Eesti uudised

Koolides möllab konflikt: tüdrukute HPV-vaktsiini vastu võitlevad nii õpetajad kui ka lapsevanemad (264)

LISA KOMMENTAAR

4. veebruar 2019, 10:20
kahjuks tugineb vaktsiinivastaste riisöörtš youtube-i videotel ja telegrammi artiklitel, millel ei ole tegelikkusega enamiku ajast midagi pistmist.
rita4. veebruar 2019, 10:19
Võimalik, et see nihutataksegi mingi hetk varasemaks, aga praegu võiks "päästa" nii palju noori tüdrukuid kui võimalik, kes veel seksuaaleluga alustanud pole.
4. veebruar 2019, 10:18
Võimalik, et see nihutataksegi mingi hetk varasemaks, aga praegu võiks "päästa" nii palju noori tüdrukuid kui võimalik, kes veel seksuaaleluga alustanud pole.
4. veebruar 2019, 10:16
4. veebruar 2019, 10:15
Rõhk sõnal - "tavaliselt".
4. veebruar 2019, 10:14
Rõhk sõnal - "tavaliselt".
4. veebruar 2019, 10:14
Rõhk sõnal - "tavaliselt".
A4. veebruar 2019, 09:00
3. veebruar 2019, 23:10
3. veebruar 2019, 23:05
Te vaadake parem, mida tänapäeva lapsed söövad ja kui palju aega internetis veedavad. Hommikusööki kodus lastele ei tehta, koolitoit ei kõlba, aga pärast poest rämpsu osta on ok.
3. veebruar 2019, 23:02
kõige absurdsema kommetaari tiitel tuleb siia
3. veebruar 2019, 22:59
Vale! Jaapanis lükati HPV vaktsinatsioonid edasi, kuna 8.9 miljonist vaktsineeritutest tekkis 179-l tavalised vaktsineerimise kõrvalnähud. Kontrollige oma allikaid!
lapsevanemalt lapsevanemale3. veebruar 2019, 22:44
Lp. proua ei ole vist kursis, et papilloomiviirus on tänapäeval liiga levinud, et seda oma aia porganditega kuidagi ohjeldada. Tervislikud eluviisid ja hea geenipagas on head asjad, aga kõige eest ei ole ennast tervisliku toitumisega võimalik kaitsta. Ükskõik mis haiguse võime siinkohal näiteks tuua - kas leetrid või poliomüeliidi - sama pere lapsed haigestusid, üks jäi elama ja teine mitte. Mõlemad sõid sama aia porgandeid ja olid samade vanemate lapsed.
nõus3. veebruar 2019, 22:39
Ja nii ongi ju??? Miskipärast mõni lapsevanem ärritub, et tema käest nõusoleku kirja küsitakse - jabur kas pole?
preach girl3. veebruar 2019, 22:38
:( ja nii on... paljud tüdrukud on just selles vanuses esimest korda vahekorras või varemgi ja teinekord piisabki ühest korrast..
neiule3. veebruar 2019, 22:31
Väga nunnu kommentaar, aga kahjuks see kõik nii ei olnud ei 20 aastat tagasi ega ole ka praegu. Erandeid on alati ja väga tubli!
Paluks harida ennast! Kõik ei saa ennast lasta vaktsineerida.3. veebruar 2019, 22:24
Helena3. veebruar 2019, 22:23
Respekt lapsevanem/13:36-le !!!
Helena 3. veebruar 2019, 22:22
ahah3. veebruar 2019, 21:39
Paraku noored tegelevadki "nende asjadega" üha varem ja varem, see on paratamatu reaalsus. Seksuaalkasvatus käib käsikäes vaktsineerimisega. Mõlema lahutamatu osa on ka noorte teavitamine, et varane seksuaaleluga alustamine ei ole soovitatav rohkem kui ühel põhjusel. Selle kohta oskavad noorsootöötajad teinekord rohkem öelda kui lapsevanemad, kes oma telefonides elades usuvad, et "minu lapsuke küll enne abielu vastassugupoolt lähedale ei lase".
üks kooliõde3. veebruar 2019, 21:35
Perearstid ei ole huvitatud massiliselt vaktsiinide tegemisest, kuna neil on palju muud tööd. Kooliõde teab sinu last väga hästi, kuna puutub temaga aastate jooksul kokku küll nii läbivaatustel kui esmaabi andes. Kahju, et meie süsteemis on veel vanemaid, kes kooliõe tähtsust hinnata ei oska, kuna see on tõesti üsna nähtamatu töö. Teine asi on ülejäänud kooli personaliga, kes kooliõe puudumist kohe märkab.
hiiuvana3. veebruar 2019, 16:17
Ehh/täna,11:38-le3. veebruar 2019, 14:34
Jagan täielikult Sinu seisukohta.
Liisu3. veebruar 2019, 12:57
Täiesti haige. See on viis kuidas Eesti rahva arvu vähendada? Emakakaela võib kontrollida iga aasta, või kontrollige või 2 korda aastas. Kui seal on muutused, siis saab sellele kohe jälile ja saab kohe ravida ja jälgima hakata. See hpv vaktsiin on üks suuremate kõrvalmõjudega ohtlikumaid vaktsiine.
Ehh3. veebruar 2019, 11:41
Ja nii noortele lastele lasta vaktsiini teha ongi nagu märguanne, et palun, hakake aga seksima jõudsasti. Samas võiks sellise vaktsiiniloengu asemel olla loeng, kus õpetatakse tüdrukuid ennast ja oma keha väärtustama. Ennast väärtustav tüdruk ei anna ennast kätte. Aga meie haiges kultuuris ja ühiskonnas on kõik tagurpidi keeratud. Propageeritakse järjest varasemat suguelu, ja siis imestatakse, kust tuleb karjakaupa alandlikke ja kurje naisi, sest õrnas eas lasid nad ennast ära kasutada, kuna koolisüsteem ei pidanud vajalikuks selles neid harida, vaid vaktsiinide kasulikkuses harida
Ehh3. veebruar 2019, 11:38
No muidugi, tublid kodanikud, kes lasevad sõnakuulelikult süstida kõike enda ja oma laste sisse- KÕIK vaktsiinid sünnist saati + grippide mitukümmend erinevat vaktsiini + HPV + muude suguhaiguste vaktsiinid + eluspüsimise + elulõpetamise vaktsiinid. Kas see ei ütle juba midagi, et see süsteem on ju mäda - iga asja peale vaktsiin teha? Huvitav, miks siis mitte vaktsineeritud inimesed on palju tervemad ja ei haigestu?
lapsevanem3. veebruar 2019, 10:42
Seaduslikult mööda maailma hulkuvad hõimud levitavad igasugu haigusi ja minu lapsed peavad olema katsejänesteks.Vaktsineerige p a g u l a s i,et nad ei levitaks oma nakkuseid.
Miks?3. veebruar 2019, 09:16
Tõesti: meil ju perearstisüsteem. Igal inimesel oma arst, ka lastel. Miks on sinna ahelasse sokutatud kooliõde, kellel lapse perekonnaga tegelikult muud kontakti pole, kui allkiri paberil. Lapse vaktsineerimisega peaks ikka tegelema perearst, kes oma patsienti tunneb.
lucky3. veebruar 2019, 08:10
Seni kulub raviks ikkagi ka vaktsineeritute maksuraha. Seega vastutagu, aga ka maksku!
irw3. veebruar 2019, 01:39
Aga narkomaane poputame ikka rahva raha eest. onju?
eile,22:44/lucky-le3. veebruar 2019, 01:26
Vaktsineeritud inimestel pole ju midagi karta-nad ju vaktsineeritud. Paanikaks pole põhjust!Igaüks vastutab ise oma tervise eest.
lucky2. veebruar 2019, 22:44
Oleks õiglane, kui vaktsiinidest keeldujad tasuksid haigestumise korral oma ravikulud ise. Kuigi ka seda on vähe, sest vaktsineerimata seltskond tõstab üldist haigustekitajate fooni ja mõju on kumuleeruv.
Doktor Vassiljev2. veebruar 2019, 22:43
Viirused arenevad ja muteeruvad ajas. Kui üks viirus hävitada, siis reeglina asub tühja kohta looduses täitma mõni teine muteerunud viiruse liik, mis võib olla oma eelkäijast palju nakkavam ja tõsisem. Viroloogias on see tuntud nähtus, mida nimetatakse viiruste evolutsiooniks ja mis on niivõrd tuntud fenomen, et sellest räägitakse juba 12.klassi bioloogia õpikus. ​ Sama nähtus on toimunud ka rotaviirusega. Kuna paljudes riikides võeti rotaviiruse vaktsiin immuniseerimiskavva märksa varem kui Eestis, siis on näha, et rotaviiruse koha on endale haaranud kõhugripp, mida tekitab Noroviirus
Täielik2. veebruar 2019, 22:31
lastega ei juhtugi2. veebruar 2019, 22:26
kui nad just kummita seksi ei harrasta
Argo/18:32-le2. veebruar 2019, 21:35
Miks sina teiste pärast muretsed?Või ehk saad mingit kasu sellest,kui elanikkond on ennast rohtude ja vaktsiinidega mürgitanud? Kas vaevade vähendamiseks on päästev eutanaasia.
raido skeber2. veebruar 2019, 20:53
"A 2016 study out of Canada highlighted the under-reporting of vaccine injuries. The study looked at over one hundred ninety-five thousand girls who had received HPV vaccines. Within forty-two days of HPV vaccination, the girls experienced over twenty thousand emergency room visits (n=19,351) or hospitalizations (n=958). However, only one hundred and ninety-eight adverse events were reported."
teine probleem on kiiritamises2. veebruar 2019, 20:46
miks peavad õpetajad ja ka teiste alade töötajad käima iga kahe aasta tagant ennast kiiritamas , st.röntgenis, kui neil ei ole mingeid kaebusi kopsudega?Kas selleks, et kopsuvähki ikka piisavalt oleks Eestis? Elu jooksul saadud kiiritused ju liituvad ning kahjustavad tervist.
ema2. veebruar 2019, 20:33
16.aastased tüdrukud mängigu nukkudega aga, kui tahavad täiskasvanute maailma trügida,siis vastutagu oma tegude eest.
/täna,18:27-le2. veebruar 2019, 20:17
Kommenteeria Argo,milleks ma lähen Mangi või arsti juurde,kui ma olen terve?Elan tervislikku elu,vaktsineerida ennastei lase,rohtusid ei tarvita,sest ma olen terve.
18.aastane neiu/17:25-le2. veebruar 2019, 20:11
Seda nimetatakse vabameelsuseks,kui 16.aastased lapsed on juhuslikus vahekorras. Suguelu jäägu täiskasvanud inimeste pärusmaaks.Kergemeelsete noorte pärast ei pea kõik ülejäänud võtma riski ja hakkama ennast igaks juhuks vaktsineerima. Vaktsineerimise sundusele , unnutamise õpetamise ja ümberlõikamise propageerimise asemel, võiks koolides ja kodudes hoiatada ,mis tagajärgedeni viib ke r g e m e el n e elu,mis omakorda laastab tervist.
Pole sinu asi kes olen2. veebruar 2019, 18:32
Tegelikult ongi üks neist, soovitan vaadata YouTube ist "Bill Gates vaccines".
Argo2. veebruar 2019, 18:32
Need vaktsiinivastased rumalukesed on näiteks Kollatõve vastu ise imikuna vaksineeritud, kahju, et raisati mõtetu pööbli peale ressursse kes oma järeltulevast põlvest ei hooli.. Oleks lasknud lollidel õigel ajal minna poleks lapsigi kelle eest hoolt kanda..
Argo2. veebruar 2019, 18:27
Ärge kuulake arste jah, õige valik. Ongi järjekorrad mulle lühemad. Minge Mangi jutule, saate tsakrad lahti ja terveks.
Mina2. veebruar 2019, 17:50
Kus eesnäärme vähi vaktsiin on?
Valdek Kukeke2. veebruar 2019, 17:38
Kus tuleb teie teadmine, et see vaktsiin hoiab ära emakakaela vähi?
Liy2. veebruar 2019, 17:31
Ma tahaks nii väga teada kes need 2- on pannud.Nendele inimestele vist meeldib kui midagi juhtuks nende endi lastega.mõned inimesed lihtsalt ei uuri vaid oskavad ainult rääkida..kas on kunagi keegi näinud või kuulnud,et arst räägib koostisainetest vms..
Liy2. veebruar 2019, 17:28
Ma tahaks nii väga teada kes need 2- on pannud.Nendele inimestele vist meeldib kui midagi juhtuks nende endi lastega.mõned inimesed lihtsalt ei uuri vaid oskavad ainult rääkida..kas on kunagi keegi näinud või kuulnud,et arst räägib koostisainetest vms..
Liy2. veebruar 2019, 17:27
Ma tahaks nii väga teada kes need 2- on pannud.Nendele inimestele vist meeldib kui midagi juhtuks nende endi lastega.mõned inimesed lihtsalt ei uuri vaid oskavad ainult rääkida..kas on kunagi keegi näinud või kuulnud,et arst räägib koostisainetest vms..
Liy2. veebruar 2019, 17:27
Ma tahaks nii väga teada kes need 2- on pannud.Nendele inimestele vist meeldib kui midagi juhtuks nende endi lastega.mõned inimesed lihtsalt ei uuri vaid oskavad ainult rääkida..kas on kunagi keegi näinud või kuulnud,et arst räägib koostisainetest vms..
Liy2. veebruar 2019, 17:27
Ma tahaks nii väga teada kes need 2- on pannud.Nendele inimestele vist meeldib kui midagi juhtuks nende endi lastega.mõned inimesed lihtsalt ei uuri vaid oskavad ainult rääkida..kas on kunagi keegi näinud või kuulnud,et arst räägib koostisainetest vms..
Liy2. veebruar 2019, 17:27
Ma tahaks nii väga teada kes need 2- on pannud.Nendele inimestele vist meeldib kui midagi juhtuks nende endi lastega.mõned inimesed lihtsalt ei uuri vaid oskavad ainult rääkida..kas on kunagi keegi näinud või kuulnud,et arst räägib koostisainetest vms..
Liy2. veebruar 2019, 17:26
Ma tahaks nii väga teada kes need 2- on pannud.Nendele inimestele vist meeldib kui midagi juhtuks nende endi lastega.mõned inimesed lihtsalt ei uuri vaid oskavad ainult rääkida..kas on kunagi keegi näinud või kuulnud,et arst räägib koostisainetest vms..
Liy2. veebruar 2019, 17:26
Ma tahaks nii väga teada kes need 2- on pannud.Nendele inimestele vist meeldib kui midagi juhtuks nende endi lastega.mõned inimesed lihtsalt ei uuri vaid oskavad ainult rääkida..kas on kunagi keegi näinud või kuulnud,et arst räägib koostisainetest vms..
Liy2. veebruar 2019, 17:26
Ma tahaks nii väga teada kes need 2- on pannud.Nendele inimestele vist meeldib kui midagi juhtuks nende endi lastega.mõned inimesed lihtsalt ei uuri vaid oskavad ainult rääkida..kas on kunagi keegi näinud või kuulnud,et arst räägib koostisainetest vms..
18. aastane neiu2. veebruar 2019, 17:25
Panen inimestele südamele, et see on vajalik. Olen ise 18. aastane tütarlaps, kellel avastati see sama viirus 16. aastaselt. Oli olnud ainult üks partner, samamoodi igati korralik. Ükski meesterahvas ei tea, kas nendes on see bakter või ei, see lihtsalt tuleb. Olen käinud kahel operatsioonil, sest see viirus on tekitanud mulle juba 2 nn healoomulist kasvajat. Soovitati, et teeksin vaktsiini, aga kuna ma olen juba sellest õigest vaktsiiniajast üle, siis mina ei taha seda enam. Arst on mulle öelnud ka, et see emakakaelavähk on nüüd minu jaoks väga tõenäoline...
2. veebruar 2019, 17:09
Ja teadlikult vabatahtlik otsus - mitte pealesunnitud või ähvardatud või lausa salaja ära tehtud ilma loata !!!"selline on patsiendi õigus !
MM2. veebruar 2019, 16:59
Tore siis me ei tee lapsi ka enam !
MM2. veebruar 2019, 16:53
Ha ha haa hea et elu sest see pidi kõige jubedam vaktsiin olema !
irw2. veebruar 2019, 16:31
Ja nii nad välja surevadki. Sest miks peaks üks vaba inimene sünnitama orjanduslikus riigis, kus ise ei tihi mõelda.
naine2. veebruar 2019, 16:26
Kas see terviseameti esindaja on nõus oma vara panti panema kui ei ole ohutu ja kellegagi midagi juhtub?
naine2. veebruar 2019, 16:23
Sina talle selle viiruse tõid.
Kalju murdjõe2. veebruar 2019, 16:05
Need keeldujad on täiesti kõlupead minu abikaasa oli 49 kui viisime kalmistule emaka kaela vähk
Liis2. veebruar 2019, 15:14
Olete eeskujuks meile 😊
lapsevanem/13:36-le2. veebruar 2019, 14:45
Mina ei ole, ei emakakaela vähiga ega muude raskete haigustega kokku puutunud.Olen 70.aastane ,täiesti terve vanainimene,ei vaktsineeri ennast kunagi,enesetunne on hea.Minul ei ole köha,nohu ega grippi olnud aastakümneid.Tuttavad -sugulased on samuti pikaealised,sest ei kahjusta ennast vaktsiin-mürkidega.Vaktsiinid teevad organismi nõrgaks ja hävitavad organismi vastupanuvõime.Söön tervislikult,kasvatan aias kõik söögiks vajamineva.Sellised on minu kogemused.
k2. veebruar 2019, 14:33
Omapärane loogika mõnel. Organismi vastupanu võime tugevdamine ja immuunsüsteemi parandamine nõrgestab inimest? Haiguste ennetamine on halvem kui tagantjärele haiguste ravi?
Haige maailm, haiged inimesed sees2. veebruar 2019, 13:59
Nõukaajal maksid kõik asjad 1.70 rubla, rohud ravisid ja vaktsiinid toimisid, sest kasumiahnuse asemel oli plaanimajandus, mis täis võltsiti. Täna ei liigutata lillegi ilma, et juudaseekel kukrusse veereks. Põetud sai kollatõbi, leetrid, sarlakid - ei mingeid vaktsiine ja ikka elus. Mäletan lastehalvatuse kommi, hea magus ja veidi karvane oli:) Ja rõugeristi õlal. Kõik. Aga elus siiani ja terve nagu härg.
Tahaks osta MMSi. Õhtuleht on ikka täitsa segi oma kommentaariumiga. Nimelt, et jutujärg kaoks? 2. veebruar 2019, 13:48
Lapsevanem2. veebruar 2019, 13:36
Need, kes ei ole emakakaelavähiga kokku puutunud ja ise põdenud, ei oskagi seisukohta võtta ja nõustuda. Olles ise värskelt mitmeid protseduure läbinud seoses emakakaelavähi eelstaadiumiga, siis oma lapsele seda kõik küll ei sooviks. Kui vähegi võimalust on, siis vaktsineeriks.
Vaktsiin on ise2. veebruar 2019, 13:13
haigustekitaja. Seda süstitakse selleks, et parandada immuunsüsteemi. Ehk tugevdada organismi vastupanu võimet. Aga, kui inimene on terve, miks teda siis nõrgestatakse? Ükski professor ei ole tunnistanud vaktsiini ravimiks. Sest vaktsiin ei ole kunagi ravim olnud, ega saa olema. Kas meie elutingimustes on veel vähe järjest uusi haigustekitajaid?
11:50!2. veebruar 2019, 13:03
Mõtteks2. veebruar 2019, 12:51
Kas hõlmatuse % on kogu rahvastiku kohta või teatud vanuses laste kohta? Kas teate, mitu % nt 50-aastaseid on vaktsineeritud B-hepatiidi vastu? Tõenäoliselt on see 0-lähedane, sest vaktsineerimist alustati 2001. aastal. Lisaks on isegi vaktsiinide infolehtedel kirjas, et vaktsiini toime aja jooksul väheneb. Nii et, väide, et vaktsineeritud tase on Eestis 90%, on vale või kehtib ainult teatud vanusegrupi kohta.
To miks2. veebruar 2019, 12:28
Ei oma võrdlemismomenti, milline vahe siis on?
Pensionärile2. veebruar 2019, 12:26
Kindel see, et noorte elud on täitsa väärtusetud, ainult sinu omab tähtsust.
Nu nu2. veebruar 2019, 12:24
Naistepuna võitleb viirustega?
.., täitsa loll oled, vaktsiini ohutus on juba teine teema2. veebruar 2019, 12:23
Viirus ongi emakakaelavähi tekitaja
.2. veebruar 2019, 12:19
Aitäh, et kirjaruum piiratud on. Tahan veel lisada, et ise ei söö rohtusid, ei pea perearstist suurt midagi, olen põrgusse saatnud kõik uuringukutsed ja nüüd siis vaatame koos, kas suren kiiremini, kui need, kes meditsiini kui Jumala poole vaatavad kuid tegelikult ahnust ja valet toidavad. Kui annad meditsiinile sõrme, võtavad elu kas otseses mõttes või aheldavad süsteemi külge, kuni sinu keha on lõplikult elujõust tühjendatud. Ning siis jääd "meditsiini" abil voodisse voolikute külge, et ehk ikka veel annab midagi välja pigistada enne, kui abistav Surm ammu surra soovinu juurde lubatakse.
Valdek Kukeke2. veebruar 2019, 12:14
Ohutud? Ausalt? Miks on selline kirjeldus ametlikul infolehel? 13.1Carcinogenesis, Mutagenesis, Impairment of Fertility. GARDASIL 9 has not been evaluated for the potential to cause carcinogenicity genotoxicity or impairment of male fertility.
Valdek Kukeke2. veebruar 2019, 12:10
HPV vaktsiini uuringud ei ole usaldusväärsed ja liigituvad "tubakateaduse" kategooriasse. Pole olemas uuringut, mis loob selge ja üheselt mõistetava seose HPV viiruse ja emakakaela vähi vahel. See järeldus tugineb ainult oletusel. HPV vaktsiin Gardasil 9 on ohtlik ja tarbetu vaktsiin. Aga tõde mõistavad vähesed, sest auväärt "arstid" ütlevad, et see on ohutu ja kui seda ütleb arst, siis järelikult on see ohutu - eks? Huvitav miks selle vaktsiini infolehel (FDA omal) on selline turuletuleku järgne kogemus: General disorders and administration site conditions: Asthenia, chills, death, fatigue
.2. veebruar 2019, 12:08
Ärge laske endi lapsi mürgitada! Peaaegu igas peres on selle tõestuseks näide - minu lapsel ilmnesid langetõvetunnused peale vaktsiini. Kogu meditsiin on tänapäeval äri üle laipade ja läbi valede. Teie perearst osaleb sellesäris ja on vaid tema südametunnistuse asi, kas innustab süstima või jätab valiku teie teha. Teine lugu on selline, et peale 3-4 aastat arstide kadalippu ja igatmasti ravimite neelamist on minu abikaasa täpselt sama haige, kui siis, kui arste ei väisanud ja mürke ei neelanud. Kogu süsteem, milles elame, on väljas vaid kasumi teenimiseks ja meie oleme lüpstavate rollis.
.2. veebruar 2019, 11:50
Tahaks osta, kust saaks?
Ann2. veebruar 2019, 11:32
"Brügel usub, et kuna inglise kolledži lastevanemate haridustase ja teadlikkus on tõenäoliselt keskmisest kõrgemad, siis on ka suhtumine laste vaktsineerimisse positiivne." Kurb, vaevalt, et haridustase siin mingit rolli mängib. Mõni on nii haritud aga loll, ignoratne ja laseb ennast manipuleerida. Vaktsiinid ei ole ohutud!
Steve Jobz2. veebruar 2019, 11:27
Kulla inimene, teie haridustee ei näita mitte midagi - rumal te päris vb pole, aga tark ka mitte. Teie lapsel on vedanud, et üldine vaktsineerituse tase meie ühiskonnas on kõrge (üle 90%; ideaalis võiks olla 95%+) - kui see peaks langema teiesuguste jne pärast, siis hakkavad omad "targad" vitsad veel valusasti peksma. Ilmselgelt te pole asjaga kursis. Teistele - mis kuradi varajasest "hooramisest" te kõik räägite - tehke endale taustinfo selgeks. Ignorantsusel ja rumalusel pole piire. Vastutustundetu käitumine nii enda lapse kui ka nende suhtes, kellel on vaktsineerimise suhtes vastunäidustus.
Bill Gatez2. veebruar 2019, 11:17
Nii rumalt kommentaari pole ammu lugenud.. maga kaineks!
akadeemilised eriarstid praktikud 2. veebruar 2019, 11:17
Papilloomiviiruse (HPV) vaktsiinid on ohutud http://www.esid.ee/cms/tl_files/failid/failid/HPV%20ohutus%202018.pdf
irw2. veebruar 2019, 11:17
Ilmselt teie perearstile ei õpetatud ülikoolis et inimese organismil on võime teatud määrani ise paraneda ja haigustekitajatega toime tulla.
K2. veebruar 2019, 10:57
Kõige suurem vaktsiinide eestseisja Bill Gates oma lapsi ei vaktsineeri ja suurim mittevaktsineeriate hulk on nt silicon valley erakoolides!
Tüdrukud?/täna,10:24-le2. veebruar 2019, 10:54
Tüdrukud võibolla ei tahagi tüdrukud olla ja lasevad ennast hoopis poisteks lõigata,-transvestiitide põlvkond,kus paljundatakse geenmuundatud beebisid ja uus põlvkond on tehisintellektiga inimesed,kelle aju on ühendatud internetiga(aju külge kinnitatakse mikrokiibid).
Sul2. veebruar 2019, 10:45
... lapsi on, kes toetaks?
Ehk siis2. veebruar 2019, 10:39
kooli med. õde annab garantii .Vaktsiini tellis ja vaktsineerima pani kooliõdesid terviseamet. Sotsiaalministeeriumi käskirjaga.
Tüdrukud?2. veebruar 2019, 10:24
Ei pidanud ju su.gusi olema. Pidi ju su.gu enda valida olema, kellena end tunned. Kus nüüd siis tüdrukud välja kar.gasid? Ja loomulikult nii noores eas juba em.aka vaktsiin. Mis te kardate et lapsed juba omavahel pan.evad? Tegelikult on see äri ja rah.ad liiguvad.
.. 2. veebruar 2019, 10:23
Vaktsiini üks kõrvaltoimetest on emakakaelavähk, millest arstid ei räägi, seega tasub mõelda, kas see tõesti on vajalik.
Tüdrukud?2. veebruar 2019, 10:23
Ei pidanud ju su.gusi olema. Pidi ju su.gu enda valida olema, kellena end tunned. Kus nüüd siis tüdrukud välja kargasid? Ja loomulikult nii noores eas juba em.aka vaktsiin. Mis te kardate et lapsed juba omavahel pa.nevad? Tegelikult on see äri ja rahad liiguvad.
Tüdrukutele?2. veebruar 2019, 10:22
Ei pidanud ju sugusi olema. Pidi ju sugu enda valida olema, kellena end tunned. Kus nüüd siis tüdrukud välja kargasid? Ja loomulikult nii noores eas juba emaka vaktsiin. Mis te kardate et lapsed juba omavahel panevad? Tegelikult on see äri ja rahad liiguvad.
Paju-taat2. veebruar 2019, 10:21
andke tüdrukutele naistepuna jm. loodusravimeid ja meie naised palju tervemad kui nende vaktsiinidega.
pensionär2. veebruar 2019, 10:19
See ei huvita mitte kedagi,et Eestis elab 300 000 eluga mitte toime tulevat inimest ja 44 000 alla vaesuspiiri olevat inimest. Olen isiklikult 370 eurot saav,näljapajukil elav pensionär.Keegi ei muretse, kuidas ma hakkama saan.Päästvaks lahenduseks pakutakse eutanaasiat.Mis jutt see nüüd on,et inimese elu on väärtus?Ehk tehakse vaktsiini lao tühjendusmüüki,et raha saada ja siis on l o l l e vaja, kes ennast süstida laseksid?
Huvitav2. veebruar 2019, 10:09
Esiteks, grippi ei surda, surrakse tüsistustesse. Teiseks, miks on gripi tüsistustesse suremine tõusnud? Kuna gripi vaktsiin sisaldab elusat viirust, mis on veel laboris kokku pandud, et kui seda järjest rohkem lastakse süstida, siis järjest rohkem viirus levida saab. Pole statistikat vaadanud, aga ei imestaks, kui vaktsiini saajate ja tüsistustesse surijate arv on korrelatsioonis ja liigub tõusvas joones.
Kurb2. veebruar 2019, 09:56
Olin ainuke peres, kes tegi gripivaktsiini, ja olin ainuke, kes haigestus :(
Miks?2. veebruar 2019, 09:48
Kui nüüd võrrelda, mitu doosi vaktsiini tehti vene ajal ja mitu doosi saavad lapsed tänapäeval, siis pole ime, miks tänapäeval on lapsed järjest haigemaks: atoopilised dermatiidid, autismid, vähid.
Jah,2. veebruar 2019, 09:40
sest niikuinii need, kes ei vaktsineeri, ei ole ka maksumaksjad, miks nad peaks siis tasuta ravi saama. Irw.
meedik2. veebruar 2019, 09:06
Kas meil tuleb lapsevanem kooli ? Ma saadan nõusoleku teatise ,koos lühiinfoga ( viited ,mida täiendavalt lugeda ).Nagunii enamus vanemaid kasutab koguaeg nutiseadmeid.E-koolis teavitan ,kas keegi vastab mulle,ainult siis kui helistan ja vanem telefonile vastab ,Enamus ei vasta võõrastele numbritele. .Ja kui te tõesti arvate ,et kooliõde teeb vaktsineerimisi enda lõbuks .See on riiklik programm ,palun alustada sealt (kooliõdesid süüdistada ja neid oma fantaasiatega nurka ajada on muidugi huvitav ).Igal perearstil on kaks iseseivat pereõde siis võiksid nad ka vaktsineerida vanemate nõusolekul.
poisid2. veebruar 2019, 08:45
Vaktsineeritaksegi poisse teistes maades ,meil nagu näete ei luba paljud vanemad tüdrukuid isegi vaktsineeridagi.Mehed kannavad viirust samuti edasi ja haigestuvad vähki.
232. veebruar 2019, 08:09
Aatomid ei sure. Elu ja surm on filosoofilised kontseptsioonid nagu su piiritu ignorantsus! Palun lõpeta.
päris värk2. veebruar 2019, 08:08
0,00025 %, palun ärge valetage julmalt
Mimoos2. veebruar 2019, 06:50
Loodan, et see oli iroonia!
.... 2. veebruar 2019, 05:40
Ära ole idioot, see ei ole "poistehaigus"
pfffffffff2. veebruar 2019, 03:09
Jaapan on väga-väga halb näide!!! Sealne ühiskond on räigelt teistsugune, teadus, ja näiteks usk on seal lihtsalt mingi suvaline taust, millesse usutakse ainult siis, kui see vastab traditsioonidele.
Kõik on risti-vastupidi2. veebruar 2019, 02:51
Vaksinerimisvastased on arukad ja intelligentsed inimesed, kes teavad, milline surmav mürk on see vaktsiin. Ja kooliõpetajad on rumalad, vähese silmaringiga, harimatud, kes korrutavad ravimitööstuse mantrat, mis nad pidid raha eest pähe õppima.
Peale selle lugemist ei tee sa enam kunagi ühtegi vaktsiini! Väga hariv ja simaringi avardav..2. veebruar 2019, 02:49
http://www.aigarsade.com/Illuminaatide_massimorvarlik_meditsiin.pdf?fbclid=IwAR3I0xmBHOLt6OMw9td5DOuaPnJVJNmN-O7sT9owCzz-cYbUhXiMaHmUVKQ
Haige2. veebruar 2019, 02:45
Endal kogemus, kuidas peale teismeeas tehtud 3 järjestikust vaktsiini lõi välja raske kujuline autoimmuunhaigus, millega võtlen siiani, juba 20a ja meie riik kahjuks sellele toimivat bioloogilist ravimit ei hüvita ning keegi ei vastuta, kuigi olen ka maksumaksja, vaadaku ma ise kuidas hakkama saan. Enne vaktsineerimisi võiks süvened ka sellesse, kas suguvõsas on autoimmuunhaigusi ja mis allergiad inimesel on, kõik inimesed pole ühesugused ja ka tagajärjed võivad erinevad olla!
lucky2. veebruar 2019, 01:59
Tuleks eristada arvamusi: 1) inimestelt, kes teavad tõesti asjast midagi, 2) inimestelt, kes arvavad, et nad teavad asjast midagi, 3) inimestelt, kes ei tea midagi, aga arvavad ikkagi.
appi2. veebruar 2019, 01:30
EHEH2. veebruar 2019, 00:55
infosõja trollid on teema üle võtnud
Lugega ja uurige2. veebruar 2019, 00:41
jAAPANIS on HPV vaktsiini kasutus 70% langenud nulli lähedale, pole kuulnud et nad seal rumalad.
maksumaksjalt maksumaksjale2. veebruar 2019, 00:09
Soovin südamest et saate loota ühiskonna igavesele toele ja kõikehaaravale abile, kummardus ette ja taha, täielik lojaalsus, kuulekus. Aju kasutus viia nulli, reeglid on ette antud, great!
See vaktsineerimine on kasulik.1. veebruar 2019, 23:47
Ja vaktsineerima peab nii tüdrukuid kui ka poisse.
mis1. veebruar 2019, 23:30
kui suur sinu arust emakas on?(narkoosi all eemaldatakse taskuräti suurune ala emakakaelast)Ka su ülejäänud jutt on täielik jama.
Kui ma automehhaanik ei ole, siis auto teemal õpetama ei tule1. veebruar 2019, 23:11
Oeh, vaktsiin ei olegi kunagi ravim olemasoleva haiguse vastu. See on tervele inimesele antud haiguse vältimiseks. Kontrollitud kerge "läbipõdemine" ilma ohtlike haigusnähtudeta, sest bakteri või viiruse ühte eraldatud osakest (et immuunsüsteemi ärritada, mitte terve elujõuline tekitaja) süstitakse, et inimesel immuunsus tekiks peale kerger kokkupuudet nõrgestatud haigustekitajaga või mõne tema osaga. Vs loomulikul teel haiguse saamine ja täie raua ja tõsidusega läbi põdemine, kus eriti tugev, elujõuline ja nakkatumisvõimeline haigustekitaja üritab sind murda.
nokuga penskar.1. veebruar 2019, 22:27
Kui penskarineiul oleks rattad siis oleks ta Kopli tramm
Austraalia tegi ees ning1. veebruar 2019, 22:00
lõpuks teevad kõik riigid nii, et kes vaktsiinidest loobuvad, ei saa lapsetoetusi, ei pääse lasteaeda jne
to Dr.1. veebruar 2019, 21:56
meil on kasutatud üle 20000 vaktsiini, kas sa arvad, et kõik kes ära ei sure ei saa lapsi
nagu või 1. veebruar 2019, 21:52
valetada saab suure raha eest nagumuda - üks võeti just 70000 euroga vahele, mattimai mets oli nimi.
jubbe1. veebruar 2019, 21:51
Sal. Ollakas oled rongiga vastu pead saanud? Võipostimehega?
TO MAKSUMAKSJA1. veebruar 2019, 21:29
ei maksa nii uljalt sõna võtta.Oma lapse eest vastutab ikka vanem,mitte ühiskond! Kui haigusi aitaks ühiskond ravida,siis miks on meil niipalju annetuste vajajaid?
to ei või olla1. veebruar 2019, 21:22
minule ei olegi vaja sinu usku.Minu tuttavad vaktsineerisidki sügisel,sest naistuttavat ootas detsembris ees puusaliigese vahetus ja selleks pidid täiesti terve olema.Vaktsiiniga pidi haigus kergemalt mööduma,aga tema vaktsineeritud abikaasa sattus Viljandi haiglasse,intensiivi osakonda kopsupõletikuga.Üks bakter allus ravile,aga teine oli ka arstidele tundmatu,mis ei allunud ravile.Vaevalt siia keegi tuleb väljamõeldud muinasjutte rääkima! Mina pidin ka kergemalt grippi põdema(see oli 10 aastat tagasi,töötasin lastega) ja nohust kasvas välja põsekoopa põletik.Tore vastulause.....mina ei usu..
to ei või olla1. veebruar 2019, 21:22
minule ei olegi vaja sinu usku.Minu tuttavad vaktsineerisidki sügisel,sest naistuttavat ootas detsembris ees puusaliigese vahetus ja selleks pidid täiesti terve olema.Vaktsiiniga pidi haigus kergemalt mööduma,aga tema vaktsineeritud abikaasa sattus Viljandi haiglasse,intensiivi osakonda kopsupõletikuga.Üks bakter allus ravile,aga teine oli ka arstidele tundmatu,mis ei allunud ravile.Vaevalt siia keegi tuleb väljamõeldud muinasjutte rääkima! Mina pidin ka kergemalt grippi põdema(see oli 10 aastat tagasi,töötasin lastega) ja nohust kasvas välja põsekoopa põletik.Tore vastulause.....mina ei usu..
Heasoovija-le1. veebruar 2019, 21:10
Aga ütle,kust tuleb see kurjus ,et sa "loodad, et need kõik eelkirjutajat tabavad." Kas ta küsis sinu käest, milleks s u l l e see haigus jne?
Huvitav järeldus1. veebruar 2019, 20:57
Kas vaktsineerimisega koos tuleb võtta ka kohustus seksid.
Mis on vaktsiin?1. veebruar 2019, 20:17
Vaktsiin on haigusbakteri manustamine vähesel määral. Et tekitada organismis haigusele looduslik vastupanu võime. Milleks mulle haigus, mida ma ei taha? Vaktsiin ei ole kunagi ravim.
no vx1. veebruar 2019, 20:08
L o l l i k s olete läinud ,või?1. veebruar 2019, 20:00
Küll õpetatakse lasteaias lastele onaneerimist/unnutamist,14 .aastase lapsega tohib suguelu elada,nüüd veel see vaktsineerimine.No, lõpetage ära!
See on ju tore1. veebruar 2019, 19:48
Saame ravida, farmaatsiamaffia saab ka raha- mis sul selle vastu küll on. Ja kui sünnitada ei saa- alati võib ju meheks hakata! Pirisemiseks nüüd küll põhjust pole.
1. veebruar 2019, 19:42
Tahtsin panna +, aga kogemata tuli -.
to 17.421. veebruar 2019, 19:31
kui juba kaitsevahendita seksile üles kutsud, siis teadvusta endale, et nii levivad ka muud suguhaigused
K1. veebruar 2019, 19:19
Just Muri. Praeguste noorte sperma kvaliteet on võrreldav kunagiste 70aastastega, järglaste saamine on raskendatud. Kusjuures arstid ei otsi põhjuseid, lihtsalt konstateerivad fakti ja langetavad norme. Kena maailm, mis
K1. veebruar 2019, 19:19
Just Muri. Praeguste noorte sperma kvaliteet on võrreldav kunagiste 70aastastega, järglaste saamine on raskendatud. Kusjuures arstid ei otsi põhjuseid, lihtsalt konstateerivad fakti ja langetavad norme. Kena maailm, mis.
K1. veebruar 2019, 19:17
Just Muri. Praeguste noorte sperma kvaliteet on võrreldav kunagiste 70aastastega, järglaste saamine on raskendatud. Kusjuures arstid ei otsi põhjuseid, lihtsalt konstateerivad fakti ja langetavad norme. Kena maailm, mis.
K1. veebruar 2019, 19:17
Just Muri. Praeguste noorte sperma kvaliteet on võrreldav kunagiste 70aastastega, järglaste saamine on raskendatud. Kusjuures arstid ei otsi põhjuseid, lihtsalt konstateerivad fakti ja langetavad norme. Kena maailm, mis.
K1. veebruar 2019, 19:17
Just Muri. Praeguste noorte sperma kvaliteet on võrreldav kunagiste 70aastastega, järglaste saamine on raskendatud. Kusjuures arstid ei otsi põhjuseid, lihtsalt konstateerivad fakti ja langetavad norme. Kena maailm, mis.
K1. veebruar 2019, 19:17
Just Muri. Praeguste noorte sperma kvaliteet on võrreldav kunagiste 70aastastega, järglaste saamine on raskendatud. Kusjuures arstid ei otsi põhjuseid, lihtsalt konstateerivad fakti ja langetavad norme. Kena maailm, mis.
K1. veebruar 2019, 19:16
Just Muri. Praeguste noorte sperma kvaliteet on võrreldav kunagiste 70aastastega, järglaste saamine on raskendatud. Kusjuures arstid ei otsi põhjuseid, lihtsalt konstateerivad fakti ja langetavad norme. Kena maailm, mis.
Dr. Ph. Arma1. veebruar 2019, 19:14
HPV vaktsiini eesmärk on luua ainult teatud demograafiline püsiklientuur. Kahjuks on tegemist aga äärmiselt ohtliku kokteiliga millesse on surnud väga palju noori elujõulisi ja terveid tüdrukuid. Seda eriti USAS kui see vaktsiin välja tuli. Reeglina ei saa ka vaktsineeritud järeltulijaid.
Jubedus1. veebruar 2019, 19:05
Meie lapsed ei ole katsejänesed
Lubamatu1. veebruar 2019, 19:03
Soomes kutsutakse lapsevanem kooli , kui on tegemist ükskõik millise vaktsineerimisega, aga Eestis ei austa keegi lapsevanema otsust ega olemasolu, kuidas saab riik lubada kooliõel selliseid asju teha, see on siiski naistearsti valdkond ja meie lapsed ei ole kohustuslikus korras katsejänesed.
Meenutab ajalugu??1. veebruar 2019, 18:59
Ester1. veebruar 2019, 18:53
Vanemad ei pea lubama arstidel enda kohta otsustada, vaid vanemad otsustavad, kas lubada, usaldada arsti,ei tohi pimesi uskuda nende juttu.
M1. veebruar 2019, 18:42
Palun selle info allikat.
Aleks So1. veebruar 2019, 18:38
Bio masinad generatsioon alus uue tulevaste inimprototüübi kontrolli alla saamine.
ka ema1. veebruar 2019, 18:35
Koolides sellist asja teha ei tohiks, see jäägu ikka naistearstide ja nõuandlate protseduurituppa .
tibu1. veebruar 2019, 18:25
igasugune selline tegevus kus vaktsineerimist peale surutakse on inimõiguste rikkumine. Igasugu vaktsineerimine peab olema rangelt vabatahtlik..
ema mitmele1. veebruar 2019, 18:24
Olen nõus sellega, et pere peab saama otsustada, millal tütart vaktsineerida, kui on üldse soovi. Ja siis võiks see olla riigi poolt tasuta. Mis sellest tita näoga 12 aastasest vaktsineerida.
to inimkonnale1. veebruar 2019, 18:22
kuule sina ...sind on juba mitu korda hoiatatud
Iron maiden 1. veebruar 2019, 18:19
bring your daughter to the slaughter
Raiko1. veebruar 2019, 18:19
Mina nägin dokumentaalfilmi, kus sinusugune kõige vasta vaktsineerimata inimene suri leetritesse.
ema1. veebruar 2019, 18:17
vaktsineeritakse poisse ka, mitte ainult tüdrukuid
Kes võtab vastutuse?1. veebruar 2019, 18:11
Vaktsiinil on loomulikult kõrvalmõjud.Ainult rumalad inimesed lasevad ennast vaktsineerida.Minule pole vaktsiini süstitud ja olen terve, aga need inimesed, kes ennast vaktsineerivad ,on kogu aeg haiged.Nägin dok filmi,et vaktsiini süsti tagajärjel lapsel algasid langetõvehood,teisel lapsel -autism,kolmas laps haigestus unetõppe.
pensionär1. veebruar 2019, 18:06
Vaktsiinidest saadav kasu ning vaktsineerimisest tulenevad ohud ja riskid jäägu siiski spetsiailistid hinnata. Internetist võib leida nii teadust, kui ka bluffi ja mõttetusi. Nii et mõned lubatud imerohtudest hullutatud vanemad on oma lastele lausa pesuahendid sisse söötnud-jootnud. Kui palju suri varemalt inimesi rõugetesse? Või sandistus polümeliidist (lastehalvatusest). Või puukentsefaliidist? Mind ennast on kunagi vaktsineeritud nii marutaudi, kollatõve, leetrite, gripi ning teetanuse (nakkuslik kangestuskramp tõbi). Kooli minnes ilmselt vist ka polümeliidi ning tuberkuloosi vastu.
1. veebruar 2019, 18:05
need 2 olid äkki juba rongi peal?
ojah1. veebruar 2019, 18:03
kas 12 aastased tüdrukud sexivad massiliselt? V 14 aastased v 16 aastased? Tulge mõistusele ja laske lastel lapsed olla, pole vaja toppida neile asja -- sexi --mille olemust nad ei mõista ja mis pole neile vajalik.
11. veebruar 2019, 18:03
ikka enne kodumängimist, pärast on mäng läbi
ww1. veebruar 2019, 18:00
..ja see testimine on eriti mõnus, võetakse tükk sealt samusest ja labrasse, küll soovitaks vaktsiini kel mõistus peas
111. veebruar 2019, 17:57
poisid ei teagi millest jutt
niinimetatud vanal heal nõukogude ajal1. veebruar 2019, 17:52
ei küsinud keegi lastevanemate avamust. Laps kes läks kooli, pidi kõik ette nähtud kaitsesüstmised (nii neid tookord nimetati) kätte saama. Samuti kõik selle, mis oli talle hiljem ette nähtud. Kuigi loogika ütleb seda, et praegu peaksid uuemad valtsiinid märksa paremad puhtamad olema, kui nii 30-50 aasta eest, ei juhtunud meiega küll midagi halba. Polnud meie koolis kellelgi mingid kõrvaltoimeid.
to to ema1. veebruar 2019, 17:42
Sa selgita hoopis miks su laps ei peaks alaealisena seksima ja siis võib vaktsineerimise edasi lükata
Erki1. veebruar 2019, 17:42
Kas oled 110-ne juba või?
Haugimälu varrukast1. veebruar 2019, 17:40
Aga kas nende käest ei peaks küsima, kellel erinevate vaktsiinide tagajärjel tervisehäired? Mis vakstiin see narkolepsiat põhjustas?
kuule Mihkel1. veebruar 2019, 17:39
Ega valimatult kõigiga seda asja teha pole ka mõistlik.
Vaktsineerida milleks1. veebruar 2019, 17:37
olge truud ja käige mõlemad enne suguelu alustamist arsti kontrollis, sest see viirus levib ainult sugulisel teel.
A1. veebruar 2019, 17:33
Inimesed selles maailmas on haiged, sest nad kardavad kõike, mis liigub. Pole looduslikku valikud, iga sant päästetakse jne. Varsti peame hakkama sisse hingama spetsiaalset gaasi(kuhu sisse segatud kõikvõimalikud vaktsiinid), sest värske õhk TAPAB!
Kuidas saate väita,et on ohutu? Uurige,mis tõsised tühistused tüdrukutel!1. veebruar 2019, 17:30
Lipnik1. veebruar 2019, 17:25
Ainult surnud arstid ei valeta.
Just nimet kiviajas.1. veebruar 2019, 17:24
Hullumaja,kui kiviajas, kuigi kõigil on ligipääs internetti: http://gaia-health.com/conventional-medicine/vaccines/scientists-explain-hpv-vaccines-unsafe/
Huvitav1. veebruar 2019, 17:18
Muri1. veebruar 2019, 17:13
Noorte meeste sperma kvaliteet langeb iga aastaga, neid pole enam mõtet vaktsineerida.
Õige!1. veebruar 2019, 17:09
Vaktsiin ei ole teema, ärge vaktsineerige.
irw1. veebruar 2019, 17:09
Teeme nii et kui sa haigeks jääd, siis ravid ennast ise, sest niikuinii oled oma haiguses ise süüdi. Miks peab maksumaksja sinu uskumused teaduse kõikvõimsusesse kinni taguma?
irw1. veebruar 2019, 17:06
aplaus habemega nalja eest.
Vaktsineerige1. veebruar 2019, 17:00
SEE ON SU ESIVANEMATE GENEETIKAST JA VAKTSIIN POLE TEEMA...
Kuuuurija1. veebruar 2019, 16:47
Juutide plaan goide neiude steriliseerimiseks.
ja siis me imestame1. veebruar 2019, 16:38
miks meie inimesed on nii haiged ja olukord läheb ainult hullemaks
ei tasu unustada1. veebruar 2019, 16:38
promomise eest saavad need inimesed hüvesid
korruptsioon1. veebruar 2019, 16:35
kuidas?1. veebruar 2019, 16:35
Ikka räägitakse, et ei teata, mis on vähi pöhjuseks. Kas nüüd siis vähk viirushaigus, et selle vastu saab vaktsineerida?
Igaühe oma valik.1. veebruar 2019, 16:30
Toppige kõike, mida pakutakse, ennast täis! Uskuge, toidupoodi teil enam asja pole. "Kõht täis uutmoodi"!
Pa Ras1. veebruar 2019, 16:28
plussiaparaat läks ÕL ka p...i
nr1. veebruar 2019, 16:23
oi-oi1. veebruar 2019, 16:22
no mis nüüd saab - äkki pöördud mõne eutanaasiareisifirma poole.
to 16:02!1. veebruar 2019, 16:22
Kust tead, et sul suurem oht on kui teistel? Ka sellepärast, et rohkem testitakse? Või oled äkki esimene maailmas, kes vähitekke põhjused avastas? No siis oleksid küll kõige vingem arst. Ja veel. Kus on keegi vähi vastu ennem vaktsineerinud (kui oleksid teadnud)?
dr.ooSulliVann1. veebruar 2019, 16:21
mida sa ise jood, et sellseks jäid?
Ravimid äri huvides1. veebruar 2019, 16:12
Huvitavat vaatamist: https://www.youtube.com/watch?v=KXK8OP5BqK4
Vaktsineerige1. veebruar 2019, 15:46
Hpv 16 aitab väga kohe emakakaela vähini jõuda.... Olen 34, võitlen sellega, oleks teadnud, oleks lasknud ennast vaktsineerida. Nii, et mõelge, mul ainult üks laps, kümne aastane, aga edasi, kõik lahtine???????? Käisin alati kontrollis, kahe kontrolli vahe oli ainult 9 kuud ja nüüd juba käisin operatsioonil ja asi paha. Jummel inimesed, tegelt mõelge, see on küll mõnele vastumeelt, aga mina, kes olen ennegi viiruste pärast eluga võidelnud, kuna pole vaktsiini teinud, nüüd pooldan, et see tasuta tehakse noortele tüdrukutele
eks 1. veebruar 2019, 15:39
ausalt öeldes1. veebruar 2019, 15:38
ei ole võimalik võrrelda grippi ja vähki
ausalt öeldes1. veebruar 2019, 15:38
ei ole võimalik võrrelda grippi ja vähki
polkovniku lesk1. veebruar 2019, 15:37
ähh, arstid ei tea midagi.
ausalt öeldes1. veebruar 2019, 15:37
ei ole võimalik võrrelda grippi ja vähki
Pole1. veebruar 2019, 15:35
vaja igasugu keemiat omale sisse süstida ! Probleemide korral ei vastuta keegi, nagu tavaks.
valesti1. veebruar 2019, 15:30
Mihkel1. veebruar 2019, 15:29
Ehk ta mõtleb, et kui teismelised ja veidi vanemad pattu teevad, siis on selle palk surm. Vaktsineerima peabki vaid neid lapsi, keda vanemad tahavad ellu jätta.
rumalus1. veebruar 2019, 15:29
hoopis hullem on see1. veebruar 2019, 15:27
mis juhtub HPV (ja eriti mõnede tüvede) viirust kandes!!!!
Mihkel1. veebruar 2019, 15:26
Aga kui inimene usub, et seksida tohib ainult laste saamiseks ja siis, kui altari eest on läbi käidud? Kes varem seksib, las sureb - see on selle vaktsineerimisvastasuse sisu.
kõigepealt film ja siis süst1. veebruar 2019, 15:24
https://www.youtube.com/watch?v=r9nJxSv_2xc&feature=youtu.be
Muidugi1. veebruar 2019, 15:21
Eks naistearstid ole need kõige suuremad gripivaksiini spetsialistid
ei gommentaari1. veebruar 2019, 15:21
http://www.renegadetribune.com/court-ruling-confirms-mercks-gardasil-hpv-vaccine-kills-people-did-anyone-even-notice/?fbclid=IwAR2Hle_eXPu_Yn_LiwNdTcsp8R3RDclie1iO-7v92AFDR3PzInQwr_P8G9E
Muhv1. veebruar 2019, 15:20
"Brügel usub, et kuna inglise kolledži lastevanemate haridustase ja teadlikkus on tõenäoliselt keskmisest kõrgemad, siis on ka suhtumine laste vaktsineerimisse positiivne". No ikka väga piiratud mõtlemisega inimene! Mina olen siis loll, kuna minu lapsed ei käi inglise kolledzhis ja minu sugulasest ehitaja ja toidupoes müüjana töötava lapse vanemad on geeniused. Mis tähtsust üldse on kui targad ja haritud on vanemad - laps ju tuleb kooli õppima. Kusjuures inglise kolledzhi jaoks on alati oluline olnud, kes vanemad on ja kus töötavad ehk et millega saavad vanemad koolile kasulikud olla.
Un Believ1. veebruar 2019, 15:19
sa kitlis to Kole lugu - ära pabista. Kuritegelikul viisil saadud vara konfiskeeritakse. Nii et - ole parem tasa.
Ei või olla1. veebruar 2019, 15:19
Aga kui alles talvel vaksineeriti,oligi jilja juba.Vaksineerida tuleb sügisel.Ja sa valetad,et sinu grippi jäänud tuttavad olid vaksineeritud.Samuti ei usu sinu põskkoopa põletikku haigestumise seost gripivaksiiniga.
to Kole lugu1. veebruar 2019, 15:06
minu arust ei saa oodata, sest tänapäeval hakkavad noored juba 13-aastasena kodu mängima ja kui neiu juhtub selles eas nakkuse saama, siis mis mõtet on siis vaktsineerimisel?
To to to ema1. veebruar 2019, 15:06
Minu lapse koolis mingit ajupesu ei toimunud. Koju saadeti infovoldik ja nõusolekuleht. Uurisin ise, lapse sõbranna vaktsineerimata jätmine mind ei mõjutanud. Hindasin, et ehkki on imepisike risk et ilmneb mõni tõsisem kõrvaltoime on minu süda rohkem rahul teades et mu lapsel on oht emakakaelavähki nakatuda oluliselt madalam. Endiselt- 13 aastasele ütleb kooliõde, et too sureb ära kui ei vaktsineeri ja 13- aastane tuleb nuttes koju? Hoolimata selgitustööst? :S
r1. veebruar 2019, 15:03
Haige maailm. Ega see aeg ei pruugi enam kaugel olla, kui igat sorti haigused ja viirused oluliselt hoogustuvad. Räägime siis edasi.
Fanaatikud1. veebruar 2019, 14:58
Vaktsiinifanaatkud on nagu veganid. Vähe sellest, et ise omatervist rikuvad, suruvad oma veendumusi ka teistele peale. Kallid inimesed, saage ometi aru, et see on teie endi valik ja teil pole mingit moraalset õigust selle veendumusega teisi ahistada.
To to ema1. veebruar 2019, 14:58
Kuidas saab üks lapsevanem nii rumal olla, et ei saa aru kooli poolsest ajupesust, mis jätkus ka peale vaktsineerimist! Loomulikult selgitasin enne vaktsineerimist põhjuseid. Mis imestada tüüpiline eestlane...üks ütleb, et teeme nii ja teised nagu papagoid takkajärgi...teeme jah, teeme jah....
oh ja1. veebruar 2019, 14:56
teatavasti tasuta pole hiirelõksus isegi juust ammugi miski muu seesinases täielises liberaalses "demokraatlikus" kapitalismis ja see mida peaaegu, et vägisi pähe surutakse ilmselt ei saa olla kuidagi seotud hoolimisega inimestest ning pigem ikka kellegi äri ning kellelegi kasulik.
qwerty1. veebruar 2019, 14:51
Teodor 13.471. veebruar 2019, 14:45
Palun sult tõestust selle kohta, et vähk tekib ainult selle tõttu, et inimene pole vaktsineeritud? Samuti selle kohta,et vähki ei tekita hoopis muud ained, näiteks nagu igasugused säilitusained ja muud sodi mida sinna topitakse. Ja kui sina oled seda säilitusainetega töödeldud sodi söönud, siis sinu pereliikmed kannavad sinu ravikulud?
Kole lugu.1. veebruar 2019, 14:44
Kas ei võiks oodata,kuni tütarlaps täiskasvanuks saab ja ise otsustab.Kui ema annab nõusoleku ja midagi juhtub,mis siis edasi saab?! Kes selllisel juhul süüdi on ja kuidas edasi elatakse? Uskumatu,mida kõike välja ei mõelda. Vaesed lapsed.Neil pole enam lapsepõlve ka.
To ema1. veebruar 2019, 14:43
Kuidas su 13 aastane laps nii rumal on? Mina lasin vaktsineerida, osad teised ei lasknud ka. Ta küsis miks ja ma selgitasin. Selgitasin oma seisukohta ka. Minu laps küll sai aru situatsioonist..
Kahtleja1. veebruar 2019, 14:43
Tean inimest kes arstide saranase jutu peale otsustas ikkagi sünnitada. Lapse juba suur ja naisel ikka kord test positiivne ja kord negatiivne. Võib ju olla, et testid ei tööta.
kõige hullem asi üldse1. veebruar 2019, 14:41
mis juhtuda saab, on selle vaktsiiniga süstimine!!!
Imestunud1. veebruar 2019, 14:40
Oh, kui rumalad on ikka kommenteeriad.
arutleja1. veebruar 2019, 14:40
Ma imestan ikka,et miks see MMS-I TEEMA NII VAIKSEKS ON JÄÄNUD? Kas MMS-iga kaubitsejad on vahialla võetud või kauplemine käib põranda all???
Ema1. veebruar 2019, 14:39
Mina ei lubanud samuti oma 13 aastasele HPV vaktsiini teha. Laps tuli nuttes koju ja kooliõde ütles talle, et nüüd sureb ära, kuna ei vaktsineeri. Süsti tehti 42st õpilasest 40le.
Varru Varrukas Huuglaiv1. veebruar 2019, 14:34
Kõikse targem on uurida selle haiguse põdejatelt, ja neid jätkub. et kas nad omal ajal oleks vaktsineerinud v mitte. Aga kui keegi seda Varrot juhtub kohtama, siis öelge tolale edasi, et vaktsiini toime saadakse just varakult vaktsineerides aga mitte siis, kui juba haiged ollakse v peale kolmekümmet vaktsineerides.
Nipitiri1. veebruar 2019, 14:32
Olen nõus Varroga, kes ütles et see haigus on selge hooramise tulemus. Tuleks lastele õpetada hoopis enda puhtuse hoidmisest.
vaksiinispets1. veebruar 2019, 14:32
Va seda "vanainimese asja" tehakse juba väga varakult ja isegi 12-13. Kas selleks hetkeks on emad-isad lastele selgeks teinud, et "ära näpi tilli" sellest võib pahandusi tulla? Ja kui juhtub "ai-ai" siis on kogu maailm süüdi. Vene ajal tehti vaktsiinid aga ei kuulegi, et keskeas inimestel mingeid erilisi haigusi oleks. On arm õla peal aga mis siis...
EKRE1. veebruar 2019, 14:28
Pole probleemi jooge kloorilahust-MMS ja elate 110 aastaseks.Head isu.
k1. veebruar 2019, 14:27
Varro Vooglaid on väheke silmakirjalik. Vaevalt küll mingi süst paneb 12-14-aastased suguelu alustama. Varro peab pigem silmas, et kui nad seda teevad, siis nad ongi pahad haigused ära teeninud. Varro ise on kena inimene ja võib-olla ei hakkaks tüdrukuid linnaplatsil nuhtlema, aga Jumalalt ei tohi seda võimalust ära võtta!
arvan, et1. veebruar 2019, 14:26
meie toidupoes pakutav sisaldab nii palju kahtlase väärtusega komponente ja keegi ei tea kuidas need lõpuks mõjuvad meie organismile või kuidas reageerivad katseklaasis kasvatatud vaktsiinidega, siis ma pigem ei riskiks selle reaktsiooni väljakutsumise s.t vaktsineerimisega. Ilmselt seda tõde polegi.
Valdek Kukeke1. veebruar 2019, 14:24
Siinkohal julm nali aga - kes pärast naerab nareab paremini.
to maksumaksja1. veebruar 2019, 14:19
nõus. siis ei maksa vakst.keeldujad ka makse. kõik need haiged, kes on on end haigeks söönud või vaktsineerinud, pole nõus nende ravikulusid kinni maksma.
naera puruks1. veebruar 2019, 14:17
Uksumatu, kui palju rumalust ja vandenõuteoreetikuid ikka leidub inimeste keskel. Tundub, et igaühel on kõikidel teemadel doktorikraad+ vähemalt 10 aastat teadustöö staaži absoluutselt igal erialal maailmas. :D
valest on see,et1. veebruar 2019, 14:17
ei alustata vanemate teavitamisest vaid kogu ideoloogiline staff läheb otse lapsele, kel pole analüüsimisvõimet ega kogemusi.
just1. veebruar 2019, 14:07
Ja kõik, kes elavad linnas või suitsetavad maksavad oma kopsuvähi ka ise kinni.
teeme nii1. veebruar 2019, 14:05
et kui teodor ant saab südari, siis tema ravi jääb tema enda kaela, sest ta ei liikunud piisavalt ja ei toitunud tervislikult.
1. veebruar 2019, 14:04
kas te lugesite ka vaktsiinijärgset tervislikku seisundit. see päris ränk, mis lapsega toimuda võib. hullem, kui mms-i tarbimine. masekas.
Valdek Kukeke1. veebruar 2019, 14:00
The Cochrane HPV vaccine review was incomplete and ignored important evidence of bias : https://ebm.bmj.com/content/ebmed/23/5/165.full.pdf?fbclid=IwAR13JfoCagPfDgO8StVm7W6lXMaWbnEQPrEpjBH6aBZD1TbDL_utpEWYSpo
Valdek Kukeke1. veebruar 2019, 13:58
HPV vaktsiini ohutusuuringud on seatud tõsise kahtluse alla. Kuna nendes uuringutes kasutati platseebo asemel Al-ühendit AAHS mitte soolalahust nii nagu seda nõutakse misiganes teise ravimi uuringutes. Rasked kõrvaltoimed suudeti sellise kavala ja alatu võttega ära peita. Kes kahtleb teemas, see võiks ära kannatada selle ohutusuuringu ulevaatuse tulemused: https://www.bmj.com/content/346/bmj.f2865/rr-7?fbclid=IwAR2F3Irfp-E95Lpfn2WH3ZXo5rVg1tVYfarVo-4ULl9Y46XQt_GMT3QeQwI
Piret1. veebruar 2019, 13:55
Üldiselt on minu lapsel kõik vaktsiinid ajaliselt tehtud. Aga seda vaktsiini ei lasknud ka mina oma tütrele teha ja põhjus on tegelikult väga lihtne. Nimelt oli kaasaantud infomaterjalis kirjas, et tavaliselt saab organism selle viiruse tõrjumisega ka ise väga edukalt hakkama (sõnastus võis olla natuke teine aga mõte jääb samaks). Ja siinkohal tekkiski minu jaoks konflikt nn propaganda ja tegelikkuse vahel.
Loomulikult ei haigestu!1. veebruar 2019, 13:52
Kui kõik vaktsiinid endale süstida, oledki muumia valmis. Ei siis enam haigestu. Maailm on hulluks läinud oma kunstainete manustamisega.
dr.Mengele1. veebruar 2019, 13:49
nende nn.vaktsiinidega zombistatakse inimesi,tehakse ajuloputus,et tulevikus oleksid ainult kuulekad töötegijad...
pruunide kõneisik1. veebruar 2019, 13:49
tuleb juba varakult vaktsineerida siis saab need kõik suguvõimetuteks teha nii nagu juba mujal tehtud
1. veebruar 2019, 13:49
enne esimest vahekorda tuleb vaktsineerida, muidu saad nakkuse. sellist juttu räägiti minu lapsele koolis. mina ütlesin ei.
67.a.1. veebruar 2019, 13:47
Ela tervislikult ja pole vaja mingit vaktsiini. Eriti lastele suguhaiguste vastu.
Teodor Ant1. veebruar 2019, 13:47
Palun garantiikirja, et kui vaktsineerimata inimene põeb emakakaela vähki, siis tema ravikulud jääks tema perekonna katta.
e. 1. veebruar 2019, 13:46
"See on mürk, mille koostist ei tea keegi". Lause mõlemad pooled on ju tõsi! Kui võtta ette kasvõi tavalise aspiriini võimalike kõrvaltoimete leht, läheb pilt silme ees kirjuks. Määratult keerukamalt toodetud vaktsiine promotakse aga kui süütut pulgakommi? Kõrvaltoimeid polegi? Vat nii ullikeseks peetakse lihtsameelset vaktsineeritavat.
ep1. veebruar 2019, 13:45
Muidu olen vaktsiinide suhtes skeptiline aga HPV-vaktsiin on tõsiselt hästi toimiv. Igasugu puukentsefaliidi ja gripi vaktsiinid võiks seevastu kuu peale saata. Puukentsefaliidi vaktsiin võiks isegi töötada aga seda peab veel palju arendama, samuti hepatiidi vaktsiin ei toimi veel kõige paremini aga nii on ravimifirmadele kasulik
Jajah1. veebruar 2019, 13:37
Miks kirjutatakse vaktdineerijatest kui väga teadlikest inimesemtest? Kas vaktsiinides kahtlejad hoopis pole tradlikud, sest nad on kuid ja kuid asja uurinud. Inimesed lasevad pimesi endale süstida kraami teadmata kuidas see mõjub ja mis seal sees on. Ei loeta isegi infolehti... perearstidki ei anna originaalinfolehte vaid on ise lühikokkuvõtte teinud. Rääkigem ikka õigete lausetega. Enamus mittevaktsineerijaid on olnud kunagi vaktsineerijad.
Kai1. veebruar 2019, 13:36
Alustaks ikka seksuaalkasvatusest ja siis vaksineerimisest. Esimest korda tegin gripivaksiini, kõik teised pereliikmed olid siruli A-gripi tõttu. Oli see lihtsalt juhus või tõesti vaktsiinist abi, ei tea. Olen pigem vaktsineerimiste vastane, sest kui palju jaksab meie organism neid taluda.
Ingel1. veebruar 2019, 13:34
Ei poolda, et 12 aastast peaks selle vastu vaktsineerima aga 14 võiks ju küll. Mina keeldusin 12 aastasele lapsele sellest vaktsiinist.
Kogemus1. veebruar 2019, 13:32
Olen sellega võidelnud viimased üheksa aastat.Kord PAP test negatiivne kord positiivne.Oktoobris kolisin mujale ja sealne naistearst oli hämmingus miks mulle lõikust pole tehtud(narkoosi all eemaldatakse taskuräti suurune ala emakakaelast).Peale enda operatsiooni rääkis üks uus tuttav seltskonnas kuidas temal see nii kaugele arenes,et esimese raseduse korral,kui ta oli 32 aastane olid arstid hämmingus,et ta üldse rasedaks jäigi.Olukord oli nii halb,et rasedus katkestati ja emakas lõigati välja.Nii,et tema unistus emaks saada ja valus lapse kaotus läks kõik selle paha viiruse arvele.
Arzt 1. veebruar 2019, 13:28
Kes selle süsti saavad muutuvad zombistunud orjaks ja ei hakka kunagi enam oma peaga mõtlema.Googeldage natuke ikka enne kui süstima hakkate.Selle vaktsineerimise tagajärjel on mitu miljonit naist hävitatud.
Andres1. veebruar 2019, 13:27
Vimeos oli veel hiljuti üleval Taani TV2 dokumentaalfilm "De vaccinerede piger", ingliskeelsete subtiitritega "The Vaccinated Girls, Sick and Betrayed". Vimeo on selle video nüüd maha võtnud (mahavõtmisnõude on esitanud keegi Lars Underbjerg, kes ei ole selle filmi autor). Samuti näib see olevat eemaldatud igalt poolt mujalt. Kui kusagilt leiate, soovitan vaadata. See film on professionaalse ajakirjanduse standarditele vastav dokk, mitte vandenõuteooria. Kümnetest Taani tüdrukutest, kes tõenäoliselt HPV-vaktsiini "Gardasil" tulemusel said tõsised ja kestvad tervisekahjustused.
irw1. veebruar 2019, 13:27
jajah, vähi läbi põdedes saad kindlasti hea immuunsuse.
Olku1. veebruar 2019, 13:26
Mhh1. veebruar 2019, 13:25
Mina olen sellele vähivormile kaotanud ühe toreda inimese ja sellepärast ma ei ole selle vaktsiini vastu. Endal on olnud kord ka kahtlus ja see ei ole üldse hea tunne. Gripivaktsiin näiteks tundub küsitav ja seda pole ka iial teinud. Kõik ei ole päris must-valge seoses vaktsiinidega.
Jah 12.531. veebruar 2019, 13:25
Näha jah, sina oma kõrgharidusega ei suuda isegi ühte lauset vigadeta kirjutada, sellepärast oled ka nii vastuvõtlik propaganda suhtes. Sinusuguste puhul kasutataksegi ajupesu .
mõtlik1. veebruar 2019, 13:23
Tõstame õpetajatel palka. Mis sest, et mõne IQ on väiksem kui mõne lapse jalanumber. Loevad netis anonüümset jama ja siis koolis teevad propagandat. Eestis suri 2018 hooajal 99 inimest grippi. 2019 on surnud juba 8 inimest. Soomes on selle perioodi jooksul surnud 15 inimest kokku. Ja soomlasi on 5x rohkem. Eestlased ei vaktsineeri sest internetis on "tõde". Enne sureme kui end torkida laseme. Huvitav on see, et ükski eestlane isegi ei kontrolli allikaid kustkohast pärineb informatsioon. Suvalist juttu võetakse tõepähe. Erialaselt haritud inimese juttu aga peetakse propagandaks.
1. veebruar 2019, 13:18
Kui nii kergesti nakkav on ,nagu siin väidetakse, miks mitte vaktsineerida kohe peale sündi? Emal näiteks võib ju viirus olla ja last puutudes selle lapsele kanda? Tegelikult on igasugune vaktsineerimine ainult ravimifirmade kinnimakstud propaganda, et omale kasumeid teenida. Keegi vaktsineeritutest ei tea kunagi mida talle sisse on süstitud ja mille jaoks. Juba Vietnami sõja aeg süstiti ameerika sõduritele homo preparaati ja tänapäeval on tulemused näha. Kõige parema immuunsuse saab aga inimene haiguseid läbi põdedes.
Juku1. veebruar 2019, 13:16
Kes arvab enese geenius olevat, on paraku just vastupidiselt ...
Propastop1. veebruar 2019, 13:15
Artikkel ise on juba mõnus propaganda. Kui ei poolda vaktsineerimist, siis järelikult oled loll ja harimatu! Päris huvitav sektantlik lähenemine vaktsineerimise propageerijate poolt! Kõike peab pimesi uskuma. Oma analüüsivõime on keelatud! Kui telekas või lehes kirjutab, siis on kõik sulatõsi! Do your own research jumala eest!
irw1. veebruar 2019, 13:14
Palun garantiikirja et kui selle vaktsineerimise tagajärjel juhtub selle inimese tervisega midagi, siis kannab kõik kahjud vaktsineerija või vaktsiini tootnud firma kuni inimese tervenemiseni või tema elu lõpuni.
vaktsineerimisest1. veebruar 2019, 13:07
Rõõm lugeda,et paljudes koolides tutvustati selle vaktsiini vajadust ka vanematele,kes selle positiivse otsuse peavad ka vastu võtma,Aga mina tean väga mitmeid koole,kus laps tuli lihtsalt väikese kirjakesega koju,et kas vanem annab selle tarvis allkirja. Minul on mitmeid kogemusi vaktsineerimistest.Sellel talvel vaktsineeriti gripi vastu kolme tuttavat.Kõik haigestusid grippi ja üks viibis raskes seisundis haiglas.Mina isiklikult sain peale vaktsineerimist põsekoopapõletiku. Võib ju öelda,et erandeid leidub! Kes vastutab selle ohutuse eest ja nähakse tulemusi?
Viplala1. veebruar 2019, 12:59
Ajupeetusega vanemad. Hpv on väga t6sine risk ja kui vanavanemateks saada ei taha, siis andku minna...