Keha

Seitse tegevust, mis aitavad reitel lödisevat pekikihti vähendada 

Ohtuleht.ee, 13. detsember 2017, 17:18
Foto: PantherMedia / Scanpix
Paljudel naistel kipub reitele tekkima üleliigne rasvakiht. Kas ja kuidas on võimalik sellest vabaneda?

Jämedad reied on probleem, millega paljud naised seisavad silmitsi. Women's Health Magazine avaldab mõned soovitused, kuidas on võimalik sealset pekikihti vähendada.

1. Tee aktiivset kardiotrenni. Eriti efektiivsed on näiteks jooksmine, rattasõit ja hüppenööriga hüppamine.

2. Tasase pinna asemel vali jooksmiseks või rattasõiduks mägine pinnas. Hästi mõjub ka treppidest ülesminek.

3. Ära jäta hommikusööki vahele kuna see paneb ainevahetuse kiiremini tööle. Suhkruste toitude asemel söö aga hommikul proteiini- ja kiudainerikkaid toite. Need annavad palju energiat ja hoiavad näljatunde pikemalt eemal.

4. Söö iga mõne tunni tagant tervislikke snäkke, mille kalorsus jääb alla 150 kalori. Need hoiavad ainevahetust tööl ja annavad energiat.

5. Jälgi oma toitumist ja pea toidupäevikut. Ainult trenni tegemisega ei ole võimalik rasvakihti kaotada!

6. Joo palju vett.

7. Maga korralikult. On tõestatud, et korralikult puhanud inimesed võtavad paremini kaalust alla.

Samal teemal

21. detsember 2017, 09:21
Mis hoiaks enne lõunapausi nälga suremast?
18. detsember 2017, 09:58
PAREMASSE VORMI: kolm põhjust, miks peaksid rohkem kodus kokkama
28. november 2017, 08:53
Saavuta soovitud VORM lähtuvalt KEHATÜÜBIST!
16. november 2017, 10:46
TANGI LIHASTELE KÜTUST: 5 kõige paremat trennieelset snäkki