Toitumine

Veerandsada toitu, mis aitavad sul suveks kõhurasvast lahti saada (6)

Õhtuleht.ee, 29. aprill 2016, 10:22
Tomatid aitavad kiirendada ainevahetust ja vähendada söögiisu.Foto: PantherMedia / Scanpix
Siin on sulle 25 vihjet, mida süüa, et saaksid suveks kõhule kogunenud rasvast lahti.

Mandlid. Kuna nendes on palju kiudaineid, tekitab see kiiresti tunde, et kõht on täis. 2007. aastal avastasid Purdue ülikooli teadlased, et kuigi mandlites on võrdlemisi palju kaloreid, ei ladestu need kõhule, vahendab Glamour.

Lehtsalat ja juurviljad. Lisa iga söögi sisse veidi lehtsalatit ja juurvilju. Näiteks spinatis ja lehtsalatis on ülimalt vähe kaloreid. Samas on neis siiski hulgaliselt kiudaineid ja vitamiine.

Kaeratooted. Kaerahelveste söömine igal hommikul annab sulle pikaks ajaks täiskõhutunde ja selles ei ole liiga palju kaloreid.

Oliiviõli. Hullumeelne, kuid see on tõsi - rasv võib aidata kaalu alandada. Oliiviõlis sisalduvad rasvad, mis tekitavad pikemaks ajaks täiskõhutunde.

Oad. Ubades on palju proteiini ja kiudaineid, kuid samal ajal üsna vähe kaloreid.

Piparmünt. See on teada-tuntud oma rahustava toime poolest ning see sobib suurepäraselt dieedipidajale. Kõige parem viis seda oma toidukordadesse lisada on juua piparmünditeed. Soovitatav on juua kolm tassi piparmünditeed päevas.

Roheline tee. See aitab organismil puhastada end üleliigsest. Samuti aitab see kiirendada ainevahetust.

Vetikad. Need sisaldavad mitmeid mineraale, mis aitavad vabaneda kõhu peale kogunenud rasvast.

Jõhvikamahl. See paneb sind tihedamalt tualetis käima, mis tähendab, et keha vabaneb liigsetest ainetest.

Tomatid. Need aitavad kiirendada ainevahetust ja vähendada söögiisu.

Küüslauk. Kuigi see paneb sind halvasti lõhnama, on küüslauk kasulik. See sisaldab ainet nimega allitsiin, mis aitab tappa paljusid kahjulikke baktereid, sealhulgas ka seedesüsteemis.

Tšilli. Selle lisamine oma toitu aitab suurepäraselt kiirendada ainevahetust.

Banaanid. Vastupidiselt levinud arvamusele, banaanid aitavad kaalu alandada.

Arbuus. Kuna see on niivõrd veerikas, ei sisalda see eriti kaloreid. Seevastu on hulgaliselt vitamiine.

Kurk. Ka kurgid kuuluvad dieedipidamisel soovitatavasse menüüsse.

Marjad. Suvi on tulemas, nii et söö hulgaliselt marju - neis pole eriti kaloreid, seevastu on palju vitamiine.

Must riis. Kui tahad kaloreid põletada, on soovitatav eelistada musta riisi valgele, sest selles on palju B-vitamiini, mis aitab kaalu langetada.

Pähklid. Dieetide osas on pähklitel halb maine, aga üks peotäis pähkleid päevas on pigem hea kui halb.

Avokaado. Seda süüakse tihtipeale vürtsikate toitudega, sest sel on rahustav toime seedesüsteemile.

Päevalilleseemned. Need sisaldavad suurel määral kiudaineid, mis tekitavad täiskõhutunde pikemaks ajaks.

Pistaatsiapähklid. Need ja mandlid on kõige paremad snäkid kaalu alandamiseks, sest need tekitavad täniu kiudainete rohkusele pikaks ajaks täiskõhutunde.

Makrell. See sisaldab palju proteiine, mis on ilusa kõhu saavutamiseks kasulikud.

Lõhe. Samamoodi nagu makrell, on ka lõhe täis proteiini.
 
Paprika. Sellel on rahustav toime seedesüsteemile, kuid samas kiirendab see ainevahetust ja ebavajalikest ainetest vabanemist.

Samal teemal

20. oktoober 2016, 15:10
NÄKSI ÕHTUL RAHULIKULT: snäkid, mis jätavad kehakaalu kergitamata
9. juuni 2016, 16:10
Pekid lödisevad? Siin on seitse lihtsat soovitust, kuidas liigsest kõhurasvast lahti saada!
2. juuni 2016, 13:25
SUVEKS SALEDAKS: Valmista segu, mis aitab kuuga lahti saada kuni viiest kilost kõhurasvast
31. mai 2016, 11:50
Toitumisnõustaja soovitab: Kuidas vabaneda rasvapolstrist vöökohal?

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee