Meeled

PSÜHHIAATER ÕPETAB: tee igal õhtul nii ja sa muretsed palju vähem  (24)

Toimetas Sirje Maasikamäe, 5. august 2019, 16:00
Varu igal õhtul pool tundi aega, mil võid vabalt vaid muretseda. Foto: Vida Press
Muremõtted vaevavad kogu päeva? Õnnelikkusetunnet saab kasvatada paari lihtsa harjutusega, näiteks loo endale igaõhtune muretsemise pooltund.

Kuidas vähendada pidevat muretsemist? Psühhiaater Antti S Mattila, keda kutsutakse ka õnnedoktoriks, annab selleks paar head soovitust, vahendab Yle.fi.

1. Mõtle igal õhtul kolme asja peale, mis läks sul täna hästi ja miks see nii juhtus. Kui teed mõtteharjutust kuust kuusse, saab sellest meeldiv harjumus

2. Varu igal õhtul pool tundi aega, mil võid vabalt vaid muretseda. Kui muul ajal tahavad muremõtted võimust võtta, siis ütle endale, et teed seda õhtul spetsiaalsel ajal. Sa võid isegi päeval üles kirjutada kõik asjad, mis sulle muret teevad, et mäletaksid, mille üle õhtul muretseda.

Psühhiaater tuletab  meelde ka vana tõde, et kui teed teistele midagi head, näiteks vabatahtlikutööd, teeb see ka sind ennast õnnelikumaks. 

Samal teemal

1. september 2019, 10:00
NII OLED ÕNNELIKUM! Need 8 tegevust tõmbavad ligi häid asju ja tundeid
30. august 2019, 06:00
KAS OLED PIISAVALT TUGEV? 8 asja, mida hingeliselt tugevad inimesed kunagi ei tee
15. august 2019, 09:00
KAS OLED AMBIVERT? Seda peetakse parimaks ja edukaimaks isiksusetüübiks
2. juuli 2019, 13:58
PSÜHHIAATER SOOVITAB: 4 lauset, mida armastavad vanemad peaksid kindlasti lapsele ütlema

TOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee