Meeled

Neli tavalist tegevust, mis aitavad paanikahoogu leevendada (5)

Õhtuleht.ee, 7. november 2016, 15:30
Foto: PantherMedia / Scanpix
Südamepekslemine, higistamine, õhupuudus, uimasus ja valu on sümptomid, mida inimene paanikahoo ajal kogeb. Kõlab päris hirmutavalt. Eelnevalt end aga hullemaks ette valmistades on võimalik seda jubedust leevendada.

Sest parim moodus oma elu parendada on oma hirmude ja muredega silmitsi seista. Paanikahoo tekkides tasub esmalt püüda mõista, mis paanikat tekitab. Ning katsetada ka allolevat nelja tegevust, mida soovitab veebiportaal Health Me Up

Hinga sügavalt. Sügavalt hingamine on hea viis vaimse tervise probleemide leevendamiseks. Sügavad hingetõmbed alandavad ka vererõhku ja vähendavad peavalusid. Sügavalt hingamiseks peab inimene oma keha sirgena hoidma, siis paraneb ka tema kehahoiak, vereringe. Ühtlasi on see hea treening kõhule.

Ole aktiivne. Treening või aktiivne liikumine parandab tuju ja ühtlasi hõivab su mõtted. Aeroobne treening vähendab ka stressi.

Tegutse. Ära lukusta end oma tuppa ega väldi lähedasi. Tegele sellega, mis sulle enim meeldib.

Maga. Vähene uni tekitab nii vaimse kui füüsilise tervise probleeme. Püüa rohkem puhata.

Samal teemal

2. november 2016, 20:21
Asjad, mida me paanikahoost teada ei pruugi
20. oktoober 2016, 15:09
Ärevushäirete ravi algab perearstist
18. juuli 2016, 15:15
Kuidas kirjeldavad inimesed ootamatult tekkinud paanikahoogu?
17. mai 2016, 08:33
Ärevushäirega inimeste ravi toetab patsiendijuhend