Uudised

Sooduspakkumiste portaal niihea.ee algatas koostöös SA TÜK Lastefondiga kampaania, et koguda annetusi harvaesinevate haigustega Cassandra ja Christoferi toetuseks.

Laste toetuseks saab niihea.ee portaalis kuni 30. detsembrini soetada vautšereid hinnaga 2, 5, 10 või 20 eurot. Selleks tuleks portaalis niihea.ee üles otsida alajaotus "lastele" ning valida sealt toetatava lapse nimi ning sobiv summa.

LAHTISED HAAVAD JA PIDEV LÄMBUMISOHT: nelja-aastane tüdruk põeb üliharuldast haigust, mida esineb ühel inimesel miljonist (39)

LISA KOMMENTAAR

Heasoovija28. detsember 2016, 09:03
Kallis Cassandra perega! Soovin Sulle kõike paremat. Sa olev väga vapper!
27. detsember 2016, 19:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ei noh27. detsember 2016, 19:52
Kuidas midagi sellist üldse suudad sa siia kirjutada!
häbi sulle28. detsember 2016, 03:42
küll looduslik valik sinu kord üles leiab , ära muretse
???27. detsember 2016, 17:15
Kust pidi nii väike laps sellise jäledahaiguse korjama? Selge see, et tegu on kaasasündinud haigusega, vahest mingi geenurikkega. Kaasajal on ju nii palju võimalusi enda või oma laste tervist rikkida. Kiirgusfoon, kodukeemia, igasugu e-aines, hormoonid ja geneetiliselt muundatud toiduained. Ravimitega liialdamine. Igasugu kahtlased toidulisandid. Imearstid. Jumal teab kust turismireisilt korjatud eksootilisedd haigused (näiteks kas või zika viirs) Lisaks ebaterved eluviisid. Stressid, mõnuained, tubakas, alkohol j.n.e.
mõnuained27. detsember 2016, 17:27
Kas mõtlete meelemürki?
27. detsember 2016, 15:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To hetk27. detsember 2016, 22:35
Lugesin kogu artiklit lehest. Tahad öelda, et eesti ja inglismaa arstid ei saa haigusele ravi kuid sinu vanaaegsete rahvameditsiiniraamatute lappamine aitab?? Anna teada kui midagi leiad, see on geneetiline haigus.
maamees27. detsember 2016, 12:37
Ilmselgelt med.-preparaatide jääknähud,mis imepisikeselt A-4 ulatuselt rohtude-retseptide all kirjas on.
no mida27. detsember 2016, 12:21
miks kõik haigused tuuakse lehte ja koos piltidega.Kui samas kirjutatakse et pole ravitavad.Ei aita ju ka rahaline abi kui ravi ei leidu.Kas tõesti meie arstid ei teeks midagi kui vähegi võimalik.See ei aita kui pildid lapsest ,kas ikka laps tahaks seda? Ehk jõuab arstiteadus nii kaugele ,et leitakse ravi.Kõike head kogu perele.
jääb mulje27. detsember 2016, 12:28
Et annetused on oodatud ja raha "ravib" kõik haigused, ka need, mille kohta on kirjutatud "ravimatu haigus".
Eih, 27. detsember 2016, 16:36
jääb hoopis mulje, et sina oleksid nõus sellist haigust põdema ise või lausa oma lastele soovima , kui vaid raha saaks.
Need vanemad kindlasti nii ei arva.
küll need arstid juba teeks ja hoolitseks,27. detsember 2016, 16:33
kui vaid raha oleks. Ilmselt jutt käib siiski leevendamisest vaid, kui juba öeldi, et ravimatu...hetkel. Võib olla tulevikus leitaksegi mingi ravi või tõhusam leevendus. Loodame väga!
A, kuidas see raha sulle nii hirmsasti hinge minna saab, kui keegi sinult vägisi miskit võta? Kui sa ei taha, ära maksa! Päriselt ka! Ära võta seda raha nüüd nii südamesse! No ausalt! Isegi, kui keegi ei anneta, siis sina ikka ju rikkamaks saa!
To no mida27. detsember 2016, 22:37
Tüdrukuie käib emaga iga mõne kuu tagant inglismaal mingit kude vms opereerimas mis aitab tal paremini hingata, inglismaale edasi-tagasi lendamine mitu korda aastas ei ole just odav lõbu.
eesti kodanik27. detsember 2016, 12:09
narkaritele raiskame raha aga tüdruku abiks laiutame käsi.
väga kurb27. detsember 2016, 11:26
... ja siis kirjutame ja katame hr. presidendi haiguskulusid.
27. detsember 2016, 21:15
Kas sinu haiguskulusid ei kaeta, tõesti või?
ossa lugu27. detsember 2016, 10:38
üldes ei saa aru,mis kirjutatakse ajalehtedes säärastest parandamatute haiguste käes vaevlejatest? Miks neid mõnitada,pilte lehte panna ja targutada Laste puhul on otsustajateks vanemad Kas on ikka õige,et nemad avalikustavad teise inimese hädasid? Kui on tehgemist haruldaste geenihaigustega,pole neile ju ravi Säärane raha kerjamine on kurjast Las saada abi ikkagi need,kel on paranemislootust.
haigekassa27. detsember 2016, 11:49
on neile, kel paranemislootust.
Annetajate abiga aga üritatakse ka neid järgi aidata, kel esmapilgul lootust pole.
Tegu pole mõnitusega, vaid appikarjega. Häda aja härja kaevu, rääkimata armastavatest vanematest, kelle laps kannatab. Õiged vanemad võitlevad viimse veretilgani. See ongi lapsevanemate töö.
Annetustepolitsei tuli välja, ma ei või, ise kindlasti ei anneta, aga silma peal hoidma nõus iga kell, et teised kannaks sinna, kuhu talle paremini sobiks. No, kui nad juba nagunii anneteavad, siis miks mitte sinu äranägemise järgi, eksole:) Küll oled sina alles "hea"!
haiguse käes?27. detsember 2016, 17:31
2627. detsember 2016, 10:36
kahjuks sünnib osa lapsi geenidefektidega, ehk meditsiini arenedes suudatakse põhjusi leida
Vanemad peaksid oma tervist väga hoidma,elama tervislikku elu, kui lastesaamine plaanis .
Meie keskkond on niigi saastunud,me ei tea,mida me sisse sööme,kanname riideid,mis keemiat täis,joome,siutsetame,tarbime narkootikume ja arvame,et meiega midagi ei juhtu Aga juhtuda võib meie järglastega. Kainet mõistust.
27. detsember 2016, 11:40
Pakud, et peaksid paljalt käima või?
Miks sa selle tüdruku teema all narkootikumidest räägid? Sinu jutt on hoopis teisele kaadrile mõeldud, aga nende lapsed tihti füüsiliselt tervemad, kui hoitud ja kaitstud inimeste järeltulijat.
Sinu demagoogia on ääretult rumal ja maitsetu.
kuule /27. detsember 2016, 12:42
Kas 100 või 0. Sinul vahepealset 99-t varianti ei ole. 26 räägib õiget juttu tänapäeva ohtudest. Aga sina süüdistad teda demagoogias,ise solgiämbriga vehkides.
27. detsember 2016, 16:23
ongi demagoogia, sest see on üliharuldane haigus, mis ei teki suitsetamisest või joomisest ega riiete kandmisest. See on hoopis midagi muud.
Kui lihtsalt tahate propageerida korralikke eluviise, siis kirjutage õpik või raamat, aga korralike vanemate õnnetu lapse teema all on see absoluutselt sobimatu. lausa irvitamine. Sest ühelgi suitsetajal-joodikul ja isegi narkomaanil pole sellist last.
A jaa, enne kui raamatut kirjutama tõttate, viige ennast põhjalikumalt kurssi, sest üldine targutamine ei pääseks mõjule, kuna meil on üsna head põhjendatud kirjandust võtta tervisliku toidu ja elu teemadel igale maitsele.
27. detsember 2016, 21:17
Kas 26 räägib konkreetselt sellest tüdrukust? Õpi loetust aru saama, mitte ära lahmi.
28. detsember 2016, 19:21
saan aru, et mitte sellest tüdrukust. Aga ei saa aru, miks selline üldine jutt, selle teema all. Seda üldist teavet teame me ju kõik, et ei tohi juua-suitsetada ja narkot tarbida, eriti ei tohiks seda teha raseduse ajal. Eriti ei tohiks seda teha raseduse ajal... Selge, kõik teavad seda ja enamus peab ka sellest kinni. Need, kes joovad ja suitsetavad raseduse ajal, ei tule siia teie epistlit lugema mitte kunagi, ega muuda oma elus mitte midagi.
Aga selle artikli tegelasi ei aita teie epistel kuidagi, ega aita ka järgnevat samasugust last mitte kuidagi.
Teil ei tasu minu peale solvuda, hoopis hullem on vanematel, kes pole joonud-suitsetanud ega narkot pannud, kuid vaatamata kõigele sünnib haige laps ja siis nende teema all tuuakse näiteid stiilis, et olge teie teised korralikud, siis ei juhtu mindagi sellist.
ss27. detsember 2016, 09:43
kas sel ajal ei tehtud juba keeniteste?
?27. detsember 2016, 14:11
vigade parandus27. detsember 2016, 09:24
mitte "erve", vaid "terve"
kuumees27. detsember 2016, 09:22
Huvitav,tahaks väga teada, mis on erve mõistusega mõtlemise järgi haiguste, nii kergete kui raskete, põhjus? Jumala viha, massoonide vandenõu, looduslik valik?
Pisikesele tüdrukule ja tema perele soovin palju vaprust ja lootust.
Cassandrale;27. detsember 2016, 09:15
soovin, kullake, et leitakse või on leitud ravi ka Sinu pahale haigusele, mis aitab Sul tulevikus maailma hoopis rõõmsamini avastada ja oma elu lõbusamalt elada. Head saabuvat aastakest Sulle.
tehnik27. detsember 2016, 09:04
Lahtised haavad? Kas tõesti ei oska tänapäeva meditsiin tüdruku verd sedavõrd hüübima panna, et need ei veritseks ja saaksid mingigi sidekoe peale? Ma ei ole küll arst, aga kaltsiumi fibrinogeenist võiks ehk abi olla?
õde27. detsember 2016, 09:41
Lapse problöeemiks ei ole vere hüübimatus ja haigus ei ole seotud hemofiiliaga. Probleem on halvasti paranevad haavad,mis tekivad villide lõhkemise tagajärjel. Villid ongi selle haruldase haiguse põhisümptom. Kui selle ravi oleks nii lihtne ja piisaks vaid fibrinogeenist,poleks ju mingit muret.
ei midagi muud27. detsember 2016, 08:37
kui tubli 6htuleht oma tasulise loetavaga...yritaks muidu aidata
armas tüdruk.27. detsember 2016, 07:43
kahju, et jutt on tasuline... jõulutunnel, jõulusoojus, ...veel mõned tunded oleks seda piigakest kindlasti aitama pidanud.
Vana ema27. detsember 2016, 14:22
Oleksin ka kindlasti annetanud kui oleksin saanud artiklit lugeda. Paraku EI OSTA ühtki tasulist artiklit, loen vaid kommentaare. Pension lihtsalt ei pea vastu kui hakata neile ei tea mille eest maksma.
Vanale emale27. detsember 2016, 16:50
Artikli pealkirja juures on täpselt selgitatud, kuidas annetada. Tasub pealkirjast ja kommentaaridest kaugemale lugeda.
kus on kirjas?27. detsember 2016, 17:19
vanal emal on õigus. ja vana ema on tubli naine, et ei osta tasulist lehte. respekt.
Aadu27. detsember 2016, 07:10
Villide teke ja hilisem lõhkemine, koos kattekoe kadumisega on siiski sagedasem. Jama on muidugi kui juba noores eas hakkab asi pihta. Asi on progresseeruv ja lähedastele üsna koormav. Hormoon veidi kergendab haiguse kulgu kuid doseerima peab kindlasti vastavalt haiguse tsüklilisusele.