Foto: Pexels
Uudised
9. jaanuar 2023, 10:51

Tänu kõnekeskuse teenusele saab enamik patsientidest oma tervisekeskuse pereõega ühenduse mõistliku aja jooksul.

LEEVENDUS SUURELE KOORMUSELE: kõnekeskus aitab perearstiga paremini ühendust saada

Mullu hakkas Tervisekassa rahastama kõnekeskuse teenust, et aidata perearstikeskustel paindlikumalt töökoormust hallata ja tagada, et patsient saab oma perearstiga kindlasti ühendust võtta. Uurisime perearstikeskustelt, kuidas on teenus vastu võetud ja milline on senine kasutuskogemus.

Koroonapandeemia ajal ja ka pärast seda on perearstikeskuste töökoormus ja sissetulevate telefonikõnede arv oluliselt kasvanud. Patsientidel on üha keerulisem perearsti või -õega ühendust saada. Seetõttu on kasvanud vajadus võtta kasutusele mõni tõhus lahendus, mis aitaks pöördujate muredele efektiivsemalt reageerida.

Edasi lugemiseks: