Hea nõu

Siin on spikker, missugustest toitudest saad vajalikke aineid. 

Mida süüa, et kevadväsimusele piir panna? (7)

Toimetas Sirje Maasikamäe, 26. märts 2019 13:47
Mida kauem on pime aeg kestnud, seda enam kurdavad inimesed väsimuse üle. Foto: Vida Press

Kevad – rõõmu ja värskuse aeg! Paraku seostub paljudele see aastaaeg pigem kohutava väsimuse ja jõuetusega. Mõni ei suuda enam isegi igapäevatoimetustega toime tulla.

Kuigi meditsiiniliselt sellist diagnoosi nagu kevadväsimus ei eksisteeri, on siiski tõsisasi, et mida kauem on pime aeg  kestnud, seda rohkem inimesi kurdab, et väsimus on võtnud võimust, ütleb Apotheka apteeker Kerli Valge. 

“Üheks väsimuse põhjuseks on vitamiinide vaegus organismis. Enamjaolt on see põhjustatud ühekülgsest toitumisest. Just sellepärast on oluline esmalt vaadata üle igapäevane menüü – kas see sisaldab piisavalt vitamiine ja mineraalaineid? Kas sööd iga päev vähemalt viis portsjonit puu- ja juurvilju?” soovitab Kerli Valge oma menüü üle vaadata.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

11.10.2020
JAKSU POLE KA PÄEVAL? 9 põhjust, mis võib olla lõputu väsimuse taga
05.09.2020
NII ON KASU SUUREM! 5 üllatavat seika, mida sa D-vitamiinist võib-olla ei teadnudki
10.01.2020
ÄRA TEE VEGANLUSEGA KEHALE KAHJU! Jälgi, et saaksid kindlasti neid olulisi aineid
11.08.2019
UNI ON VILETS? Arst selgitab, millal võiks kahtlustada unehäireid