Toitumine

Neid rasvarikkaid toite peaksid oma tervise nimel rohkem sööma 

Õhtuleht.ee, 21. märts 2017, 10:45
Foto: PantherMedia / Scanpix
Suures kõhnumistuhinas tasub endale meelde tuletada, et rasvad on tegelikult tervisele kasulikud - piisavas koguses rasvu hoiab su energilisena, peletab eemale südame- ja maksahaigused ning hoiab sind ka rasvumisest.

Ja see ei tähenda, et sööma peab vaid oliivõli, avokaadot, pähkleid ja rasvast kala. On terve hulk töötlemata toite, mis sisaldavad häid rasvu suures koguses ning aitavad tänu sellele hoida kolesterooli kontrolli all, parandada kognitiivseid funktsioone ning kiirendada ka ainevahetust, kirjutab Prevention ja toob välja kümme rasvarohket toitu, mida peaksid senisest palju rohkem tarbima. Need on:

1.      Piimarasva või.

2.      Praetud munakollane

3.      Kõrgekvaliteediline peekon

4.      Kakaovõi

5.      Avokaado

6.      Tume šokolaad

7.      Pähklid ja pähklivõi

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee