Uudised

Kiirtestimise käigus said koolides sel nädalal positiivse koroonatesti vastuse 799 õpilast ja 102 koolitöötajat (110)

LISA KOMMENTAAR

Kay15. detsember 2021, 23:22
ma olen täna super elevil. Olen näinud kommentaare inimestelt, kes olid juba LAPO M-F-st laenu saanud, mistõttu otsustasin populaarsete soovituste põhjal taotleda ja alles paar tundi tagasi kinnitasin oma kontole kogusumma 28 500 eurot. See on tõesti suurepärane uudis ja soovitan kõigil, kes vajavad päris laenu, taotleda oma e-posti teel: [email protected] Whatsapp +447883183014
Tõsi 7. november 2021, 21:00
Need testid ei näita midagi, puuviljamahl annab ka positiivse, testi infolehel sama asi kirjutatud. Olgem ausad, kaaskodanikud!
7. november 2021, 19:24
palju neist valenegatiivseid ja -positiivseid ka oli? kas kahemehefirna sai nüüd selle vahva hankega on maksuvõlast lahti?
Mõttelugeja7. november 2021, 18:03
Kallase igahommikused mõtted tööl, kuidas ja kellele järjekordselt ära teha ja käkki keerata ning tööülesandeid mitte täita.
7. november 2021, 13:06
See tulemus näitab väga selgelt, kui suur on koroonaviiruse varjatud levik tegelikkuses. Need 900 inimest ei teadnud enda haigestumisest ju midagi.. Ja see 900 hõlmas ainult kooliga seotud inimesi, mis on rahvastikust üsna väike osa.
Nojah7. november 2021, 13:19
Kuid kui palju neist olid vaktsineeritud?
Arvan7. november 2021, 15:23
Seda küll, aga ikkagi kiirtestimine koolis on läbikukkunud ettevõtmine. Kiirtestida tuleks KÕIKI, mitte vabatahtlikke. Ma ei näe sellel raharaiskamisel mõtet.
mikk7. november 2021, 18:43
Ühes koolis osutusid positiivsed testid üle kontrllides enamuses negatiiseteks.
külv7. november 2021, 12:43
Pärast koolipäeva lõppu, külastavad õpilased on vanavanemaid.
Jaan7. november 2021, 10:17
Ja ikka on vaja kooli trügida,midagi ei juhtu kui kuu aega koolid distantsil on
Terve7. november 2021, 08:54
Mis see nohu ikka teeb, aga kui tahad raskemalt haigestuda, siis ühest süstis peaks piisama.
Soh?7. november 2021, 09:59
Neid rumalaid ikka jätkub?
sama 7. november 2021, 07:37
lugu,nagu odavate alkomeetritega.....pole tilkagi joonud,aga näitab ikka midagi
v7. november 2021, 05:51
Ja need positiivsed tesiga õpilased käivad nüüd ringi ja veavad viirust edasi.Kes jõuab nende tegemisi kontroolida kui nähtusuid ka pole.Noortel kama kaks.
Õpetaja6. november 2021, 20:49
Palun sulgeme koolid! Viirus levib koolides ja testimisega seda ei peata seni, kuni kõikidele kohustuslikuks tehakse.
Kiisu6. november 2021, 21:32
Lihtsalt need kes ei testi õppigu kodus.
põen koroonat6. november 2021, 18:03
Ma juba enam ei usu, et vaktsiini saanu koroonat kergemalt põeb. Vähemat iseenda näitel mitte. palavik 38-40,,l mõistus segi. Mind aitas see, et tütar hakkas enne tegutsema, kui oleksin hinge vaakuma hakanud. Kodus võttis pereõde vereproovi, kirjutati otsekohe antibiootikumid, kodus tehti ka koroonaproov,l saadeti röntgenisse. Olen meditsiinitöötajatele tänulik, et nad nii kiiresti reageerisid. Kuu on haigestumisest möödas. Kaks kuud pidavat ma veel kehvakene sest koroona kahjustas kopse. Arvan, et põdemise raskus sõltub mitte vaktsiinist, vaid organismi immuunsusest.
Viivi Luige lugeja6. november 2021, 17:49
Viivi Luik kirjutab: koroonaviirus tõi esile fakti, et enamik tänapäeva inimesi ei ole vastutusvõimelised. Kas see on vastutustundlik mõtlemine, kui koolilaps kirjutab, et mis on tähtsam, kas matemaatika tuupimine või tervis. Matemaatika õpetab võrdlema võrreldavaid asju. Siinkohal peaks tüdruk pingsalt matemaatikat "tuupima", et aru saada : koolis ei käida selleks,l et kambakesi koos olla.
Võiksid6. november 2021, 19:59
uuesti lugeda, mida õpilane kirjutas.
koroona 6. november 2021, 17:42
Kas positiivse testiga õpiased ja kooiitöötajad koju? Ons kõik nende pered isolatsioonis, või oodatakse, kuni viirus on laiali levitatud. Mis saab nendest õpilastest ja õpetajatest, kes õppisid ühes klassis positiivsetega? Minu arvates mitte midagi. Koolst tuli info, et teie laps on lähikontaktne ja sellega asi piirduski. Mulle tundub, et selline testimine küll kasu ei too. See on testimine testimise pärast.
Nipitiri6. november 2021, 17:48
Jah, positiivse testitulemuse saanud lähevad koju ja panevad aja PCR testile, mitte varem, kui 4 päeva pärast peale lähikontaktist teadasaamist. Nii näeb ette HM juhis. Kui PCR testile minna ei taha, siis peaks istuma 10 päeva täielikus isolatsioonis kodus. Küll aga on vanemaid, kes seda ei pea oluliseks täita ja saadab lapse kooli. Ja Terviseamet ütleb, et koostöös lapsevanematega peaks kõik see asi toimuma.
Nipitiri6. november 2021, 17:50
Väga keeruline on täit pr Har.ministri ettepanekuid: testiME, kontrolliME jmt kõik ... ME lõpuga asjad.... ma ei ole näinud teda küll kuskil testimisel või muudes koroonaga seotud toimingutes abis ... Terviseametitädid söövad küpsist ja on pahased, kui helistad ja nõu küsid.
6. november 2021, 16:20
ma mõtlen kuskile saare kolida inimestes kaugele
6. november 2021, 15:24
Vot ei usu,palun lõpetage see inimeste hirmutamine juba ära!!!😡Kui on,siis ainult vaktsiini tagajärjed!!!???
Sofi6. november 2021, 15:46
Oma usu küsimustega pöördu kirikusse! Eks sealt saad ka hingeabi.
.6. november 2021, 16:18
Vaktsiini tagajärg on see ,et pääsete raskest haigestumisest ja jääte ellu
Ka Moon6. november 2021, 15:19
Arvestades, et neid teste teevad lapsed ja paljud neist on valesti tehtud (lähevad untsu) ning osad vanemad on keelanud oma laste testimise, siis võib ainult oletada, et tegelik nakatunute arv koolides on oluliselt suurem. Sellises olukorras korrutada nüri järjekindlusega, et koolid peavad igal juhul kontaktõppes olema, see on lihtsalt kuritegelikult rumal!
Marta6. november 2021, 22:50
Minu lapse klassis on kõik lapsed vaktsineeritud aga see on ka eliitkool. Neil on ajud ja nad tahavad koolis käia mitte kodus õppida. Need kes ei vaktsineeri oma lapsi on ilmselt mingi hälbega, sest nad panevad oma lapse ohtu.
Tere7. november 2021, 09:18
Kuidas saab nii rumalal vanemal laps eliitkoolus olla? Puiatu ja kaagvere erikoolid siiski ei ole eliitkoolid. Lihtsalt teadmiseks.
kahju7. november 2021, 15:28
Ma olen ka kontaktõppe poolt,aga kas antud hullus olukorras on vaja lõpuni ajada oma joru, et koole me distantsõppele ei saada. Ehk oleks aidanud kuu aega peale vaheaega olla kodusõppel ja jõuluks oleks enam.vähem korras? seda me ei saa teada, sest otsuseid tehakse nii aeglaselt , et jube.
Vana Toomas6. november 2021, 14:21
Kõlvart tegi õige otsuse kui diletantidele koha kätte näitas ja vähemalt osad õpilased distantsõppele suunas. Ma ei kiida distantsõpet, endalgi lapsed kodus, aga taudipassi jagades sooritas valitsus kuriteo, andes süstitutele võltsturvalisuse kes süüdimatult ringi töllerdades külvasid viirust üle kogu riigi. Eesti filmiklassika ütleb , et "otsi vaenlast oma sõprade kui ka vaenlaste seast, nii maa alt kui ka maa pealt". Siit järeldus: süstimine võib leevendada nakatunu haiguskulgu aga koheselt tuleb lõpetada vaxitute eelistamine ja nende kontrollimatu töllerdamine. See oli KaKa korvamatu viga.
to Vana Toomas6. november 2021, 15:41
See ongi kõik selle edasi-tagasi piirangutes karglemine. Kas tõesti valitsus ei jõua kunagi üksmeelele või on nad nii mõistmatud, et ikka veel ei jaga, mis tegelikult toimub? Miks kogu aeg on ainult üks venitamine, katsetamine? Kõike saab ju kiiremini ka teha, kuid puudub oskus ja ka tahe.
Neil aega küll6. november 2021, 20:02
Kiisu6. november 2021, 21:35
No kui kõik oleks vaktsineeritud sius poleks enam probleemi. Selle jama taga on ikka need kes siiani pole vaktsineerinud.
Nipitiri6. november 2021, 13:38
Testimine koolis on mõistlik ning peaks olema kohustuslik kõikidele koolis viibijatele. Ainult nii oleks asjal jumet. Hetkel need, keda vanemad ei luba testida, võivad olla potensiaalsed viiruse kandjad. Kui E poleks koju saadetud pos. kiirtesti vastuse saajaid, siis mõne päeva pärast oleks võinud olla juba pos. vastuse saajaid kordades rohkem. Kuidas küll inimesed aru ei saa, et vaktsineerimine ei tähenda seda, et sa ei võiks olla viirusekandja, vaid et suure tõenäosusega haigestudes põed kergemalt. Aga noh, tüüpiline eestlane raiubki seda oksa, millel istub. Põhimõtte ja jonni pärast.
Aivar6. november 2021, 12:01
Hãbi teil olgu, lükkate testimise laste ôlule
Juudas6. november 2021, 13:22
Miks peaks häbi olema ? Algusest peale on ju räägitud , et lapsed on nakkuse edasikandjad. Järelikult tuleb ka mõelda , kuidas kaitsta lapsi selle eest. Ja sa jahud mingist häbist.
6. november 2021, 15:49
Kes üldse tuli sellise ideega välja, et lapsed ise teevad endile teste? Kas nad on mingi meditsiinilise hariduse vahepeal saanud. Juhtub ju isegi meedikute poolt võetud proovidega apsakuid, kuid ei süüdista siiski neid, sest kes teab, mis need testimise asjadki, mida sisse ostetakse, on.
to: Aivar6. november 2021, 16:23
Lapsed õpetatakse niigi saamatuks - ühtki tööd teha ei tohi ,kas nad ei tohi enam ühegi asjaga hakkama saada.
2.klassi õpetaja7. november 2021, 15:33
Tegelikult pole testi tegemine midagi hullu, sellega saab isegi algklassilaps ilusti hakkama, kui paar korda korralikult juhendada. Kusjuures enamusele lastest oli see huvitav. Kahju oli neist lastest, kes vanemate keelu pärast testi teha ei saanud ja vaatasid pealt ja nii mõnigi ütles, et oleks tahtnud ka teha. Tegin ka ise testi koos lastega 2 korda läbi, midagi halba selles polnud, aga leian, et õige tulemuse saamiseks peavad testima KÕIK!
Arvan6. november 2021, 12:01
Hariduse allakäiku ei saa ajada täielikult distantsõppe kaela. Meil kooli lõpetamine ei sõltu eksamitulemustest. Näit noorem põlvkond ei oska enam end emakeeles väljendada. Ka veebiväljaannete artikleid lugedes võib selles veenduda. Arvan, et võimekad ja kohusetundlikud saavad igati hakkama. Kellel õppimisega probleeme, peab lapsevanem alati vaeva nägema. Tõsi see on, et distantsõppel rohkem, muidu loodeti väga palju õpetajatele, peavad imet tegema. Kooliprogrammist võiks igasugune edasiseks eluks ja arenemiseks mittevajalik välja sõeluda.
6. november 2021, 11:59
Lapshaiged ei ummista haigalaid ja 2+2 kehtib ka pere sees, nii lihtne see ongi.
6. november 2021, 13:58
Valistus kahjuks on kehtsetanud sellise toreda reegli, et lapsevanem, kes on vaktsineeritud, ei pea koju jääma isegi siis, kui näiteks laps on koroonas. Võib olla vähemasti mõni kohusetundlik ja vastutustundlik lapsevanem jätab siiski mõned käigud käimata, kui laps koroonas on..
Johh Aidii6. november 2021, 15:26
Peab olema tugeva intellekti peetusega, et mitte aru saada sellest, et praegu on just lapsed need kes on taganud viiruse tõrgeteta ja massilise laialikandmise üle kogu riigi (koolist koju, sealt juba ema-isa kaudu tööle, üritustele, poodi, trenni jne). Juba ammu ennem koroonat oli ju teada, et viirushaiguste perioodil on just lasteasutused need mille kaudu viirused igale poole jõuavad. Tundub aga, et meie haridusminister ja tema mõttekaaslased on nii "geniaalsed", et nad ei ole sellest midagi kuulnud!
6. november 2021, 15:57
Ja tõesti, lapsed ei ummista haiglaid, kuid seda ma lihtsalt ei mõista, kuidas jälle pere on süüdi.? Tundub, et ikka veeretatakse süüdlaste kaelast see süü ära ja siis ikka pere ja töökoht süüdi. Pange siis terve riik lukku, mida siin enam uimata.
Mina6. november 2021, 11:56
Aga ei sõnagi sellest kui palju oli valepositiivseid. Minu lapse klassis ka. minu laps said positiivse mis hiljem siiski osutus õnneks negatiivseks. Kõigil kolmel oli negatiivne.
Mina6. november 2021, 13:11
Jah,need testid ei ole usaldusväärsed.Suur raha raisatud mõttetu asja peale.
6. november 2021, 16:01
Uskuge, et see naiste kari ei kõlba valitsusse. Nüüd läheb kohe kustutamisele, kuid nii see praegu paistab.
elu6. november 2021, 16:16
Minu laps tegi kodus pühapäeval testi, mis oli negatiivne. Esmaspäeval jagati neile testid, et teevad kodus aga tüdrukud otsustasid tööõpetuses oma testid ära teha (6 tund) - minu lapse oma oli positiivne. Saadeti kohe koju ja anti veel üks test kaasa. Tegime ära, mis oli negatiivne. Koostöös kooliga otsustasime ka ametliku testi teha. Mina organiseerisin siis lapsele kohe testi tegemise järgmiseks päevaks, mis osutus muidugi negatiivseks. Täna sai siis kooli minna. Nii, et on ka võimalik, et on ka valed positiivsed. Laps on 7 kuud tagasi põdenud koroonat.
siin on 2 haridusminni megakäkki6. november 2021, 11:42
1. Lapsi ei oleks tohtinud mitte mingil juhul septembris kooli lasta. 2. Seda üle 5 millise testerite hanke h aisu on tunda juba väga kaugelt.
6. november 2021, 16:03
Punkt nr.2 tõesti imeliku haisuga. Isegi minu tundetu nina tunneb seda.
Imelik6. november 2021, 11:16
Antigeeni kiirtestid näit teatrisee ja kinno pääsemiseks ei sobinud, aga nüüd kiidetakse neid taevani. Hea on, et praegu vanemad meie lapsukesi kooliukseni sõidutavad ja praktiliselt sealt sisse lükkavad. Seega positiivse tulemuse saanud eriti paljudega kooliväliselt kokku puutuda ei jõudnud. Aga koolis, riidehoius jne? Lapsed oleks ka vaimselt tervemad, kui liiguksid rohkem ja ei istuks pidevalt nutiseadmetes. Kui palju praegused lapsed tahavad reaalselt suhelda silmast silma oma sõpradega? Virtuaalmaailm ongi osa nende elust. Distantsõpe seega ei tohiks olla neile väga koormav.
importkaup6. november 2021, 11:11
Kas on tehtud ka statistika, kui paljud neist oli just välismaa reisidel loju jõudnud?
Vist6. november 2021, 11:37
Paraku on Eesti oma nakatumistega maailmas esirinnas, nii et välismaal olnud polegi nii ohustatud, kui need kes Eestis vanematega mööda ostukeskusi rändassid
Kala6. november 2021, 11:06
Kuid palju siis teste tehti, kas seda ka teada saab? vöi et kui palju oli vaktsineeritute hulgas positiivsedi ja negatiivseid?
Eks see suur postiivsete arv näitab seda6. november 2021, 11:04
et nakatumine ikkagi levib koolides. Arvestades, et osa neist koolis testimise ajaks olid ilmselt jõudnud nakatada ka klassikaaslasi ja osasid ei testita üldse, siis tundub, et distantsõpe oleks vahepeal soovitatav. Loodetavasti haridusminister oma töötajate koondamise ja koolide vaktsineerimisele surumise tuhinas ei ole distantsõppeks ettevalmistumist täiesti ära unustanud. Väidetavalt kehvad tulemused distantsõppel näitavad ju osaliselt ikkagi seda, kui vähe on ministeerium õpetajate selle alasesse koolitamisesse, distantõppeks sobivate õppematerjalide ette valmistamisse jne. panustanud.
kõrvaltvataja6. november 2021, 11:16
Mis haridus see nüüd on, kui poolklassi saab teatrisse käia, teine ei saa, muuseumid ja näitused, spordiüritused sama teema.
Kala6. november 2021, 11:48
Kui jagada positiivste testi arva päevas elankie arvuga siis on see 0,1% ja sama on ka kooliöpilaste arvu jagamisel positiivste testidega seal PÄEVAS 0,1% -- Seega kuids saab väita et koolides on levik erinev ülejäänud riigist? 1500 positiivset/1300000 inimest/ 1 päev = 0,1% 800 positiivset/150000 öpilast/5 päeva = 0,1%
Eks6. november 2021, 11:51
levibki igal pool. Ja nagu reovee uuring näitab, ka üle Eesti.
Kersna6. november 2021, 11:58
juba suvel ütles ,et koduõppele mingil juhul ei jää--minu poolt --et nakatugu või kõik--aga koolis peab käima.Missugune sõda tehti Kõlvartile kui peale vaheaega jättis Tallinna koolid nädalaks koju!! Oli kohe valitsuse vastane jne...PS.Kersna ka välimuselt Kaja Kallase nägu läinud!!
Kui veidi täpsemalt arvutada6. november 2021, 12:06
arvutada, siis vastas HM-le 80% koolidest ja neis umbes 8% õpilastest ei testinud end. Ehk mitte 150000 (mis on kogu õpilaste arv?), vaid 150 tuh x 0,8 x 0,92 = 110 tuh. Testiti mitte viiel päeval vaid kolmel päeval. Mis teeb kokku postiivsete testide protsendiks umbes 0,24% ehk 2,4 korda kõrgem kui Eesti 0,1%. Samas kas neid arve üldse võrrelda tohib, ilmselt kogu Eesti peale on ikka rohkem sümptomaatilisi inimesi testitud.
Kaugtöö6. november 2021, 20:10
annab tulemust kui mõlemal pool ekraani toimub pingutus.
küsimus6. november 2021, 11:03
kui üks laps peres annab positiivse proovi, aga tema õde või vend tuleb südamerahuga kooli õppides hoopis teises klassis, kas see pole siis suur oht, et see teine laps viib viiruse selle klassi õpilastele, kus tema õpib. Ta võib olla viirusekandja ja mitte positiivne. Kersna pehmelt öeldes rumal jutt ajab südame pahaks. .... ja nii me võitleme koolides viirusega ning mingeid positiivseid tulemusi pole näha, asi läheb aina hullemaks.
????6. november 2021, 11:32
No a ükskõik mida valitsus ei teeks hakkaks ekre ju möllama.Kevadel suleti kõik ja ekre korraldas päevi kestva meeleavalduse.Täna ütleb noor kaabu,et koole ei tohi sulgeda ja samal ajal kirub valitsust,et need midagi tõhusat ette ei võta.
To????6. november 2021, 11:41
Alati on hea kaagutada kui pole pukis.See suur vusserdis rahandusministrina on vist meelest läinud...Ei teeks see ekre ise midagi paremat
tõsi6. november 2021, 12:37
kui juba kodus üks on haige,siis haigestuvad ka kõik teised,ainult ehk mõne päevase vahega.Keegi ei tohi kogust välja minna,ka need kes on vaktsineeritud.Meile küll öeldi nii.Tegelikult nii ongi õige.
Loodusesõber6. november 2021, 11:02
Siin on veel selline nüanss, tuleb mõelda ka sellele, et ühe raske koroonahaige elus hoidmisele kulub ikka meeletu raha ja ämbrite viisi ravimeid, hunnikutes plastmassi, eelkõige loodus kannatab, pluss keegi peab selle kinni maksa... Parem ikka oleks seda kõike ennetada.
kui juba ,siis juba6. november 2021, 11:14
Loodusesõber peaks teadma, mis on looduslik valik
Cat6. november 2021, 11:36
See raske koroonahaige võiks muidugi ka kodusel ravil hääbuda:kui lähedased ka pikali jäävad,siis pole kedagi kes isegi mähkmeid vahetaks või kätt hoiaks.Lämbuvat inimest olete oma silmaga näinud muide?Meie kopsuvähis isa lükati meditsiinisüsteemist välja.Aga vähk pole ka muidugi nakkav.Sureva nakkushaige hooldajad tassivad tuimalt kogu kupatuse laiali:kasvõi süüa ja hooldusvahendeid osta ja tööl käia ka ju vaja.
to TO????6. november 2021, 16:17
Mõnel on vist mingi uus viirus küljes. Kui midagi või kedagi enam ette võtta ei ole, siis käib jälle see EKRE meelde tuletamine. Kes meil tegelikult valitsuses siis on? Siis, kui EKRE oli valitsuses, siis ju kaagutati iga päev ja nüüd ka ei saa rahu. Mida ometi tahetakse? Kui ei olda võimeline midagi tegema, siis võiks tõesti suu kinni hoida. Ega EKRE ei suuda enam seda korda teha, mis on nii hukka läinud.
Ryiohfy6. november 2021, 11:02
Ei tea kuidas nii, kui Kersna sõnul on Eesti koolid vaksineeritud 70% ulatuses. Paistab, et selle valitsusega on asjad väga halvasti. Üks minister räägib üht juttu, teine teine räägib 100%vastupidist juttu. Oleks juba aeg see poolearulised kelmide valitsus erru saata.
Cat6. november 2021, 11:40
Nõus,et valitsuses kaagutab igaüks oma laulu.Aga kes asemele kohe tuleks?Ekre?Kellel endalgi pole muud ideed,kui õdedele-arstidele natuke pappi juurde anda ja polegi vaja rohkem haiglate peale mõelda.Koole kinni panna ei suvatseks nemadki.Aga muidu nõus,et praegune jama on tõesti väga veidrad mõõtmed võtnud.Mul süstid sees aga no ei tõmba rahvahulkade keskele hängima,sest vaktsiin tundub lahja lurr olevat😁.Hää kui tööl käimisega seotud kontaktide raameski kaitset pakub.
nullindad6. november 2021, 10:31
teiseks ei näita testid ausaid vastuseid, 1 on positivka, teine on negativka, kus siis veel tuleb kolmas teha, siis alles võib midagi koita.On see normaalsus.
sellepärast6. november 2021, 10:41
ei arvestatagi testitulemusi üritustele pääsemiseks. Küsisid, aga mida asemele pakud, mitte midagi. Hea siis vähemalt seegi, kui mõne positiivse avastatakse.
....toimuks vaktsimine vabatahtlukult või kohustuslikult, tulemus oleks ikka SAMA!!!! 6. november 2021, 11:22
Kui üritustele pääsemiseks sobib AINULT vaktsipass, siis on ju ikkagi võimalus nii nakatamiseks kui ka nakatumiseks!!!!!!!!!!! Ainult lihtsameelsed usuvad, et nende vaktsitus ja vaktsipass in mungid imevahendid nakkuse ära hoid miseks!!!!!!! Kuidas muidu neid vaktsitud positiivseid saaks olemas olla!!!!!!! MITTEVAKTSITUID JU (ÕNNEKS!) EI LUBATAGI TEATRITESSE, KINODESSE, KONTSERTIDELE JNE.!!!!!!!! JA NII NEED VAKTSITUD SIIS N A KATAVADKI ÜKSTEIST!!!!!!!! Äärmiselt LIHTSAMEELNE on uskuda, et kui KÕIK INIMESED end VAKTSIKSID, siis ei oleks mingit kriisi!!!! Vahet pole, kas siis..
to Cat6. november 2021, 16:31
Ütled, et kui selles valitsuses igaüks kaagutab oma laulu ja küsid, et kes asemele tuleks, kui see lahkuks? Ei mina ka ei tea, kuid miks siis pidada praegust valitsust seal üleval kõrge palga peal, kui mitte midagi paremaks ei lähe? Neid erakondi ju seal küll, võibolla mõnest saab asja. Asendamatuid ju ei peaks olema. Hr. Aab ju tihti asendab Kallast. Seal ju teisigi toredaid. Ja EKRE-ga võiks tõesti proovida olgugi, et teda ju süüdistatakse nii mis kole. Tegelikult on nad päris toredad
ajudetaajastu,kus keegi ei vastuta6. november 2021, 10:29
miks keegi ei vastuta maailma laiali paisatud bakterite eest,kust mis ja mida, mitte kedagi ei huvita avalikustamine ja kas keegi ka karistada on saanud,ei ole ju, nüüd siis käib hirmutamine, samas on lubatud vaktsiinid poole toimega kasutusse, lisaks veel raskeid kõrvalmõjusid, sest iga organism on erinev, surmad on paljudel ka selle tagajärg lisaks coronckale.Eks me järgmise aasta lõpuks näe, mis see kõikide inimestega teinud on, sest hirmu STRESS TAPAB VEEL HULLEMINI ORGANID.
kui keegi peaks vastutama,6. november 2021, 10:43
võta siis ise vastutus :).
kui keegi peaks vastutama 'le6. november 2021, 10:53
eks ma siis võta, aga kas see kes selle kraami riiki vedas ei vastuta siis millegi eest ? Naljakas on siin see, kes narkot riiki veab pannakse vastutama, aga kes tundmatut kraami veab on meil täitsamees?
delorean6. november 2021, 10:28
Täitsa põnev. Testiti sel nädalal aga tulemused saadi eelmisel nädalal. Kindlasti on homme õhtuks ministri laual ka järgmise nädala tulemused.
.6. november 2021, 16:32
Kas teil on lugemisega raskusi. Siin küll tonti pole vaja näha.
6. november 2021, 10:23
Enne ei vaktsineeri, kuni vaktsiiniostulepingud avalikustatakse. https://www.youtube.com/watch?v=fJf6Yp1cjpQ
Küsimus6. november 2021, 13:14
Kas sa ära ei tüdine juba?
ei peagi6. november 2021, 14:20
võta ussirohtu, küsi lepinguid...
tead6. november 2021, 09:55
Kuna nad haiged pole aga test näitab pos siis see fakt tõestab, et tegu on väga nõrga viirusega ehk siis riiklik paanika on pehmelt öeldes ülereageerimine.
nõrk viirus6. november 2021, 10:44
on maailmas tapnud üle 5 miljoni inimese.
to 10:446. november 2021, 10:57
Kust võtad seda? See, et 5 miljonit on surnud pärast positiivset koroonatesti, ei tähenda, et nad sellesse surid.
to: tead6. november 2021, 16:39
Kas te olete troll või lihtsameelne? See on väga tugev viirus.
Siis6. november 2021, 09:36
ikka väga palju oli positiivseid, Kersna küll sellisest arvust ei rääkinud.
Just6. november 2021, 09:47
Tegelikult oleks arv suurem olnud,aga üsna paljud lapsed muide resti ei teinyd vanemate keeldumise tõttu.Ja kui täpsed need kiirtestid ikka on.See on tühi töö ja raharaiskamine.
Ronja6. november 2021, 10:54
Täna hommikul vikerraadios teatati, et 80 koolis ei leitud ühtegi positiivset testi tulemust. ? Kõike mis sülg suhu toob ei pea meediasse paiskama.
Nimi6. november 2021, 09:29
Sellepärast ongi suvel koroonaolukord parem, sest koolid on kinni. Aga see testimine on norm, abiks ikka...
Ka õpetaja6. november 2021, 09:28
Kiirtestide kasu onüle kiidetud.Minu kogemus,et mõttetu raharaiskamine.Liiga palju lapsi ei teinud testi vanemate mittelubamise tõttu.See tulemus ei ole objektiivne.Koolis tehti ainylt 2 päeval,siis anti testid koju.Kuidas jakes seal teevad,see on teadmata.Olen pettunud selles.
Anni6. november 2021, 15:18
Jah,kui testida,siis kõiki ja kohustuslikus korras ja tõesti tunnis.Lastele jagati testid kätte ja öeldi,et tehke kodus.Palju lapsi seal kodus siis neid teste teeb?Ehk tõesti huvi pärast esimesel korral ja siis on kõik.Kui valitsus midagi teeb,siis tehku seda korralikult ja ühemõtteliselt,kõigile koolidele sarnaselt.
Algul lubati6. november 2021, 15:33
Algul oli jutt, et koolidesse tulevad lapsesõbralikud testid, et ei pea nina torkima. Suuloputusteste lubati. Kuhu need jäid? Või sain ma valesti aru?
est.6. november 2021, 09:18
Selliseid teste tuleb nüüd teha pidevalt ja loodetavasti nii ka on. Haiged koju. Või koduõppele.
Täitsa mõttetu sodi6. november 2021, 09:11
Ei tea paljud neist ka täitsa õiged olid🤣😂
Oeh6. november 2021, 09:07
Tore, kui see statistika aitab. Peaasi, et proua Kersna oma tegemistesse usub.
Noo6. november 2021, 09:49
Jah,see onpraeguse valitsuse prioriteet,koolid iga hinna eest lahti hoida.Mõnes müttes muidugi õige,aga mis hinnaga?
Kaua võib seda rumalust veel kannatada.Aeg on riik kaheks nädalaks lukku panna.6. november 2021, 09:02
Kersnal sellest savi,peamine mure on,et need kiirtestid saakdis ära kasutatud.Las vanemad ja vanavanemad piinlevad selle viirusega.
Hmm6. november 2021, 09:20
EKRE on ju riigi lukkupaneku vastu. Ja koroona piirangute vastu. Kas nad täna ei kogune Vabaduse väljakule protestima igasugu piirangute vastu ja vaktsineerimise vastu?
Hmm6. november 2021, 09:20
EKRE on ju riigi lukkupaneku vastu. Ja koroona piirangute vastu. Kas nad täna ei kogune Vabaduse väljakule protestima igasugu piirangute vastu ja vaktsineerimise vastu?
Hmm6. november 2021, 09:21
EKRE on ju riigi lukkupaneku vastu. Ja koroona piirangute vastu. Kas nad täna ei kogune Vabaduse väljakule protestima igasugu piirangute vastu ja vaktsineerimise vastu?
Kahju6. november 2021, 09:32
Jah,kõik see on nagu mingi linnukese kirjapanek,et näidata,kui tublid me oleme.Mittemingil juhul ei pane koole kinni.See on nagu püha lehm,raiskame jälle miljoneid mõttetyse peale.
Nimi6. november 2021, 09:35
Viiruse vastu on tõesti mõistlik protestida, lasen kohe plakatid valmis trükkida.
Hmm ile6. november 2021, 10:59
Sulle jäi jälle EKRE jalgu :) Millal sa enne EKREt oled kuulda võtnud ja kui oleksid,siis meil ei oleks praegu sellist peataolekut - paanika külvamist.
maailmarekord6. november 2021, 08:51
Ja nüüd iga laps viib nakkuse koju, kus nakatuvad õed-vennad-isad-emad-vanaisad-vanaemad...
Kala6. november 2021, 11:13
Pigem ikka vastupidi, toob haiguse kodust kooli -- nii väidab Terviseamett, et koolilapsed haigestuvad 50% kodus ja 25% koolis
huvitav6. november 2021, 15:27
minu tuttavatest peredest,kes on haigestunud on haiguse toonud just lapsed koolist koju ja muide paljud on lastest pidevalt isolatsioonis istunud.Imelik on kuulata selle kohta,et koduõppele ei saa saata,kuna lapsed ei omanda haridust.Mida siis need lapsed peavad tegema,kes isolatsioonis istuvad,kes siis neid õpetab,eks ikka ise ja need lapsed muide ei nurise,et õpitud ei saa.
Ei saa aru6. november 2021, 19:50
Et kui positiivse testi teinud laps saadetakse koju, siis viib nakkuse koju selle asemel, et seda koolis levitada? Siis saaks teised ka koju viia...:)