Keha

Evelin Ilves: 10-11 kilo on üle, see lihtsalt tuli (112)

LISA KOMMENTAAR

n52, 175/639. mai 2016, 07:49
"Arstina teab Eesti endine esileedi Evelin Ilves, et negatiivne stress paneb keha tootma kortisooli, mis omakorda annab käsu kõik rasvana talletadsa." - kohe esimeses lauses ka trükiviga...
2009a. materdas proua ülekaalulisi arste ja seda oli ikka väga väga vastik lugeda, kas nüüd vabandab nende ees, keda tookord solvas?
ma ei ole küll arst, ega ka mitte ülekaaluline, aga just tol ajal oli minu elus väga raske periood, lisaks väga lähedase inimese kaotusele enda haigus ja olenemata minu liikuvast eluviisist ja üsnagi tervislikust eluviisist hakkas kaal tõusma. ja tõesti oli selline tunne, et tee mis tahad, kas lesi voodis ja söö sularasva, või lippa ringi nagu jänes, söö muru ja joo vett peale, kaal ikka tõuseb.... see omakorda tekitas lisastressi ja kui siis veel proua paksude arstide aadressil lajatas... tundsin ennast tõeliselt halvasti ja solvatuna. õnneks mina sain tookord teraapiast abi ja enesekindlust, ka haigus sai kontrolli alla ja kaalutõus ja iseenesest (ilma eluviise muutmata) pidama.
oled4. mai 2016, 10:42
huvitav4. mai 2016, 09:13
millest see naine stressis on, on ta surma läbi mõne lähedase kaotanud, lihtsalt kõrgelt kukkumine tavainimese tasemele, harjugu ära.
Vaheta4. mai 2016, 04:59
pulli ja söö kartulikoori, muidu veered viie aasta pärast Õhtulehe toimetusse nagu kuul.
Tasuja3. mai 2016, 20:57
Oma rahulolematust,stressi,viha,kadedust,saamatust on kerge õgimisega summutada: Suur enesepettus tegelikult,nõrkade allakäik...
3. mai 2016, 11:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
3. mai 2016, 15:48
Aga huvitab ju, kui siia kommentaariumisse sisenesite ja suisa kommenteerimise vaeva ette võtsite:)
Ei huvita3. mai 2016, 16:51
Pardi (ja need teised nimed) kommentaarid ei huvita tõesti, sest palju sa ikka ühte ja sama jura pidevalt loed.
iga3. mai 2016, 22:09
kilo kohta tuli kümme kommi!
3. mai 2016, 15:01
Tom tegi efkale ka lapse
tahapanek...3. mai 2016, 18:25
EFKAL on vaja ROHKEM SEKSIDA - siis tulevad kilod ka alla...! Seksi kasvõi kümme korda päevas ja iga päev! Kui lõõtsamehest pole asja, siis tuleb muretseda paar TUGEVAMAT meest appi....!
ja3. mai 2016, 16:04
sina oled part, see on vähemalt selge!
Mallele3. mai 2016, 11:15
Ronja3. mai 2016, 10:23
Rumal naine,ela oma elu ja ära plääguta pidevalt.
10:233. mai 2016, 12:41
Evelin on läinud peast LOLLIKS!
aga4. mai 2016, 09:03
millal ta tark olnud on.
yy3. mai 2016, 17:16
to rumal Ronja, sa muidugi arvad, et Evelin käib Õhtulehes uudiseid andmas . Need "uudised" on välja töötatud Õhtulehe ajakrjanike poolt, kellel on olemas terve agentuur, kes roomab Evelini kannul, et saada mingi lausejupp , mida uudiseks vorpida.
Mis teha, ajakirjanikuks saavad lollid ja need teevad Õhtulehe oma mõistusele vastava.
fuihh3. mai 2016, 19:27
Kui inimene ei taha et temast uudiseid vorbitakse, siis ta annab sellest selgelt teada. Pole sul mõtet iga jumala kord undama hakata kuidas kurjad ajakirjanikud kurvast eks-esileedist uudiseid vorbivad. Inimene ise ronib pildile, siis arvestagu et saab mis on ära teeninud.
Malle jälle3. mai 2016, 10:14
Ma olengi hooldaja. Hoolitse oma pimeda isa ja parkinsonihaige ema eest iga päev. Neid hooldekodusse panna ei ole raha ja nad tahavad ju oa kodus päevade lõpuni olla. Kui ema on pestud, kustud, toidetud, mähitud , siis olen on mu sõber arvuti, kus saan natuke auru välja lasta. Nii et jah, ma ei tööta hooldekodus, mul on keskmine puue seoses vanematehooldusega tekkinud depressiooniga ja kroonilise alaseljavaluga, sest ema tuleb tõsta ja keerata vanni ja sealt välja sikutada. Vabandan, kui kellegi tundeid riivasin. E. Ilves ei ole tõesti minu probleemides süüdi.
põhjuse leiab alati3. mai 2016, 09:39
Jah kilod tulevadki juurde lihtsalt, kui koguaeg näksida ja vähe liikuda. Võime pugeda ükskõik millise teooria taha, olgu selleks siis kas või idamaade filosoofia.Kui sa ikka ei kuula enda keha, siis ei kuula keha ka sind, sest kuulamise eiramine on kõige mugavam ja mis siis ikka öelda on kui et, no lihtsalt tuli.
Malle3. mai 2016, 08:50
Tal on arstidiplom, aga nii vanalt ei ole enam kerge arstina tööle saada, nooremad on ees ja tal pole praktikat jne. Arvan, et ta võiks minna hooldekodusse hooldajaks, seal saab füüsilist koormust, saab oma oskusi rakendada, saab ka midagi tõeliselt head teha, mitte üksnes eputada. Hädas olevad tuhanded eesti inimesed ootavad Sind, Evelin Ilves!
armas Malle3. mai 2016, 09:12
Minge elage oma pahameel kusagil mujal välja...ja kõige parem kui teeksite seda kusagil hooldekodus hooldajana :)!
Mina3. mai 2016, 09:53
siit küll mingit pahameelt välja ei loe ja kas siis hooldekodus töötada on häbiasi?
3. mai 2016, 10:17
Malle töötabki hooldekodus, sellepärast oskab soovitada. Aga selline Malle on tegelikult iga hooldekodu jaoks suur õnnetus, sest õel inimene ei sobi sellisel kohal töötama.
minu armas vanaema3. mai 2016, 08:40
kurtis ka alati: ma ju üldse ei söö, aga muudkui kaalu tuleb juurde. Tegelikult käis elu nii, et hommikust õhtuni toimus pidev toidu näksimine ja vahepeal siis korralik lõuna ja õhtusöök. Ta oli väga hea kokk ka. Ja laste ülejäägid tuli ju ära süüa. Korralikku toitu ei saanud ometi sigadele anda.
Eks see liigne kaal on rohkem liigse söömise tulemus. Kalorite manustamine ja kulutamine ei ole tasakaalus. Arstina peaks Evelin ka seda teadma, et kehas olevad rasvarakud kohe salenemise järel kehast ei kao, vaid jäävad ootele. Selle kohta on öeldud, et rasvad tahavad rasva tagasi. Seega salenemine ei ole ühekordne kaalust alla võtmine, vaid pidev töö pika aja jooksul. See, mis lipsti läheb, tuleb ka lipsti tagasi. Eriti lihtsalt siis, kui jala ei käi ja midagi mõistlikku teha ei ole.
maamees3. mai 2016, 08:03
Evelin,ela oma õpetussõnade järgi,mida sa omal ajal suure kisa ja käraga jagasid.Teisi olid küll kärme õpetama,aga ise endaga hakkama ei saa.
maamees3. mai 2016, 08:03
Evelin,ela oma õpetussõnade järgi,mida sa omal ajal suure kisa ja käraga jagasid.Teisi olid küll kärme õpetama,aga ise endaga hakkama ei saa.
no jälle!!3. mai 2016, 08:01
Ka 3. mai 2016, 06:59
Näha et ei ole õiget lihvijat
Dr. Aibolit3. mai 2016, 03:08
Jõudsin ära oodata, kui ilmub välja keegi, kes maailma näljahädale lahenduse leiab. Tore, et selleks osutus eestlane! Midagi ei söö, aga inimene kosub ja võtab aastaga lausa kümme kilo juurde.. Retseptiks on siis natuke stressi vaja ja ongi maailma näljahäda lahendatud. Peab kohe nälgivate laste juurde minema ja neile seda retsepti tutvustama.
Dr. Ztress3. mai 2016, 06:31
Ajaloost on teada juhtumeid, kus inimesed olid veelgi suuremas stressis ja näljapajukil, kuid siiski kaotasid nii palju kaalu, et lõpuks olid järgi vaid skeletid.
Kurb, kui inimene ise usub sellist jama. Ja veel kurvem, kui ta seda ka teistele kuulutab.
Ei ole mõtet asju mõelda keerukamateks, kui nad on. Tegelikult on lihtsalt: sissesöödud kalorid ja kulutatud kalorid. Ja kui see on balansist väljas, on tulemuseks kas kaalukaotus või kaalutõus.
3. mai 2016, 08:19
Ei ole asi kalorites, vaid ikka laiskuses. Piisab paarist kuust, kui sa mitte midagi ei tee ja juba rasv rullib.
Retsept3. mai 2016, 00:45
Mine siis Hiina imearsti juurde!
Malle3. mai 2016, 00:33
Kui nii palju juba kaalust all, siis tuleb see viimane 10 - 15 ka.
see3. mai 2016, 00:10
Kommentaari sisu Evelin on üks nõme enese esiletõstja.Ieva on tuhat korda soliidsem ja tagasihoidlikum.
to see3. mai 2016, 01:34
Mis Ieval eestlastega asja, Ievat ei huvitagi eestlastega suhtlemine, milleks talle seda vaja on.
Ieva abiellus muudel kaalutlustel, ega ta me rahvaga sauhtlema ei tulnud.
ikka leiab õigustuse2. mai 2016, 22:33
See jutt negatiivse stressi+ülekilode seosest on väljamõeldis. Kui on stress, sis isu ei ole ja süüa ei taha ning vastupidselt kilod just kukuvad. Oma kogemus.
to ikka leiab õigustuse3. mai 2016, 01:36
See on nii ja naa.
Olen stressiga alla võtnud ja ka juurde võtnud.
Olen märganud, stressiga läheb keha pingesse, kõht paisub, rasv koguneb.
Olen stressiga just rohkem juurde võtnud.
keha vastus3. mai 2016, 08:20
stressile sõltub inimesest ja olukorrast. Selleks, et end 10 kilo raskemaks süüa, peab ikka vaeva nägema. Raseduse ajalgi tuli ainult 12 kilo juurde. Aga eelkommijal on õigus, kaal võib nii kaduda, kui juurde tulla. Oma kogemus erinevatest stressiperioodidest.
to keha vastus3. mai 2016, 18:59
Selleks, et 10 kg raskemaks süüa, peab vaeva nägema ????
Kaal tuleb tegelikult imelihtsalt ja täiesti märkamatult.
Võtsin kunagi juurde 15 - 17 kilo kolme kuuga ja ise ei märganudki, tuli nagu iseenesest.
Sõin lihtsalt õhtuti praekartuleid ja ei saanud arugi, et muudkui paisun.
Aga alla võtta, vot selleks vaja kõvasti vaeva näha.
hm2. mai 2016, 22:13
Milleks sellist plära kirjutada? No keda selle naise juurde tulnud kilod huvitavad? Mõistust võiks juurde tulla nagu kilosid, et ei eputaks muudkui meedias.
kohal?2. mai 2016, 23:02
Kommentaariumi-kräunats, tere! ---"Keda see huvitab?"...
stress 2. mai 2016, 22:09
kilod tulevad negatiivse sterssiga, see on tõsijutt. Dieedita palju tahad, ainult mullatoidule minek aitaks.
imelik2. mai 2016, 21:04
Ajakirjanikud on ikka ühe asjaga puusse pannud. Evelin Ilves ei ole ju arst. Kes ta üldse on,ei oska vist keegi öelda.
2. mai 2016, 21:21
Hariduskäik
1986 Saku Keskkool
1993 Tartu Ülikooli arstiteaduskond
Tartu Ülikooli Avatud Ülikooli majandusteaduskond (magistriõpingud; lõpetamata)
TÜ-st on vist ikka saanud bakalauruse, siis oli aastid vahet ja mõned aastad tagasi presidendiprouana käis ilmselt tema jaoks korraldadtud kolmekuulistel kursustel, kuhu oli siis veel otsitud mingi tosinajagu arste, kes olid küll valmis arstid, aga arstitöölt kaua ära olnud. Nende nimesid muuses ei avalikustatud. Ilmselt siis polnud lahutus veel päevakorral ja vaja oli, et presidendiproual mingi arstiharidus oleks.
Nii et E.Ilves nagu oleks arst, aga raviarstina töötada ei tohi. Mingi toidunõustaja jne küll.
to/2. mai 2016, 23:42
Evelin Ilves ei ole arst, sest arst on elukutse, mis eeldab kõrgemat meditsiinilist haridust. Haridus küll on, aga arsti-ametit pole ju proua kunagi pidanud.
Terviseteaduse bakalaureus – Bachelor of Science in Health Sciences (BSc).3. mai 2016, 05:12
Bakalaureuseõpe on kõrghariduse esimese astme õpe, mille eesmärk on üldhariduslike teadmiste süvendamine, eriala alusteadmiste ja -oskuste omandamine õpingute jätkamiseks magistriastmes. Õppe nominaalkestus on valdavalt 3 aastat.
3. mai 2016, 08:00
Arstiõpingutega on nii, et kui sa ei ole mingi aeg arstina töötanud (aga E. Ilves ei ole arstina töötanud päevagi), siis kaotad kvalifikatsiooni. Seda kvalifikatsiooniu ta nendel kolmekuulistel "arstikursustel" vast taastaski, aga arstina ta ikkagi kohe töötada ei tohi. Ja varsti on ka kordusõppusel saadud kvalifikatsioon läbi.Nii lihtne see ongi.
aita juba2. mai 2016, 18:30
Ajakirjanikud on lausa kiuslikud, et iga päev pr. E. Ilvest pressis naeruvääristavad. Paistab, et proua ise ei adu, mis liig, see liig ja ajakirjanikud kasutavd seda ära.
bb2. mai 2016, 19:55
Sorry. Tahtsin - panna, läks kogemata +.
Keegi ei ole kiuslik. Proua tahab ise iga päev pildis olla, vastasel juhul hoiaks suu kinni. Ja tõesti, igas ütlemises vihjab ta halvasti T-H Ilvese kohta, nagu ise oleks süütu ingel kesapõllul. Perekonnalõhkuja! Söö nüüd sama saia, mida mida ise kokku küpsetanud oled.
No tõesti!?2. mai 2016, 20:16
Kui proua vaid sooviks, et teda enam ei eksponeeritaks, olen kindel, et ta soov täidetakse. Mina küll ennast niiviisi iga päev alandada lasta ei sooviks.
Seni kuni kommitakse, tuleb ka kirjutisi2. mai 2016, 21:26
Kui ta intervjuud annab, siis teab ju kellele ja et asi läheb meediasse.
Mina ei poolda seda, et ajakirjanikud käivad FB-s urgitsemas, aga kui ise on ajakirjandusega suhelnud, siis on ju nõus nende artiklitega.
Ilmselt tal on ükskõik, mis temast arvatakse.
Presidendi naine olla oli ilmselt lihtsale naisele liiga raske ja on tema psüühikasse jälje jätnud. Loomulikult ajakirjanikud irvitavad, aga ise võiks STOPP öelda, sest tavalise inimesena pole tal mingit kohustust meediaga suhelda.
Keskealine naine2. mai 2016, 18:28
Olen Evelini vanune, samuti 48.
Kah sama probleem, kaalu tuleb, ise arvan, see võib ka vanusest olla.
Muidugi probleem sama.2. mai 2016, 19:02
Olen 13,5 aastane neiu ja iga aasta on juurde kasv ilmne. Seega, mida vanemaks, sda kogukamaks, poisid vaatavad juba viltu.
MINUL TÕHUSAD VAHENDID KAALUPROBLEEMIDELE2. mai 2016, 20:11
marador2. mai 2016, 18:27
Saa juba üle.. Ära tüütab see iganädalane Evelini ilastamine presidendi aadressil
pole viga2. mai 2016, 18:25
ei maksa muretseda, küll neid kilokesi veelgi tuleb. Sada kilo naise ilu
mammi2. mai 2016, 18:23
Mis loll ÖÖSÄRK sellel Evelinil seljas on...? Inimesel pole enam häbi raasugi alles....
xc2. mai 2016, 17:59
Evelin saab kõik tagasi,mida oam "heal " ajal teistele näkku paiskas .Siis oli aega vaid enesega tegelda,tuunida,tervislikult sööki valida,reisida,trenni teha. Muresid polnud, raha kui raba,juuksurid,kosmeetikud,kodubilised ümber sibamas. Rahva rahadega ostetud hilbud ja ehted küljes. Nüüd oli valus kukkumine tavarahva ääremaale. Seega on justkui loomulik,et enamik Eestimaalasi on ülekaalus,sest nad elavad pidevas puuduses ja äärmiselt suures stressis Kui muud pole salvestada,siis nahaalust rasvagi. Varsti võtab valitsus sellelt kah maksu.
...2. mai 2016, 19:56
Tublist ja tabavalt öeldud!
Söö juurikaid!2. mai 2016, 20:19
Varem tehti tervislik toit nina alla, nüüd mugib pitsat ja burgereid, pole ka ime, et kaal tõuseb :-)
Valter2. mai 2016, 17:48
Stressiga koguneb rasv kiirelt.
Mi2. mai 2016, 21:19
Nüüd tuleb tagasi see, mida ta ülbelt õtles arstide kohta, kes olevat ülearu paksud. On see inimene arst või mitte, aga sajatamine sajab tagasi.
alf2. mai 2016, 17:31
Uskumatu , millise idioodi järjekindlusega kirjatsura leierdab jälle seda Evelini. Ehk aitab juba.
to alf2. mai 2016, 18:30
Miks see kedagi häirib ?
Heameelega loen Evelinist. Olen ise ka sama vana naine, 48 sain hiljuti.
nagu rusikas silmaauku2. mai 2016, 17:04
"Te olete üleliia paks," teatab arst enda ees istuvale korpulentsele daamile. "Ma tean seda isegi," vastab daam nipsakalt. "Ma tean väga hästi, et minu kaalule peaks vastama pikkus kaks meetrit, kuid ma lihtsalt ei kasva enam pikemaks, kuigi söön nii palju kui vähegi suudan."
Juuli2. mai 2016, 16:57
Kõik need negatiivsed kommentaarid siin on inimestelt, kel endil midagi puudu, kes pole midagi saavutanud elus. Kadedus ja kes muidu võib olla ei saa sõna võtta. Negatiivseid ja õelaid kommentaare kirjutab inimene, kes ise ongi selline üdini negatiivne ja õel.
sa2. mai 2016, 17:03
tead omastkäest, paistab!
koosseisuline tolerant2. mai 2016, 17:05
to Juuli2. mai 2016, 17:25
Eks see nii ole. Inimesed on oma elumurede ja ebaõnnestumiste pärast pinges ja siis on neil võimalus siin ennast välja elada inimese peal, keda nad tegelikult ju ei tunnegi.
:-)2. mai 2016, 20:21
Läbi ja lõhki juba tunnen. Liigagi palju!
ja mida2. mai 2016, 18:12
see eksproua ISE on saavutanud, kõik teiste varal, mehe lõi teiselt üle, arstikutse nö. ostetud jne.mille üle tema peale kadedust tunda irw.
kas sa näe!2. mai 2016, 16:23
Evka on hakanud ka kräppi sööma!
Tjahh2. mai 2016, 18:52
Ise teeb veel toitumisalaseid ja joogalaadseid koolitusi. Kellele küll tema õpetusi vaja on?
Äkki kah rase?
Ma ei ole küll eriti tark aga2. mai 2016, 16:16
kas keegi oskab öelda missuguses kaalus peaks olema Evelini vanune inimene kes on omanud stressi viimane 25 aastat? Näe Evelin paljud elavad ja pole lõhki läinud. Mõni on kui kondikubu käib tugevama tuulega triikraud taskus.
2. mai 2016, 17:16
...on omanud stressi. Huvitav, kas see on nagu jalgratas ja nüüd pole tal seda või mingi lelu, mille on ära kaotanud ja polegi uuesti leidnud?
2. mai 2016, 16:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
to Vanamees2. mai 2016, 16:36
Mõni asi võiks koduseinte vahele ka jääda, te ei pea ju siin leheveergudel oma frustratsiooni välja elama.
Vanamees2. mai 2016, 17:06
Kes see oma tasuta elust leierdab,suur õpetaja! Tehku ise ka midagi,vaevalt suudab!
Vanamees2. mai 2016, 17:06
Kes see oma tasuta elust leierdab,suur õpetaja! Tehku ise ka midagi,vaevalt suudab!
Kuule Evelin2. mai 2016, 16:08
ütle nüüd päris ausalt kas ise võtsid telefoni ja helistasid Õhtulehe toimetusse ja praalisid oma üleliigse 10-11 kiloga??
Hope2. mai 2016, 15:54
Pole hullu midagi, naistel on see kaaluasi ikka kinnisidee. Evelin pole enam plikake ka, nii, et sellises eas võib ka 10-11 kilo üle ka olla. Kõige tähtsam on ikkagi rõõmus meel ja tänulikkus kõige selle eest, mis olemas on! Ka kilode eest, kui vaja :)
Hope-le2. mai 2016, 16:21
Kas tal on tänulikus kõige selle eest, mis tal on olemas? Ta elas ju meie kulul! Ja samas sõimas meid kogu aeg.
Hope2. mai 2016, 16:54
Ma räägin üldiselt, mitte Evelinist. Elus on palju rohkemat, kui pelk kaalunumber, millest kogu aeg ja igal pool jahutakse. Rõõmus meel ja tänulikkus kuluvad kõigile ära :)
Säde2. mai 2016, 15:48
Jätke ta lihtsalt rahule, tegelege oma eludega.
Naine2. mai 2016, 15:44
Nii ongi. Sooviksin teada, kas nüüd siis võiks ta vabandada kõigi nende ees, keda ta valimatult häbistama kukkus, kui end jõude olles ja avalikkusele koha kättenäitamiseks enda tuunima kukkus, mis ei olnud kohe kindlasti jätkusuutlik tegevus.
.2. mai 2016, 15:35
Aga mina tuletaks meelde talle, kuidas ta ülbas ja ärples, kui oma jõudeelu ajal sai rulluisutada, mingeid muresid polnud, ja hetkeks sai kaalu--ütleme: enam vähem normi kanti.
Kuidas ta tookord kõiki ülekaalulisi mõnitas, lubas lausa veidi trullakamad arstid töölt minema kihutada.
Ja nüüd : "....see lihtsalt tuli".
Ja tuleb veel. sest geenide vastu ikka ei saa.
nii lihtne ongi2. mai 2016, 17:01
Tädi suu lihtsalt matsutas, kaal lihtsalt tuli.
Nüüd meenutame heldimusega, kuidas Evka eesti arste hurjutas, sest need tema meelest liiga paksud olid.
Evelin Ilves+paksud arstid2. mai 2016, 15:33
15.4.2009 - Presidendiproua Evelin Ilves käis välja idee, et aasta pärast võiks Eestis valitseda olukord, kus meil pole enam mitte ühtegi paksu arsti.
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/evelin-ilves-voitleb-paksude-arstide-vastu?id=22843687
-
582. mai 2016, 17:53
Sain just 58, olen ülekaaluline arst, tunnen et mul on veel oma patsientidele palju anda. Olin veel 10 aastat tagasi sale, aga nüüd tee või tina, kaal ei lange. Liigu või dieedita nii palju kui tahad. Mida siis teha,eks ikka edasi elada.
2. mai 2016, 21:23
Sama siin. Aga tookord Evelini praalimist ülekaaluliste arstide suunal oli ikka väga vastik lugeda ja mõtlesin siis, et oota natuke, kõik, mis alla võtsid, tuleb peagi topelt tagasi...
56 2. mai 2016, 21:41
Võtsin aasta jooksel 7 protsenti kehakaalust alla. Vähendasin oluliselt süsivesikuid. Lõunaks ja õhtuks söön liha või kala ja juurvilja. Saiad ja koogid on vaid pidupäevadel. Nälga ei tunne, enesetunne hea.
2. mai 2016, 15:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
2. mai 2016, 15:45
Ei ole nõus. Kui inimene ei soovi, siis temast ka ei kirjutata. Eestis on näiteid küllalt.
2. mai 2016, 16:12
Paluks siis ka mõni näide.
15:45-le2. mai 2016, 16:12
naeris ja granaat2. mai 2016, 15:20
Mul tulid lihtsalt soolatüükad pärast lahutust.
Lihtsalt tulid.
Juku Pupp2. mai 2016, 15:17
Kas vähemalt eelmisest suur-olemisest mingeid riideid ikka alles on, saaks selga panna praeguses seisus?
Nyyd ajalehes2. mai 2016, 14:46
iga päev söögi alla ja söögi peale. Ehk peaks Ohtulehele tema päast boikoti tegema?
arstina tean,2. mai 2016, 14:45
millal ta arstiks sai? Arstiks õpitakse terve elu, temal 3 kuud ja arst valmis, nagu trollijuhi kursused!
Juku2. mai 2016, 14:44
Mehel tuleb ülekaal siis, kui on kuri naine ja krooniline rahapuudus - naisel arvatavasti laiskusest
Malle2. mai 2016, 14:44
Vahepeal oli Evelinist rahu, aga nüüd jälle igas lehenumbris. Ei tea, kas talle makstakse selle eest honorari?
vaata, Evelin, kõik solgi mis teistele ülekaalulistele kaela kallasid, tuli sulle endale tagasi ja tuleb veel2. mai 2016, 14:42
Ja nii ongi.
Sa olid eufoorias oma kaalu langetamisest ja materdasid teisi maha. Tubli olid, aga sul olid ka rahalised jm. vahendid.
Võta vastu see ülbus ja kõrkus, mida inimestesse külvasid. See tuleb nüüd tagasi.
vanaema2. mai 2016, 14:45
vanaema2. mai 2016, 14:35
Kuidas saab nende kilodega edasi elada? Õudne! Üleriigiline katastrofffff!
Vanaemale2. mai 2016, 17:53
Kui teil neid kilosid nii palju on, siis pigem tehke ikka trenni. Kerge sörkjooks on tervisele hea, viib mõtted mujale ja muudab meele rõõmsamaks.
Marjamets2. mai 2016, 14:24
10-11 kilo on üle ja läheb müügiks.
2. mai 2016, 14:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
MILLAL...?2. mai 2016, 18:09
MILLAL see Evelin oma PEREKONNANIME vahetab...? Või ei tahagi vahetada - ikka tahab "ILVES" olla....?????
Jass2. mai 2016, 14:09
Mure muidugi suur. Soovitaks tööle minna. Meditsiinivallas puuduvad töökäed väga oodatud. Jõudu!
Evka2. mai 2016, 14:30
Sanitariks ve? Ei, tänan!
Pilvik2. mai 2016, 14:04
..nujahhh,kui leiba sisse vohmida,siis muidugi tuleb kaalu,seda teab iga inime!...ikka laiskus ja lodevus....tekitab kaalu tõusu kaa
Oh jah.2. mai 2016, 14:40
Ikka vana Ilves süüdi :-) Mul oli ka 10 a noorem kavalaer, kilod kadusid kui nõiaväel :-)
14:402. mai 2016, 18:11
Lõõtsamängijast ei ole ilmselt suurt asja, et kilod ei lange..... Vaja tugevam pull vaadata....
Riisikas2. mai 2016, 13:38
Oi-oi, kuidas siis nii? Lihtrahvale sa seda küll andeks ei anna!