Terviseuudised

Kuus nippi, kuidas end talvel vormis hoida 

Toimetas Anna-Maria Uulma, 29. november 2016, 19:21
Treening elutoas. Dmytro Zinkevych / Alamy
Talvisel ajal trenni teha näib meile tihti võimatuna, kuid tegelikult on olemas selleks päris mitu võimalust.

Paljudele tundub talvine aeg hallina, sest just siis on piiratud meie treeninguvõimalused vabas õhus, vahendab Pure Wow. Toome välja kuus head nippi talviseks trennitegemiseks ja liigutamiseks.

Korralda jõuluteemaline disko

Pisike jõuluteemaline disko sõpradega ei erguta vaid sinu meeli, vaid on ka heaks kaloripõletajaks.

Mine uisutama

Uisutamine pole ainult lõbus, vaid treenib ka sinu jala-ning tuharalihaseid. 

Proovi Hot joogat

Talvisel ajal on üheks parimaks trenniks Hot jooga, sest selle treeningu tegemistemperatuur on sama, mis vihmametsades.

Treeni end elutoas!

Jah ka kodune treening aitab sul kaloreid põletada. Seega kui sulle tundub väljaminek liiga külm, siis sea end valmis hoopis koduseks treeninguks.

Korista

Kas teadsid, et ka koristamine põletab suuresti kaloreid? Jah nii see on! Pane käima enda lemmik muusika ning alusta kodu korrastamist, sest see mõjub hästi nii sinu füüsisele kui ka vaimule.

Mine ujuma

Jäta meelde, et peale jooksmise aitab kaloreid põletada ka ujumine.

Samal teemal

23. november 2018, 10:17
4 nõuannet, mis aitavad saada trennis kiiremaid tulemusi
14. detsember 2016, 14:35
Jooga aitab vererõhku kontrolli all hoida
30. november 2016, 08:00
Pärast trenni SAUNA? Kas see on ikka hea mõte?
29. november 2016, 08:00
Tahad kasvatada LIHASVASTUPIDAVUST? Siin on sulle selleks 6 nippi

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee