Õlalt surumine seistes. Seisa, selg sirge ja jalad õlgade laiuselt harkis. Vii käed külgedelt üles sirgeks. Võid seda harjutust teha nii kummilindi kui ka hantlitega.Foto: Tiina Kõrtsini
Kaire Kenk 12. mai 2017 04:00
Selleks, et kaalust alla võtta, ei pea ilmtingimata spordisaalis rassima, vaid tegelikult on võimalik rannavorm saavutada ka koduse treeninguga. Milliseid harjutusi ja kuidas teha, näitas personaaltreener ja toitumisnõustaja Erik Orgu oma näidistreeningus "Valmistume rannahooajaks."

Selleks, et kaalust alla võtta, ei pea ilmtingimata spordisaalis rassima, vaid tegelikult on võimalik rannavorm saavutada ka koduse treeninguga. Milliseid harjutusi ja kuidas teha, näitas personaaltreener ja toitumisnõustaja Erik Orgu oma näidistreeningus "Valmistume rannahooajaks."

Sportlikud treenitud neiud kõige ees, küpsesse ikka jõudnud, treeneri igat näpunäidet hoolikalt kladesse üles tähendavad daamid tagareas – just niimoodi nägi välja Eesti ühe tuntuma personaaltreeneri näidistreening, mis õpetas kodustes tingimustes talvel naha alla varutud polstrist vabanema. Kuidas selline treening täpselt välja näeb, käisin omal nahal järele proovimas.

Treeningut alustame paigaljooksu ehk kerge hüplemisega. "See hüppamine võib korrusmajas pisut problemaatiliseks kujuneda, kuid paraku panevad just hüpped keha kõige kiiremini liigesevedelikku tootma," põhjendab Erik selle harjutuse vajalikkust.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
1,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaVõida iPhone 12 nutitelefon