Sotsiaalkindlustusamet lahendas lastega seotud suurema arve juhtumid (1)
Klienditeenindustesse ja infotelefonile saabunud pöördumiste hulk abivahendite teemal on tunduvalt vähenenud – klienditeenindustes oli 78 pöördumist, millest 34 juhul taotleti abivahendi kaarti ja infotelefon sai 25 kõnet.
Eile kell üks toimus kohtumine Sotsiaalkindlustusameti ja abivahendeid pakkuvate ettevõtete vahel. Kohtumise eesmärgiks oli jagada aasta esimese töönädala kogemusi ja anda tagasisidet ning vastata seni üleskerkinud küsimustele. Kohtumisest võtsid osa enamik abivahendeid pakkuvatest ettevõtetest.
Lepiti kokku, et edaspidi kavandatakse teemapõhised arutelud, et lahendada erinevate sihtrühmadega seotud küsimusi, näiteks keskendutakse eraldi üüriteenusele, kuulmisabivahenditele, proteesidele jt. Sotsiaalkindlustusamet korraldab lähiajal ettevõtetele ka aruandlust puudutavad koolitused Tallinnas ja Tartus. Samuti oodatakse jaanuari lõpuks ettepanekuid abivahendite regulatsiooni kriitilisemate küsimuste kohta, kogutakse tehingute statistikat ning alustatakse tööd ettepanekute läbivaatamiseks.
Täiendavalt toimus kokkusaamine Invaru OÜ ja ITAK OÜ esindajatega arutamaks üüriteenuse pakkumisega esile kerkinud küsimusi.
Lisaks osales Sotsiaalkindlustusameti peadirektor Riigikogu sotsiaalkomisjoni kutsel abivahendite teemalisel kohtumisel, kus andis ülevaate ameti tegevusest muudatuste rakendamisel.
Abivahendite teemal saab jätkuvalt pöörduda Sotsiaalkindlustusametisse e-kirja teel: [email protected] või infotelefonil 16106 või tulla enda jaoks sobilikku klienditeenindusse(http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/klienditeenindused/)
Kommentaarid