Treenimine

KEVADEKS VORMI: üheksa harjutust, mis põletavad rasva rohkem kui jooksmine (10)

Õhtuleht.ee, 21. märts 2017, 11:35
Hüppenööriga hüppamine on lõbus ning lihastele kasulik.Foto: PantherMedia / Scanpix
Inimesed, kes soovivad kaalust alla võtta, valivad enamasti treenimiseks jooksmise arvates, et see on kiireim viis rasvapõletuseks. Tõesti – see on kasulik südamele ning tõhus kaloripõletamisviis. Kuid jooksmine avaldab jalgadele, reitele ja põlvedele liiga suurt koormust.

The Healthy Food toob välja kümme treeningviisi, mis põletavad tegelikult rasva jooksmisest rohkemgi.

Samal teemal

 1.Sangpommi tõstmine. See on väga lihtne ja kerge harjutus, millele ei pea ühekorraga kulutama ka palju aega. Ka paar minutit sangpommi rebimist aitab tõhusalt rasva põletada, minutis kulub seda tehes 20 kalorit.

2. Jalgrattasprint on ideaalne algajaile ja neile, kes ei suuda regulaarselt treenida. Parima tulemuse saamiseks tuleb esimese minuti jooksul vändata nii kiiresti kui võimalik ning siis järgmised paar minutit rahulikult vändata. Kiirust saab muuta iga paari minuti tagant.

3. Hüppenööriga hüppamine on laste seas alati populaarne, sest see on lõbus ning lihastele kasulik. Kui sa hüppad 100 hüpet minutis, põletad selle ajaga 13 kalorit.

4. Sõudeergomeeter on kaloripõletuseks äärmiselt tõhus vahend. Sellel treenides kulutad 12-13 kalorit minutis. Ja saad väga kaunid biitsepsid ning käevarred.

5. Cross fit treening on äärmiselt tõhus treeningstiil, mis järgib inimese igapäevaseid liigutusi.

6. Kätekõverdused aitavad põletada rasva ja parandada ka ainevahetust.

7. Fat bike jalgrattasõit on palju raskem kui tavalise jalgrattaga sõitmine, sest ratta juhtimine on palju raskem. See aitab sul kulutada 1500 kalorit tunnis, mis tähendab, et seda on kaks korda rohkem võrreldes jooksmisega ja põlvedele ei ole siin mingit pinget.

8. Hüppega kükid on väga lihtsad harjutused, mida saab teha igal pool. Neid tehes põletad sa umbes 42 kalorit ühe minuti jooksul.

9. Murdmaasuusatamine põletab samuti rohkem kaloreid kui jooksmine, samas on see liigestele mõeldes palju leebem.

10 KOMMENTAARI

m
Mann 21. märts 2017, 17:36
Kui ikka toitumine vale, siis vōid vihtuda neid harjutusi terve päeva, kuid muhvigi kasu pole. Kōige suurem viga tehaksegi, kui arvatakse, et pool tundi kaloreid pōletades siis vōib endale kohe midagi maiustust ja muid asju lubada 😂 Toitumine paika ja suveks vormi! ;)
T
? 21. märts 2017, 17:11
Täitsa loll artikkel.
Need kõik harjutused peaaegu ju sellised, mida üle 5 minuti ei tee (no mõni välja arvata, näiteks sõudeergomeeter) ja mis i...
(loe edasi)
Loe kõiki (10)