MIS SAAB EDASI? Ema Liina räägib, et lapsed teevad käsitsi kirjutades väga palju vigu, kuna pole seda distantsõppel korralikult harjutada saanudki.

Foto: Aldo Luud
Eesti uudised
26. jaanuar 2022, 18:47

KOROONA TEGI ÕPILASTE ELU PÕRGUKS: kolmanda klassi poiss jääb kirjutamisel jänni ning gümnasistidel puudub motivatsioon (7)

Kas õpilastel on õppimisega varasemast rohkem raskusi? „Jah,“ vastab Hugo Treffneri gümnaasiumi direktor Ott Ojaveer. Kui gümnaasiumiõpilased oskavad veel vanast ajast käsitsi kirjutada, siis suuresti terve kooliaja distantsõppel olnud lapsed on püsti hädas. Nimelt eeldab distantsõpe pigem arvutioskusi kui käekirja. „Ta ei tunne endiselt tähekujusid. Tal pole meeles, millised on suured tähed ning üritab pingsalt ja kätt tõstmata kirjutada seoskirjas,“ kurdab ema Liina.

„Märgata on mõnede õpilaste senisest väikesemat motivatsiooni õppida ja pingutada ning senisest enam paistab olevat mitterahuldavaid hindeid arvestustel,“ räägib Ojaveer, kuid ei too otseselt välja, millistest klassidest need mured pärinevad. Samas sõnab Ojaveer, et õpetajad aitavad õpilasi nii palju kui jõuavad

Edasi lugemiseks: