Terviseuudised

Loe: kuidas on hea alustada hommikut (1)

Toimetas Anna-Maria Uulma, 21. november 2016 19:09
Õnnelik naine hommikul kohvi joomas.Foto: Antonio Guillem Fernįndez / Alamy
Kui soovime, et meie päev rõõmsamalt algaks, siis võiksime selleks iseseisvalt midagi ära teha.

Bustle toob välja nipid, millega oma tuju hommikuti positiivsemaks muuta.

Tõmba kardinad eest!

Kardinate eest tõmbamine toob su tuppa päikesevalguse, mis muudab igaühe päevaalguse positiivsemaks.

Kuula muusikat!

On tõestatud, et muusika kuulamine aitab suuresti kaasa tuju paranemisele, seega võiksid igal hommikul seda hommikukohvi juurde kuulata.

Ürita rõõmus olla.

Kas teadsid, et isegi rõõmu teesklemine aitab päriselt su tujul parandada?

Tee midagi ilusat.

Kui teed teistele head, jõuab rõõm ka sinuni! Seega haara telefon ja saada ilus SMS oma vanematele või osta kuum jook mõnele kodutule.

Süsti endasse enesekindlust.

Mõtle igal hommikul vähemalt kolmele asjale, mida sa hästi oskad. Nii suureneb sinu enesekindlus pidevalt.

Loe mõnda head lugu.

Võta lahti uudistekanal ja loe läbi positiivse sisuga uudis, sest ka see aitab sinu enesetunnet hommikuti parandada.

Mediteeri.

Väike paus hommikuti iseendale aitab sul päeva kohe produktiivsemana alustada.

Söö midagi maitsvat.

Jälgi, et sööksid hommikuti midagi, mis oleks kvaliteetne, kuid samas ka maitsev. Lihtsalt rämpstoidu haaramine hommikuti ei ole hea sinu tujule ega ka tervisele.

Joo vett.

Peale seedimise aitab veejoomine hommikuti kaasa ka sinu parema tuju loomisel.

Jaluta.

Nii jalutamine kui ka jooksmine toodab meis õnnehormoone.

Kirjuta.

Kui sind valdab hommikuti kurbustunne, siis pea päevikut ning kirjuta üles oma negatiivsed tunded. See aitab sul ennast välja elada ja päeva rõõmsamana alustada.

Samal teemal

02.11.2017
8 harjumust, mis on head su südamele
26.12.2016
Viis põhjust, miks täna lähedastega õue jalutama minna
21.11.2016
Märgid, et sa ei ela enda jaoks
21.11.2016
7 põhjust, miks on massaažitool tervisele hea