Uudised

Uus triaažijuhend: iga pimesoolepõletik ei vaja operatsiooni, astmaatikut igaks juhuks haiglas ei hoita

Toimetas Triinu Laan, 8. november 2021 08:54

125 KOMMENTAARI

В
Сандра/ 30. november 2021 01:16
Вы от ковида крыша едет просто . Вот был такой случилось приехала скорая помощь был человек живой с асмой а потом упал кому и умер даже нечего. Сделать не смогли что за врачи даже больницу не забрали человека и умер дома. Просто позор врачам скорой помощи!
j
Jurakas/ 8. november 2021 22:03
Paistab, et + ja - on jälle keegi "korrigeerinud". Siit-sealt isegi vähemaks võtnud. Kohati on ka HÜPPELIST juurdekasvu märgata.
k
8. november 2021 18:01
Kuidas need süstitud järsku kõik nii haigeks on jäänud?
j
Jurakas/ 8. november 2021 21:57
Vandenõuteoreetikud ennustasid seda kohe alguses ette! Põhjus lihtne - mRNA vaktsiinid nõrgestavad oluliselt immuunsust! Mistõttu uued, vaktsiiniklindlamad tüved, "eelistavad" nõrgenenud immuunsüsteemiga vaksikuid. Mitte rikkumata immuunsüsteemiga vaksimata inimesi!
v
Vak.ts.ii.nimaailma on tabanud uudispomm,/ 8. november 2021 17:58
kus ravimifirma Pfizer koroonavaktsiinide testimise info puhul kahtlustatakse võltsimist. Asja kohta on infot andnud ravimifirma Pfizer koroonavaktsiini uuringutes osalenud teadlane Brook Jackson. Asjast on kirjutanud British Medical Journal. htt-ps://www.bmj.com/content/375/bmj.n2635 Veel meediakajastusi: htt-ps://www.dagbladet.no/nyheter/avslorer-rystende-pfizer-skandale/74549966
m
mis uudis/ 8. november 2021 18:04
see ka??? hanerasva uuringutes kaabu teadis seda ammu.
j
Jurakas/ 8. november 2021 21:59
Seda kahtlustati juba ammu. Nüüd siis on esimene sellealane uudis pea (saba)voolumeediasse jõudnud.
s
Sugulane rääkis/ 8. november 2021 14:13
Ärge ajage mäda. Eile just rääkisin oma tuttavaga EMOst. Mingit kriisi ei ole. Ootavad oma eriolukorra topelt palka!
m
Mäda/ 8. november 2021 14:33
ajad sa ise.Inimesi sureb haiglas igas vanuses ja ei ole kriisi.Norm.jutt sul ikka.Varsti satud ise ka sinna.Siis laulad teist laulu.
a
aga mida/ 8. november 2021 14:35
su sugulased poe taga rääkisid ja mida vastas dr.Bock?
f
8. november 2021 15:25
faktid, mädaaju, faktid - konkreetselt millisest EMO st jutt ?
l
Lombakas/ 8. november 2021 14:08
Küürakat parandab ainult haud
h
Heil/ 8. november 2021 14:05
endal õnnestus pimesool nõukogude liidus välja opereerida.ma ei tundnud kordagi ennast teise astme inimesena.hipokratese vanne kehtis.olin patsient mitte klient.tänases fašistlikus riigis pigem uputan ennast tiiki kui lähen mingi teise astme segaverelisena anuma operatsiooni.
m
munk (μοναχός)/ 8. november 2021 14:02
Tuleb koer ravikoeraks koolitada. Nii igaks juhuks.

a
alustame nõrgimaist lülist, inimesest/ 8. november 2021 13:49
Meditsiinifirmasid tuleb toetada kui ettevõtjaid
m
Maali/ 8. november 2021 13:45
aga kui palju on neid, kes on oma kodus koroonasse surnud? üksik (eriti maal elav) vanem inimene ei pruugi arsti juurde jõudagi. kui vanem inimene kuuleb raadiost iga päev haiglajuhtide hirmujutte, et haiglad on üle koormatud ja kiirabi ei pruugi kõigini jõuda, siis hea kasvatusega inimene (nagu meie vanakesed on) ei helistagi kiirabisse. haigus aga progresseerub kiiresti ja kui on juba väga halb olla, siis ei pruugi olla jõudu, et telefonini jõuda.
v
Volli/ 8. november 2021 13:49
Mullikilet meenutav, pehme ümberpööratav silikoonist lelu Pop-it sobib suurepäraselt ajaviiteks, kuid ka stressi ja ärevuse leevendamiseks.
m
Maali/ 8. november 2021 14:04
proovisin neid mulle - ei aita. rahu saab vaid siis kui elekter ära läheb ja ärevust tekitavaid uudiseid ei kuule;)
s
sa ära Maali/ 8. november 2021 14:37
nii õudsaid pilte elust, saad ärevushäire!
m
Maali/ 8. november 2021 16:27
sa ära Maali / täna 14:37 hästi öeldud. tegelikult on ärevusest asi kaugel. samuti vaksivastasusest. tahan lihtsalt kõike teada.
p
Paul/ 8. november 2021 13:43
Loogiline, pimesoole oskab iga normaalne inimene ise välja lõigata. Kaja Kallas annab varsti välja ka vastavad juhendid.
k
koroona on kirstunaelaks Eestis kujunenud/ 8. november 2021 13:45
Siis peab endal ka kotinael ja pesunöör olema
p
penn/ 8. november 2021 14:35
Psunöörist ma saan aru, see on enese oksa tõmbamiseks. Aga mida kotinaelaga teha - see jääb mõistmatuks
k
kirstunael vabandab segaduste pärast teel helgesse tulevikku/ 8. november 2021 14:58
PENNILE, trükiviga siin, kotinõel endal koti kinni õmblemiseks viimasel teel, töökad abikäed puuduvad
e
Ei ole hullu/ 8. november 2021 13:41
Pimesooleoperatsiooni teeb ka tuttav vetarst ära.
g
gaasid peavad liikuma/ 8. november 2021 13:47
j
Jurakas/ 8. november 2021 17:43
Jah, teeb. Lammastele. neile, kes valitsuse käsu järgi määgivad.
p
ponz/ 8. november 2021 13:39
Tuleb nõuda riigilt, et see lubaks arstidel inimest magama panna nii, nagu pannakse loomi. Mida nalja, loom tohib lahkuda rahulikult ja inimesel oleks nagu kohustus enne surma piinelda? Jah, meditsiin ei suuda aidata kõiki, vanuritele on igasugune lõikus riskantne, neid sureb opilaualgi rohkem. Aga las olla arstidel õigus vähemalt siis inimese elu lõpetada. Võiks olla lahe surra nii, nagu minnakse narkoosi. Sest enesetapumeetodites ei ole nii valutuid vahendeid, kui on meditsiinil.
t
Too ponz/ 8. november 2021 14:39
Eks korja raha ennem.Ükski arst ei võtta sellist pattu enda peale.Kui sul eluisu läinud siis võid teha endale kõike.
t
To ponz/ 8. november 2021 14:58
Mõni ikka on, näiteks vingumürgitus. Jääd lihtsalt magama ja ei mingeid piinu.
k
Kristiina/ 9. november 2021 00:14
Tavaolukorras ei peaks seda siiski tegema lihtsalt. Praegu jah kui inimene saaks anda nõusoleku. Päris nii ei saa,et kiirabi vaatab ah pole mõtet ja...
c
Cui bono?/ 8. november 2021 13:38
Meedia tegeleb päevast päeva hirmu ja paanika külvamisega. Teleuudistes näidatakse mõne minuti jooksul ligi 10 süstimist järjest, mis võtab ka meedikutel isu uudiseid vaadata. Iga mõtlev inimene saab aru, et miski on mäda ... lihtsalt ei usu enam ... kaua võib, lehen22grid, lõpetage ometi see hirmutamine.
h
huvipuudus viib hauda/ 8. november 2021 13:32
n
niimoodi/ 8. november 2021 13:26
Mis õdede puudus? Lausa puhkusele lastakse mõned. Ja mitte töötaja survel.

u
uup/ 8. november 2021 13:21
Pimesoolega on jah selline nali, et kui põletik sisse lööb, siis ravimata jätmisel tuleb alati surm.
s
see ongi eesmärk/ 8. november 2021 13:24
nii saab jälle rahvast vähendada ja koroona kraesse ajada nagu praegu käib
s
suurt lootust tunnelis valgust kumamas tunnetada ei ole/ 8. november 2021 13:25
Pimesoologa on pimedad lood kui põletik välja lööb
p
penn/ 8. november 2021 14:38
Praegu käib kultuurkapitalis Pimedate Soolte festival
v
viisakas/ 8. november 2021 13:12
...las pimesool lõhkeb kodus või?...
v
vahet pole/ 8. november 2021 13:24
lähed teise ilma ikka ränkade valudega
o
on pääsenuid ka kui haiglasse lõikelauale pääsed/ 8. november 2021 13:26
v
vuhk/ 8. november 2021 13:32
Siis ei ole tõesti muud, kui surra valudes või teha kiire enese elu lõpetamine. Arvata võib, et esmajärjekorras ohverdatakse vanurid. Nendele on üldse riskantsem teha mistahes lõikusi. Oleks hea, kui kiirabile antaks tugev tuimesti, mida nad saavad patsiendile süstida, et minek oleks kergem. Aga ei, seda tehakse vaid loomadele... Nagu oleks inimene loomast madalam olend.
h
8. november 2021 12:22
https://lounapostimees.postimees.ee/7378781/koroonaviirus-joudis-rouge-hooldekodusse 38-st inimesest oli 37 süstitud, seega oli süstituid 97,36%, aga ikkagi tuli suur nakkuskolle.
j
J/ 8. november 2021 12:33
See ei ole uudis. Nagu pole uudis seegi, et vaksikuid sureb suhteliselt (arvestades vaksimise 5, vanusegruppide kaupa) rohkem kui vaksimata inimesi. Ning küllap ka haigestub rohkem. https://www.telegram.ee/eesti/tarvo-alev-viie-kuuga-suri-eestis-ligi-1000-vaktsineeritud-inimest-eeldatust-rohkem https://www.infowars.com/posts/alarming-double-vaxxed-contracted-covid-at-higher-rates-than-unvaccinated-uk-data-shows/
j
Jurakas/ 8. november 2021 12:15
Samuti tuleb kaaluda koroonahaige haiglasse panemist. See samalaadne nagu gripp. Ja gripi puhul enamus ravis ennast kodus. PS. Käis kõlakas, et vaksimata koroonahaigeid pannakse haiglasse suht kergesti. Ja koroonaosakonda. Samas kui vaksitud koroonahaigeid ettevaatlikumalt ja tihti ka mõnda muusse osakonda. Ntrx. kopsuhaigete juurde. Diagnoos - kopsupõletik, koos positiivse PCR testiga!!! Parema statistika saamiseks!?!
i
igasuguseid/ 8. november 2021 12:38
kõlakaid tuleb uskuda! ...näit. Maa on lame!!!
j
Jurakas to igasuguseid/ täna 12:38/ 8. november 2021 12:47
Kandilise maa uskujale. Jah, Maa ongi lame! Kui seda neljamõõtmelisest ruumist vaadata. Nagu on kahemõõtmeline asi lame,kui me teda kolmemõõtmelisest ruumist vaatame. Suure Paugu teooria käriseb. Palju vastuolusid. Asemele pretendeerivad teooriad on kõik mitmemõõtmeliste maailmade teooriad. Nii neljamõõtmelise musta augu "olelussfääri" teooria kui ka hologrammteooria. jm. S.t. maailmade omad, kus on rohkem mõõtmeid. Kus Maa ongi lame.
k
kuule jurakas!/ 8. november 2021 12:54
Täpselt õige! Siin poe taga teadlased rääkisid sama juttu! Nad on ikka keenjused ja teavad kõike täpselt.
s
saadakse päranduseks sügavkohtingul/ 8. november 2021 13:28
kolme sule haigust ravitakse edukalt kodus
s
sinise kupli all/ 8. november 2021 13:30
Maa ongi lame kui lamada ühes kohas Vabaduse platel
j
Jurakas to kuule jurakas!/ täna 12:54/ 8. november 2021 13:46
Sellega, et Sa tippteaduse saavutustega kursis ei ole, Sa ennast küll targemaks ei tee! Pigem vstupidi.
a
AK/ 8. november 2021 12:13
Kopsupõletikku on ju alati kodus ravitud, muidugi on erand juhtumid. olen ise põdenud mitu korda kopsupõletikku, seda nii nõuka ajal kui ka vabariigi ajal, ja alati kodus. Sama on ka kõigi minu tuttavatega. Alati ei vajagi inimene haigla ravi, kuigi nad ise seda arvavad. Tean inimest, minu kunagine töökaaslane, kes iga kord kui end veidigi halvasti tundis , helistas kiirabisse ja alati nõudis, et teda igaks juhuks haiglasse viidaks. Enamasti seda siiski ei juhtunud ja siis pidime meie järgmisel päeval tööl kuulama kuidas teda koju surema jäeti. Küllap saavad abivajajad abi. Loodame.
m
mõni/ 8. november 2021 13:00
saab ka ajukirurgiaga kodus hakkama...
a
AK-le/ 8. november 2021 14:45
Minu naabrimees suri ära kopsupõlediku.Ei ravitud välja.Noor mees oli.
m
Mul/ 8. november 2021 15:23
Tegeliklult enamus inimesi helistab kiirabisse viimases hädas ja minu 35 a onupoeg suri kodus kopsupõletikku. Nii et mina arvan , et EMOsse peavad saama kõik hädasolijad, mitte et vaktsineerimata koroonahaigeid on kõik intensiiv täis.
m
Mahmutt./ 8. november 2021 12:11
Tõesti! Mingi rumal moesõna triaažijuhend? Ma saan aru, kui oleks Tžihaadijuhend!
v
8. november 2021 12:01
Varsti luuakse vaktsiinikahjude fond ja siis saavad inimesed rikkaks.
k
kas ikka/ 8. november 2021 13:27
enne surma ka raha kätte saab
e
8. november 2021 11:59
Enne ei vaktsineeri, kuni vaktsiiniostulepingud avalikustatakse. https://www.youtube.com/watch?v=fJf6Yp1cjpQ

j
Jaanus/ 8. november 2021 11:55
Mina olen astmaatik! Kuna astma on mul sisuliselt terve elu olnud, siis olen selle tõvega kohanenud ja olen õppinud oma imuunsusvõimet tasemel hoidma Aga kuidas siis teised minusugused ravi saavad, kui nad ei oska või ei ole suutelised oma immuunsusvõimet arukalt reguleerima?!
p
Pets/ 8. november 2021 13:08
Siis peaksid end kindlasti vaktsineerima!
j
Jaanus to: Pets / täna 13:08/ 8. november 2021 14:34
Vastupidi, just ei pea, kuna juba olen vaktsineeritud. Kahjuks alles peale pookimist avastasid tohtrid, et ei oleks tohtinud. See polnud meie, Eesti kinnimakstud süstlarüütlite arvamus. Need oleksid oma viga eitanud, kuna aga väljamaa tohtrite argumentidele ei osanud nad isegi suure kambaga midagi vastu argumenteerida siis me lihtsalt jõudsime nö kokkuleppele.
j
Jaanus to: Pets / täna 13:08/ 8. november 2021 15:01
Teie, kes te pole isegi võimelised kontrollima igapäevast reaalsust, oma emotsioone, hirme ja sõltuvusi, süüdistate pookimisest keeldujaid! Neil on samasugused hirmud pookimise ees nagu teil on hirmud nakatumise ees. Mõlemad seisukohad on ju tegelikult põhjendatud!
j
Jaanus to: Pets / täna 13:08/ 8. november 2021 15:02
Vaktsionistid! Palun ärge peske oma ajusid mingisuguste desovahenditega või muu kangamat sotri keemiaga ja glob.aanaal meedia psühoosidega! Paljudel keeldujatel ja/või pookimisvastastel on keeldumiseks väga mõjuvaid põhjuseid. Mis oleks siis, kui olukord oleks vastupidine? Teie tahate ihust-hingest endale sutsakat aga pookimisvastased teevad vahendeid valimata teie igapäevase elu talumatuks?
s
Sina Jaanus/ 8. november 2021 18:13
Oled tõesti väga haige inimene, sind me mõistame täielikult.
m
Mis asi see tiraaž on ? @Van Ames/ täna 09:33/ 8. november 2021 11:45
See protsess on EW lakkamatult reformitud (st ruineeritud) arstiabis toimunud sihikindlalt juba 30 aastat. Väline klants ja demagoogiline "hoolivus". Tegelikkuses - kuude pikkused arstijärjekorrad, diagnooside- ja raviga lootusetu viivitamine, ignorantsus ja hoolimatus. Eriti vanemate ja vaesemate suhtes, kes jäetakse uuringute ja ravimise asemel nn "jälgimisele" (võibolla jälgib keegi ajalehest surmakuulutusi). Lühidalt: enamiku inimeste jaoks riikliku arstiabi kättesaamatuks muutmine. Nüüd - nakatumist soodustav totaalne "saamatus" pandeemia tõkestamise asemel. Niiet -ei midagi uut siin.
u
Uku/ 8. november 2021 11:54
Triaaž. Said jälle tarka panna? Oioioi.
k
Kuhu me jõudnud oleme/ 8. november 2021 11:36
No nüüd oleme juba nii kaugel, et normaalseid inimesi hakatakse nende vaktsiini vastaste pärast tapma. Kuhu me jõudnud oleme.
t
Terve inimene/ 8. november 2021 11:51
Ma ei ole neli aastat arsti näinud. Nüüd tahetakse mind mingis järjekorras tahapoole lükata, aga ma ei ole haige ja ei ole ka mingis plaanilises järjekorras.
k
Konn/ 8. november 2021 12:09
Vaktsiinivastaste pärast pannakse kinni ka teatrid ja kinod ning jäävad ära jõulud. Kuradi lapsikud ego-tüübid, kes keeravad kõigile...
j
Jurakas/ 8. november 2021 12:10
Analoogne olukkord Vana-Roomaga. https://makroskoop.ee/piirangud-maskid-ja-kohustuslik-vaktsineerimine-paralleelid-antiikaja-rituaalide-ja-kaasaegse-koroonakultuse-vahel/ Vat sinna olemegi jõudnud!
j
Jaanus to: Kuhu me jõudnud oleme/ täna 11:36/ 8. november 2021 12:11
Kuidas te küll suudate nii küündimatult oma seisukohtadega teisi sildistada? Paljudele vaktsiinivastastele on vaktsiinid lausa eluohtlikud. Umbes 5% - 10% maailma elanikkonnast on millelegi allergilised. Näiteks mõnele mõjuvad pähklid lausa surmavalt, teistele mesi, kolmandatele mesilase või herilase sutsakas jne. Mina olen näiteks väga allergiline kassidele, tolmule ja jonnakalt rumalatele inimestele. Kahjuks sellist küünilist suhtumist levitab vatutustundetult meedia, ametnikud ja poliitikud.
j
Jaanus/ 8. november 2021 12:22
Jah, Jurakas! Nii see on. Piirangud, maskid ja kohustuslik vaktsineerimine – paralleelid antiikaja rituaalide ja kaasaegse koroonakultuse vahel. Kuni kõik rituaalis ei osale, see ei tööta… . Vastuhakkajad heidetagu lõvidele. . Jurakas saatis väga asjakohase lingi. https://makroskoop.ee/piirangud-maskid-ja-kohustuslik-vaktsineerimine-paralleelid-antiikaja-rituaalide-ja-kaasaegse-koroonakultuse-vahel/
s
sina hüpohondrik 12.11/ 8. november 2021 12:28
Mõtle endale veel haigusi juurde, paistad ägedam!
j
Jaanus to: sina hüpohondrik 12.11/ täna 12:28/ 8. november 2021 12:49
Kas si ikka nüüd tahad oma kommentaari juurde kindlaks jääda? Pakun sulle lahkelt ainult ühe võimaluse ennast korrigeerida.
j
Juraka/ 8. november 2021 12:53
Üks võrdlus veel: https://uueduudised.ee/arvamus/lugeja-kirjutab/pole-midagi-uut-siin-paikese-all-vaktsineerimine-kaib-noukogude-aja-kombel/
t
to "sina hüpohondrik"/ 8. november 2021 12:53
Tegelikult on hoopis ilmselt suurem osa vaktsineeritutest hüpohondrikud, sest vaevalt, et nad sellepärast vaktsineerima läksid, et ühiskonnale teenet osutada. Küllap ikka rohkem mure oma tervise ja elu pärast..
j
Jurakas to sina hüpohondrik 12.11/ täna 12:28/ 8. november 2021 13:20
See näitab antud kommenteerija olukorda. Sai vaktsiini ja läks lolliks. Nagu said vaktsiini ja läksid kohe pärast seda lolliks meie valitsuse liikmed. On üldteada, et vaktsiin tekitab (mikro)trombe. Mis on eriti kahjulikud ajule - ajurakud ei taastu.
j
Jaanus to: sina hüpohondrik 12.11 / täna 12:28/ 8. november 2021 14:07
Paistab, et jääd omale kindlaks. Hästi, nüüd on siis sündinud su enese tahtmine! See on nüüd nõnda!
v
Vaatleja/ 8. november 2021 14:47
On näha, et lame.maalased on hüsteeriasse nakatunud....?
t
To konn/ 8. november 2021 15:07
Need nn vaktsiinivastased eu käi praegu ei kinos ega teatris, seega nemad seal levivas viiruses küll süüdi pole. Ise te jagate seal omavahel.
t
Tui/ 8. november 2021 15:27
Jah, kahjuks kannatavad inimesed, kellel on muud hädad ja haigused, kes pole elus eriti haiged olnud ja nüüd kui oleks abi vaja, siis ei saa seda. Vaktsiinivastased käituvad väga isekalt ja ei arvesta üldse teistega. See on kõige hullem.
j
Jaanus to: Vaatleja / täna 14:47/ 8. november 2021 16:16
Sa vaatleja kõigepealt ava oma silmad, siis mõistus ja võibolla alles siis saad sa ennast vaatlejaks pidada. Iseasi, kas sind ka teised vaatlejaks peavad? See pole kindel. Aga oluline on ju su oma seisukoht ja pettekujutelm. :-D
k
Kristiina/ 8. november 2021 11:32
See ei lähe käiku.. Nädala lõpus kukub seegi kokku..
h
hiiuvana/ 8. november 2021 11:28
Mis siin tutvustada, kui koroonat ei ole, pole ka haiglasse asja. Südameinfarkti ravime kodus lamades, kopsupõletikku samuti, Kui vaja ambuteerida või liigest vahetada kutsume naabrimehe sae ja haamriga appi. Insuldiga on natuke keerulisem, aga eesti rahvas on raskustega harjunud, ja ka sellega, et ülemustele ei tohi vastu hakata, peab järgi kiitma, samuti seaduste tegijatele riigis.
t
to hiiuvana/ 8. november 2021 12:57
Kahjuks rumalust ei ravita ei kodus ega haiglas.
k
Kala/ 8. november 2021 11:13
Väga lihtne soovitus - jälida haiglas hügeenireegleid, kui on PCR positiivne patsient, siis panna see koroonaosakonda, kus on vajalk kaitsevatustus! Täna on haiglatest 617koroonaviirusega nakatunud patsienti, kuid neist ravitakse koroonaosakonnas ainult 467 -- siit 150 (vaxitud) nakkusekandjat on üldosakodnades ja nakatavad nii personali kui teisi haiged. Seda vöiks Urmas Sule ometi välja jagada.
j
Jaanus/ 8. november 2021 11:50
Vaxitud ja vaximata põdejate arvnäitajaid ei saa 100% uskuda. Avaldatud andmete puhul on juba pikka aega esinenud vasturääkivaid anomaaliaid. Kahjuks reageeritakse mistahes statistikale ja näitajatele pigem emotsionaalselt, millega välistatakse reaalsete faktidega arvestamine ja analüüs.
k
kika/ 8. november 2021 11:07
Pole hulla,meil on kiik ja kallas,nemad panevad kipsi ja opereerivad ka kui vaja
m
M.S./ 8. november 2021 13:59
Tahtsid öelda, kasti. Sinna võib ilma opita.

M
./ 8. november 2021 10:39
Mul on küsimus. Kas Terviseamet enam statistikat ei tee? Igapäevane esiartikkel on kuhugi kaduma läinud
E
./ 8. november 2021 10:44
Edit: olemas, aga taas välditakse surnute lahterdamist. Olgu siis, eks teeme omad järeldused.
m
Maali/ 8. november 2021 10:48
seal käib kõva härmatamine. 6. oktoobrist kuni 5. novembrini lisati surmade arvule ka vaksitute osakaal (30%). nüüd enam mitte. kas vaksikuid on liiga palju surema hakanud? mina ei julge oma teise sutsaka järele minna, kui numbreid varjatakse.
m
Maali/ 8. november 2021 10:52
moodsad ajad. kõigepealt riputab Terviseamet teabe mingisse näoraamatusse ja siis hiljem oma ametlikule kodulehele.
s
Statistika/ 8. november 2021 12:10
m
Mammu/ 8. november 2021 10:39
No on ikka väljend: kes varem pääses haiglasse. Selline mulje jääb nagu haigla oleks viietärnihotell, kuhu tahaks hirmsasti pääseda, aga kuhu pääsevad vaid väljavalitud. Õigem oleks öelda; need kes varem viidi haiglaravile neid ei pruuguta sinna enam viia.
k
Kolm tärni/ 8. november 2021 10:45
Usu, leidub selliseid inimesi kes hindavad haigla tingimusi paremaks oma igapäeva võimalustest. Näiteks kodutute varjupaiga püsikliendid…..
s
8. november 2021 10:15
Seni tehti arvatavasti nendele ka operatsioone, kes seda ei vajanud?
i
imestaja/ 8. november 2021 10:04
Imelik, pidi haiglates õdedest puudus olema, aga ometi läheb Tartus kliinikumis mõni õde puhkusele. Ja üldse mitte mingi läbipõlemise pärast.
m
Muah/ 8. november 2021 10:33
Kas õel ei olegi õigust puhata?Kust Sa tead,et õde pole läbipõlenud?300 tundi kuus töötada võtab ikka võhmale küll.
h
Häbi/ 8. november 2021 15:31
Lõppude lõpuks on igal inimesel õigus puhkusele . Imelik mõtlemine, et koroona pärast peaks haiglapersonal siis mitu aastat järjest puhkuseta rügama. Kuidas saab üldse nii küüniline olla?
t
Tuoohf/ 8. november 2021 10:02
Kellejäoks neid haiglaid siis tarvis on? Vaktsineerimata inimesi vastu ei võeta, vaksineeritud ei pidanud ju raskelt haigestuma, nagu väidab valitsus ja teadusnõukogu, kuigi haiglaravi vajavatest patsientidest on ju 40%vaksitud,..Pangu siis need haiglad igavesti kinni, ku> kellelgi sinna enam asja ei saa olema. Täielik idiootsus, valitsus ei tea enam mida valetada, algul rääkisid, et vaksitud inimesed ei haigestu, siis järgmiseks räägiti, et ikka haigestuvad, aga mitte raskelt, ja seega haigla ravi ei vaja, mis siis nüüd järgmine vale saab olema,???.
m
Mimoos/ 8. november 2021 10:44
Küll on siin ikka rumalusi suust välja ajajaid. Kelle peale sa vihane oled? Sinu puudus on see, et sa ei saa loetust aru!
e
ert/ 8. november 2021 10:49
Vaxituid on ikka 20% haiglas ja rahvastikust 60%.Seega kui arvutada oskad siis saad aru mis vahe on!Teiseks pole keegi lubanud et vaxitud ei haigestu.Pole kunagi seda keegi lubanud.Kui väidad vastupidist siis too mõni näide.Lamemaalste artiklid ei lähe arvesse.Juba enne raskelt haigele vanurile on haigestumine pooltel juhtudel viimane haigestumine.Seega pole mõtet ilkuda.
o
Ooraakel/ 8. november 2021 11:25
Kaja ütles reedel,et ootame nädalavahetuse ja siis alles näete kuidas haigete arv hakkab vähenema!Arvud tulevad sellised nagu tellimus ette näeb.
e
ertile/ 8. november 2021 12:29
vaktsiin tähendas enne covidit seda, et inimene ei haigestu, on immuunne, kui end vaktsineerib. ära häma, oled naeruväärne oma mula ajmises.
h
..../ 8. november 2021 09:56
https://manaratas.ee/uue-maailmakorra-loomise-kasikiri-2019-2022-a-jatkame-voi-keeldume/
t
Tigedik/ 8. november 2021 09:43
Antivaxxerid samuti koju !!!
i
Inimene/ 8. november 2021 10:00
Jah, miks ei ole sõnagi vaktsiinivastasete ravist? miks minu luumurd või pimesoolepõletik on vähemtähis kuim olev vaktsineeritud ja eluaeg tubli maksumaksja olnud ja pole senini eriti haige olnud, ainult mõned korrad elus haiguslehel? Ei ole selle asjaga rahul.
t
Terviseamet/ 8. november 2021 09:35
Luumurd tuleb ise lokaliseerida, varuge lahase materjali ja sidet, ka korralik kott kipsi ehitusmaterjali poest kulub marjaks. Juhend lahase paigaldamiseks ja jäseme vikseerimiseks leiate internetist. Julget harjutamist!
p
penskar/ 8. november 2021 09:37
Jah seda peab juba tõesti harjutama sest libeduse oht on juba suur, ilmajaam lubab jääd ja tuisku.
o
olen väga õnnelik/ 8. november 2021 09:45
sellist riiki tahtsime, anname kõik oma elud selle riigi eest
m
metsnik/ 8. november 2021 10:19
Lihtsam on 2 puuhalgu siduda kõvasti jalaluumurru fiktseerimiseks.

v
Van Ames/ 8. november 2021 09:33
s
see/ 8. november 2021 09:46
on suurenenud kirstude jada juba surnukuuride taga
e
Ei fb/ 8. november 2021 10:06
See on selline jämpar, kus arstid ise otsustavad keda haiglasse võtta, keda mitte.
m
Maali/ 8. november 2021 09:24
tänu Kajale! nüüd oleme avatud! kõige avatumad maailmas! tühja neist inimestest ...
p
pean õigeks/ 8. november 2021 09:47
seda et meie riigis on inimene alles seitsmendal kohal ning raha esimesel kohal
n
Nüüd siis juba varsti aasta./ 8. november 2021 09:23
Peaminister koos riigikogu liberaalide klikiga töötavad ainult ühe mõtega,kõige normaalse vastu seistes.
m
Maa/ 8. november 2021 09:23
s
8. november 2021 09:24
seal vist köige turvalisem jh ,,DD
j
Jkj/ 8. november 2021 09:14
Kusjuures Covid on astmaatikule vähem ohtlik, kui ülekaalulisele. Kõrge vanus ja ülekaalulisus on kõige suurema riskiga.
m
Muah/ 8. november 2021 09:24
Naabrinaise Akadeemia doktorant on rääkinud!
<
8. november 2021 08:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Muah/ 8. november 2021 09:40
Vanad ei pea kaduma! Kes oled Sina,et võtad õiguse endale sellist asja kuulutada.Kas oma emale või eakale sugulasele ütled ka,et mammi,taadu aeg on minna?
j
jah/ 8. november 2021 10:05
Vanad ei pea kuhugi kaduma, kõik on suhteline, kes on elujõuline ja tragi, teda tuleb aidata. Muidugi on lootusetult haiged, keda tõesti pole mõtet enam ravida, aga kes on see tark ja otsustab. sel juhul oleks ehk vaja inimeselt endalt küsida, kas ta sellises olukorras ise tahab, et teda vägisi elus hoitakse?