Eesti uudised

Heategevus maksunuia all: riik võtab vähifondiltki hiigelsummasid (144)

LISA KOMMENTAAR

to ra13. veebruar 2019, 13:33
ei valinud, ID kaart valis
to To 11:32 / 17. mai 2018, 13:3213. veebruar 2019, 13:33
Kulla inimene, annetajad annavad riigile raha, millega riik ie hakkma ei saa, miks krt peab selle eest raha vütma ?? sama hea ma laenan sõbrala raha ja selle eest võtab sõber rohkem raha, et ma talle laenu annan
Martin29. detsember 2018, 11:52
See on tõeline HÄBI! Kas ei leidu 101 Riigikogu liikmest inimest, kes selle vastu oleks ja tegutseks selle nimel. Meie meditsiin on suletud ringis, valvur, et riigikassa raha ei raisatakse mingite haigete peale. Haiged ja vanad on ühed igavesed raha raiskajad, neid lastakse sisse haigekassa ringi iga kolme kuu järel. Vat sellepärast ma valima ei lähegi, pole ühtegi erakonda, kes selle haigekassa prügisse viskaks ja inimsõbraliku meditsiini looks.
Vasja20. mai 2018, 17:11
Vahet pole kes võimul, varastavad kõik!
17. mai 2018, 21:18
Stop! Mille eest on maksnud riigile? Palgamaksud? Käibemaks? Dividendid? Äkki saaks selgitust. Niisama annetustelt pole midagi vaja maksta!
Juss18. mai 2018, 00:00
Kui füüsilise isik teeb annetuse sissetulekust, millest on Eestis tulumaks kinni peetud, siis ei pea saadud annetuselt tulumaksu maksma. Kui annetatud raha eest osteti kaupa (ravimeid, sidemeid jne) või teenuseid, siis tuli maksta käibemaksu ning teenuse osutaja pidi saadud rahast haige hooldajale või oma töötajatele töötasu maksmisel riiklike makse maksma
to Juss18. mai 2018, 15:32
ja kas see on sinumeelest õiglane, kui ma annetan juba selle eest, mida riik ei suuda teha ja võetakse selle eest ikkagi minult raha ?
Fkn17. mai 2018, 20:17
Tyra see riik läheb iga päevaga aina hullemaks ja siis need suured ninad seal mõtlevad oma ostetud haridusega et ei tea küll miks noored ei taha eestis elada vaid kolivad teise riiki ja hakkavad seal tööl käima, paras kõik need riigipead kinni panna, või siis seina äärde ja maha lasta
Fkn17. mai 2018, 20:17
Tyra see riik läheb iga päevaga aina hullemaks ja siis need suured ninad seal mõtlevad oma ostetud haridusega et ei tea küll miks noored ei taha eestis elada vaid kolivad teise riiki ja hakkavad seal tööl käima, paras kõik need riigipead kinni panna, või siis seina äärde ja maha lasta
K.P 17. mai 2018, 18:33
Ma olen sõnatu kui küüniliseks võib asi veel minna
ra17. mai 2018, 16:37
Mis te virisete ise valisite punaseid.
Pensionär17. mai 2018, 15:52
Südameapteegis maksavad Soome optikafirma lugemisprillid 7 - 8 eurot
17. mai 2018, 14:27
Eesti riik kaob varsti -mulle isiklikult tundub nii
villu17. mai 2018, 12:59
selline inimvaenulik riik tuleb koheselt koos riigi valitsejatega rohujuure tasandil hävitada. mida kiiremini seda parem.
uss17. mai 2018, 12:13
Kui Haigekassa asja üle võtab, siis kaob vähifondist veel rohkem raha, sest valitsus kasutab Haigekassa rahasid muudeks kulutusteks, millisteks täpsemalt, ei oska keegi öelda.
Irw17. mai 2018, 12:30
Pensioni on vaja maksta,kust raha tuleb sellest mitte üks sõna.
17. mai 2018, 11:49
Väga kahju, et rahvas ise valis sellise valitsuse
Ei valinud17. mai 2018, 12:33
Meil trikitatakse kohtadele siiski need keda vaja, mitte rahva valikul. Kes rahva valitutena aga siiski saavad kohtadele, neid materdatakse nii, et nad ei saaks midagi teha.
11:4917. mai 2018, 13:31
Tahate pensioni, ravimeid, toetusi, koole, teeremonti jne. Kus see raha kõik tulema peaks teiemeelest? Et aga tuleb ja tuleb seda raha niisama? Arvad, et kuskil on mingid suured rahamäed kasvamas mida te ei tea :D???
A5Anonymous17. mai 2018, 13:55
No raha saab kasvõi omadest "palkadest". :) Üks normaalne palk, mida nad igati normaalseks peavad ju 400 kuni 500 eurot nii, et lahutada nende palkadest maha, siis saab ühe vandi kohta juba kopsaka summa.
Mis see on sinu arvates normaalne, et tõmbavad endal lipsu ette ja joovad mitu tuhat eurot maksvat veini rahadest, mida nad tööga ise välja ei teeni? Annetuste pealt ve ka. :S Rõve lihtsalt!
Arvan17. mai 2018, 14:38
kui riigiteenistujad saaksid samadel alustel puhkust ja puhkusekompensatsiooni, kui tavaline tööinimene, juba sellest saaks kokku hoida kobeda kopika. Nõmedad seadused tuleb kõik ümber teha, et muidusööjad niisama lisaraha ei saa. Kes need arulagedad kompensatsioonid välja mõtles? Et neid pärdikuid rahva kukil liiast on, sellest ei hakka rääkimagi. Haigete inimeste toetamise pealt endale maksu krabada on lihtsalt ebardlik.
..17. mai 2018, 11:32
Seadust saab alati muuta! Ja jutt, et peab maksu võtma, ei päde. Või teatud ametnikud, kes on seadust rikkunud, on sunnitud!! hüvitised vastu võtma, või üldse mingid kummalised hüvitised kui teatud ringkonnast ametnik/riigikogulane töölt lahkub jne.. Sellised seadused tuleb kõik üle vaadata ja korda teha.
To 11:3217. mai 2018, 13:32
Siis pead olema valmis, et see raha tuleb mujalt ju. Aktsiisid jne. Raha ei teki niisama. Vali siis teenus millelt oled selle eest nt rohkem makse nõus maksma!
17. mai 2018, 11:19
Järelikult tuleb mingit seadust natuke muuta ja kõik ! Nii lihtne see ongi . Aga TERVITUS KÕIGILE neile , kes antud artikli peale lasid oma süljenäärmed valla . Lp. tatistajad , näiteks Soome või USA maksukäärid on veel nõudvamad kui meile Eesti omad .
Lihtsalt teadmiseks18. mai 2018, 00:04
Eesti maksukoormus on EU suurim. Kas sul endal jäi tatt sellise uudise peale ikka rinnale voolama?
Mujalt17. mai 2018, 10:52
Julgen öelda, et armastan Eestimaad, kuid vihkan seda riiki! Hea, et mu maksud ei lähe sellele riigile.
17. mai 2018, 11:31
Aga mis riigile su maksud siis lähevad ? Missugust riiki sa siis julged armastada ?
Loodan, ...17. mai 2018, 15:55
....et soovisid kirjutada, et vihkad selle riigi valitsust? Riigijuhid on need, kellest sõltub rahva elu.
tibu17. mai 2018, 10:39
huvitav, huvitav... kui minaq n äiteks tahan kinkida kellegile heategijana ühe summa raha ja mingi moodustis nimega riik tahab asllelt maksu, SIIS kuskohalt võtab riik selle õiguse niiviisi toimida?
ma arvan,et rahvas kui ta valis riigikogu, siis ei andnud ta sellel organile õigust toimida rahva tahte vastaselt?või kuidas?
Mujalt17. mai 2018, 10:54
Jah, kuskohast võtab riik selle õiguse? Rahalt/palgast, mida sa annetad, on ju kõik maksud eelnevalt makstud. Kas ei ole tegemist topeltmaksustamisega?
Pp17. mai 2018, 17:55
Riik ei võta makse mitte annetustelt, vaid annetuste eest ostetetud RAVIMITELT. Palun õppige lugema, inimesed
aktsiiside tõstmise viga ei tunnistata ja17. mai 2018, 10:36
otsitakse uusi maksustamise võimalusi selle asemel, et majadusseadsute järgi aktsiisid paika panna (langetada). Lihtsalt nii krdi jonnakad ametnikud.
ARVAJA17. mai 2018, 10:27
Mis riigis me küll elame? Rahvas aitab haigeid, aga mitte riiki. Peab hakkama ainult nimeliselt annetama, siis riik ei saa tuhkagi.
To 10:2717. mai 2018, 13:34
Selle kavalusega kanntad sa vaid ise. Mis sa arvad, kust haigekassa raha tekib, et ragimeid soodsamalt saada jne?
Maffia17. mai 2018, 09:53
Its just business, nothing personal.
Eesti 200 aitab17. mai 2018, 10:26
Tõnu Saar 40 minutit tagasi
Mulle jääb arusaamatuks, kes on need Eesti 200 toetajad? Hääle prügikasti viskamine pigem. Praegu oleks oluline töövõimeline valitsus taastada ja need odava populismi bojaarid ja idanaabrile liputajad minema pühkida. Seda aga paraku mingite tõusikutega ei tee.
Eesti 200 on tegija nagu seda oli ka Respublika koos jukudega.
Idanaabrist18. mai 2018, 00:06
Venemaa on meie ainuke lootus ellu ja alles jääda.
VANA JA TARK17. mai 2018, 09:47
Kõik avalikud teostatud rahaliigutamised on ju igas riigis maksustatud, mida ometi siin imestada!?
Varsti tuleb nagunii kinnisvaramaks, mis pole mujal riigis ka mingi uudis...
Näiteks mitmeski edukas riigis on ka ületunnitöö topelt tulumaksustatud...Ainus häda on, et meie palgad on keskmiselt väiksemad, samas pole ka neid makse kõiki ,mis mujal, veel...!
memm17. mai 2018, 11:43
elu ongi ülekohtune ja just nende inimeste suhtes,kes käivad korralikult tööl,maksavad makse,teevad heategevust jne. Toon näite-olen noor õpin hoolega ja lähen tööle-palgalt maksan makse,hakkan raha koguma ja ostan maad ja maja.Jälle hakkan makse maksma,et nii tubli olin et maa ja maja ostsin.Ja sellega kaasneb veel karistus et talvel pean lund rookima ja suvel muru ära niitma riigi maalt mis ümbritseb minu krunti.Loon pere ja sünnitan lapsi(no siin algul riik natuke toetab),aga siis kui lapsed suured,siis on neil karistuseks vanemate hooldekodu kulud,kuna terve elu tööd teinud pension nii võike et välja ei tule.Ja nüüd teine variant- koolis ei viitsi eriti õppida,logelen teen pätti -riik annab toetusi,vangis peab lausa tasuta ülal.Tööle ei viitsi minna,käin lunin toetusi ja jälle elan rõõmsalt,saan sotsiaal korteri,joon ja lõpuks saab ka mõne puude kolge(maks läheb kindlasti läbi) Saan vanaks siis riik paneb mind hooldekodusse ja lõpuks matab ka oma kuluga maha.Terve elu pole tööl käinud,aga pensioni saavad millegi pärast sama palju.Nii et riik karistabki kogu aeg korralikke inimesi.Kes teeb see jõuab ja teemegisest me ei oska teisiti
To 11:4317. mai 2018, 13:36
Lähed ilmataadile kaebama, et lund sajab ja muru kasvab? On alles karistus küll tead. Jäta niitmata siis, kuskil pole kirjas, et sa pead oma aia murust lagedaks niitma.
Memmele17. mai 2018, 13:39
Täitsa tore, et nii vastikul inimesel raskusi on. Eriti nõme nüüd töötuid ja probleemidega inimesi mõnitama tulla? Sinuarvates on nad kõik kindlasti häati õnnelikud, et nad ei saa/pole leidnud tööd ja mõnel kroonilised haigused? Sa ei tea midagi nende inimeste elust!
memm17. mai 2018, 14:09
Ma pidasin silmas joodikuid ja neid inimesi kes ei tahagi tööle minna,kui isegi pakkuda.Ja need olid äärmuslikud näited.Ma ise olen tubli,olen ise endale tööandja,pere on tore,pole kunagi abi vajanud,sest üritan ise hakkama saada ja kroonilised haigused on mul ka,aga nendega tuleb elada.Ja lisaks söödan heategevus korras ka kohalikke töötuid.
Oled eksiteel!17. mai 2018, 14:16
"ära niitma riigi maalt mis ümbritseb minu krunti" on valeväide! 2011 aasta Riigikohtu lahend on selle kohta, nimelt selline nõue on põhiseadusevastane. Tartu linna vastu tegi kodanik kaebuse ja see jõudis riigikohtusse.
Võõrast maad ei saa mitte keegi sundida hooldama.
Ma tean, et omavalitsused kardavad selle lahendi ilmsikstulekut ja kui mina aastal 2013 selle kodanikele avaldasin, taheti mind selle eest välja süüa, sest omavalitsuse kui tee omaniku kohustus on need platsid just vastavalt heakorraeeskirjadele niita nii, et ka nendel ei kasvaks üle 10 cm kõrgune rohi!
Tartu Linnavolikogu määrusega kehtestatud koormis riivab kolleegiumi hinnangul eeskätt
PS §-s 19 sätestatud õigust vabale eneseteostusele, mille osaks on ka üldine tegutsemisvabadus. Koormisega kitsendatakse isiku vabadust, kohustades teda kas tegema kindlaksmääratud töid või korraldama, et neid töid teeks keegi teine.
Lahend nr 3-4-1-13-11
Jep17. mai 2018, 09:37
Selline värdriik kaua ei püsi, isegi kannatlikel eestlastel saab ametnike-poliitikute sigatsemisest ükskord kõrini. Uhke on olla EU viimaste seas ja jäädagi nimmoodi tiksuma?!
ole mureta17. mai 2018, 10:27
Mufik17. mai 2018, 10:35
Õige! Kaua võib! Kõigile vähemalt keskmine palk!
Juts17. mai 2018, 10:56
Kuule Mufik sa loe läbi mida kirjutad. Teise klassi haridusest peaks piisama, et mõista, et see pole võimalik. Võimalik ainult siis kui 100 % inimestel sendi pealt üks sissetulek.
Tarbija17. mai 2018, 09:36
Mida vahet , tublid olete annetajad annetadge veel ja rohkem ,
Naine17. mai 2018, 09:36
Sellepärast need poliitikud olidki nõus annetuskastidega ringi käima. Osa saab endale... Väga alatu meie riigi poolt.
To Naine17. mai 2018, 13:40
Siis pole vaja imestada, miks sünnitusosakondi kinni pannakse. Mis raha eest neid teiemeelest üleval siis peetakse? Tahate kõik maksud ära võtta mis teid segavad ja mitte midagi vastu anda. Ja siis imestate, et raha ei jätkugi kõigi asjade ülevalpidamiseks. Väga majanduskauged ja rumalad inimesed.
Tarbija17. mai 2018, 09:34
Lambad ,annetega veel rohkem riigi tegelased tahavad ka hästi elada
Jõulutunnel17. mai 2018, 10:27
Raivo17. mai 2018, 09:31
Olen ise kogenud, kuidas riik kolm aastat 2001-2004 kvalifitseeris minult seniilse ema hooldekodus viibimise eest laekunud raha vana inimese täiendavaks tuluks ning nõudis sellelt täismahus tulumaksu. Pealegi pidin esitama notariaalselt tõendatud nõusoleku, et ema on nõus pojalt (so minult) laekuva igakuise täiendava tuluga! Mina olin ju oma palgalt tulumaksu tasunud ja ometi pidin lisaks veel maksma ka ema tulumaksu. Sellest ajast olen vältinud mis iganes heategevuslikeks kampaaniateks ühegi sendi annetamisest.
vastikud riigiametnikud!17. mai 2018, 09:26
Jah... 17. mai 2018, 16:03
Andrus17. mai 2018, 08:38
krt aga see on absurd! See on riigi kohustus absoluutselt iga kodaniku eest hoolitseda ja kui riik seda ei jõua, pole seda riiki vajagi. Aga, et võetakse selle pealt maksu on tõesti täielik sigadus!
lugesin kommentaare17. mai 2018, 09:20
ja nendest selgub, et keskerakond ei kavatsegi eelmiste valitsuste poolt seadustatud jamasid parandada. Naudivad enne neid kehtestatud makse ja lisasid omalt poolt hea sahmaka uusi makse veel juurdegi. Kas see on siis hoolivus ja muutumine tänase keskerakonna mõttes (?)
Andrus17. mai 2018, 09:45
Mina ei usu keskerakonda aga selge on see, et ega aasta/kahega ei ole võimalik 17+ aastat loodud maksusüsteemi muuta.
no 17. mai 2018, 10:30
muutku siis kasvõi üksainuski seadus rahva kasuks ümber. Seda tulumaksuvaba miinimumi janti ei saa ju ometi positiivseks pidada.
ab17. mai 2018, 08:33
Jürka tahab ka ju hanemaksa pasteeti süüa!
Andrus17. mai 2018, 08:45
Ma arvan, et need seadused on vastu võetud näriliste poolt. Pigem tahtis ansip-ligi hanemaksa pasteeti nautida
ansip tahtis ja jürile meeldib17. mai 2018, 09:04
Kui keskerakond sellist seadust ei poolda, siis muutku see ära. Aga ei kavatsetagi. Aetakse vaid tühja jura selle VEB fondiga, mis on juba ammu minevik ja juriidilises mõttes ka aegunud.
tr17. mai 2018, 11:20
Poliitik kui selline on parasiit, jah, on küll aga Jürka on oma hingelt usklik, sellist sigadust tema ei laseks küll vastu võtta. Vat nii palju ma inimlikkusesse veel usun!
Hahahaaaa!17. mai 2018, 16:06
Jürka võis ju olla kunagi , kuid nüüd on selgelt näha, kellele ta oma armetu hinge on müünud!
Eesti värk17. mai 2018, 08:05
Tegemist on puhtalt Eesti värgiga. Eesti poliitikud on nii ahned, et kui mujal annetuste tegija ja saaja vastavalt saab maksusoodustust või on maksuvaba siis Eestit valitsevad seduslikud vargad küünitavad oma värisevad sõrmed ka abi vajajate kukrusse ning koorivad sealt ka kust pole midagi võtta. Näiteks kui Eesti maksupoliitikat USA omaga võrrelda, siis USA kõige koormatum osariik tundub Eesti kõrval ka maksuparadiisina!
ütlen ausalt17. mai 2018, 08:35
keskerakond selles süüdi ei ole. Nemad tahaksid hoolida, aga kuna reformierakond on sellise seadise juba vastu võtnud, siis tuleb austada põhimõtet, et "maksudega keskerakond ei mängi " ! Tuleb välja kannatada ja edasi minna.
rahvavaenulik valitsus17. mai 2018, 08:04
Keskerakondlik punavalitsus röövib rahvast igal sammul.
Lugeja17. mai 2018, 07:58
Tuleb võtta eeskuju suurelt Poola riigilt ,kes vähendas parlamendi palku 20protsenti edasi vähendatakse linnades ja valdades töötavate inimeste töötasusi samuti 20prossa ,siis edasi järgmised riigiasutused.Riigiasutustes käib samuti koondamine.Seeon riik mis toodab palju.Me ei tooda midagi ajame mingit keskmist palka taga ja muutkui tõstame nende turistide töötasusi.
Keskerakond sellise sammuga ei nõustu17. mai 2018, 08:37
sest just äsja tõstis keskerakonna poolt juhitav valitsus riigiasutuste juhtide palkasid 500-1000 euro võrra kuus. Arvatavasti seni kuni see hooliv erakond veel pukis on, jätkuvad palgatõusud riigisektoris ka edaspidi.
Reformid samuti mitte17. mai 2018, 09:37
Kus on õiglus? Vastus - see on igaühel püksis!17. mai 2018, 06:52
Annetajad annetavad raha (üldjuhul töö eest saadud töötasu), millelt riik on eelnevalt juba saanud tulumaksu (so enne kättesaamist on töötasult tulumaks kinni peetud). See, et riik annetatud rahalt uuesti maksu võtab, on häbiväärne. Maksusüsteem on nagu statistika, mis on tundetu ja mis võimaldab ühe pliiatsitõmbega kustutada või juurde kirjutada nii palju numbreid kui parasjagu vaja on. Kuid see, et numbrite taga on inimesed, see ei huvita kedagi (huvitama hakkab alles siis, kui enda särk või tool tagumiku all põlema hakkab, muidu ikka nii, et keda kotib võõras mure, enda särk on ihule ligemal ja ametnike särgiid on ametnikele ligemal, las mõisa köis lohiseb jms).
tublid!17. mai 2018, 06:51
Kui riigi ressurssidest ravi ette nähtud pole, siis see tähendab, et ravi pole vajalik, otsus on riigi poolt langetatud. Ja kui kui ravi pole vaja, siis selliselt mõttetult kogutud rahalt tulebki obrokit võtta, et inimesed oma mõttetusest rumalusi tegema ei hakkaks.
püksid17. mai 2018, 06:27
Riigikogulaste kuluhüvitised sobivad annestusteks nagu rusikas silmaauku.Hale on v.a.a.d.a.ta R.a.t.a.s.t k.e.r.j.a.m.a.s.
koguja mees17. mai 2018, 09:01
palun lõpetage see kammajaa riigikogulaste kuluhüvitiste kallal. Kuluhüvitis on seaduslik ja riigikogu ei kavatse seda seadust muuta .
AAaaaaa!17. mai 2018, 16:24
Siin avaldab arvamust riigikogulane? Teame, teame teie arvamusi .
raha17. mai 2018, 06:26
raha tuleb annetada otse abivajalale. kogu lugu
mh17. mai 2018, 06:48
siis tekiks palju pettusi! Petised kasutaks kohe olukorra ära.
Minna17. mai 2018, 08:23
Aga praegusel juhul kasutab riik selle olukorra enda huvides ära ja võtab osa rahast endale.
see on juba17. mai 2018, 06:18
Hääletage endiselt Keskerakonna,17. mai 2018, 03:28
Sotsiaal"demokraatide" ja IRL-i poolt ja saate mitte ainult maksud vaid ka riigi hiigelvõlad ning pankroti.
Tiit17. mai 2018, 05:14
Oravakarja tegemisi oleme juba näinud. Oli ka maksutousud ja ahnitsemine. Inimestest ei hoolita Eestis, koiki valitsusi on siiani huvitanud kuidas ise oma tooli peale jääda ja oma taskuid täita.
haigetele andud annetustest tahavad ka kasu saada. Häbematus! Kas sellist Eestit tahtsimegi?
OB 17. mai 2018, 01:08
Pildil on s,ratas riigile makse kogumas., seoses sellega devalveeris kodanik ennast jäädavalt ,kui poliitik.
lõpetage see hüsteeria17. mai 2018, 01:04
Minu arust elementaarne, et EV-s kehtivad maksuseadused. Ka heategevusfondi jaoks!
Lõpetage see pisarakakkumine - no, ei suutnud see fond "kogu maailma" õnnelikuks teha ...
Sellepärast ei maksa kogu maailma mustaks võõbata - Eestis kehtivad maksuseadused ja mis siis?!
Mine17. mai 2018, 05:45
17. mai 2018, 07:59
miks toimub topelt maksustamine-ma olen juba maksud maksnud oma annetavalt rahalt ja siis veel tuleb kellegi pesemata käsi ja võtab veelkord!ei mingit hüsteeriat aga riik on väga halb peremees ja laristab seal kus seda vaja pole ja koonerdab tõelise häda korral.
Pensionär16. mai 2018, 23:24
Ostsin endale apteegist odavad lugemisprillid (et näeks sente lugeda) ja avastasin et ka prillide hind sisaldab käibemaksu
Urmas17. mai 2018, 05:51
Apteegist ja odavalt? Handymannist oleks saanud poole aodavamalt ja käibemaks oleks ka väiksem olnud.
...16. mai 2018, 23:08
nii see riik varsti peessse lastakse, ime siis et venemaa juba rohkem paljudele meeldib, kui riigis on seadused vaid ärimaffiatele,kes ikka ärastada said kõvasti,siis on lausa mädane värk kui veel heategevuselt varastab riik,kas ikka astuda selle eest välja.
Muide, ....17. mai 2018, 16:30
...see riik on juba ammu sinna lastud, oli lootus, et uus valitsus võtab midagi kardinaalselt ette, nagu nende valimiseelsetest lubadustest ja ettepanekutest võis järeldada, aga võta näpust - tuli hullem eelmisest ja ilmselt järgmine veelgi hullem.
juhan16. mai 2018, 22:54
Riigil ju tarvis ametnikule preemiat maksta, purjuspeaga autoroolis vahelejäämise puhul!
seda ei tee riik16. mai 2018, 23:27
vaid keskerakondlik valitsus eesotsas Ratasega !
Naine17. mai 2018, 09:40
Kuidas reform erineb keskerakonnast? Ahjaa reformi puhul oleks veel haridus, trantsport ja ravi tasuline.
To seda ei tee riik17. mai 2018, 09:43
Ei ole Ratas seda süsteemi välja mõelnud. See pole mingi uus asi, toimib juba ammu. Oravapesa võimu all oli lihtsalt kõigil nii mõnus, et keegi millegipärast ei kaevelnud. Kõik lasksid lahkelt toimetada. Aga vaat Keskerakonna vastu on lihtsalt vaja olla - ükakõik kuidas, peaasi, et saab vastu olla.
juhan16. mai 2018, 22:47
Riigil on ju vaja preemiat maksta, kui ametnik purjuspeaga autoroolis vahelejääb.
Nujah16. mai 2018, 22:46
Kui fondil on raha toetada rikkaid kinnisvaraomanikke a la Cardo Remmel, siis ei teki kellelgi küsimust. Fondi nõukogu esimees on praegu minister, seega ajakirjanduses halamise asemel võiks Tänavsuu minna parem tema jutule seaduse muutmise algatamiseks.
noh17. mai 2018, 00:51
sallija on sallija ja jääb sellise mõtlemisega inimeseks. ei ta lähe.
?16. mai 2018, 22:46
Peaminister Ratas kerjab vähihaigetele kopkaid ja pärast maksustab veel kogutud annetusi?? Selle asemel et valitsuse reservfondist vajaminev summa eraldada vähihaigetele. Milleks see klouni mängimine, et näe ma aitan. Silmakirjalikkus ja mölaklus on sellise tegevuse nimi.
Riiki juhib ärimees Nossov16. mai 2018, 22:46
Vähihaigete ravi pealt riigikassasse laekunud käibemaksust saab nii mõnigi riigiametnik kopsaka palgatõusu või suure lahkumishüvitise.
Raivo16. mai 2018, 22:43
Ilmselt on see kusagilt kõrgemalt poolt ette kirjutatud, et valge rass tuleb välja suretada ja siis aafriklastega asendada, need aga koolevad ise ära, sest süüa nad endale kasvatada ei viitsi, ainult sotsiaal raha peal, aga sigivad nagu jänesed.
ametnikud 16. mai 2018, 22:35
vajavad ju preemiat. Nii peabki olema.
sm. Ametnik tahab ka raha16. mai 2018, 22:46
ja millal on denga elik money haisenud ?
keskmehed eesotsas16. mai 2018, 22:54
tõstsid riigiametite juhtide palkasid ca 1000 euri võrra kuus . Ka see raha tuleb ju kusagilt kokku kraapida.
vanem mees ladaga16. mai 2018, 22:28
ma ei saa aru mida me ohime siin.ise me ju kõik valisime demokraatlikult ,et riik võtaks kõik ära meie käest.mida nutta.tuleb loll ja rõõmus olla.mis siis ,et täna ei ole midagi süüa aga tuleb rõõmus olla ,et eile ju oli.
baphomet16. mai 2018, 22:08
Aidata sularahas? Aga see on kahjuks võimatu.
Onari Kämmal16. mai 2018, 22:46
Küsimus pole ju Sinu annetuse rahas ja selle vormis. Siin on nüüd tehtud kisa selle üle, et kui heategevusfond ostab annetatud raha eest asju ja teenuseid, siis riik küsib nende asjade ja teenuste eest käibemaksu. Jah, ühest küljest on natuke ebaõiglane, samas paraku on meie hulgas piisavalt inimesi, kes mingi maksuerisuse korral kohe nihverdama hakkaks. Ja seda, kuhu see erisuse piir tõmmata, ei suudaks ka keegi niimoodi välja mõelda, et see asi täiesti objektiivne oleks.
Tex16. mai 2018, 22:08
Nii armas uudis. Võiks kohe rahvusvahelise kõlapinna anda!
Ja kas te olete kuulnud, et mõni toompea rõõsadest nägudest kuhugi midagi kellelegi annetanud oleks?!? Kah väga armas tõdemus.
Ja siis loetakse summasid, mis Jõulutunnel on kogunud.... See raha läheb riigiisandatele mitte sünnitustubadesse. Mitu aastat juba... ;)))
olen kuulnud16. mai 2018, 22:40
et taneltalve olla lubanud kusagile, midagi anda. Aga see võib ka rahva jutt olla.
:)16. mai 2018, 22:47
Oma annetusest ei pea kuskil kirema. Selle sama vähiravifondi feissarilehel raporteerivad annetajad nagu selle annetuse eest jagataks mingit nänni. Tore et on palju annetajaid, aga kas peab tuututama?
Hm...16. mai 2018, 22:06
...ja samas ei v6eta meie suurtelt Rootsi pankdelt sentigi maksu ning lastakse suuri summasid riigist v2lja vedada. V6ib vaid oletada, et need, kes saaksid sellele piiri panna, saavad ka suuri summasid...
oled sina ka naljatilk16. mai 2018, 22:41
Peremees ei maksa kunagi. Tema ainult võtab.
aga seda ei otsustanud16. mai 2018, 22:48
rumalad ja populistidest kesikud.
Selle otsuse issid on hoolitsejad. Omad.
Hmm..16. mai 2018, 22:04
Vähifondi eestvedaja nime võiks ikka õigesti kirjutada...
maksustajatele16. mai 2018, 22:03
sama valu ja vaeva... Heategude räige karistamine selle eest, et annetajad kellelegi head tehes, teevad hunniku ametnike, eriti otsustajate eest nende töö ära. Raiskamist oma süsteemis pidama ei saa, sellest see kangekaelsus nii seaduste kui muude seniste otsuste ümbervaatamisel. Annetajate arv ja annetuste summa üha kasvavad, see osa ressurssidest haigekassas ja ka riigieelarves on justkui kokku hoitud, ent kuhu "paigutatud". Kas järgmiste valimistõmblemiste katteks? Igakuisteks palgakõrgendusteks-koondamistasudeks. Üliagarusest on saamas ülim ogarus. Va "peenhäälestajad" ja rahasõltlased. Kauaks seda lusti ja lillepidu? Õigus olla headuse ja õigluse kunst, seaduste tegijad.
see on16. mai 2018, 22:02
see on16. mai 2018, 22:43
muutuv ja hooliv keskerakond, kes pole oma valitsemise ajal rahva elu kergendamiseks ihukarvagi liigutanud. Takuutele on ainult lõõtsasid juurde õmmeldud.
Ja mitte ainult sigadus16. mai 2018, 22:53
Üldiselt maksureeglite kohaselt ei ole topeltmaksustamine sallitud.
Kõikidelt annetuste eurodelt on aga omanikud s.t. kodanikud juba korra riigile maksud maksnud.s.t. tegemist on seaduserikkumisega ? Või kuidas ?
Onari Kämmal16. mai 2018, 23:35
See, et inimene on oma palgalt tulumaksu maksnud, ei tähenda ju, et selle palga eest ostetavatelt asjadelt käibemaksu ja aktsiisi küsida ei või.
Juku16. mai 2018, 22:01
Ostsin apteegist ravimeid ning nende hind sisaldas käibemaksu
aga see on ju ammu olemas, see käibemaks ja seda ei teinud mitte KE16. mai 2018, 22:50
kui sul on retsept kasvõi 10% lise omaosalusega, siis käibemaks on tervelt hinnalt
16. mai 2018, 22:00
Maksu -Tolliamet varastab eestimaalaste raha päise päeva ajal süüdimatult-vangi panna need varganäod seal
eestvedaja Toino16. mai 2018, 21:49
See vasakpoolne rahakoguja on ilmselgelt ülekvalifitseeritud ja selleks tööks ei sobi (kahuriga varblast laskmas).
Parem tehku mingi seaduse algatus selle olukorra lahendamiseks või kasutagu peaministri erifondi õige tõuke andmiseks.
Tõsiselt või?16. mai 2018, 21:49
Mida kuradit? Maksan niigi makse ja siis kui oma väikesest palgast tahan aidata teist, kuigi mul endal niigi hästi ei lähe, siis ''riik'' ''röövib'' sellegi???? Hüvasti Eesti! Moi Suomi! Ei jaksa enam. Ausõna.
vali keskerakonda 16. mai 2018, 22:44
selle juhid Jüri, Kadri ja Mailis hoolivad !
IRW16. mai 2018, 21:47
haige saab ju abi..järelikult tulu.
valitsus tuleb16. mai 2018, 21:44
välja vahetada, kaua me neid kloune veel talume.
reformierakond16. mai 2018, 21:49
ja isamaaliit on selle maksunuia loojateks.
Hm16. mai 2018, 21:57
Aga kes on keelanud punaviletsusel selle sigaduse lõpetada???
ei saa16. mai 2018, 22:46
sest reformierakond ei luba seda. Kui reffide soove ei täida , pole kesikutel järgmisse valitsusse enam asja.
praeguse seisuga16. mai 2018, 22:30
pole kellegi vastu vahetadagi.
miks te RE ja IRL välja vahetate , see ju nende hoolitsemine16. mai 2018, 22:52
see on teile meeldinud ja täna enam mitte ? Miks ?
hmm16. mai 2018, 21:44
Ann16. mai 2018, 21:43
Inimesed on annetatud raha pealt juba tulumaksu maksnud. Topeltmaksustamine?
miksmitte16. mai 2018, 21:49
muidugi16. mai 2018, 22:53
annetatult tuleb nii käibemaks kui muud ka.
Enid.17. mai 2018, 11:36
Just, seda minagi, mina olen ju juba selle raha pealt tulumaksu maksnud ja kui ma otsustan annetada, siis tuleb uuesti tulumaksu maksta. See on ikka kohutavalt ebaõiglane. Ja võtta raha sealt, kuhu ta ise pole kavatsenudki panustada, see on veel eriti räige.
Mida värki16. mai 2018, 21:40
Mis riik see selline on. Phh, vabatahtlikult annetatud raha mis kuulub vähifondile ei kuulu riigile. Nah-huibljatt. On ikka krdi afferistid. See pole riigi oma trakyll. Emwee, nohh!
kuri16. mai 2018, 21:38
Paistab sellele riigile anna kui palju tahad ikka vähe...
16. mai 2018, 21:37
mis nuss see siis veel nüüd on
riiginuss..16. mai 2018, 21:41
vot seda see on. Riik ise ei aita kedagi aga käe võõrasse rahakotti topib küll, emwee! Riik on ahne rott.
eesd2216. mai 2018, 21:46
no16. mai 2018, 21:49
see ongi rii-gi-nuss. Ise ei aita ja teistel ei luba ka kõike annetada, Aga käsi on suur krahmama.
hmm16. mai 2018, 22:56
eesti riik ongi jube nähtus, õnneks ei ela enam selles haiges riigis
?17. mai 2018, 11:20
Aga miks sa siis siin üldse kommenteerid ?
Sama siin17. mai 2018, 12:30