Foto: Pexels
Silja Paavle 2. märts 2022 20:00

Tervislik on uinuda kuni 20 minuti jooksul pärast pikali heitmist. Katseta USA mereväe vana nippi, mis lubab une saabumist juba paari minuti jooksul mistahes ajal ja kohas. Selleks jälgi kuut sammu, mis aitavad lõdvestada nii vaimu kui ka keha ning valmistuda rahulikuks uneks.

  1. Lõdvesta näolihased. Hoia silmad kinni kogu järgneva ajal.

  2. Lase õlad alla. See vabastab õlad ja kaela pinge alt ning mõjub psühholoogiliselt lõdvestavalt.

  3. Lõdvesta käed.

  4. Hinga välja ja lõdvesta rindkere.

  5. Lõdvesta jalad.

  6. Tee pea mõtetest tühjaks. Kujutle, et lamad täiesti pimedas toas (kuid mugaval asemel). Kui sellest üksi ei piisa, korda endamisi aina uuesti: „Ära mõtle! Ära mõtle! Ära mõtle!“

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:

Telli Õhtulehe digipakett

Vaata võimalusi
  • 11 erinevat digiväljaannet
  • Üle 2000 artikli kuus
  • Jagamisõigus 4 sõbraga
  • Tellijatele mõeldud auhinnad
Näita vähem
€ 0 / nädal€ 11.99 / kuu
Telli

Osta üks artikkel

Ühe artikli lugemisõigus
  • Ühe artikli lugemisõigus
Näita vähem
€ 3.99