Hea nõu

Seitse snäkki, mida võid õhtul südametunnistuspiinadeta põske pista (4)

Õhtuleht.ee, 23. jaanuar 2017, 17:05
Seitse snäkki, mida võid õhtul südametunnistuspiinadeta põske pistaFoto: TIINA KÕRTSINI
Midagi pole teha - vahel tekib hilisõhtul vastupandamatu soov midagi näksida. Siin on välja toodud seitse snäkki, mida võid ka hilisel tunnil südametunnistuspiinadeta põske pista - kui sa nendega üle ei pinguta, pole halba und ega kaalutõusu vaja karta.

* Juustupulgad sisaldavad palju valke ja rasvu, mis täidavad kõhtu, kirjutab Women’s Health. Samas on juustus ka aminohapet nimega trüptofaan, see muudab sind uniseks. 

Seitse snäkki, mida võid õhtul südametunnistuspiinadeta põske pistaFoto: TIINA KÕRTSINI

* Hommikusöögihelbed. Kui sul on vastupandamatu isu magusa järele, vali täisterahommikusöögihelbed. Need on enamasti kalorivaesed ning neid on kerge seedida. Kui lisad helvestele ka piima, saad einest lisaks ka kõhtu täitvaid valke ning uinutavat trüptofaani.

Seitse snäkki, mida võid õhtul südametunnistuspiinadeta põske pistaFoto: PantherMedia / Scanpix

* Kreeka jogurt. Esiteks on selleski unisust tekitavat trüptofaani, teiseks rahustab jogurt magu. Nii saad olla kindel, et sa ei pea kõige magusama une pealt kõrvetiste või seedeprobleemide tõttu ärkama.

Seitse snäkki, mida võid õhtul südametunnistuspiinadeta põske pistaFoto: PantherMedia / Scanpix

* Kalkuniliha on samuti trüptofaanirohke, kuid see on väherasvane ja valgurohke.

Seitse snäkki, mida võid õhtul südametunnistuspiinadeta põske pistaFoto: PantherMedia / Scanpix

* Õunas on palju kiudaineid.

Seitse snäkki, mida võid õhtul südametunnistuspiinadeta põske pistaFoto: PantherMedia / Scanpix

* Porgandid on toitaineterikkad, kuid ei koorma sind üleliigse rasva ega kaloritega.

Seitse snäkki, mida võid õhtul südametunnistuspiinadeta põske pistaFoto: PantherMedia / Scanpix

* Banaan on kiudainete- ja trüptofaanirohke. Eriti trüptofaanirohke on küpse banaan. Parim näks hilisõhtuks!

Seitse snäkki, mida võid õhtul südametunnistuspiinadeta põske pistaFoto: PantherMedia / Scanpix

Samal teemal

30. jaanuar 2017, 16:20
Tervistav start nädalale ehk kolm rooga kreeka jogurtist
16. jaanuar 2017, 11:21
7 trennijärgset nippi, et kiiremini hea VORM saavutada
8. jaanuar 2017, 08:00
Mida küll STRESSI vastu süüa?