Neli toitu, mis toovad parema uneFoto: PantherMedia / Scanpix
Õhtuleht.ee 15. veebruar 2017 16:30
Hea uni on tervise ning hea vormi pant. Sestap - kui sa õhtul ei saa kuidagi uinuda, võta appi toidud, mis soodustavad magamajäämist.

Troopilised puuviljad. Banaan, ananass, apelsin ja kirss soodustavad melatoniini taseme tõusmist, kirjutab Fox News. Melatoniin on hormoon, mis reguleerib unetsüklit, parandab unekvaliteeti ja aitab magama jääda. 

Neli toitu, mis toovad parema une Foto: PantherMedia / Scanpix

Kummelitee. Kummel on tuntud oma rahustavate ja põletikevastaste omaduste poolest. See aitab sul rahuneda, tulemuseks on rahulikum ja sügavam uni.

Neli toitu, mis toovad parema une Foto: PantherMedia / Scanpix

Mandlid. Mandlid on heaks magneesiumiallikaks, magneesium aitab parandada une kvaliteeti. 

Neli toitu, mis toovad parema une Foto: PantherMedia / Scanpix

Lõhe ja tuunikala on head B6-vitamiini allikad, see vitamiin soodustab aga melatoniini ja serotoniini taseme tõusmist. Serotoniin ehk õnnehormoon toob meile parema enesetunde ja aitab end lõdvaks lasta, melatoniin aga parandab unekvaliteeti ja soodustab uinumist. 

Neli toitu, mis toovad parema une Foto: PantherMedia / Scanpix