Inimestesse sisestatakse pidevalt hirmusid. Noorem generatsioon, kes usub siiralt tele reklaame võtab ju omaks, kui räägitakse igasugustest tõbedest, mida saab ravid kalleid rohtusid ja toidulisandeid ostes. Jalgrattaga enam ilma kiivrita sõita ei julge ( ei tohi ka) varsti paneme ka teed ületades kiivri pähe ja kui kiivrit ei juhtu olema tuleb käpuli üle tee minna. Suitsu andurid on kohustuslikud ja paljud usuvad, et surevad, kui andurit pole ja siis veel need hirmsad laste mänguväljakud... Terveid inimesi ei tohiks selliselt hirmutada ja ajupesu teha, 50 aasta pärast on meil linnatäied mökus
Olen 2 korda perearsti nõuandetelefonile helistanud ja sellest ei ole mitte mingit kasu olnud. Võite seda teenust promoda nii palju kui tahate, rohkem ma sinna enam ei helista, sest kahtlen väga, kes nendel kahel korral telefonile vastanud isikul üldse meditsiinilist haridust oli.
See on ka loomulik, kui päevast päeva inimestele räägitakse, kui haiged nad on
ja mida kõike nad peaksid oma tervisega tegema. Tänapäeval ei ravita enam haigeid, vaid puruterveid inimesi. Inimesed pole haiged vaid ühiskond, milles need inimesed elavad.
Üldiselt on nii, et palju kasulikku saab Vene telekanalite tervisesaadetest, märksõnadeks Malõševa ja Mjasnikov. Enda harimiseks parim. Äkkhädaga on muidugi EMO ja seesama Eesti tel.number.
Mulle soovitati perearsti telefonilt körge vereröhu puhul vötta 10 tilka nifedipini, ( näitas mul 150/100,mis on minu madala röhu puhul,mis on tavaliselt 95/65 - körge), hiljem kardioloog ütles, et 10 tilgaga oleks vöinud saada insuldi. Önneks ma ei vötnud seda.
Enamus Nõuande liini vastused on: Perearst, perearst, perearst... Ja raskete probleemide puhul ei saa sealt mingit nõu, kui näit. vererõhk on 200 ja nifedipin teeb asja hullemaks.
Kogu aeg on häda nende tüütute patsientidega. Lähevad EMOsse - ülinahhaalne käitumine, lähevad perearsti juurde - mõttetu arsti aja raiskamine (Lee Vallikivi), helistavad perearsti nõuandetelefonile - jälle mõttetu terviseärevus. Küll oleks tore arst olla, kui neid tüütud patsiente aega raiskamas poleks:(
Ajakirjanikul peaks teema käsitsemisel ka mõtlemist rohkem olema. Kui inimesel on halb olla, ei ole see terviseärevus. Lisaks on see telefon tasuline, ja ikka igiseb ja vingub.
ei ole kunagi EMO-s kedagi meeldivat arsti näinud . . . 5. mai 2019, 12:47
alati kõik pahurad ja sõimavad sind . . . aga miks nad siis sinna tööle lähevad,kui on teada,milliste haigetega on tegemist ja et ka öösel . . . milkleks sõimata abi otsivat inimest . . . ??? :((
Räägi vene keeles, sest enamus personalist on seal ju vene keelt räägivad inimesed--siis vähemalt ei sõimata, kuigi arstiabi saamisega on lood ikka nii nagu nad. Ega Ossinovski niisama arstide ravivead ei dekriminaliseerinud, seda tehti kindla eesmärgiga
MIks vanad näiteks ei võta tablette õigel ajal või jätavad võtmata. Mitte kuritahtlikult vaid neid pole õpetatud õigel ajal võtma, nad nimelt unustavad ja seal juures kahtlevad. Kui keegi paneks valmis ja näitaks ette kuidas ta mataks kahtlused enda tegutsemisega, siis oleks ka rohud õigel ajal võetud ja vanur hakkas usaldama ennast. Vähemalt ei mõtleks kas ma ikka võtsin ja kui võtsin siis enam ei võta stiilis.
Aitaks küll, kui keegi hakkaks võimuhullusest öle saama ja rahvale antud lubadusi täitma. See lalin, et ei saa lubadusi täita ,kuna raha ei ole, on ju vastutustundetu ja ei ole riigimehelik. Seda oleks pidanud enne valimisi rääkida.Nüüd oleks aus ju tagasi astuda ja ausalt äelda, et ei suuda rahvale antud lubadusi tõita.
Oleneb, kui väike see laps on. Kui imik, siis telefoniravi võimalused on piiratud, nagu ka naabrinaise või ajalehesaba abil. Ehk saite nõuandeid lapse hooldamise kohta.
Läksin aastaid tagasi arsti juurde peavaluga,uurisid ja puurisid,et millest valud,tulivälja,et poliitikute lubadusi olin usinasti oodanud millal täituvad,ravi ma sain pandi hullumajja,nüüd lasti minema,väites et neil rahad otsas,ei teagi mis teha kas kah katusele jumalale lähemale!?
Ei ole nii head tervist ,et arsti juures käija .25 aastat pole haiguslehel olnud.Nohu ,köha nendega olen varakult ise hakkama saanud paari päevaga.Olge tugevad ja ärge mõtelge end haigeks.:o)
Sellised juhud tuleb fikseerida ja edastada teenuse omanikule (kõikidel juhtudel, mitte vaid terviseprobleemiga). Küsige alati teenuse osutaja nime! Paljud teenusosutajad salvestavad kõned ja kui on tegemist tühijuhuga (ükskõik kummalt poolt) on võimalik tuvastada.
Olen nõuande telefonilt head nõu saanud.Ükskord läksin kauase seljavaluga EMOsse ja sain abi.Kui järgmisel aastal läksin perearstil juurde, saadeti eriarstide juurde, milleks kulus üle poole aasta.Kannatasin kaua.Perearst on hea, kuid arstide juurde on väga pikad järjekorrad.Parem ootan EMOs tundide viisi, kui pool aastat.
et suuga teete suuri linnu käega ei kärbse si..agi. Ärge siis lubage tervet maailma kokku kui enestest tegijaid ei ole !!! Ainus millega olete hakkama saanud on ametnike mega palgatõusuud ja kõigi valdkondade hinna-ja maksutõusud!
Täiesti õnneasi kelle ots asatttud. On seal asjatundlikke ja abivalmis perearste, aga on satutud ka sellise otsa kes oli peale ignorantsuse ka ebaviisakas.
Nüüd kui keskerakond sai võimule muutub rahva elus kõik. Tuleb erakorraline pension, langevad maksud , tervishoid muutub kergesti kättesaadavaks ja lihtrahvas rõõmustab. Seda loomulikult siis kui raha peale ametkondade järjekordset palgatõusu raha üle juhtub jääma.
Olen ka nõuandetelefonile helistanud, kui laps hilisel õhtutunnil haigestus. Mingit rahustamist seal nende poolt küll polnud. Pigem mingi ennasttäis tädike oli pahane, et tema und segan ja andis selgelt mõista, et mina ja mu mure on nii tühised, et pole vaja pöörduda ei arstile ega tülitada ka neid. Isegi oma küsimustele ravimite andmise kohta väikelapsele ei saanud ma sealt vastuseid. Minu jaoks oli see mõttetu kontakt, mis mitte kuidagi mind ei aidanud. Edaspidi nende poole ei kavatse pöörduda.
KOMMENTAARID (33)