Kui sa kohaliku omavalitsuse poole ei taha pöörduda, siis püherda edasi poris, sest just kohalik omavalitsus on see, kes kõik teed korras peab hoidma või nõudma raha teede parandamiseks, ega sulle keegi appi ei tule, avaldus valda ja nõudke tee korrastamist, sest lastele on ohtlik selline tee või nõudke Kadrilt sinna tasuta buss.
Eesti külateed tuleb korrakliku killustikukattega korda teha, truubid tee alla paigutada, et vesi saaks ära voolata ja teed asfalteerida, see on ette nähtud euroopa liidu poolt ja rahad selleks eraldatud, hakka tööle simpson!
Selle teel lõhkusid metsaveokid vaatamata kaalupiirangule Toimetatakse salaja Ka reporter Traks teab seda suurepäraselt,aga oli võimalik asi oma tõekspidamiste jõrgi üles võtta.Iseasi on ,kes kontrollib ja karistab pahategijaid.
Okupant Oss lasi 100 milli lätti minna oma puuduliku ajutegevusega millega oleks 100 km kiirteed ehitada kuid metsateid 1000km.Palju õnne sotside valijatele
See Taro on hullem tegelane kui mina-muudkui pläkutab ainult ja vahtu ajab.Valla teed nii hullud,et enam õlle järgi poodi sõita ei saa.Pidin seda neljakäpukil tegema.
Kas see tee on alles nüüd selliseks muutunud või on see probleem ikka pikem olnud? Ja no lihtsalt huvi pärast küsiks, kas ka eelmiselt valitsuselt nõuti sama resoluutset tegutsemist?
Teeme aga tasuta transpordi ja nii jäävadki köik teed korda tegemata.Köik see tasuta jutt on täiesti läbimötlemata maa tasandil.Möeldakse vaid suuri linnu,aga maal elab ka palju inimesi
Keegi ei viitsi oma tööd teha, EList on raha olemas, aga seda ei kasutata täies ulatuses. Antud olukorras on selline tee veel aksepteeritav - seal väikeses külas ei ela peaaegu kedagi, mis see pere üldse mõtles, kui kolis sinna kolkasse? Täpselt samasuguseid teid on Eestis aga ka paljudes suuremates külades.
sõitsin pikka trassi ühest Eesti otsast teise ja ei jõudnud ära imestada, kui palju metsaveokaid vastu tuli. PRAEGU-keltsamineku aeg. Kuskil metsavahel on ju need autod täis laaditud ja siis mööda külateid täislaadungiga sõidetud. Mis nendest külateedest järgi jääb?
Palgiautod jälle liikvel olnud. Võrreldes Siberiga pole hullu. Eesti peab greidereid tootma hakkama. Kruusaaugud on kah superärikad kokkuostnud. Kõik tulebki sisse vedada.
Kus on nüüd põlvamaa esindajad :-D palojannid liugased ja kõik muud. Sünnitusmajad kinni,riigiteed lagunevad. Raha ei põle. Blondiin hakkab tunnelit uuristama põtra...
aga iga aasta valimistel valite samulontruseid. see, et reform 17 aastat koos kõverkaela partsuga riigi okupeeris ja vaesusesse saatis on juba meelest läinud. kohalikel valimistel valite ikka kohalike autoriteete jne. laske edasi matsikari, aga ärge vinguge
aastal ei saanud kaks kuud maakodu lähedalegi sest metsaveoautod oli tee nii pekki keeranud.Sel aastal täpselt sama jama,ei maksa mõeldagi,et maakodu ligi pääsed.Keskerakond hoolib,ainult kellest.
See igakevadine paarinädalane kruusateede lagunemise aeg tuleb lihtsalt üle elada. Autoga lihtsalt ei pääse igale poole,, sest osaliselt ülessulanud tee ei lase vett allapoole maa sisse ja ülessulanud osa ei kanna autot. Ei ole häda ka lastel, sest mõnisada meetrit jalgsikäiku ei ole paari nädala jooksul just suur koormus. Mis puutub aga Taro oma hoovist väljasõitu, siis kui mees ei ole taibanud sissesõiduteele koormat killustikku ja teist kruusa laiali laotada, on küll see mehe oma hooletus. Sellise suhtumisega mees peaks teiste elama õpetamise järele jätma.
lihtsalt üle elada! Miks ma peaksin? Kütuse hind tõuseb st. aktsiis tõuseb midagi pean ka vastu saama. Ja ma ei taha rohkemat, et saaksin sõidetavat teed mööda tööle ja tagasi, et maksta riigile kohustuslikud aktsiisid ja muud maksud ning ise ka söönuks saaks! Mina ei räägi paarisajast meetrist, räägin kilomeetritest. Mitte ükski riigifirma ei maksa mulle kinni löökaukudes lagunevat autot, tööandja jaoks pole läbimatu tee puudumise põhjus. Me ei ela hobuvankrite ajastul. Riigifirma metsaveokid rallivad ülekoormatutena nii kuis jaksavad, piirang pannakse peale siis kui enam pole mõtet. Ja kui minu värava taga on riigitee siis mina sinna kruusa ei osta! Ma olen selle kruusa sajakordselt juba kinni maksnud maksudena.
Alates sellest ajast kui refid ja nende lakeid voimul algas tegelik hoolimatus kohalike teede suhtes ,sest nagu teate rahad laksid miljardite kaupa kas varastamiseks voi siis idiootsuste ellu viimiseks .Lisaks tanage oravaparteid selle eest ,et riigis pole toimivat majandust ja palgatootajate palgad on tanu kartelli mangimisele hoida madalad ,et elamiseks vahe ja suremiseks palju . Pole motet suudistada veoauto juhte selles ,et teevad tood ja samas makstakse makse ja pigem tundke huvi kuhu on aastaid lainud maksudeks makstud raha .Selle artikla aetakse jarjekordselt linnas kivide peal elavad tarkurid tegutsema mille tulemusena on varsti tulemus selline ,et pole valjaspool magalarajoone elajatele miskit vaja .
aga see ongi realsus Eestis. Minge sõitke veidi linnast ja põhimaanteelt kõrvale ja siis näete reaalset elu. Minge vaadake teid suvalises linnalähedases maakohas. Kõige suurem probleem selle juures on, et ka kiirabi või tuletõrje ei pääse inimesteni et vajadusel õigeaegselt abi anda ! Selliseid teid on Eesti täis, aga midagi ette ei võeta. Rasked metsaveomasinad lastakse kruusateedele "erandkorras", need künnavad tee üles ja kui lumi sulab ja märjaks läheb, ongi teed sellised.
Kas Sinu arust on õigem kahe lapse pärast loksutda 50-kohalist bussi? Naabermaades on selline vedu toimunud juba aastaid taksodega - muidugi omavalitsuse kulul.
Sa ei ole kindlasti Tallinnast välja saanud! Rahvas teab, kui palju on tegelikult viimaste aastatega just teid ehitatud. Muide, peamiselt Euroliidu rahadega. Keskajas oled sina oma Venemaaga.
Kõik ei ole põllul elajad, kel selline probleem. Meie elame metsade sees, päris talus ja mure sama. Bussid siia kanti ei käi, olgu nad raha eest või tasuta. Koolibussid samuti. Aga hommikul pean 3 last kooli viima ja pärast koju. Aga kuidas? Vald probleemist teadlik, aga lahendust pole. Roopad on juba 40-60cm sügavused, kehva tee umb 2-3 km. Vesi ja pori.
Kuhu see meie punavalitsus selle kütuseaktsiisi siis paneb? see pidi minema teeehitusteks ja teede korrashoiuks? Suunavad kuskile toetusteks seakasvatusse?
siis küsiks, et kuhu kaukasse see teekasutusmaks liigub? Ja kui siis need tsellutehase rekkad 60 t peal hakkavad mööda meie olematu aluspõhjaga teid vurama, siis ei pääse varsti keegi enam kuhugi. Aga eks selle probleemi peab lahendama ilmselt mingi teine valitsuse koosseis.
Taro tehku oma koduhoov korda pöldudel kiva küll millega seda teha veneajal korjati käsitsi kiva kärusse ja köik pölluservad neid täis6. aprill 2018, 08:36
teagi, kuidas praegu see asi käib. Keskkonnaamet muudkui valvab, et keegi kusagile mingeid kive, kruusa, ehitusprahti-kive ja muud täidet ei vea, et äkki on ohtlik jääde. Mõni ahjupott pealt tahmane ja haiseb ja naaber kohe kaebab, et kahtlane materjal on täiteks veetud.
Kas sa ei oska lugeda, või on raskusi loetust arusaamisega? Õuest sai ta ju välja, aga kaugemale mitte. "...koduvärava juures risti teele jätta, kuna tal ei õnnestunud masinat porimülkast läbi rallitada ja päästvale asfaldile jõuda. "
Vene ajal veeti iga paari aasta järel talviti kruusa teedele peale ja teed olid enam vähem.Nüüd pole juba aastaid seda tehtud.Ja see mis veetakse pole enam mingi kruus.
vanasti greiderijuht teed lükkas, siis ta teadis, mis ta teeb. Preagu lükatakse tee tasaseks küll, aga servad on kõrgel, vesi koguneb tee peale ja lükkamisest pole tolku. Kui sajab, siis nädalaga on endine auklik mülgas. Sellepärast vist neid poolteise meetri sügavusi eurokraave tehaksegi, et loodetakse lohkus kruusateelt vee äravoolu. Paraku see ei näi töötavat. Meil on alupõhi hoopis teistsugune kui Euroopas, puha pehme. Ikka vajub laiali.
maasturid jagada valdades ligipääsmatutes kohtades elavate inimeste vahel ära, liisinguid võivad riigiisad edasi maksta. Tallinnas tasuta bussisõit las sõidavad.
Tee kate on ehitatud valest materjalist. Puudub kivi, mis tee kandma võtaks või katendi kõik kivid pulbriks jahvatatud. Paistab savi olevat küll ja veel, piisaks 20-32mm killustiku peale toomisest. Kohe tekib küsimus, kes maksab?
kui savitükid on jäetud tee muldkehasse külmumissügavusest kõrgemal, siis need tükid sulavad teisiti kui ümbritsev pinnas ja lõhuvad igal aastal tee ära, paranda palju tahad. Selline teeosa tuleks üles võtta ja uuesti ehitada. Kui liiklus on hõre ja autod kerged ning talv on olnud suhteliselt soe (nagu meil viimastel aastatel), siis lõhub külmakerge teed vähem ja sellepärast ehk igal pool ei panda seda tähelegi. Raske on leida ka õige kvaliteediga kruusa. Ei kujuta ettegi, kust seda RB jaoks tooma hakatakse.
see Taro näib üks veneaegne tegelane olevat, vaid seletab. Selge on see, et riigi, st maaanteeameti hooldada olevad kruusateed on siiski läbitavad. Probleemiks pigem vallateed. Miks siis härra maavanemana töötades ei võtnud teemat käsile? Olen Põlvamaal mitmes kohas näinud, kuidas vallateid on ehitatud puhtast liivast. Ei pea just eriline taibu olema taipamaks, missugune on liivatee märja ilmaga. Rääkida võiks ka sellest, kui palju kohalikke teid enne talve hööveldati, taastamaks tee profiili.
Ei pea ka taibu olema, et kagus eio legi kunagi paljusid teid olnud, mis igal aastaajal sõidetavad on olnud! Mine käi Saatses, Rjabtsovos, Lüübnitsas, kas või Sesnikis või Tonjas- ja ei saa ka jeebiga läbi.
KOMMENTAARID (110)