Boost Yourselfi looja Teet Torim

Boost Yourself 28. mai 2022 09:00

Boost Yourself ajab juba aastast 2015 jamavaba asja – sel kevadel märkasime, et viimaks hakkab ka rahvas ärkama! Tarbija muutub aina teadlikumaks ja nõuab üha enam puhtaid tooteid ja ka mugavust, et ei peaks ise kogu aeg silte lugema, sest olgem ausad, enamik meist ei saa aru, mis seal tegelikult kirjas on. On küll kirjas tervisetoode, aga siis tuleb välja, et ikka sisaldab mingit jama. Tahtsime luua tarbijale turvalise ja teadliku ostukoha – et saaks kõik vajalikud ostud nii endale, oma perele, lemmikutele ja kodule teha ära ühest kohast. Kiirelt ja lihtsalt. 

„Oleme loomas Eesti turule midagi täiesti unikaalset – teadlikku ostukohta, kus tarbija saab ise kaasa rääkida, milliseid tooteid ta sinna tahab, saades ise sellest ka rahalist kasu. See on uue ajastu kliendikaart, kus klient ei ole pelgalt ostja, vaid kasumiomanik. Klient ise muudab sellega maailma,“ kommenteerib Boost Yourselfi looja Teet Torim.

Me ei aja oma jamavaba missiooni üksinda – meiega on liitunud tänaseks juba üle 13 tuntud brändi

Alles eelmisel nädalal avasime uuenenud jamavaba e-tervisekaubamaja ja meie missiooniga on juba liitunud sellised brändid, nagu Noravita, Korilane, Tamme Talu Ürdiaed, Wösel, Hoia Home Spa, Mulieres, ÖselBirch, Zencleanz, Santaverde, Not Your Average Coffee, Island on Pets, Chaga Health ja Scandic Organic. Ja see on alles algus!

Igal meie kliendil on täna võimalus rääkida kaasa palju suuremalt

Meilt on ikka küsitud, kuidas me tavalistest tervisepoodidest erineme. Lihtne. Me ei koonda enda poodi lihtsalt ühise maailmavaatega jamavabasid brände – vaid pühendame oma missiooni ka kliendi. Oleme loomas Eesti turul midagi uut ja unikaalset. Boost Yourself jagab klientidele osa oma kasumist. 

Teeme seda uudse NFT (non-fungible token) mudeli kaudu, mis kogub maailmas tuure – meie toome selle ka Eesti tervisetoodete turule. See on üks uusturunduse viise, mis seob unikaalsete väärtuste kaudu kokku kliendi ja brändi.

Igasuguseid tervisepoodnikke, kes enda ideesse usuvad, on küll ja veel – aga tarbimistrende saavad muuta ainult kliendid ise

Teadliku ostukoha suurim väärtus on teadlik tarbija. Ise näeme, et teeme teatud viisil revolutsiooni – sest koondame kokku kõik teadlikud brändid, kes ajavad jamavaba asja, ja mitte lihtsalt – anname tarbijale võimaluse päriselt olla selle loo osa. 

Tarbija saab muuta oma tavapärase kliendikonto kuldkliendikontoks ja teenida ka ise ettevõtte kasumi pealt endale päris raha. Lisaks muudele hüvede – nagu tasuta saatmine ja igalt ostult raha tagasiteenimine – on klient ise kasumiomanik. Lisaks jaotab Boost Yourself kliendikontode vahel ära ka osa oma kasumist. Kliendikaardiks on uudne lahendus – NFT ehk digikratt, millel on ka eraldi väärtus. 

„Kellele siin maailmas raha ei meeldiks? Aga vahepeal võiks see kuidagi lihtsamalt kätte tulla. Juba vanarahvas teadis, et igal korralikul peremehel ja perenaisel on kodus oma kratt – nõiduslik varahankija, kes nende eest sädemejoana ringi lennates pererahvale rikkust kokku veab. Meie tahame, et meie kliendikaart ajaks peremehele raha kokku, nagu rahvausundist tuntud kratt seda tegi” räägib digikrati visuaalse lahenduse looja graafiline disainer Girti Suun. 

Kutsume üles kõiki jamavaba maailmavaatega inimesi liituma meie missiooniga

Nagu artikli alguses sai mainitud, siis tegelikult muudab maailma puhtamaks see, mis otsuseid me igapäevaselt teeme. Mis toidu paneme toidulauale, millega peseme pesu, millega meelitame oma lemmikuid, mida anname lastele, mida segame hommikul kohvi või lõunal smuuti sisse!

 Boost Yourselfi missioon on panna kõik need vajadused ühele lehele, kontrollitult ja turvaliselt. Pakkuda kliendile võimalust olla osa „maailma muutmise“ missioonist ja teha seda kõike paari kiire klikiga, tasuta saatmisega mugavas uues kiires e-tervisekaubamajas.

Ja kui oled ka meie digikrati omanik – siis ei ütle me sulle teadlike valikute eest tavapärase tervisekaubamajana lihtsalt aitäh, vaid jagame sinuga osa meie kasumist. Loomulikult kehtib ka reegel: mida rohkem kratte sinu heaks töötab, seda suurem kasum lõpuks omanikule laekub. Ja seda mitte krediidiks, vaid päris raha – sinu enda pangakontole.

Seega tule meie kodulehele www.boostyourself.ee ja soeta endale digikratt ning oledki kuldkliendikonto omanik! 

Kati Torim, Boost Yourselfi turundusjuht