Foto: Pexels
Silja Paavle 2. märts 2022 20:00

Tervislik on uinuda kuni 20 minuti jooksul pärast pikali heitmist. Katseta USA mereväe vana nippi, mis lubab une saabumist juba paari minuti jooksul mistahes ajal ja kohas. Selleks jälgi kuut sammu, mis aitavad lõdvestada nii vaimu kui ka keha ning valmistuda rahulikuks uneks.

  1. Lõdvesta näolihased. Hoia silmad kinni kogu järgneva ajal.

  2. Lase õlad alla. See vabastab õlad ja kaela pinge alt ning mõjub psühholoogiliselt lõdvestavalt.

  3. Lõdvesta käed.

  4. Hinga välja ja lõdvesta rindkere.

  5. Lõdvesta jalad.

  6. Tee pea mõtetest tühjaks. Kujutle, et lamad täiesti pimedas toas (kuid mugaval asemel). Kui sellest üksi ei piisa, korda endamisi aina uuesti: „Ära mõtle! Ära mõtle! Ära mõtle!“

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad