Hea nõu

DR VASSILJEVI KULLAFOND | Miks nina jookseb sageli verd, kas see võib olla ravimitest? 

Viktor Vassiljev , 8. detsember 2020 05:00
Foto: Robin Roots

Miks nina jookseb verd? Kas selle põhjuseks võivad olla kõrge vererõhk või ravimid? Või on see hoopis ninanokkimisest? ? Dr Viktor Vassiljev aitab selgust tuua!

“Hommikul tõustes on mul tihti ninaverejooks. See jääb küll külma taskurätikut peal hoides kiiresti järgi. Rohtudest kasutan verelahjendajat ja vererõhu ravimeid.”

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

01.12.2020
DR VASSILJEVI KULLAFOND | Mida teha, kui südame rütm on korrast ära, aga arst ei taha ravida?
24.11.2020
DR VASSILJEVI KULLAFOND | Kas see on ohtlik, kui nahale tekivad pruunid laigud ja punased täpikesed?
17.11.2020
DR VASSILJEVI KULLAFOND | Mida teha, kui varbaküüned on hukas: paksud, pruunid ja kihilised?
10.11.2020
DR VASSILJEVI KULLAFOND | Mida teha, kui õlg valutab juba mitu kuud ja ükski rohi ei aita?