Keha

Soovid kaalust alla võtta? Vaid 10 sekundit võttev tegevus aitab sind! (12)

Silja Paavle, 30. detsember 2014 16:37
Foto: PantherMedia / Scanpix
On küll palju erinevaid argumente, miks võiks vannitoast kaalu välja visata, kuid sellega tasub hoogu pidada – uue uuringu järgi ilmneb, et igapäevane kaalumine võib olla oluline osa kaalulangusest.

2838 inimese andmeid analüüsinud ja teadusajakirjas PLoS ONE avaldatud Tampere Tehnikaülikoolis läbi viidud uuring leidis, et kui inimesed kaalusid end iga päev, võtsid nad kaalust suurema tõenäosusega alla kui need, kes kaalusid end kord nädalas. Ning see ei ole esimene kord, kui uuring räägib kaalulangetajaile enese kaalumise vajalikkusest, vahendab Huffington Post.

Kõige tõhusam on end kaaluda nii, et pärast ärkamist teha esmased hügieeniprotseduurid ja siis astuda kaalule. Nii päevast päeva. Selline kaalumine annab usaldusväärsed tulemused, mis võivad küll olenevalt päevast kõikuda, kuid nädala või kuu keskmisena näitavad ilmselt kaalu langemist.

Näiteks küsitleti Minnesota ülikoolis 1800 dieeti pidavat täiskasvanut ja leiti, et need, kes kaalusid end igapäevaselt, kaotasid kahe aasta jooksul üle 6 kilo. Need, kes kaalusid end kord nädalas, kaotasid sama ajaga vaid paar kilo.

Nii et – kui kaalu langetamine on üks su uusaastalubadusi, pea meeles, et kaal võib olla sulle parim sõber kui sa seni arvasid.

Samal teemal

04.02.2015
Üks küsimus: kui palju kaloreid ma päevas vajan?
06.00.2015
Tänavu teisiti: 10 head põhjust, miks mitte liialt oma kehakaalule keskenduda
01.00.2015
Ma luban uuel aastal...
30.11.2014
Mida teha, et lubadus uuel aastal kaalust alla võtta unarusse ei jääks?