke jälle endale sobivaid sõnu.
Maali5. november 2021, 09:15
RAiner, kas tahad öelda, et vaksitud surnutel olid kaasuvad haigused, aga vaksimata inimesed surid täitsa tervelt?
ausalt ja otsekoheselt4. november 2021, 23:49
Kõigepealt peab tagasi astuma saamatu peaminister ja tema valitsus, alles siis saab hakata kriis tasapisi lahenema. Vastumeelsus Kallase suhtes on ka üheks põhjuseks, miks Eesti rahvas peaministrit ei kuula ega teda ei austa. Kuidas Kallas inimestele, nõnda inimesed Kallasele. See on vastastikune antipaatia ja see ei vii Eesti riiki edasi. Kallas peab tagasi astuma ja mida kiiremini ta seda teeb, seda rutem hakkab olukord riigis paranema. Eesti vajab uut peaministrit ja uut valitsust, olgu selleks siis Martin Helme või H.V. Seeder.
Kriis4. november 2021, 23:52
Kas koroona kaob siis ära?Oled selgeltnägija?
to kriis4. november 2021, 23:56
koroona on maailmast kadunud mõnes riigis või? armas kommenteerija "kriis", meil on vaja nakatumine ja surmad alla saada ja kriisiga toime tulla, kes on rääkinud, et viirused valitsuse vahetusega ära kaovad? minule ei meeldi rumalad inimesed, ausalt. kuskohast te koguaeg tulete?
to kriis5. november 2021, 00:03
Koroona kaob ära siis, kui seda kriisi juhitakse mõistuse ja sirge seljaga, mitte ei nännutata nagu seda teeb praegune peaminister ja valitsus. Rahvas ei austa Kallast, sellest ka see allumatus tema soovituste suhtes. Ainult hirmutamisega ja ähvardustega vägisi armsaks ei saa. See ongi üheks põhjuseks.
Rainer5. november 2021, 04:09
Piirangud on need mis väsitab ja inimesed need pikalt saadavad.Mida pikemalt see koroona möllab seda enam pikalt ka saadetakse.Asi pole üldse kes eesotsas.Mida avatum on ühiskond seda parem ja seda on ka võimalusel tehtud.Helme v.Seeder oleks äärmiselt halb valik Eestile.
Car5. november 2021, 06:48
Kallas ei meeldi mullegi aga ekre🤔??Meenub Ida-Viru sulgemine,mis paiskas sealse rahva Eesti peale lõbutsema ja levitama.Ja uue aasta ainus siht oli neil pede-teema.Samal ajal haiglad juba ütlesid,et jamaks kisub.Martin aga väitis,et TEMA kriisi ei näe.
Hmmm....5. november 2021, 08:22
Ei ole unustanud, kuidas 2020 kevadel KK pidevalt nõudis täpset kuupäeva, millal piirangud lõpetetakse, taustal toetamas üks Rootsis käinud mees - neil olevat plaan, aga neid ei lasta valitseda. Nüüd me oleme seda plaani näinud ja see kahjuks ei kõlba. Mitte kõik inimesed ei ole täiskasvanuna võimelised õppima ja mingi diplom tagataskus ei aita, kui lugeda, kuulata ja mõelda ei oska.
Lõpeta ge!!!!!! 7. november 2021, 23:57
Ei TAHA ÜHTEGI HELMET ENAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AITAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....
Smv4. november 2021, 23:48
Ainult mulisevad oma plaanidest mis ei tööta.
kuda nii5. november 2021, 00:10
Kiik käib iga nädal plaani välja .
Kiigu - - kaagu!!!!! 8. november 2021, 00:02
Kleepigu need PLAANID oma kabinetti , niipalju, kui mahub!!!!!!!!
Muumi-Lolo4. november 2021, 23:47
Miks see vaktsiin just niii eriline on , et kohe kõik peavad saama mitu laksu
nimi4. november 2021, 23:42
Ei tea, see ongi see tühjade südamete eesti. Kummardus koos õnnesoovidega kõigile, kes tolles aktsioonis osalesid ja eelmist valitsust kangesti maha tõmmata tahtsid. Eesotsas meie meediaga. Mäletate, et eelmise valitsusega olime koroonakriisiga paremini hakkama saavate riikide seas? Või ei meeldi meelde tuletada? Päikesetõusikutel oleks aeg pillid kokku pakkida ja anda valitsussau üle neile, kes on tõestanud, et kriisi ohjamisega hakkama saavad.
Cat5. november 2021, 06:53
Jah,äkki olid kõik linnad suletud Idaviru turiste täis.Tartu tänavatel pole selliseid 30-40 pealisi noortekampu näinudki kui ekre klubid sulges.Ja 2021 tähtsaim ja oluliseim probleem oli nende arust pedereferendum.Mitte koroona,mis hakkas vaikselt juba haiglates olukorda hulluks ajama.Aga ekret see ei kottinud kuidagi.Kui Kallas piirangud tegi,korraldas ekre olge lahked päevi kestva meeleavalduse.
Nii kaua4. november 2021, 23:39
kui lubatakse nakatunutel vabalt reisida ja üritustel viibida ei juhtu midagi positiivset.
Smv4. november 2021, 23:39
Vaxide st võib tekkida resistentsus. Millega siis mürgitada käsitle.
....4. november 2021, 23:43
kus kohast sellised professorid küll tulevad, jopenpoh, pska suust väljaajada
h5. november 2021, 10:33
Vaxineerimine tekitab kõigis viirustes mutatsioone! See on üldteada fakt. Ellu jäävad ja paljunevad need viirused, mis suudavad vaxist üle olla.
eve4. november 2021, 23:39
miks ei panda riiki kohe kinni,poed kinni kinod teatrid jne
Smv4. november 2021, 23:43
Kaka leiab et penskareid on veel liigapalju ja nõgidele pole piisavalt kohti. Ja raha.
No4. november 2021, 23:44
sellepärast, et sul pole raha kogu see jama kinnimaksta.
Tere5. november 2021, 08:40
Kaja on saamatu ja nõrk juht. Ja täpselt samasugustest on ta ka valitsuse kokku pannud. Vaadake kasvõi seda liinat esimeses stuudios.
Mida4. november 2021, 23:36
siis lalisete ,tõmmake kaheks nädalaks kõik meelelahutus kinni ja lähikontaktsed eneseisolatsiooni.Kallas laskis karja välja ja nüüd pole kes kinni püüab.
4. november 2021, 23:33
olukord on taitsa pekkis
tigedik4. november 2021, 23:55
Täielik LOCKTOWN enne ei juhtu midagi paremuse poole ja Kallas maha peaministri kohalt, valitsus tuleb laiali saata. Eesti vajab uut tarka meesterahvast peaministriks, see naistevalitsus on näidanud end selle kümne kuuga täielikult läbikukkujatena. On aeg rahval ausalt öelda välja oma negatiivne arvamus Kaja Kallase saamatuse ja käpartlikkuse kohta. Siidikindad tuleb käest ära võtta ja see ninnu-nännu paitamine ära lõpetada, see ei vii meid kuhugi. Vaja on karme mehi ja karme julgeid otsuseid. Ka Mart Helme sobib paremini peaministriks, kui pehmost Kallas.
Kasimata suuga minister!!!!! 8. november 2021, 00:08
Mart Helme sobib oma mõisa valitsema, mitte ministriks!!!!!! !!!!!!!!!! Ühest hooajast on Eestile küll!!!!!!!!!!Rohlem hä bi pole Eestile vaja!!!!!!! Mingu kombeid õppima!!!!!!
Heidrich.4. november 2021, 23:33
Tšihaadi põhjal ravi oleks küll hüva nõu!