Keha

TISSID SUVEKS VORMI! 8 nippi ja kavalust, kuidas muuta rinnad pringimaks (5)

Tervis Pluss, 9. aprill 2019, 06:00
Heledad toonid teevad rinnad optiliselt suuremaks.  Vida Press
Mida teha, et rinnad säilitaksid ilusa kuju ja oleksid toonuses?Siin on mõned tõhusad harjutused, praktilised soovitused ja kavalad nipid nii suure- kui väikserinnalistele.  

1. Treeni!

Rinnalihaste harjutused aitavad hoida rinnalihased toonuses ning rinna­kuju ilusana. Suur rinnalihas algab rangluult, rinnakult ja roietelt ning kinnitub õlavarreluu ülaosale. Rinnalihas tõmbab kätt ette.

Need kolm harjutust hoiavad rinnalihased toonuses.

*Toenglamangus surumine ehk kätekõverdused. Mõju: suur rinnalihas, õlavarre kolmpealihas, deltalihase eesosa.

*Lama selili, too käed koos hantlitega kõrvalt ette kokku (lendamine). Mõju: suur rinnalihas.

*Lama selili, vii käed koos hantlitega üle pea ja tagasi. Mõju: suur rinnalihas, eesmine saaglihas, õlavarre-kolmpealihase pikk pea, seljalailihas ja suur ümarlihas.

2. Õige toestus!

a) sportides. Et rinnad ei vajuks, vaid nende kuju säiliks, on vaja rinda toestada ja kanda rinnahoidjat – sportimise ajal on hea, kui rinnad on fikseeritud ega liigu palju. Eriti puudutab see naisi, kellele on loodus andnud suuremad rinnad. Kuid ka väikese rinnaga naistel on tähtis kanda spordipesu, sest kuigi ebameeldivad muutused ei pruugi juhtuda kiiresti, kahjustuvad rinnaku­sidemed ajapikku ikkagi. Kanda tuleks kvaliteetseid spordirinnahoidjaid.

b) raseduse ja imetamise ajal. Nahk on ju väga veniv materjal. Imetamise ajal lähevad rinnad suuremaks ja raskemaks. Et rinnad ära ei vajuks, on suur abi rinnahoidjast. Kandma peaks spetsiaalset imetamiseks mõeldud rinnahoidjat ja hea oleks, kui ka öösiti.

Kasuks tuleb kõik, mis hoiab naha elastse ja tervena. Juba vanadest aegadest on teada nipid jahe dušš ja rindade harjamine.

Kasutada võid ka nahka pinguldavaid ja hooldavaid kreeme. Nende valik on suur, aga ka tõhusus on erinev. Oluline on spetsiaalse kreemiga rindu kreemitada ka raseduse ja imetamise ajal – nii väldid venitusarmide teket rindadele.

4. Hoia head rühti!

Pea püsti, õlad taha ja alla, rind ja selg otse! Nii oled ise reipam, saledam ja pikem ning ka rinnad on pringimad.

5. Pööra tähelepanu taljele!

Tee jooga- ja Pilatese harjutusi, mis aitavad põletada kaloreid ja samal ajal tugevdada kerelihaseid. Sale talje ja vormis kerelihased lasevad ka rindadel suuremana paista.

6. Kanna õiget rinnahoidjat!

Õige rinnahoidja istub mugavalt ja tihedalt rindade all ja mahutab kogu “materjali” endasse üsna tihedalt, lihtsustades samas õige rühi hoidmist.

Kanna rinnahoidjat, mis täiustab su rindu – võimalusi on mitmeid. Push-up-rinnahoidja tõstab rinnad üles ja lähendab neid teineteisele. Polsterdusega rinnahoidja sisaldab polstripatju, et lisada rindadele täidlust, seda tüüpi rinnahoidja rindu ei tõsta. Võid proovida ka geel-, õhk- või vesipatjadega rinnahoidjat.

7. Vali riideid targalt.

Seosed, voldid-plisseed, rüüsid, kivikesed-pärlid annavad särtsu ja võimendavad rinna suurust, rüüse kandes jälgi siiski, et üle ei pingutaks. Hoidu madalast V-kaelusest, see vähendab optiliselt rinna suurust, kanna näiteks mõõdukalt kõrget või asümmeetrilist kaelust. Hoidu väga liibuvatest riietest.

Avarad topid ja kihilisus on parem valik, kui sa ei taha väikestele rindadele tähelepanu tõmmata. Kanna värve, mis su keha proportsioonidega sobivad. Heledad toonid teevad optiliselt suuremaks, tumedad salendavad. 

8. Armasta oma keha.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
sirje.maasikamae@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee