Hea nõu

Neli nippi, mis aitavad vabaneda harjumusest küüsi närida (1)

Õhtuleht.ee, 30. juuni 2017 12:25
Foto: PantherMedia / Scanpix
Olgu see siis igavusest või stressi pärast - küünte närimine on üks kole harjumus, mis kahjustab küüsi ja küünenahku. Siit leiad neli nippi, mis võivad aidata vabaneda harjumusest oma küüsi järada.

1. Kanna küüntele neemiõli. Kanna vatitikuga küüntele neemiõli ja lase sel kuivada, soovitab Health Me Up. Neemiõli jätab küüntele mõru maitse ja nii võib küünte närimine muutuda vastumeelseks.

2. Hõõru küüntele küüslauku. Ka küüslaugul on ebameeldiv lõhn, mis kaotab soovi küüsi suhu toppida. Kuid küüslauk tugevdab samal ajal küüsi ja hoiab ära põletikke.

3. Lõika küüsi. Kui küüned on lühikesed, pole sul midagi närida.

4. Värvi küüsi. Kui küüned on erksa värviga lakitud, ei soovi sa neid ehk närida, sest tulemus jääb äärmiselt kole.

Samal teemal

27.03.2018
Millele viitab pidev vajadus küüsi närida?
06.07.2017
Loe, kuidas saad end stressiolukorras kiirelt rahustada
21.02.2017
Kuus harjumust, mis viivad su tervise
15.02.2017
Soovid terve olla? Tee neile seitsmele harjumusele kohe lõpp!