Keha

Söö mehe toitu ja kaota kaalu: paindliku dieedi aabits

Toimetas Vidrik Võsoberg, 23. august 2016 10:35

9 KOMMENTAARI

t
tore jutt/ 23. august 2016 17:55
aga laias laastus tohin ma siis süüa 350 grammi sööki päevas!? Väheks nagu ei jää või!? Ehk siis 140g valku, 60 g rasva ja 150 g süsivesikuid!
k
Kui arvutama hakkad,/ 24. august 2016 06:24
saadki teada kui "valesti" sa elanud oled. Ära tee väljagi, ja eladki õigesti.
n
No nii, M 65/ 23. august 2016 17:06
Ma pole elus kaloreid ega muid keerukaid asju arvutanud. Söönud olen loomulikult mehe toitu. Kartul, kapsas, liha. Leiba võiga, piima peale. Verivorste, tanguputrusid. Magusat alati. Ühesõnaga, olen kõigesööja. Hommikul ikka tugevamalt, õhtul nii, kuidas isu jätkub. Ja iial pole probleemi kaaluga, pole probleemi unega. Üldse tunnen ennast 65-se kohta igati hästi. Võib olla see kah mõjub, käin kalal, seenel. Viibin palju värskes õhus. Pean tähtsaks liikumist, võrdlemisi palju väljas. Miks pean omale söömist keelama kui liikudes raiskan energiat? Ja ega ma ei viitsikski neid tohutult paljusid õpetusi lugeda, ega numbreid jälgida. Selline pikk lugemine ja arvutamine röövib ju minult palju aega väljas olla. Nii, et ela tervislikult ja stressa ise vähem, eladki hästi.
r
Raivo/ 23. august 2016 15:18
See kalorite jutt on muidugi õige, aga sellise "väärtusetu" toidu söömise juures on juba ka üks miinus see, et koguse kohta on seal väga palju kaloreid. Seega kui keegi on harjunud palju sööma siis need 1800 kcal tulevad ikka väga kiiresti täis kui mingeid batoonikesi ja pizzasid sisse ajada. Tervisliku toiduga on aga jälle vastupidi, kogused on suhteliselt suured ja paljude jaoks saab kõhu iga toidukorraga väga täis, ilma kalorite piiri ületamata.
1
127kilo/ 23. august 2016 15:08
Kõige hullem on tühja kõhuga magama minna.
a
Aga siis hoiadki/ 23. august 2016 15:52
Õhtuks omale 200-300 kcal ampsu jaoks limiiti ja õgid selle enne magamaminekut sisse.
1
119 kg/ 23. august 2016 14:31
Tabelisse toidu kalorsust pole raske panna. Mul on selleks Samsungi S Health :) Palju raskem on uinuda, kui 1000 kilokalorit on iga päevaga defitsiidis. Jne.
o
Ometi midagi normaalsemat/ 23. august 2016 11:11
Eriti meeldib mulle: "Ära muretse toiduaegade pärast. Söö siis, kui tahad, olgu 2 või 6 korda päevas".
Ma ei kujuta ette miks need toidunõustajadalailma soovitavad mingeid vahepalasid. Kas tõesti peab seedetrakt pidevalt töös olema ja soolestik mingit massi täis?
Vanasti, kui kõik tööl käisid, söödi hommikul kodus mingi amps, lõunatunnil tööl ja õhtul kodus. Keegi ei hädaldanud vahepeal, et vaja midagi suhu pista, muidu nälg muttab maha.
Muidugi siis polnud ka neid E-aineid, mis psüühikale mõjuvad ja õgima ajavad - toit jõudis tarvijalt letile ja õhtuti poed olid tühjad, seega söödi värsket kraami.
See on ka selge, et inimene peab sööma seda, mida tahab - aga mõõdukalt ja magusa kraamiga liialdada ei maksa.
i
Inimesed on erinevad/ 23. august 2016 15:55
Osale sobib kord päevas süüa. Teised tahavad pidevalt. Söödki nii, kuidas ise tahad.