Hea nõu

Seitse tegevust, mis aitavad reitelt rasvakihti peletada (1)

Ohtuleht.ee, 10. mai 2018, 14:50
Foto: PantherMedia/Scanpix
Paljudel naistel kipub reitele tekkima üleliigne rasvakiht. Kas ja kuidas on võimalik sellest vabaneda?

Jämedad reied on probleem, millega paljud naised seisavad silmitsi. Women's Health Magazine avaldab mõned soovitused, kuidas on võimalik sealset pekikihti vähendada.

1. Tee aktiivset kardiotrenni. Eriti efektiivsed on näiteks jooksmine, rattasõit ja hüppenööriga hüppamine.

2. Tasase pinna asemel vali jooksmiseks või rattasõiduks mägine pinnas. Hästi mõjub ka treppidest ülesminek.

3. Ära jäta hommikusööki vahele kuna see paneb ainevahetuse kiiremini tööle. Suhkruste toitude asemel söö aga hommikul proteiini- ja kiudainerikkaid toite. Need annavad palju energiat ja hoiavad näljatunde pikemalt eemal.

4. Söö iga mõne tunni tagant tervislikke snäkke, mille kalorsus jääb alla 150 kalori. Need hoiavad ainevahetust tööl ja annavad energiat.

5. Jälgi oma toitumist ja pea toidupäevikut. Ainult trenni tegemisega ei ole võimalik rasvakihti kaotada!

6. Joo palju vett.

7. Maga korralikult. On tõestatud, et korralikult puhanud inimesed võtavad paremini kaalust alla.

Samal teemal

21. september 2016, 14:20
Sügisest treenima: leia trenn, mis päriselt meeldib ja alusta rahulikult!
28. juuli 2015, 10:43
Kuidas puhkusel olles kaalust alla võtta?
12. mai 2015, 12:00
Kaalu alandamine on imelihtne: lihtsalt lõõgastu!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee