Foto: Vida Press
Toimetas Sirje Maasikamäe 2. august 2022 16:40

On sadu dieete, mis lubavad kiiret ja püsivat kaalulangust. Kapsasupidieeti mäletad? Või greibidieeti? Aga kuidas oleks Hollywoodi 48-tunni-imedieedi, koopainimese või õunaäädikadieediga? Või valida mõne kuulsa inimese dieet? On üks menüü, millest on ka tegelikult kasu!

Tervislik kaal on tugeva tervise väga oluline osa. See, kui palju ja mida sa sööd, on väga tähtis nii tervisliku kehakaalu säilitamisel kui ka kehakaalu langetamisel. Teine võtmetegur on liikumine.

Aastaid peeti parimaks viisiks langetada kaalu madala rasvasisaldusega dieete, kuid Harvardi meditsiinikooli hinnangul on üha rohkem tõendeid, et sageli need ei toimi. Üks põhjusi peitub seigas, et säärastes dieetides asendatakse rasvad sageli kergesti imenduvate süsivesikutega.

Tõde on see, et peaaegu iga dieet toimib, kui see aitab sul vähem kaloreid tarbida. Dieedid teevad seda kahel viisil:

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad