Keha

NAISTEARST KAI PART: „Keegi ei saa naist survestada, kas ta peaks sünnitama või raseduse katkestama.“ (78)

LISA KOMMENTAAR

Mari30. aprill 2019, 12:20
https://maretehlvest.wordpress.com/2019/04/15/laviin-iii-abordi-vastu-voitlejad-tuleriidale/
Mari17. aprill 2019, 09:29
Just, Jüri, õige mõtlemine! Ja ülekaalulised, suitsetajad, alkolitarbijad (ja mitte ainult sõltlased, vaid kõik, kes mistahes jooke mistahes koguses tarbivad), talvisel ajal palja peaga õues liikujad jne jne peaksid ise oma ravi kinni maksma. Ja tegelikult, jalaluumurru korral peaks ka enne uurima, kas inimene ikka liikus aeglaselt ja ettevaatlikult. Kui ei, siis peaks kogu kupatuse ise omast taskust kinni maksma.
Aga17. aprill 2019, 08:56
Miks Leena-Maril haigekaassa poolt kindlustust ei ole, et ise kõike maksma peab?
Jürile17. aprill 2019, 08:41
Mina ei taha jälle mingile luuserile sotsiaaltoetust maksta, ei taha alkohoolikute ravi maksta.
uudishimulik16. aprill 2019, 22:00
Kas abordi tegemine on arstile tulus äri,palga lisa?
Jüri16. aprill 2019, 20:29
Kas naistearstid on tõesti kirjaoskamatud??? Küsimus on ju selles, et igaüks ise vastutaks ja maksaks oma jamade eest ise. Mitte keelamises. Miks survestatakse mind kinni maksma teiste ja nende enda poolt tekitatud probleeme. Mina pole sellega nõus!!!
lugeja16. aprill 2019, 20:24
Abort peab olema keelustatud nagu Esimese Vabariigi ajal, muidu eestlaste arv langeb nagu nüüd ja sõnnikut peavad viskama ukrainlased. Nali: juut labidaga.
Leena-Mari16. aprill 2019, 19:57
Lgp Kai Part! Kas keegi on naist survestanud või keelanud rasedust katkestama?Palun viiteid allika kohta! Rahastamisest on jutt.Arve maksab patsient ja 100% ise,nii nagu mina maksan kõik oma arved 100% Mis siin siis nii arusaamatut on?
Joll16. aprill 2019, 16:20
Tegelikult võiks mehe jobil rahaline väärtus olla. Naine peaks tegelikult meest ülal pidama.
to assamumeie16. aprill 2019, 13:44
Kui vastutama ei pea, siis on küll mees naise kehast huvitatud, aga kui mees vastutama peab ja naise keha seksiga seotud põhjustel muutub, viga saab või haigestub, siis saagu naised ise hakkama ja mehed leiavad, et see kõik ei puutu neisse?
Mathilde16. aprill 2019, 13:38
Seda enam peab see noor naine olema hoolas mitte rasestuma! Nii lihtne see ongi.
Ei saa aru jah16. aprill 2019, 13:33
Miks naised, kes ei ole milleski süüdi ( abielus, laste emad, ja näiteks spiraal veab alt ) peavad kannatama, tervisega riskima ja lisaks ka maksma, aga näiteks miks liiklusavariis teisi vigastanud ja ise kõvasti viga saanu ei peaks maksma, alkohoolik, kes on ennast puruks kukkunud või pöördumatud tervisekahjustused endale tekitanud ei peaks maksma? Jõuame jälle narkomaanideni, miks nemad ei võiks maksta kui saav
12:51 -le16. aprill 2019, 13:25
vahet pole, peres on ju ühine rahakott!
P16. aprill 2019, 12:58
Sinu raha eest ei soovigi keegi midagi, maksan samuti sotsiaalmaksu ja sinu silmanägemine pole kuidagi olulisem kui minu reproduktiivtervis.
Ema16. aprill 2019, 12:55
Ma küll kuskile huvigruppi ei kuulu, tavaline kolme lapse ema olen. Ei saa ainult aru, miks seksivad kaks koos, aga pärast on süüdi ainult üks osapool. Ja jah, minu keha on tõesti minu oma ja ma ei soovi, et mõni suvaline kolmas isik tuleb mind õpetama, mida ma sellega teha võin ja mida mitte.
Aga miks naine maksab? Miks mitte mees? Mees vastutab vœrdselt, sellest ei tohiks ka nii raske olla 16. aprill 2019, 12:51
bioloog16. aprill 2019, 12:43
Kallid naised!16. aprill 2019, 12:41
Mõelge veidi hoolega! Kas on ikka sellisesse maailma, mis niigi üle rahvastatud, enam vaja lapsi siia virelema? Tundub julm? Aga mõelda ju ikka võite!
Kai Part, palun loe mõttega!16. aprill 2019, 12:36
keegi ei survesta, et peaks sünnitama või raseduse katkestama, see on iga naise vaba valik. Jutt käis RAHASTAMISEST. Kas maksab riik või naine ise. Mis teil kõigil viga on? Sellest ei tohiks ju nii raske olla ARU SAADA.
assamumeie16. aprill 2019, 12:34
loen kommentaare ja imestan: niipea, kui keegi mainib naise vastutust (s.h. rahalist), tekib mingi huvigrupi (radikaalfeministid?) kisa, et kas mees polegi asjaline, vastutagu ka tema.muidugi õige, aga miks need naised siis ronivad vastutusvõimetute meestega voodisse? ja keegi ei keela mehelt abordi maksumust sisse kasseerida. ja üleüldse, nende kommentaatorite meelest on nii, et kui meest vastutama panna ei õnnestu (kelle viga?), siis ei pea ka naine ise vastutama? kui sa ikka deklareerid, et keha on sinu ja ei kellegi teise, siis peaks ju ka jagamatu vastutus sinu olema, või kuidas?
Ahsoo16. aprill 2019, 12:31
Tänu EKRELE on naised teadlikumad? Enne EKRE võimuletulekut ei teatud rasedusvastastest vahenditest midagi? Mida müstilist nad veel on suutnud korda saata?
Räägib nii nagu on16. aprill 2019, 12:29
Rasedus katkestama= tappa oma laps
to Haige16. aprill 2019, 12:29
Abort on lõbu? Ja igas prillipoes saab silmi kontrollida ja ka silmaarstid on kohal.
kõiksus16. aprill 2019, 12:26
Loote Täiuslik Areng Kõigepealt tuleb reastada kõik päritavad haigused et näha kroonilisi haigusi ,kuna krooniliste haiguste puhul vereproovid tihti ei näita jüüb loode ilma vitamiinideta ja areneb vääralt.kõik tõhjad kohad tuleb täita . naine on ka see kes valib lapse soo kui on temperamentne segavereline naine siis sünnib tütar tütar sünniv vaid kui üsal on temperatuur 37,2 kuni 37,4see näitabki temperamentsust.poja saajad on aga frigiidsed ja keha temperatuur on 36,6 temperamentsed naised on ka tavaliselt kehatemperatuurilt kolm neli kraadi soojemad!!!
Maarja16. aprill 2019, 12:09
Naine ei saa seda last ise, järelikult tuleb iga mees kindlaks teha, kelle laps abordi läbi elu kaotab. Ja iga selline mees tuleb võtta vastutusele. Kuna dna järgi on selliseid mehi võimalik kindlaks teha, siis on vastutusele võtmine lihtne. Vastutsele võtta tuleb siis mees mõrvakatses. Ehk siis eostas lapse, mis läheb tapmisele. Kuritegevusele õhutaja ja otsene sundija. Sundija selles mõttes, et pole suuteline pakkuma naisele partnelust, kuhu naine oleks nõus last sünnitama. Kui mehi abordi eest hakatakse vastutusele võtma, väheneb abortide arv väga kiiresti.
16. aprill 2019, 12:03
Küsimuse asetus on vale.Küsimus on selles, et rasestunud naine ei saa sünnitada, sest ainus riigipoolne tugi on aborditeebuse eest maksmine. Kui noor vanemate toeta naine rasestub, siis seisab ta valiku ees: kodutuks jäämine(vaadake, millised on üüri hinnad), või abordi tegemine. Riik või Tallinna linn teeks feministidele raha jagamise asemel MTÜ Noorte Tulevaste Emade Turvakodu nimelise MTÜ, mis kujutaks endast kööktubadest koosnevat multifunktsionaalset ühiselamut, kus tulevane noor ema saaks elamise, mis talle lapse sünnitamiseks võimaluse annab, mille ühes majatiivas oleks ka lastehoid.
Haige16. aprill 2019, 11:48
Tehku niipalju aborte, kui soovib,kuid mitte minu raha eest, maksku ise oma lõbu kinnI. Soovin silmaarstile, aga ei saa,isegi järjekorda ei saa panna, miks , kui kõik on võrdsed.
kõiksus16. aprill 2019, 11:47
ma käisin 1999a mais lasnamäe polikliinikus Plato juures olin kolm nädalat rase planeeritud rasedus suur töö koos dr .vahulaga loote täiuslik areng .olin õnnelik et näha tõesti ultraheli all kas olen rase .Plato vaatas ja ütles abordi saate kirja panna järgmises kabinetis .ma sain šoki ja viibisin kaks päeva hirmsas seisundis ,hea et laps välja ei kukkunud .Laps sündis küll 7 kuuselt aga arengult 9 kuusena ettearenenud!!! Tahaks loota et selliseid arste kes agiteerivad abordile rohkem ei oleks!!!
16. aprill 2019, 11:46
See on tore,et aborte vähem tehakse.Inimesed on tedlikumad ka tänu EKRE propagandale. Keegi ei keela ju, vaid tuleb olla vastutustundlikum ja ka da rahist vastutust.Siis ollakse ka ettevaatlikum ja see on tervisele kasulikum
järeldus16. aprill 2019, 11:41
Tuleb hakata suguiha pärssivaid tooteid/tablette kasutama. Kuidas ei saa mees oma kürba naisest eemale hoida, kui tollel "ohtlik" aeg? Naine kardab öelda "ei", sest siis läheb mees mujale ja kogu abielu laguneb. Abielu ongi ju selleks, et mees saaks tasuta "k--e--
Tiiuke16. aprill 2019, 11:37
Kas günekoloogid ikka saavad psühholoogilist nõustamist? Jah, otsustab naine, aga täideviijad on ju nemad. Tuleb õhtul koju. Küsitakse, ida tööl läks. "Ah, hästi - ainult üks abort".
Elts16. aprill 2019, 11:31
Vaadake ETV seriaali "Kutsuge ämmaemand!"
võrdõiguslikkusest16. aprill 2019, 11:28
Kui mees on selle lapse teinud ja naine seda teha lasknud, siis peaks mees ka otsustada saama...
To On olemas16. aprill 2019, 11:28
Sul on muidugi tungid kõrgelt arenenud, et siin teisi paika paned. Mine ela oma pimedust keldris edasi.
Loore16. aprill 2019, 11:27
Meenutus kaheksakümnendatest: sissekirjutus oli Tartus, aga elasin kallimaga Tallinnas. Jäin lapseootele. Milline õnnistus! Läksin kohalikku naistenõuandlasse, et end aegsasti arvele võtta. Seal registraator kisas: Kas suur haigusleht või väike? Ei saanud aru. Kas sünnitate või abordile? Nendele aborte ei tee, kes pole Tallinna sisse kirjutanud! Mulle tundus, et koridoritäis naisi vahtis mind põlglikult. Loodan, et praeguseks on registaatorid koolitusi saanud ja suhtuvad patsienti austusega. Kollane joon põrandal aitab ka privaatsusele kaasa. Poeg on 38aastane nüüd.
Paul16. aprill 2019, 11:19
Küsimus ei ole selles, kas Piibli lugemine muudab kristlaseks. Küsimus on selles, mida inimeselt nõutakse. Inimene peab hakkama kristlaseks, muid valikuid ei ole.
...16. aprill 2019, 11:03
Survestamiseks ei saa pidada seda, kui arst räägib abordi mõjudest naisekehale, aga selleks pole neil aega, juba ootab tasuline vastuvõtt mis samas kabinetis ja sama arstiga!
tototo16. aprill 2019, 10:52
Irooniat mõistavad ka ainult mõtlemisvõimelised inimesed.
%16. aprill 2019, 10:46
Kõhnad inimesed jäävad muide samuti haigeks. Ja tihtipeale on just kõhnus haiguse tundemärk.
Haritud? Mida ahtram, seda haritum? Kes ütles meie haritud ajakirjanikele, parteilastele, kommentaa16. aprill 2019, 10:44
to to 9.5016. aprill 2019, 10:42
Lõpuks ometi on üks tark inimene rääkinud - sain aru, et ka abielus on seks hooramine, kui iga korra järel last ei tule ja need inimesed, kes lapsi ei saa, ei tohi kunagi seksida.
to cvb16. aprill 2019, 10:36
Ja abieluinimestel ei ole ju kunagi probleeme, ja saavad iga kell endale veel ühe lapse lubada?
Crack16. aprill 2019, 10:22
Survestada ei saa, kuid peale lapse tapmist jääb ta mõrvariks.
Loviisa16. aprill 2019, 10:22
Pole neile arstidele keegi liiga teinud ja abort oli, on ja jääb,aga...ärgu tohtrid ka kisagu.Kui noor naine läheb esmakordselt arstile ja see põrutab: " Teete aborti või jätate alles!", siis selles suhtes peavad just arstid ennast muutma.Aborti tehakse tungival vajadusel ja see pole naisele kerge, aga kohe uksest sisenevale ei tasu ka soovitada
cvb16. aprill 2019, 10:14
100% kindel vahend on see, et lihtsalt ei suhelda intiimselt inimesega, kellega lapsi ei taheta. Mingi enesedistsipliin peaks ikka olema .....
probleemidest.16. aprill 2019, 10:10
Mulle näib, et kasajal on juba sedavõrd palju erinevaid vahendeid ning meetodeid soovimatu raseduse vältimiseks, et haritud ning teadlik naie sellise probleemi ette enam ilmselt ei satugi. Muidugi kui ta just näiteks vägistamise ohvriks ei satu.
royal16. aprill 2019, 10:05
kui lapse ilmaletoomine on ainult emade otsus, miks ss isadele yldse mingeid nõudmisi saab olla
to et16. aprill 2019, 09:56
Muidugi teadlikud. Aga sa ei ei kujuta ettegi, kui palju on inimesi, sh naisi, kellel on oma organismist väga piiratud teadmised. Ja muidugi tuleb see tervisefašismi laine, et "sarisuitsetaja on ise süüdi" kopsuvähis Agu Uudelepale kõige halvemal ajal - ta ju ei suitseta
to to jaa-jaa16. aprill 2019, 09:50
Abielu on ka juba hooramine ja süüdimatu lastesaamine kiiduväärt tegu? Need inimesed, kes lapsi ei saa, ei tohigi selle loogika alusel abielluda? Pealegi ei solva mõtlev ja intelligentnew inimene valimatult, isegi kui ei suuda teiste inimeste mõttekäiku mõista.
to Kas riigipoolne16. aprill 2019, 09:38
Jah, abort on ju eriline hüve, mida kõik naised loodavad mingil kombel saada?
to survestamisest.16. aprill 2019, 09:36
Kõik naised ja ka vähegi mõtelda oskavad mehed teavad, et ükski vahend ei ole 100 % kindel ja elus tuleb igasuguseid olukordi ette. Kui keegi peab rasedust ainult lodevuse, rumaluse ja mõtlematuse tagajärjeks, siis sellisest inimesest on kohe väga kahju.
Survestamisest.16. aprill 2019, 09:29
Kes palub survestada? Jutt käib abordist ja sellest, kuidas on võimalik seda ära hoida.Miks see teema jälle kajastumist leiab? Selline tunne, nagu oleks arste solvatud ja nagu Kallas ütles välismeediale intervjuud andes, et Eesti põhitalasid rünnatakse. Milleks selline hala mõningate arstide poolt? Naised minge apteeki, kus heameelega soovitatakse rasestusmisvastaseid vahendeid, Tänapäeva abort on laiskuse ja lohakuse vili, mille vastu iga naistearst peaks võitlema, mitte kurtma, et talle tehakse liiga. Valimised said ju läbi!
Rr16. aprill 2019, 09:24
Kui nii väga arvatakse, et ei peaks riiklikult rahastama aborte, teeks siis nii, et mees maksab kinni selle. Oleks igati aus, naine toob ju nagunii oma keha ja tervise ohvriks.
Kas riigipoolne kahepalgelisus?16. aprill 2019, 09:20
Ei mõista,miks abort naisele tasuta on aga vähihaigete laste raviks raha ei jätku.
Maxx16. aprill 2019, 09:19
Eks siin ongi asjal mitu poolt. Keegi eksib ja nüüd on lihtne lapsest lahti saada. Kuid arst peaks mõtlema. Selle heaolu nimel peab ta kellegi tapma. Kas sellise vande ta andiski
to Noortel meestel16. aprill 2019, 09:17
Suguvõimetu olla on on muidugi lihtsam kui kummi tarvitada või normaalseid suhteid luua?
06:49/Paul-ile16. aprill 2019, 09:14
Piibli lugemine ei tee kellegist veel kristlast. Tõe ja eksituse vahel käib leppimatu võitlus."Õnnis on inimene,kes leiab tarkuse"
to Raiko16. aprill 2019, 09:04
Jah, täiesti mõtlematud naised, kes ilma kummita lähevad tegema. Igale naisele kumm peale ja asi korras? Mehed muidugi asjasse ei puutu, nemad on kõik vastutustundlikud ja moraalsed?
Jaa-jaa16. aprill 2019, 09:01
Abielu teeb rasedusvastased vahendid 100 % toimivaks? Ükski korralik abielunaine muidugi kunagi aborti ei ole pidanud tegama? Abielupaarid saavad ükskõik mis olukorras endale veel ühte last lubada?
Jaa-jaa16. aprill 2019, 09:01
Abielu teeb rasedusvastased vahendid 100 % toimivaks? Ükski korralik abielunaine muidugi kunagi aborti ei ole pidanud tegama? Abielupaarid saavad ükskõik mis olukorras endale veel ühte last lubada?
et16. aprill 2019, 08:57
Aga kõik need, kes oma tervist tahtlikult rikuvad, on oma valikutes vabad, miks peab riik seda rahastama. Narkomaanide, alkoholitarvitamise ja sarisuitsetamise tõttu saadud tervisekahjustuste rahastamine ei sega kedagi, kuigi need inimesed rikuvad oma tervist teadlikult. Ükski naine ei rasestu meelega, et saaks minna aborti tegema.
16. aprill 2019, 08:55
Naistearstid on nii tagajalgadel selle aborditeemaga, et vägisi jääb mulje justkui võetakse mingi tulus teenistus, või lausa leivakannikas laualt ära. Mujal maailmas on tasuline, nii Soomes kui Saksamaal.
Elle16. aprill 2019, 08:53
Kokkuhoiukoht on muide ülekaalu maksutamine, ülekaalust tulenevad tervisehädad on riigile kordades kulukamad. Ja ülekaal tuleb valdavalt inimeste laiskusest, lodevusest ja mugavusest. Miks peavad teised maksma kinni kardiovaskulaarsetest haigustest tingitud ravi jne. On ainul paar kolm haigust, kus rasvumist on raske ohjes hoida. Vaadake tänavapilti ja rääkige siis. Muide, paljud abordivastased naised on endised aborteerujad, kes rusikat rinnale taovad.
ema16. aprill 2019, 08:44
Naine ongi oma valikutes vaba.Küsimus on selles,et riik ei pea seda rahastama.
Aga16. aprill 2019, 08:42
kuhu sa autori jätad? Inimene ei ole vihmauss, et üksinda paljuneb.
Jajah,16. aprill 2019, 08:40
kumm ja süüfilis ja kõik muu on ainult - ja ainult - naiste asi. Mehed istuvad kõik puu otsas ja ei tea asjast midagi.
Oleneb,16. aprill 2019, 08:38
mida keegi mugavu, seks peab. Kui veel ühe lapse sünd paneb pere majanduslikult raskesse seisu, siis mida sina sel juhul teeksid? Mitte teoreetiliselt ja siin kommentaariumis hiilgamiseks, vaid päriselt?
0016. aprill 2019, 08:34
Õigem olnuks kirjutada pealkirjas " Keegi ei tohi naist survestada,...."
Sinu väärtused peegelduvad valikutes16. aprill 2019, 08:33
Kas maksumaksja rahaga toetada abortide tegemist või osta sünnitusosakondadesse vastsündinutele elustanmislauad?
Last olematuks teha ,peab iga ema ise kinni maksma, See teguviis ei tohi olla odav.16. aprill 2019, 08:33
Mida ma loen!16. aprill 2019, 08:31
Kas papad tahavad nüüd ise maksta - vabatahtlikult?
Kr.at16. aprill 2019, 07:59
Terve apteek on kaitsevahendeid täis sööge neid...vanasti muud võimalust polnud olid naised igakuu aborditamas
kas16. aprill 2019, 07:22
te meelega ründate ikka lahtisest uksest sisse? kas aru ei saa probleemist? kas mõelda ei oska või lugeda? keegi pole kunagi öelnud et abort pole naise enda asi,,, aga räägitud on SELLEST et kui ei ole terviseriket või muidu ohtu sünnitamisel, siis tuleb teha seda omaenda raha- ja suva eest- mitte maksumaksja kulul, no ei tea , kuidas saaks asju veel selgemini öelda....
Paul16. aprill 2019, 06:49
Liiga vähe religiooni, liiga vähe rituaale. Kui iga õhtu kindla korra järgi Piiblit ei loete, siis ei muutugi midagi.
aitab juba16. aprill 2019, 06:31
keegi ei saa kedagi survestada, mis sellest nii palju rääkida.Aga ühiskonna hoiak peab olema selline, et peetakse lugu peredest ja neist, kes tahavad ja kasvatavad lapsi.
Noortel meeste peaks olema võimalus16. aprill 2019, 05:30
Lasta teha end suguvõimetuks,et pääseda naiste igasugu alatute trikkide käest.
4 last16. aprill 2019, 03:04
olen ka 1 kord abortion teinud, teine rasedus viiest. oli hirm et ei saa emotsionaalselt ja majanduslikult hakkama. abielu lahutuse aeg oli. aga loll olin. elu on keeruline, aga kui armastust jagub, siis pole hullu. 4 last olen ilmale toonud ebakindlusega, aga kui vaatan tagasi ja kui oleksin Neil kordadel abortion teinud, siis oleks need neli ilusat hinge olemata olnud. aga oleks olnud 5. oleks vaid julgust olnud . kui tahta, siis hakkama Saab alati.
mulle näib16. aprill 2019, 02:43
Kaasajal on sedavõrd palju mitmesuguseid erinevaid rasestusvastaseid vahendeid, et piisavalt haritud ning teadlik naine soovimatult lihtsalt enam ei rasestugi.