UUS VÕIMALUS: retsepte saab nüüd pikendada ka apteegis (6)
Riigikontrolli auditi järgi on enam kui pooled EMO külastused asjatud ning üks sagedasi põhjusi on retseptide pikendamine.
Benu apteegi teenuste arendusjuhi Maria Otsa sõnul avastavad inimesed apteekides sageli, et nende retsept on lõppenud. “Tavaliselt on nagu nimelt siis kell palju või on nädalavahetus ning perearstid pole kättesaadavad. Küll aga on kohe vaja beebipille või muud hädavajalikku.”
Retsepte pikendavad süsteemiga MinuDoc liitunud perearstid, kes annavad pikendatud retsepti mittepsühhotroopse toimega ravimite korral ning pärast inimese digilooga tutvumist.
Retsepte pikendatakse helikindlas kioskis, kus apteegikülastaja saab ekraanile vajutades sisestada vajaliku info: oma andmed, ravimi toimeaine jm. Seejärel liigub retseptipikendamise taotlus interneti kaudu arstini. Veerand tunni jooksul saab inimene oma telefoni SMSi retsepti pikendamise teatega või siis põhjendusega, miks retsepti ei ole võimalik pikendada.
Põhjamaade mastaabis ainulaadse lahenduse võttis kasutusel Benu apteek koostöös Minudoc.ee virtuaalkliiniku platvormiga. Lisaks kiirele ja mugavale retsepti pikendamisele on võimalik privaatses kioskis saada videokõne kaudu perearsti konsultatsiooni ka delikaatsematel teemadel. Nõustamisvõimalus on nii eesti, vene kui inglise keeles.
Retsepte saab praegu pikendada Benu apteegis Tallinna vanalinnas Aia 7. Teenustasu on viis eurot.
Kommentaarid