Hea nõu

Perearsti juurde pole vaja iga kell saada. 

TERVISEÄREVUS SÜVENEB: perearsti nõuandetelefonile tuleb tuhandeid kõnesid

Evelin Trink, 5. mai 2019, 09:30

26 KOMMENTAARI

a
ats/ 5. mai 2019, 16:39
Perearstil on odav pikk number ka täiesti olemas, millegpärast seda eriti rahvas ei tea, sest on odava tavahinnaga...
m
Marta / 5. mai 2019, 16:35
Mulle soovitati perearsti telefonilt körge vereröhu puhul vötta 10 tilka nifedipini, ( näitas mul 150/100,mis on minu madala röhu puhul,mis on tavaliselt 95/65 - körge), hiljem kardioloog ütles, et 10 tilgaga oleks vöinud saada insuldi. Önneks ma ei vötnud seda.
s
5. mai 2019, 16:18
Selleks peab teadja inimene kõrval olema, kes hangib ravimikarbi ja paneb rohud valmis.
k
Kurb/ 5. mai 2019, 15:46
Enamus Nõuande liini vastused on: Perearst, perearst, perearst... Ja raskete probleemide puhul ei saa sealt mingit nõu, kui näit. vererõhk on 200 ja nifedipin teeb asja hullemaks.
K
:(/ 5. mai 2019, 14:09
Kogu aeg on häda nende tüütute patsientidega. Lähevad EMOsse - ülinahhaalne käitumine, lähevad perearsti juurde - mõttetu arsti aja raiskamine (Lee Vallikivi), helistavad perearsti nõuandetelefonile - jälle mõttetu terviseärevus. Küll oleks tore arst olla, kui neid tüütud patsiente aega raiskamas poleks:(
h
H/ 5. mai 2019, 13:21
No muidugi kui sa pimeostad alatirottimürki heh
h
H/ 5. mai 2019, 13:18
Jajah mõni vanamutthelistab 20 korda päevas ett tal kõht ikka lahti
h
H/ 5. mai 2019, 13:16

e
ei ole kunagi EMO-s kedagi meeldivat arsti näinud . . . / 5. mai 2019, 12:47
alati kõik pahurad ja sõimavad sind . . . aga miks nad siis sinna tööle lähevad,kui on teada,milliste haigetega on tegemist ja et ka öösel . . . milkleks sõimata abi otsivat inimest . . . ??? :((
t
teadja/ 5. mai 2019, 12:42
Ka ise sain nõuande telefonilt väga asjaliku nõu, aktsendiga rääkiv inimene vastas aga ta andis ikka väga head õpetust, kuidas toimida
n
5. mai 2019, 12:38
Niisugust telefoni ongi vaja. Või andke perearsti isiklik telefoni nmber patsiendile.
t
teadja/ 5. mai 2019, 12:38
MIks vanad näiteks ei võta tablette õigel ajal või jätavad võtmata. Mitte kuritahtlikult vaid neid pole õpetatud õigel ajal võtma, nad nimelt unustavad ja seal juures kahtlevad. Kui keegi paneks valmis ja näitaks ette kuidas ta mataks kahtlused enda tegutsemisega, siis oleks ka rohud õigel ajal võetud ja vanur hakkas usaldama ennast. Vähemalt ei mõtleks kas ma ikka võtsin ja kui võtsin siis enam ei võta stiilis.
h
hea :Kuula k.sik/ 5. mai 2019, 12:34
Aitaks küll, kui keegi hakkaks võimuhullusest öle saama ja rahvale antud lubadusi täitma. See lalin, et ei saa lubadusi täita ,kuna raha ei ole, on ju vastutustundetu ja ei ole riigimehelik. Seda oleks pidanud enne valimisi rääkida.Nüüd oleks aus ju tagasi astuda ja ausalt äelda, et ei suuda rahvale antud lubadusi tõita.
a
ajakirjanik/ 5. mai 2019, 12:29
Oleneb, kui väike see laps on. Kui imik, siis telefoniravi võimalused on piiratud, nagu ka naabrinaise või ajalehesaba abil. Ehk saite nõuandeid lapse hooldamise kohta.
m
mind on ka/ 5. mai 2019, 12:12
o
Ootused/ 5. mai 2019, 12:12
Läksin aastaid tagasi arsti juurde peavaluga,uurisid ja puurisid,et millest valud,tulivälja,et poliitikute lubadusi olin usinasti oodanud millal täituvad,ravi ma sain pandi hullumajja,nüüd lasti minema,väites et neil rahad otsas,ei teagi mis teha kas kah katusele jumalale lähemale!?

h
harri/ 5. mai 2019, 11:58
Ei ole nii head tervist ,et arsti juures käija .25 aastat pole haiguslehel olnud.Nohu ,köha nendega olen varakult ise hakkama saanud paari päevaga.Olge tugevad ja ärge mõtelge end haigeks.:o)
j
juku/ 5. mai 2019, 11:55
Paljudel ravimitel on infolehe jutt enam vähem - "Kui sööd, siis sured!"
a
AJ/ 5. mai 2019, 11:43
Sellised juhud tuleb fikseerida ja edastada teenuse omanikule (kõikidel juhtudel, mitte vaid terviseprobleemiga). Küsige alati teenuse osutaja nime! Paljud teenusosutajad salvestavad kõned ja kui on tegemist tühijuhuga (ükskõik kummalt poolt) on võimalik tuvastada.
o
5. mai 2019, 11:30
Olen nõuande telefonilt head nõu saanud.Ükskord läksin kauase seljavaluga EMOsse ja sain abi.Kui järgmisel aastal läksin perearstil juurde, saadeti eriarstide juurde, milleks kulus üle poole aasta.Kannatasin kaua.Perearst on hea, kuid arstide juurde on väga pikad järjekorrad.Parem ootan EMOs tundide viisi, kui pool aastat.
j
Ja ajakirjandus/ 5. mai 2019, 11:13
oma libauudiste, feikküsitluste ja libauudistega aina toidab seda. Ükskord prahhhvatab vimmmm, mis kogu`nd sala`jaaaa...
e
Et siis/ 5. mai 2019, 11:09
meie ajal surid "lumehelbekesed" lihtsalt välja.
o
olemegi harjunud/ 5. mai 2019, 10:57
et suuga teete suuri linnu käega ei kärbse si..agi. Ärge siis lubage tervet maailma kokku kui enestest tegijaid ei ole !!! Ainus millega olete hakkama saanud on ametnike mega palgatõusuud ja kõigi valdkondade hinna-ja maksutõusud!
e
EIno Taruk/ 5. mai 2019, 10:40
Täiesti õnneasi kelle ots asatttud. On seal asjatundlikke ja abivalmis perearste, aga on satutud ka sellise otsa kes oli peale ignorantsuse ka ebaviisakas.

v
Vana kesik/ 5. mai 2019, 10:27
Nüüd kui keskerakond sai võimule muutub rahva elus kõik. Tuleb erakorraline pension, langevad maksud , tervishoid muutub kergesti kättesaadavaks ja lihtrahvas rõõmustab. Seda loomulikult siis kui raha peale ametkondade järjekordset palgatõusu raha üle juhtub jääma.
O
...../ 5. mai 2019, 10:25
Olen ka nõuandetelefonile helistanud, kui laps hilisel õhtutunnil haigestus. Mingit rahustamist seal nende poolt küll polnud. Pigem mingi ennasttäis tädike oli pahane, et tema und segan ja andis selgelt mõista, et mina ja mu mure on nii tühised, et pole vaja pöörduda ei arstile ega tülitada ka neid. Isegi oma küsimustele ravimite andmise kohta väikelapsele ei saanud ma sealt vastuseid. Minu jaoks oli see mõttetu kontakt, mis mitte kuidagi mind ei aidanud. Edaspidi nende poole ei kavatse pöörduda.